Logitech Z533 Zwart

Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 45 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Logitech Z533 Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
MatthijsBoog 22 augustus 2019 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Leuk 2.1 setje voor zijn geld, maar er zijn best wel een paar gebreken waar je omheen moet werken. Zie daarvoor mijn uitgebreidere review.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Sub is stevig
  • Regelaar is ook aan knop

Minpunten

• Aux uit (zie uitgebreid)
  • Ruis
  • Regelaar te gevoelig
  • Aux poorten moeilijk bereikbaar
  • Korte kabels

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 3

nexus64 25 september 2017 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Het beste audiosetje wat ik ooit aan mijn pc heb gehad (in deze prijsklasse) :)

Pluspunten

• Volop (regelbare) bas voor zo'n kleine subwoofer
  • Een losse volume puck voor op de tafel
  • Mooi vormgegeven
  • Redelijke prijs

Minpunten

• De kabels hadden wat langer gemogen

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 5

ravenamp 8 september 2016

Logitech Z533 Zwart

Goed presterend setje voor de prijs die je ervoor betaald. Goede bass, mooi design en de volume-regeling is subliem... (lees verder)

Pluspunten

• Volume regeling
  • Goede bass
  • Extra wit/rood tulp-ingang subwoofer
  • Design

Minpunten

• Korte kabels, koop er gewoon een verlengsnoertje bij als het een probleem is

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4

Lord Blackadder 20 november 2020 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Het geluid is niet slecht en de volumeknop is handig. De bas is krachtig genoeg om wat extra power bij een shooter te geven. De irritante pieptoon bij geen geluid is erg vervelend en los ik op door een aan/uit stekker.

Pluspunten

• Design
  • Geluid is redelijk tot goed
  • Lange kabels

Minpunten

• Pieptoon bij geen geluid
  • Stugge kabel volumeknop

IanDG 10 november 2020 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

gekocht nadat ik speakers wou maar wel de mogelijkheid wou houden voor een koptelefoon.

Pluspunten

• goede bass
  • design
  • prijs / kwaliteit

Minpunten

• zachte zoem bij de subwoofer
  • midrange minder

BryanBisschop 14 april 2020 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Enorme goede 2.1 pc speaker. Veel plezier van. Genoeg vermogen en volume om de buren op hun bank te laten trillen. Handige draaiknop voor zowel volume als Bass. Enige nadeel is dat de meegeleverde 3.5mm kabel flinter dun is.

Pluspunten

• Bass (en handmatige Bass verstel knop)
  • Volume
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Meegeleverde 3.5mm kabel

Ralph84 18 april 2019 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Matige set, mis iets van mid in het geluid, niet heel ernstig. Prijs is prima en het oogt mooi. Nadelige is de volume controller die erg gevoelig is en de bass regelaar die eronder zit als een soort schuif. Kraak/White noise rechter kanaal als ik de volumeknop aanraak.

Pluspunten

• Mooi design
  • Makkelijk in gebruik
  • Prijs (€69,99)
  • Goede sub

Minpunten

• Mist wat mid in het geluid
  • De volume knop is heel gevoelig
  • Bass schuif zit onder de volume knop en lastig te bedienen
  • Kraak/White noise rechter kanaal als ik de volumeknop aanraak

Azerox 22 maart 2019 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Goedkoop maar prima kwaliteit, erg afhankelijk van de audio chip op je PC. Op mn oude pc was het oke en op mn nieuwe pc extreem goede kwaliteit geluid.

Pluspunten

• Bass
  • Scherp
  • Mooi

Minpunten

• Audiochip afhankelijk

KILLMYACCOUNTNewbie 30 oktober 2018 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Dit is een waardeloos product. Als hij uit staat komt er continu een ruis uit de kleine speakers. Dacht dat het aan de stekkerdoos of pc kon liggen, maar blijkt dat het echt van de installatie zelf komt. Meteen teruggebracht naar de winkel. Advies: niet kopen.

Pluspunten

• mooie speakers

Minpunten

• ruis in speakers

Vaelken 12 oktober 2018 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Leuk product voor de prijs (toen ik hem kocht €50,-). Meer zou ik er ook niet voor over hebben. Als de set aanstaat is er een constante ruis aanwezig. Ook als deze niet op een geluidsbron is aangesloten.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Makkelijke afstandsbediening

Minpunten

• Korte kabels
  • Ruis

elijazz1991 22 september 2017 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Fraaie computerspeakers. Geluidskwaliteit is goed, maar de middentonen zijn onder de maat. De bas is erg goed, en het vermogen indrukwekkend. De besturing is fantastisch. Jammer genoeg geeft hij ruis als hij aan staat via de speakers en als hij uit staat via de sub. Prijs is redelijk.

Pluspunten

• Design
  • Vermogen
  • Besturing
  • Sub

Minpunten

• Ruis
  • Matige middentonen

MineTurtle 17 september 2017 Product gekocht

Logitech Z533 Zwart

Leuk setje met mooi vol geluid. Zelf heb ik hem voor 50 euro gekocht, meer zou ik er persoonlijk ook niet voor over hebben. Heeft nogal wat probleempjes, welke ik opnoem bij de minpunten.

Pluspunten

• Vol geluid - laag, midden en hoog voldoende aanwezig - na aanpassen equalizer is het goed aan te horen
  • Simpele kleine controlpod, volumeknop en regelaar voor de bass
  • Compact
  • Gaat behoorlijk hard voor zijn formaat
  • Gaat automatisch naar stand-by wanneer er een tijdje geen geluid afgespeeld wordt

Minpunten

• De kabel van de controlpod zit vast aan de subwoofer - je kan dus niet de kabel door een gat in de tafel laten lopen - tenzij je het gat zodanig groot maakt zodat de control pod er doorheen past..
  • Uit de subwoofer komt een luide, hoge pieptoon wanneer het setje in standby staat
  • Op hoog volume is er erg veel "brom" aanwezig - dit zowel met als zonder ground loop isolator
  • Volumeregelaar is tevens de aan/uit schakelaar, de aan/uit schakelaar voelt erg fragiel aan
  • Geluid maar aan 1 zijde aanwezig als je de volumeknop niet ver open hebt staan - geluidsbron zachter zetten en volumeknop van de Z533 verder open zetten is de "oplossing" als je toch op lager volume wil luisteren

icebreakertech 5 december 2016

Logitech Z533 Zwart

Bouwkwaliteit: Prima set met handige afstandsbediening, kabels mochten iets langer. Geluidskwaliteit: Hoog en laag prima, mid iets minder. Voor pop en hip hop geen probleem, voor wat rock/indie misschien wel. Enige probeem is ruis uit de tweeters als hij aanstaat en een hoge piep uit de subwoofer als hij uitstaat.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit behuizing
  • Straks design
  • Bas op de afstandsbediening

Minpunten

• Ruis uit tweeters en hoge toon uit subwoofer
  • Mid wat minder
  • Kabels iets aan de korte kang

Rik1337 29 november 2016

Logitech Z533 Zwart

Ik ben erg tevreden met dit setje. Het geluid wat ik er uit krijg is scherp en krachtig genoeg voor mijn studeerkamer. Op de regelaar voor het volume zit ook de regelaar van de bass. De kabels zijn voor een bureau ook lang genoeg.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Prima bass
  • Volume regelaar
  • Volume bass te regelen met zelfde regelaar

Minpunten

• Schakelt zichzelf in stand-by modus

RayMau2e 8 september 2016

Logitech Z533 Zwart

De 1e Z533 kwam met ruis uit de subwoofer en ook uit de linker en rechter box. Dit terwijl het enkel was aangesloten aan het netstroom. Beroep gedaan op een RMA en kreeg een 2e set, ook deze had luide ruis in stand-by met enkel een verbinding met het netstroom.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• 1e set was defect, veel ruis in stand-by en wanneer actief
  • 2e set was ook defect, veel ruis in stand-by en wanneer actief
  • korte kabels

pieterd 10 juni 2016

Logitech Z533 Zwart

voor het geld best een prima setje. alleen jammer dat de mid tonen vooral lagere stuk van mid weinig doorkomen. bas is daarintegen wel prima. ook zijn de kabels bij deze set nogal kort waardoor je enigsinds beperkt word met speakers plaatsen

Pluspunten

• prijs
  • bouwkwaliteit
  • design
  • geluid vervormd weinig
  • op vol volume kan deze set aardig hard voor een pc speakersetje

Minpunten

• presteerd slecht op mid tonen ( vooral onderkant van mid
  • korte kabels (kabels van speakers moeten naar de sub toe en deze zijn erg kort, ook is de meegeleverde 3,5 mm kabel erg kort

koen2000 21 februari 2016

Logitech Z533 Zwart

Het is een goed product voor een best wel goede prijs.

Pluspunten

• heldere bass
  • makkelijk te installeren
  • Aux en Imput op de volumeknop
  • Heldere klanken
  • ziet er mooi uit

Metalman616Newbie 11 december 2015

Logitech Z533 Zwart

Prima product voor niet zoveel geld. Deze speakers heb ik aangesloten op mijn TV en rekening gehouden met waar ik de speakers geplaatst heb want dit kan veel schelen in de geluidskwaliteit Geen topper maar waar voor je geld.

Pluspunten

• Goede bas
  • Heldere klank

Minpunten

• Middentonen
  • Korte kabels

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech Z533 Zwart?