Coolblue.nl

8.740 producten en 10.914 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Coolblue.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bezorging was keurig op tijd. Duidelijke uitleg bij het gekochte artikel, goed verpakt. Een goede prijs voor een goed product.

Algemeen

Quick free delivery also with a voucher discount of e50 for next order. Delivery was exactly available at the pick-up which was conveniently close to my address

Algemeen

Coolblue is volgens mij op dit moment de beste webwinkel in Nederland, snelle verzending, redelijk goede prijzen en een echt goede klantenservice

Verzending

Nog nooit te laat geweest.

Klantenservice

Had een bluetooth van Philips besteld bij hun hoofdtelefoonstore, ik kreeg hem thuis en probeerde hem natuurlijk meteen uit, helaas was er een zoem in het linkeroor. Hierna teruggestuurd en nadat Coolblue hem had ontvangen me meteen een nieuwe gestuurd. Toen deze tweede aankwam had hij WEER exact HETZELFDE probleem. Omdat ik nu het wat sneller opgelost wou hebben omdat postNL vorige keer er een week over deed ben ik naar hun winkel gegaan, hier mijn verhaal uitgelegd en toen heb ik de koptelefoon daar geruild voor een duurdere variant die de volgende dag thuis kwam en eindelijk perfect werkte. Echt klasse dat ze zelfs over twee keer retouren geen moeite doen.

Algemeen

Geweldige service en zeer snelle zending(indien voorradig natuurlijk).

nette website en goed overzicht door specifieke domein namen als www.smartwatchshop.nl

Verzending

volgende dag na bestelling was het al binnen

Klantenservice

na korte communicatie over de website heeft coolblue mij kunnen helpen in de late uren 23:20.

Geweldige service

Algemeen

In tegenstelling tot vele bedrijven, doet Coolblue echt moeite voor de klant.
Je bestelt een NAS, een paar uur later krijg je een email met allemaal tips voor de specifieke NAS.
De klantenservice is superieur, levering snel en kosteloos betalen met Paypal.

Verzending

Keurig verpakt in een hilarische doos met allerlei tips om hem te gebruiken voor fitness oefeningen. Details, maar toveren wel een glimlach op je gezicht.

Klantenservice

Bij een eerdere bestelling ging er iets mis bij PostNL. De service van Coolblue was uitmuntend. Een paar dagen later kreeg ik zelfs een handgeschreven kaartje in de brievenbus van de Coolblue medewerker dat hij het vervelend vond dat er iets mis was gegaan. Van PostNL nooit meer iets gehoord.

Algemeen

De beste service die ik ken, redelijke prijzen, erg goede webshop en groot assortiment. Snelle levering en goede track & trace bij witgoed of andere grote aankopen.

Verzending

Vriendelijke chauffeurs gehad bij grotere aankopen

Klantenservice

De beste service die ik tot dusver heb gehad. Vriendelijk en 'ze regelen het gewoon'.

Algemeen

De mensen geven altijd snel en duidelijk advies, wel een duidelijk aangeleerde methode van praten. De bestellingen worden, tot nu toe, altijd op tijd bezorgt en zijn van goede kwaliteit. Coolblue is iets duurder dan de rest van de internet winkels, maar de service die je daarvoor kan krijgen/vragen, is dat meer dan waard.

Verzending

Ik heb 2 Otterbox defender besteld, voor mijn telefoons. Oersterk en niet kapot te krijgen, zowel de telefoon als het hoesje.

Prima service.

Algemeen

Producten worden uitstekend verpakt. Het bestelproces loopt vlot. Producten worden netjes op tijd in goede conditie geleverd

Op tijd en 100% in orde

Algemeen

Ik ben goed geholpen en te woord gestaan door de support van Coolblue. Super service!

Verzending

Verzending ging via PostNL. De bestelstatus stond op: bezorging 'Vandaag'. Na speciaal de hele dag te hebben gewacht op mijn bestelling, veranderde de status om 22.10 uur naar de volgende dag in de avond.
Na teleurgesteld te zijn en contact te hebben genomen met Coolblue bleek om 23.00uur dat het arme vrouwtje van Postnl zo laat het pakketje toch nog kwam leveren.

Na teleurgesteld te zijn kwam het uiteindelijk toch nog goed

Klantenservice

Uitstekend geholpen en goed te woord gestaan.

Algemeen

Prima levering. De volgende dag in huis, geen vertragingen. Alles naar wens, zoals aangegeven op de site, op de behuizing na. Er werd aangegeven dat de behuizing van aluminium was. Dit bleek helaas gewoon kunststof te zijn met een aluminium kleur. Dit is erg jammer!

Verzending

Product netjes verpakt. Helaas had PostNL vertraging waardoor je 2 uur langer thuis moet blijven.

Algemeen

Snel te vinden en te bestellen; geen enkel probleem. Ik heb al vaker via Coolblue besteld en dat verliep tot nu toe altijd vlekkeloos.

Verzending

We hadden deze aankoop nodig voor onze vakantie en was ruim op tijd binnen.

Algemeen

Ik heb een printer gekocht bij Coolblue omdat deze met e-mailkorting een tientje goedkoper was. Netjes verpakt, snel geleverd, alleen het product had een niet op te lossen probleem. Na snel contact met de klantenservice besloten ze een nieuwe op te sturen. Heel netjes afgehandeld!

Algemeen

Snelle levering, vriendelijke en kundige personeel die met zorg de koelkast geplaatst hebben. Goede nazorg

Verzending

Snelle levering en vriendelijk personeel die met zorg de koelkast geplaatst hebben

Klantenservice

Krijg de klantenservice snel aan de lijn, defecte ijsblokjesbak van de koelkast is snel geleverd zonder gedoe.

Algemeen

Uitstekende service van coolbleu, zowel het bestel process als de supersnelle berzorging. Nog nooit een goeie service meegemaakt als deze! ZEKER AAN TE BEVELEN!

Verzending

Super snelle levering van CoolBlue!

Algemeen

Zeer aan te bevelen, houden woord. Klanten staan voorop. Geen gemaar maar gewoon garantie geven zoals het hoort.

Verzending

Zeer aan te bevelen. Niet goed, geld terug. Tevredenheid staat bij hun voorop!

Klantenservice

Een keer een moederbord gekocht en deze ging naar een jaar kapot. Ik kon het opsturen en kreeg zonder pardon mijn geld terug. Dus geen gemaar of moeilijk doen. Klant staat voorop! Zeker aan te bevelen!

Algemeen

Heldere website, makkelijk zoeken, komen afspraken na, snelle levering, ik ben al heel lang klant en dat blijf ik ook...

Verzending

Alle bestellingen worden netjes verpakt en de volgende dag geleverd. Nooit klachten over gehad.

Klantenservice

Ze helpen altijd netjes en nemen de tijd als je vragen hebt. Niet dat het vaak voorkomt, maar elke keer dat ik ze even wat heb moeten vragen ben ik netjes geholpen. Zelfs garantie na anderhalf jaar op een tondeuse, volgende dag een nieuw exemplaar binnen oude hoefde ik niet terug te sturen. Helemaal super.

Algemeen

Webshop werkt zoals gewoonlijk top. Klantenservice altijd behulpzaam en reageren binnen enkele uren op WhatsApp berichten en zijn altijd behulpzaam.

Verzending

Verzending ging zonder problemen. Optijd verwerkt dus volgende dag in huis.

Klantenservice

Aan de telefoon of via WhatsApp altijd super vriendelijk en behulpzaam wat enorm fijn is. Je wordt echt op #1 gezet als klant

Algemeen

Top winkel met snelle klanten service. De leveringen zijn tot nu toe altijd optijd geweest en netjes op de hoogte gehouden.

Algemeen

Donderdag 7 september een wasmachine/droger/stapelkit besteld met installatieservice. Er staat nergens vermeld dat het dan niet de volgende dag in huis is, maar daar kan ik nog inkomen, aangezien er nog wat moet gebeuren. Vervolgens krijg ik een mailtje dat ik gebeld zou worden zodat er een installatieafspraak gemaakt kan worden. Nooit dat bewuste belletje gehad. Het is dat ik de maandag erna zelf terugbelde en te horen kreeg dat de afspraak ineens op vrijdag 15 september ingepland was. Mijn vriendin en ik zouden dan niet thuis zijn, maar als we dit zouden willen verzetten, kwam het pas nog later. Dus wij wat afspraken verzetten zodat er iemand thuis zou zijn die vrijdag, zodat de bezorger/ monteur niet voor een dichte deur kwam te staan. Krijgen we die vrijdag een mailtje dat de bezorging toch niet doorgaat, omdat de artikelen niet binnen zijn en dat ze nog contact met ons opnemen. Dan bel je, en dan blijken de artikelen wel geleverd te zijn, maar meer dan dat krijg je niet te horen. Geen enkele oplossing. Alleen duizendmaal excuses, waar ik mijn kleren niet mee kan wassen.

Nu helemaal beu met dit zooitje ongeregeld, wil ik de order annuleren, want wij hebben thuis onderhand een wasmachine nodig. Moeten ze eerst de producten terugvragen van de bezorgdienst, dan pas krijg ik een annuleringsbevestiging, en dan pas krijg ik mijn geld terug. Leg dit risico niet bij de klant neer, of zorg dat met zulke orders, die in de 4 cijfers voor de komma lopen, dat het goed geregeld is. Dit is echt werkelijkwaar de slechtste service die ik ooit het meegemaakt, niet alleen bij coolblue, maar over het algemeen.

Verzending

Zoals in het verhaal naar boven komt is de verzending niet naar behoren verlopen. Vooral omdat er nooit een verzending heeft plaatsgevonde. Mocht er wel een verzending hebben plaatsgevonden, weet ik niet hoe het zou zijn gegaan. Als de service van coolblue via de klantenservice representatief is voor de verzendservice van coolblue, dan denk ik dat de wasmachine en droger door het raam naar buiten gegooid zouden worden en dan zou gevraagd worden of wij het even op wilde ruimen, of ze huren een extern bedrijf in die 2 weken later komt om het op te ruimen en ze laten ons dan twee weken in de kou zitten.

Klantenservice

Waardeloos is hier niet het goede woord. Het enige woord dat ik kan bedenken dat de klantenservice van coolblue samenvat is 'abominabel'. Te triest voor woorden. Ze komen niet met oplossingen, ze helpen je niet. Ze zeggen alleen 'ja snap ik', 'wat vervelend voor u', 'nee dat is niet de bedoeling'. Ze gaan niet na wat er mis is gegaan als er iets mis gaat. Ze gaan niet op zoek naar oplossingen. Ik mag zelf naar een extern bedrijf (dynalogic) bellen om de problemen op te lossen. De een wijst naar die, de andere wijst naar die. Geen enkel goed woord over voor coolblue en de klantenservice na dit debacle. Alles is leuk zolang het goed gaat, maar als er iets mis gaat heb je nog meer aan je goudvis om bij uit te huilen.

Beste Tim,

Bedankt voor je review, Tim. Het is natuurlijk ontzettend frustrerend als een bestelling niet conform afspraak wordt afgeleverd en aangesloten. Vooral als je hiervoor speciaal iemand voor de afleverafspraak in huis hebt gehaald. Wij willen je ook onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hiervan gehad hebt en kijken samen met je ook graag naar een passende oplossing. Want dit kan natuurlijk niet. Zou jij per e-mail een link naar deze review met daarin het ordernummer kunnen toesturen? Dan gaan we het direct oppakken.

Groeten,
Coolblue

Algemeen

Overzichtelijke webwinkel, vriendelijk en behulpzaam personeel in de fysieke winkel (in Groningen althans) en wekelijks kans op 100 bij het schrijven van de beste review in die week. Uit ervaring kan ik zeggen dat dit ook best te halen is

Verzending

Over het algemeen zijn producten goed ingepakt, hoewel mijn Samsung EVO 850 SSD laatst in een Coolblue doos zat met maar twee kleine luchtkussens. Ik heb niet het idee dat de SSD bij mishandeling van de doos het zou hebben overleefd.

1 2 3 ... 137

Scorekaart voor Coolblue.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg