Coolblue.nl

Gebruikers over webshop Coolblue.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 3

Algemeen

De filters op de website zijn bijhoorlijk beperkt (i.e. geen sliders, alleen vaste keuzemogelijkheden waardoor je niet precies kan zoeken) wat het zoeken lastig maakt. Daarnaast kloppen de specificaties van de filters vaak niet, zo is de monitor uit deze review bijvoorbeeld niet vindbaar als je zoekt op een Thunderbolt 3 aansluiting wat juist _de_ feature van het scherm is.

Klantenservice

Ik heb 2 schermen tegelijk besteld bij coolblue, aangezien ik ze de komende week/weken niet heel hard nodig heb heb ik ze tegelijk opgestuurd voor garantie.
Bij het ene scherm zitten er een aantal dode pixels en het andere scherm (niet gekeken of er dode pixels zijn) heeft 2 gekleurde strepen op het scherm.

Zegt Coolblue doodleuk dat de schermen uit de garantie zijn (na iets meer dan een jaar) en dat ik ze kan laten vernietigen of ongerepareerd terug kan krijgen. Dat terwijl hun eigen website aangeeft dat er 2 jaar garantie op de schermen zit en dat het product nog in de garantie zit.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Ik heb een hometrainer gekocht bij Coolblue, die moet je na ontvangst zelf in elkaar zetten. Geen probleem, wel een half uur bezig. Na een week of zes begint een van de trappers geluid te maken: een tik bij elke omwenteling. Hinderlijk voor mij en voor mijn gezinsleden. Ik vroeg Coolblue om een nieuwe trapper op te sturen. Dat blijkt niet te kunnen: ik moet het apparaat weer demonteren en opsturen voor reparatie. Waardeloze service.

Goed verpakt

Klantenservice

Contact opgenomen met klantenservice, reactie zeer teleurstellend. Dit was mijn laatste aankoop bij Coolblue.

Algemeen

Ik koop regelmatig producten van Coolblue. Meeste bestellingen blijven gewoon staan, soms gaat er nog wel eens wat retour, wat gratis is, en altijd ontzettend snel afgehandeld wordt zonder probleem.

Garantie op producten ook totaal geen probleem.

Paar euro extra betalen indien Coolblue wat duurder is, is het meer dan waard.

Verzending

24/7 levering zoals geadverteerd wordt. Goed ingepakt en wordt regelmatig op de fiets gebracht.

Klantenservice

Vragen via de WhatsApp worden snel beantwoord, retours worden zonder problemen geaccepteerd en gecrediteerd. Garantie geen enkel issue.

Algemeen

Ben lichtelijk bevooroordeeld aangezien ik in het verleden (tot 2017) 5 jaar bij Coolblue heb gewerkt. Ook in de afgelopen jaren heb ik met plezier producten bij Coolblue besteld en zal dat in de toekomst blijven doen. Laatste bestelling (stofzuiger) weer vanouds goed: vlot bestelproces en vlotte levering.

Verzending

Product netjes de volgende dag in huis, zoals beloofd.

warcow Karma 33,9K

Algemeen

Vrijdagavond laat nog een nest hub besteld en die kwam de volgende ochtend al binnen. Prijs was ook de laagste van Nederland dus helemaal blij.

Verzending

Zeer snelle verzending en goed verpakt.

Algemeen

Ik moest per direkt in quarataine. Om niet te geisoleerd te zijn heb ik onmiddelijk besloten een Laptop te kopen. De keuze was groot bij CoolBleu en de prijzen zeer scherp. De volgende dag had ik hem al in huis en het ziet er naar uit dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Lekker snel en dat voor een acepabele prijs.

Verzending

Levering was zoals beloofd. Vandaag besteld morgen in huis. Als je in quarataine moet is dit een perfecte oplossing

Algemeen

Airtag besteld. Was op voorraad, volgende dag al geleverd als brievenbuspakje. Gewoon prima ervaring zoals vaker bij Coolblue.

Verzending

Snel en zonder problemen/ Goed en slim verpakt

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen, makkelijk te vinden en te vergelijken op de site. Volgende dag was het in de avond bezorgd.

Verzending

De verzending werd in de avond bezorgd, persoonlijk had ik het liever in de ochtend of in de middag willen ontvangen. Dit werd gelukkig wel aangegeven in de mail vanuit coolblue.

Algemeen

Altijd betrouwbare levering. Vriendelijk en op tijd. En de ontvangen pakketten zijn altijd zeer goed verpakt.

Verzending

Ik was al bekend met dit product dus, de 3e Seagate hdd aangeschaft. Werken perfect

Algemeen

Snelle levering, alles tegelijkertijd. Minder goed beschermd tegen bewegen in de doos. Het was de levering van een telefoon en daarmee toch wel kwetsbaarder en graag wat beter beschermd dan alleen het doosje.

Verzending

Zoals eerder vermeld verzending was snel en alle producten tegelijkertijd wat uitstekend was, alleen miste er voor mij nog wat extra bescherming in de doos.

Algemeen

Snelle levering, goede klantenservice, overzichtelijke website en milieu vriendelijke levering. Door middel van T&T goed op de hoogte gehouden van de bezorging

Verzending

Door middel van email en sms goed op de hoogte gehouden van de fietskoerier

Algemeen

bestelling was gemakkelijk te betalen, ik kon kiezen uit diverse opties: van creditcard tot bankoverschrijving en ideaal

keurig netjes gebracht door Post.nl

Algemeen

Sowieso ben ik fan van Cool Blue, qua communicatie hebben ze altijd originele en mooie reclames. Niet te veel poespas gewoon zoals het hoort. Via de website kan je makkelijk je producten bestellen en de service is top, gaat er ooit iets mis dan lossen ze het ook razendsnel op! Daarom ben ik blij met deze webshop.

Verzending

Snelle levering en mocht er iets veranderen in de bezorgtijd dan wordt je ook goed op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Vriendelijk en snel een oplossing mocht er iets mis gaan.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

geen bijzonderheden, coolblue zoals je coolblue gewend bent. snel en soepel de bestelling uitgeleverd, geen onverachte verassingen

Verzending

maar.... product is niet met beschermende materialen ingepakt, rammelde heen en weer in de doos. ik zou computer onderdelen NIET zo verzenden!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De website van Coolbue is gebruiksvriendelijk en prettig in gebruik. De bestellingen zijn snel verwerkt, vragen worden altijd goed en correct afgehandeld. Prima service zowel in de winkel als in het verleden met de klantenservice. Leukste aan bestellingen bij Coolbue is dat ze ook investeren in de beleving (bijvoorbeeld een spelletje als je even moet wachten om te zien of je opdracht ook goed is verwerkt.

Verzending

S middags besteld en kon het direct de volgende ochtend ophalen in de winkel.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

Slechte service. Echt waardeloos. Product niet gekregen en er is helemaal niks mogelijk. Alleen maar afwachten wat uit het onderzoek komt.
En terug bellen weten ze helaas niet hoe ze dat moeten doen.

Verzending

Niet gekregen en zal nog zeer lang duren. wel betaald natuurlijk.

Klantenservice

Meerdere producten besteld. Twee keer het zelfde product gekregen en één niet ontvangen. Na telefonisch contact te hebben gehad word er een onderzoek ingesteld. Als er iets bekend is zal er contact worden opgenomen. Dat hebben ze na twee toegezegd niet gedaan. Zelf wederom gebeld en zal moeten afwachten wat er uit het onderzoek komt. En niks anders was mogelijk. Resultaat ik heb mijn product nog niet en het duurt ook nog even verwacht ik. Om de klant tevreden te houden konden ze het product opnieuw versturen en dan kan Coolblue verder met hun onderzoek zonder dat ik daar hinder van heb. Maar dat is absoluut onmogelijk. Ik ben zeer teleurgesteld in deze gang van zaken.

Algemeen

Ik heb cartridges besteld voor mijn nieuwe printer. Was wel even zoeken, maar er was een mooie aanbieding. Zelfs verzending op zondag en bezorging op maandag!

Verzending

Netjes verpakt in een gezellig doosje. Levering via postnl, das wel jammer want dat is een heel chagrijnige bezorger. Hoewel Coolblue wel adverteert "alles voor een glimlach" valt de bezorger blijkbaar buiten het bereik blijkbaar...

Algemeen

Ik begin altijd te kijken bij Coolblue als ik wat nodig heb. Informatieve site. Als ik iets snel wil hebben kan ik halen. Bezorgen is stipt. Ook al zijn ze een tikkeltje duurder geef ik ze de voorkeur omdat de service goed is. Het verschil moet natuurlijk wel aanvaardbaar zijn.

Verzending

Dit keer de Samsung SSD evo 870 voor de laagste prijs die uit voorraad leverbaar was binnen 24 uur. Is sneller dan de 860. Ik heb daarvan meerdere die ik cyclisch wissel om steeds goede back-up te hebben.

Klantenservice

Positief omdat ze desnoods meezoeken naar de beste (optimaalste) keuze.

Tegen beloning

Algemeen

Ik ben tevreden over alles, naast een goede aanbieding en ik bestel daarom wel vaker bij Coolblue. Goede afhandeling, communicatie en vlotte bezorging

Tegen beloning

Algemeen

Gekocht Sonos Roam speaker. Avon ervoor besteld en volgende dag al in huis. Site biedt overzicht, reviews (essentieel voor mij) en video toelichting op het product. Coolblue biedt ieder product aan op haar site. Prijs altijd scherp zo niet het scherpst tov (online) concurrenten. Geleverd in de kenmerkende blauwe doos met persoonlijke tekst. Wederom zeer tevreden Coolblue klant!

Verzending

Snel!!!!!! Uitstekend verpakt en fijne klantbeleving bij het uitpakken

1 2 3 ... 262

Scorekaart voor Coolblue.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg