Expert

2.517 producten en 3.104 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Expert

Review toevoegen

Algemeen

Expert Wijchen. Super service ! Super vakkundig personeel. Dit is echt een aanrader Bravo !

Thuis gemonteerd

mrfu Karma 44,9K

Algemeen

Witgoed besteld bij Expert. Op de website is het constant 'Voor 23:00 bestellen, morgen bezorgd.' Ik heb het hele bestelproces doorlopen, zodra de bestelling eenmaal geplaatst is, wordt het "levertijd 4 dagen". Dat voelt heel erg klant onvriendelijk aan.

Maar goed, binnen 2 dagen was het product al vanuit de leverancier bij Expert aangekomen. Expert heeft netjes gebeld wanneer ze het mogen brengen en dezelfde dag is het nog bezorgd. Bij iedere bestelling (uit de folder) zou een Bluetooth speaker meegeleverd worden. Toen de mannen van Expert langskwamen om de apparatuur te leveren hadden ze geen speaker bij, daar was ik al bang voor.

Met deze mannen afgesproken dat ze het zsm. alsnog zouden leveren. 1 Weekje later nog steeds niks geleverd, dus maar contact opgenomen met de klantenservice: "ja u zou het zelf komen ophalen bij een van onze filialen". Uh, nee dus. Ten eerste niet wat we hebben afgesproken. Ten tweede: Expert vergeet iets te leveren en dan mag ik zelf maar langskomen om het alsnog op te halen. Fijn is dat, zo is de service naar klanten toe.

Tot op heden nog steeds niet het product gekregen. Het gaat mij absoluut niet om die stomme Bluetooth speaker, ik heb bij Expert voor Ą350 besteld, dus die (gratis) 19 euro plastic speaker met een merknaampje erop boeit mij absoluut niet. Het is simpelweg erg wrang dat een groot concern zoals Expert klanten zodanig niet tegemoet komt en daarbij ook hun eigen fouten niet wil oplossen.

Mocht men iets willen bestellen bij Expert, kan ik Paypal of Creditcard aanraden, zorg ervoor dat je levergarantie hebt.

(Expert kan mij benaderen om het alsnog op te lossen, maar deze review laat ik netjes staan om mijn medemens te informeren omtrent de 3 weken tijd die het kost om iets geleverd te krijgen van de Expert.)

Verzending

Bezorging van het bestelde product ging prima. Bezorging van het tweede product is nog steeds niet gebeurd.

Klantenservice

Men begrijpt het probleem en daar houdt het helaas op. Een geschikte oplossing verzinnen lukt Expert nog niet helemaal. Er wordt eigen falen afgeschoven op de klant en dat is wat mij betreft onacceptabel.

Algemeen

Online bestellen was eenvoudig en overzichtelijk en ook voor de beste prijs. De dag van tevoren werd ik gebeld om een tijdstip van bezorgen af te spreken. Prima zaak dus.

Verzending

De dag van tevoren werd ik netjes gebeld over wanneer het product zou worden afgeleverd. De bezorger kwam op de desbetreffende dag op de ge´ndiceerde tijd langs in tegenstelling tot PostNL.

Algemeen

Garantiezaken (opsturen naar fabrikant voor beoordeling en reparatie binnen garantie) wordt 19,95 voor gerekend. Zelfs kleine artikelen. “Ze zijn er namelijk zeker een uur mee bezig om alles in te boeken en op te sturen”. Je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat.

Andere winkels doen dit vanuit service. Gelukkig keuze genoeg!

Klantenservice

Klantenservice vind het ogenschijnlijk heel normaal dat winkels dit doen.
De fabrikant zelf was met stomheid geslagen en vind het absurd.

Algemeen

Online bestellen was eenvoudig en overzichtelijk. Binnen een half uur werd ik door mijn lokale Expert (Nijkerk) gebeld of de router nog diezelfde middag gebracht kon worden, terwijl levertijd op 1 werkdag stond, dus top! Prijs was gelijk aan die van andere shops, dus ben tevreden.

Verzending

Het pakketje was diezelfde dag nog gebracht, online stond 1 werkdag.

Algemeen

Iedere web winkel van vandaag de dag heeft een volledig geautomatiseerde en ge´ntegreerde back office. Behalve bij Expert lijkt het.

In tekst blijkt ergens beschreven te zijn dat de TV niet meer leverbaar is. Waarom kan ik deze dan wel bestellen en betalen?

Haal de TV de volgende keer gewoon uit de etalage. Dat scheelt beide partijen tijd en moeite.

Klantenservice:

tebehoren voor mijn Philips TV bij de vestiging in Zuidlaren gekocht. Mooie, complete winkel met kundig personeel.

Klantenservice:

Door expert wordt tijdens black friday een superscherpe aanbieding voor een iPad air 2 geplaatst. Na de Tweakers signalering blijkt deze direct uitverkocht wegens succes.pfff. Black friday duurt 4 dagen en geen 3 iPads lang! Zeer slecht.

Algemeen

Goede informatie in winkel Naaldwijk. Scherpe laagste weekendactie-prijs. Levering binnen 1 week Uitstekende winkel-en installatie-service met extra kabels. Betaling na aflevering, installatie, instelling en uitgebreide uitleg.

Verzending

Keurig in de nieuwe doos door enthousiaste Expert installateur.Levering binnen 3 werkdagen. Uitstekende installatie-service met, gratis, extra's . Betaling na aflevering,installatie, instelling en uitgebreide uitleg.

Klantenservice

Ging eerst voor de KDL-43X8305 naar de winkel. Na het zien van model KDL-438305, de KDL-43Xd8305 en de 49XD8305 al snel voor de laatste gekozen. Bij doorvragen m.b.t. kwaliteit, kijkafstand, effect van uren TV kijken ter vergelijking met andere TV's eerlijke kreeg ik ruimhartige antwoorden zowel in de winkel als bij de levering.

Algemeen

Ik had een blu ray speler besteld bij expect via de webshop. de winkel in diemen zou hem komen leveren. Ik werd gebeld, een afspraak werd gemaakt, maar u raad het al, geen levering (4 uur voor niets zitten wahcten, waardeloos). geen telefoontje, geen excuus, niets. Dus zelf maar weer gebeld, en er was iets misgegaan. tja... afgesproken dat ik de speler op woensdag af zou kunnen komen halen (weer extra moeite, maar goed). Gebeld, en nee, de speler was er weer niet. Ik was er toen klaar mee, meer dan 1,5 week gewacht, en gewoon niet te leveren. Product geannulleerd, en geld wel snel terug gekregen gelukkig. Maar dit is echt gewoon niet goed.

Verzending

men gebruikt een eigen verzendservice, maar die komt gewmaakte afspraken gewoon niet na. waardeloos dus.

Klantenservice

niet eens excuses voor de vertraging en de ellende.... dat is exht niet fijn. geenschadevergoeding aangeboden, (ik ben nog speciaal naar diemen gereden ook, dat kost ook tijd en geld....)

Algemeen

Op zondag 15 mei 2016 had ik twee sets oortjes besteld. Die zouden in de loop van de week arriveren. Op 19 mei werd ik gebeld door Expert om aan te geven dat, ten gevolge van leveringsproblemen, de bestelde producten pas op zaterdag 21 mei 2016 zouden kunnen worden bezorgd. Daarna heb ik niks meer van Expert gehoord en de beloofde levering op 21-5 bleef uit. Toen de producten bijna twee weken na de oorspronkelijk gecommuniceerde leveringsdatum nog steeds niet bezorgd waren, heb ik Expert gemaild met de vraag wanneer ik de producten dan wÚl kon verwachten. Antwoord was (zonder excuses voor het ruim overschrijden van de leveringstermijn): maandag 30 of dinsdag 31 mei 2016. Uiteindelijk kreeg ik op 31-5 inderdaad een automatisch gegenereerd mailtje waarin werd aangegeven dat ik deze dag het product kon verwachten. Echter, het afleveradres was verkeerd, terwijl ik dit zeker goed heb opgegeven bij het online bestellen (heb ik nagekeken in bestelbevestiging van Expert). Vanaf mijn vakantieadres in Spanje heb ik de 31e geprobeerd het filiaal van Expert Krimpen (waar ik besteld had) telefonisch te bereiken. De telefoon werd niet opgenomen. Zo besloot ik te mailen, waarnaar uiteindelijk de fout is rechtgezet. 's Avonds heeft mijn familie van een bezorger die het ook allemaal maar onduidelijk vond uiteindelijk de twee sets oortjes -- die ik besteld had voor mijn vakantie, maar uiteindelijk bij terugkomst vond -- in ontvangst kunnen nemen.
Zoals u begrijpt ben ik totaal niet te spreken over de geleverde service. In eerste instantie vond ik het zeer gepast dat ik werd gebeld om aan te geven dat de levering vertraagd was. Dat ik daarna niks mee heb gehoord en zelf overal achteraan moest mailen/bellen vind ik niet netjes. Dat er vervolgens op geen enkele manier excuses wordt aangeboden (geen telefoontje, geen mailtje, geen tegoedbon, geen korting etc.) vind ik ronduit schandalig. In een evaluatie die werd uitgestuurd door Expert heb ik een soortgelijk verhaal als de beschrijving hierboven geplaatst. Hierbij aangegeven dat ik zeer ontevreden was en dat ik graag teruggebeld zou willen worden om eea te bespreken en samen op te lossen. Het kwam voor mij niet als een verassing dat ik nooit meer iets van Expert heb gehoord. Ik zal in ieder geval nooit meer bij Expert bestellen en dit ook aan mijn omgeving sterk afraden.

Verzending

Zoals hierboven beschreven; zonder communicatie veel te laat geleverd en ook nog bijna op het verkeerde adres bezorgd.

Klantenservice

Geen communicate vanuit Expert, geen bereidheid om problemen voor klant op te lossen, geen aftercare terwijl daar wel op gevraagd werd.

Algemeen

Donderdag een TV opgehaald bij de Expert in Soest. Thuisgekomen bleek het scherm barsten te bevatten. De volgende ochtend teruggegaan en direct een nieuwe meegekregen. Fantastische service van Expert!

Zie hierboven.

Algemeen

Mooie website, voorraad (ik mis een regel voor 22:00 besteld, volgende dag in huis bijvoorbeeld)
Website kan nog iets beter, meer filters bijvoorbeeld.

Verzending

Bestelling wordt door de lokale Expert thuisbezorgd, dus geen centraal magazijn o.i.d. Kan incidenteel wel een dag later worden. Wel weer gratis verzending voor 13:00 besteld, dezelfde dag in huis.

Algemeen

Product was zeer scherp geprijsd, snel en probleemloos geleverd. Het product was ruim 40,00 euro goedkoper dan de concurrenten.

Verzending

Online besteld, dezelfde dag (2 uur later) gratis geleverd. Topservice!

Algemeen

Betreft Expert Marum. Hier in het verleden naar volle tevredenheid meerdere artikelen aangeschaft. Wederom naar volle tevredenheid gisteren online een Airfryer besteld. De bestelling uiteraard via de algemene website van Expert gedaan en gekozen voor het bezorgen door Expert in Marum. Het bestellen via de website verliep makkelijk en is erg overzichtelijk.

Verzending

De bestelling gisteren rond een uur of 23.00 gedaan en vandaag rond 10.00 is de Airfryer al keurig verpakt geleverd nadat er eerst telefonische contact met mij is opgenomen voor een afspraak. Vlotte en goede service.

Algemeen

In de winkel TV met toebehoren (afstandsbediening, Ziggo Smartcard, CI+ module) aangeschaft en laten bezorgen.

Klantenservice

De backlight van de 400 Euro kostende Samsung TV UE32H5570SSXXN flikkerde af en toe, terwijl de TV nog ruim binnen de garantieperiode zat.
De vriendelijke en behulpzame medewerker van de Samsung support chat gaf na wat onderzoek en een reset (welke het probleem niet oploste) aan dat de TV binnen de garantieperiode zat en dat er een monteur naar de TV moest kijken, ik moest bij de dealer aangeven dat ik contact had gehad met Samsung en dat Samsung mij had doorverwezen naar de dealer.
Zo gezegd zo gedaan. Op 12 december 2015 de TV ingeleverd bij de dealer (Expert). Bij het inleveren werd gezegd dat ik bericht zou krijgen wanneer de TV gerepareerd klaar zou staan om afgehaald te worden, en tevens hiervan een garantiebon gekregen waarop onder andere stond dat de reparatie van de flikkerende backlight binnen de garantie viel.
Ruim een maand later telefonisch bericht ontvangen dat de flikkerende backlight niet binnen de garantie zou vallen en dat het 300 Euro zou kosten om te repareren (voor een TV met een nieuwprijs van 400 Euro!).
Na aangegeven te hebben het daar absoluut niet mee eens te zijn vier keer naar Expert geweest, waarbij het personeel de eerste drie keer aangaf niets te kunnen doen omdat de enige medewerker die er iets van af wist niet aanwezig was. De vierde keer bij Expert zei de medewerker dat de TV ook niet ongerepareerd retour kon, omdat er dan 40 Euro "onderzoekskosten" betaald zouden moeten worden. Na aangegeven te hebben het ook daar niet mee eens te zijn zei de medewerker van Expert dat er of 300 Euro betaald moest worden om de TV gerepareerd retour te krijgen of dat er 40 Euro betaald moest worden om de TV ongerepareerd retour te krijgen. Aangezien er ruim binnen de garantieperiode helemaal geen kosten betaald zouden moeten worden staat de TV nog bij Expert.
Lang verhaal kort: vanwege een binnen de garantieperiode flikkerende backlight zit ik nu helemaal zonder TV.

Algemeen

Expert vestiging Leeuwarden (Tromp)

In tegenstelling tot eerdere berichten op dit forum ben ik zeer te spreken over de service van expert. Onlangs een Tv gekocht tijdens de 20% actieweken. TV werd keurig binnen 2 werkdagen geleverd. De tv bleek echter 1 dode pixel te bevatten. Na contact met de winkel werd de tv binnen een week kosteloos geruild voor een perfecte nieuwe! Dit noem ik topservice!

Verzending

Met de winkel kon de aflevertijd perfect afgestemd worden.

Algemeen

Goede deal, goed advies, snelle levering!
Ging voor Sony TV type 43W805C en werd uiteindelijk voor dezelfde actieprijs de 808C die ook nog eens uit voorraad leverbaar bleek.

Filiaal Woerden.

Verzending

Vrijdagmiddag in de winkel besteld, zaterdagochtend geleverd.

Expert in Hardinxvel-Giesendam.

Vrijdag middag gebeld om te vragen of hij er was, laten vasthouden en om een uur of 6 opgehaald.

Klantenservice

Goed te woord gestaan en snel geholpen.

Algemeen

Shield tablet 16gb willen kopen was zogenaamd op voorraad achter laten houden. haal ik hem op blijkt het showmodel . teruggegaan aardige verkoper die niet moeilijk deed en er een na bestelde levertijd was wel 2 weken en nu opeens niet meer leverbaar

Verzending

Geven showmodel zonder te zeggen. Moet daarom laten nabestellen waardoor je 14 dagen moet wachten en blijkt hij niet meer leverbaar

Klantenservice

Service is goed meteen teeug kunnen brengen en een nieuwe laten bestellen

Scorekaart voor Expert

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg