Activision: ontwikkeling van Destiny 2 is al begonnen

De ontwikkeling van de opvolger van het miljoenenspel Destiny is al gestart. Activision-ceo Eric Hirshberg heeft dat bekendgemaakt tijdens de toelichting van de kwartaalcijfers van Activision Blizzard. Het origineel van de game heeft al ruim 9,5 miljoen geregistreerde spelers.

Logo Activision BlizzardIn het Destiny-project zijn honderden miljoen euro's gestoken. Dat heeft zich vertaald in een hoog aantal spelers, want in nog geen twee maanden tijd heeft het spel ruim 9,5 miljoen geregistreerde gebruikers verzameld. Het zou wat gebruikers betreft de grootste introductie van een nieuwe gamefranchise in de geschiedenis zijn. Naast nieuwe uitbreidingspakketten waar ontwikkelaar Bungie aan sleutelt, is volgens Hirshberg een opvolger van Destiny al in de maak, zo zei hij bij de bespreking van de kwartaalcijfers. Een tijdsbestek waarin de game wordt uitgegeven, noemde de Activision-ceo niet.

World of Warcraft heeft ongeveer 7,4 miljoen abonnees en daarmee is na een periode van stagnatie weer een stijgende lijn van het aantal gebruikers te zien. Dat aantal zal met het oog op de introductie van Warlords of Draenor waarschijnlijk nog verder stijgen. Het uitbreidingspakket verschijnt namelijk op 13 november.

In het afgelopen kwartaal is een omzet behaald van 1,17 miljard dollar, omgerekend circa 930 miljoen euro. Dat bedrag betekende een recordomzet voor Activision Blizzard. In het huidige kwartaal heeft het bedrijf met Call of Duty: Advanced Warfare en World of Warcraft: Warlords of Draenor nog troeven achter de hand.

Door Kay Korevaar

Stagiair

05-11-2014 • 11:37

76 Linkedin

Reacties (76)

76
72
47
2
0
22
Wijzig sortering
Ik zou liever zien dat er meer beschikbare planeten zouden komen. Genoeg in ons zonnestelsel om te gebruiken.
Leuk dat ze aan 2 zijn begonnen maar huidige deel kan beter en voller :)
Genoeg planeten in ons zonnestelsel om te gebruiken? :?

Dat klopt niet helemaal. Destiny: Aarde, Maan (geen planeet), Mars, Venus
Dan hebben we over: Mercurius, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus, Pluto (dwergplaneet)

Daarvan vallen Jupiter, Saturnus, Uranus en Neptunus af omdat je hier niet op kunt landen omdat deze planeten voornamelijk uit gas bestaan.

Dus alleen Mercurius en Pluto zouden nog in aanmerking komen voor Destiny. Daarna moeten ze toch echt een andere ster uitzoeken. :)
Planeten zijn er inderdaad maar 8 van. Maar er zijn 176 manen te vinden, plus meer asteroiden dan je in je leven kan tellen. (Reef locatie).

Om op Titan of Europa rond te lopen en dan de gas planeet boven je zien te hangen moet wel een geweldige ervaring opleveren.

Linkje naar alle bekende manen: http://www.windows2universe.org/our_solar_system/moons_table.html
Mercurius zal er zeer waarschijnlijk wel bij gaan komen, aangezien een van de multiplayer maps zich daar al afspeelt. (Iets wat overigens het idee dat content eruit gelaten is voor DLC's extra aanwakkert)
Van de planeten die er nu zijn is slechts een piepklein stukje zichtbaar. Waarom nieuwe planeten toevoegen als er nog 99% van het oppervlak niet te zien is?

Voorbeeldje: de Aarde laat alleen een klein stukje Rusland zien. Maar we hebben ook nog jungles, en bergen, en zeeen, en woestijnen, en, en, en...
Venus is qua diameter net iets kleiner dan de Aarde. Op deze planeet zien we ook hier maar een vierkante kilometer of zo. Het is ook nog eens geterraformd dus genoeg gelegenheid om even flink de fantasie los te laten.

En zo zou je elk hemellichaam tot nog toe kunnen beschrijven. Kortom, er is nog genoeg te maken voor de huidige planeten voordat je begint aan het ontwerpen van nieuwe omgevingen.

Laat ze eerst maar eens de huidige omgevingen goed uitwerken. Zo zou ik graag meer invloed van de zwaartekracht willen zien. Op de maan en Mars spring je net zo hoog als op Aarde en Venus. Beetje raar, gezien deze lichamen een fractie van de aantrekkingskracht hebben.

Oh, en laat ze dan ook even de vlieganimatie naar binnenliggende planeten fixen. Je vertrekt altijd met de zon in de rug en je komt toch aan op een punt achter je! Check van Aarde/Maan naar Venus maar eens. :P
Eens, wel 2 opmerkingen:

1. Mercury is er ook al, er is namelijk een PvP map voor.
2. Vlieganimaties kunnen ook wel wat korter ;)

EDIT: schijnbaar is Jupiter er ook al. Staat alleen disabled tot een bepaalde DLC update.

[Reactie gewijzigd door Nickvda op 5 november 2014 16:47]

Kreeg Destiny-1 niet '10jr support en gameplezier' ?
Daar valt dit deel onder.
Er wordt gezegd 'naast nieuwe uitbreidingspakketten'. Lijkt mij dat het om een deel 2 gaat dan?
Activision kennende zijn ze ook alvast begonnen aan de DLC van het tweede deel, ofwel kiezen welke content je later nog een keer voor mag betalen. Erg jammer dat DLC zo misbruikt wordt de laatste tijd, het had de potentie om de kloof tussen PC gaming(met mod community) en console gaming aanzienlijk te dichten.
Yep. En zo wordt alles wat ik over deze game had gedacht en voorspeld bewaarheid. Dit wordt een cash cow waar Call of Duty 'U' tegen zegt.

Feitelijk is het dat nu al als je de prijs en de content die je daarvoor krijgt in ogenschouw neemt. Destiny is en wordt ongegeneerd melken met marginale content updates en een tienjarenplan van gefaseerd releasen. Destiny 2 is gewoon een ingecalculeerde reden om een wat grotere update uit te brengen voor de volle prijs van een nieuwe game. Destiny 2 ligt misschien zelfs al in z'n geheel op de plank, en het is 100% zeker dat het concept al klaar is. En ook Destiny 3 is al gepland, no doubt in jaartje 3 of 4 van dit geweldige melk-plan.

Dit is allemaal zó doorzichtig, ik vind het onvoorstelbaar. Nieuwe planeten ga je in 'deze Destiny' denk ik niet meer tegenkomen, gezien ook de communicatie rondom de nu bekende komende updates, je gaat gewoon 50-60 euro betalen voor die rommel.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 5 november 2014 11:50]

http://www.nutech.nl/game...tivision-recordwinst.html

lijkt inderdaad wel erg veel op een gehypte cashcow.
Het lijkt me dat elke uitgever mikt op het ontwikkelen/uitbrengen van een cash-cow. Daar is toch ook niks mis mee? Volgens mij zit de game prima in elkaar.

Activision heeft een gigantisch risico genomen door die enorme initiële kosten, en het was denk ik een aardige schok geweest als de game geflopt was en dus bleek dat een nieuwe franchise niet op deze schaal geïntroduceerd kan worden. Dan zouden ontwikkelaars/publishers het nóg meer op safe gaan spelen door alleen maar bestaande franshises uit te breiden.
Ach ja, marketing. Ze kunnen het gemakkelijk zo uitleggen dat ze doelden op de franchise, en niet alleen op de eerste game. Daar is ook al eerder naar gehint. Waarschijnlijk wisten / weten ze zelf ook niet hoe de ondersteuning precies zal lopen, want dit hangt vooral af van de populariteit van de game en de DLC's. Zodra er weinig wordt verkocht, zullen ze de aandacht verschuiven naar een vervolg.

Qua DLC voor Destiny verwacht ik vooral meer loot, raids, strikes en verhoging van je character level. Op gebieden als het verhaal, de karakters en de dialogen zal het waarschijnlijk mager blijven, want daar ligt de focus niet op. Dus de grinders, coöppers en raiders kunnen zich af en toe weer even vermaken met de DLC, maar de gamers die zochten naar meer inhoudelijke diepgang hoeven volgens mij niet te veel te verwachten van de DLC.

Een geheel nieuwe tweede game zou op die gebieden wel wat meer kunnen doen. Persoonlijk hoop ik dat Bungie / Activision dat doet, door te kijken naar games als Mass Effect. Destiny heeft best potentie voor uitgebreide mythologie, afwisselende missies, interessante karakters, dialogen en keuzes, maar al die elementen zijn in de eerste game op de achtergrond gezet. Misschien is twee keer scheepsrecht in dit geval.

[Reactie gewijzigd door geert1 op 5 november 2014 11:46]

Ze zouden beter hun aandacht richten op het zwaar gebrek aan content in Destiny. Van shooter mechanics zit het spel goed in elkaar, maar altijd dezelfde 6 strikes en één raid doen wordt redelijk saai na een tijdje ...
Mee eens, maar er is geen tijdsbestek afgegeven voor Deel 2. Trek daar nog maar gerust 3 jaar voor uit.

De aankomende 3 jaar kunnen we het met te dure DLC doen :) NOFI, ik vind het een zeer leuke game, en ga de DLC ook kopen, maar een kritische kanttekening bij de prijs is niet misplaatst denk ik :)
Vergeet niet dat er natuurlijk verschillende mensen verschillende dingen doen, het pre-productie team zat wellicht uit het neusje te eten. Ik vermoed het core engine development team ook, de daad werkelijke content is meestal een van de laatste dingen die men toevoegt.
Ik ben het hier inderdaad mee eens. Ik heb Destiny intussen alweer 2 weken in de kast liggen. Ik kijk erg uit naar de nieuwe DLC maar ik denk toch dat ik deze links zal laten liggen wegens de kosten (ik vind het veel te duur).
Probleem is dat er veel meer co-op missies in de game zitten, maar slechts een paar daarvan hebben matchmaking. Dat begrijp ik echt niet.

Daarom heb ik de story campaign relatief weinig gespeeld, omdat je dan de hele tijd maar in je eentje door een saai verhaal heen loopt te spelen, terwijl het veel leuker zou zijn om een buddy of twee aan je zijde te hebben.
Destiny voelde bij mij aan als een incomplete spel. Verhaal lijn was niet te volgen en weinig tot geen introductie van de rassen etc. Oke het game-mechanics zijn goed en grafisch ziet het er gelikt uit (next gen) maar zoals hierboven, 6 strikes en 1 raid...

Ik begin er niet aan, bij de eerste DLC kap ik er mee. Want dit gaat weer hard worden uitgemolken met DLC, ik voel het gewoon al aankokmen.
grafisch vind ik het er allesbehalve goed uitzien. in sommige gebieden is alles mooi afgewerkt en dan kom je ergens binnen en heeft je character opeens geen schaduw meer :? en nog zo van die kleine zaken die ervoor zorgen dat het er helemaal niet next gen uitziet... ik vind over het algemeen de grafische prestaties van de "next gen" consoles dik tegenvallen! ik heb al veel zin om deze generatie over te slaan en me te richten op pc games. oké, ik moet dan elke 2 jaar een nieuwe grafische kaart kopen maar zo ben ik wel mee met mijn tijd en heb ik altijd eye candy. even xbox controller met usb aansluiten op mijn pc en huppakee ik ben klaar.
Destiny is dan ook één van de minder mooie games, het werd nog origineel voor de 360 en PS3 gemaakt. Kan je een even goed een high-end kaart bekritiseren omdat The Evil Within of The Sims 4 er niet mooi uit zien op ultra settings.

En als je echt geen zin hebt in de exclusieve titels van Sony en Microsoft, en gewoon mooiere graphics wilt deze generatie, dan raad ik je aan om een zware grafische kaart te kopen in plaats van een goedkope nieuwe kaart iedere 2 jaar. Beetje vreemde logica heb jij 8)7 .

De next-gen is eigenlijk nog niet echt begonnen omdat alle ontwikkelaars bezig zijn met hun nieuwe engines. Epic heeft eindelijk Unreal Engine 4 na 8 jaar. Valve werkt nu aan Source Engine 2 na 10 jaar Source, etc. Daarom ook dat vele grote next-gen titels werden uitgesteld (The Order, The Witcher, Evolve, Batman moesten allemaal al uit zijn)

Vorige generatie gebeurde net hetzelfde, pas in 2007 kwamen de nieuwe next-gen titels uit (eerste Modern Warfare, Assassin's Creed, Bioshock, next-gen Halo, Uncharted)
oké, ik moet dan elke 2 jaar een nieuwe grafische kaart kopen
Helemaal niet, ik heb een GTX580 en een i7 930 en speel nog steeds de meeste games op max settings of bijna max settings met AA op een iets lagere stand.

Ligt er natuurlijk aan wat je over hebt voor een kaart, maar als je een fatsoenlijke koopt kun je zeker 4 jaar of langer voorruit.
niks vreemde logica

mij gaan jullie niet zeggen dat jullie met je 480 of 580gtx nog alle moderne nieuwe games op 60 fps draaien met alle eye candy en ultra hd aan.

als ik game doe ik dit goed en wil ik alles erop en eraan. elk detail is belangrijk voor mij en ik betaal er dan graag voor.

jullie zouden dan beter bij jullie consoles blijven waar alles nog op 1080p draait (sommige gevallen zelfs 720p) als jullie maar zo veeleisend zijn. ik wil voorbereid zijn voor de nieuwe standaarden en niet met de oude standaarden werken waar jullie op doelen.

http://www.guru3d.com/art...e_benchmark_review,7.html

kijk maar eens naar volgende pagina. daar staan jullie dan met je 580gtx
ik heb een GTX580 en een i7 930 en speel nog steeds de meeste games op max settings of bijna max settings met AA op een iets lagere stand.
als ik game doe ik dit goed en wil ik alles erop en eraan. elk detail is belangrijk voor mij en ik betaal er dan graag voor.
Dat jij erg hoge eisen/wensen hebt, wil niet zeggen dat je niet op max settings kan spelen met realistische eisen. Ik heb een monitor met een resolutie van 1080p, dat was toen normaal. Je kan niet verwachten dat bij het upscalen v.d. resolutie een oude(re) kaart goede performance zal leveren.

Daarnaast - beetje offtopic - als je ieders keer de nieuwste en duurste spullen wilt kopen, dan is dat je eigen keus natuurlijk :)

Ik geef alleen aan dat je prima met een high end kaart vele jaren voorruit kan, op max settings.
nou mijn dvd speler werkt ook nog perfect dus die blijf ik dan maar gebruiken tot ie kapotgespeeld is
blu-ray? nu stel je wel hoge eisen hoor!

;)
Helemaal mee eens. Waarom zou je blu-ray willen hebben als je de games toch alleen maar op DVD krijgt.

Blu-ray films afspelen op je pc? Denk het niet piet, daar gebruik je toch een mediaspeler voor?
ik bedoelde de metafoor voor het verschil in film, namelijk het verschil tussen blu-ray en dvd (1080p tov 540p)
kennelijk vind je het niet nodig mee te gaan met de evoluties en blijf je graag vastzitten op 1080p, terwijl de standaard toch aan het verschuiven is naar 2160p.
ik ben gewoon niet snel tevreden en stel hoge eisen. wie wil er niet ten volle kunnen gamen op 2160p tegen 60-70 fps?
dit is nu eenmaal een logisch gevolg als men wil evolueren naar realistischere games: scherpere beelden met textures in hogere resolutie en technieken (shading, tessellation,...)
Het geluid is ook prima geregeld, maar je vraagt je inderdaad af waarom Bungie niet een manier heeft gevonden om op een simpele manier extra content toe te voegen. Ze hergebruiken al behoorlijk veel, had voor dat gedeelte even met Blizzard gesproken hoe ze dit in Diablo 3 aangepakt hebben.
Verhaal lijn? Verhaal ??

Welk verhaal ? Ohh die je van die kaartjes online moet aflezen, dat bagger textje :')
Wat mij laatst opviel tijdens het levelen, is dat er zeker weten een soort-van verhaal vertelt wordt. Die last array die je herstelt in Old Russia heeft later zelfs nog effect op gebeurtenissen op Mars (hint: buried city).

Dus als je een beetje probeert alles aan elkaar te knopen gebeurt er wel flink wat. Probleem is alleen die Vex.. Dat maakt het spel op het moment erg hersendodend.
Het verhaal en de achtergrond van de buitenaardse rassen is best aardig geschreven (wat ik online over The Fallen heb gelezen wel in ieder geval). Helaas vindt je het bijna nergens terug in het spel zelf.
Ik heb 1 maand hardcore destiny gespeeld (150+uur)
2 level 29 titan's en 1 level 27 warlock.

Echter boeit het hele spel me geen ene ruk meer, ik vind het niet "rewarding" genoeg meer.
Ik heb nu elke story/strike/raid wel een stuk of 30 keer gespeeld.
Ik haak af.

Dit had zo'n vette game kunnen worden, echter heeft bungie naar mijn idee 1 ding fout gedaan: te weinig content op end game gebied.
Maar is €45 voor een 150+ uur niet een goed genoege deal voor een gloednieuwe game?

Hoe vet ik Mass Effect ook vond, meer dan 30-35 uur kon ik er niet aan besteden, heb er dan ook geen €45 voor neergelegd. Maar zat mensen wel on of vlak na release en die hadden over het algemeen weinig te klagen, velen hebben deel twee en drie gekocht en zitten nu op meer te wachten.

Ik heb het afgelopen jaar 300+ uur besteed aan Planetside 2, heb daar wel €90+ tegenaan gegooid voor een abo, dat abo wordt in januari ook niet verlengt. Maar gezien de hoeveelheid tijd die ik er in heb gestoken vind ik het zeker niet zonde van het geld.

Ik zou Destiny graag naar de PC zien komen, als het een speelbare poort is zal ik het zeer waarschijnlijk voor dicht bij de volle mep halen. Ik heb hier een xbox360 staan, maar die wordt echt amper gebruikt, ik vind het geen plezierig ding. Vandaar dat ik hem nog niet heb gekocht.

@PdeBie: #1 natuurlijk (net gechecked 30 uur), in #2 heb ik al 32 uur zitten en was nog niet klaar. Maar ik ben een van de weinige die #1 beter vond dan #2. Je 150 uur zitten in drie games van ieder €45+ bij release. Hierboven hebben mensen het over 150+ uur bij alleen deel #1 van Destiny en zitten dan te klagen...

@tellavist: Een shootermmorpg was iets wat een hoop mensen hoopten toen ze het verhaal hoorden, maar zowel Bungie als Activision hebben dit nooit zo gesteld. Als je een MMOFPS wil hebben, kijk eens naar Planetside 2. Het is ook bijna niet te verwachten van Activision dat ze een WoW achtige experience leveren tegen €45 eenmalig. Er zijn eigenlijk maar bitter weinig games zoals Guild Wars (2)...

[Reactie gewijzigd door Cergorach op 5 november 2014 14:28]

Hoe vet ik Mass Effect ook vond, meer dan 30-35 uur kon ik er niet aan besteden
Heb je het dan over 1 deel Mass Effect? Want ik heb over alle drie de delen bij elkaar meer dan 150 uur zitten.
hij heeft mij 70eu gekost.
En dat vond ik het MEER dan waard.
Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat de endgame content zo schaars was.
Dit zou de aller eerst shootermmorpg worden.

De ideale mix tussen halo/WoW etc.
Hierin heeft bungie naar mijn idee gefaalt.
Ik ben een actief WoW speler geweest, hier heb ik zeker 2000uur gelogd.
Dit had ik ook gehoopt/verwacht van destiny, maar helaas.

Ach ja, ik zet mijn geld nu maar op the elder scrolls online voor ps4!
Als je in een maand tijd 150+ uur hebt gespeeld, 3 karakters op level 25+ hebt staan en daarna zegt dat het je afhaakt omdat het je geen ruk meer boeit is ongeveer hetzelfde als in een restaurant alles opeten, inclusief het eten van je tafelgenoten en dan zeggen dat je er nooit meer komt omdat het eten toch niet lekker.
Ik denk dat tellavist doelt om het feit dat bungie ons iets voorgespiegeld heeft (marketing), maar dat totaal niet waargemaakt heeft. Ze zouden iets revolutionairs neer zetten, uit eigen zeggen. Maar ik snap totaal niet wat aan dit spel zo revolutionair is??
Ben ik niet met je eens.
Neem WoW bijvoorbeeld.
Daar was ik na 1.5 maand na release al op level 60.
Ik hoefde niet eens een alt aan te maken om het leuk te houden. Er was GENOEG te doen.
Bij Destiny is dit naar mijn idee absoluut niet het geval. Sterker nog, wil je snel de level 30 halen, dan ben je bijna verplicht om 2 alts te draaien zodat je de ENIGE raid VoG 3 keer per week kan doen. Om dan maar te hopen dat je een armor piece gedropt krijgt.

Thats it. daar houdt het qua endgame content op. Vault off Glass. Meer is er gewoon niet. (en ja ik heb VoG nu al 25x gecleared...)
Op pvp na dan. PvP in destiny heeft me sowieso niet kunnen pakken.

[Reactie gewijzigd door tellavist op 5 november 2014 17:26]

Snap ik als ik een game 150+ uren in een maand zou spelen (waar haal je de tijd vandaan :P) zou ik ook zoiets van hier vindt ik geen ruk meer aan. Kan me niet eens herinneren aan welk spel ik ooit 150+ uren heb besteed. Hooguit aan het online gedeelte in FIFA in jaren tijd :P Starcraft II maybe

[Reactie gewijzigd door et36s op 5 november 2014 18:37]

Het was voor mij: werken-gamen-slapen-werken-gamen-slapen. :9
150 uur in een "mmorpg" is niks hoor :)
Leuk en aardig dat ze nu al aan nummertje 2 werken om miljoenen binnen te slepen. Maar als de huidige game niet veel beter wordt laat ik die mooi liggen. Op dit moment is de endgame nog altijd bijzonder teleurstellend. Dit is leuk voor een week of 2 (als je dat al volhoudt) en daarna is het wel gedaan |:(

Stiekem baal ik wel dat ik de €100 editie incl de DLC's gekocht heb, anders had deze game allang op marktplaats gestaan :+
waarom denk je dat je bij pre order zoveel dingen extra krijgt. omdat ze bang zijn dat je anders het spel niet meer zal kopen. er was voor veel mensen al duidelijk na 1/2 dagen dat destiny niet was waar ze op hadden gehoopt. net zoals watchdog voor pc.
helemaal mee eens! haha :p

Bij deze editie betaalde je eigk voor de dlc's t.w.v. €35 en dan nog €5 voor wat kleine extra's... :/
Maar deel 1 is nog niet af?
Die prologue die momenteel in de winkel ligt voor 60 euro mist zoveel basis content.
Begrijp je het principe van een serie? Of een trilogie?

Te weinig content? Hierboven reageert iemand dat hij 150+ heeft besteed aan de game en er staat nog DLC geplanned wat de levensduur verder moet verlengen (voor een prijs).
Sorry maar 150 uur spelen heeft zeker in het geval van Destiny niets met een grote hoeveelheid content te maken. Bungie heeft een matige game afgeleverd met zeer weinig content. Echter hebben zij het zo aangepakt dat de weinige hoeveelheid gemaskeerd wordt door de game een enorme grind te maken. De 150 uur die hierboven wordt beschreven bestaat uit +- 12 uur werkelijke content. De overige 138 uur bestaat uit het herhalen van deze 12 uur in de vorm van Repeatable Dailies/weeklies/strikes en de Raid.

150 uur geeft echter wel aan dat het repeaten van deze weinige content toch als niet al te storend wordt ervaren nu de speler zelf allang had kunnen stoppen. Dat is het enige compliment wat ik Destiny kan geven. Overigens is de DLC gewoon weer 20 euro waardoor je al gauw 80 euro neer moet leggen voor uiteindelijk 15 uur totaal aan content. Dat is gewoon beperkt, hoe je het ook bekijkt.
12 uur? Ik heb op een van mijn characters net 20 uur gespeeld. Hier had ik echt al gear voor verzamelt waardoor ik makkelijk kon levellen na level 20. Op dit character heb ik nog 4 missies niet gedaan en ook nog niet alle strikes aangeraakt. Ik heb al wel de raid 2x gedaan (dat is zo'n 3 uur in totaal). De missies die ik heb gehaald ben ik gewoon door heen gerend en zo min mogelijk van mijn omgeving aangetrokken.
Er zit ook nog PvP in de game, maar dat wil niet iedereen spelen.
Was het oorspronkelijk plan niet om juist op Destiny binnen een bepaalde tijdsperiode het verhaal en universum te vergroten? Hoe lang zullen zij dan bezig zijn met het developen van het vervolg?
Als het weer zn bagger game als de eerste wordt dan haak ik nu al af.

Ik verwachtte een game die je jaren kon spelen. Een soort FPS WoW ... en wat kreeg je.. En middelmatige shooter die nog korter is dan de gemiddelde call of duty -O-
Dat lag in de lijn der verwachting he...
Het zou fijn zijn als er een mogelijkheid komt om een Fireteam te zoeken.
Net als in WoW heb je 'dungeonfinder'. Nu is het spel niet leuk als je geen vrienden hebt die het spel spelen of op dezelfde console....
Tip: destinylfg.com of destinylfg.net

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee