Routershop

927 producten en 1.034 uitvoeringen
?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2Fshopi
Welkom

Welkom op de shopsurvey pagina van Routershop.nl. Hier onder vindt u de gedeelde ervaringen van onze klanten. Bij Routershop kunt u terecht voor al uw routers, firewalls, switches, draadloze apparatuur en allerhande accessoires.

Routershop.nl is één van de specialistische webshops van KommaGo. Een overzicht van de andere webshops van KommaGo vindt u hier
  ?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2FshopiKlik hier voor al onze shops!

Betalen en verzenden

Routershop.nl verstuurt bestellingen in de Benelux met PostNL zonder bijkomende kosten.

Afhalen is ook mogelijk. Wij ontvangen u graag in onze showroom!

iDeal
Creditcard
Vooruit per bank
Rembours

?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2Fshopi= eigen voorraad

Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag zijn wij van 09:00 tot 17:30 bereikbaar via telefoon, E-mail en chat.

Bestellingen worden indien op voorraad tot 21:00 verzonden op maandag t/m vrijdag.

Zondag verzenden wij ook tot 21:00

Scorekaart voor Routershop

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1034 producten, 451 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,7 (2,3% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,6 (1,4% onder gemiddeld)