Routershop

994 producten en 1.103 uitvoeringen
?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2Fshopi
Welkom

Welkom op de shopsurvey pagina van Routershop.nl. Hieronder vindt u de gedeelde ervaringen van onze klanten. Bij Routershop kunt u terecht voor al uw routers, firewalls, switches, draadloze apparatuur en allerhande accessoires.

Routershop.nl is één van de specialistische webshops van KommaGo.
Betalen en verzenden

Routershop.nl verstuurt bestellingen in de Benelux met PostNL zonder bijkomende kosten.

Afhalen is ook mogelijk. Wij ontvangen u graag in onze showroom!

iDeal
Creditcard
Vooruit per bank
Rembours

?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2Fshopi= eigen voorraad

Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag zijn wij van 09:00 tot 17:30 bereikbaar via telefoon, E-mail en chat.

Bestellingen worden indien op voorraad tot 21:00 verzonden op maandag t/m vrijdag.

Bij het afrekenen kunt u ook kiezen voor een PostNL afhaalpunt, aflevertijd en datum.

?url=http%3A%2F%2Fwww.netwerkshop.nl%2Fs

Scorekaart voor Routershop

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1103 producten, 419 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,5 (1,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,2 (0,8% onder gemiddeld)