Office Centre

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Super goed geholpen door de klantenservice. Ik had iets besteld via de website van Officecentre. Ik heb mijn pakketje snel en goed ontvangen. Vervolgens wilde ik dit product omruilen. De opties waren als volgt: of het product retourneren en het geld terug krijgen of het product in de winkel om te ruilen voor het product wat ik zocht. Hierdoor heb ik gelijk de zelfde dag nog het juiste product weten te bemachtigen. Super goed geholpen door het winkel personeel. en de klanten service.

Verzending

Netjes ingepakt en snel geleverd.

Klantenservice

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie