Office Centre

Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De communicatie is slecht, heel beperkte bestelbevestiging, geen track en trace, geen status inzichtelijk online. Lange levertijden zonder verklaring. Deel leveringen zijn een ware puzzel. De telefoon is altijd druk bezet (dat snap ik nu wel) je hangt dus lang in de wacht voor eenvoudige status vragen.

Dit geldt kennelijk alleen voor de computer apparatuur, waarin ze afhankelijk zijn van anderen. Na een week of drie vol loze beloften heb ik maar geannuleerd. Ik bestel hier niet meer.

Klantenservice

Aardige mensen aan de telefoon. Ik werd ook nog eens terug gebeld op een van de beloofde bezorgdatums, maar een product kwam helaas nooit. De rij bij het wachten tot wel drie kwartier is een behoorlijke domper.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie