codima

Gebruikers over webshop codima

Review toevoegen

Algemeen: Score: 3

Algemeen

kreeg net bericht dus ik wacht nog even af of alles goed gaat komen en anders komt er een nieuwe review

Algemeen

Afgelopen jaar een Ryzen 5800x processor besteld bij Codima. Deze waren moeilijk aan te komen, maar Codima had deze op voorraad voor een scherpe prijs. En dan ga je toch even twijfelen: ga ik vanuit Nederland een processor in België bestellen? In principe moet dat goed gaan, maar met verzending en garantie, is dan een Nederlands bedrijf niet beter? Nou nee dus. Verzending was echt net zo snel, communicatie en service natuurlijk ook prima op orde. Inmiddels heb ik voor de processor ook een RMA aan moeten vragen, deze is helaas vroegtijdig kapot gegaan. De service en snelheid die Codima hierin heeft verleent was gewoon erg goed. Duidelijke communicatie, verzending goed en snel geregeld en binnen 4 dagen had ik een nieuwe processor weer terug! Erg blij mee, mijn zorgen waren duidelijk ongegrond!

Verzending

Snelle verzending. Doet echt niet onder voor Nederlandse webshops, dus laat dat je niet tegenhouden!

Klantenservice

Hierboven al uitgelegd, maar de service was echt uitstekend. Het aanmelden van de RMA ging heel makkelijk. Vervolgens had ik binnen een uur een email met vervolgvragen. Na deze beantwoord te hebben werd mijn RMA goedgekeurd en kon in de processor terugsturen. Tussen het ontvangen van mijn teruggestuurde processor en de eerste email met hun bevindingen zaten een paar uurtjes, waarop een nieuwe processor dus is terug gestuurd. Kortom, goede service, vakkundige hulp en vooral ook heel snel!

Algemeen

Wat voorgaande tweaker zegt. Enige winkel waar je nog een 5950x kon bemachtigen voor een nog redelijke prijs.

Verzending

Verzending ging vlot. Je wordt door de klantenservice goed op de hoogte gehouden van je bestelling. In mijn geval was hij 2 dagen later al binnen.

Vriendelijke klantenservice.

Algemeen

Enige plek waar nog een AMD 5950 op voorraad was tegen een normale prijs. Eén na goedkoopste was ca. €100 duurder. Website is overzichtelijk. Betaalproces verliep ook prima.

Verzending

Je wordt zoals je mag verwachten goed op de hoogte gehouden waar je bestelling in verzendproces is. Helaas weet je niet tot op de dag nauwkeurig wanneer je bestelling binnenkomt. Begrijpelijk aangezien het vanuit België naar Nederland verzonden moest worden.

Algemeen

Zeer vlotte en vriendelijke service. De opvolging gebeurde zeer gedetailleerd zodat ik op ieder moment de exacte status van mijn bestelling wist.

Klantenservice

Super vriendelijke klantenservice die alles ter werk stelt om je verder te helpen. Er kwam een onderdeel niet aan (corona) en ik kreeg hiervoor een andere hoogwaardiger onderdeel als compensatie zonder meerprijs.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Gekozen o.b.v. goedkoopste prijs en goede (oude) reviews. Product was niet op voorraad, levering stond vermeld als 2-5 werkdagen (indien op voorraad). Niet heel duidelijk maar geen haast, dus besteld.

Verzending

Netjes verpakt. Levertijd was onduidelijk, maar in mijn geval geen probleem.

Klantenservice

Na 2 weken nagevraagd wanneer levering zou plaatsvinden.
Snel antwoord, en inderdaad de volgende dag bezorgd.

Algemeen

Zeer snelle levering van internet security software. Via DPD verzonden zodat je weet waar het pakket zich bevindt. En goedkoop.

software werkt prima.

Klantenservice

Mijn mail met een vraag werd snel en adequaat beantwoord

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Site is erg gedateerd. Betalingen via Ideal zijn niet mogelijk ondanks dit wel staat aan gegeven.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Heb hier een Cooler Master HAF X behuizing enkele weken geleden gekocht om een retro pc ermee op te bouwen, aangezien ik een ATX-XL moederbord wil gebruiken. Het was voor mij onduidelijk of dat het artikel nog leverbaar was toen ik hem besteld had.Het ging hier om oude voorraad.. Werd hier helaas niet van op de hoogte gesteld. Moest hier dus wel even zelf achteraan gaan via de mail.
Voor de rest ging alles eigenlijk perfect. Bedrijf is zeker betrouwbaar en aan te raden.

Verzending

Verstuurd via GLS.. Aan de ene kant een beetje jammer, aangezien ik de eerste keer voor aaname niet aanwezig was.. Er was ook geen enkele mogelijkheid om de behuizing in het weekend op te halen of zo, want GLS is dan niet open..

Wel een pluim voor GLS dat ze de behuizing als nog hebben nagereden met een blanco busje.

Algemeen

Betaling en verzending helemaal perfect! Klantenservice nog niet nodig gehad en dus geen mening over.

Algemeen

professionele computerwinkel met veel kennis in huis om klanten perfect te kunnen bedienen, pro-actief, geweldig!

Verzending

Heel veel op voorraad, bestellen online en afhalen mogelijk, bestellen online en opsturen ook mogelijk

Klantenservice

snelle en eerlijke service.

Algemeen

Prima zoals het hoort. Heel duidelijke website. Geen extra kosten bij credicard e.d. Codima is een aanrader, heeft een heel scherpe prijsstelling, in ieder geval wat de LG 27UD88-W betreft.

Verzending

Op zaterdagmorgen besteld en dinsdag in huis. Het bezorg-/verzendproces was constant te volgen.

Klantenservice: Score: 5

dinsdag vraag gesteld over levertijd product ze reageerden snel en zeiden dat hun het vrijdag binnen zouden hebben ik dus de week erop nou dezelfde Donderdag had ik het product binnen top service!

Algemeen

Steeds snelle levering. Heel persoonlijk, alsof je bij een vriend meer informatie gaat vragen. Mooie webshop met duidelijk bestelproces.

Verzending

Levering gaat snel. Mooi op tijd geleverd.

Algemeen

Uitstekende en vriendelijke service. Met heel scherpe prijzen.
De winkel leren kennen via vrienden en koop er sindsdien al mijn onderdelen.

Verzending

Snelle bevestiging van mijn bestelling, volgende dag geleverd.

Klantenservice

Ik koop al jaren bij Codima, men is altijd beschikbaar via telefoon als er vragen zijn.
Indien er iets niet op voorraad komen ze dezelfde dag nog met een oplossing en prijsofferte.

Algemeen

Vriendelijke chatmedewerker, scherpe aanbieding en zeer snelle bezorging. Simpelweg zoals je het graag wilt zien!

Verzending

Rond einde van de middag besteld, de volgende dag rond het middaguur in huis.

Klantenservice

Via de chat een vraag gesteld m.b.t. een actie die halverwege de dag afliep. Door de uitstekende service alsnog het product kunnen aanschaffen tegen het kortingstarief van eerder die dag.

Algemeen

Regelmatig koop ik mijn onderdelen bij codima, ze hebben een redelijk ruim aanbod met veel onderdelen die op stock zijn. Altijd vlotte communicatie na bestelling om te laten weten wanneer uw materiaal klaar ligt. Ben er altijd om geweest naar de winkel, dus altijd cash betaald bij afhalen zonder problemen.

Klantenservice

De weinige garantiekwesties die ik gehad heb zijn correct opgelost geweest. Op andere vragen ook een duidelijk antwoord gekregen.

Algemeen

Ik koop er ondertussen al een vijftal jaar af en toe en moet zeggen dat ik qua service nog geen gelijke ben tegengekomen. Altijd bediend met de glimlach en nog nooit problemen gehad met garantiekwesties of iets dergelijks.

Verzending

Nog niet zo vaak levering laten doen, maar voor de paar keren gemerkt dat het product telkens goed ingepakt zat, de levertermijn correct gerespecteerd werd, en er zat zelfs een snoepje bij.

Klantenservice

Enkele DOA's al terug gedaan, nemen ze met de glimlach terug en krijg je meteen omgeruild.

Algemeen

Onze bestelling had een goede prijs en was makkelijk te bestellen via de webshop van Codima.

Verzending

We plaatsten onze bestelling op maandagmiddag. De volgende ochtend stond de koerier al bij ons met de levering. Deze was goed ingepakt en er zaten zelfs snoepjes bij!

Klantenservice

We kregen uitgebreid en snel antwoord op een vraag via mail over het product dat we wilden bestellen.

Scorekaart voor codima

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie