Coolblue.nl

9.065 producten en 11.506 uitvoeringen
Coolblue B.V.

RobJe vindt álles bij Coolblue.nl, dé specialist. Bij ons ben je op het juiste adres voor het grootste assortiment.

Beloofd.

Voor al onze producten geldt: op werkdagen voor 23.59 uur besteld? Morgen in huis. Je kunt bij ons bestellen onder vooruitbetaling, rembours, met creditcard (Visa en Mastercard) en iDEAL. Het is ook mogelijk je bestelling af te halen bij onze winkels in Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Utrecht.

Keuze.

MagazijnKopen via internet kun je overal. Kopen met zekerheid vergt meer dan aanbod. Kopen is keuzes maken. Coolblue.nl helpt je kiezen met een glasheldere webshop en keiharde voordelen.

• LogistiekVoor 23.59 uur besteld, morgen in huis
  • Winkels in Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Utrecht
  • Alle Nederlandse winkels 7 dagen per week open
  • Volg je bestelling via e-mail en sms
  • Binnen 4 uur inhoudelijke reactie op je e-mail
  • Alle accessoires, ook voor oudere camera's
  • Gratis verzending, geen verborgen kosten

Winkels.

EindhovenIn onze winkels in Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Utrecht adviseren onze medewerkers je graag bij het maken van een keuze. Als specialisten met jarenlange ervaring beantwoorden ze al je vragen over onze producten. Aan onze servicebalie kun je bovendien terecht voor al je servicevragen.

AntwerpenLaat je adviseren door onze specialisten.
Onze medewerkers voorzien je graag van persoonlijk advies over al onze producten.

Onze servicebalie staat voor je klaar.
Aan onze servicebalie helpen onze medewerkers je graag met eventuele productproblemen.

WinkelRuime openingstijden.
Onze winkels kennen ruime openingstijden met koopavonden tot 21.00 uur. De locatie in Rotterdam heeft een extra koopavond en alle winkels zijn 7 dagen per week geopend. Bekijk voor meer informatie onze tabel met openingstijden.

Scorekaart voor Coolblue.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 11506 producten, 30653 unsorted producten
Prijsindex Nederland 101,8 (1,8% boven gemiddeld)

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8