codima

3.469 producten en 4.142 uitvoeringen

Gebruikers over webshop codima

Review toevoegen

Algemeen

Zeer snelle levering van internet security software. Via DPD verzonden zodat je weet waar het pakket zich bevindt. En goedkoop.

software werkt prima.

Klantenservice

Mijn mail met een vraag werd snel en adequaat beantwoord

Algemeen

Site is erg gedateerd. Betalingen via Ideal zijn niet mogelijk ondanks dit wel staat aan gegeven.

Algemeen

Heb hier een Cooler Master HAF X behuizing enkele weken geleden gekocht om een retro pc ermee op te bouwen, aangezien ik een ATX-XL moederbord wil gebruiken. Het was voor mij onduidelijk of dat het artikel nog leverbaar was toen ik hem besteld had.Het ging hier om oude voorraad.. Werd hier helaas niet van op de hoogte gesteld. Moest hier dus wel even zelf achteraan gaan via de mail.
Voor de rest ging alles eigenlijk perfect. Bedrijf is zeker betrouwbaar en aan te raden.

Verzending

Verstuurd via GLS.. Aan de ene kant een beetje jammer, aangezien ik de eerste keer voor aaname niet aanwezig was.. Er was ook geen enkele mogelijkheid om de behuizing in het weekend op te halen of zo, want GLS is dan niet open..

Wel een pluim voor GLS dat ze de behuizing als nog hebben nagereden met een blanco busje.

Algemeen

Betaling en verzending helemaal perfect! Klantenservice nog niet nodig gehad en dus geen mening over.

Algemeen

professionele computerwinkel met veel kennis in huis om klanten perfect te kunnen bedienen, pro-actief, geweldig!

Verzending

Heel veel op voorraad, bestellen online en afhalen mogelijk, bestellen online en opsturen ook mogelijk

Klantenservice

snelle en eerlijke service.

Algemeen

Prima zoals het hoort. Heel duidelijke website. Geen extra kosten bij credicard e.d. Codima is een aanrader, heeft een heel scherpe prijsstelling, in ieder geval wat de LG 27UD88-W betreft.

Verzending

Op zaterdagmorgen besteld en dinsdag in huis. Het bezorg-/verzendproces was constant te volgen.

Klantenservice:

dinsdag vraag gesteld over levertijd product ze reageerden snel en zeiden dat hun het vrijdag binnen zouden hebben ik dus de week erop nou dezelfde Donderdag had ik het product binnen top service!

Algemeen

Steeds snelle levering. Heel persoonlijk, alsof je bij een vriend meer informatie gaat vragen. Mooie webshop met duidelijk bestelproces.

Verzending

Levering gaat snel. Mooi op tijd geleverd.

Algemeen

Uitstekende en vriendelijke service. Met heel scherpe prijzen.
De winkel leren kennen via vrienden en koop er sindsdien al mijn onderdelen.

Verzending

Snelle bevestiging van mijn bestelling, volgende dag geleverd.

Klantenservice

Ik koop al jaren bij Codima, men is altijd beschikbaar via telefoon als er vragen zijn.
Indien er iets niet op voorraad komen ze dezelfde dag nog met een oplossing en prijsofferte.

Algemeen

Vriendelijke chatmedewerker, scherpe aanbieding en zeer snelle bezorging. Simpelweg zoals je het graag wilt zien!

Verzending

Rond einde van de middag besteld, de volgende dag rond het middaguur in huis.

Klantenservice

Via de chat een vraag gesteld m.b.t. een actie die halverwege de dag afliep. Door de uitstekende service alsnog het product kunnen aanschaffen tegen het kortingstarief van eerder die dag.

Algemeen

Regelmatig koop ik mijn onderdelen bij codima, ze hebben een redelijk ruim aanbod met veel onderdelen die op stock zijn. Altijd vlotte communicatie na bestelling om te laten weten wanneer uw materiaal klaar ligt. Ben er altijd om geweest naar de winkel, dus altijd cash betaald bij afhalen zonder problemen.

Klantenservice

De weinige garantiekwesties die ik gehad heb zijn correct opgelost geweest. Op andere vragen ook een duidelijk antwoord gekregen.

Algemeen

Ik koop er ondertussen al een vijftal jaar af en toe en moet zeggen dat ik qua service nog geen gelijke ben tegengekomen. Altijd bediend met de glimlach en nog nooit problemen gehad met garantiekwesties of iets dergelijks.

Verzending

Nog niet zo vaak levering laten doen, maar voor de paar keren gemerkt dat het product telkens goed ingepakt zat, de levertermijn correct gerespecteerd werd, en er zat zelfs een snoepje bij.

Klantenservice

Enkele DOA's al terug gedaan, nemen ze met de glimlach terug en krijg je meteen omgeruild.

Algemeen

Onze bestelling had een goede prijs en was makkelijk te bestellen via de webshop van Codima.

Verzending

We plaatsten onze bestelling op maandagmiddag. De volgende ochtend stond de koerier al bij ons met de levering. Deze was goed ingepakt en er zaten zelfs snoepjes bij!

Klantenservice

We kregen uitgebreid en snel antwoord op een vraag via mail over het product dat we wilden bestellen.

Algemeen

Ik koop al jaren mijn computerhardware bij Codima. Het gamma is heel ruim, er is veel voorraad en de website werkt perfect. Als ze iets dan toch niet in het gamma hebben volstaat een simpel mailtje om het alsnog via Codima aan te kopen.

Verzending

Omdat ik niet altijd naar de winkel kan komen laat ik de bestellingen soms aan huis leveren. Dit is altijd al vlot verlopen. Als ik niet thuis ben levert DPD de pakjes vlakbij in een ophaalpunt af en kan ik deze daar gaan ophalen.

Klantenservice

Een harde schijf die ik had gekocht en die niet bleek te werken werd na controle snel omgeruild naar een nieuwe.

Algemeen

Heel makkelijk om bestelling te plaatsen via de webshop van codima. Er staat duidelijk bij vermeld of ze lokale voorraad hebben, dus wist ik zeker dat bezorging snel zou gebeuren. En effectief, dag nadien was mijn bestelling er al vanuit BelgiŽ.

Verzending

verzending prima verlopen via DPD. Ik kreeg mailtje met tracking nummer in vermeld , zo kon ik perfect opvolgen wanneer mijn bestelling zou bezorgd worden.

Klantenservice:

Ik koop hier al jaren mijn hardware en altijd al van een uitstekende service genoten.

Algemeen

Een Sonos Play:5 gekocht bij deze shop. Bestellen was eenvoudig, de site overzichtelijk en er waren geen verzendskosten naar NL.

Verzending

Verzonden via DPD, dus er was geen goede aanduiding van het verwachte levermoment. Aangekomen bleek de doos al eerder geopend geweest. Volgens een medewerker waarschijnlijk voor een winkeldemonstratie. Verder prima verpakt.

Klantenservice

Helaas overleed de player binnen 14 dagen. Men maakte er geen enkel probleem van om het apparaat terug te nemen en het geld werd per ommegaande overgemaakt. Zeer vriendelijke en kundige service.

Klantenservice:

Had dringend nieuwe koelpasta nodig omdat m'n oude grafische kaart het ging begeven van de warmte. Gelijk ook maar beslist een scythe mugen te kopen om m'n cpu-koeling wat stiller te maken. Toen ik beide producten ging afhalen (niet op voorhand besteld, stond op voorradig op de website) vertelde de verkoper mij spontaan dat de koelpasta al bijgeleverd was bij de Mugen. Ik had ze toch sowieso nodig, maar leuk dat men de klant probeert te helpen ipv zoveel mogelijk te willen verkopen

Een paar jaar geleden heb ik een systeem gekocht bij Codima, maar dat is mij niet echt bevallen. Na aanschaf bleek dat het apart bijgekochte Windows XP (waarvan de overeenkomst was dat ze dit zouden installeren) ontbrak. Terug naar de winkel dus en een dag later het systeem komen ophalen. Spijtig genoeg ben ik toen pas thuis tot de vaststelling gekomen dat ook de bestelde grafische kaart ontbrak maar de on-board werd gebruikt. Nogmaals terug naar de winkel dus (zo'n 30 km enkel).

Uiteindelijk is alles in orde gekomen, toch wat ik kon verwachten voor de prijs (zo werd er een HDD met IDE gebruikt terwijl er SATA op het moederbord aanwezig was). Misschien is men nu wat oplettender geworden, zo niet mag men toch eens wat beter te werk gaan met het samenstellen van systemen.

Voor kleine bestellingen ga ik altijd naar hier. Ze zijn er heel vriendelijk, behulpzaam en zijn goed op de hoogte van wat er in computerland gebeurt.
Voorraadindicatie klopt voor 99% en de prijzen zijn heel redelijk.

Scorekaart voor codima

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie