Expert

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Online bestellen was eenvoudig en overzichtelijk. Binnen een half uur werd ik door mijn lokale Expert (Nijkerk) gebeld of de router nog diezelfde middag gebracht kon worden, terwijl levertijd op 1 werkdag stond, dus top! Prijs was gelijk aan die van andere shops, dus ben tevreden.

Verzending

Het pakketje was diezelfde dag nog gebracht, online stond 1 werkdag.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Iedere web winkel van vandaag de dag heeft een volledig geautomatiseerde en ge´ntegreerde back office. Behalve bij Expert lijkt het.

In tekst blijkt ergens beschreven te zijn dat de TV niet meer leverbaar is. Waarom kan ik deze dan wel bestellen en betalen?

Haal de TV de volgende keer gewoon uit de etalage. Dat scheelt beide partijen tijd en moeite.

Klantenservice:

tebehoren voor mijn Philips TV bij de vestiging in Zuidlaren gekocht. Mooie, complete winkel met kundig personeel.

Klantenservice:

Door expert wordt tijdens black friday een superscherpe aanbieding voor een iPad air 2 geplaatst. Na de Tweakers signalering blijkt deze direct uitverkocht wegens succes.pfff. Black friday duurt 4 dagen en geen 3 iPads lang! Zeer slecht.

Algemeen

Goede informatie in winkel Naaldwijk. Scherpe laagste weekendactie-prijs. Levering binnen 1 week Uitstekende winkel-en installatie-service met extra kabels. Betaling na aflevering, installatie, instelling en uitgebreide uitleg.

Verzending

Keurig in de nieuwe doos door enthousiaste Expert installateur.Levering binnen 3 werkdagen. Uitstekende installatie-service met, gratis, extra's . Betaling na aflevering,installatie, instelling en uitgebreide uitleg.

Klantenservice

Ging eerst voor de KDL-43X8305 naar de winkel. Na het zien van model KDL-438305, de KDL-43Xd8305 en de 49XD8305 al snel voor de laatste gekozen. Bij doorvragen m.b.t. kwaliteit, kijkafstand, effect van uren TV kijken ter vergelijking met andere TV's eerlijke kreeg ik ruimhartige antwoorden zowel in de winkel als bij de levering.

Algemeen

Ik had een blu ray speler besteld bij expect via de webshop. de winkel in diemen zou hem komen leveren. Ik werd gebeld, een afspraak werd gemaakt, maar u raad het al, geen levering (4 uur voor niets zitten wahcten, waardeloos). geen telefoontje, geen excuus, niets. Dus zelf maar weer gebeld, en er was iets misgegaan. tja... afgesproken dat ik de speler op woensdag af zou kunnen komen halen (weer extra moeite, maar goed). Gebeld, en nee, de speler was er weer niet. Ik was er toen klaar mee, meer dan 1,5 week gewacht, en gewoon niet te leveren. Product geannulleerd, en geld wel snel terug gekregen gelukkig. Maar dit is echt gewoon niet goed.

Verzending

men gebruikt een eigen verzendservice, maar die komt gewmaakte afspraken gewoon niet na. waardeloos dus.

Klantenservice

niet eens excuses voor de vertraging en de ellende.... dat is exht niet fijn. geenschadevergoeding aangeboden, (ik ben nog speciaal naar diemen gereden ook, dat kost ook tijd en geld....)

Algemeen

Op zondag 15 mei 2016 had ik twee sets oortjes besteld. Die zouden in de loop van de week arriveren. Op 19 mei werd ik gebeld door Expert om aan te geven dat, ten gevolge van leveringsproblemen, de bestelde producten pas op zaterdag 21 mei 2016 zouden kunnen worden bezorgd. Daarna heb ik niks meer van Expert gehoord en de beloofde levering op 21-5 bleef uit. Toen de producten bijna twee weken na de oorspronkelijk gecommuniceerde leveringsdatum nog steeds niet bezorgd waren, heb ik Expert gemaild met de vraag wanneer ik de producten dan wÚl kon verwachten. Antwoord was (zonder excuses voor het ruim overschrijden van de leveringstermijn): maandag 30 of dinsdag 31 mei 2016. Uiteindelijk kreeg ik op 31-5 inderdaad een automatisch gegenereerd mailtje waarin werd aangegeven dat ik deze dag het product kon verwachten. Echter, het afleveradres was verkeerd, terwijl ik dit zeker goed heb opgegeven bij het online bestellen (heb ik nagekeken in bestelbevestiging van Expert). Vanaf mijn vakantieadres in Spanje heb ik de 31e geprobeerd het filiaal van Expert Krimpen (waar ik besteld had) telefonisch te bereiken. De telefoon werd niet opgenomen. Zo besloot ik te mailen, waarnaar uiteindelijk de fout is rechtgezet. 's Avonds heeft mijn familie van een bezorger die het ook allemaal maar onduidelijk vond uiteindelijk de twee sets oortjes -- die ik besteld had voor mijn vakantie, maar uiteindelijk bij terugkomst vond -- in ontvangst kunnen nemen.
Zoals u begrijpt ben ik totaal niet te spreken over de geleverde service. In eerste instantie vond ik het zeer gepast dat ik werd gebeld om aan te geven dat de levering vertraagd was. Dat ik daarna niks mee heb gehoord en zelf overal achteraan moest mailen/bellen vind ik niet netjes. Dat er vervolgens op geen enkele manier excuses wordt aangeboden (geen telefoontje, geen mailtje, geen tegoedbon, geen korting etc.) vind ik ronduit schandalig. In een evaluatie die werd uitgestuurd door Expert heb ik een soortgelijk verhaal als de beschrijving hierboven geplaatst. Hierbij aangegeven dat ik zeer ontevreden was en dat ik graag teruggebeld zou willen worden om eea te bespreken en samen op te lossen. Het kwam voor mij niet als een verassing dat ik nooit meer iets van Expert heb gehoord. Ik zal in ieder geval nooit meer bij Expert bestellen en dit ook aan mijn omgeving sterk afraden.

Verzending

Zoals hierboven beschreven; zonder communicatie veel te laat geleverd en ook nog bijna op het verkeerde adres bezorgd.

Klantenservice

Geen communicate vanuit Expert, geen bereidheid om problemen voor klant op te lossen, geen aftercare terwijl daar wel op gevraagd werd.

Algemeen

Donderdag een TV opgehaald bij de Expert in Soest. Thuisgekomen bleek het scherm barsten te bevatten. De volgende ochtend teruggegaan en direct een nieuwe meegekregen. Fantastische service van Expert!

Zie hierboven.

Algemeen

Mooie website, voorraad (ik mis een regel voor 22:00 besteld, volgende dag in huis bijvoorbeeld)
Website kan nog iets beter, meer filters bijvoorbeeld.

Verzending

Bestelling wordt door de lokale Expert thuisbezorgd, dus geen centraal magazijn o.i.d. Kan incidenteel wel een dag later worden. Wel weer gratis verzending voor 13:00 besteld, dezelfde dag in huis.

Algemeen

Product was zeer scherp geprijsd, snel en probleemloos geleverd. Het product was ruim 40,00 euro goedkoper dan de concurrenten.

Verzending

Online besteld, dezelfde dag (2 uur later) gratis geleverd. Topservice!

Algemeen

Betreft Expert Marum. Hier in het verleden naar volle tevredenheid meerdere artikelen aangeschaft. Wederom naar volle tevredenheid gisteren online een Airfryer besteld. De bestelling uiteraard via de algemene website van Expert gedaan en gekozen voor het bezorgen door Expert in Marum. Het bestellen via de website verliep makkelijk en is erg overzichtelijk.

Verzending

De bestelling gisteren rond een uur of 23.00 gedaan en vandaag rond 10.00 is de Airfryer al keurig verpakt geleverd nadat er eerst telefonische contact met mij is opgenomen voor een afspraak. Vlotte en goede service.

Algemeen

In de winkel TV met toebehoren (afstandsbediening, Ziggo Smartcard, CI+ module) aangeschaft en laten bezorgen.

Klantenservice

De backlight van de 400 Euro kostende Samsung TV UE32H5570SSXXN flikkerde af en toe, terwijl de TV nog ruim binnen de garantieperiode zat.
De vriendelijke en behulpzame medewerker van de Samsung support chat gaf na wat onderzoek en een reset (welke het probleem niet oploste) aan dat de TV binnen de garantieperiode zat en dat er een monteur naar de TV moest kijken, ik moest bij de dealer aangeven dat ik contact had gehad met Samsung en dat Samsung mij had doorverwezen naar de dealer.
Zo gezegd zo gedaan. Op 12 december 2015 de TV ingeleverd bij de dealer (Expert). Bij het inleveren werd gezegd dat ik bericht zou krijgen wanneer de TV gerepareerd klaar zou staan om afgehaald te worden, en tevens hiervan een garantiebon gekregen waarop onder andere stond dat de reparatie van de flikkerende backlight binnen de garantie viel.
Ruim een maand later telefonisch bericht ontvangen dat de flikkerende backlight niet binnen de garantie zou vallen en dat het 300 Euro zou kosten om te repareren (voor een TV met een nieuwprijs van 400 Euro!).
Na aangegeven te hebben het daar absoluut niet mee eens te zijn vier keer naar Expert geweest, waarbij het personeel de eerste drie keer aangaf niets te kunnen doen omdat de enige medewerker die er iets van af wist niet aanwezig was. De vierde keer bij Expert zei de medewerker dat de TV ook niet ongerepareerd retour kon, omdat er dan 40 Euro "onderzoekskosten" betaald zouden moeten worden. Na aangegeven te hebben het ook daar niet mee eens te zijn zei de medewerker van Expert dat er of 300 Euro betaald moest worden om de TV gerepareerd retour te krijgen of dat er 40 Euro betaald moest worden om de TV ongerepareerd retour te krijgen. Aangezien er ruim binnen de garantieperiode helemaal geen kosten betaald zouden moeten worden staat de TV nog bij Expert.
Lang verhaal kort: vanwege een binnen de garantieperiode flikkerende backlight zit ik nu helemaal zonder TV.

Algemeen

Expert vestiging Leeuwarden (Tromp)

In tegenstelling tot eerdere berichten op dit forum ben ik zeer te spreken over de service van expert. Onlangs een Tv gekocht tijdens de 20% actieweken. TV werd keurig binnen 2 werkdagen geleverd. De tv bleek echter 1 dode pixel te bevatten. Na contact met de winkel werd de tv binnen een week kosteloos geruild voor een perfecte nieuwe! Dit noem ik topservice!

Verzending

Met de winkel kon de aflevertijd perfect afgestemd worden.

Algemeen

Goede deal, goed advies, snelle levering!
Ging voor Sony TV type 43W805C en werd uiteindelijk voor dezelfde actieprijs de 808C die ook nog eens uit voorraad leverbaar bleek.

Filiaal Woerden.

Verzending

Vrijdagmiddag in de winkel besteld, zaterdagochtend geleverd.

Expert in Hardinxvel-Giesendam.

Vrijdag middag gebeld om te vragen of hij er was, laten vasthouden en om een uur of 6 opgehaald.

Klantenservice

Goed te woord gestaan en snel geholpen.

Algemeen

Shield tablet 16gb willen kopen was zogenaamd op voorraad achter laten houden. haal ik hem op blijkt het showmodel . teruggegaan aardige verkoper die niet moeilijk deed en er een na bestelde levertijd was wel 2 weken en nu opeens niet meer leverbaar

Verzending

Geven showmodel zonder te zeggen. Moet daarom laten nabestellen waardoor je 14 dagen moet wachten en blijkt hij niet meer leverbaar

Klantenservice

Service is goed meteen teeug kunnen brengen en een nieuwe laten bestellen

Algemeen

Altijd bellen want wat op de website staat klopt (waarschijnlijk) niet. SONY KDL50W828BBAE2 was uitverkocht en niet meer leverbaar, maar via de website 2 dagen levertijd en zelfs in filiaal op voorraad (gelukkig heb ik n.a.v. de reviews hier eerst even gebeld voordat ik bijna met iDeal had betaald)

Verzending

Er wordt in 2244 niet geleverd, je moet ouderwets ophalen... waar mag je zelf uitzoeken (alles afbellen), want de voorraadstatus klopt niet.

Klantenservice

Telefonisch vriendelijke en eerlijke verkoper.

Klantenservice:

Webshop is onzinnig. productreservering via de webwinkel blijkt niks meer te zijn dan een terugbel afspraak. Naast dat ze het apparaat niet op voorraad hebben (wat de website anders zei) en ze het apparaat niet bestellen (wat productreservering toch suggereert) moet ik ze zelf bellen. In dat gesprek geven ze Samsung de schuld en zijn ze bijna onbeschoft te noemen. Doe dan geen webshop als je zo moet prutsen.

Voor mij geen Expert.

Algemeen

Je kan op de site een artikel kopen of reserveren. Reserveren slaat nergens op want het desbetreffende artikel wordt als het niet op voorraad is ook niet besteld. Levertijd wordt aangegeven op 2 werkdagen (samsung tv). Hier klopt helemaal niks van. Ze hebben geen centraal magazijn en ik wacht al 2 weken. Schuld wordt bij samsung neergelegd daar zij toch zelf verantwoordelijk zijn voor de informatie die ze op hun eigen site vermelden. Zeer slecht te woord gestaan moet overal zelf achterna is de laatste keer dat ik hier wat koop. Betreft expert vestiging purmerend.

Verzending

Verzending 2 werkdagen....bijna 2 weken verder nog niks ontvangen. Schuld wordt ergens anders neergelegd.

Klantenservice

Onbeschoft, moet zelf overal achteraan gaan. Proberen je op geen enkele manier tegemoet te komen

Algemeen

Heb hier een Samsung HW-H750 soundbar gekocht bij het filiaal in Nijkerk. Ben uitstekend geholpen. Op het gemak met een vriend hem kunnen beluisteren en ook verschillende settings uitgeprobeerd. De medewerker nam ook de moeite om even een film op een USB-stick te zetten waardoor ik de Cinema-modus ook beter kon beluisteren.

Klantenservice

Ik kwam er na een week achter dat de Expert een Samsung-actie had waardoor er 20% korting op het artikel zat. Dat zou in mijn geval toch al ruim 130euro schelen. Even een telefoontje gepleegd naar het filiaal en mij werd gevraagd om even langs te komen met de bon zodat ik het verschil terug kreeg. Hiervoor echt mijn complimenten. In de winkel werd er zelfs nog excuses voor aangeboden maar dat was echt niet nodig, super dat het zo werd opgelost! Door zulk soort dingen betaal ik liever 10/20 euro meer.

Scorekaart voor Expert

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg