Office Centre

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het zoeken van de 2 gewenste artikelen, bestellen en betalen ging prima. Beide artikelen op voorraad. Geen probleem. Prijzen waren ook in orde.

Verzending

Ik had 2 artikelen besteld. Het eerste artikel heb ik binnen 2 dagen ontvangen. Blijkbaar klopte de voorraad status van het tweede artikel niet, want die zat weer niet bij.

Klantenservice

Slechte communicatie. Op mijn vragen per email over het tweede artikel werd ik aan het lijntje gehouden, als ik al een reactie kreeg. Per telefoon waren ze praktisch onbereikbaar, d.w.z >10 wachtenden een soms werd de verbinding verbroken. Na een paar weken werd opeens de bestelling van mijn tweede artikel door de shop geannuleerd. Dit artikel is elders gewoon verkrijgbaar. Waardeloos.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie