Coolblue.nl

9.293 producten en 11.759 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Coolblue.nl

Review toevoegen

Algemeen

Het bestelproces is duidelijk en snel. Het is fijn dat al tijdens de bestelling kan worden aangegeven op welke dag je de bestelling bezorgd zou willen hebben. Helaas is het niet mogelijk om direct na de bestelling deze nog aan te passen, dat zou bijv. voor een x aantal minuten na de bestelling best handig zijn.

Verzending

Er zijn geen verzendkosten en de bestelde producten waren de volgende dag in huis. Mocht een deel van de goederen uit een ander magazijn komen dan wordt dat gelijktijdig als tweede zending geleverd. Gedurende de levering word je uitvoerig op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Retouren worden uiterst correct afgehandeld. Binnen 1 dag na aankomst van het geretourneerde product stond het bedrag weer op mijn rekening. Ook retourneren is vrij van verzendkosten.

Algemeen

Makkelijke manier van bestellen en een dag later in huis,. Technische begeleiding via de mail om de start goed te laten verlopen.

Verzending

Netjes verpakt en zeer zorgvuldig mee om gegaan

Klantenservice

Tot n toe geen problemen gehad en via de mail al adviezen voor de start

Algemeen

Een hue Iris lamp gekocht, iDEAL betaald. Dag erna geleverd. Nog extra mail ontvangen over hoe aan te sluiten.

Verzending

Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag in huis. Netjes verpakt.

Algemeen

I recognize and appreciate fast delivery and good range of goods in stock together with the opportunity to pick orders in many CoolBlue's stores.
Unfortunately recently I faced CoolBlue's customer support and it left mixed feeling.

Verzending

Fast shipment and delivery.

Klantenservice

I was shopping online for the Spygen case for my Galaxy S8+ and got suggestion from CoolBlue's website to buy it together as a set with the curved screen protector film.
Unfortunately later I found that this screen protector is not "case friendly" - its edges touch the case as getting loose.

I send an e-mail to the CoolBlue's support and got response in a couple of hours which is not bad: they updated me that they send to me another case-friendly film. I was really exited by this level of service until... I got this delivery on the next day: it was a cheap flat rectangular piece of plastic covering the central part of the screen only.

Formally I cannot complain - I got the screen protector and it is definitely case friendly - the gap between the case and the film is about 1 cm, so they don't touch each other.
But I feel cheated: I paid 20 euro for a top-class curved screen protector and finally I got something very basic, so I'm searching for a replacement from another shop/vendor for extra costs.

Hi Peter,

Thank you for your message. What unfortunate to read the offered solution wasn't what you hoped for. We can imagine that, despite the solution being proper formally, this can yet be disappointing. We'd love to take a further look into the situation for you. Could you please send us your ordernumber with a short statement to geenglimlach@coolblue.nl? We'll then take a look into this as soon as we can.

Regards,
Coolblue.

Algemeen

klanteservice was n beetje bagger met retourneren maar voor de rest hielpen ze wel goed met een goeie keus maken van een headset kiezen,

Verzending

ik Kon hem zelf ophalen omdat coolblue vlakbij me is!

Klantenservice

ze zijn echt zeer slecht kwa als je wilt terug brengen !
als je iets koopt wees dan zeker dat je hem niet gaat retouneren!

Algemeen

Simpel te bestellen en volgende dag 's middags in huis in een keurige verpakkings- doos

Goede verpakking

Algemeen

Super service, zoals gewoonlijk. Erg gelachen om de wacht therapie. Al vaker iets besteld bij Coolblue en nooit een slechte ervaring gehad!

Verzending

11:00 besteld. 20:00u op dezelfde dag was het product al binnen.

Algemeen

Overzichtelijke website met gebruikersreviews; makkelijke bestelling en zeer snelle levering. De laptop was wel in een veel te grote doos verzonden maar wel met plastic vulmateriaal.

Algemeen

Mijn combimagnetron was kapot, de volgende dag had ik een nieuwe in huis. Wat een super service.

Klantenservice

Ze reageren altijd super vriendelijk en maken een leuke indruk op Social Media.

Algemeen

Ik heb 2 producent hier besteld. Een laptop die na een paar dagen kapot ging waarna het ongelooflijk lang duurde voordat ik weer een nieuwe kreeg. Overigens moest ik ook 8 euro aan verzendkosten betalen door een fout. Nu heb ik een koptelefoon bestelt die alsnog weer een dag later binnenkomt dan beloofd.

Verzending

Er staat dat je je product de volgende dag krijgt. Dit is in 2 instanties niet gebeurd.

Klantenservice

Het duurt veel te lang voordat er gereageerd wordt via Whatsapp of Facebook.

Hoi Ilya, bedankt voor je feedback. Het is erg vervelend dat jouw retourzending pas na lange tijd opgelost is. Daarbij komt ook dat jouw hoofdtelefoon te laat geleverd werd. Dit is niet de service die je van ons kunt verwachten. Zou je jouw ordernummer met postcode en huisnummer toe kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij direct met je mee naar jouw problemen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Algemeen

Snelle levering, zelfs op zondag zonder extra kosten. Zeer vriendelijke klantenservice, die de tijd voor je nemen en bij twijfel eerst overleg plegen met een collega en niet zomaar iets zeggen.

Verzending

Geleverd volgens afspraak in een goed beschermde doos.

Klantenservice

Kundig personeel dat bij twijfel eerst overlegd i.p.v. zomaar iets zeggen om van de vraag af te zijn.

Algemeen

De bestelling ging erg gemakkelijk. Er waren geen verzendkosten aan verbonden en de levering was erg snel.

Verzending

Het was een snelle levering en het product werd in goede staat geleverd.

Klantenservice

De site is erg klantvriendelijk.

Algemeen

Ik ben persoonlijk zeer tevreden over coolblue.nl met hun support en producten aanbod. En kies er ook vaak voor om iets meer te betalen als ik bij coolblue kan bestellen.

Een ding moet ik wel aangeven is dat ik soms bestel voor 12 uur snachts, maar omdat er iets mis gaat ofzo. heb ik soms dat mijn order na 12en word bevestigd en dat ik niet de volgende dag mijn order krijg.

Verzending

Bijna perfect. Alleen heb ik soms dat de bezorger niet aanbelt en gewoon door rijd. Waardoor ik mijn pakketje alsnog moet ophalen. Maar dit licht meer aan PostNL dan aan coolblue.

Klantenservice

Ik ben altijd goed geholpen, Ik had ooit een keer dat ik een screen protector had besteld, die naar een week al in de hoekje stuk ging in de hoekjes, die dierect werd vervangen.

Algemeen

Eerst fysieke winkel bezocht om te ervaren of dit toegevoegde waarde heeft. Daarna thuis beslist en besteld. Heldere site met adequate filters.

Verzending

Volgende dag volgens toezegging geleverd. Gekozen voor (gratis) extra service in de vorm van ophalen bij een ophaalpunt van PostNl.

Algemeen

super service, de aflever dag kan keuzen ook.
Goede feedback and service, blij van mijn keuze

Algemeen

Na het overlijden van de vaatwasser opzoek naar een nieuwe. Coolblue was niet de goedkoopste, maar vanwege de service van eerdere bestellingen toch hier besteld.

Verzending

-Tijdens bestellen kon ik aangeven op welke dag het apparaat geleverd diende te worden.
-De avond voor bezorging kreeg ik een tijdvak van 7:30 - 10:30(? geen idee of het een vak van 3 of 4 uur was)
-een kwartier voor tijd werd ik gebeld dat ze er bijna waren en werd gevraagd of ik op de hoogte was dat ze de nieuwe machine niet zouden aansluiten en of ze de oude mee moesten nemen. Hiervan was ik op de hoogte omdat ik hem zelf zou gaan aansluiten en geen installatie service erbij gekocht had.
-3 vriendelijke mannen kwamen de nieuwe machine binnen brengen, neerzetten en de oude al uitgebouwde machine meenemen er werden nog wat tips gegeven en hierna kon ik aan de slag om de nieuwe in te bouwen.
hele prettige ervaring!

Klantenservice

Tijdens een service vraag over een gsm die niet meer wilde opladen prima geholpen. Tijdens het gesprek was de betreffende gsm uitgevallen en na het opnieuw aanzetten ging deze weer laden. Prima en vriendelijk geholpen, ook fijn dat de medewerker direct al mijn gegevens beschikbaar had zonder dat ik ordernummers of postcodes dor hoefde te geven (nummerherkenning staat aan).

Algemeen

Top klantenservice die helpt bij problemen. Het bestellen van het product was makkelijk en zelfs tot 24 uur en nog steeds de volgende dag bezorgd, helemaal prima.

Verzending

Direct na bestelling bevestiging gehad, even later track en trace code ontvangen, nergens problemen mee gehad

Klantenservice

Via WhatsApp advies gevraagd over het product dat ik wou bestellen en netjes geholpen

Algemeen

De klantenservice heeft mij PERFECT geholpen. Hoewel ze soms aan de langzame kant zijn (wat ik wel begrijp) is hun service uitstekend. Sander van CoolBlue heeft mij geholpen om een keuze te maken tussen twee laptops en naderhand ook nog eens de extra bezorgkosten voor mij weggehaald! Wat een service! Zo zou het bij iedereen moeten zijn. Als kers op de taart heb ik ook nog eens een leuk kaartje gekregen! Ik heb meteen gekeken of er een vacature bij CoolBlue was voor mij maar helaas woon ik niet in de buurt. Ik had heel graag ook zo'n service aan anderen gegeven. Voortaan koop ik alles bij CoolBlue, dan weet je tenminste dat je goed zit en alles geregeld is zoals het hoort.

Verzending

De laptop doet precies wat ik had verwacht, is een prachtig ding en Sander heeft me hierin echt super geadviseerd. Waar hij me op heeft geattendeerd zie ik ook echt terug! Ik kon geen tevredenere student zijn.

Klantenservice

Zoals eerder vernoemd: de klantenservice heeft me echt uit de brand geholpen. Ik wist ècht niet welke laptop ik moest kiezen en achteraf gezien was ik bijna voor de verkeerde gegaan. Dankzij de klantenservice heb ik de juiste keuze gemaakt. Deze mensen verdienen echt een loonsverhoging. Of een tosti. Wat je zo ook maar kan bieden is goed.

Algemeen

Overzichtelijke en snelle website. Producten zijn snel te vinden. Site heeft een snelle check out. gewoon goed!

Verzending

Keurig verpakt en snel geleverd.

Algemeen

Producten zijn makkelijk te vinden, betaling gaat erg gemakkelijk en overzichtelijk. Echter duurde het wat lang (45 minuten) voordat de bestelbevestiging ook in de mail stond. Hierdoor ook de klantenservice ingeschakeld of de bestelling wel was gelukt.

Verzending

Goede verzending, wel een erg grote doos voor een relatief klein product. (2/3e was lucht). Product 's avonds laat besteld en de volgende dag al thuis, dat is wel top!

Klantenservice

Klantenservice reageert snel en vakkundig en gaat echt uitzoeken wat er aan de hand is en komt met een helder antwoord en lost het voor je op. Gewoon erg goed.

1 2 3 ... 144

Scorekaart voor Coolblue.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg