Office Centre

Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het product is nooit geleverd. Ik heb een paar keer gebeld en het product komt steeds op een nieuwe datum. Lang wachten aan de telefoon op een medewerker, maar geen bericht van Office Centre zelf dat het langer gaat duren. Uiteindelijk heb ik zelf de bestelling maar geannuleerd na een maand.

Klantenservice

Netjes te woord gestaan, maar slecht telefonisch bereikbaar. Meerdere keren 15-30 minuten in de wacht.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie