Game Outlet

Gebruikers over webshop Game Outlet

Review toevoegen

Tegen beloning

Algemeen

Super winkel en goeie service alles word op tijd geleverd. En goeie communicatie.
Winkel om trots op te zijn!

Algemeen

De prijs is aannemelijk en de bestelling was op donderdag avond geplaatst en vrijdag ochtend lag deze al in de brievenbus, snelle levering! Vervolgens nog even gebeld want kreeg eerst een foutief mailtje dat de bestelling niet compleet was, maar ook hier met een minuut iemand aan de lijn die verstand van zaken had. top!

Razend snelle levering.

Klantenservice

Snel en adequaat geholpen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Op donderdag FIFA 19 besteld zodat ik hopelijk op vrijdag kon spelen. Echter geen track en trace ontvangen en product in ieder geval niet voor het weekend bezorgd. De belofte van tijdige verzending wordt dus niet waargemaakt. Op zaterdag telefonisch contact gezocht en na een vrolijke welkomstboodschap waarin wordt aangegeven dat je wordt doorverbonden met een medewerker hoor je na lang wachten dat ze niet bereikbaar zijn. Inmiddels ligt het product in de winkel en kan ik hem daar halen....

Verzending

Niet tijdig verzonden en geen track and trace verzonden, gemiste kans.

Klantenservice

Niet bereikbaar, wat op zaterdag niet merkwaardig is, maar handiger als de telefoonboodschap dat direct aangeeft.

Algemeen

Tijd om eens even de moeite te nemen om mijn waardering te uiten. Wordt altijd netjes geholpen en winkel er graag.

Verzending

Afgelopen keer met FIFA was het nauw nauw maar alles is uiteindelijk goed opgelost. Toppers.

Klantenservice

Reageren snel en zijn makkelijk te bereiken.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Duidelijk website site met scherpe prijzen. Snel en makkelijk bestelproces.

Verzending

Helaas de fifa 19 pre order een dag later binnen gekregen. Echter bleek een fout aan de kant van PostNL de oorzaak hiervan.

Product was goed verpakt en in goede staat aangekomen.

Klantenservice

Uitstekend! Meerdere updates via de mail gehad betreffende de vertraging met heldere uitleg van het probleem. Inzicht gekregen in de stappen die game outlet had ondernomen en nog in gang ging zetten.

Alternatieven aangeboden gekregen en een compensatie ondanks dat de oorzaak van de vertraging niet bij hen lag.

Hoewel de klantenservice al gesloten was binnen een half uur reactie gekregen via de chat en via mail. Via dezelfde wegen op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen!

Algemeen

De bestelling is de volgende dag in huis, uitstekende kwaliteit en de producten zijn goedkoper dan in de winkel.

Verzending

Je krijgt een gratis track en trace code hierdoor zie je wanneer het product binnen is, het product was uitstekend binnen de aangegeven bloktijd binnen.

Klantenservice

Als je problemen hebt kan je worden geholpen door de klantenservice

Algemeen

Na vorig jaar FIFA 18 Ronaldo edition besteld te hebben, was het nu tijd voor versie 19, Champions Edition voor mijn zoontje. (Ben gestopt toen ik echt niet meer kon winnen). Ik heb gewacht tot de prijzen enigszins gestabiliseerd waren en breng liever mijn geld voor een paar euro meer naar een gespecialiseerde winkel dan naar Mediamarkt. Bovendien is de website dik in orde en was er op mijn vorige bestelling ook niks aan te merken. Na het bestellen krijg je direct een email en ook bij een statusverandering krijg je een update.

Verzending

De verzending van Game-Outlet is goed, alleen als Post-NL zijn zaken niet op order heeft dan komt het pakket een dag te laat. Dit is zeker zuur aangezien je FIFA 19 Champions Edition 3 dagen eerder mag spelen en daar betaal je natuurlijk voor. Dus een 10 voor Game-Outlet en een 1 voor Post-NL. Mijn zoontje had het verschil van één dag gelukkig niet door en was alleen maar dolblij dat hij FIFA 19 kon spelen.

Klantenservice

Toen bekend werd dat niet alle FIFA 19 Champions Edition pakketten op tijd zouden bezorgd worden heeft Game OUtlet dit direct gecommuniceerd met het aanbod om de transactie terug te draaien of een waardebon als tegemoetkoming. Ik vind dit topservice voor een probleem dat bij een externe partij ligt. Ook waardeer ik het dat Game Outlet het probleem weliswaar aan PostNL toeschrijft maar zich hierin wel professioneel gedraagd en het zakelijk houdt.

Makkelijk toegangbare website
Uitstekende klantenservice, snel geholpen
Product levering erg snel ( volgende dag inhuis )

Erg snel

Klantenservice

Klantenservice was perfect gelijk goed geholpen
Snel aan de beurt

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Heb bij Game Outlet NL twee collectors edition spellen besteld. Deze spellen zitten in papieren doosjes ipv plastic. Alles is snel verzonden, maar bijzonder slecht verpakt.

Verzending

Het pakket was helemaal intact, maar de spellen doosjes zijn platgedrukt en beschadigd door het rond slingeren in buitenste doos. Er was een kort prop papier ter bescherming, maar deze zat boven op de games en heeft dus verder niets gedaan. Dit manier van verpakken werkt misschien goed voor spellen in plastic doosjes, maar niet papieren dus. Jammer, hier bestel je dus geen collector edition spellen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Het bestellen ging makkelijk. Het versturen duurde veels te lang. De eerste poging mislukte. Ik moest veel doen om ervoor te zorgen dat ik het product asnog ontving.

Verzending

Het spel is uiteindelijk 9 dagen na bestelling gearriveerd. Ik moest veel werk verzetten om alsnog een exemplaar toegestuurd te krijgen.

Klantenservice

Toen het product na 4 dagen niet binnen was moest ik zelf aan de bel trekken. Game-outlet.nl gaf aan dat ze het aangeven bij PostNL en dat ik moet aangeven als het nog arriveert. Bij de track & trace was duidelijk te zien dat het pakket vanaf de eerste dag al in de eerste stap van het verzendproces vast zit. Ik moest nogmaals mailen om dit te zeggen en aan te geven dat er een nieuw exemplaar moet worden verstuurd. Toen zei Game-outlet.nl dat ze mij wel nogmaals een exemplaar wilde sturen, maar dan moest ik een ingevuld formulier, een kopie van mijn ID en een bankafschrift of belastingafschrift opsturen. Volgens Game-outlet.nl om een onderzoek bij PostNL te starten, maar daar ben ik niet van overtuigd. Game-outlet.nl is namelijk klant van PostNL, ik niet. Op het formulier moest ik mijn handtekening zetten om toe te zeggen dat ik het eerste exemplaar, mocht die nog verschijnen, terug stuur. Het formulier en ID/afschrift was bedoeld om Game-outlet.nl ervan te verzekeren dat ik het eerste exemplaar niet zou houden als die alsnog arriveert.

Voor dit hele gebeuren zijn geen excuses geboden. Het formulier vond ik erg klantonvriendelijk.

Algemeen

Overzichtelijke site. Producten als x-box en playstation zijn apart in gedeeld in categorieën. Goede aanbiedingen voor zowel consoles, nieuwe games als tweede hands. Breed assortiment.

Verzending

Wat ze op de site aangeven voor 20:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Alles boven de 25,- wordt gratis verzonden. Game's waren goed verpakt zoals het eigenlijk hoort. Verder de factuur digitaal in de mail.

Klantenservice

Klantenservice is zeer toegankelijk. Facebook of via de mail alles werkt vlekkeloos. Zeer vriendelijk.
Of Facebook zijn ook regelmatig prijsvragen of acties!

Algemeen

Levering binnen 1 dag en goedkoopste van alle aanbieders. Ik had guitar hero live voor de ps4 besteld (bundle).

Verzending

Ik bestelde guitar hero live ps4 op dinsdag en krijg het pakket woensdag binnen. De track and trace code kreeg ik dindsag avond nog dus kon ik hem volgen.

Klantenservice

Ik gebruikte de chat op hun site om een vraag te stellen over de guitar hero live bundel en die werd binnen een minuut netjes beantwoord. Prima dus.

Algemeen

- Algemeen: Dit is de derde keer dat ik iets bij Game-Outlet heb besteld en alle drie de keren ben ik erg tevreden geweest. Ze hebben goede prijzen, leveren snel en sturen mij duidelijke mails over de status van mijn bestelling. Ook de webshop ziet er prima uit en werkt goed.

- Klantenservice, meestal reageren ze snel op de chat op de eigen website tijdens openingstijden. Via de chat op Facebook ook wel maar dit duurt soms wat langer. De vraag of ik er een product toegevoegd kon worden aan de bestelling werd vriendelijk en snel opgepakt.

- Pre-order: De Super Nintendo Classic Mini was overal uitverkocht maar gelukkig konden zij mijn pre-order aannemen en redelijk snel uitleveren op de dag van release.

- Verpakking: De Super Nintendo en de bijbehorende AC adapter zaten goed stevig verpakt in een nette doos, wel leek het opvulmateriaal gerecycled, wat verder wel prima is. Als het maar goed ingepakt is.

- Bezorging: Duidelijke track en trace mails, ook de website van DHL geeft veel details aan en een duidelijk tijdvak waarop het bezorgt kan worden.. dit lijkt erg verbeterd te zijn ten opzicht van een tijd geleden. De chauffeur kwam lekker op tijd dus ik kon snel aan de slag J met de SNES.

- Overig: Bij het terug sturen van een van mijn vorige bestellingen kon ik gebruik maken van een retourportal en kon ik voor een voordelig tarief de producten terug sturen. Nadat de retour binnen was gekomen was dit binnen 48 uur het aankoopbedrag al terug gestort.

Succes mannen, ik kijk nu al uit naar mijn pre-order van Call of Duty WWII J.

Algemeen

PES 2018 besteld, en vandaag al in huis; 1 dag voor de officiële release datum.
Simpel bestelproces, en netjes een mail bij verzenden. Top!

Verzending

Spel zat verpakt in beschermende bubbeltjes envelop, ging dus makkelijk door de brievenbus.

Algemeen

Gewoon wat je verwacht van een webshop. Scherpe prijs en snel bezorgd.
Tja, wat lkan je er meer over vertellen, zoals het hoort. Dat zouden er meer moeten doen.

Verzending

Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Is ook de standaard tegenwoordig van de grote winkels.

Algemeen

De site is erg duidelijk en snel, de orderflow werkt vlekkeloos en snel, betalen via paypal is geen probleem en de berichtgeving via de email is duidelijk.

Verzending

Binnen een dag in huis, zoals het hoort

Algemeen

Ik kan niets negatief melden over Game Outlet. Ik had het spel eerst bij bol.com gekocht maar dat bleek achteraf een grote fout, zij konden zich niet aan de levertijd houden en moesten mij dat tot 2x toe melden dat het verlaat zou worden.
Ondanks dat hij goedkoper was ben ik blij dat ik hem bij Game Outlet heb gekocht. Gewoon zoals de website zegt: voor 17:00 besteld de volgende dag in huis!

TOP!!

Verzending

Gewoon keurig verzonden in bubbeltjes envelop. Ook niets op aan te merken.

Algemeen

top service en spot goedkoop!
ik raad dit bedrijf bij iedereen aan die van games houd en goedkoop wilt kopen

Verzending

volgende dag alweer op de mat

Klantenservice

goed geholpen en vriendelijke mensen

Algemeen

Bestelling plaatsen en betalen is heel makkelijk. Goede prijzen! Ik had de game de volgende dag al in huis.

Snelle verzending

Klantenservice

De game die ik had besteld werkte niet. Waarschijnlijk een productiefout van fabrikant. Maar ik heb snel kosteloos een ander exemplaar gekregen welke wel werkt, goede service dus!

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5

Ook ben ik een tevreden klant van Game-Outlet NL. Vorige week de Skyrim Premium Edition bij deze webshop aangeschaft voor de PC. Helaas was er slechts één op voorraad, de ander lag bij de leverancier. Dit hebben ze keurig en snel opgelost.

Scorekaart voor Game Outlet

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie