Game Outlet

531 producten en 760 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Game Outlet

Review toevoegen

Algemeen

- Algemeen: Dit is de derde keer dat ik iets bij Game-Outlet heb besteld en alle drie de keren ben ik erg tevreden geweest. Ze hebben goede prijzen, leveren snel en sturen mij duidelijke mails over de status van mijn bestelling. Ook de webshop ziet er prima uit en werkt goed.

- Klantenservice, meestal reageren ze snel op de chat op de eigen website tijdens openingstijden. Via de chat op Facebook ook wel maar dit duurt soms wat langer. De vraag of ik er een product toegevoegd kon worden aan de bestelling werd vriendelijk en snel opgepakt.

- Pre-order: De Super Nintendo Classic Mini was overal uitverkocht maar gelukkig konden zij mijn pre-order aannemen en redelijk snel uitleveren op de dag van release.

- Verpakking: De Super Nintendo en de bijbehorende AC adapter zaten goed stevig verpakt in een nette doos, wel leek het opvulmateriaal gerecycled, wat verder wel prima is. Als het maar goed ingepakt is.

- Bezorging: Duidelijke track en trace mails, ook de website van DHL geeft veel details aan en een duidelijk tijdvak waarop het bezorgt kan worden.. dit lijkt erg verbeterd te zijn ten opzicht van een tijd geleden. De chauffeur kwam lekker op tijd dus ik kon snel aan de slag J met de SNES.

- Overig: Bij het terug sturen van een van mijn vorige bestellingen kon ik gebruik maken van een retourportal en kon ik voor een voordelig tarief de producten terug sturen. Nadat de retour binnen was gekomen was dit binnen 48 uur het aankoopbedrag al terug gestort.

Succes mannen, ik kijk nu al uit naar mijn pre-order van Call of Duty WWII J.

Algemeen

PES 2018 besteld, en vandaag al in huis; 1 dag voor de officiële release datum.
Simpel bestelproces, en netjes een mail bij verzenden. Top!

Verzending

Spel zat verpakt in beschermende bubbeltjes envelop, ging dus makkelijk door de brievenbus.

Algemeen

Gewoon wat je verwacht van een webshop. Scherpe prijs en snel bezorgd.
Tja, wat lkan je er meer over vertellen, zoals het hoort. Dat zouden er meer moeten doen.

Verzending

Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Is ook de standaard tegenwoordig van de grote winkels.

Algemeen

De site is erg duidelijk en snel, de orderflow werkt vlekkeloos en snel, betalen via paypal is geen probleem en de berichtgeving via de email is duidelijk.

Verzending

Binnen een dag in huis, zoals het hoort

Algemeen

Ik kan niets negatief melden over Game Outlet. Ik had het spel eerst bij bol.com gekocht maar dat bleek achteraf een grote fout, zij konden zich niet aan de levertijd houden en moesten mij dat tot 2x toe melden dat het verlaat zou worden.
Ondanks dat hij goedkoper was ben ik blij dat ik hem bij Game Outlet heb gekocht. Gewoon zoals de website zegt: voor 17:00 besteld de volgende dag in huis!

TOP!!

Verzending

Gewoon keurig verzonden in bubbeltjes envelop. Ook niets op aan te merken.

Algemeen

top service en spot goedkoop!
ik raad dit bedrijf bij iedereen aan die van games houd en goedkoop wilt kopen

Verzending

volgende dag alweer op de mat

Klantenservice

goed geholpen en vriendelijke mensen

Algemeen

Bestelling plaatsen en betalen is heel makkelijk. Goede prijzen! Ik had de game de volgende dag al in huis.

Snelle verzending

Klantenservice

De game die ik had besteld werkte niet. Waarschijnlijk een productiefout van fabrikant. Maar ik heb snel kosteloos een ander exemplaar gekregen welke wel werkt, goede service dus!

Klantenservice:

Ook ben ik een tevreden klant van Game-Outlet NL. Vorige week de Skyrim Premium Edition bij deze webshop aangeschaft voor de PC. Helaas was er slechts één op voorraad, de ander lag bij de leverancier. Dit hebben ze keurig en snel opgelost.

Algemeen

Zeer fijne webwinkel voor al je games, consoles en toebehoren! Heb hier mijn PS VR besteld, echter kwam deze door een vertraging bij PostNL een dag later aan en dat kwam mij wat slecht uit.. Dezelfde ochtend op de chat gevraagd of er een oplossing was waardoor ik het diezelfde dag nog in huis zou hebben en dat was er! Nogmaals besteld met behulp van Same Day Delivery en jawel hoor, de koerier stond netjes na het avondeten met de PS VR + toebehoren aan de deur

Verzending

Same Day Delivery is in sommige gevallen echt een uitkomst!

Klantenservice

Super snelle en fijne communicatie via de chat.

Algemeen

BF1 ge pre-ordered. Game komt vrijdag uit. Op woensdag een mail gekregen dat de verzending voorbereid wordt. Donderdag netjes in de brievenbus ontvangen. Tijd genoeg om het spel te installeren, zodat het spel vrijdag gespeeld kan worden.

Verzending

Dag voor release binnen. Helemaal prima.

Algemeen

Zeer positieve ervaring met deze webwinkel met afhaaloptie. Na wat onderzoek op internet via tweakers.net terecht gekomen op de website van Game Outlet omdat de producten zeer scherp geprijsd zijn in vergelijking tot andere winkels. Vandaag Gears of war 4 besteld en ook een Gears of war 4 controller en ik kon ze ook direct ophalen op hun afhaal locatie waarbij ik zeer vriendelijk ben geholpen. Deze website is echt echt een aanrader en ik zal hier in de nabije toekomst zeker weer wat bestellen.

Klantenservice

Ik heb telefonische contact gehad met de klantenservice en ben heel vriendelijk geholpen. Alles is verlopen zoals afgesproken. De mensen bij Game Outlet weten waar ze het over hebben en wat ze verkopen en hebben goede kennis om je verder te helpen.

Al met al een zeer goede ervaring en uitstekende service!

Klantenservice:

Geen problemen alles is snel en goed geleverd en tegen een voordelige prijs. Helemaal tevreden met de service en het product!

Klantenservice:

kreeg direct een reaktie en kon de game meteen afhalen. Een goede en vriendelijke service

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen ook zijn de producten goed te vinden. Helaas heb ik een game besteld die volgens de site binnen een dag geleverd kon worden maar nadat ik de bestelling geplaatst kreeg ik een product dat het product niet beschikbaar was.

Klantenservice

Nadat ik een mailtje over de te verwachtte levertijd kreeg ik vrij snel een antwoord terug. Omdat de levering 5 tot 10 werkdagen zou duren wil ik de bestelling annuleren maar daarop heb ik nog steeds (drie dagen later!) geen reactie gekregen.

graag zou ik wel een kleine nuance willen geven.
omdat mijn bestelling in vakantie tijd geplaatst waren er weinig medewerkers aanwezig om mij verder te helpen.

nadat ik uiteindelijk door een medewerker werd geholpen is mijn bestelling wel snel geannuleerd.

blijft natuurlijk nog steeds het feit dat een bedrijf ook in vakantie tijd gewoon snel hoort te reageren en op z'n minst een automatische reply had kunnen sturen waarin staat dat het door vakantie tijd wat langer duurt voordat je geholpen wordt.

Algemeen

De website ziet er verzorgd uit en het is makkelijk om het product dat je wilt te vinden. Ook was de prijs van het product dat ik heb besteld lager dan bij de concurrenten. Het is ook fijn dat je het product de volgende dag al binnen krijgt, mits je voor 17:00 op een werkdag besteld.

Verzending

De levering was op tijd en het product zat in een goed beschermd brievenbuspakje.

Klantenservice

De klantenservice is top, ze zijn zelfs op sommige dagen in de avond bereikbaar. Zelf heb ik via de chatfunctie op de website contact met ze opgenomen en ze reageerden daarop ook snel.

Algemeen

Snelle levering, goede prijs en top klantenservice. Over het algemeen altijd een hele prettige ervaring om bij Game Outlet te bestellen.

Op tijd!

Klantenservice

Snelle, vriendelijke en behulpzaam (ook niet onbelangrijk).

Algemeen

Mooie duidelijke site waar alles snel te vinden is. Prijzen zijn vaak goedkoper dan bij andere ketens. Support/klantenservice is razendsnel en behulpzaam. Top winkel

Klantenservice

Uitstekende klantenservice, mijn vragen werden direct beantwoord. Luisteren naar de vragen die ik had en hierop snel een oplossing vinden vind je niet zo snel.

Algemeen

Via een advertentie op marktplaats deze webshop gevonden. Het ging om een download key voor The Division (Voucher). De webshop ziet er overzichtelijk en verzorgd uit. De Bestelling gedaan en met Ideal betaald. Heb 2 emailtjes ontvangen, een mail met ongeveer de tijd van levering en een mail met de redeem code. De voucher krijg ik via de post opgestuurd. Aardige mensen en zeker de moeite waard om nog eens wat te bestellen.

Verzending

Het ging om een digitale key en de voucher wordt nog verstuurd. De levering via email was snel.

Klantenservice

Klantenservice is prima. Heb 2 maal een persoonlijk mailtje gehad en een vraag werd snel beantwoord.

Algemeen

Gewoon via ideal, prima afhandeling. Verder weinig aan toe te voegen. Ook de mogelijkheid om zelf over te maken mocht je hier behoefte aan hebben.

Verzending

Code buiten werktijd ontvangen, helemaal top!

Super snelle reactie!

Algemeen

Duidelijke website met ruim assortiment met leuke acties. Goede en scherpe prijzen en makkelijk te betalen met ideal.

Verzending

Super levering. Mijn brievenbus was te klein voor de enveloppe levering. De volgende dag hebben ze het opnieuw verstuurd maar dan in 2 kleinere enveloppen. Goed verpakt en erg snel gehandeld!

Klantenservice

Service was top! Hun service benaderde mij zelf om te vertellen over het probleem met mijn te kleine brievenbus. En hebben zelf een slimme en snelle oplossing weten te regelen!

Scorekaart voor Game Outlet

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie