HiFi Klubben

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Scherpe prijs en op voorraad, voor 16.30 uur besteld, volgende dag in huis. Betaling standaard via Klarna en dus 14 dagen de tijd om te beslissen of je het wel of niet houdt.

Verzending

Volgens de website voor 16.30 besteld, volgende dag in huis. Had ik maar eerder naar de reviews gekeken...... Eerste mail, je bestelling wordt ingepakt. Dan een mail dat de verzending vertraagd is. Gelijk bellen, want ik bestelde juist daar omdat ik het dan de volgende dag in huis zou hebben. Geregeld dat ik thuis zou zijn. Belletje gaf een wrange nasmaak. Toevallig werden er vandaag heel veel verkocht waardoor de voorraad niet voldoende was. Ik opperde dat ik dan graag wilde afhalen in een filiaal. Dat kon niet meer, want alles zat al in het proces. Vanavond krijg je nog een Track and trace en wordt het verzonden vanuit ons centrale magazijn in Duitsland. 24 uur later pas een T&T (op de website nog steeds voor 16.30 besteld, morgen in huis). Inmiddels 48 uur later en alleen in de T&T een vooraankondiging te zien dat Hifi Klubben de zending heeft aangemeld.

Klantenservice

Allemaal loze beloftes en niets nakomen. Ik had echt meer verwacht van Hifi Klubben na ervaringen met de fysieke winkels en het personeel.
Dit was eenmalig, en wat mij betreft ook een flinke knauw voor ze, laatste keer dat ik hier wat bestel/koop

Inmiddels wederom contact gehad. Er wordt vandaag alsnog een opgestuurd vanuit de winkel in Den Haag. De te late levering vanuit Duitsland moet ik dan retour sturen via een invulformulier (ja extra werk waar ik niet op zit te wachten) zodra die is afgeleverd. Niet de mooiste oplossing, maar nu wel iemand die de boel probeert te redden (positief). Dus aangepast naar voldoende

Algemeen

Een Bowers & Wilkins Bluetooth koptelefoon besteld bij de webshop. Overzichtelijke website en een prima prijs.

Verzending

Vlot geleverd, zoals werd vermeld op de website. Dag na de bestelling en pakketje bezorgd en netjes verpakt.

Algemeen

Even spontaan langs geweest om enkele ANC-koptelefoons te vergelijken; vriendelijke, relaxte medewerker heeft me erg snel en adequaat geadviseerd en gaf me ook ruim de tijd om even te luisteren/testen.

Al met al top!

Klantenservice

Medewerker was zo sympathiek om korting te geven, omdat ik exact dezelfde koptelefoon op internet zag staan in hun eigen outlet, maar ik de koptelefoon liever direct mee wilde nemen en ook graag de real life ervaring waardeer (lees: ik houd graag de winkelstraat en real life advies in stand). Uiteindelijk dus iets duurder uit dan in de outlet, maar goedkoper dan ik voor een nieuwe kwijt zou zijn geweest.

Algemeen

Op pad voor 2 mooie zuil speakers. Van tevoren op internet e.e.a. uitgezocht, dus ik wist al ongeveer wat ik wilde hebben. Meerdere keren de set mogen luisteren en vergelijken met een iets zwaardere/duurdere set. Ook een heldere uitleg hoe het werkt voor mij als leek op dit gebied.
Uiteindelijk met een goed gevoel de knoop doorgehakt.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Overzichtelijke webshop en bestellen verliep soepel. er werd ook direct een (onjuiste) factuur aangemaakt van mijn bestelling.

Verzending

Klubben beloofd levering binnen 2/3 werkdagen. Klubben geeft aan direct verzonden, vertraging bij verzender. Verzender geeft aan niets ontvangen. Andere paketten via deze verzender komen wel gewoon binnen.

Klantenservice

Reactie klantenservice: als je over een week nog niets hebt neem dan nog maar een keer contact op.

Algemeen

Bij HiFi Klubben heb ik een nieuwe televisie besteld. Toen bleek dat met de verzending problemen waren, heeft HiFi Klubben mij goed bijgestaan. Vanuit PostNL kreeg ik geen antwoord maar de webwinkel heeft me gelukkig wel updates gegeven zodra die bekend waren.

Uiteindelijk bleek de televisie echt 'verdwaald' dus heeft HiFi Klubben me dezelfde televisie nogmaals opgestuurd. Dat exemplaar was de volgende dag direct binnen.

Waar PostNL echt waardeloos bleek, heeft HiFi Klubben me gerustgesteld. Daarom zou ik daar gerust nogmaals bestellen.

Verzending

De televisie werd snel na betaling verzonden. De televisie kwam een dag na verzending in goede orde aan.

Klantenservice

De mogelijkheid om live via de website te chatten vind ik echt een uitkomst. Als iemand aanwezig is, kun je een gesprek beginnen. Is er niemand, dan wordt je vraag als een bericht verstuurt en krijg je daar ook snel bericht op (binnen een paar uur). Ook hebben medewerkers me voor belangrijke updates gebeld. Die verzorgde service heeft me van de wanhoop gered, want van PostNL werd ik op den duur wel moe.

Algemeen

Goed geholpen in de winkel, twijfelde tussen twee speakers. Dit was inderdaad de betere keuze. Twee maanden na aankoop verrast met een cadeaubon omdat de prijs ondertussen gezakt was.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Voor 16:30 besteld, morgen in huis, ging voor mij helaas niet op.
Voorraad klopt niet.

Klantenservice

Nu zelf 2 dagen later achteraan gebeld om te vragen wanneer product geleverd wordt. Dat blijkt pas een week later te kunnen. Daarbij ook niet bepaald vriendelijk/behulpzaam te woord gestaan.

Update:
Vandaag nog een keer zelf gebeld, blijkt een recall actie te zijn. Hier laten ze dus zelf niks over weten, belabberd. Hier bestel ik nooit meer.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Hun voorraad indicatie klopt helemaal niet. Vandaag besteld, morgen in huis klopte niet. Na 3 x bellen met telkens 1 wachtende in de rij (die status klopte duidelijk ook niet) reageerden ze gelukkig wel snel via whatsapp. Vanwege toeleveringsproblemen konden ze niet vertellen wat de levertijd zou worden. Gelukkig kon ik direct annuleren. Maar moet nu wel een week op mijn geld wachten. Volgens hun website hebben ze het product nog steeds op voorraad. Niet betrouwbaar...

Klantenservice

Beetje jammer dat je er zelf achteraan moet om te horen dat ze niet kunnen leveren, en doen er een week over om je geld terug te storten. Voldoende omdat ze zonder problemen wilden annuleren en wel beloven terug te storten (ik heb het bedrag ondertussen netjes ontvangen)

Algemeen

5 jaar garantie en 60 dagen retourbeleid waren voor mij redenen om deze winkel eens te proberen. Ook na contact met de klantenservice dik tevreden.

Klantenservice

Je kan prima telefonisch afspraken maken. Ze reageren snel op e-mail.
Ik kocht eind februari een etalage model. Enkele weken later pas aan gesloten en blijkt het apparaat DOA (dead on arrival). Terug in de winkel kreeg ik, na een test, gelijk een nieuw exemplaar, ik had verwacht dat ik extra zou moeten betalen, maar dat was niet nodig. Ik ga hier zeker nog eens terug.

Algemeen

In januari 2020 een versterker en cd speler gekocht bij Hifi Klubben Amersfoort.

Meerdere keren wezen luisteren voor ik mijn besluit had genomen.

De medewerkers nemen alle tijd om de klant van zeer goede informatie te voorzien en te laten luisteren.

Verzending

Alles keurig netjes geleverd volgens afspraak, verpakking was zeer goed.

Klantenservice

Zeer goede klanten service. Medewerkers in de winkel Amersfoort zijn zeer bekwaam en nemen de tijd voor je en denken mee met de klant ook telefonisch.

Dit is echt SERVICE!!, geven de klant een zeer goed en tevreden gevoel.

Algemeen

Bij binnenkomst werd er meteen vriendelijk een bakkie koffie aangeboden, vervolgens uitstekend geholpen bij de koop van een koptelefoon. Erg vriendelijk personeel die je rustig de tijd geeft om je beslissing te maken. Uitstekende winkel ervaring. 10/10 would go again

Klantenservice

Vriendelijk personeel die je de tijd en informatie geeft om een goede koop te maken.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Bestelling plaatsen erg eenvoudig en vlot, duidelijk bestelproces. Overzichtelijke site met duidelijke prijzen en levertijden.

Verzending

Vrijdag besteld, maandag daarop reeds in huis.

Algemeen

Wederom een aankoop gedaan bij Hifi Klubben, vanwege de BTW-dagen, waardoor de prijzen nu mooi scherp zijn. Snelle service en goede voorwaarden (5 jaar garantie, gratis verzenden en retourneren, 60 dagen op proef etc.). Zeker een aanrader.

Verzending

Bestelde artikel was keurig en stevig verpakt, wederom klasse

Algemeen

Erg fijn dat Hifi Klubben aan prijsconcurrentie doet, en daarnaast 5 jaar garantie geeft op Sonos producten. Prijs is dus top, en garantievoorwaarden idem dito! Verder ook blij dat men het 60 dagen op proef kan nemen, wat in mijn geval erg goed uitkomt.

Verzending

Bestelde artikel was zeer netjes verpakt, klasse!

Algemeen

Zeer goede aanbieding met blackfriday, direct geleverd (dag erna natuurlijk) in de ochtend. Van te voren gebeld en gebracht volgens afspraak

Verzending

Leveren zelf (althans, grote tv), goede communicatie en levering conform afspraak.

Klantenservice

Hadden ingesproken. Terug gebeld en bijna gelijk de betreffende persoon aan de lijn.

Algemeen

Meerder aankopen gedaan en zeer tevreden hoe ik bij HiFi Klubben Utrecht wordt behandeld. 5 jaar garantie die verder gaat dan ik ooit had verwacht

Klantenservice

Wat een service bij dit bedrijf. Mijn 3 jaar oude Sony was voor de tweede keer kapot en kon dit keer niet meer gerepareerd worden. Aangezien ik geen vertrouwen meer had in Sony LCD TV’s stelde ik voor om met korting een LG OLED te kopen. HiFi Klubben had een beter voorstel: Ik kreeg geheel kosteloos een LG OLED mee.

Algemeen

Erg tevreden. Klantenservice reageert snel. Goede prijzen. Snelle verzending. En 5 jaar garantie ! Heb nu zo’n 4 keer iets besteld. Alleen maar positieve ervaring.

Snel, geen problemen

Klantenservice

Snelle reactie goeie service !

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Mijn Sennheiser HD 25-1 II is duidelijk een eerder geretourneerd product of een showroom model: slecht verpakt en al eerder open geweest

Klantenservice

Ik heb geen reactie op mijn klacht via email ontvangen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

5 jaar garantie. Vriendelijke, heldere, communicatie met flexibele oplossingen. En dus 5 (!) jaar garantie.

Scorekaart voor HiFi Klubben

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg