Routershop

1.510 producten en 1.652 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Routershop

Review toevoegen

Algemeen

Meerdere keer hier besteld, laatst een 25m cat5e utp kabel. Ze leveren goede kwaliteit kabels met koperen kern voor een scherpe prijs.

Verzending

In de avond besteld, goede communicatie over de status, en de volgende dag in huis. Verpakt in een passende doos, zonder onnodige verpakkingsmateriaal.

Algemeen

iets meer dan een jaar geleden een ZyXEL GS1008HP besteld.
Deze werkte een jaar lang na behoren en was in eens stuk.

was snel

Klantenservice

Na een jaar en paar dagen was de ZyXEL GS1008HP in eens stuk.

Contact gehad met de routershop/KommaGo en de bestelling op terug gestuurd naar hun.

Na iets minder dan een week kreeg ik een update dat er een pakketje terug gestuurd wordt.

Krijg een andere switch terug (ZyXEL GS1100-10HP).
Dit is dus niet dezelfde maar zelfs een iets duurdere variant.

Had van mij niet gehoeven, maar toch netjes opgelost.

Algemeen

k ben zeer tevreden. Na vragen van mijn kant om om Xperia10 een set Devolo Magicsets aan te sluiten heb k daarna er voor gekozen om 3x TP-Link EAP245 aan te kopen. Die beschikken over PoE, dus de switch ook uitgebreid en vervangen. Om roaming te bewerkstelligen is er ook een TP-Link Omada OC200 geplaatst. Daarna ook installatie gevraagd. En ik moet zeggen: 1 week na besluit is alles aangeleverd, geplaatst en geïnstalleerd. Plaatsing is perfect gegaan, 3 uur werk voor het trekken van kabels, alles netjes afgewerkt en goed meegedacht. Ik heb zelf actief meegeholpen, maar meer handen maken licht werk. Omdat de configuratie van de AccessPoints vooraf was gedaan (met door mij opgegeven netwerknamen en wachtwoorden) konden we vrijwel direct na installatie al weer op de nieuwe wifi. Zeer tevreden!

Verzending

Producten zijn meegenomen met de installatieopdracht, dus alles was gelijk ter plaatse.

Algemeen

Wel vaker besteld, deze keer een switch nodig. was prima te vinden op de website. duidelijke filters en omschrijvingen. goede prijs en direct leverbaar.

Verzending

prima verzending. fijn dat je een dag en tijd kan kiezen. track & trace via mail, factuurtje digitaal, allemaal prima.

Algemeen

Artikel was goed te vinden door de indeling van de site naar categorie. Het is even wennen dat je bij besteld Routershop en afrekend met KommaGo.

Verzending

Gratis. Goed verpakt. Zondagnamiddag besteld, 's maandags track&trace gekregen en 's dinsdags in huis. Product in oorspronkelijke verpakking in een doos met rammelbescherming verzonden.

Klantenservice

Een probleem met de voorraad van een artikel werd in mijn voordeel opgelost.

mvdam Karma 56,5K

Algemeen

Prima overzichtelijke shop, met een goede vulling aan producten. Toevallig in de buurt, en in ons geval van "nood" was een afhaling zo geregeld.

Éénmaal binnen duurde het wachten een 5 minuten. Dat zou iets sneller mogen.
Verder, erg vriendelijke medewerkers, top geholpen. Tot de volgende keer

Algemeen

ik had een fibre switch nodig en had wat vragen hierover, via de support chat even een vraag gesteld via de website en kreeg zeer snel een goed antwoord.

Klantenservice

klanten service alleen gesproken via de website, en kreeg zeer snel een antwoord op mijn vragen. Erg fijne manier van werken, en ook nog eens kundig personeel die wist waar die het over had!

Algemeen

Bestelde Ubiquiti EdgeSwitch vertoonde ECC foutmeldingen. Volgens Ubiquiti een hardware probleem. Na deze conclusie door Ubiquiti heb ik een RMA verzoek gedaan bij Routershop. Deze hebben de switch omgeruild voor een nieuw exemplaar.

Verzending

Vandaag besteld, volgende dag geleverd. Zoals beloofd.

Ook de vervangende switch werd direct na ontvangst van de oude switch verstuurd.

Klantenservice

RMA werd vlot en zonder morren afgehandeld.

Algemeen

De bestelling liep snel en vlekkeloos, product binnen 2 werkdagen in huis, netjes verpakt. Helaas het product terug moeten sturen, ook dit netjes afgehandeld.

Algemeen

De winkel heeft een goed assortiment. Bij sommige merken zou de professionele serie wat uitgebreider mogen. De service en bereikbaarheid is uitstekend..

Verzending

Ondanks het feit dat het bij de eerste bestelling niet helemaal goed ging door een latere levering dan verwacht heeft men dit zeer voortvarend opgepakt en alsnog naar behroen afgewerkt. Een tweede levering ging helemaal perfect.

Klantenservice

Klantenservice (chat en telefoon) werken uitstekend. Als je specifieke technische vragen hebt weet men snel de juiste technische persoon te vinden en daarmee door te verbinden. Er wordt ook teruggebeld indien noodzakelijk

Klantenservice: Score: 0

Na een telefoontje ben ik zelf de router gaan ophalen. Er is geen showroom of winkel; ze zijn echt een webshop. Maar ik ben met een kop koffie, zeer goed en uitgebreid te woord gestaan. Goed advies gekregen over de verschillende merken routers. Veel op voorraad en ik kon de gekozen router gelijk meenemen.

Algemeen

Bestelproces was snel en overzichtelijk. Geen verzendkosten en de prijs die op Tweakers stond was ook daadwerkelijk de prijs die ik uiteindelijk heb betaald, wat altijd fijn is.

Verzending

Levering was te volgen via postnl en dezelfde dag nog verstuurd. Op tweakers waren er nog weinig beoordelingen dus ik was sceptisch. Echter is alles goed verlopen en heb ik geen problemen ondervonden

Algemeen

Gewoon goed! Erg duidelijke website en geen onnodige extra poespas op je scherm. Het is overzichtelijk in welke stap van bestellen/ betalen je zit.

Verzending

Levering zoals je graag wil. Op zondag en voorradig artikel besteld. Vervolgens is deze netjes op maandag verzonden. Dinsdag was het product in huis.

Algemeen

Duidelijke overzichtelijke site waar je makkelijk een bestelling kan plaatsen. Mooie productlijn en bij (bijna) elk product een datasheet van de leverancier.

Verzending

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Algemeen

Duidelijke on overzichtelijke webshop met alle informatie die je zoekt, geen poespas en doen wat ze beloven.

Verzending

Duidelijk mail bij verzending, Track & trace, alles keurig op tijd

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Fijne en overzichtelijke site waar de route van kiezen van het product tot betaling vlekkeloos verloopt

Verzending

Altijd snelle levering van producten en als een product niet gelijk leverbaar is in de hoeveelheden die wij meestal als bedrijf bestellen wordt dit telefonisch besproken. En geen verzendkosten

Klantenservice

Snelle afhandeling met reparatie en DOA's gerepareerd of nieuw.

JaWi Karma 3,36K
Algemeen

Prima site waarop de gewenste artikelen makkelijk te vinden waren. Voor een van de bestelde artikelen was een levertijd van 1 tot 3 werkdagen, maar deze werd -boven verwachting- toch al direct verzonden. Erg netjes!

Verzending

Bestelling was goed en stevig verpakt en de communicatie over de voortgang was prima.

Algemeen

Fijn ewebsite, ik kon alles vinden wat ik nodig had. Even gebeld voor advies over een draadloos project wat ik had en prima advies gekregen. Ze hebben duidelijk verstand van zaken.

Verzending

Verzending was zoals beloofd binnen 24 uur in huis. gewoon via postnl en met een track & trace nummer.

Klantenservice

Na levering nog wat vragen gesteld over hoe ik het beste mijn wifi ap's kon uitrichten, daar kreeg ik een paar tips over die ik niet in de handleiding kon vinden. Ook hier duidelijk te zien dat ze meer weten dan een gemiddelde verkoper.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

router snel ontfangen maar bleek al meteen niet goed te werken.
naar comunicatie met routershop van alles ge probeer wat niet werkte.
uit pure fustratie router willen downgraden naar orgienele fumware en daar liep hij op vast waardoor hij nu nix meer doet.
en nu willen ze ZEERSLECH mee werken terwijl eigelijk metaan al duidelijk was dat router niet goed werkte en ze je dus laten door romelen totdat je iets doet waardoor ze kunnen zegen geen garantie.
ik gun ze maar een ding dat ze maar snel over de kop gaan

de levertijd was prima

Klantenservice

lijken je te willen helpen maar laten je zo lang door romelen dat je iets doet waardoor ze kunnen zegen geen garantie of zigttermijn meer

verder beloftes om terug te bellen komenen ze nooit naar.
kenis van producte is er niet.
en service al net zo min

Algemeen

Top winkel. Ik had advies nodig en via de telefoon meteen iemand gesproken met verstand van zaken. Kwam met een advies dat goedkoper was dan ik in gedachte had wat natuurlijk erg fijn is.

Verzending

Verzending binnen 24 uur binnen zoals beloofd.

Klantenservice

Ik kwam er niet helemaal uit met de installatie. Een telefoontje met hun technische medewerker was voldoende om alles aan de praat te krijgen. Top service die je niet altijd online ziet.

Scorekaart voor Routershop

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite