Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Game Outlet

1.122 producten en 1.480 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Game Outlet

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Shop bood product voor goede prijs aan. Helemaal niet gekeken naar de recensies ik heb ook een eigen zaak en je kan het toch niet okee doen voor de hele wereld. Ik heb absoluut niks te klagen ! Alles werd netje op tijd geleverd en met verzekerde levering (was processor van 600 euro) weet niet of alles verzekerd wordt verstuurd. Even per chat contact gehad met Kevin en correct en behulpzaam geholpen.

Verzending

Netjes verzekerd verstuurd met post nl

Klantenservice

Netjes te woord gestaan !!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Uitstekende webshop. Hier een ps5 digital kunnen bemachtigen voor de huidige marktwaarde. Communicatie ging vlot en werd goed op de hoogte gehouden via de email.

Verzending

Pakket werd de volgende werkdag verzonden, maar het duurde wel vier dagen voordat ik het ontving, vermoedelijk lag dat aan PostNL

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ze hebben een ruim assortiment en mijn product werd snel geleverd. Ik kom hier vaker terug, Toppie

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Eenvoudig bestellen en een snelle levering. Vriendelijk geholpen om de juiste keuze te maken. Misschien kan de zoekfunctie nog wat verbeterd worden.

Verzending

De volgende dag in huis. Goed verpakt.

Klantenservice

Goed geholpen via de chat.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het zoeken naar producten werkt goed, de site is duidelijk en bestelproces verloopt zoals men van een webshop mag verwachten. Bij deze partij was de Mario editie van de Nintendo Switch het goedkoopst dus zodoende kocht ik hier.

Verzending

Ik kreeg keurig bevestigingen van verzending e.d. maar helaas duurde de levering langer dan verwacht. Na 3 dagen kwam deze uiteindelijk toch aan in een omdoos met voldoende opvulling. Wel plastic zakjes helaas, dit zou ik nog wel anders willen zien bij deze en meerdere webshops...

Klantenservice

Omdat de verzending langer duurde heb ik contact opgenomen met de support. Hier wist de medewerker (Kevin) mij te vertellen dat de zending helaas was vertraagd bij PostNL, maar dat deze iig onderweg was. Prima dus.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling van een Logitech Z906 gedaan voor net onder de €200. Krijg ik kort na de bevestiging en het factuur een annulering toegestuurd. Blijkbaar ging het om een prijsfout. Zij weigeren nu uit te leveren voor de overeengekomen prijs, ondanks dat het niet om een duidelijk foutieve prijs ging.

Verzending

Ze leveren niet uit, dus weinig te zeggen behalve slecht.

Klantenservice

Ze reageren snel op emails, binnen enkele uren had ik een mail binnen van de "eindbaas" van Game-Outlet. De reactie liet echter te wensen over, er werd niet serieus ingegaan op mijn verzoek om de koop door te zetten, in plaats daar van kwam de reactie "Het valt altijd te proberen natuurlijk ;-)". Maar geen verweer waarom het volgens hun wel om een duidelijke prijsfout zou gaan, waarbij ik als consument had moeten kunnen weten dat het een foutieve prijs was.

De zaak is nu ingediend bij Onlinegeschillenbeslechting van de EC.

Beste Afrobob,

Dank voor je review.

Vervelende situatie die is ontstaan waar we je nogmaals onze excuses voor willen aanbieden.

Zoals je in je e-mail aangeeft ben je het niet eens met ons besluit dat we je order hebben geannuleerd.

Je hebt door een fout op onze website een product weten te bestellen voor € 196 euro. Een product waarbij de afgelopen 9 jaar nergens voor onder de € 200 euro te koop is geweest... Ook is op dit moment de gemiddelde vraagprijs online rond de € 340,00. Onze prijs voordat de prijsfout is ontstaan was € 330,00. Daarnaast stond nergens op onze site dat er iets van een actie zou zijn op dit product, wat we bij een degelijke actie altijd zouden vermelden.
Genoeg indicatoren dat de prijs wat je voor het product hebt betaald niet zou kloppen.

Voor het ongemak hebben we je een mooie kortingscode toegekend bij aanschaf van je volgende bestelling.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en bij de volgende (correcte) actie op dit product zullen we zeker hiervan op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,
Johan van Game-Outlet

Johan, Eigenaar van Computer Bestel en Game Outlet. Zou jij niet zomaar persoonlijke informatie zoals voor- en achternaam van klanten uit willen lekken? (Dit is nu verwijderd.)

Maar als toevoeging op de review en jou reactie:
De geboden koringscode was die van Black Friday voor 5% korting op een bestelling, dit was geen mooie korting maar gewoon een code welke nog actief was.

Daarnaast hebben jullie nooit het geld teruggeboekt! Dit heb ik terug moeten krijgen via de fraudeafdeling van ING (deze gaat over terugboekingen van CC-betalingen).

Als laatste, zijn jullie ook nooit ingegaan op het verzoek dit te laten behandelen door een onpartijdige geschillenbemiddelaar zoals de de Geschillen Commissie, waarschijnlijk omdat jullie ook begrijpen dat bij een prijs welke 20-30% lager ligt dan concurrenten, de prijsfout niet om een duidelijke fout gaat.

Beste Afrobob,

Dank voor je reactie.

Het is altijd mooi om te zien dat mensen die willen duperen dit altijd in de anonimiteit willen doen en dit nooit sportief openbaar willen spelen. Want wellicht werpt dit een slechte blik op je naasten?!?

Het geen wat je probeert te doen is eigenlijk een winkel bewust ‘op te lichten’ voor meer dan 100 euro. Moreel gezien erg ongepast. Gezien je manier van handelen vermoed ik dat je dit vaker hebt proberen te doen.

Wij gaan geen 2x een terugbetaling uitvoeren als je een chargeback op je creditcard uitvoert. Immers is er voor ons als winkel geen enkele motivatie om jou van deze (misbruik) situatie beter te doen worden. Het was een logisch gevolg op de manier waarop er door jou gecommuniceerd werd, dat er een chargeback aan zat te komen. Hier hoefden we dan ook niet lang op te wachten.

Het is schandalig dat je je zo opstelt en bewust iemand onrechtmatig probeert te duperen door misbruik te maken van een duidelijke prijsfout.

Ik hoop oprecht dat je mijn concollega's (groot en klein) bespaard blijft en dat je wellicht in ziet dat dit gedrag in de maatschappij niet heel erg wordt gewaardeerd.

Johan van Game-Outlet.nl

Het lekken van persoonsgegevens is tegen de privacywetgeving, waarom probeer je dit goed te praten?

Ik probeer niet een winkel op te lichten, ik heb een koop gedaan voor een redelijke prijs welke jullie eenzijdig afgewezen hebben zonder een redelijke reden.

Daarnaast zit je nu valse beschuldigingen en informatie te geven (dit lijkt de werkwijze van jou webwinkels te zijn?):
Jullie beloofde de terugbetaling binnen 14 dagen te verrichten.
Na 4 WEKEN (28 dagen) was deze nog steeds niet uitgevoerd en heb ik contact op genomen met de ING.

De manier dat jullie (jij) nu de klant als schuldige probeert aan te stellen is schandalig! Het laten lijken dat ik jullie probeer op te lichten, terwijl jullie meerdere malen in gebreken zijn geweest!

Indien nodig wil ik wel de contacten online zetten hoor, waarin jullie onprofessionele antwoord en belofte op terugbetaling binnen 14 dagen staat, samen met het verzoek naar ING 4 weken later.

Ook zijn jullie de gene welke niet in wouden gaan op het verzoek dit door een onafhankelijke tussenpartij zoals het klachtencompas of de geschillencommissie op te laten lossen.

Ik begrijp waarom jij je winkels niet aangesloten hebt bij een thuiswinkel waarborg. De manier hoe jij (jullie) handelen is schandalig en onwettig, en dan probeer je mij nog als schuldige te laten lijken ook!

Ik heb nog nooit service zo slecht als dit gezien, ik raad dan ook alle Tweakers af hier ooit iets te kopen. Als het fout gaat kan je hier zien hoe de winkel er op reageert!

In deze reacties alleen heeft de eigenaar:
Persoonlijke informatie gelekt.
Valse beschuldigingen gemaakt met valse informatie.
Toegegeven bewust een terugbetaling achter gehouden te hebben.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima bestelproces. Dat is snel gebeurt op de gebruikelijke manier. Helemaal prima in orde. Hiervoor alleen maar complimenten.

Verzending

Het product is nooit geleverd. Na veel veelvuldig contact, iedere keer weer een ander verhaal.

Klantenservice

De reactiesnelheid is prima. Echter de verhalen die men verteld zijn genant. Beloftes worden die nagekomen. Iedere keer verschuift de leverdatum weer. Na twee weken de bestelling geannuleerd. Product nooit ontvangen. Na twee weken pas mijn geld terug, is volgens de eindbaas: de wettelijke termijn. Dus na 4 weken weer mijn eigen geld terug en geen product. Ter vergelijk bij Mediamarkt was de annulering en geld terug in 2 dagen voor elkaar. Ipv “Quit waiting, start playing!”moet het zijn “Quit playing, start waiting!” Geen goed woord over voor deze club...

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Was opzoek naar een playstation 4 pro, na wat googlen kwam ik bij game-outlet.nl terecht. Webshop ziet er goed uit en het is een redelijk soepel bestelproces.

Verzending

Ik had voor 8 uur besteld en kreeg de playstation de volgende ochtend al binnen.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Telefonisch goed geadviseerd en door de website heen geholpen naar het juiste product. Magazijn info direct gedeeld. Erg tevreden!

Verzending

Razendsnel en goed verpakt.

Klantenservice

De klantenservice was zeer vriendelijk en prettig. De Nintendo switch was binnen no time bezorgd. Erg tevreden

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Betaling verliep prima via ideal. Kreeg netjes bevestiging via de mail. Goede service en prijs.

Verzending

Top! Op de dag dat de game uitkwam, kreeg ik deze in de brievenbus.

Klantenservice

Ik mistte de preorder code. Ze zijn erachteraan gegaan en bleek dat de leverancier deze was vergeten mee te leveren. Dezelfde dag hebben ze deze van de leverancier ontvangen en gemaild naar de klanten. Ik kon er dus dezelfde dag gebruik van maken. Ik raad de winkel zeker aan!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Super winkel en goeie service alles word op tijd geleverd. En goeie communicatie.
Winkel om trots op te zijn!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De prijs is aannemelijk en de bestelling was op donderdag avond geplaatst en vrijdag ochtend lag deze al in de brievenbus, snelle levering! Vervolgens nog even gebeld want kreeg eerst een foutief mailtje dat de bestelling niet compleet was, maar ook hier met een minuut iemand aan de lijn die verstand van zaken had. top!

Verzending

Razend snelle levering.

Klantenservice

Snel en adequaat geholpen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op donderdag FIFA 19 besteld zodat ik hopelijk op vrijdag kon spelen. Echter geen track en trace ontvangen en product in ieder geval niet voor het weekend bezorgd. De belofte van tijdige verzending wordt dus niet waargemaakt. Op zaterdag telefonisch contact gezocht en na een vrolijke welkomstboodschap waarin wordt aangegeven dat je wordt doorverbonden met een medewerker hoor je na lang wachten dat ze niet bereikbaar zijn. Inmiddels ligt het product in de winkel en kan ik hem daar halen....

Verzending

Niet tijdig verzonden en geen track and trace verzonden, gemiste kans.

Klantenservice

Niet bereikbaar, wat op zaterdag niet merkwaardig is, maar handiger als de telefoonboodschap dat direct aangeeft.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Tijd om eens even de moeite te nemen om mijn waardering te uiten. Wordt altijd netjes geholpen en winkel er graag.

Verzending

Afgelopen keer met FIFA was het nauw nauw maar alles is uiteindelijk goed opgelost. Toppers.

Klantenservice

Reageren snel en zijn makkelijk te bereiken.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Duidelijk website site met scherpe prijzen. Snel en makkelijk bestelproces.

Verzending

Helaas de fifa 19 pre order een dag later binnen gekregen. Echter bleek een fout aan de kant van PostNL de oorzaak hiervan.

Product was goed verpakt en in goede staat aangekomen.

Klantenservice

Uitstekend! Meerdere updates via de mail gehad betreffende de vertraging met heldere uitleg van het probleem. Inzicht gekregen in de stappen die game outlet had ondernomen en nog in gang ging zetten.

Alternatieven aangeboden gekregen en een compensatie ondanks dat de oorzaak van de vertraging niet bij hen lag.

Hoewel de klantenservice al gesloten was binnen een half uur reactie gekregen via de chat en via mail. Via dezelfde wegen op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De bestelling is de volgende dag in huis, uitstekende kwaliteit en de producten zijn goedkoper dan in de winkel.

Verzending

Je krijgt een gratis track en trace code hierdoor zie je wanneer het product binnen is, het product was uitstekend binnen de aangegeven bloktijd binnen.

Klantenservice

Als je problemen hebt kan je worden geholpen door de klantenservice

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Na vorig jaar FIFA 18 Ronaldo edition besteld te hebben, was het nu tijd voor versie 19, Champions Edition voor mijn zoontje. (Ben gestopt toen ik echt niet meer kon winnen). Ik heb gewacht tot de prijzen enigszins gestabiliseerd waren en breng liever mijn geld voor een paar euro meer naar een gespecialiseerde winkel dan naar Mediamarkt. Bovendien is de website dik in orde en was er op mijn vorige bestelling ook niks aan te merken. Na het bestellen krijg je direct een email en ook bij een statusverandering krijg je een update.

Verzending

De verzending van Game-Outlet is goed, alleen als Post-NL zijn zaken niet op order heeft dan komt het pakket een dag te laat. Dit is zeker zuur aangezien je FIFA 19 Champions Edition 3 dagen eerder mag spelen en daar betaal je natuurlijk voor. Dus een 10 voor Game-Outlet en een 1 voor Post-NL. Mijn zoontje had het verschil van één dag gelukkig niet door en was alleen maar dolblij dat hij FIFA 19 kon spelen.

Klantenservice

Toen bekend werd dat niet alle FIFA 19 Champions Edition pakketten op tijd zouden bezorgd worden heeft Game OUtlet dit direct gecommuniceerd met het aanbod om de transactie terug te draaien of een waardebon als tegemoetkoming. Ik vind dit topservice voor een probleem dat bij een externe partij ligt. Ook waardeer ik het dat Game Outlet het probleem weliswaar aan PostNL toeschrijft maar zich hierin wel professioneel gedraagd en het zakelijk houdt.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Makkelijk toegangbare website
Uitstekende klantenservice, snel geholpen
Product levering erg snel ( volgende dag inhuis )

Verzending

Erg snel

Klantenservice

Klantenservice was perfect gelijk goed geholpen
Snel aan de beurt

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het bestellen ging makkelijk. Het versturen duurde veels te lang. De eerste poging mislukte. Ik moest veel doen om ervoor te zorgen dat ik het product asnog ontving.

Verzending

Het spel is uiteindelijk 9 dagen na bestelling gearriveerd. Ik moest veel werk verzetten om alsnog een exemplaar toegestuurd te krijgen.

Klantenservice

Toen het product na 4 dagen niet binnen was moest ik zelf aan de bel trekken. Game-outlet.nl gaf aan dat ze het aangeven bij PostNL en dat ik moet aangeven als het nog arriveert. Bij de track & trace was duidelijk te zien dat het pakket vanaf de eerste dag al in de eerste stap van het verzendproces vast zit. Ik moest nogmaals mailen om dit te zeggen en aan te geven dat er een nieuw exemplaar moet worden verstuurd. Toen zei Game-outlet.nl dat ze mij wel nogmaals een exemplaar wilde sturen, maar dan moest ik een ingevuld formulier, een kopie van mijn ID en een bankafschrift of belastingafschrift opsturen. Volgens Game-outlet.nl om een onderzoek bij PostNL te starten, maar daar ben ik niet van overtuigd. Game-outlet.nl is namelijk klant van PostNL, ik niet. Op het formulier moest ik mijn handtekening zetten om toe te zeggen dat ik het eerste exemplaar, mocht die nog verschijnen, terug stuur. Het formulier en ID/afschrift was bedoeld om Game-outlet.nl ervan te verzekeren dat ik het eerste exemplaar niet zou houden als die alsnog arriveert.

Voor dit hele gebeuren zijn geen excuses geboden. Het formulier vond ik erg klantonvriendelijk.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Overzichtelijke site. Producten als x-box en playstation zijn apart in gedeeld in categorieën. Goede aanbiedingen voor zowel consoles, nieuwe games als tweede hands. Breed assortiment.

Verzending

Wat ze op de site aangeven voor 20:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Alles boven de 25,- wordt gratis verzonden. Game's waren goed verpakt zoals het eigenlijk hoort. Verder de factuur digitaal in de mail.

Klantenservice

Klantenservice is zeer toegankelijk. Facebook of via de mail alles werkt vlekkeloos. Zeer vriendelijk.
Of Facebook zijn ook regelmatig prijsvragen of acties!

Scorekaart voor Game Outlet

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True