Routershop

994 producten en 1.103 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Routershop

Review toevoegen

Algemeen

Toen ik belde werd de telefoon meteen opgenomen en na het stellen van mijn vraag werd ik doorverbonden naar de juiste persoon die mij op een vriendelijke manier van een goed advies voorzag. De website werkt snel, is goed navigeerbaar en ziet er eigentijds uit.

Verzending

Supersnel. In de namiddag heb ik via iDeal betaald en de volgende ochtend stond de pakketbezorger al voor de deur. De router die ik besteld heb zat in een goed formaat omdoos die was opgevuld met dempend materiaal.

Algemeen

Een partij met zeer veel kennis in huis. Website is overzichtelijk en omschrijvingen zijn duidelijk. Ik heb telefonisch contact met ze gehad omdat ik problemen had met mijn router die ik had gekregen van Ziggo. Ik had snel een vriendelijke dame aan de lijn die echt veel wist! (En dat voor een vrouw) ;-) uiteindelijk hebben zij mij een R7000 aangeraden van Netgear omdat het volgens haar op dit moment de beste router is. Ik heb de router nu in huis en geen moment spijt van gehad. De router was wel prijzig maar dan heb je ook wat. Super bedankt Routershop!

Verzending

Via de website besteld volgende dag in huis. Dik in orde!

Algemeen

Binnen 3 uur antwoord op mailtje voor het plaatsen van btw nummer en aanpassen van proforma voor intracommunautaire levering.

Verzending

Gratis verzending met track & trace. Indicatie van verzenddatum kon beter (product was nog niet op voorraad).

Klantenservice

Na ontvangst attendeerden ze mij op een firmware update voor de router.

Algemeen

Prima webwinkel, overzichtelijk en veel informatie bij de producten. vriendelijk personeel aan de telefoon. Het assortiment is ook erg groot dus voldoende keuze.

Verzending

Verzending was snel, binnen 24 uur had ik mijn bestelling binnen in een normale bruine doos met factuur.

Klantenservice

Erg goed, ik had een powerline setje besteld wat in mijn huis niet bleek te werken. ik kon het gratis terugsturen en kreeg binnen een week mijn geld terug!

Algemeen

Zeer goede en vriendelijke hulp gekregen aan de telefoon. Hier hebben ze echt kennis van zaken! Ik heb al diverse bestellingen gedaan en altijd een vertrouwd gevoel aan over gehouden. Ze zijn eerlijk met hun voorraden en komen afspraken altijd na.

Verzending

Volgens afsrpaak volgende dag in huis

Algemeen

shop heeft m.i. een duidelijke website met voldoende productinformatie.
de afhandeling van de bestelling gaat snel en vlot en de status-updates via e-mail zijn ook vlot binnen.

Verzending

vlotte verzending, met track&trace. product goed verpakt

Klantenservice

ik krijg nu - ruim 2 maanden na aanschaf van de router - keurig een berichtje van de shop dat er een nieuwe versie van de firmware voor m'n router beschikbaar is. vind ik goede service, zeker voor mensen die niet zo technisch onderlegd zijn en dus geen benul hebben van het bestaan van updates...

Algemeen

Ik zocht een goede repeater en het product dat ik in gedachte had was alleen op voorraad bij Routershop.nl. Een medewerker wees mij echter op de nadelen van een repeater (50% snelheidsverlies) en raadde mij een accesspoint aan. Deze werkt perfect!

Zowel dit product (Engenius ECB300) als de routershop is een echte aanrader!

---

Na het bestellen gelijk een orderbevestiging en vlak daarna een bericht met track&trace code van PostNL dat het pakket was verstuurd. Er werd verteld dat als ik problemen had met het product dat ik nog binnen 2 weken retour kon sturen, maar dat ga dus duidelijk niet doen.

Verzending

Besteld om iets over 5 uur en dit was de volgende middag al binnen! Was verder ook netjes verpakt.

Algemeen: Score: 3
Algemeen

Vriendelijke service en ze denken met je mee. Een probleem ik zie dat wat ik net bestelde bij alle andere winkels 1/3 goedkoper is. Dat is wel jammer. Nu hoef ik het niet zelf te betalen maar als ik dat wel moet, let ik extra goed op voor ik daar wat bestel.

maar nogmaals de service is geweldig maar of dat de extra kosten waard zijn.

ps het betreft hier de betreffende AP. Overige producten heb ik (nog) niet bekeken.

Verzending

Ik heb alles op tijd binnen gekregen. Keurig met een track and trace verzonden. Verpakking zag er verzorgd uit.

Algemeen

Wat een fijne webshop om iets te kopen. Dujidelijk, overzichtelijk en voordelig. Ik was op zoek naar een Devolo Dlan Wireless zag hem voor een mooie prijs bij Routershop staan.

Aangezien ik eerder met Routershop (Coolblue) met volle tevredenheid zaken heb gedaan, heb ik ook dit product bij hen besteld.

Verzending

Het een en ander is misgegaan. Dit was echter te wijten aan de TNT en niet aan de Routershop.

Bij het volgen van mijn pakje zag ik tot mijn schrik dat het pakje al bezorgt was... Alleen niet bij mij. Ik heb direct contact opgenomen met Routershop en ben daar uitstekend geholpen. Als klant wil je graag gerustgesteld worden en dat hebben ze heel goed gedaan.

In dat opzicht niets dan lof voor Routershop en met name voor Jos Niels die dit in behandeling heeft genomen.

Het pakje is wat later bezorgd maar is terecht gekomen.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Mijn eerste bestelling bij routershop.nl is een D-Link DIR-505. Handig ding en snel geleverd voor een lage prijs. Aanrader.

Verzending

Prima verpakt, binnen en dag geleverd en netjes de codes om het pakket te volgen ontvangen.

Klantenservice

Nog geen ervaring mee gelukkig. Maar gezien de netheid en snelheid van afhandeling van mijn bestelling heb ik er alle vertrouwen in dat het wel goed zal komen mocht ik onverhoopt ooit de aftersales van dit berdijf in moeten schakelen. Routershop heeft in ieder geval mijn vertrouwen.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Site is overzichtelijk en duidelijk. Niet de goedkoopste , maar wel de snelste, en dit had ik nodig. Verzendkosten kunnen misschien iets lager.

Verzending

Zeer snel geleverd, zoals men ook op de site heeft staan.

Algemeen

Uitgebreide keuze beschikbaar met duidelijke uitleg bij de verschillende producten. Verder geen hulp nodig gehad van medewerkers bij de bestelling.

Bestellen ging makkelijk & snel. Systeem werkt prima en kinderlijk eenvoudig. Prijzen zijn ook prima, zeker wanneer je diverse producten nodig hebt en alles op voorraad is!

Verzending

Netjes trace code en werd nog die zelfde dag verzonden en dus volgende dag in huis. Top!

Klantenservice

Per ongeluk verkeerde besteld. (ik had zelf even niet op zitten letten en zonder Wifi gekozen, terwijl ik juist wifi wilde maken) Probleem gemeld, ik kreeg een retourcode. Volgende dag al een linkje om aanvullende betaling te doen en en volgende dag werd het juiste product alweer verzonden.

Dus binnen 2 dagen product omgeruild. Handig, want meestal zit je echt om je producten te springen.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Al vaker producten besteld bij Routershop. Kortom zeer goede ervaringen en concurrerende prijzen. Diverse producten gekocht varierend van diverse routers/switches tot harde schijven. Hier altijd een vertrouwd gevoel aan over gehouden. Als ik bij Routershop bestel dan weet ik dat het goed komt.

Algemeen

Zeer goede service en goede hulp aan de telefoon.
Mensen zijn vriendelijk, nemen de tijd en hebben kennis van zaken.
Niets dan lof over deze winkel.

---

Ik heb gelukkig nog geen aftersales nodig gehad.
Alles werd netjes geleverd zoals in de overzichtelijke webshop online stond vermeld.
De unit voldeed verder aan alle eisen die ik telefonisch voorgelegd ehb, en die men aan de telefoon ook bevestigd heeft.
Niets negatiefs te melden dus.

Verzending

Levertijd was supersnel !!
Perfectamento.

Algemeen

Overzichtelijke site met veel keuze mogelijkheden, En goede beslissing kunnen nemen na telefonisch advies

Verzending

Prima volgens afspraak afgehandeld en geleverd.

1 2

Scorekaart voor Routershop

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg