Office Centre

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 16 oktober heb ik een webcam besteld met een verwachtte leverdatum van 10 werkdagen. Afhalen in de winkel is helaas niet mogelijk, dus maar gekozen om het te laten bezorgen tegen een bijbetaling van € 4,99 (excl. BTW).

Klantenservice

Op 30 oktober werd ik per e-mail geïnformeerd dat de leverancier de webcam niet meer kan leveren en dat ik het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen retour op mijn rekening zou ontvangen. Totaal heb ik op 16 oktober € 62,65 betaald, echter op 5 november ontving ik een bedrag van € 56,62 retour.

Vervolgens heb ik op 10 november de medewerker een reactie gestuurd, die mij op 30 oktober informeerde over de terugbetaling, dat ik graag het resterende deel per ommegaande ook zou willen ontvangen. Deze reactie heb ik op 1 december doorgestuurd naar de klantenservice, omdat ik nog geen terugkoppeling had ontvangen van de medewerker. Behalve een automatische reactie is hier een week later ook nog niet op gereageerd.

Ik betwijfel of ik nog een reactie ga ontvangen en ik het resterende deel nog retour ga ontvangen.

Uiteindelijk heb ik toch nog een reactie ontvangen en het resterende deel van het door mij betaalde bedrag retour ontvangen.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie