Coolblue.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Valse beloften, slordig en ongelofelijk onbeschoft. Vroeger was ik altijd zeer tevreden maar afgelopen jaren zijn ze ontzettend duur geworden. Voor de "uitstekende service" moet je ook absoluut niet hier zijn.

Het motto; "Alles voor een glimlach" is al geruime tijd niet meer van toepassing bij Cb.

Klantenservice

Ik heb circa, 2 jaar geleden een headset gekocht van ruim 400 EUR. Dit headset ging 2 dagen na het garantietermijn kapot, volledig uit het niets. Ik bel dus met Coolblue om te vragen of ze mij nog ergens mee kunnen helpen. Ik mag verwachten als consument dat zo een enorm duur product wel langer mee gaat dan 2 jaar. Deze desbetrefende klantenservice medewerker neem contact op met haar supervisor.

Ik wacht ruim 20 minuten en dan komt ze terug. Goed nieuws meneer, je mag de headset opsturen en alles wordt vergoed, als reparatie niet mogelijk is, dan vergoeden we het volledige bedrag. Ik zeg, top, goed geregeld.

Toen kreeg ik een mail van Coolblue dat ik buiten de garantie zat en geen recht had op reparatie. Uiteindelijk heb ik ruim 8x aan de telefoon gezeten om antwoord te krijgen.

Eindpunt, schijt aan de consument. Helaas meneer dit is een fout van onze collega uit coulance bieden we je 150 EUR. Ik zeg prima, 150 EUR tegoed, wanneer sturen jullie mijn headset terug? Nee dat doen we niet, het is of 150 EUR of de headset. Helaas geven ze niet toe en moet ik verplicht kiezen. Terwijl ik misschien bij een professional de headset had kunnen repareren (Ook beter voor het mileu). De klantenservice is niet alleen slecht in communiceren maar vooral ook beloften nakomen. Fouten maken kan/mag. Los het dan wel gewoon netjes op. Ik vind het ronduit crimineel wat ze doen.

Na vertellen dat ik het ronduit achterlijk vondt. Hebben ze mij een ontzettend aanvallende mail gestuurd dat ik niet mag klagen en ik anders niks krijg. Ik koop hier nooit meer iets, dat voor een consument die in de afgelopen jaren duizenden euro's bij Coolblue besteed heeft. Ik raadde Coolblue altijd aan veel mensen aan, dat ga ik nu in iedergeval nooit meer doen.

Klantenservice om voor te schamen dus, voor de prijs moet je hier ook niet meer zijn. Ze zijn al jaren duurder dan concurrenten.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Het bestel afhaal systeem van Coolblue is top. Menig andere shop kan daar echt van leren.

Verzending

Ik heb mijn bestelling op afspraak kunnen afhalen. Alle communicatie verliep top.

Klantenservice

Medewerkers van Coolblue doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. De een heeft meer kennis van een product dan een ander. Maar vaak zijn ze bereid goed mee te denken. Je betaalt soms meer maar daar staat een top service tegenover.

Algemeen

Ik vind Coolblue heel prettig omdat ik zeker weet dat ik het krijg en meestal ook voor een goede prijs. Daarom kies ik voor Coolblue.

Verzending

De zending was goed maar niet uitstekend omdat de verpakking aan een paar kanten beschadigd was

Algemeen

Ik wilde een uitleg voor wat ik gekocht heb
Super goed uitleg van een dame

heel goed met verzenden

heel goed uitleg gekregen
Fijn

Algemeen

Prettig bij Coolblue is dat je uitgebreid en deskundig advies krijgt. De betaling en levering zijn ook prettig geregeld

Algemeen

Ik had nog nooit wat besteld bij Coolblue, maar ben aangenaam verrast. Ten eerste heeft hun website mijn keuze uberhaupt mogelijk gemaakt. Eindelijk grondige info, veel beter dan bij de fabrikant. De prijzen waren duidelijk. Het betalen was makkelijk. Er werd inderdaad de volgende dag bezorgd. Heel blij mee.

Verzending

De smartphone werd in goede staat afgeleverd op het juiste moment. Tussendoor werd vaak gecommuniceerd via email en smsjes dat het eraan kwam. Helemaal top geregeld!

Algemeen

Overzichtelijke website met een divers assortiment en handige filter criteria, verder snelle bezorging en goede service. Eventueel retourneren en reparareren ook handig, overgebleven garantieperiode per product zichtbaar op de website.

Verzending

zeer snelle bezorging en goede service. Niets op aan te merken!

Klantenservice

Goede service: Eventueel retourneren en reparareren ook handig, overgebleven garantieperiode per product zichtbaar op de website.

Algemeen

Bestellen was eenvoudig, informatie goed, levering zeer snel en product uitstekend. Kortom: ik ben zeer tevreden!

Binnen 24 uur in huis.

Klantenservice

Bij retourneringen of vragen altijd prima afhandeling of uitleg.

eleet Karma 1,29K

Algemeen

Als ik iets wil met lange garantie, kies ik toch altijd voor coolblue. Tweedekans product gekocht waar niets mis mee was!

Binnen een etmaal.

Klantenservice

Direct geholpen, in een keer opgelost.

Algemeen

De website is overzichtelijk, waar andere websites nog wel een puntje aan kunnen zuigen is de optie van Coolbue om producten te vergelijken met elkaar. Zo gemakkelijk!

Verzending

Snelle verzending, volgende dag bezorgd. Veel webshops beloven dit maar in de praktijk blijkt het toch niet altijd haalbaar.

Klantenservice

Na aankoop van een dashcam bleek er iets stuk te zijn, naar aanleiding hiervan contact opgenomen met de klantenservice. We zijn super vriendelijk te woord gestaan door Robbin, hij wilde het probleem direct oplossen, was zeer geduldig en kwam met een goede oplossing. Als ik uit mijn eigen ervaring mag spreken zijn er tegenwoordig weinig klantenservicemedewerkers die zo vriendelijk zijn.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Prima site, vergelijkingsoptie werkt meestal goed, extra productinfo is duidelijk en helpt bij het maken van een keuze.

Verzending

Verzending via Budbee, slecht. Geen telefoontje voor verzending, terwijl dat wel beweerd wordt, niet aangebeld, afgegeven bij buren.

Algemeen

ik werd op de website goed geholpen bij het maken van de juiste keuze.
We krijgen er ook een gratis fiets bij vet leuk!

Verzending

De bezorgers waren vriendelijk/ savonds om 23.11 uur besteld volgende dag in huis wauw!

geen contact mee gehad

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Recent een DJI OM4 aangeschaft bij CoolBlue. De service was prima en kon hem de volgende dag al ophalen. Ook online heb ik bij mijn vragen rondom een coolblue kadokaart spoedige en vooral behulpzame antwoorden gekregen. Wel vond ik het onprettig dat de medewerker in de winkel tijdens het afhalen maar bleef doorvragen over van alles terwijl ik aangaf alles al te weten rondom het product en een trein moest halen. Het gaf mij een gevoel alsof de medewerker een soort "verplicht" bandje/script aan het afratelen was in plaats van daadwerkelijk een oprechte service te bieden. Hierdoor had ik uiteindelijk ook mijn trein gemist omdat het in totaal 10 minuten tot een kwartier geduurd heeft van het ophalen (plus wachten) tot aan het product betaald hebben.

Verzending

Levering was snel geregeld. Kon volgende dag al ophalen in de winkel

Klantenservice

Snelle antwoorden en ook gerichte hulp gehad met mijn vragen.

Algemeen

Ik deed mee met een loting voor een apparaat wat ik al langer wilde hebben, maar steeds uitverkocht en niet leverbaar was. Hier kwam ik doorheen en kon ik gelijk het product bestellen, volgende dag was dit al in huis! Super snel! Erg tevreden :-)

Snelle verzending!

Algemeen

Laat in de avond besteld, maar toch de volgende dag begin van de middag in huis. Een Tweede kansje, dus met korting, en de doos met veel plakband weer stevig dichtgemaakt. Product was in prima staat, niets aan te zien. En werkt prima.

Supersnel en correct

Algemeen

Wasmachine besteld bij Coolblue voor een mooie prijs. Er zijn een hele berg modellen te vinden maar via de website was wel makkelijk te vergelijken.

Verzending

Verzending en aflevering was top, jongens op de vrachtwagen hadden er duidelijk zin in en hebben hem netjes op de plek gezet en aangesloten. Netjes uitleg er bij wat betreft garantie en omruilen als ik niet tevreden was. Top service gewoon!

Algemeen

Bij Coolblue is het koel om te bestellen en je kunt rekenen op een goede levering. Topservice

Verzending

Bij Coolblue loop je zeker geen blauwtje en is er dan toch iets dan wordt er direct gereageerd en gezorgd voor een oplossing.

Snelle reactie en oplossing

Algemeen

Fijne website, ook makkelijk bestellen en het product heb ik snel ontvangen. Ook handige dat je kunt aangeven of je het overdag of in de avond wilt ontvangen.

Algemeen

Product online besteld voor afhalen bij winkel; binnen het juiste tijdslot prima geholpen en vlotte afhandeling van het geheel.

Algemeen

Coolblue blijft een fijne webshop met eerlijke prijzen en vooral een snelle verzending en goede aftercare. Is er toch iets niet goed of gaat je product snel stuk, dan kun je bij Coolblue zelf terecht en word je niet onnodig doorverwezen naar een fabrikant. Dat maakt het voor de klant makkelijk en stressvrij.

Klantenservice

Mijn telefoonhoesje ging sneller dan normaal kapot. Ik kon het eenvoudig retour aanmelden en opsturen. Ik heb vervolgens er toch voor gekozen om het in de winkel terug te brengen, waardoor ik gelijk shoptegoed kreeg voor een nieuw hoesje.

1 2 3 ... 288

Scorekaart voor Coolblue.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg