Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Diablo IV krijgt Rogue als vierde speelbare class

Tijdens BlizzConline kondigt Blizzard de vierde speelbare class aan voor Diablo IV. Naast Barbarian, Druid en Sorceress kunnen spelers kiezen voor een Rogue. De Rogue was als class opgenomen in de eerste Diablo-game, maar niet in de twee opvolgers.

Met de Rogue krijgt Diablo IV er een snelle class bij. De fysiek kwetsbare Rogue kan zich met een soort dash snel over het slagveld verplaatsen om aanvallers te ontlopen. De Rogue kan aanvallen met pijl en boog, maar ook met een dubbel zwaard. Beide zijn te combineren met verschillende vormen van magie.

Blizzard kondigde Diablo IV aan tijdens de BlizzCon van 2019 en liet toen weten dat de game vijf speelbare classes krijgt. Op dat moment kondigde het alleen de Barbarian, de Druid en de Sorceress aan. Nu ook de Rogue bekend is, moet Blizzard dus nog nog één class prijsgeven.

De ontwikkelaar maakte niet bekend wanneer de rpg op de markt verschijnt. Er is wel bekend dat de game gaat verschijnen voor Windows, Xbox One en PlayStation 4, hoewel het aannemelijk is dat er ook een versie verschijnt voor Xbox Series X|S en PlayStation 5.

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Door Paul Hulsebosch

Redacteur audio en games

20-02-2021 • 03:47

61 Linkedin

Reacties (61)

Wijzig sortering
Na Diablo II verwachtte ik dat ze uiteindelijk met Diablo 3D zouden komen. Dat was in 2001. Twintig jaar later denk ik dan, Duke Nukem Forever duurde dan toch niet zo lang.
Er is ondertussen zulke sterke concurrentie van bijvoorbeeld een Grim Dawn dat het veel lastiger voor Blizzard is om wat heel goeds te maken dan toen D2 uitkwam. Als ze op deze voet verder gaan dan gaan ze dat ook nooit doen. Ze zitten zichzelf dwars door diepgang te zoeken terwijl ze alles willen versimpelen.
Toevallig onlangs met Grim Dawn begonnen.. Wat een fijne game is dat!
Mist uiteindelijk diepgang.
Titan Quest (zelfde maker en zelfs een stuk ouder) doet het iets beter, maar uiteindelijk ook niet voor de lange termijn.
TL1 (na 5uur wel gezien) en TL2 (misschien 15-20uur) doen het nog slechter trouwens

[Reactie gewijzigd door Sinned123 op 20 februari 2021 18:30]

Wat voor diepgang zoek je dan? Grim Dawn heeft zo'n gigantische hoeveelheid aan build opties, die je met de expansions zeker en de uitgebreide item updates op allerlei manieren kan combineren en ombouwen. Ik zit al aan character nummer 20 of zo en ben voor mijn gevoel nog steeds niet klaar. Daarvan zweven er ook een aantal op Crucible 140-150 en daar zit nog steeds progressie in.

De end game is er wel degelijk, je kunt voor je laatste procentjes gaan voor tientallen uren nadat je Ultimate hebt uitgespeeld, maar je kunt je ook prima vermaken op de base game met zijn 3 difficulties en een breed aantal builds verkennen. Volgens mij is dat alle diepgang die je in zo'n hack and slash wil. Deed TQ dat zoveel beter? Ik heb misschien iets gemist... maar dat ging niet echt verder dan GD. Waarbij Grim Dawn de balance ook vele malen beter op orde heeft.

Torchlight, daar ben ik het wel mee eens. Vrij kaal.

Path of Exile doet het nu natuurlijk qua 'diepgang' op alle fronten het best, als in, je kunt daar de meeste uurtjes in verspijkeren zonder ooit hetzelfde te zien. Maar of dat een voordeel is, daar kun je ook over twisten. Grim Dawn heeft een veel kortere grind en dat is best lekker - 'it values your time'. Zeker met de boosts die je na verloop van tijd op Ultimate laten beginnen. Ik zit nu volgens mij ergens rond de 600 uur. In PoE heb ik de helft maar de progressie is een stuk minder, en dan niet voor 20 characters maar voor 3.

Vwb Diablo IV... ik vrees met grote vrezen dat het niet veel soeps gaat zijn. Een groot deel van wat de ARPG van nu succesvol maakt is hoe het omgaat met de online omgeving. Een online game beinvloedt de droprates en de items/power levels die worden uitgedeeld. Het moet niet te snel gaan, er is een economie, enzovoort. Grim Dawn heeft daar geen last van en dat komt de game ten goede. Path of Exile heeft dat opgelost door een hele mooie economy/ruilhandel systeem te implementeren zodat het ook echt over drops en crafting gaat.

Diablo lost dat niet op - D3 is het bewijs en ik zie geen enkel teken dat men iets geleerd heeft. Het begon met een RMAH...

[Reactie gewijzigd door Vayra op 21 februari 2021 22:16]

Wat voor diepgang zoek je dan? Grim Dawn heeft zo'n gigantische hoeveelheid aan build opties, die je met de expansions zeker en de uitgebreide item updates op allerlei manieren kan combineren en ombouwen. Ik zit al aan character nummer 20 of zo en ben voor mijn gevoel nog steeds niet klaar. Daarvan zweven er ook een aantal op Crucible 140-150 en daar zit nog steeds progressie in.

De end game is er wel degelijk, je kunt voor je laatste procentjes gaan voor tientallen uren nadat je Ultimate hebt uitgespeeld, maar je kunt je ook prima vermaken op de base game met zijn 3 difficulties en een breed aantal builds verkennen. Volgens mij is dat alle diepgang die je in zo'n hack and slash wil. Deed TQ dat zoveel beter? Ik heb misschien iets gemist... maar dat ging niet echt verder dan GD. Waarbij Grim Dawn de balance ook vele malen beter op orde heeft.
Misschien wat betreft diepgang niet goed verwoord, omdat Ik eerlijk gezegd nog nooit aan crucible ben toegekomen.
Ik ben in verschillende periodes een character gestart en dan bij het 2e grote dorp haak ik meestal af.
Waar het exact aan ligt? ik kom gewoon niet door de story mode heen.

Bij Titan Quest had je de griekse mythologie als thema, voor mij een interessant(herkenbaar) thema.
Daar heb ik tenmisnte de storyline nog uitgespeeld.
Daarna is er inderdaad weinig te doen.

D3 heeft natuurlijk bij de release hard gefaald door de RMAH, maar de game zelf was ook echt heel moeilijk.
Ik weet nog dat we met 4man op teamspeak gewoon act2 op hard(of was het expert) niet doorkwamen.
Diepgang in een hack & slash game... Juist ja. Maar goed, wat "diepgang" betreft doen zowel Titan Quest als Grim Dawn het naar mijn mening beter dan Diablo 3 bijvoorbeeld. Voornamelijk met de combinaties van Masteries en alle verschillende builds die daarmee mogelijk zijn. Alle crafting opties nog buiten beschouwing gelaten.

Ik was zelf in ieder geval veel sneller uitgekeken op Diablo 3 dan TQ/GD.
Er was echt niet zo heel veel concurrentie toen D3 uitkwam, nog lang geen Grim Dawn, geen Torchlight 2 (moesten het nog doen met #1, leuk, maar heel simpel). Path of Exile zat toen nog in closed beta...
Blizzard maakte World of Warcraft en dat was een goudmijn, daar ging alle aandacht naar.
Na Diablo II verwachtte ik dat ze uiteindelijk met Diablo 3D zouden komen. Dat was in 2001. Twintig jaar later denk ik dan, Duke Nukem Forever duurde dan toch niet zo lang.
Ja precies, wil best Diablo 3D spelen als ze hem goed maken met een goed verhaal en zo, Team17 die beroemd werd met Alien Breed (en super beroemd werd met Worms), maakte ook in 1995 Alien Breed 3D, en in 1996 Alien Breed 3D II: The Killing Grounds, heerlijke first person shooters waren dat, al werden ze in de jaren 90s Doom clones genoemd.

[Reactie gewijzigd door AmigaWolf op 20 februari 2021 17:29]

Na Diablo II verwachtte ik dat ze uiteindelijk met Diablo 3D zouden komen. Dat was in 2001. Twintig jaar later denk ik dan, Duke Nukem Forever duurde dan toch niet zo lang.
Naja.. niet zo lang?

Duke heeft er 15 jaar over gedaan om een drol eruit te persen.

Diablo 3 heeft na 12 jaar (nog steeds erg lang), toch best goede reviews gehad. Ik ben zelf geen fan van de game vanwege de ambiance, lore/verhaal, artstyle, setting, uitdaging, etc. En zo was er nog veel meer kritiek van fans, maar ook wordt er gezegd dat met Reaper of Souls de game echt wel goed was.

Duke Nukem Forever was gewoon een slechte 1 april grap, die zelfs die datum niet haalde.

[Reactie gewijzigd door VonDudenstein op 22 februari 2021 13:29]

Wordt dit net zo’n versimpelde toestand als D3 of gaan ze meer de kant van grim dawn en andere spellen waar je wat meer na moet denken over je builds op?

Heb D3 wel gespeeld omdat het Diablo is, maar ik vind t veel minder goed dan deel 2

Hopelijk kan blizzard de serie hiermee herpakken.
Blizzard kan natuurlijk niet de nieuwe Diablo spelers negeren die pas met D3 begonnen zijn omdat D2 te diep en complex is voor casuals. (zoals ik)
Path of Exile is een voorbeeld van een spel wat me wel tof lijkt maar ik gewoon geen zin in heb om me in alle dingen te verdiepen, dan is een spel als Diablo 3 veel leuker om gewoon ff lekker te hakken.

D4 wordt naar verluid complexer dan D3, maar niet zo ingewikkeld als D2 en PoE.
Diablo 2 is verreweg complex. Er zijn legio aan websites die je op weg helpen wat je nodig hebt en moet behalen (gear, breakpoints etc). Dat is met diablo 3 niet anders.
Het enige wat diablo 2 lastig maakte was early gear krijgen voor goeie builds. Een solo self found character op D2 koste je gerust een paar jaar voor je echt top of the build bereikte.
Waar je D2 logica kan volgen voor een build is dat bij PoE verreweg het meest complexe van de 3 games.
Ik heb D2 ook nooit écht gespeeld, ik ben daarom wel blij dat de resurrected versie uit komt, dan kan ik toch met moderne gemakken de volks favoriet proberen ondanks dat deze niet zo casual is.

Zoals je zelf zegt, een solo self found character kost gewoon erg veel tijd, daar heb ik meestal geen zin in.
Je hoeft niet per sé alle ins en outs van een spel te kennen om er van te genieten, speel gewoon zoals jij spelen wil. Wil je na een poosje ergens wat meer over weten dan kun je er altijd nog induiken.
PoE is heel leuk om af en toe te spelen, ook als je niet voor de meta builds gaat maar gewoon lekker zelf gaat klooien met je skill tree. Er is heus wel flexibiliteit om te experimenteren. Uiteindelijk loop je altijd tegen een limiet op, dat is de kern van het spel. Zo heb ik het jaren met plezier op en af gespeeld. Uiteindelijk heb ik een season als doel gesteld om de über elder te verslaan en toen heb ik wel een meta build gekozen ja, vond ik toen leuk om te doen en daarna was ik er ook wel weer klaar mee. Ik ga het nog eens oppakken en dan ga ik mijn eigen route weer kiezen. Andere doelstelling.
Dat is dus de vernietgende invloed van internet op zo'n game. Omdat het online is gaan mensen vergelijken en worden de slechte spelers keihard gewezen op hun onkunde. Dat mag niet in de hedendaagse online game. Er is matchmaking voor bedacht, bijvoorbeeld, en in Diablo beinvloedt het droprates en designkeuzes, en doorgaans niet op een fijne manier. Alles wordt er een beetje 'samey' van en D3 puilde daarvan uit. Nog steeds trouwens. Wat is het SAAI.

Moet je de casuals zo tegemoet komen of moet je iedereen dwingen een spel in zijn eigen tempo te ontdekken? Ik heb met Diablo 2 echt heel lang lopen klooien voordat ik bepaalde mechanics begreep. Maar het zelf ontdekken was wel heel leuk. In D3 kreeg ik steeds het gevoel dat ik alleen maar de goede kant op hoefde te blijven rennen.

Tegenwoordig vaagt internet die eerste ervaring en 'zelf nadenken' een beetje weg. Mensen kijken een sloot teasers en let's plays en gaan dan zelf proberen die ervaring terug te vinden. Dat is natuurlijk een recept voor ellende. Ik doe dat zelf ook echt niet, al die hype is een buzz killer.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 21 februari 2021 22:23]

Nee hoor, D4 hoeft zeker niet zo simpel en straight forward te zijn als D3, dat wil ik zelf ook niet want op een nieuwe build hier en daar na met een nieuw seizoen houdt het met de lol wel op voor me.

Persoonlijk was PoE totaal niet mijn cup of tea omdat het zoveel diepgang heeft, daar zit ik zelf gewoon niet op te wachten in een aRPG, daar wil ik gewoon lekker hakken en moet het opzich duidelijk zijn wat iets doet. In hoeverre D2 dat wel of niet is weet ik niet, ik hoor alleen vaak van andere dat PoE de nieuwe D2 was.

Ik ben heel erg enthousiast voor D4 omdat de lore vet is van Diablo, daarnaast ziet het er erg gelikt uit kwa gameplay, de nummer 1 drijfveer is hoe een aRPG voelt voor mij. De 25 FPS jank van D2 is een reden waarom ik het tot heden heb laten liggen.

Wij zijn 2 verschillende spelers, jij vind het lang klooien en ontdekken in D2 leuk, voor mij is dat juist een afkeer. Ik heb geen zin om alles nauwkeurig uit te moeten zoeken, als ik iets vind of lees moet dat duidelijk zijn en wil ik niet een handleiding o.i.d er bij te hoeve halen om dingen te begrijpen.

Zo vind ik het persoonlijk ook erg frustrerend dat in de Tales of- series RPGs ze met elke entry het vechtsysteem weer willen vernieuwen, duurt het weer een paar uur voordat ik snap wat er nieuw is en hoe het werkt, om maar een voorbeeld te noemen.
Heb je ook gelijk in, het is gewoon een stuk meer casual geworden en daar is an sich niet zoveel mis mee. Het is idd wat je zoekt.
Het wordt complexer dan diablo 3.
Komt een soort van talent tree in.
Complexer dan diablo 3 is ook niet bepaald lastig. Van alle hack and slash spellen die er bestaan is het degene met de minste diepgang (zeg maar gerust 0). Zelfs de eerste diablo had meer.
ik zou zeggen speel diablo1 nog eens.
Probleem met d3 is dat iedereen meta speelt en dat ook vaak de enige build is die uberhaupt werkt.
Het zijn voornamelijk balacing issues dus.

Verder heeft Poe ze links en rechts ingehaald.
Die komen bijna met elk nieuw seizoen met grotere vernieuwingen.
Ik geloof best dat D4 bij release poe kan evenaren, maar bij GGG blijven ze continu vernieuwen dat ik mij afvraag hoe lang dat blijft.
D4 op release wordt een campaign van krap 8 uurtjes en drie difficulties met een viertal classes. Hoe karig wil je het hebben :) Ze beginnen elk deeltje weer van voren af aan dezelfde content te spoonfeeden.
Is gewoon een Demon Hunter. Vind het vechten dus te veel op Diablo 3 lijken. Grafisch lijkt het weer op PoE. Dus naar mijn idee, en daar zal ik vast gemind voor worden, is het een Diablo 3 met een bruin sausje er over heen.
Het ziet er grafisch gewoon niet erg indrukwekkend uit. Dit is zoals ik mij D3 herinner. Zelfs animaties zoals die sprong over een ravijn en het klimmen van een muur ziet eruit als een animatie die niet realistisch overkomt. Bijna zoiets als wat je vroeger weleens zag met karakters die lopen, maar waarvan de voeten sneller bewogen dan hun snelheid suggereerde; en dan krijg je een soort moonwalk-effect :+

Grafische kracht betekent niet altijd een betere game. Gameplay boven alles. Maar ik lijk zelfs geen raytracing te zien, iets wat toch wel redelijk standaard is bij nieuwe games de laatste jaren.
Het ziet er grafisch gewoon niet erg indrukwekkend uit. Dit is zoals ik mij D3 herinner.
Je herinnerd oude games altijd beter dan ze daadwerkelijk waren, je zou ze echt naast elkaar moeten leggen om te vergelijken
Maar ik lijk zelfs geen raytracing te zien, iets wat toch wel redelijk standaard is bij nieuwe games de laatste jaren.
Raytracing standaard? er zijn nog amper gamers die überhaupt de pc kracht of mogelijkheid hebben om Raytracing te kunnen draaien... het is nog verre van standaard imo
According to Kress, about 10% of all PC gamers are presently using an RTX graphics card which means a total of 20 million Turing and Ampere cards have been sold to date. (20 Jan 2021) Bron
10% Of ongeveer 20 miljoen gamers, over het algemeen toch wel fanatiekelingen die nieuwe games spelen, hebben een RTX-kaart, dus het merendeel hiervan heeft raytracing ondersteuning. En ook een heleboel Radeon kaarten bieden die ondersteuning, dus laten we voorzichtig zeggen dat 15% ofwel 30 miljoen gamers raytracing zouden kunnen zien.

En dat dit getal alleen maar hoger wordt de komende jaren, totdat je praktisch 100% coverage hebt.

Dus nee, het is niet "verre van standaard". Het is gewoon een standaard. Minecraft heeft het zelfs :+
Het is een early adopters feature en de markt werkt niet bepaald mee. Probeer nog maar een RTX GPU te krijgen. En Turing was een grote aanfluiting als je het op prijs/prestatie benadert, zeker ten opzichte van het sterke Pascal. Dus de markt is niet goed gevuld met RT enabled hardware.

Daarbij kosten dit soort dingen meerdere jaren om uberhaupt op stoom te komen. De nieuwe consoles hebben vrijwel geen eigen content en veel moet nog komen. Kortom, kip/ei situatie en met crypto op de huidige koers kan RT weleens het ravijn in duiken voor de komende 5 jaar.

Ik hoop het, want ik vind het een grote verspilling, RT kan in veel gevallen grotendeels worden vervangen voor rasterized zonder dat je het merkt. En dat kan ook dynamisch. De power die er voor nodig is en de framerate impact is bizar - en dat vertaalt zich gewoon altijd in kosten voor de consument. Ik ben nog niet bereid die premium te betalen voor wat mooie lichtjes.

En voor developers geldt eenzelfde dilemma. De feature kost geld en dekt maar een klein deel van de markt, dus je maakt je doelgroep tot een club met 'haves en have nots' waar je geen enkel eigen belang bij hebt.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 21 februari 2021 22:29]

10% heeft een kaart die zegt dat je raytracing aan kan. Daar vallen ook 1650 en 1660 en 2060 onder. Ik denk dat van die 10% het gross zo een goedkopere kaart is. Van wat ik heb gezien wil je niet direct daar op gaan raytracen...
Raytracing is niet een standaard iets van de laatste jaren. Alleen bij een paar AA titles. Het begint nu pas een beetje te komen, en dan ook nog met verschillende implementaties. Sommigen alleen met shadows, andere met reflecties. Of alleen in buiten scenes. Dus het kan alsnog best zijn dat er een vorm van RT in Diablo IV zit, alleen dat je het aan de plaatjes niet goed kan zien. Als je World of Warcrtt (die heeft RT) plaatjes naast elkaar zet is het ook nauwelijks te zien.
Yup, de Rogue lijkt erg veel op een Demon Hunter. En het vechten met die Rogue zal dan ook niet veel anders zijn dan in D3.
Maar met welke klasse vergelijk je de Druide dan? Voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien is dat echt een nieuw beestje (pun intended).

En ja, grafisch gezien lijkt het op.... well.... basically alle soortgelijke spellen. Behalve dan dat er een Diable sfeer zal hangen met 4K gedetailleerde graphics.

Het is en blijft een fantasy isometrische ARPG. En dat betekend dat ie lijkt op alle andere fantasy isometrische ARPGs. Wolcen, Warhammer, PoE, D3, ze lijken allemaal op elkaar. Dat betekend niet dat D4 niet interessant gaat zijn....
Wat dacht je van de Druid uit deeltje 2 ;)
Als we het zo gaan spelen lijkt de Rogue op de Rogue uit D1..
Ja. Maar dat is toch ook de bedoeling. Ik vind het heel leuk om de oude classes weer terug te zien. Ik was heel blij toen de necro uit kwam in d3 met zelfs weer wat oude items uit d2.
Als de combat op D3 lijkt ben ik tevreden. Je kan veel zeggen over D3, maar de combat zelf is best in class. PoE is in veel opzichten beter, maar de combat heeft daar gewoon niet de impact die het in D3 wel heeft.
Demon hunter meets Assassin & Amazon lijkt het op.
Benieuwd wat de vijfde klasse gaat worden. Heb meer dan 2000 uur in D3 zitten maar zeker 80% van de tijd is gespeeld met de Witch Doctor. En ik heb nog geen klasse in Diablo 4 gezien die het voor mij de moeite van aanschaffen maakt.
Die laatste class zal dan wel een paladin of necromancer worden.

*edit* Oh nee, paladin. En dan de necro in de expansion die ongetwijfeld gaat komen.

[Reactie gewijzigd door djs909 op 20 februari 2021 11:30]

Is er al iets bekend gemaakt over een release op de consoles? Ik zou deze wel willen oppikken indien er een next gen versie uitkomt.
Er is nog niks bekend over een release op de pc. Dus dat duurt nog wel ff.
Maar D3 is ook uit op de consoles. En de D2 remake die net is aangekondigd komt ook naar consoles (met cross play).
Nee geen cross play, maar cross progress, wat inhoud dat jij jouw save games mee kunt nemen naar andere platformen. Je kunt dus nietr tegen of met iemand spelen op een Pc als jij op de switch speelt.
5x een Blizzard artikel na elkaar, kan dat niet in 1?
Ja hoor, dat kan. Maar aangezien het vijf verschillende onderwerpen zijnis het verdeeld. Hoeft de titel van het nieuwsbericht ook niet drie regels lang te zijn om alles te benoemen waar het artikel over gaat.
De nieuwswaarde is echt nul, gezien dat het vooral eerder gelekte info en materiaal betreft. 1 artikel over "Blizzard aankondigen" had prima volstaan.
"Ik vind de nieuwswaarde nul, dus ik lees het niet." Kritiek kan bij Geachte Redactie op GoT.
Het gelekte nieuws heeft niet op Tweakers gestaan dus totaal irrelevant. Blijkbaar wil je het lezen, anders was je hier niet. "Blizzard aankondigingen" zegt niets en forceerd de lezer de skimmen in de content, terwijl ik nu precies de 2 artikelen kan lezen die ik wil terwijl ik de overige content negeer. Lekker makkelijk toch.
Je kan vast wel 4x linken naar je reactie. Opgelost.
Vond het niet zo interessant alleen beetje een nieuwe class introduceren. Zelfs diablo immortal kreeg meer aandacht. En de release datam d2 resurrected is "before or at 21 december 2021" Maar je kan em al wel natuurlijk al pre-orderen...

gelukkig zijn het verschillende TEAMs die aan de verschillende games werken. Maar zoals ik me nu voel, voel ik het meest voor D2 resurrected. Ook leuk om te doen tot D4 af is, want ze laten amper wat zien dus ik vermoed dat het nog wel even duurt voordat die game uit is.
Logisch toch? D immortal is een stuk dichterbij release dus daar ook meer aandacht voor

En DIV... op z'n vroegst laat 2022. En dan zal nog wel te rooskleurig zijn. 2023 lijkt me waarschijnljker dan 2024 maar expect the worst zou ik zeggen.
Ja dat is ook weer waar. Maar ik zit persoonlijk meer te wachten op D4 content. Dus mijn verwachtingen waren anders :)
Zie ik op 3:29 een vertoning van Andariel? Het model lijkt erg op die van D2, maar als ik de concept art moet geloven moet zij er iets anders uitzien.

En de nieuwe class, leuk maar zoals boven genoemd heeft die zeer veel weg van de DH van D3. Had dan meer naar de assassin gegaan van D2.

D1 nooit gespeeld, is dat de moeite waard? Grafisch maakt mij het niet uit hoe het eruit ziet.
Meer de rogue van D1 met een klein vleugje D3.
En ik denk dat D1 toch wel redelijk gedateerd aanvoelt voor de meeste mensen.

Wachten op D2R release. Kijken of het ook daadwerkelijk wat is. Kijken of het de 40,- waard is. Wachten op DIV.
Diablo 1 heb ik al jaren niet meer gespeeld. Maar probeer het gewoon. Stuk korter dan d2 volgens mij.
Ziet er goed uit deze class, heerlijke mix tussen D1-2-3. Ook de animatie / attack als je van je paard af stapt is super , ben benieuwd hoe het speelt.

De laatste class zal dan een Necro worden denk ik? Ben wel heel benieuwd.

[Reactie gewijzigd door Visgek82 op 20 februari 2021 17:59]

of via een expension pack :|
Mag, tot nu toe zijn alle expansions van Diablo wat mij betreft het geld meer dan waard geweest.


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn


Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.