€ 151,95

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
wouter1981 25 februari 2020 Product gekocht

TP-Link TL-SG1016PE

Nette switch qua uiterlijk. Metalen behuizing met meegeleverde beugels voor wand/plafond/rack montage. De GUI is simpel maar volgens mij zit alle functionaliteit er in. In elk geval voor mijn thuisgebruik met enkele VLANs. De ventilator maakt wel veel geluid.

Pluspunten

• 8x POE support totaal 110W
  • Stevige metalen behuizing
  • Betrouwbaar

Minpunten

• ventilator geluid

Features Score: 4

AdhraelNewbie 6 juli 2021 Product gekocht

TP-Link TL-SG1016PE

Simpel en duidelijk apparaat en user interface. Als het werkt, werkt het gewoon. In mijn geval binnen 2 jaar kapot, met een defect die mijn aardlekschakelaar triggerde. Alleen mijn persoonlijke ervaring dus, maar misschien zegt het iets over de kwaliteit van de componenten en koeling van dit apparaat.

Pluspunten

• Min of meer plug-n-play

Minpunten

• Ventilator
  • Kwaliteit voedingscomponenten?
  • Geen aan/uit schakelaar

unreal0 4 februari 2021 Product gekocht

TP-Link TL-SG1016PE

Prima apparaat. Minpunt is de fan, maakt te veel geluid. Geen mogelijkheid tot fancontrol, dus niet uit te schakelen op de momenten dat je geen PoE gebruikt. Lastig op te hangen door gebrek aan schroefgaten. Functioneel dik in orde. Aanrader gezien de prijs. Zorg bij thuisgebruik voor goed afsluitende meterkastdeur.

Pluspunten

• Instel mogelijkheden
  • Kwaliteit behuizing
  • PoE

Minpunten

• Geen fan control
  • Geen schroefgaten voor ophangen aan muur
  • Ventilator geluid
  • Geen temperatuursensoren

robertwebbe 19 september 2018 Product gekocht

TP-Link TL-SG1016PE

Goede smart switch, 8 PoE+ poorten en 8 standaard poorten. Iedere PoE poort kan maximaal 30 Watt leveren met een maximaal totaal van 110 Watt. De maximale switching capaciteit is 32 Gbps. Maximaal 128 VLAN's. Via meegeleverde beugels aan de muur te monteren of in een rack. User interface duidelijk.

Pluspunten

• Duidelijke web UI voor configuratie
  • Stevige bouwkwaliteit
  • Static Link Aggregation

Minpunten

• Ventilator zou stiller mogen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link TL-SG1016PE?