HiFi Klubben

530 producten en 752 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HiFi Klubben

Review toevoegen

Algemeen

2e kans Headset gekocht met een mooie korting, via de chat nog contact opgenomen om wat vragen te stellen over de headset.

Bestellen ging makkelijk en bezorging volgende dag 👍🏼

Algemeen

Prima webshop. Het product wat ik wilde hebben werd keurig de volgende dag bezorgd. Daarnaast biedt Klubben 60 dagen zichttermijn en 5 jaar garantie. Achteraf betalen was ook bij wat grotere bedragen helemaal geen probleem. Zeer tevreden met de geleverde service.

Verzending

Prima verpakt in nette omdoos.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Gezien de coronamaatregelen heb ik -- naast bezoek aan de website -- uitsluitend telefonisch contact gehad. De verkoper had duidelijk verstand van zaken en gaf me een goed persoonlijk advies. De prijzen zijn scherp ('Price Match).

Verzending

Het door mij bestelde artikel was niet op voorraad, en werd uiteindelijk na ongeveer een week geleverd. Het bestel- (in mijn geval veelal telefonisch, niet via de website) en leveringsproces was ietwat rommelig maar gezien de persoonlijke aandacht en respons ervoer ik dat niet als vervelend.

Klantenservice

Ik werd iedere keer serieus en netjes te woord gestaan en kreeg (wat later bleek) een uitstekend advies. Vriendelijke verkoper met verstand van zaken.
Deze winkel geeft 5 jaar garantie!

Algemeen

Deze maand 2 keer een sonos refurbished uit voorraad Amsterdam gekocht. Track and trace voor beide aangeboden gekregen. Na het niet versturen beide keren een mail gestuurd. Na 2 dagen reactie dat de voorraad niet klopt en dat ze het geld terug sturen. Geen kerstcadeau dus.

Klantenservice

Na aanvragen traag antwoord, misschien door de drukte. Maar ook geen alternatief geboden of wat dan ook.

Algemeen

Betreft filiaal Hilversum. Ik kom al meer dan 30 jaar in deze winkel (voorheen RAF) en heb daar altijd hifi-apparatuur en tv's gekocht. De laatste jaren kocht ik hier vooral Sonos en andere audio. Dit jaar ben ik twee keer in de winkel geweest i.v.m. de aankoop van Sonos-speakers. De laatste keer was de dag voor Black Friday, toen o.a. Hifi Klubben zelf, Bol en MediaMarkt een aanbieding hadden: Beam voor €299,-.

Twintig minuten nadat ik de aanbieding op de site zag, stond ik in de winkel. Daar hoorde ik direct dat ze 'm niet voor die prijs wilden leveren. Ik heb ze gewezen op de prijs die op hun site stond, maar die was inmiddels verhoogd. Daarop aangegeven dat ik een screenshot van die prijs had. Dat maakte niet uit: ze hielden de verhoogde prijs aan. Vreemd, maar dan over een andere boeg: jullie bieden een prijsgarantie (price match). En daarin staat crystal clear dat ze de prijs van o.a. Bol en MediaMarkt matchen. Dat wilden ze ook niet doen.

Dit jaar ben ik eerder bij hen geweest om de Move aan te schaffen. En toen wilden ze ook geen price matching doen. Beide keren heb ik hen gewezen op hun eigen voorwaarden op de site. Maar no go. En beide keren waren ze bijzonder onverschillig en de laatste keer zelfs onvriendelijk.

De price matching is dus een leugen en de servicegerichtheid wat mij betreft beneden peil. Ik kom hier dus nooit meer.

Klantenservice

Direct na mijn ervaring een klacht ingediend, maar die is na drie weken nog niet behandeld.

Algemeen

Soepel te vinden en makkelijk besteld betaald via iDeal. Ik wist wat ik wilde kopen dus verder weinig bijzonders te melden.

Verzending

Rond Black Friday besteld op zaterdag, woensdag bezorgd, dus 1 dag later dan beloofd.

Algemeen

Samsung Serif 49" gekocht. In het wit was deze niet heel makkelijk te vinden destijds, wel bij een grote keten waar ik om redenen niks wil kopen. HiFi Klubben had hem nog wel, voor 100 euro duurder dan genoemde keten. Klein mailtje naar de klantenservice over het prijsverschil werd al snel beantwoord met 'prima, wij passen de prijs aan'. Top!

Verzending

Binnen 3 dagen geleverd, prima.

Klantenservice

Zoals gezegd, makkelijk en snel contact en de prijs werd eenvoudig 100 euro naar beneden bijgesteld. Service!

Algemeen

Je krijgt volop de gelegenheid het product te luisteren. Ook is er één objectief advies. Hebben naar mijn idee geen speciale afspraak met bepaalde merken.

Verzending

Ik had eerst een sennheizer 550i echter die is gaan piepen na 3 uur. Ze namen het product zonder probleem terug. De eerste Dali IO6 begon na 45 minuten tot 1 uur iets te kraken. Ook die werd zonder problemen terug genomen en omgeruild. Heb nu bijna een maand de Dali IO6 en gebruik deze veel is een top product.

Klantenservice

Men doet totaal niet moeilijk heb sterk het gevoel dat hier de klant voorop staat.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Ik heb een product besteld waarbij op de website vermeld werd "voor 16:30 besteld, morgen in huis". 's Avonds volgde een mail met de melding dat de bestelling vertraagd was, en dat de nieuwe levertijd 2-3 werkdagen was. De uiteindelijke levertijd? 12 dagen!

Intussen kwam de klantenservice ook nog met onjuiste informatie (bestelling zou vanuit Denemarken verstuurd zijn, terwijl de track-and-trace Duitsland zei) en was er geen mogelijkheid de verzending te annuleren.

Verzending

Verzending duurde veel te lang (12 dagen in plaats van de eerst beloofde "volgende werkdag in huis" die later naar 2-3 werkdagen aangepast werd), en het was niet mogelijk om de verzending te annuleren. Zonde van het werk van onze DHL-bezorger die baalde dat ik het pakketje aan de deur pas weigerde.

Klantenservice

Klantenservice reageerde snel en was via WhatsApp bereikbaar.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Goede en duidelijke website, bestellen gaat makkelijk en snel. Meer duidelijkheid over verzending zou fijn zijn.

Verzending

Verzending was 1-3 dagen volgens de website, helaas duurde dit veel langer!

Klantenservice

Via de chat contact opgenomen met de vraag waar mijn pakket blijft, product zou op voorraad zijn in het magazijn en ze snapte niet waarom het nog niet verstuurd was maar konden er verder geen antwoord op geven. Wanneer ik eindelijk de track en tracé krijg blijkt het dus dat het uit Duitsland moet komen en dit is vooraf niet aangegeven.

Het retouren van het product is wel snel afgehandeld.

Algemeen

Scherp geprijsde soundbar gekocht. Goed werkende website. Betalen verloopt soepel. Bevestiging in je inbox in enkele seconden.

Verzending

Zeer duidelijke communicatie over de verzending. Product zat niet in een verzenddoos. Dat vind ik een klein minpunt. Voorkeur voor doos in doos verzending bij dure audio producten.

Algemeen

Snelle levering van de Dali Oberon 1's. Er is online veel informatie te vinden op de website en het bestellen gaat ook erg goed. Kortom een goede webshop en wat ik van anderen hoor ook goed advies in de winkels.

Verzending

Snelle levering, 16:00 uur besteld en volgende dag om 12:00 uur in huis.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Op eerste gezicht prima partij en goed advies. Totdat je service/ garantieclaim hebt. Ze hebben mij rechtstreeks voorgelogen dat ze een SONOS AMP ter reparatie hebben aangeboden aan SONOS. De HDMI aansluiting was nl. verschoven.
Hifi Klubben belde mij met de mededeling dat Sonos deze niet gaat repareren, en dat dit niet meer binnen garantie viel: ik mocht uit coulance een nieuwe kopen voor €409!!!! Ik ben werkelijk uit mijn slof geschoten.
Week later werd teruggebeld, ik heb netjes mijn excuses aangeboden, men begreep mijn frustratie, maar kon de situatie niet veranderen. De Amp wordt aan mij teruggestuurd.
Eigenlijk over de zeik, slechte productreview opgezet, maar bedacht me: laat ik SONOS nog even bellen: SONOS kan op serienummer zien welke apparaten ter reparatie zijn aangeboden, wat denk je: de mijne dus niet?!
WAT EEN SLECHTE SERVICE !

Klantenservice

Bij garantieclaim hebben ze mij voorgelogen: gelukdatik SONOS rechtstreeks hebgebeld

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Uit eigen beweging een Argon Audio SA1 gekocht via de online shop. Mijn ervaring is dat men de online shop wat verbeteringen kan gebruiken. Tot die tijd lijkt mij direct naar een filiaal gaan een betere keus.

Verzending

Het krijgen van het product ging keurig op tijd. Pakket is keurig ingepakt en heel netjes en op tijd aangekomen!

Klantenservice

De problemen komen pas bij het retourneren. Op zich goed geregeld door middel van een antwoordnummer. Bij het invullen van de retour formulier begint het mis te gaan.

Bij je online bestelling staan 2 verschillende ordernummers. Eentje beginnend met een W en eentje die lijkt op je factuurnummer. Dat wist ik niet en heb maar een gekozen.

Als het retourpakket is aangekomen verwachtte ik een soort van ontvangstbevestiging. Ik heb hiervoor meerdere malen contact gehad met de klantenservice. In eerste instantie bevestigen ze niets, desondanks dat de tracking staat dat het pakket is afgeleverd. Daarnaast geven ze alleen aan dat het verwerkingstermijn 2 weken zijn. Dat vind ik prima, maar voor mij belangrijk wanneer dit start!

Na meerdere mail wisselingen en met een duidelijkere vraagstelling kom ik erachter dat ze geen ontvangstbevestiging versturen! Heel fijn als je order 300+ euro waard is. Er wordt blijkbaar verwacht dat je 2 weken in onzekerheid mag blijven over je mogelijk verloren pakket.

Klantenservice kan niets bevestigen / uitzoeken en is niet doeltreffend in het beantwoorden van vragen. Als de klantenservice bonus wilt scoren kan dat met evt vervolgstappen voor de klant vanuit HiFi Klubben.

Zoals ik bij de andere reacties lees, is het beter om naar de fysieke winkels te gaan. Ik bedenk me wel 2 keer of ik online wel wil bestellen. In afwachting van mijn pakket...

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Dinsdag 22 september 2 B&W 603's gekocht in de winkel tesamen met een NAD Amp1. De amplifier was niet op voorraad, en er werd gezegd dat dit binnen 2/3 werkdagen thuis kon worden gestuurd. Omdat ik goed en vriendelijk werd geholpen in de fysieke winkel, geloofde ik het wel.

We zijn ondertussen op 26 september, en mijn pakket heeft sinds zojuist vertraging op gelopen. Lijkt er op dat ik het dus pas volgende week binnen heb.

Dit was een aanschaf van aardige proportie, en ik betreur het dan ook dat er bij zulke bedragen niet beter gecommuniceerd word.

Verzending

Vervolgens duurt het 2 dagen voordat ik een bevestiging kreeg van DHL dat het pakket was aangemeld. Wat bleek, dit moest helemaal uit een buitenlands magazijn komen. Dat vond ik vreemd, gezien op de website duidelijk te zien valt dat op meerdere locaties in NL de amplifier nog dik in de voorraad zit.

Vrijdag 25 september word er gemeld dat ze de volgende dag in de ochtend het pakketje komen afleveren. Mooi dacht ik. Toch nog op tijd.

Helaas, zojuist is de status van mijn pakket geupdate, namelijk naar 'BEZORGING OP DIT MOMENT VERHINDERD, HET PAKKET HEEFT 1 À 2 DAGEN VERTRAGING'. Ondertussen ben ik er dus aardig klaar mee. Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Klantenservice

Ik besloot om via Whatsapp contact op te nemen met de klantenservice, omdat ik graag wilde weten hoelang het nog zou gaan duren. Ze reageren uiteindelijk na een aantal uren, dus dat was prima - maar ze weten me weinig te vertellen wat ik nog niet weet. De toon van het gesprek is vreemd, en ze lijken weinig begrip te tonen. Ook krijg ik geen antwoord op mijn hoofdvraag, namelijk wanneer het pakketje aankomt. Ik besluit het hier bij te laten.

Algemeen

eerste en laatste ervaring met website van hifi Klubben.

Op zaterdag 19-9 bestel ik op hifi klubben website twee sonos five systemen en een Sonos Sub gen 3.

Alle bestelde producten zijn volgens de website in voorraad en zullen binnen 2 tot drie werkdagen bezorgt worden.

Nergens op de website staat dat de goederen uit het buitenland moeten komen en aangezien het een Nederlandse site betreft, dat ik er ook vanuit ga dat de goederen gewoon vanuit een winkel of centraal magazijn in Nederland geleverd wordt, dus bestel ik de goederen.

Ondanks dat ik 2 tot 3 werkdagen al erg lang vind

Op maandag verbaast het mij dan ook dat de goederen via de internationale DHL track en trace site worden aangeboden met een de code er achter. Volgens mij Denemarken, wat mij al erg verbaast daar nergens op de website staat dat de levering vanuit Denemarken gebeurd.

Na twee dagen de levering te hebben gevolgd, zie ik dat levering pas op dinsdag bij DHL aangeboden wordt en niet op maandag.

Nu is het woensdag, de derde werkdag en mijn producten staan nog in Duitsland. Net gebeld met hifi klubben servicedesk en daar krijg ik het hele verhaal te horen dat de leveringen vanuit de website altijd vanuit Denemarken komen. Misschien handig om dit te vermelden bij een bestelling.

En krijg ik te horen dat ik nu niet vandaag (woensdag) maar waarschijnlijk pas vrijdag mij producten kan verwachten. Dat is geen 3 werkdagen maar 5 werkdagen. Te gek voor woorden. Ik heb afgelopen maandag ook bij Sonos een Arc besteld en deze moet ook uit Duitsland komen, maar deze was gisteren om 14:00 bij mij.

Als ik geweten had dat hifi klubben zo slecht communiceren had ik deze producten nooit bij hifi klubben besteld.

Ik kan dus ook melden dat dit de laatste keer is dat ik iets bij hifi klubben koop

Verzending

Te laat en geen communicatie. En ook nog eens uit het buitenland

Klantenservice

Kunnen niets voor je doen dan je verhaal aan horen. Halen je review van Facebook en via chat wordt hier niet gereageerd. Chat bericht wordt ook gewoon verwijderd op facebook pagina van Hifi Klubben . Goede service mijn neus. ik heb het idee dat ook de reviews met 5 sterren medewerkers van hifi klubben zijn .

Algemeen

Tijdens mijn vakantie leuke prijsdaling voor de Denon X2600, alleen zat op mijn vakantieadres, via de chat kontakt opgenomen, bezorging zou uitgesteld worden tot datum van terugkomen van vakantie. Zoals afgesproken levering na mijn vakantie.
Helaas na installatie setup 3 nummers kunnen beluisteren, daarna grote stilte, direct kontakt opgenomen met de klantenservice, telefonisch en via de mail wat mogelijke oplossingen, direct werd er een nieuwe gereserveerd voor mij mocht de oplossingen niet werken ook via de mail direct een retour formulier. Helaas werkten de oplossingen niet, dus retour.
Volgende ochtend onderweg naar afleverpunt van Post.nl werd ik gebeld door Hifi Klubben dat de nieuwe receiver deze dag al werd opgestuurd! Ze gingen niet wachten op de retour! Volgende dag nieuwe receiver binnen.
Dit is echt meedenken met de klant.

Zie uitgebreide toelichting.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Scherpe prijs en op voorraad, voor 16.30 uur besteld, volgende dag in huis. Betaling standaard via Klarna en dus 14 dagen de tijd om te beslissen of je het wel of niet houdt.

Verzending

Volgens de website voor 16.30 besteld, volgende dag in huis. Had ik maar eerder naar de reviews gekeken...... Eerste mail, je bestelling wordt ingepakt. Dan een mail dat de verzending vertraagd is. Gelijk bellen, want ik bestelde juist daar omdat ik het dan de volgende dag in huis zou hebben. Geregeld dat ik thuis zou zijn. Belletje gaf een wrange nasmaak. Toevallig werden er vandaag heel veel verkocht waardoor de voorraad niet voldoende was. Ik opperde dat ik dan graag wilde afhalen in een filiaal. Dat kon niet meer, want alles zat al in het proces. Vanavond krijg je nog een Track and trace en wordt het verzonden vanuit ons centrale magazijn in Duitsland. 24 uur later pas een T&T (op de website nog steeds voor 16.30 besteld, morgen in huis). Inmiddels 48 uur later en alleen in de T&T een vooraankondiging te zien dat Hifi Klubben de zending heeft aangemeld.

Klantenservice

Allemaal loze beloftes en niets nakomen. Ik had echt meer verwacht van Hifi Klubben na ervaringen met de fysieke winkels en het personeel.
Dit was eenmalig, en wat mij betreft ook een flinke knauw voor ze, laatste keer dat ik hier wat bestel/koop

Inmiddels wederom contact gehad. Er wordt vandaag alsnog een opgestuurd vanuit de winkel in Den Haag. De te late levering vanuit Duitsland moet ik dan retour sturen via een invulformulier (ja extra werk waar ik niet op zit te wachten) zodra die is afgeleverd. Niet de mooiste oplossing, maar nu wel iemand die de boel probeert te redden (positief). Dus aangepast naar voldoende

Algemeen

Een Bowers & Wilkins Bluetooth koptelefoon besteld bij de webshop. Overzichtelijke website en een prima prijs.

Verzending

Vlot geleverd, zoals werd vermeld op de website. Dag na de bestelling en pakketje bezorgd en netjes verpakt.

Algemeen

Even spontaan langs geweest om enkele ANC-koptelefoons te vergelijken; vriendelijke, relaxte medewerker heeft me erg snel en adequaat geadviseerd en gaf me ook ruim de tijd om even te luisteren/testen.

Al met al top!

Klantenservice

Medewerker was zo sympathiek om korting te geven, omdat ik exact dezelfde koptelefoon op internet zag staan in hun eigen outlet, maar ik de koptelefoon liever direct mee wilde nemen en ook graag de real life ervaring waardeer (lees: ik houd graag de winkelstraat en real life advies in stand). Uiteindelijk dus iets duurder uit dan in de outlet, maar goedkoper dan ik voor een nieuwe kwijt zou zijn geweest.

Scorekaart voor HiFi Klubben

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg