HiFi Klubben

Review toevoegen
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

5 jaar garantie. Vriendelijke, heldere, communicatie met flexibele oplossingen. En dus 5 (!) jaar garantie.

Algemeen

Geen dozenschuiver/prijsvechter maar webshop en fysieke winkels met kundig personeel en tijd voor uitleg en testen.

Verzending

Beloofde levertijd was 2-3 dagen (product moest uit Denemarken komen) en dat was een juiste voorspelling. Stevig en netjes verpakt.

Klantenservice

De via de website aangeschafte wireless headset verloor na 1 maand de verbinding. Klantenservice gaf aan dat ik in de lokale winkel terecht kon om na te kijken en zonodig in te leveren. Winkel heeft de controle gedaan terwijl ik daar op kon wachten en bij geen oplossing onmiddellijk een nieuwe besteld die ik binnen 2-3 af kan halen.

Algemeen

Meerdere malen zowel besteld online als in de winkel zelf geweest. Er wordt altijd uitgebreid de tijd genomen. Ook is de benodigde kennis van de producten zelf ook altijd aanwezig.

Verzending

Meerdere malen producten besteld. Deze altijd binnen de levertijd en goed verpakt afgeleverd.

Klantenservice

Bedrade oortjes van het eigen merk, Argon, keer kapot gegaan. Ben hierna de winkel ingelopen met de vraag wat hier aan gedaan kon worden. Er werd meteen een nieuw paar oortjes in mijn handen gedrukt(op een vriendelijke manier ofcourse ). Top service!

Algemeen

Product een paar keer beluisterd. Prima advies gekregen. Alle spullen waren op voorraad, dus alles tegelijk mee genomen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De winkel twee maal bezocht om verschillende modellen te beluisteren. Ze nemen ruim de tijd voor je en geven goed advies.

Klantenservice

Een paar keer contact gehad met de winkel voor advies, omdat een aantal dingen niet werkten. Hier werd uitgebreid de tijd voor genomen.

Algemeen

Twee keer de winkel bezocht om te luisteren in speciale luister ruimte. Ze nemen ruim de tijd voor je en geven goed advies.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Een tweetal producten besteld. In prima staat ontvangen.
Een product teruggestuurd, bestel fout mijn kant, wat heel soepel werd afgehandeld (hulde).

Verzending

Bestelling via shop liep naar wens.
Ik kreeg eerst geen track&trace email. Daarop een vraag gestuurd via de email. Even later kwam de track&trace alsnog. Mogelijk was ik te ongeduldig..?

Klantenservice

Een product was niet goed, ik had verkeerde maat besteld. Kon ik zonder probleem terugsturen naar een antwoordnummer(!). Dus geen verzendkosten. helemaal TOP.
Geld stond na een aantal dagen op mijn rekening, werd vooraf nog aangegeven via een email. Kan niet beter.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik wilde een koptelefoon terugsturen. Aangezien ik de doos even niet kon vinden, belde ik om te vragen hoe het zat. Mij werd verteld dat ik dan een deel van het bedrag terug zou krijgen, en dat als ik een mailtje zou sturen ik te horen kreeg hoe hoog dat bedrag zou zijn.

Dat mailtje gestuurd, maar nooit een reactie op gehad. Na een paar weken een herinnering gestuurd, en toen werd mij verteld dat zonder een doos retouren niet mogelijk was, en dat de retourperiode al was verlopen.

Zowel mijn eerste mailtje als het telefoongesprek vielen ruim binnen de retourperiode. Dit is dus genegeerd, om vervolgens te claimen dat de retourperiode verlopen was. Niet zo gek als je niet reageert.

Klantenservice

Na weken nog geen reactie gehad. Hierdoor verliep de retourperiode, en toen ik nogmaals mailde werd me verteld dat de retourperiode is verlopen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Duidelijke webshop met bijzonder nette voorwaarden, met name vijf jaar garantie en de laagste prijs garantie en eventuele compensatie vind ik bijzonder goed. Dat is wat mij betrefd zeker vijf sterren waard, maar de verzending was vertraagd zonder enige communicatie van de winkel, dat is zeker een minpunt. 4,5 ster heb daarom afgerond toch nog vijf sterren omdat ik daarna erg goed ben geholpen door de klantenservice (Olaf & Marko).

Verzending

Woensdagavond besteld. Vrijdag zou het product geleverd worden. Ik had op vrijdag nog geen track & trace code ontvangen. Zelf contact opgenomen: bestelling was in het systeem blijven hangen.

Klantenservice

Eerste contact via whatsapp kon beter. Contact via mail n.a.v. prijsdaling was super. Nette oplossing geboden en me zelfs nog gebeld. Communicatie extreem vlot. Ondanks het whatsapp gesprek toch uitstekend.

Algemeen

Fijne winkel, ook de fysieke vestigingen hebben veel op voorraad. Ook producten die de 'grotere spelers' niet hebben

Klantenservice

Goede klantenservice, snel bereikbaar via oa. Whatsapp

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik heb een garantieaanvraag ingediend voor een sennheiser koptelefoon. Dit heb ik vorige week dinsdag gedaan. Tot op heden nog geen enkele reactie gehad. Afgelopen weekend een reminder gestuurd maar ook hier nog geen reactie op. In deze tijd van 24 uur economie een slechte ervaring. Volgende keer toch weer coolblue

/edit: wel netjes men nam contact op (ik denk naar aanleiding review). Ik heb de mails doorgezet (was zaterdag) maar wacht nu weer op een reactie

Klantenservice

Zie hierboven. Ik krijg tot nu toe geen enkele reactie. een 'nee sorry zoek het maar uit' heb ik nog liever dan geen enkel taal nog teken. Dit zie ik alleen bij partijen die bijna failliet zijn

Algemeen

Moest met spoed een nieuwe AV Receiver hebben dus vond hem bij HiFi Klubben op de site voor een aantrekkelijke prijs en wat mij helemaal over de streep trok was toch wel de 5 jaar garantie.Helaas op de site uitverkocht dus de dichtstbijzijnde winkels gebeld en eentje had hem nog op voorraad maar wel met een geopende doos wat ik wel vreemd vond maar was volgends de verkoper alleen gedaan om iets te checken want het showmodel stond nog gewoon in de winkel en dat klopte idd.Kreeg 2 opties van Klubben,optie 1 korting...optie 2 deze receiver meenemen naar huis en dan zou hij de receiver opnieuw bestellen kon ik hem omruilen voor eentje met een dichte doos...ik heb optie 1 gekozen want de receiver was gewoon gloednieuw en als hij niks had gezegd had ik het niet eens gemerkt dat ie open was geweest..Top zaak gewoon!!!5 jaar garantie omdat ze in hun producten geloven, nogmaals top!!!

Algemeen

contact gehad voor de bestelling, (die door een andere partij compleet verprutst was)
of deze ook op Zaterdag met de 24u bestelling bezorgd kan worden, en dat was geen probleem.

Verzending

Zij versturen de doos goed verpakt, dat je zeker weet dat deze niet onderweg is geopend,
en netjes binnen 24u afgeleverd

ik vindt het jammer dat andere shops soms de dozen onverpakt of niet eens dicht ge-taped versturen, blijkbaar is dit een trend.
gelukkig is dit bij Hi-Fi Klubben beter geregeld

Algemeen

Beste winkel voor audioproducten. Maar liefst 5 jaar garantie op alle producten. Medewerkers zijn vriendelijk en experts op het audio gebied. Ik koop al mijn audioproducten bij deze winkel vanwege de goede service.

Klantenservice

Na 1 dag kwam ik erachter dat mijn koptelefoon een mankement had. Ik ben toen naar de winkel gegaan en dit werd goed opgelost door mij een nieuwe koptelefoon te geven.

Algemeen

Hle mooie en fijne winkel met heel vriendelijk personeel!! Fijn dat ik ook eerst mocht testen voor dat ik het kocht

Hele vriendelijke mensen

Algemeen

Goed geholpen in de winkel en de producten hebben concurrerende prijzen. Daarnaast is de pro-actieve houding omtrent 60 dagen laagste prijs garantie echt top.

Winactie

Algemeen

Makkelijk bestelling, Headsets snel kwam naar huis, maar er was problemen. want bestellingen waren te veel, dus ik 2 dagen extra moest wachten. Over headsets. Er is FKING AWESOME !

Algemeen

Enkele speakers geluisterd in de winkel. Behulpzame medewerker, nam de tijd voor me, en hij kon snel van speakers switchen zodat je het verschil in klank goed kon horen. Prima ervaring dus, daarom speakers direct in de winkel gekocht en meegenomen.

JSTPS Karma 21,6K
Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 0

Vroeger veel spullen gekocht en altijd goed geholpen. De laatste tijd niet meer. Laatst wilde ik nog wat kopen na dit getest te hebben bij hifiklubben, maar dit was niet op voorraad. Ik besloot het ergens anders te kopen. Nu was er iets vreemds aan de hand met het object en dus ging ik naar hifiklubben om te kijken of het bij hun demo model hetzelfde is omdat ik toch in de buurt was. Dit bleek zo te zijn. De quality control is blijkbaar niet zo strikt.

Nadat men erachter kwam dat ik het object niet daar had gekocht toen we een kort praatje maakten over wie de importeur is, werd ik onbeschoft behandeld door een medewerker en de winkel uitgejaagd.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Een deel van het personeel is alleen maar verkoper en dus geen audio purist. Dan krijg je dit. Zo besef je toch wel dat ze er zijn wanneer je wat moet hebben, maar wanneer er door omstandigheden niet gekocht wordt, heb je een totaal andere medewerker voor je.

Ik hoop dat in de toekomst alleen nog experts in de winkel staan, voor de mensen die nog wel naar de winkel komen. Nu is het soms alsof je de klantenservice belt van de mediamarkt en een simpele student met bijbaan en aflopend contract zonder enig idee te spreken krijgt.

Ik ben nu hartstikke blij dat ik het product hier niet gekocht heb.

Klantenservice: Score: 0

In de btw dagen de denon x1300w besteld. Zeer snel geleverd. Netjes verpakt. Erg duidelijke website.

Scorekaart voor HiFi Klubben

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen