Routershop

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De bestelling liep snel en vlekkeloos, product binnen 2 werkdagen in huis, netjes verpakt. Helaas het product terug moeten sturen, ook dit netjes afgehandeld.

Algemeen

De winkel heeft een goed assortiment. Bij sommige merken zou de professionele serie wat uitgebreider mogen. De service en bereikbaarheid is uitstekend..

Verzending

Ondanks het feit dat het bij de eerste bestelling niet helemaal goed ging door een latere levering dan verwacht heeft men dit zeer voortvarend opgepakt en alsnog naar behroen afgewerkt. Een tweede levering ging helemaal perfect.

Klantenservice

Klantenservice (chat en telefoon) werken uitstekend. Als je specifieke technische vragen hebt weet men snel de juiste technische persoon te vinden en daarmee door te verbinden. Er wordt ook teruggebeld indien noodzakelijk

Klantenservice:

Na een telefoontje ben ik zelf de router gaan ophalen. Er is geen showroom of winkel; ze zijn echt een webshop. Maar ik ben met een kop koffie, zeer goed en uitgebreid te woord gestaan. Goed advies gekregen over de verschillende merken routers. Veel op voorraad en ik kon de gekozen router gelijk meenemen.

Algemeen

Bestelproces was snel en overzichtelijk. Geen verzendkosten en de prijs die op Tweakers stond was ook daadwerkelijk de prijs die ik uiteindelijk heb betaald, wat altijd fijn is.

Verzending

Levering was te volgen via postnl en dezelfde dag nog verstuurd. Op tweakers waren er nog weinig beoordelingen dus ik was sceptisch. Echter is alles goed verlopen en heb ik geen problemen ondervonden

Algemeen

Gewoon goed! Erg duidelijke website en geen onnodige extra poespas op je scherm. Het is overzichtelijk in welke stap van bestellen/ betalen je zit.

Verzending

Levering zoals je graag wil. Op zondag en voorradig artikel besteld. Vervolgens is deze netjes op maandag verzonden. Dinsdag was het product in huis.

Algemeen

Duidelijke overzichtelijke site waar je makkelijk een bestelling kan plaatsen. Mooie productlijn en bij (bijna) elk product een datasheet van de leverancier.

Verzending

Op tijd geleverd en goed verpakt.

Algemeen

Duidelijke on overzichtelijke webshop met alle informatie die je zoekt, geen poespas en doen wat ze beloven.

Verzending

Duidelijk mail bij verzending, Track & trace, alles keurig op tijd

Algemeen

Fijne en overzichtelijke site waar de route van kiezen van het product tot betaling vlekkeloos verloopt

Verzending

Altijd snelle levering van producten en als een product niet gelijk leverbaar is in de hoeveelheden die wij meestal als bedrijf bestellen wordt dit telefonisch besproken. En geen verzendkosten

Klantenservice

Snelle afhandeling met reparatie en DOA's gerepareerd of nieuw.

JaWi Karma 3,11K
Algemeen

Prima site waarop de gewenste artikelen makkelijk te vinden waren. Voor een van de bestelde artikelen was een levertijd van 1 tot 3 werkdagen, maar deze werd -boven verwachting- toch al direct verzonden. Erg netjes!

Verzending

Bestelling was goed en stevig verpakt en de communicatie over de voortgang was prima.

Algemeen

Fijn ewebsite, ik kon alles vinden wat ik nodig had. Even gebeld voor advies over een draadloos project wat ik had en prima advies gekregen. Ze hebben duidelijk verstand van zaken.

Verzending

Verzending was zoals beloofd binnen 24 uur in huis. gewoon via postnl en met een track & trace nummer.

Klantenservice

Na levering nog wat vragen gesteld over hoe ik het beste mijn wifi ap's kon uitrichten, daar kreeg ik een paar tips over die ik niet in de handleiding kon vinden. Ook hier duidelijk te zien dat ze meer weten dan een gemiddelde verkoper.

Algemeen

router snel ontfangen maar bleek al meteen niet goed te werken.
naar comunicatie met routershop van alles ge probeer wat niet werkte.
uit pure fustratie router willen downgraden naar orgienele fumware en daar liep hij op vast waardoor hij nu nix meer doet.
en nu willen ze ZEERSLECH mee werken terwijl eigelijk metaan al duidelijk was dat router niet goed werkte en ze je dus laten door romelen totdat je iets doet waardoor ze kunnen zegen geen garantie.
ik gun ze maar een ding dat ze maar snel over de kop gaan

de levertijd was prima

Klantenservice

lijken je te willen helpen maar laten je zo lang door romelen dat je iets doet waardoor ze kunnen zegen geen garantie of zigttermijn meer

verder beloftes om terug te bellen komenen ze nooit naar.
kenis van producte is er niet.
en service al net zo min

Algemeen

Top winkel. Ik had advies nodig en via de telefoon meteen iemand gesproken met verstand van zaken. Kwam met een advies dat goedkoper was dan ik in gedachte had wat natuurlijk erg fijn is.

Verzending

Verzending binnen 24 uur binnen zoals beloofd.

Klantenservice

Ik kwam er niet helemaal uit met de installatie. Een telefoontje met hun technische medewerker was voldoende om alles aan de praat te krijgen. Top service die je niet altijd online ziet.

Algemeen

Hier een Ubiquiti mPower smartplug besteld aangezien deze bij Routershop goedkoop was en ze gratis verzending aanbieden op de site.
Bestellen ging super eenvoudig, evenals het betalen via iDeal. Werd keurig (en snel) op de hoogte gehouden via status mailtjes e.d.

Factuur kwam wel wat laat (maandag pas binnengekregen, vrijdag al besteld), hierom beoordeling 'Goed' i.p.v. 'Uitstekend'. Vrijdag was ook gewoon een werkdag, dus als er al menselijk ingrijpen nodig was (wat ik mij niet kan voorstellen, factuurtje aanmaken gaat automatisch toch?) dan had ik de factuur vrijdag ook al kunnen krijgen lijkt mij. Niet dat ik hem nodig heb, het is ook niet echt een probleem, maar het is misschien een klein beetje 'slordig'.

Het product had wel een behoorlijke oude firmware (1.2.6 terwijl 2.1.8 beschikbaar is), dus waarschijnlijk lag het al een tijdje op de plank bij Routershop.

Maar al met al een prima webshop waar ik zeker nog eens zou bestellen als daar aanleiding toe is.

Verzending

Goed verpakt in een neutrale bruine omdoos. Snel verzonden via PostNL (kreeg halfuur na plaatsen bestelling al mailtje dat het verzonden was + Track 'n Trace code). Routershop is onderdeel van 'KommaGo.nl', die laatste stond dan ook in mijn PostNL overzicht ipv 'routershop.nl', mocht je je afvragen wie/wat 'KommaGo' is.

Algemeen

De website is overzichtelijk en bestellen ging prima. Helaas klopte de voorraad indicatie niet, waardoor ik niet de aantrekkelijk geprijsde demo Accespoints kon kopen, maar de wat duurdere nieuwe. Toen ik bestelde stond de voorraadindicatie op groen. Toen ik werd gebeld met de mededeling dat ik tegen een meerprijs wel de nieuwe variant kon kopen, kon ik niet anders dan akkoord gaan, daar ik de dag erna de accespoints nodig had. Er werd niet meegedacht over het delen in het prijsverschil (15 euro p/s op bestelling van 2 AP's). Daarnaast waren ze, gebaseerd op de nieuwsprijs, niet de goedkoopste. Toen ik dat aangaf aan de medewerker, werd mij middels een verkooppraatje medegedeeld dat ik toch wel hele goede service van ze kon verwachten... Zorg er eerst maar eens voor dat je voorraadindicatie klopt op je website.

Verzending

Verzending was goed. Grote doos met plastic luchtkussentjes.

Klantenservice

Ik werd gebeld over het prijsverschil, dat is netter dan 'even' een mailtje sturen dat het product voor deze prijs niet meer leverbaar is. Doch, de verkoper/ medewerker die contact met mij op heeft genomen, moet gemerkt hebben waar ik het over had en ik vind het jammer dat hij mij niet heeft kunnen helpen bij een compensatie van het prijsverschil. Had desnoods als excuus die 2 kabeltjes van een meter gratis erbij gedaan, dat getuigt van begrip naar je klanten toe.

EDIT 23-12-2014:
Naar aanleiding van deze review werd ik gebeld door een medewerker van deze winkel. Deze bood netjes zijn excuses aan en gaf aan dat dit niet de gebruikelijke gang van zaken is. Daarnaast bood deze medewerker zelf aan om toch de oude prijs te hanteren, waardoor ik 30 euro teruggestort kreeg. Dit vind ik erg netjes van de shop.

Complimenten jongens, jullie kunnen vaker bestellingen van mij tegemoet zien!

Klantenservice:

Routershop levert snel en alleen goed spul. alleen kwaliteitsspullen worden verkocht wat in mijn beleving leidt tot meer tevreden klanten.

Algemeen

Goede en overzichtelijke website. Alles staat vrijwel beschreven, waardoor keuze snel is gemaakt. De algemene indruk is dus uitstekend.

Verzending

Zending gebeurde in een stevige doos, met een echter laag papier aan de onderkant. Zending was verstuurd binnen 24u, maar op maandag i.p.v. zondag (dag van bestelling). Maar weet niet of dit een PostNL probleem is?

Algemeen

Toen ik belde werd de telefoon meteen opgenomen en na het stellen van mijn vraag werd ik doorverbonden naar de juiste persoon die mij op een vriendelijke manier van een goed advies voorzag. De website werkt snel, is goed navigeerbaar en ziet er eigentijds uit.

Verzending

Supersnel. In de namiddag heb ik via iDeal betaald en de volgende ochtend stond de pakketbezorger al voor de deur. De router die ik besteld heb zat in een goed formaat omdoos die was opgevuld met dempend materiaal.

Algemeen

Een partij met zeer veel kennis in huis. Website is overzichtelijk en omschrijvingen zijn duidelijk. Ik heb telefonisch contact met ze gehad omdat ik problemen had met mijn router die ik had gekregen van Ziggo. Ik had snel een vriendelijke dame aan de lijn die echt veel wist! (En dat voor een vrouw) ;-) uiteindelijk hebben zij mij een R7000 aangeraden van Netgear omdat het volgens haar op dit moment de beste router is. Ik heb de router nu in huis en geen moment spijt van gehad. De router was wel prijzig maar dan heb je ook wat. Super bedankt Routershop!

Verzending

Via de website besteld volgende dag in huis. Dik in orde!

Algemeen

Binnen 3 uur antwoord op mailtje voor het plaatsen van btw nummer en aanpassen van proforma voor intracommunautaire levering.

Verzending

Gratis verzending met track & trace. Indicatie van verzenddatum kon beter (product was nog niet op voorraad).

Klantenservice

Na ontvangst attendeerden ze mij op een firmware update voor de router.

Algemeen

Prima webwinkel, overzichtelijk en veel informatie bij de producten. vriendelijk personeel aan de telefoon. Het assortiment is ook erg groot dus voldoende keuze.

Verzending

Verzending was snel, binnen 24 uur had ik mijn bestelling binnen in een normale bruine doos met factuur.

Klantenservice

Erg goed, ik had een powerline setje besteld wat in mijn huis niet bleek te werken. ik kon het gratis terugsturen en kreeg binnen een week mijn geld terug!

Scorekaart voor Routershop

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg