Expert

3.824 producten en 4.613 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Expert

Review toevoegen

Algemeen

Altijd plezierig geholpen, goede kennis van zaken, vlotte afhandeling, goed order proces, leveren altijd op de afgesproken datum, tijdstip.

Verzending

levering van het juiste product op de juiste dag op het juist tijdstip

Klantenservice

Voldoende personeel, ruim de tijd om klant te informeren

Algemeen

Ruime keus aan producten. Na een bestelling geplaatst te hebben, werd ik door de winkelzaak van mijn keuze snel teruggebeld. Wensen werden nogmaals doorgenomen en afspraak tot levering werd gemaakt. Allemaal heel vriendelijk.

Verzending

Levering van de wasmachine ging ook goed. Oude machine er uit en afvoeren, nieuwe machine er in, aansluiten, afstellen, proefdraaien, klaar! Ook nog als tip meegekregen om de wasmachinekraan te controleren op lekkage. Dit schijnt nogal eens voor te komen als je een kraan na tig-jaar een keer dichtdraait en daarna weer open zet.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Online bestelling geplaatst. Was zeer eenvoudig. Daarna benaderd vanuit de lokale Expert winkel om de bestelling door te nemen en afspraak te maken over de levering. Alles conform afspraak geleverd. Levering en installatie prima, zeer vriendelijke medewerkers die voorzichtig met de vriezer omgingen en hem keurig hebben geinstalleerd

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Online besteld, bij de bestelling staat: 'U kunt alle online aangekochte artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren in één van onze winkels'

Dat geeft een fijn idee, vervolgens krijg je het pakketje van een Expert filiaal ergens in de buurt (40 km).

Nu wou ik het product retour sturen en dacht, ik breng het wel naar mijn lokale Expert winkel.
Dan kom je er ineens achter dat je het product wel kan retourneren in een winkel, maar alleen in die winkel die het opgestuurd heeft.

Klantenservice

Klantenservice gaat kijken of ze de tekst aan gaan passen, het staat er nu onduidelijk.
Het maakt mij niet uit, ik heb niet de intentie om daar ooit nog iets Online te kopen.

Algemeen

Perfect geholpen, goed verstand van zaken! Ook in de winkel geweest en deze is keurig netjes en goed personeel.

Verzending

Keurig verpakt en netjes op tijd ontvangen.

Klantenservice

Goede uitleg en netjes behandeld.

Algemeen

Het artikel wad goed en goedkoop. Dus shoppen bij verschillende leveranciers loont zeker wel hoor.

Algemeen

Alles is uitstekend verlopen. Zeker een aanrader voor anderen. Snelle levering en telefonisch contact was zeer beleefd. Weinig aan toe te voegen behalve: uitstekend op alle fronten.

Verzending

Op tijd geleverd, beleefde en correcte afhandeling en vooral veilig in deze tijd.

Klantenservice

Er moest even gebeld worden omdat de leveringsdatum niet klopte en dat werd heel correct afgehandeld.

Algemeen

Bestelling was eenvoudig te plaatsen, de prijs was goed en het werd de volgende dag geleverd.

Verzending

Tijdig geleverd en goed geïnformeerd.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Eind november besteld voor de kerst.
Bij bestelproces werd aangegeven dat het leverbaar was. Bleek niet te zijn. 2x mailcontact en 5x telefonisch contact gehad. Tijdens telefoongesprekken het juiste productnummer doorgegeven. Helaas ik kreeg het verkeerde product mee. Ik kon het ruilen voor het juiste product, maar het personeel wilde mij weer een ander product meegeven. De eigenaar heeft het netjes opgelost en ik kreeg mijn geld terug. Ik kreeg nog een aardigheidje voor het ongemak, maar dat hoefde niet. Uiteindelijk na 5 weken elders besteld en een dag later in huis.

Verzending

Geen verzending geweest. Ik ben 2x naar de winkel geweest en kreeg het verkeerde 2x geleverd.

Klantenservice

De eigenaar probeerde het op te lossen, maar het personeel was niet kundig en de website is onvoldoende ingericht als het gaat of een product op voorraad is of niet.

Algemeen

De prijs / levertijd was op dat moment het beste, het betrof een bluetooth JBL koptelefoon, pas op de site van Expert was het verschil tussen het normale- en handsfree type duidelijk te onderscheiden.

Verzending

Snel geleverd volgens afspraak, zelfs in drukke tijden vlak voor de feestdagen.

Klantenservice

De klantenservice is prima, je ontvangt enige tijd na levering het verzoek om je ervaringen na je bestelling te delen.

Algemeen

Heb een elektrische tandenborstel gekocht bij Expert, via internet. Wordt via locale winkel uitstekend afgehandeld. Hier geen advies nodig. Van eerdere aankopen weet ik dat ze veel kennis van zaken hebben, en eerlijk adviseren. Altijd goede ervaring met fysieke Expert winkels (Dongen, Tilburg, Nuenen).

Verzending

product werd door locale winket geleverd op afgesproken tijd.

Algemeen

Pakket werd snel bezorgd, eerder dan beloofd.
De levering was conform bestelling
Voor een zeer aantrekkelijke prijs!

Verzending

De levering kwam binnen 24u! Zou eigenlijk 2 dagen duren. Top!

Algemeen

Tijdens lockdown koffiezetapparaat besteld.
Levering stond gepland op dag dat ik er niet was.
Telefonisch overleg: 1 dag verschoven.
Prima uitgevoerd
Goed apparaat met losse factuur overhandigd

Algemeen

Men was helder voor wat betreft het assortiment, gerelateerd aan de schaarste van chips. Toch heb ik een prima vaatwasser geïnstalleerd gekregen. Een naar mijn indruk nog niet zo ervaren installateur plaatste deze en werd later bijgestaan door een meer ervaren collega. Mooi om te zien dat training on the job werkt!

Verzending

Prima verpakt, geen rommel thuis waarna een mooi apparaat in mijn keuken werd geïnstalleerd

Algemeen

Vakkundig geholpen door de medewerkers aan de telefoon. Wij hadden een nieuwe inbouw koelvriescombinatie nodig en de maatvoering was wat specifiek. Er werd goed meegedacht en geluisterd naar onze wensen. Ook de levering en montage was heel goed. Ik bestel volgende keer gerust weer bij expert.

Verzending

Alles was goed verpakt, geen beschadigingen en zo geleverd dat het na installatie gelijk kon draaien. Dat is met een koelvriescombinatie wel erg fijn.

Klantenservice

Vakkundig en oplossingsgericht meegedacht.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik heb mijn product correct ontvangen, maar ik moest in totaal vijf weken wachten voordat ik het kreeg. Ik heb ook in totaal drie e-mails gestuurd met de vraag wat de status van mijn product was om te zien waar het product zich op dat moment bevond. Je verwacht meer professionaliteit van een merk als expert met 140 winkels. Je verwacht in ieder geval ook dat ze je iets vertellen over de status van je product als je ze wekenlang niet ontvangt.

Verzending

Ze hebben me in totaal drie keer hetzelfde product gestuurd. De eerste twee producten "verdwenen" zoals ze me vertelden. Ik kreeg de derde, maar de bezorger bracht hem niet op tijd en ik moest hem ophalen bij het Postnl punt.

Klantenservice

Klantenservice was alleen behulpzaam als je actief contact met hen zocht om naar de status te vragen.

Algemeen

De hele bestelling van eerste telefoontje t/m aflevering is gewoonweg perfect verlopen. Het betrof een inbouw vaatwasser en daar zijn afmeting altijd een behoorlijk kritiek punt. Samen met de verkoper besproken wat ik gemeten had en daarbij heldere uitleg gekregen, geen gebruik gemaakt van de inmeetservice omdat dat aan onze kant niet goed uitkwam (anders had ik dat wel gedaan, het is vind ik een goede extra service die geboden wordt).

Verzending

Er werd actief meegedacht over een handig bezorgmoment en daar werd keurig aan voldaan.

Klantenservice

Eigenlijk is dit geen echte "klantenservice" in ondersteuning achteraf, maar valt m.i. ook onder dit kopje:

Het enige minpuntje was dat de Expert in z'n _algeheel_ met dusdanig zelfstandige vestigingen werkt, dat er geen verdere onderlinge samenwerking is: als de winkel in de buurt het product niet op voorraad heeft en zelfs als de levertijd onbekend is, dan kost het vanuit een verder gelegen winkel alsnog wel voorrijkosten per km. om te laten bezorgen. Echter dat is een keuze geweest van onszelf om dat dan toch te accepteren, want we wilden dát merk/type en de leverbaarheid van witgoed is op dit moment overal een probleem. Hier zou eigenlijk het landelijke concept van Expert eventueel iets mee moeten doen, dat ligt niet aan één specifieke winkel. Vandaar dat de score hier niet "Uitstekend" is.

Algemeen

Algemeen oordeel over Expert is goed. Was in het verleden ook al zo en is eigenlijk niet veranderd.

Verzending

Ik heb een zeer goedkope (zo niet de goedkoopste die via internet te bestellen is) Chromebook aangeschaft. De kwaliteit is daar ook naar. Ik wilde slechts een goedkoop Chromebook om eea uit te proberen, ongeacht de kwaliteit

De levering van de Chromebook was echter goed. Ietwat vaag over of de bestelling nou wel of niet de volgende dag binnen zou zijn.

Klantenservice

Eerst even de vraag: wat is ervaring over de klanten? Deze zinssnede is vaag.
Ervaring over de klantenservice kan ik wel geven: Goed want gelijk aan het personeel van de winkel en die was ook goed.

Algemeen

Had een kortingscode die keurig is verwerkt. De bestelling was keurig de volgende dag afgeleverd.

Verzending

De bestelling was keurig de volgende dag afgeleverd.

Klantenservice

De vorige bestelling was niet op voorraad. Ik had bij deze een kortingscode gebruikt, Het geld hiervan was niet in de terugbetaling verwerkt, maar is keurig opgelost door de klantenservice.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Bestellen en betalen gaat probleemloos, de informatie op de website (gevonden via tweakers) voldoende. De prijs was de laagste.

Verzending

afleveren gebeurt via de plaatselijke winkel. En als daar geen voorraad is (hoewel website anders beweert) heeft men een flink probleem. Erover communiceren via chat of mail verloopt moeizaam.
Uiteindelijk is alles opgelost en geleverd, maar dat had veel beter gekubnd.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Expert

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg