Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

DICE publiceert trailer van Battlefield 2042-modus Hazard Zone voor squads

EA en DICE tonen een trailer over de Hazard Zone-modus van Battlefield 2042. In deze relatief kleinschalige modus moeten squads dataschijven bemachtigen en de enige twee extractiemogelijkheden bereiken om het gevaarlijke slagveld te verlaten.

De achtergrond van Hazard Modus is een strijd tussen de Verenigde Staten en Rusland in 2040. Er is sprake van een wereldwijd blackout-evenement waarbij het aantal satellieten met 70 procent wordt verminderd. Tijdelijke satellieten in een lage baan om de aarde zijn de nieuwe methode geworden om inlichtingen te vergaren. De satellieten verzamelen luchtfoto's en data op basis van heatmaps en andere gegevens. Deze tijdelijke satellieten worden neergehaald in gebieden gecontroleerd door de VS en Rusland, zodat de bezettende troepen inlichtingen kunnen bemachtigen in de vorm van de speciale data drives aan boord van de neerstortende satellieten.

Hazard Zone heeft maximaal 32 spelers op Xbox Series X en S, PlayStation 5 en pc; op de Xbox One en PlayStation 4 is dat maximaal 24. De modus wordt gevormd door squads van vier leden waarbij van elk type soldaat of Specialist slechts één in een squad kan zitten. Deze groepjes moeten niet alleen strijden met andere squads om zoveel mogelijk harde schijven te bemachtigen, er moet ook gevochten worden met 'dodelijke Occupying Forces'. Dat zijn tegenstanders los van de vijandige squads die proberen de data drives te beschermen. Het is onduidelijk of dit ai-tegenstanders zijn. Vermoedelijk zullen ai-spelers geen deel uitmaken van de squads, zoals de computergestuurde soldaten wel deel uit kunnen maken van de twee strijdende partijen bij het All-Out Warfare-gedeelte van Battlefield 2042. Er zijn ook nog tornado's die af en toe kunnen ontstaan op het slagveld.

De modus Hazard Zone is speelbaar op alle zeven beschikbare maps voor All-Out Warfare. Aan het begin van een ronde krijg je een briefing over het speelveld, de locaties en de plek waar je op de map komt. Het verzamelen van de meeste data drives leidt niet automatisch tot succes. Er zijn slechts twee tijdelijke extractiemomenten, waarbij squads per vliegtuig het strijdveld kunnen verlaten. Het doel is om succesvol het strijdtoneel te verlaten met zoveel mogelijk harde schijven. Het eerste extractiemoment is halverwege een ronde; dat is een paar minuten na de start van de ronde. Er wordt een willekeurige locatie gekozen voor de Extraction Zone. Squads hebben slechts enkele minuten om hier succesvol te geraken. De tweede Extraction Zone is aan het einde, zo'n tien tot twaalf minuten na de start van de ronde. Het draait om de keuze om wel of niet te vechten om de eerste extractie, of het erop aan te laten komen tijdens de tweede en laatste mogelijkheid. Het kan dus dat twee squads succesvol het strijdtoneel verlaten, maar het kan ook dat geen enkele squad daarin slaagt. Als slechts een enkel lid van een squad succesvol wegkomt, wordt de rest van zijn squad nog wel beloond.

Spelers die geveld worden tijdens een ronde kunnen niet zomaar terugkeren op het slagveld. Zij komen terecht in een spectator screen en kunnen alleen worden teruggehaald als een teamgenoot een zogeheten Reinforcement Uplink gebruikt. Deze zijn verspreid over het speelveld beschikbaar, maar teams kunnen zo'n uplink ook voorafgaand aan de ronde kopen. Dat gaat met zogeheten Dark Market Credits. Die zijn te verkrijgen door succesvol de map te verlaten met harde schijven; elke harde schijf vertaalt zich in een bepaald bedrag aan credits. Deze munteenheid is specifiek voor Hazard Zone en kan niet alleen voor een Reinforcement Uplink ingezet worden. Het geld kan voorafgaand aan een ronde ook worden ingezet voor de aanschaf van speciale wapens, upgrades of gadgets die uitsluitend in Hazard Zone inzetbaar zijn. Er zijn ook andere handelingen die credits opleveren, maar de meest dominante manier is het bemachtigen en succesvol weghalen van de harde schijven.

Een van de gadgets die alleen beschikbaar is in Hazard Zone, is de Intel Scanner. Daarmee kunnen grofweg de juiste locaties van de al gecrashte satellieten worden bepaald. Deze locaties zijn door te geven aan de andere squadleden. De data drives zijn altijd scanbaar, ongeacht waar ze zich bevinden of wie ze bij zich draagt. Halverwege een ronde vallen er opnieuw satellieten uit de lucht met meerdere harde schijven, wat deze satellieten extra waardevol maakt.

Onlangs was er gedurende twee dagen een open bèta van Battlefield 2042, waarin een speelveld van de grote multiplayer genaamd All-Out Warfare speelbaar was. Bij dit onderdeel draait het om speelvelden met maximaal 128 spelers en zijn verschillende modi beschikbaar, zoals het klassieke Conquest. Naast All-Out Warfare zijn er nog twee onderdelen: Hazard Zone en Battlefield Portal. Laatstgenoemde is een pakket met tools waarmee spelers hun eigen Battlefield-ervaringen kunnen creëren, inclusief eigen regels. Als onderdeel van Battlefield Portal komen ook de nodige oude Battlefield-maps beschikbaar, zoals El Alamein, Caspian Border en Valparaiso. Battlefield 2042 is beschikbaar vanaf 19 november.

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Door Joris Jansen

Nieuwsredacteur

14-10-2021 • 17:00

69 Linkedin

Reacties (69)

Wijzig sortering
Desondanks ik vanaf 4 Battlefield heel erg minder vond worden, heeft de open beta van 2042 mij positief verbaasd!
Het enige wat mij hekelt, waarom toch die limiet van 4 men squads? 6 zou beter zijn.
Reageer
Echt? Je had bijvoorbeeld geen problemen met de specialists?

Of dat er geen vaste classes meer zijn? (Medic, support, assault, etc)

Sniper rifles die geen afstand aftekeningen hebben, waardoor effectief snipen onmogelijk gemaakt wordt?

Dat er teveel voertuigen waren, en dat de besturing van de helicopters belachelijk slecht is?

Dat de anti cheat vanaf de BETA al niet werkte, en er op PC de cheats voor de BETA al klaar lagen?

Dat voor beide teams je dezelfde specialists hebt, en dus dezelfde skin? Om dan nog maar niet te praten over de zichtbaarheid van de vijand...

Ik had hoge hoop voor deze Battlefield, maar die is toch echt reeds weer vervlogen. Ben dan ook blij dat ik geen pre order gedaan heb, want die had ik toch echt rete hard gecancelled.

Vervolgens komen ze met een slap excuus, a la, ja maar deze build komt uit september.

Nee dank u, ik wacht nog wel even tot ie waarschijnlijk rond december alweer in de digitale grabbelbak ligt.
Reageer
Geen problemen met de specialists.

Wel bedenkingen bij het ontbreken aan vaste classes.

Ik snipe niet.

Vond alles best ok vliegen.

Teveel voertuigen? Nee.

Geen probleem met cheaters gehad.

Geen probleem met zichtbaarheid van vijanden.

De tanks hebben een iets te dunne armor.

De ranging van wapens slaat nergens op.

Maar desondanks vond ik hem prima wegspelen

Had wel een probleem met de korte chaff cooldown van de choppers en vliegtuigen.
Reageer
Vond tanks juist iets te sterk gemiddeld 4 rpg nodig

Heli / jets infinite rocket mag ook wel een langere cooldown op

Verder i loved it
Reageer
Uhhh nee alles wat je op opnoemt geen last van

Eerste keer dat ik juist beetje lekker met heli kon vliegen 😂
Reageer
Ik heb zo mijn stukjes kritiek over de Beta, maar over het algemeen was ik er ook best wel tevreden mee!

De basis lijkt solide en het zijn vooral de details waar het schuurt, maar dat kan zomaar het gevolg zijn van de oudere build die ze voor de Beta gebruikte.

Het enige wat ik wel echt jammer vind is dat ze het movement- en fortificationsysteem uit Battlefield 5 niet hebben gehouden, die vond ik zeker het houden waard.
Ik vermoed dat het echter weg is gelaten vanwege de veel snellere pace en veel grotere maps.
Reageer
Ik vond het ook zeer vermakelijk, maar doch en toch vond ik de helikopters zwaar irritant aan het worden. Rond vliegen rondom een hoge flat, en hun kunsten te laten zien. Van mij mag deze Jets gerust blijven, maar zo groot is de map niet zo, voor deze muggen.

Hazard Zone? Ik ben helemaal voor.

[Reactie gewijzigd door Midnight4u op 14 oktober 2021 22:29]

Reageer
Ja inderdaad, maar dat zal met game balance te maken ivm Squad spawning. Hoe meer leden in een Squad hoe lastiger t gaat worden om die te wipen rondom een flag.
Reageer
Omdat 128 zich niet lekker door 6 laat delen. In het verleden had dice er vaker een handje van om squads niet door het aantal spelers te kunnen delen. Resultaat is dat er altijd mensen zijn die niet in een volle Squad zitten (onbedoeld. Er zijn ook mensen die er voor kiezen uiteraard). Vond het juist heel fijn dat DICE dan juist nu eens over nagedacht heeft en dus bij stil staat.
Reageer
Als ze nu eens net zo kwalitatief goede game gingen maken als de trailer waren we een heel eind verder.
Ik speel sinds BF2, de kwaliteit van de mappen is sinds BF3 achteruit gegaan lijkt me zo.
Heb de open beta maar kort gespeeld, oh wat viel die tegen.
Lijkt wel of ze het met te weinig en/of goedkoop personeel doen bij Dice.
En het lijkt er omderhand meer op dat ze meer ambitie hebben in de filmindustrie dan in de gameindustrie,

[Reactie gewijzigd door MadButcher op 14 oktober 2021 17:12]

Reageer
Heb de open beta maar kort gespeeld, oh wat viel die tegen
Ik vond de Open Beta juist heel erg leuk. Er zaten idd wat bugs in, maar de Open Beta was desondanks toch erg vermakelijk.
Reageer
Bugs? 20 helicopters in de lucht waardoor je nog geen 10 meter kunt lopen noem ik geen bugs. Sinds wanneer is een BF chaotischer dan een COD?
Reageer
Limit stond op 2 attack air units en 2 transport. Dus max 4 per team at all time. :+

Het mooie van Battlefield, en tegelijkertijd wat deze serie voor mij zo vermakelijk maakt, is dat er voor iedereen wel wat te doen is in een enkele pot. Heb je behoefte aan chaotische actie? Dan ga je naar een bottleneck op de map. Ben jij meer van een tactische aanpak met je squad? Dan flank je naar een capture zone waar op dat moment minimale weerstand is. Wil je liever in een tank raggen of je stef stuntpiloot skills tonen aan de server, doe je ding. Dit maakt deze game serie in mijn optiek een van de meest veelzijdige arcade games op dit moment. Vind je het te arcade en ben je opzoek naar een hardcore shooter, dan is wellicht squad wel iets voor jou.

Daarnaast, voor iedereen die wel de moeite heeft genomen om de release notes van de beta op het forum te lezen. Zij waren tenminste op de hoogte van het feit dat dit een oudere build van de game was, waarbij de meeste bugs al bekend waren en in sommige gevallen al geheel verwerkt. Veel mensen verwachtte kennelijk een volwaardig game tijdens de beta, en ik heb zelfs reacties gezien als de VOIP die bugged zou zijn, terwijl deze bewust uit stond tijdens de gehele beta.

edit- typo

[Reactie gewijzigd door flsh2pwn op 14 oktober 2021 23:19]

Reageer
Het is toch niet slim om voor de beta op een hele oude build terug te vallen?
Waarom in godsnaam?
Hiermee moeten ze reclame maken, en veel bugs is slechte reclame.
Reageer
Ik ben bang dat je hier een bèta verward met een demo. Een demo geeft een korte impressie van het gefinaliseerd product. Een bèta of Alpha is in wezen een testomgeving van het nog te ontwikkelen product. Ik ben het met je eens dat het voor het grote publiek dat meedoet tijdens een bèta, vooral een open bèta, het fijn is dat de speelervaring zo goed mogelijk is. Maar hetgeen wat ze aan de backend doen bij DICE is niets anders dan data verzamelen over de gebruikers. Daar stem je mee in bij het installeren van een Alpha of een bèta test. Closed Alpha en bèta testen zijn vaak voor de serieuzere gebruikers waar vaak ook gevraagd wordt naar feedback. Daar waar bij open Alpha en bèta testen vaak gekeken wordt naar zaken als server capaciteit, stabiliteit etc.

Maar helaas worden Open bèta kennelijk vaak gezien wordt als een free-to-play weekend van een nieuwe release, wat dit simpelweg niet is. Dus mijn advies voor iedereen die zich in de toekomst nog eens inschrijft voor een Alpha of bèta test, lees de voorwaarden en lees je vooral in hoe jij kan helpen om bij te dragen aan de 'release' versie van de game.
Reageer
Ja dat snap ik, maar dan nog.
De eerste indruk blijft de belangrijkste, net zoals vaak met mensen.

[Reactie gewijzigd door MadButcher op 15 oktober 2021 13:03]

Reageer
Het probleem is dat veel gamedemo's als beta worden weggezet. En met een vaste release date die al vrij dichtbij is denk ik dat je hier wel uit kan gaan van een demo die neergezet wordt als beta. Dat is een mooi excuus voor alle bugs. Ik ben er niet van overtuigd dat de game goed werkt bij release. Verwacht ook dat de "day one patch" enorm zal zijn, zoals gebruikelijk tegenwoordig. :(
Reageer
sinds altijd lol!? En die 10 Meter lopen is ook zwaar overdreven.

Ja waren veel helicopters en vliegtuigen maar 20 kom op.

en elke bf beta was gewoon slecht! Net zoals @flsh2pwn zegt er is voor ieders wat te doen.

En de chaos is er altijd geweest in 2 3 zowel 4 1 en 5.

[Reactie gewijzigd door De_Jee op 15 oktober 2021 10:15]

Reageer
Er waren altijd mindere en betere maps. Vond die van de Battlefield 3 beta (operation Metro) nou ook niet denderend.
Reageer
Metro werd pas interessant zodra je een server vond die 24-32 spelers had ipv 64, en alle explosieven uitzetten, en als bonus ook nog Hardcore modus aan zodat je word beloond voor je skills. En ja, toch waren de populairste metro servers 64 man waarin je een half uur lang staat te spammen zonder resultaat, ik snap de mensheid soms ook niet.
Reageer
Voor mij is Battlefield altijd de grote maps met voertuigen geweest, dus maps als Metro en Locker vind ik sowieso niks. Inderdaad vooral veel stilstaan in een gang terwijl iedereen granaten door een deur gooit.

Orbital (de map van de BF2042 beta) is nou ook weer niet m'n favoriet, maar er zitten 7 maps in de game bij launch (en nog 6 geremastered uit oudere games), dus de kans is groot dat er ook iets goeds bij zit. Kaleidoscope ziet er bijvoorbeeld erg interessant uit.

[Reactie gewijzigd door Wolfos op 14 oktober 2021 18:45]

Reageer
Battlefield 3 had close quarters, die heb ik helemaal kapot gespeeld. 1 van de beste BF DLC!
Reageer
Battlefield 3 had close quarters, die heb ik helemaal kapot gespeeld. 1 van de beste BF DLC!
Jaaa!!! Ziba Tower! Wat heerlijk was dat, echt ontzettend tof. Ik mis die dagen :'(
Reageer
Was toen de tijd wel DE ideale map om wapens te levelen. Trappenhuis was altijd de confrontatie hotspot en kon je zo met 1 magazijn 3-4 kills halen of een stuk of 12 als je een goed geplaatste grenade gooide.
Tactisch was het niet maar wel vermakelijk!

[Reactie gewijzigd door Cowamundo op 14 oktober 2021 18:43]

Reageer
Ja daar heb je wel een punt. Dus dat betekend dat het leveling systeem van wapens te 'grindy' was denk ik dan. BF4 maakte dat nog erger overigens, maar die game voelde als een expansion pack van 3 aan terwijl je opnieuw kon beginnen en de grind 2x zo lang was. Vond het sowieso een beetje onnozel dat je moet grinden alsof het een mmorpg is terwijl je gewoon wil knallen :P
Reageer
Dat vond ik juist het leuke eraan. De wapens waarmee je begon waren net zo goed als degene die je kon vrijspelen dus als je gewoon wilde knallen dan was dat geen probleem.
Het vrijspelen van de Desert Eagle in Battlefield 4 was mijn favoriete deel van het spel.
Reageer
Heb erg van de vete genoten en ouderwetse Battlefield fun gehad. Speel alle games sinds 1942 en deze titel is heerlijk verfrissend zonder de limieten qua speelstijl rondom classes. Nieuw en onwennig maar erg leuk.
Reageer
Heb de open beta maar kort gespeeld, oh wat viel die tegen.
Misschien is dat ook wel gelijk het probleem. We dippen tegenwoordig onze kleine teen ergens in en hebben direct een sterke mening klaar, vroeger was alles beter je kent het wel.

De Beta was een Beta en ook nog eens een hele oude build. Ik heb de Beta wat langer gespeeld en vond het juist onwijs goed te pruimen, 1 en 5 waren niet voor mij maar 2042 geeft mij weer dat geweldige Battlefield 4 gevoel. Als de bugs van de Beta eruit zijn ga ik hier weer een hoop plezier aan hebben!
Reageer
Ik vind BF1 echt een prachtig spel, zo slecht is die kwaliteit niet, ik vind het kwalitatief 1 van de betere games, ook vandaag nog.
BF5 vond ik dan weer wat minder.
Reageer
Vond de beta zelf echt heerlijk spelen, ik ben super enthousiast nadat ik was afgeknapt op de vangaurd beta. Ga deze denk ik met erg veel plezier spelen :)
Reageer
Ik heb sinds BF3 er geen een meer aangeraakt (PC), altijd issues met framerates, geluid...etc. Als deze op gamepass komt dan wil ik het wel weer een kansje geven (of dat dan op Xbox of PC is maakt me niet zo veel uit).
Reageer
Mensen die klagen dat Battlefield achteruit is gegaan omdat ze de BETA hebben gespeeld.. De beta was er zodat er server gerelateerde tests konden worden gedraaid. De beta was zoals Dice op Twitter eerder zei niet optimaal qua graphics en zijn ze al bij een verder stadium in development.

Overigens lijkt mij Hazard zone juist wel leuk doordat je ook equipment kunt kopen met punten die je verdiend als je een potje gewonnen hebt. :)
Reageer
Dus we stimuleren dat spelers die beter zijn (of simpelweg meer uren kunnen spenderen) nog harder beloond worden om daarmee nog meer voordeel te krijgen.

Ik heb gemerkt hoe fout dat systeem is toen ik bij BF4 pas 2 maand na release de game kocht.

Je stapt in een Jet, geen perks, geen countermeasures etc. Na 5 sec. in de lucht mag je weer ejecten omdat je al weer afgeknald bent door iemand die heel veel upgrades heeft.

Dus je probeerde het nog 10x, met zelfde resultaat. Dan ga je eens lezen wat je moet doen om die upgrades ook voor jouw Jet te krijgen. .... Kills maken met een Jet, of vlieguren maken.

Hoe moet je dat doen als elke Jet op het speelveld 2 maand aan speeluren en kills voorsprong heeft in perks en jij het met je boordkanon en 1 missile moet redden, tegen spelers met countermeasures en alles.

Ik heb geen zin meer in die wapenwedloop die EA er van heeft gemaakt. Het forceerde je om het spel continu te moeten spelen, want stilstand is achteruitgang.
Reageer
Als je de video bekijkt zie je dat je 15 perks meteen vrij heb gespeeld bij het starten van de game :)
Reageer
Ja dit dus precies. Ik heb er een hekel aan als ik engagements verlies omdat de andere speler een gigantisch voordeel heeft met alle attachments / wapens die hij heeft en ik simpelweg niet kan gebruiken.

Iemand die weet te winnen verdient natuurlijk wel een soort beloning, maar houd dit lekker cosmetisch ofzo ipv de mensen die dus al vaak winnen nog een extra tactisch voordeel te geven waardoor ze nog makkelijker kunnen winnen 8)7

Op basis van deze uitleg zie ik mezelf deze game modus in ieder geval niet spelen. Ik kan nu al voorspellen dat dit een gigantisch sweatfest wordt, waarbij het een kwestie van tijd is dat alleen nog maar de grootste try hards dit blijven spelen.

Ik baal wel een beetje hiervan aangezien ik van Conquest ook niet de grootste fan ben en straks dus alleen nog maar de Portal modus heb om te spelen en dus moet hopen dat hier gewoon Rush in na te bootsen is.
Reageer
Hehe eindelijk iemand die het ook door heeft.
Reageer
De Technical Playtest was vooral bedoeld om de servers te testen etc. Hier werd ook gemeld dat het grafisch er minder uit zag.

De beta is ook echt veel meer bedoeld voor de marketing van Battlefield 2042. Dan kan je moeilijker weg komen met dat de het grafisch er minder uit ziet. Bij de vorige Battlefield games speelde je met de beta zo ongeveer dezelfde build als met launch. Met deze beta werd wel gezegd dat de build enkele maanden oud was, maar inmiddels lijkt het dat de build ongeveer één maand uit is (niet bevestigd btw, maar meerdere DICE developers lijken dit gemeld te hebben).
Reageer
"Hazard Zone heeft maximaal 32 spelers op Xbox Series X en S en PlayStation 5; op de Xbox One en PlayStation 4 is dat maximaal 24."

Ik neem aan ook 32 spelers op PC.
Reageer
Yes klopt, dat voeg ik nog even in.
Reageer
Miste ik inderdaad ook. Gezien crossplay met next gen mogelijk is, denk ik dat voor pc ook 32 geldt inderdaad.
Reageer
Trailers van dice zien er echt gaaf uit
Reageer
Ik denk dat Hazard Zone nog een leuke mode kan gaan worden om met vrienden te spelen, als het allemaal goed uitpakt. Alleen voelt 10-12 minuten voor een match wel vrij kort aan, of ligt dat aan mij?
Reageer
The Division (1)'s Survival DLC matches waren min 30 tot max 3 uur, ligt natuurlijk compleet aan de gameplay (solo vs squad, environment, loot, grootte, etc.) soo.... I guess we will find out 😅
Reageer
Ik hoop het, al beschrijft het artikel dat het tweede extractiemoment zo'n 10-12 minuten na het begin van de ronde plaatsvindt (ik heb gehoord dat streamers etc een video hebben gezien van zo'n 20 minuten, misschien Tweakers ook?). Ik snap ook wel weer dat het niet te lang moet duren, voor zoiets speel je The Division of EFT denk ik, maar 20-30 minuten was misschien wel iets beter geweest.

Aan de andere kant... We hebben het nog niet zelf kunnen ervaren, misschien is 20-30 minuten wel weer te lang. We gaan het zien volgende maand!
Er zijn slechts twee tijdelijke extractiemomenten, waarbij squads per vliegtuig het strijdveld kunnen verlaten. Het doel is om succesvol het strijdtoneel te verlaten met zoveel mogelijk harde schijven. Het eerste extractiemoment is halverwege een ronde; dat is een paar minuten na de start van de ronde. Er wordt een willekeurige locatie gekozen voor de Extraction Zone. Squads hebben slechts enkele minuten om hier succesvol te geraken. De tweede Extraction Zone is aan het einde, zo'n tien tot twaalf minuten na de start van de ronde.
Reageer
Ah, in de briefing/blog op de website staat:

"How long does a match of Hazard Zone take to play?
Get in, get the goods, get out. Easier said than done.
A Hazard Zone match can take anywhere from around 5 to 20 minutes based on how you play, when you choose to extract, and if you’re successful."

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd!
Maar, ik zie alleen zo veel vervelende reacties online (niet F2P, 'battle royale', skins, etc.) dat ik bang ben dat iedereen al gelijk een mening heeft gevormd (ook over BF2042 in general) terwijl het nog niet eens uit is!!!
Reageer
Thnx, ik had dat nog niet gelezen!

Die reacties heb ik ook gezien, vooral op Discord ging het er hard aan toe over dat Hazard Zone niet f2p is. Ook hier op Tweakers lees je dat bepaalde mensen geen vertrouwen hebben in deze mode, maar die reacties zijn nog wel netter. Je moet het gewoon hebben gespeeld voordat je echt een mening kan geven over Hazard Zone.
Reageer
Lijkt een beetje op Fireteam: Dirty Bomb van Black Ops Cold War, de gamemode die ze na ~een maand weer hadden verwijderd omdat niemand het echt speelde. Als ik het mij goed herinner...
COLD WAR MULTIPLAYER GAME MODES - FIRETEAM: DIRTY BOMB
This 40-player lobby will pit ten teams of four against each other in one of two exclusive maps: Alpine or Ruka.

In Fireteam: Dirty Bomb you will need to kill players and open Warzone-like chests to locate Uranium. The goal is to deposit Uranium in the bombs that are placed on the map until they are maxed out. Depositing Uranium will earn you points, and setting off the bomb will also give you a huge boost. With multiple waves of bomb sites, it becomes the first team to reach the point total that will be victorious.
Reageer
Kap eens met dat stomme Battle Royal en maak de modes perfect waar Battlefield altijd goed in was zoals bijvoorbeeld conquest. Overgehyped die Battle Royal onzin.
Reageer
Conquest heeft elke Battlefield toch? Wat er echt mist is Rush ;)
Reageer
Jepp, BF2042 All-Out-Warfare is Conquest en Breakthrough, Portal komt met custom games of voorgebakken modes zoals Conquest, Team Deathmatch, Rush, and andere fan-favorites die ook al tijdens de launch available zijn.
En vergeet niet die live-service plannen die BF2042 heeft met "Seasons" (we krijgen nog wat meer info over Portal en Seasons binnenkort afaik).
Reageer
Ze willen spelersaantallen en BR trekken die. Dat jij het niets vindt betekent niet dat het overhyped onzin is.
Reageer
Ik vind Battle Royale anders leuker dan de ouderwetse multiplayer. :)
Reageer
Zolang Amiens en Sinai Desert er maar in zitten, dan ben ik heel tevreden.
Reageer
De modus Hazard Zone is speelbaar op alle zeven beschikbare maps voor All-Out Warfare.
(Voorlopig) enkel de zeven maps die met de launch verschijnen: https://www.ea.com/games/...d-2042/game-overview/maps
Reageer
Als daar geen gebruik gemaakt wordt van AI bots als opvulling vind ik deze speelmode interessant
Reageer
Wat is er toch mis met sommigen en AI bots, zou je (en anderen die er ook zo over voelen) mij dat willen uitleggen?
Voor zover duidelijk is is Hazard Zone PvPvE dus 24 of 32 "specialists" en bots die de objectives/area's bewaken maar of ze AI bots gaan gebruiken als opvulling voor specialist is afaik niet bekend, ik verwacht het niet, maar ja we zullen zien.
Reageer


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn


Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True