Expert

3.479 producten en 4.173 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Expert

Review toevoegen

Algemeen

De bestelling ging eenvoudig en snel. Product was leverbaar bij mijn lokale Expertwinkel en zij leverde op de afgesproken datum en tijd. Nette bezorger die de tijd nam om alles uit te leggen. Kortom super tevreden!

Verzending

Vriendelijke bezorging en netjes op de afgesproken tijd.

Algemeen

Ik heb bij Expert Dinxperlo een Sonos Move gekocht. Online besteld en de volgende dag kwamen ze het al brengen! Ik ben daarom tevreden over Expert.

Verzending

De bestelling zat in een Oranje doos. Goed beschermd. En het product werd binnen 24 uur geleverd.

Algemeen

Fijne ervaring gehad met Expert. Kortingsactie op een Acer Chromebook gemist, gebeld met de Expert uit het dorp of er nog iets mogelijk was en dat was geen probleem. Alsnog de Chromebook voor de actieprijs kunnen aanschaffen!

Algemeen: Score: 2

Algemeen

We leven nu ruim een jaar met Corona. Dus als een webwinkel tot 4x toe zonder slag om de arm claimt dat ze de volgende dag levert, dan mag je er van uitgaan dat dat ondanks de logistieke problemen is die de huidige realiteit met zich meebrengt. Zeker ook omdat er nergens op de frontpage of klantenservice pagina of zelfs in het besteltraject een waarschuwing staat.

Niet dus. Tot en met betaling krijg je nog een paar keer de duidelijke belofte dat ze de volgende dag leveren. Maar zodra je terugkomt van de iDeal pagina is dat opeens een 'verwachte leverdatum' geworden. En krijg je een mail waarin ze zeggen dat door de Corona crisis levering vertraagd kan zijn.

Klantenservice

Tot ze je geld binnen hebben maken ze prachtige beloftes. Maar zodra je betaald hebt is die gegarandeerde levering opeens een 'verwachte leverdatum'. Dus ga je bellen om te vragen wat er gaande is. Dan krijg je de vermoorde onschuld aan de telefoon. Dat ik zelf toch ook wel begrijp dat ze door de Corona crisis wat extra tijd nodig hebben. Dat hoeven ze toch niet te vermelden!? Nee, morgen leveren dat zat er zeker niet in. Na het weekend...

De eerste maand of zelfs maanden zou het Corona argument gewerkt hebben, maar we zijn nu een jaar verder. Als je nu claimt morgen te leveren, dan ga ik er vanuit dat je daarin de Corona problematiek hebt meegenomen...

Annuleren kon, maar wanneer ik m'n geld terug zou krijgen wisten ze niet. Want Corona... Maar als ik het product zo graag morgen al wilde hebben, dan kon ik het in een Expert winkel in de buurt (20 minuten rijden) ophalen hoor!

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen, het proces verliep zeer goed en vervolgens prima geholpen door de winkel van waaruit de bestelling kwam. Erg tevreden en super service.

Verzending

Product werd snel en goed geleverd door de winkel zelf waardoor alles netjes was.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

In mijn beeldvorming was Expert een winkelketen die ergens in de jaren '90 is blijven hangen. Door gebrekkige voorraad bij andere winkels toch maar een poging gedaan om een audiosysteem te bestellen. Helaas is mijn negatieve beeld bevestigd.

Op een donderdag om 21:25 een bestelling geplaatst, wat verder soepel ging. Het produt was op voorraad en vandaag besteld is morgen in huis was de belofte. Zij werken vanuit (lokale, en nu door de lockdown gesloten) winkels en die was toen echter al dicht. We gaan het zien Vrijdag om 15:00 kreeg ik de digitale factur en bericht dat hij vandaag verzonden gaat worden, met geljik allerlei Corona-gerelateerde smoesjes over vertagingen waar op de website ij het bestellen met geen woord over werd gerept. Ik zou de track & trace code nog krijgen. Zaterdag haad ik nog geen track & trace code ontvangen en heb er maar eens een telefoontje aan gewaagd aan het filiaal. Ik voelde me weinig serieus genomen door de joviale man. En het smoesje "we horen wel eens vaker dat verzendbevestigingen niet aankomen" kan je anno 2021 ook niet meer mee aankomen. Hij zou vandaag verzonden worden. In de PostNL-app zag ik gisteren al dat het pakketje aangemeld was, dus vermoedelijk was dat ook nergens op gebaseerd. Dinsdag was het er pas. De (binnenste) doos van het audiosysteem was op een hoek ingeduikt, maar het product zelf was niet beschadigd en wel nieuw. Op de buitenste doos zitten ook nog de stickers van hun leverancier, dus de letterlijke term dozenschuiver is wel op z'n plaats.

Als je het standaard bestel- en leverproces niet eens op orde hebt heb je anno 2021 niets meer te zoeken. Een dagje later zou niet erg zijn, maar de rest gaat ook wat knullig.

Verzending

De beloofde levertijd wordt niet gehaald, en de track & trace code moet ik nog steeds ontvangen.

Klantenservice

Joviale man en de antwoorden hadden weinig toegevoegde waarde. Na een telefoontje wist ik exact net zoveel als daarvoor.

Algemeen

Bestelde een product en werd snel gebeld dat er nog maar 1 was en dat die was open geweest. Hier had ik geen probleem mee dus stuurde ze hem om. Na afloop leek het niet helemaal compleet en bijna direct werd het onderdeel naar mij verstuurd zonder extra kosten.

Klantenservice

Product dat ik kocht was niet helemaal compleet. Was uitgepakt geweest en werd vermeld bij de verkoop. Na dat ik hier achter kwam mailde ik en werd het onderdeel direct op gestuurd. Top service

Algemeen

Wasmachine was op voorraad, winkel belde voor een afspraak. 3 dagen later stond de Wasmachine op z'n plek. En dat de week na Black friday. meer dan tevreden!

Algemeen

Website werkte niet super goed, leek heel traag, bestelknop werkte niet voor de rest duidelijk bestelproces

Verzending

Zeer snelle levering (dag sneller dan aangekondigd)

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling is netjes en zonder beschadigingen op de verwachte dag aangekomen. Ik had alleen geen communicatie over de bezorging ontvangen, en had hier ook geen mogelijkheid voor bij de bestelling zelf.

Ipv vind ik halverwege de dag een onduidelijk briefje dat mijn pakketje bij een nabijgelegen bezorgpunt lag.

De bezorging naar bezorgpunt had mijn voorkeur, maar dit voelt meer als toevallig goed uitgekomen.

Algemeen

Afgelopen zomer een airco gekocht. Op advies van de Expert medewerker een aeg gekocht. geen spijt van gehad! Top ding.

Verzending

Levering was snel en doos netjes.

Algemeen

Website werkt prima, de benodigde producten zijn eenvoudig te vinden. Voldoende betaal mogelijkheden. Het bestelproces is duidelijk.

Verzending

Zending was op tijd en was goed verpakt. Producten waren voldoende beschermt.

Klantenservice

Klantenservice belde op dat de mee bestelde CAT5e kabel niet op voorraad was. Hierbij deden ze meteen het voorstel een CAT6 kabel te leveren voor dezelfde prijs. Goede service

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Bestelling was snel en gemakkelijk gemaakt, betaling kon via de bekende methodes zoals IDeal. Maar goed bestellen is 1 ding.....

Klantenservice

Ik had een stofzuiger gekocht en zoals hoort netjes uitgepakt en in elkaar gezet en even getest. Getest door aan te zetten en uiteraard even stukje over de vloer gaan. Wat bleek de stofzuiger zoog zich zo vast aan de grond dat het krassen ging maken. Dus die moest terug en dan begint het. Terug gebracht naar een winkel in de buurt waar heel verontwaardigd werd gereageerd dat ik een stofzuiger die ik heb aangehad durf te retourneren. Ze deden alsof ik er de hele kamer mee had stof gezogen terwijl dit helemaal niet het geval was. Toch bij de winkel gelaten en het zou worden beoordeeld en dan kreeg ik het volledige of deel van bedrag terug. Paar dagen later kreeg ik wat terug maar wel €20,- minder dan het aankoop bedrag. Gebeld om navraag te doen waar dat over ging en nog gezegd een nieuwe stofzuigerzak is geen €20 kost. Reactie was dat dit de standaard kosten zijn bij lichte bevuiling en dus nog meer als men het beoordeeld als nog viezer. Hierop was mijn reactie dat het de laatste keer is dat ik wat bij Expert koop, waardeloze service.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Aardige lui, behulpzaam, je krijgt alle tijd om wat te proberen. Trek wel je eigen plan, bereid je voor in wat je wilt hebben en betalen. Snelle service, goede communicatie. Expert moet blijven!

Verzending

Moest wel ff paar dagen wachten op de aanbieding. Niet in de winkel op voorraad.

Winactie

Algemeen

TV aangeschaft tijdens de XXL campagne van Expert. Mooie actieprijs en supersnelle afhandeling en bezorging. Product netjes volgens de verwachte levertijd geleverd en geïnstalleerd, helemaal top!

Algemeen

de enige winkel dit hem in het Wit en op tijd kon leveren, opgehaald in de winkel

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Vorige week (27-12-19) een monitor besteld bij de Expert met levering op het filiaal in Elst gld. Zou de volgende werkdag geleverd worden.
Helaas was dit niet het geval, en met de vraag wanneer dan wel geleverd kon worden kreeg ik het antwoord: "weet ik niet" van de verkoopmedewerker.

Na verschillende telefoontjes door de week heen waar ik iedere keer weer het antwoord: "weet ik niet" kreeg van de persoon aan de andere kant van de lijn ben ik vandaag naar het filiaal zelf gegaan. Daar werd mij nonchalant medegedeeld dat het product niet leverbaar is.
Om de woorden van de verkoopmedewerker te gebruiken: "dat is klote, joh".

Op de vraag wanneer ik het betaalde bedrag van €279 terug gestort zou krijgen kreeg ik wederom het antwoord: "weet ik niet" van de beste man aan de balie.
Nu maar afwachten hoe lang ik het duurt voor ik mijn geld terug krijg.

EDIT: Ik moet het ze wel nageven. Na annulering van de bestelling had ik dezelfde dag nog het geld weer op de rekening staan. Dat is nog één positief punt voor de Expert.

Klantenservice

Helaas door het beroerd te woord gestaan worden keer op keer door verschillende medewerkers heb ik nu het vertrouwen in Expert wel verloren.
Voor mij dan ook geen volgende bestelling meer.

Algemeen

Product (laptop) aangeschaft i.v.m. 10% korting actie.
supersnelle afhandeling en bezorging. Volgende dag in huis.

Algemeen

Prima zaak met zeer vriendelijk personeel. Ik was in Assen in de winkel en moest voor Franeker een bestelling doen ( mijn wasmachine was stuk)
Personeel heeft keurig een prima wasmachine voor me geregeld
Top!!!

Verzending

Volgende dag in huis! Top!

Prima!!!

Winactie

Algemeen

Binnen een dag na de bestelling een mail gekregen met een indicatie van de levertijd. De levertijd was nog korter dan deze indicatie en toen de doos van het bestelde artikel toch wel erg groot bleek te zijn (ik had deze bij de vestiging van expert Vlaardingen laten bezorgen) nog kosteloos bij mij thuis afgeleverd door de winkel.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Expert

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg