Expert

2.519 producten en 3.002 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Expert

Review toevoegen

Algemeen

de enige winkel dit hem in het Wit en op tijd kon leveren, opgehaald in de winkel

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Vorige week (27-12-19) een monitor besteld bij de Expert met levering op het filiaal in Elst gld. Zou de volgende werkdag geleverd worden.
Helaas was dit niet het geval, en met de vraag wanneer dan wel geleverd kon worden kreeg ik het antwoord: "weet ik niet" van de verkoopmedewerker.

Na verschillende telefoontjes door de week heen waar ik iedere keer weer het antwoord: "weet ik niet" kreeg van de persoon aan de andere kant van de lijn ben ik vandaag naar het filiaal zelf gegaan. Daar werd mij nonchalant medegedeeld dat het product niet leverbaar is.
Om de woorden van de verkoopmedewerker te gebruiken: "dat is klote, joh".

Op de vraag wanneer ik het betaalde bedrag van €279 terug gestort zou krijgen kreeg ik wederom het antwoord: "weet ik niet" van de beste man aan de balie.
Nu maar afwachten hoe lang ik het duurt voor ik mijn geld terug krijg.

EDIT: Ik moet het ze wel nageven. Na annulering van de bestelling had ik dezelfde dag nog het geld weer op de rekening staan. Dat is nog één positief punt voor de Expert.

Klantenservice

Helaas door het beroerd te woord gestaan worden keer op keer door verschillende medewerkers heb ik nu het vertrouwen in Expert wel verloren.
Voor mij dan ook geen volgende bestelling meer.

Algemeen

Product (laptop) aangeschaft i.v.m. 10% korting actie.
supersnelle afhandeling en bezorging. Volgende dag in huis.

Algemeen

Prima zaak met zeer vriendelijk personeel. Ik was in Assen in de winkel en moest voor Franeker een bestelling doen ( mijn wasmachine was stuk)
Personeel heeft keurig een prima wasmachine voor me geregeld
Top!!!

Verzending

Volgende dag in huis! Top!

Prima!!!

Algemeen

Binnen een dag na de bestelling een mail gekregen met een indicatie van de levertijd. De levertijd was nog korter dan deze indicatie en toen de doos van het bestelde artikel toch wel erg groot bleek te zijn (ik had deze bij de vestiging van expert Vlaardingen laten bezorgen) nog kosteloos bij mij thuis afgeleverd door de winkel.

Algemeen

Ruim gesorteerde winkel met erg vriendelijk personeel.
Ondanks dat het druk was werd ik snel geholpen. Door goed advies wist ik snel mijn keuze voor een Nespresso apparaat te maken.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1

Algemeen

Bestelde apparaat was niets mis mee. Zeer scherp geprijsd zelfs. Levering was niet op de afgesproken datum maar een week later.

Verzending

Besteld op maandag, levering beloofd op woensdag. Na het weekeinde maar eens gebeld en toen op woensdag een week later dan gepland toch nog geleverd.

Beste Ronalds77, bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u uw bestelling niet op de afgesproken datum heeft ontvangen. Zou u ons het ordernummer en eventueel aanvullende informatie kunnen toesturen naar info@expert.nl? Dan kunnen we uitzoeken waar dit precies is misgegaan. Excuses voor het ongemak! Groet, Eva

Algemeen

Vlotte en duidelijke uitleg en juiste voorlichting, prima personeel en natuurlijk een hele goede service een aanrader.

Algemeen

Overzichtelijk en duidelijk geprijsd.Goede informatie over het product Vriendelijk personeel overzichtelijke winkel Zeer goede service

Zeer snelle levering

Cliff Karma 1,58K
Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Voor mij heeft dit bedrijf de uitstraling van de jaren 90, een soort Kijkshop. Helaas was de ervaring ook zoals toen. Ik bestelde een keukenapparaat, bleek het niet leverbaar. In plaats van een mailtje bleef de lokale Expert mij maar bellen (maar ik was telefonisch niet bereikbaar). Uiteindelijk heb ik maar gemaild met de vraag waarom ze mij steeds probeerden te bellen. Product kwam twee weken later. Na twee weken kwam er niets, dus 3 dagen daarna nog maar eens gemaild. Product kwam nog een week later. Na 3 weken wel ontvangen, maar had ik maar bij Bol.com besteld dan had ik het dezelfde dag nog in huis gehad. Als een product niet leverbaar is, vermeld het dan op je website zodat ik zelf kan beslissen of ik het bij Expert wil bestellen met een lange wachttijd.

Verzending

Verzending was op zich goed, maar gewoon veel te laat omdat het product niet leverbaar was,

Klantenservice

Communicatie was gewoonweg slecht. Het was duidelijk dat het een klein lokaal filiaal betrof die mijn bestelling moest gaan afhandelen. Er werd niet gemaild en pas nadat ikzelf contact had gezocht kreeg ik hele korte mailtjes terug zonder normale afzender. Onder de mailtjes stond alleen 'A3'... wat misschien semi-grappig bedoeld was van een medewerkers met de voornaam Adrie. Toch vind ik het fijner een normaal mailtje te krijgen met aanhef en afsluiting, want als klant reageren op zo'n mailtje met 'Beste A3' klinkt ook raar.

Beste Cliff, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw ervaring met Expert niet naar wens is verlopen. Graag horen we van u welke winkel dit geweest is. Kunt u ons het ordernummer en eventueel aanvullende informatie toesturen naar info@expert.nl? Dan zullen wij dit terugkoppelen naar de betreffende Expertwinkel. Onze excuses voor het ongemak! Groet, Eva

Algemeen

Goede site, product was eerder binnen dan ik had verwacht. Werkt naar behoren.
Goed geholpen in de winkel en duidelijke mailtjes.

Verzending

Het was dezelfde dag al binnen dus supersnel!

Algemeen

Zeer tevreden over de levering, keurig op tijd. Ideal betaling lukte niet met
Ipad app. Normale manier wel. Keurige uitleg over apparaat. Erg blij mee werkt uitstekend.

Verzending

Betaling per ideal lukte niet met ipad app. Normale manier prima.

Algemeen

Chromecast laten installeren door Expert Haren Gn. Prima gedaan, bevalt uitstekend. Advies gegeven over eventuele Googleplay.

Algemeen

Informatie online én mondeling zijn zeer duidelijk en volledig. Service is altijd GOED, ik wil geen andere winkel voor mijn oa witgoed. De medewerkers denken met je mee!

Verzending

Van af het moment van aanbellen tot gedag zeggen, bevestigd maar weer waarom wij bij Expert kopen.

Klantenservice

Klachten hebben we niet, als er iets is, dan wordt er geluisterd én meegedacht.

Algemeen

Ging naar expert in Nuenen. Prima behandeling en zeer snelle levering. Vriendelijk personeel. was het overal maar zo.

Verdienen een 10

prima. de hr S.v.Erp zeer vriendelijk en accuraat (winkel Nuenen

Algemeen

Producten konden wij goed bekijken en er was keuze maar kregen uitstekende tips en goed advies zodat we een weloverwogen aankoop konden doen.

Klantenservice

Vriendelijke jongeman die alle tijd had en echt zijn best deed om goed het product uit te leggen.

Algemeen

De uitleg over een product is uitstekend en de service ook is ook heel goed

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik had de bestelling van een tablet in de winkel gedaan ,dat ging allemaal vlot en soepel. Ook de info die ik wilde weten ,heeft de winkel allemaal uitvoerig behandeld. Alleen jammer dat de pakketdienst langer op zich laat wachten dan de winkel zegt, maar dat is niet hun schuld.

Verzending

De tablet is goed verpakt. Bij het uitpakken ziet het er goed en verzorgd uit.
De tablet is makkelijk te bedienen ook voor mensen die wat minder kennis hebben, dus een echte aanrader.

Algemeen

Van het plaatsen van de order tot het thuisbrengen van het apparaat
uitstekende service van expert brielle gekregen.

Verzending

telefonisch op de hoogte gehouden wanneer de bezorging aan huis kwam

Algemeen

Via winkel besteld, netjes te woord gestaan goede uitleg over het product voor en nadelen tov ander product prijs verhouding verschil ander product.

Juist product

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Expert

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg