Office Centre

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb voor mijn ouders een printer besteld.
De prijs was eerlijk nadat ik met klanten service had overlegd over welke printer het beste was voor hen.

Verzending

De bestelling via DHL kwam exact op tijd aan zoals aangegeven.
Kennelijk hebben ze het vanuit hun winkel in Amsterdam verstuurd en het kwam alsnog op tijd aan, dus chapeau.

Klantenservice

Zoals al eerder aangegeven, ik was geholpen door de klantenservice voor de beste keuze voor mijn ouders.
Exact wat ik verwachtte en ik heb een prima keuze weten te maken door de kennis van de klantenservice.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie