Office Centre

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bleutooth module TP400 besteld op 22 dec met op de website vandaag besteld morgen in huis.
Na 3 maal een mail gestuurd te hebben waar geen bericht op kwam vandaag 1 december 9 dagen later gebeld, na 13min in de wacht en na 3min nogmaals in de wacht na het opgeven van het web nr omdat ze met het factuur nummer niets konden vermeld gekregen dat waarschijnlijk begin volgende week geleverd kon gaan worden.
Heb door gegeven dat het gecrediteerd mag worden en ik het ergens anders ga bestellen. Na de vraag waarom het zo lang duurde dat ik een mail reactie kreeg was het antwoord ja het is nogal druk en mensen bellen elke keer... Ben benieuwd of en wanneer ik mijn geld terug ga zien.
Dit had ik niet verwacht van een groot bedrijf.

Verzending

Niets ontvangen met vermelding op website vandaag besteld morgen in huis, wacht op crediteren.

Klantenservice

Lange wacht tijd aan de telefoon, dit is opzich nog wel te begrijpen.
Ze kunnen niets met een factuur nummer maar alleen met een web nummer. Als je deze hebt verschaft mag je nogmaals 3 minuten wachten totdat ze terug koppelen.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie