Bungie zet teaser voor Destiny 2 online

Gameontwikkelaar Bungie en uitgever Activision hebben de komst van Destiny 2 op Twitter officieel bekendgemaakt door middel van het tonen van het logo van de game. Een officiële releasedatum is niet bekendgemaakt en andere nadere details ontbreken ook nog.

Het getoonde logo in de aankondiging op Twitter is ook terug te vinden op foto's van Destiny 2-posters, waarvan er een op een Italiaanse website is verschenen. Op deze posters staat de releasedatum wel weergegeven, te weten 8 september. Deze releasedatum is niet bevestigd in de teaser. In februari heeft Activision wel gezegd dat Destiny in de herfst zal worden uitgebracht.

De posters maakten ook duidelijk dat er een bèta zal plaatsvinden die, mede gelet op het PlayStation-logo op de poster en het feit dat de poster bedoeld lijkt te zijn om een bèta aan te kondigen, waarschijnlijk alleen toegankelijk is voor PS4-gebruikers. Volgens Eurogamer zal die bèta in juni plaatsvinden.

Op de achtergrond van het logo is The Last City te zien, de metropool die in de originele Destiny-game door de Traveler werd gered. Ook is de locatie van de Tower te zien. Zowel de stad als de Tower staan op het plaatje in brand.

Er wordt gespeculeerd dat Destiny 2, in tegenstelling tot zijn voorganger, ook voor de pc zal verschijnen. Zo is de Duitse gamewinkel Instant Gaming al begonnen met het opnemen van pre-orders voor de pc. Daarnaast heeft een Duitse gamestreamer op Twitter bevestigd dat hij op de website GameStop een succesvolle pre-order heeft geplaatst voor de pc-versie van Destiny 2. Of Destiny 2 ook daadwerkelijk voor de pc wordt uitgebracht is nog niet bevestigd door Bungie of Activision.

Het was al bekend dat Activision dit jaar Destiny 2 wil uitbrengen, maar een releasedatum heeft de uitgever nog niet officieel gegeven. Als de game op 8 september uitkomt, is dat net geen drie jaar na de release van Destiny. Dat spel kwam op 9 september 2014 uit. Het eerste deel verscheen voor de Xbox One en PS4 en de voorgangers van die consoles.

Door Joris Jansen

Redacteur

28-03-2017 • 10:48

65

Lees meer

Reacties (65)

65
64
27
5
0
32
Wijzig sortering
Klinkt interessant als het voor de PC uitkomt. Hoe is Destiny in vergelijking met een spel zoals Warframe?
Niet 1 op 1 te vergelijken, grootste verschil is natuurlijk wel de 3rd person versus first person, maar ook de combat is in Destiny meer schieten met wat toegevoegde abilities, waar Warframe ook een enorme focus heeft op de abilities zelf.

Ook de keuze van wapens en abilities is wat kleiner, hogere factor RNG op de stats van de wapens, terwijl je dit in Warframe zeer precies kan sturen (mods met name).

Ook online is het anders, 'random' missies joinen zijn er in Destiny maar handjevol (1 uit 5 verschillende afaik), Warframe kan je bijna continue wel missies joinen, in grote variatie.

Ben een warframe speler since closed beta (PC), hoewel Destiny z'n leuke momenten had (heb er gok 100 uur in zitten), komt het niet in de buurt voor mij van Warframe. Kan je zeggen dat Destiny beter verhaal had, maar warframe kwam behoorlijk sterk terug met bv 2nd dream (welke toch wel de beste story climax heeft van elke game die ik heb gespeeld).

Zie deze meer als gta5 tegenover Division, beide zeer goede games, maar andere insteek.

[Reactie gewijzigd door SinergyX op 22 juli 2024 14:49]

En niet te vergeten 60 fps ipv 30 fps tov Destiny..
Alleen, ik ben ondanks Warframe zo vet speelt, ermee gekapt. De menuutjes en dingen die je allemaal kan en moet veranderen. Dat is gewoon een spel op zich... Niet normaal hoe steil die berg is waar je tegen aan moet lopen..

Heb het ook opgegeven na weken gekut ermee.
Raiden... Destiny draaide bij mij vooral hierom! Daar buiten was ik er steeds vrij vlug klaar mee. Prima surrogaat voor mensen die niet de tijd voor mmo's hebben en in veel minder tijd toch een soortgelijke pve ervaring willen opdoen.
In welk opzicht?
Na het enorme plezier dat ik uit Destiny 1 gehaald heb zijn de verwachtingen natuurlijk heel hoog voor dit 2de deel. Ze hebben uit het eerste deel enorm veel feedback gekregen over wat de community er rond verwacht, maar ook de niet zo fanatieke spelers. Een groot voordeel bij het maken van deze game is dat er geen support meer is voor PS3 & Xbox360 - waardoor er natuurlijk direct veel meer mogelijk wordt.

Verder start vanavond het "eind event" van Destny 1 : Age of Truimph > https://www.bungie.net/en/pub/AgeOfTriumph
Ik verwacht weer veel spelers online want alle raids kunnen spelen op het hoogste niveau en overal leuke loot voor krijgen was het enige dat ik echt nog minste :)
Bedankt voor de informatie! Misschien ook nog maar is de laatste expansion kopen en spelen op mijn Xbox One. Ik heb Destiny ongeveer een jaar geleden voor het eerst gespeeld toen er al enkele expansions uit waren, maar ik vond het spel ook heel erg tof! De setting en de enemies waar je tegen moest vechten was erg vet.

Ik moet zeggen dat het toen wel verrassend moeilijk was, en dat vond ik wel plezierig. De reden waarom ik het niet zoveel meer speelde was omdat ik de setting niet helemaal snapte rondom het zoeken naar spelers. Bij sommige missions was dit wel mogelijk, maar bij sommige missions ook niet. Maar ik vind co-op met zulke dingen altijd wel leuk.

Dus misschien vanavond maar is kijken hoeveel de laatste expansion kost :).
Als je interesse hebt kunnen we wel wat samen spelen? Stuur maar een DM met je gamertag.
Ahhhh je hebt de lootcave gemist :)
Was destiny niet bedoeld om vele jaren mee te kunnen gaan (zonder opvolger)?
Zou wel gaaf zijn als deel 2 dan toch naar pc komt _/-\o_
Destiny 2 verschijnt op PC, aldus het doorgaans goed geinformeerde Kotaku, en in Duitsland zijn er al pre-orders voor de PC versie blijkbaar..

http://kotaku.com/sources...feel-like-a-to-1787153460

Kleine samenvatting:
- PC Versie
- Deel 2 moet aanvoelen als een volledig nieuwe game
- Je gear / loot blijft achter in D1, D2 is dus weer vanaf 0 beginnen. Je karakters gaan wel mee. Meer weten we nog niet.
- Grotere werelden met ook dorpjes en outposts vanuit waar je direct je missies start, dus waarschijnlijk een stuk minder op en neer vliegen (ahem, loading) tussen activities.

Ik heb er zelf veel vertrouwen in, D2 wordt geleid door Luke Smith, hij en zijn team waren ook verantwoordelijk voor de Vault of Glass (nog steeds de beste raid in de game wat mij betreft) en voor de Taken King uitbreiding.

[Reactie gewijzigd door Carn82 op 22 juli 2024 14:49]

Taken King uitbreiding was ook echt goed, in vergelijking met het originele spel en die opvolgende uitbreiding.
VoG doorwerken in vanilla heeft ons maanden fun opgeleverd. En hoewel TDB en ROO sneller klaar waren, ieder toch ook zeker een dikke maand fun met de clan.

Qua raids blijf ik VoG de beste vinden. Wellicht omdat alles nieuw was toen en je met niets moest beginnen; maar die twee bosses, de jump puzzel en het stukje waar je moet sneaken waren allen lekker pittig en gevarieerd. Plus alle geheimen; waar is dat 7e kistje nou?!

[Reactie gewijzigd door Arrahant op 22 juli 2024 14:49]

Karakters meenemen is juist het minst boeiende. Binnen een paar daagjes spelen heb je zo een karakter op max level. En aangezien je geen perks kiest, maar unlocked heb je dus totaal geen specifiek gebouwde builds. Dus dat lijkt mij het meeste nutteloze als je geen gear mee kan nemen (dat is juist de progress in Destiny, niet je level enzo). Bovendien zal dat problemen opleveren als Destiny 2 een ander 'rpg-systeem' hanteerd. Dus als ze Gear achter laten, durf ik met vrij veel zekerheid te zeggen dat Karakters ook achterblijven (die meenemen voegt echt praktisch niks toe).

Hooguit dat je behaalde progress (wins/losses in pvp, trials, raid clears, grimoire score etc) mee kunt nemen, al vraag ik me af hoe boeiend dat is in een essentieel nieuwe game.
Ja, het meenemen van characters had voor mij ook niet gehoeven. Sterker nog, bij mij hebben ze toch altijd hun helm op, hehe. Maar Bungie heeft zelf al aangekondigd dat characters mee gaan:

"We know that, just like us, you have grown fond of the Guardians you’ve created, so we do plan to preserve your character personalization. We are going to recognize the dedication and passion you’ve shown for this world. Specifically, the class, race, gender, face, hair, and marking selections for all characters that have achieved Level 20 and completed the Black Garden story mission will carry forward. We also plan to award those veteran accounts with honors that reflect your Destiny 1 accomplishments. "

https://www.bungie.net/en...le/45708/7_The-Road-Ahead

Ik denk zelf dat men op basis van je grimoire score je mogelijk wat leuke dingen geeft in Destiny 2; dat lijkt mij (technisch) een makkelijke en logische beslissing. Alle stats staan toch op de Bungie servers.
Mag hopen dat het niet weer dezelfde classes met aanvallen worden...
De originele destiny komt uit 2014 en is regelmatig voorzien van updates en expensions. Das imo beter en langer dan elk jaar een nieuwe CoD of AC.
Zolang de content goed is werkt dat ook goed ook. Gta v gaat nu ook al wat jaren mee , regelmatig gratis updates die over het algemeen redelijk vol zitten met leuke content i.m.o.
En hoeveel heeft je dat uiteindelijk gekost?
Helemaal niets want ik speel het niet. Maar ja de dlc is natuurlijk niet gratis. Voordeel was wel dat het instappen met de nieuwe disc versies makkelijer is
Da's afhankelijk van wanneer je aan Destiny begonnen bent. First adopters zijn echt zwaar de sjaak geweest, met een totale prijs, van alle content tot nu toe, van €200,- (€60 voor de game, €20 elk voor de eerste twee content updates (echte DLC was het IMO niet, €40 voor The Taken King, Rise of Iron weet ik niet, want die heb ik niet gehaald en dan nu de laatste DLC. Van mij krijgt Destiny sowieso de MelkKoe award voor meest waardeloze prijs/content verhouding. Na het tegenvallen van de eerste Destiny, ga ik Destiny 2 niet halen voordat die in de koopjes-bak ligt.
Probeer op z'n minst de bedragen goed te hebben ;)

Vanilla Destiny: 60e
Crota's End + House of Wolves waren samen bij elkaar 35e (als onderdeel van de Season Pass)
Taken King was 40e
RoI was 30e
Overige DLCs/Updates zijn gratis.

(nog steeds vrij prijzig, begrijp me niet verkeerd). Maar ik (en vele anderen) hebben er honderden uren in zitten dus per uur gerekend is het nog steeds een koopje :P

Edit: Ik zie dat de hele rambam nu nog 35 euro kost, hehe.

[Reactie gewijzigd door Carn82 op 22 juli 2024 14:49]

Mij heeft het rond de €175 gekost.
Main game = €70 (op de x360 gekocht, achterlijke prijs maar digitaal kreeg een gratis upgrade naar next gen)
Season pass met uitbreiding 1 + 2 = €35
Taken King = €40
Rise of Iron = €30

Ik game share het spel ook nog met een vriend die dus voor niks mee speelt en in totaal heb ik er 1267 uur ingestoken, dus wat mij betreft was het dat de prijs wel waard.
Nee. Er is een tien jaren plan met 3 games en evenzoveel uitbreidingen per game.
Ik zat inderdaad met die tien jaar in m'n hoofd. had kunnen weten dat ik daar natuurlijk grandioos fout mee zat |:(
Ja, maar van dat plan is nu al weinig meer van over; ik zou niet te veel waarde hechten aan dat ene plaatje van een paar jaar geleden ;)
Ik mis vooral het random kunnen joinen van een Raid net zoals bij de strikes... Ik hoop dat ze dat aanpakken. Daarom nog nooit een raid gedaan... :/
Het feit dat je geen raid hebt gedaan laat direct zien waarom jij (en anderen) niet snappen dat het random joinen van Raids echt NIET kan werken. Je bent erg afhankelijk van je teamgenoten en samenwerking is echt een must. Random mensen die je fireteam steeds joinen (waardoor je voor de 300e keer alles opnieuw moet uitleggen, of iemand die weer niks doet en afk is, weigert te communiceren) halen de Raid echt onderuit. Via LGF (zijn er genoeg van) kan je eenvoudig mensen vinden die hetzelfde doel hebben als jij: een Raid rushen, vanaf een checkpoint beginnen, uitleg krijgen stap voor stap, blind erin met een nieuwe groep of juist een bepaalde challenge halen. Raids werken echt NIET met random lui. Degenen die het hardst erom roepen zijn net degenen die de raid niet gedaan hebben en gewoon niet inzien dat het niet werkt.

Als je geen LFG wil gebruiken, laat je direct zien waaron matchmaking van Raids niet werkt: je wil blijkbaar gewoon even joinen en spelen zonder actief contact te leggen. Dan werkt een Raid niet en ga je het simpelweg nooit halen.
Ben zelf van mening dat content zo toegankelijk mogelijk moet worden gemaakt voor alle spelers.
Ben ook van mening dat een spel daarbij de speler in moet assisteren nieuwe dingen te leren - niet dat het speler uren aan 'YouTube studie' vereist om van het spel te kunnen mogen genieten.
Uiteindelijk heeft elke speler netzoveel voor het spel betaalt, dan mogen ze van mij ook allemaal van dezelfde content genieten.

Overigens zijn de mensen via LFG toch ook gewoon random mensen? Of ken je persoonlijk al die lui :+ ?
Destiny werd naar mijn mening al veel ste veel "dumbed-down" voor de gemiddelde casual player, de Raids waren nog het enige waar je nog een beetje pro-gamer kon voelen zeg maar. Echt ergens goed in moeten worden, leren hoe het werkt er dus tijd in steken. Wil je dit niet, dan moet je wellicht ook niet een mmorpg-achtige game spelen (destiny is geen mmorpg, maar heeft er wel veel traits van).

Het casual maken van een game heeft bijv bij WoW een hoop die-hard fans weggejaagd.

LFG is niet random, wel met mensen die je (nog) niet kent. Er is een drempel, je moet contact leggen, er kan besloten worden iemand wel of niet in de groep te nemen (wat zowel een voordeel als een flink nadeel is, niet mee mogen spelen als je geen Gjallerhorn hebt bijv). Als het spel hier iets te verbeteren heeft, dan is het dmv een ingame LFG. Een soort Bulletin-board in de Tower ofzo. Maar matchmaking Raids zou het echt om zeep helpen.
Zijn geen "random" mensen zoals in matchmaking, omdat je bepaalde wensen hebt en mensen dan zelf moet uitnodigen. Je weet dus vooraf welk lvl ze zijn, of ze de raid al kennen, met welke class ze gaan spelen etc etc. Je kiest mensen ipv dat ze random in je groep worden gegooid terwijl je bij de eindbaas zit en diegene er helemaal niks van snapt.

Je kan de raid helemaal zelf uitvogelen zonder YouTube, maar het is bedoeld voor 6 personen. Wat wil je dan? Dat de raid zo makkelijk wordt dat je zonder communicatie er doorheen kan? Het is de endgame, het hoort uitdagend te zijn en daarvoor is samenwerking vereist. Ken je niet genoeg mensen dan kan je LFG gebruiken. Weiger je LFG te gebruiken dan is het maar goed dat matchmaking er niet in zit want dan ga je het alleen maar verpesten voor anderen die wél willen spelen met actief contact/communicatie.

[Reactie gewijzigd door ASNNetworks op 22 juli 2024 14:49]

Je hoeft helemaal geen uren aan YouTube studie te doen. Er zijn genoeg groepen die met plezier nieuwe mensen mee nemen en hun de tactieken aanleren.

De mensen via LFG zijn inderdaad random, maar zo kan je wel beter selecteren met welke random mensen je speelt ;) Zo is een mic hebben een must en moeten spelers een acceptabel light level hebben anders gaan ze te snel dood.
Ik ben het er niet geheel mee eens dat alles voor iedereen makkelijk toegankelijk gemaakt zou moeten worden.

Raids moeten juist een uitdaging zijn, voor mensen die er tijd in willen steken.
Als een raid gedaan kan worden met een willekeurige dungeon finder, dan is de hele ervaring van een raid weg. Het is dan gewoon een grotere dungeon met betere loot waar je doorheen sprint.

Raids zijn end-game content van een spel. Als dat geen moeilijke uitdaging is wat is dan het hele punt van een spel?
Youtube research is overigens nooit nodig, Zoek wat mensen bij elkaar die ook willen leren en ga naar binnen. Vind zelf met elkaar maar uit hoe je iets het beste gedaan gaat krijgen. Dan is (imo) het leukste deel.

Iedereen betaald evenveel voor het spel ja, en alle content is ook toegankelijk voor je, mits je je best er voor doet.

Nu snap ik dat er mensen zijn die gewoon de content willen zien zonder er moeite voor te doen, maar dat verpest juist de kracht van een game. Wat is er te doen in een spel zonder uitdaging?
Het is een oude discussie en één van de redenen waarom een spel als WoW over de jaren zo achteruit is gegaan.

De mensen die je via een LFG site tegenkomt zijn over het algemeen een stuk positiever, de meeste gaan niet zomaar weg na een wipe. En je kan de mensen uitkiezen die je wilt. Nu is het te hopen dat als ze het in-game brengen het op dezelfde manier gedaan zal worden, waar je wat tekst bij je "lfg ad" kunt zetten.
Beste Bron et al,

Ik ben het er niet geheel mee eens dat alles voor iedereen makkelijk toegankelijk gemaakt zou moeten worden.

Raids moeten juist een uitdaging zijn, voor mensen die er tijd in willen steken.
Als een raid gedaan kan worden met een willekeurige dungeon finder, dan is de hele ervaring van een raid weg. Het is dan gewoon een grotere dungeon met betere loot waar je doorheen sprint.

Nergens heb ik aangegeven dat de moeilijkheidsgraad van raids naar beneden geschroeft moet worden.

Een willekeurige dungeon finder is kwaad volgens jou omdat dat direct aangeeft dat als het mogelijk is om een raid hiermee te completen, de raid veel te makkelijk is?
Zelfs als de matchmaking een team maakt van de top 0.01% van de playerbase? Zelfs als het mensen zijn die de raid nooit eerder hebben gedaan, maar aangegeven hebben bij het matchmaking dat ze de raid nooit hebben gedaan en de voorkeur hebben gegeven meerdere Sherpa's bij zich te hebben?
Jouw reactie, met vele anderen, is te kortzichtig in hoe een goede matchmaking systeem juist kan bijdragen aan het maken van een hechtere community en tegelijkertijd deze kan leren om zelfs de meest moeilijke raids te completen.

De statement van jou, net als velen, dat youtube research niet noodzakelijk is klopt ook letterlijk niet. Uit de mond van Luke Smith, de Design Lead van Bungie's Destiny team zelf:

""There's an old Bungie quote about not wanting players to go to the Internet to figure out solutions. That quote certainly wasn't about raiding in Destiny," Smith says. "We fully expect players to either publish strategy guides on the Internet or keep their group's secrets guarded close to the vest in an effort to keep their rewards even more exclusive."" - bron

Dus ja. Het spel is "ontworpen" om wél uren aan YouTube zelfstudie te vereisen. Q.E.D.

Velen van jullie spreken ook over LFG, weten jullie dat die LFG apps en dergelijke niet door Bungie is gemaakt? Shockerend, ik weet.
Waarom bestaat LFG? Omdat er blijkbaar noodzaak is om een soort van matchmaking mechanisme te hebben om de raids te kunnen doen. In dit geval heeft Bungie verdomme veel mazzel, want de community heeft dit keer het hef maar in eigen handen genomen om Bungie's spel speelbaar te maken.
LFG apps zijn niet volgens het design van het spel. Puur mazzel. Wil je anders beargumenteren? Beargumenteer dan gelijk hoe jij je investeerders van $500 miljoen gaat overhalen dat het een goed iets is dat End-game content (ach, laten we eerlijk zijn: een hele flinke chunk van de content van de game) waar een grootse portie van dat bedrag aan is uitgegeven, haast niet te spelen is voor de mensen: want je hebt 6 man nodig, en er is geen matchmaking noch app voor.
Hoe is het toch zover gekomen? Ze hadden geen keus. Er zijn talloze systemen en features geschrapt om iets te kunnen releasen. Dan maar beargumenteren dat dit volgens design is - de politieke aanpak.

Maar laten we het even duidelijk maken: ik ben voorstander van het toegankelijker maken van content van de game voor elke speler. De moeilijkheidsgraad van de game mechanics zelf, de skill floor vereist in hand-oog-duim coordinatië enzovoorts; nergens heb ik aangegeven dat dat makkelijker gemaakt moet worden. Het enige waar ik wél een voorstander van ben om het makkelijker te maken is om het spelers te helpen de mechanics te begrijpen. Ik ben van mening dat elk fatsoenlijk spel zo gedesigned moet zijn dat de speler kan begrijpen wat het spel wilt bereiken.


Ben je het hier niet mee eens? Dat is prima, dan zijn wij het oneens. Ik nodig je uit om Dr. Jekyll and Mr. Hyde uit te spelen - dit keer zonder guides of internet of whatever als hulpbron. Omdat je van een uitdaging houdt :Y) .

Heck, jullie lijken alleen heel erg graag van hardcore en exclusiviteit voor de elitists te zijn, dus van mij mag Destiny 2 Hard Mode raiding zo gemaakt zijn dat je het binnen een goede 45min moet clearen, en 0 deaths moet krijgen. Anders wordt je fireteam naar orbit gekicked en probeer je het volgende week, nee, maand nog maar een keer. Sterker nog, het hele spel mag van mij zo zijn als jullie dat graag willen. Maak het alsjeblieft wel van tevoren duidelijk voor elke geinteresseerde koper, en we zullen zien of onze geliefde franchise genoeg geld van puur elitists heeft kunnen verdienen voor Destiny 3. Àlle content exclusief maken enzo. Wel je best blijven doen, ook al is de skill ceiling te hoog voor jou als individu om ooit te bereiken.

Nogmaals. Ik ben voorstander van zoveel mogelijk spelers kunnen entertainen. Het merendeel hier op Tweakers overduidelijk niet :'( .

Overigens zijn die WoW argumenten totaal onzin, en heeft dat niets te maken met het 'achteruit gaan'. De reacties met het WoW argument hebben geen bronnen genoemd en mijn reactie is al veel te lang dus ik zal hier niet verder op in gaan.
Mee eens, zomaar een groepje randoms bij elkaar gaat niet werken, ook zeker niet als deze dan weigeren te communiceren. Maar ik vind wel dat Bungie wat tijd mag investeren in een soort ingame LFG waardoor het vinden van medespelers laagdrempeliger wordt.
LFG is precies hetzelfde als random mensen toevoegen.. Je kent ze immers niet. Ik heb liever 10 gefaalde raids met matchmaking dan nooit de raid spelen..
Nou nee, want er is geen sprake van MATCHMAKING. Mensen JOINEN je niet zomaar, je zoekt actief mensen die voldoen aan wat je nodig hebt.

Dat mensen onbekend zijn wil niet zeggen dat ze willekeurig zijn. Je weet namelijk voordat ze je joinen (want je nodigt ze uit) wat zij precies kunnen toevoegen aan je Fireteam.

Een blind date is random (je hebt geen idee wie je krijgt). Maar via Een datingssite een date maken met iemand is niet random ;) Zelfde met LFG vs matchmaking. Je weet wie je krijgt bij LFG, je kiest ze zelf uit aan de hand van een aantal eisen (dus niet random) vs je hebt geen idee wat die speler kan/heeft (matchmaking).

[Reactie gewijzigd door ASNNetworks op 22 juli 2024 14:49]

Allemaal goed en wel, dat je geen traditionele matchmaking gebruikt voor raids snap ik wel. Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn een deftige lfg in te bouwen. Ik vind het enorm storend dat een AAA -game afhankelijk is van fanwebsites om de speler een deftige spelervaring te geven.
Daar ben ik het mee eens. In-game LFG zou de game zeker ten goede komen! Ze kunnen dit eenvoudig in de Tower toevoegen, is er gelijk ook een reden om daar heen te gaan. Want tot nu toe is het een social space waar je helemaal niks aan hebt. De vendors kunnen ze ook wel naast elkaar zetten of via een menu integreren namelijk...
Nogmaals zie ik geen verschil tussen LFG en Matchmaking. Matchmaking is natuurlijk ook niet blind, die kan kijken naar wie er al in de groep zit, class, light levels etc. Op LFG ga ik ook niet veel verder dan "Ik zoek iemand voor de nightfall/raid, heb al 1 hunter en 1 titan"
I agree dat is idd jammer

Maar je kunt via 'LFG" mensen vinden

Google naar LFG destiny ...je kunt zelf een verzoek posten of mensen uitnodigen die zich aanbieden

Dit kom er aan 'In-Game' ;-)
Met random spelers gaat het slagingspercentage wel flink omlaag denk ik. Vooral bij een nieuwe raid waarbij je nog aan de lage kant met je lichtlevel zit is een goede samenwerking wel belangrijk. Ik speel het liefste met mijn vaste groepje, soms help ik wel eens andere groepjes op spelen we met een samen gezocht rommeltje maar dan wordt het knap lastiger. Ook omdat je de eerste keren zo een uur of 2 a 3 bezig bent.
Destiny 2 voor PC? Holy smoke dat zou vet zijn. Nu naar hopen dat het waar is. Pray the lord _/-\o_
Daar hoop ik ook op :D !
Misschien geef ik deze wel een kans. Ooit de beta gespeeld van Destiny 1 maar toch nooit gekocht en kwam ik er nooit helemaal lekker in.

Ben benieuwd of ze deze goed 'af' maken voordat hij uitkomt en dan misschien wel bereid hem te halen :)
Je kunt ook nog altijd een free trial doen van het spel, daar kun je al best wat uurtjes aan besteden.
Neuh, nu deel 2 voor de deur staat wacht ik wel op de reviews en koop ik die wel. Tot die tijd sowieso dit jaar wel packed met andere games. Vooral Overwatch wordt nog regelmatig opgestart.
Op Destiny 2 zit ik wel te wachten. Erg veel genoten van Destiny 1 op de PS4.

Destiny 2 gaat gebruik maken van de extra kracht van de PS4 Pro.

Destiny 2 is dus zeer welkom bij mij.
hopelijk een echte open world mmo-fps wat ze beloofd hadden in deel 1 maar niet waar konden maken
Ietsje groter mag wel, maar het hoeft IMO niet zo'n chaotisch geheel te worden als Planetside. Meer PvP zou ik niet erg vinden, facties en dergelijke waar je je bij aan kunt sluiten om stukken te veroveren. Kan een combinatie zijn van overworld en instanced arenas oid.
Ja, van mij hoeft het ook niet immens groot te worden. Het van A naar B gaan zorgt bij mij nu al regelmatig voor een zucht. Grotere areas vind ik prima, maar hopelijk dan ook met meer spawning points.
Tegen de 400 uur aangetikt, en speel het weer meer dan ooit.
Heerlijk spel, op naar 2
400, Pfff rookie numbers :p

https://www.wastedondestiny.com/playstation/therealzoop

2019h (en ik speel het al bijna een jaar niet meer)

[Reactie gewijzigd door Zoop op 22 juli 2024 14:49]

Denk dat ze na de leaks van vorige week wel moesten gaan teasen. Nu maar hopen dat de echte reveal snel komt! Of zit hij misschien verwerkt in de laatste Destiny update die vandaag dropt? :D

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.