€ 12,86

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Kamato 10 november 2020 Product gekocht

TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0

SImpel, doet wat het moet doen. Compact, aangenaam neutrale looks (al zit hij bij mij verstopt onder het bureau). En dat alles voor een zeer schappelijk prijsje.

Pluspunten

• zelfs een dummy krijgt dit werkend
  • prijs
  • ziet er relatief goed uit voor een switch

Minpunten

• geen

Holyho 27 april 2020 Product gekocht

TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0

Uit het doosje halen is het lastigste wat je gaat tegenkomen bij het in gebruik nemen van deze switch. Plug and play! Geen enkel verschil qua snelheid maar had dit eigenlijk ook niet verwacht!

Pluspunten

• klein
  • snel
  • makkelijk

Minpunten

• doosje

zkarsnik 18 januari 2020 Product gekocht

TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0

Prima switch voor een prima prijs.

• Klein van omvang
  • Design

Minpunten

• Erg ligt waardoor deze niet blijft staan

MrMarcie 31 oktober 2019 Product gekocht

TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0

Gekocht om op mijn werkkamer e.e.a. aan te kunnen sluiten. Voldoet prima. Werkt al paar jaar zonder issues.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stil
  • Zuinig
  • Probleemloos

Minpunten

• unmanaged?

NielsG 12 juli 2018 Product gekocht

TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0

Mooi apparaat, en doet wat het moet doen. Dit is het tweede type TPLink switch die ik haal, en wederom gebruiken ze nog die amateuristische stroom adapters die een verschrikkelijke pieptoon creeëren. Hierdoor krijgt het een "slecht"

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooie uitstralingg
  • Sterk
  • Handige gaten om aan op te hangen

Minpunten

• Adapter maakt pieptoon!! waardeloos

Cerenas 27 juni 2017 Product gekocht

TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0

Had een switch nodig voor de verschillende apparaten op mijn kamer (computer, xbox en mediaplayer). Deze switch is daarvoor qua prijs en snelheid dikke prima.

Pluspunten

• Aansluiten en klaar
  • Snelheid is dikke prima

Minpunten

• Adapter maakt hoog piep geluid
  • Simpele plastic behuizing (niks mis mee verder)

Features Score: 5
William60 3 januari 2017

TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0

Prima product, binnen 5 min werkend. Doet wat ie moet doen. Ziet er ook nog leuk uit. Klein en evt. makkelijk weg te werken. Online besteld bij 4 launch. Snelle levering.

Pluspunten

• ontwerp
  • alle aansluitingen aan achterzijde
  • plug en play

Minpunten

• geen

Xochiquetzal 6 december 2015

TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0

Mooi design, maar doordat ie erg licht is, blijft ie niet goed staan. Ik heb hem echter per direct terug gestuurd, omdat er meteen een hoge pieptoon vanaf kwam. Dit is echt een no-go voor mij. Ik heb hem dan ook niet verder uit kunnen proberen.

Pluspunten

• Design

Minpunten

• Hoge pieptoon
  • Te licht

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link TL-SG1005D-5-Port Gigabit Desktop Switch v6.0?