Office Centre

Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling geplaatst voor een iPhone, die stond als beste prijs in de Pricewatch. Bestelproces is eenvoudig, betalen kan op verschillende manieren (ik koos creditcard) en je krijgt direct na de betaling netjes een orderbevestiging per mail.

Verzending

De bestelling was op zondag, dus de levering zou volgens de site op dinsdag plaatsvinden. Na de orderbevestiging was het echter volledig stil gebleven, en op de site is geen leveringsinformatie in te zien.
Klantenservice gebeld op dinsdagochtend. “Nee, hij is nog niet verzonden, ik ga er achteraan en bel zometeen terug.” Dat gebeurde ook: met een DHL trackinglink en de uitspraak dat de iPhone naar verwachting woensdag of donderdag geleverd zou worden.
Donderdagochtend: niets meer gehoord, en de status bij DHL was hetzelfde als dinsdag: “Het pakket is nog niet in ons bezit.” Opnieuw telefonisch contact met de klantenservice gehad, daar kreeg ik na het nodige begrip de bevestiging dat het pakket nu niet met DHL, maar de dag ervoor aangetekend met PostNL opgestuurd was. Later in de ochtend is het inderdaad netjes bezorgd, maar het ontbreekt aan alle kanten aan communicatie over de levering. Gaat het om een doos pennen en wat schrijfblokken dan is dat geen drama, maar een prijzig stuk elektronica wil je als klant gewoon kunnen volgen.

Klantenservice

De twee medewerkers die ik sprak op dinsdag en donderdag, waren vriendelijk, vol begrip en pakten direct door. Geen afschuifgedrag, maar meteen de klantvraag herkennen en beantwoorden.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie