Game Outlet

0 producten en 0 uitvoeringen

Wie zijn wij?

Wij zijn liefhebbers van games, gamen en gamers!

We willen graag iedereen laten beleven waarom gamen zo leuk is. Voor jong en oud, voor man of vrouw is er namelijk wel een leuke game te vinden, is het niet een leuke race, aktie of avonturen game, danwel een ouderwets springspelletje, een nieuwerwets zwiepspel of lekker dansen en muziek maken!

Daarom bieden we nieuwe games aan voor eerlijke prijzen en gunnen we gebruikte games een tweede leven. Geen hoge prijzen waar we kortingen op geven maar de korting direct in de prijs.
Zo maken we het voor de kleine als grote portemonnee aantrekkelijk.

Ook kan je bij ons je oude games en consoles inruilen voor korting, neem contact met ons op voor een offerte.

Waarom kiezen onze klanten voor Game-Outlet NL?

- Vriendelijke service en behulpzaam advies
- Producten retour? Geen probleem!
- Altijd garantie bij uw aankoop
- Bespaar op je games-aankopen
- Bestelde games meestal al de volgende dag in huis
- Extra premiums, dlcs en andere goodies
- Bestellen voor release, laagsteprijsgarantie
- Meer dan 10 jaar ervaring
- Partner van grote merken
- Inruil van oude games en consoles mogelijk
- Ecologisch en milieubewust

Scorekaart voor Game Outlet

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie