Hoofdcategorieën
Device Settings

Call of Duty: Modern Warfare 2 - singleplayer

Door Jurian Ubachs, dinsdag 10 november 2009 09:00, views: 197.439

Conclusie

Is Modern Warfare 2 de perfecte shooter? Nee. Of perfectie überhaupt te bereiken is, is een kwestie op zich, maar los daarvan: het spel laat hier en daar wel degelijk kleine steekjes vallen. Dat je die steekjes nauwelijks zult opmerken, afgezet tegen de overweldigende, indrukwekkende actie die Modern Warfare 2 je voorschotelt, staat echter als een paal boven water. Het mag dan irritant zijn dat je regelmatig op de verkeerde soldaten schiet, het spel straft je er niet voor. In Spec Ops moet je na friendly fire echter soms opnieuw beginnen, wat irritant kan zijn. Dat weegt echter totaal niet op tegen de rest van het spel. Modern Warfare 2 biedt veruit de spectaculairste singleplayer-ervaring ooit, die hand in hand gaat met een verhaal dat goed in elkaar zit en enkele sterke plottwists heeft. Tel hierbij nog Special Ops, dat je zowel offline als online in co-op kunt spelen, en nog voor je ooit aan de multiplayer hebt gedacht ben je al uren verder.

Let op: In het onderstaande cijfer is de multiplayer al meegewogen; we zullen beide spelonderdelen niet voorzien van aparte cijfers. De genoemde plus- en minpunten hebben alleen betrekking op de singleplayer-modus. De eerder genoemde bespreking van de multiplayer-modus volgt woensdag.

Pluspunten

+ Ongekend veel actie en spektakel
+ Verhaal
+ Variatie in missies
+ Graphics en geluid
+ Special Ops in co-op
+ Multiplayer

Minpunten

- Verschil tussen vriend en vijand soms moeilijk zichtbaar
- Special Ops in je eentje
- Met zeven tot negen uur blijft het een kort avontuur

Cijfer: 9,5

Titel Call of Duty Modern Warfare 2
Box Modern Warfare 2
Platform pc, Xbox 360, Playstation 3
Ontwikkelaar Infinity Ward
Uitgever Activision
Releasedatum 10 november 2009

 

Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2 Modern Warfare 2

T'rug naar huus


Inhoudsopgave

Advertentie

Reacties

«  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »

Vet item. Terecht cijfer. Nu maar eens kijken wat de pc versie te brengen heeft vandaag.

jah dat zou ik ook wel eens willen weten.

alleen ben ik zo stom geweest hem te kopen via steam!
nu moet ik tot donderdag wachten omdat hij dan pas op steam uit komt! dit is dan ook egt de laatste keer geweest dat ik zo'n spel koop via steam! :( waarom?

-dacht dat als ik hem via steam kocht gelijk kon spelen op de release omdat je dan kan pre-loaden zodat je om 00.30 snachts al online kan spelen
- en het spel kost daar 60 euro terwijl hij op andere plaatsen word aangeboden voor 40 euro of minder. dacht dat dit het wel waard was als ik gelijk kon spelen :(

Daarbij komt dat shooters de laatste tijd slecht geport worden naar de pc, en vaak vele male slechter zijn op de pc.

Hopelijk is dat hier anders.

Niets van te merken bij CoDMW2. Zelfde grafische engine als CoD4 volgens mij. Zelfde prestaties iig.

Niks van gemerkt ik vind het op de pc zelfs mooier als op mijn xbox 360. Daarbij komt dat mijn xbox 360 op dit moment kapot is. Dat is wel iets minder, maarja garantie verlopen... Gebeurde gisteren. Achja maar eens zien wat ik ermee doe ik had pas forza 3 gekocht. Maarja dat is off topic.

Verder vind ik dat een shooter gewoon op de pc moet. Mijn g9 en g15 zijn gewoon heerlijke bij shooters verder op een metertje afstand van mijn 22' beeld. Ik wil niet opscheppen, maar het speelt gewoon veel fijner. Het lijkt net of je gewoon zelf echt in de game zit. Terwijl als ik op mijn xbox speel zit ik op een paar meter afstand. Mijn televisie is niet zo groot dus is dat een heel andere beleving. Voor shooters als operation flashpoint en call of duty heb ik liever de pc dus.

Verder is een bijkomend voordeel dat je niet hoeft te betalen voor online play. En de game is nog eens goedkoper voor de pc ook. Ik geef toe ik download veel maar geweldige games als deze koop ik gewoon. Support aan de game makers he.

Dat zal vast wel online hebben gestaan.
en je hebt bij steam wel voordelen:
- online communiceren met anderen die hem hebben
- Updates automatisch binnenhalen
- Altijd downloadbaar vanaf internet, geen cdtjes kwijt dus
- altijd geupdate versie welke je download

e.d. ;)
Wel raar dat hij later op steam komt, maar goed.

Alle updates zullen al via Steam komen, ook al heb je het niet via dit systeem gekocht. Aangezien Modern Warfare 2 Steam technologie gebruikt.

En als ik me niet vergis kan je ook gewoon communiceren met mensen via steam (dat kan bij mijn E:TW op CD in ieder geval wel), het is en werkt in alle opzichten net als een steam download. Alleen dus dat je het op CD hebt in plaats van als download maar ik heb eigenlijk liever een CD'tje om in mijn rekje te zetten :) (maar dat is geen sterke reden voor CD of download, al is het dus het enige verschil)

Werkt Call of Duty niet gewoon zoals bijvoorbeeld The Orange Box, dat je een code op de achterkant hebt die het spel voor je activeert op Steam, en je ook gewoon het spel weer opnieuw kan downloaden? En dat je dus voor de beveiliging altijd via Steam moet spelen? Want er zijn al meerdere games die dit hebben gedaan, ook non-Valve games.

Ik heb 'm in ieder geval gisteravond besteld op GCShop (ik hou van Tweakers' Pricewatch ;)), voor de Playstation 3, omdat het merendeel van de mensen die ik ken op de PS3 speelt, en ik geen goede PC heb of wil hebben.

- online communiceren met anderen die hem hebben
- Updates automatisch binnenhalen
- Altijd downloadbaar vanaf internet, geen cdtjes kwijt dus
- altijd geupdate versie welke je download
- Je kunt non-Steam games gewoon met de Steam overlay spelen als je deze handmatig toevoegt.
- Updates zijn inderdaad wel handig.
- Betekent ook dat je afhankelijk bent van de goodwill van de publisher om het spel online te houden. Er staat n.m.i. nergens een garantie dat een spel downloadbaar moet blijven voor X tijd.
- Idem punt 2

Er stond toch echt bij dat het pas op 12 november uit zo komen op Steam. Je bent niet de enige die dat soort zaken over het hoofd ziet, zelf ook wel eens overkomen ;-)

Beetje stom dan ik heb hem via gcshop en daar is het perfect geregeld. Was de goedkoopste zondag nog snel gepreorderd en had hem vandaag om 11:30 binnen. Hij werkt perfect en is via steam geinstalleerd. Erg erg mooie game en vooral veel actie geweldig het is net of je zelf een film speelt. Geweldig vind ik het, en nu ga ik online proberen.

Echt het cijfer is voor mij nu naar 1 uur spelen al dik verdient wat een topper.

Ai ik heb de pc +de ps3 voor net 85 euro gekocht ken je nagaan echt zonder van je geld
maar goed misschien voor een volgende keer .....

Steam is naaierij waar je bij staat... Het is goedkoper om games te bestellen via retailers (12game , GCShop) en vervolgens in te voeren bij Steam.

Vindt het jammer dat de review op een Xbox is, simpelweg omdat ik (en gezien de reacties, veel andere hier) een PC gamer ben. Juist voor de PC versie zijn er de laatste tijd veel afwisselende berichten geweest, dus ik vindt het interessant om te horen hoe het uitgepakt is. Hierdoor zal ik het spel dan ook zeker niet kopen totdat een demo mij kan overtuigen dat het systeem werkt, en dat het niet neigt naar extra geldklopperij...

Terecht cijfer?

Wat ik nergens teruglees is dat deze game maar 4.1 geluid heeft!!! WTF Over luie sound engineers gesproken...

Mooi om te zien dat de T.net-Crew zo lovend is over de game. Persoonlijk trekt dit genre me niet, maar met deze review ga ik toch twijfelen of ik de game niet ff via Steam binnen ga hengelen :/

Bespaar je veel geld en koop 'm bij GCshop. Steam is helaas nog steeds erg duur.

Ja maar dan heb je het spel wel via steam en zelf persoonlijk ben ik best tevreden over steam. sterker nog al mijn spellen koop ik alleen nog maar via steam. Want ik vind dat het gewoon werkt plus ik raak mijn spellen nooit meer kwijt :P

ps. nu hopen dat steam nooit een vaag hackbestand op mijn computer tegenkomt waardoor ze heel m'n account bannen :P

op steam kun je hem pas donderdag spelen! nooit meer doen! :(

En wat dacht je hiervan?
http://www.g2play.net/sto...T-VERSION2-Steam-Key.html

Steam versie voor onder de 30 euro ;) veel beter nietwaar? En is volgensmij best betrouwbare shop, heb er tijdje terug left 4 dead gekocht voor 11 euro :)

Lijkt een errug goeie tip, gaan we eens proberen (over 2 jaar, MW3 ;) )

Deze staan erom bekend illegale keys te verspreiden die na een tijd niet meer werken...

waarom is GCshop zoveel goedkoper?? beetje vaag

Je kan je ook afvragen waarom hij zo duur is op steam.
In Engeland (GCshop versie) zijn spellen nu eenmaal een stuk voordeliger.
Hier moeten we zonodig 15 to 20 euro betalen voor het NL boekje :(

Omdat de publisher de prijs bepaalt op Steam en in de retail het aan de eigenaar ligt. En Kotick heeft al langer gezegd dat hij games €10/$10 duurder wilt hebben gewoon omdat hij er zin in heeft. Daarom zijn alle versies overal ter wereld zo fors gestegen in prijs tov COD4.

UK versie die te koop staat?

UK import.

Gek genoeg hebben ze ook de "normale versie", en die is 56 euro. Ik vraag me af waarom ze beide verkopen als de importversie toch veel goedkoper is, en iedereen die dus koopt.

Gamersland [ff reclame] vandaag binnen pc+ps3 en lekker goedkoop ;) ;) _/-\o_

Mooi om te zien dat de T.net-Crew zo lovend is over de game.
En dat is nu precies waarom ik twijfels zet bij het gegeven cijfer, tweakers.net heeft dit spel net even teveel in het nieuws gebracht en ik heb dan ook sterk het vermoeden dat het een niet geheel onafhankelijk review is. Call me paranoid...

Hoi, je bent paranoide.

Lijkt me niet meer dan terecht dat je een beetje achterdochtig wordt bij deze game. "Hoe kan een game ooit ZO goed zijn...? :| "
Imho is het een dik verdiende score!

Kan ik inkomen, op metacritic is de score op het moment een 96 (PS3 versie) gebaseerd op 19 critics, het lijkt dus een terechte score.

If a million people say a stupid thing, it's still a stupid thing ;-)

Je moet van goede huize komen om dan nog aan te tonen dat jij gelijk hebt hoor

Beetje lullig om eerst de SP te doen terwijl iedereen maar 1 vraag heeft: is de MP nog de moeite waard zonder dedicated servers?

Niemand zat op een SP review te wachten, dit is voornamelijk een MP game (zoals jullie al toegeven wanneer jullie zeggen dat de SP heel kort is), dus de SP review had kunnen wachten tot woensdag.

[Reactie gewijzigd door Gulif op dinsdag 10 november 2009 09:17]


Waarom is dit lullig het zal er dan toch juist om gaan spannen of het goed is of niet of ligt dat nou aan mij :P?

Het is lullig dat dit persoon zegt dat niemand op de SP review te wachten zat...
Gelukkig zijn we niet allemaal zo game verslaafd (whoej ik kom nog buiten :D)

Ik ga dit spel juist kopen voor de singleplayer en de spec ops (Lekker over PSN met 2 of meer personen!) en weet nu al dat ik de komende maand (2 maanden) zwaar veel plezier hieraan ga beleven!

Gelukkig ben je niet alleen en zijn er nog meer mensen op de aarde met een andere voorkeur

[Reactie gewijzigd door Mellow Jack op dinsdag 10 november 2009 13:38]


Ben ook zoiemand die de MP geen hol boeid zo ook die dedicated servers.
Die halve coop wel. Dat maakt het net wat meer waard.
De SP is blijk baar stuk langer dan vorige deel. Maar nog steeds kort. Die meeste top story quality singleplayer games zijn kort. 'n meesplepend verhaal van 30 uur is zeer moeilijk te produceren. Dat is quality vs kwantitie. Dat gaat gewoon moeilijk samen.
Daarmee is de SP review ook sneller klaar. En dus ook als eerste.
MP om dat de doorgronden. En door al die verslavende perks archievment te worstelen moet je wat meer review tijd in steken. Dus daarom wat later. Ten minste als je een wat grondige MP review waardeerd. In plaats van een snelle zeer vroege korte proef periode waar men even aan MP geproefd heeft. en dan met harde conculsies komt.

Op zich ben ik voor apparte SP en MP reviews.
Maar ook apparte PC review.

De MP kon voor zover ik weet niet voor 10 november gespeeld worden. Dus is het logisch dat ze met een SP review komen, en pas morgen of zoiets met een MP review.

Of het online ook wat is, is inderdaad een vraag die mij ook bezig houd. Ik speel COD4 en COD5 momenteel, maar eigenlijk altijd op servers met custom maps. Dat is hier ook niet meer mogelijk voor zover ik heb begrepen.
Het zou leuk zijn als T.net daar in de komende MP review ook verder op in zou willen gaan.

Ze hebben hem al gespeeld, zeggen ze zelf, ze hebben het zelfs al meegenomen in het cijfer, maar ze zeggen niet hoe het zit met de servers en of je echt maar met max. 18 spelers kunt spelen, daar zijn de meeste spelers een stuk meer in geinteresseerd dan in welke nieuwe wapens je allemaal hebt in de SP.

Gewoon een ordinair zoethoudertje dus, zodat we morgen weer allemaal op tweakers komen kijken en zij reclame-inkomsten kunnen cashen :(

Dat is slimme marketing ;)
En ach, 1 nachtje slapen kan er nog wel bij toch?
Misschien dat ze met allerlei regeltjes zitten enzo.

Je hebt 'n grote xbox360 platform en zo ook een grote PS3 platform waar volkstammen totaal niks te maken hebben met PC soap.

Die xbox360 versie en PS3 versie wordt er geen slechtere game van.

'n Pc review kan dat wel als min puntjes aanmerken.
Zo ook een ander cijfer krijgen.

Je koopt geen ConsolePC in een game je kiest voor het een en het ander afhankelijk welke je thuis hebt.

Heb PC PS3 Xbox360
Pc heb ik Ps3 komt later.

Wel goed punt dat er eindelijk een spel is zonder duidelijk verschil tussen vriend/vijand zoals het hoort te zijn. Echter wat MP betreft zal dit enkel ertegen werken aangezien na de boycot etc enkel nog casual spelers over zijn die zich hieraan zullen storen.

Dus, wat betreft het belangrijkste en vrijwel enige reden om het spel te kopen (zeker met slechts 9 uur speeltijd); hoe zit het met de MP? Is het te doen zonder dedicated servers? Zijn er uberhaupt nog spelers over na de boycot? etc..

Lijkt me heerlijk. Een goede game, met goede multiplayer zonder van die fanaten die 24 uur per dag achter hun PC zitten en tegen alles en iedereen lopen te zeuren. Helaas ben ik bang dat die "boycot" wel mee zal vallen.

Gek, ik zat wel op een SP te wachten. SP heeft bij mij meer indruk gemaakt dan de multiplayer. De MP heb ik best leuk gevonden, maar dan toch liever Halo. De SP is voor een shooter imho onovertroffen (Cod4), nu dus blijkbaar wel. Ik be nzeer benieuwt.

Niet om oneerbiedig te doen, maar ik vond MW1 niet echt denderend met multiplayer. Ik doe liever een potje Bad Company ofzo. Maar de single player heb ik zeer van genoten.

Het is logisch dat er geen dedicated servers meer zijn. Al dat gecheat en die achterlijke regels daar word je gek van.
Dan ben je een tube noob, dan weer een bunny hopper... dan weer verbod op raketten. Wat een onzin, alles gebruiken en niet zeiken.

Dan heb je de cheaters met die achterlijke headshot modus, permenant ban opleggen bij Punkbuster, Gamespy enz.

+1000 hier ben ik het erg mee eens.

Maar is toch nog geen reden om iedereen maar te verplichten om op hun servers te spelen.

Er zijn nog meer mensen die dit spel spelen met een vast groepje,clan of public en hun eigen game type willen kunnen spelen.

Dat er dan tegenover staat dat er wel goed gemod moet worden voor een goede speelervaring daar kies je dan zelf voor.

Maar om dan te zeggen: "we gooien de dedicated servers er uit om de spelervaring te verbeteren" dat gaat er bij mij niet in.
Dit is gewoon de PC versie downgraden naar een console game.

[Reactie gewijzigd door redstorm op dinsdag 10 november 2009 12:58]


Dit is gewoon de PC versie downgraden naar een console game.
dat is imho ook gebeurd met operation flashpoint: dragon rising. is dit een trend aan het worden? ik had van flashpoint een echte pc game verwacht waarmee ze arma 2 hard zouden aftroeven maar daar zat ik helaas fout mee!


ontopic:
had er in mw1 ook last van: word ik gekickt voor een m249 saw met reddot! wtf? :o

hoop egt dat de singleplayer weer de beleving kan geven dat je gewoon even 7 uur een soldaat bent en niet meer iemand achter een computer :*)

Ik kan je goed nieuws geven. MW2 heeft me net het eerste uur dat ik kon spelen voor ik dadelijk snel weg gaf al meteen het geweldig gevoel gegeven. Het is net of je in een film zit en je echt onder vuur ligt. Wat een geweldige game. De singelplayer heb ik het dan over he op dit moment. Wat een actie zeg. Operation flashpoint is misschien wel heel erg realistisch. Maar dit is echt geweldig. Het eerste level, je rijdt gewoon in een humvee en bent de gunner. Wat een spektakel achter elkaar. Niet normaal

wat ben jij gemeen! mij een beetje vertellen hoe mooi het is terwijl ik moet wachten! :P
hoop dat je idd gelijk hebt, donderdag is de dag!

ja, en nu heb je geen punkbuster en je kan zelf niet kicken

Nee, ik sla deze maar over......

Punkbuster is vervelend, bij Cod 4 had ik het ook en werd ik gebanned voor cheating. Het stomme is ik cheatte helemaal niet. Nee, ik zou eerder geen games meer kopen met punkbuster stom programma.

Edit: woordkeuze

[Reactie gewijzigd door piratepraat op dinsdag 10 november 2009 19:44]


Je kan je beter afvragen waarom je dan gekicked werd. Ik speel toch al jaren games die Punkbuster gebruiken, en heb eigenlijk nooit een probleem gehad terwijl ik toch een hoop rotzooi op mijn PC heb staan (in de vorm van programma's waarvan ik mij kan voorstellen dat PB moeilijk zou gaan doen).

Enige reden om gekicked te worden door PB is wanneer je cheat (oa aangepaste bestanden) of wanneer je meermaals geen updates van de masterserver kan downloaden. Eerste is op te lossen door manieren te leren, tweede door even manueel de update te draaien.
VAC werkt op de manier dat cheaters gezien worden maar ze worden niet gekicked. Pas na enkele weken komt er een grote banronde waar je account meteen voorgoed nutteloos is om online te gaan spelen. Nieuwe copy kopen maw.

Ik speelde altijd op HC servers met COD4 en 5 en vond het wel rustgevend dat je allebei een kans had als je elkaar tegen kwam. Zonder de nade-launcher weet je iig zeker dat je niet om de haverklap weer opgeblazen wordt door iemand die in je generale richting schiet. Net zoals ik het vervelend vond als mensen bij COD1 granaten gingen lobben vanaf de begin positie naar de punten waar het andere team langs moet om in de aanval/verdediging te komen.

Het mooie aan de dedicated servers was dat je kan kiezen of je wel of niet deze restricties wilt, en wat voor spel ervaring je wilt.

Ik zat op een SP review te wachten aangezien ik de cod serie meestal alleen voor de sp koop

Er zijn nogal klachten op MP. Mensen die niemand vinden, mensen die ergens komen waar niemand engels praat, mensen met vreselijke lag als er 6vs6 is, je kan weten wie de host is door naar het scorebord te kijken, pings zijn aangeduid met kleurtjes ipv een cijfer, hitboxen de grote van een olifant, niet veel aan te passen of soms duurt het minuten voor een spel start.
Maar das dan over de pcversie. Bij console is het natuurlijk de normale gang van zaken en is het eigenlijk geen minpunt.

Lol...

Doet toch pijn om geen dedicated server te hebben.

CODMW 1 voor een tijdje dan maar.

Beetje lullig om eerst de SP te doen terwijl iedereen maar 1 vraag heeft: is de MP nog de moeite waard zonder dedicated servers?
De MP is versimpeld maar het is gelukkig niet langer mogelijk dat de host (ondanks de voormalig dedicated servers) zoiets heeft van "ik verlies, dus ik gooi mijn 360 uit". Door middel van host-migration, zal iedereen een paar seconden een pauze-scherm zien terwijl het spel zelf berekent wie de nieuwe/betere host kan worden.

IEts wat blizzard met battle.net al 7 jaar geleden introduceerde. enige nadeel is wel van battle.net dat als hij geen alternatief vindt dan klapt de game eruit.
Maar ach met RTS is het een iets ander verhaal

kan je op een lanparty nog wel zelf een listen game hosten ?

Onzin. Die hele multiplayer kan me gestolen worden. Ik ga voor de singleplayer. Denk niet dat ik daar alleen in sta. Waarschijnlijk een kleinere groep, maar toch.

Inderdaad ben ik meer in voor de single player modus. merk aan mij zelf dat ik het online snel weer gezien heb. Misschien komt dat juist door al dat ge cheat en gezeik overal en ga ik het nu zonder dedicated server wel leuk vinden :-)

Ik speel juist alleen de singleplayer, ik ben niet zo'n multiplayer-liefhebber.

Hahahha, voornamelijk een multiplayer game? De Battlefield serie (bijv.) is "voornamelijk een multiplayer game"-serie, CoD heeft juist een sterke SP campaign.

Daarbij moet je voorzichtig zijn als je namens iedereen gaat spreken, en al helemaal als je iets als dit stelt.

Jammer dat de Steam versie pas over twee dagen unlockt... Na deze review wil ik hem al helemaal spelen!

idd als je dan 60 euro (terwijl hij bijna overal 40 is)betaald wil je tenminste gelijk kunnen spelen!

Mooie duidelijke review!! Cijfer is in mijn ogen terecht.. En dan ook nog 16 mp maps en dan hoop ik ook nog op een mappack in de toekomst. Dit spel gaat niet vervelen dan weet ik zeker.. Was bij CoD4 ook al zo..

Oei, zal hem zo snel mogelijk halen :D Mooie review.

Goede review. Mee eens.

Prachtige review, nu kan ik écht niet meer wachten!

En wat betreft dat minpunt over je vijanden, ik heb het spel nog niet gespeelt, maar is zoiets niet realistischer? In een echte oorlog moet je ook eerst nadenken voordat je schiet, en heb je ook niet mooie pakjes waaraan je precies kan zien of het een friendly is of niet.

En Spec-Ops in je ééntje als nadeel bestempelen? :P Het is echt bedoelt voor Co-op, dus dan kan ik het niet echt als nadeel zien :D

Verder ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe mappacks op de computer nu betaald worden, het is nu natuurlijk voor hun een stuk makkelijker om de mappacks via Steam te laten betalen. Of zouden ze gewoon weer een sponsor zoeken?

[Reactie gewijzigd door TrekDude101 op dinsdag 10 november 2009 09:24]


Tjah, op steam is vaak alle extra content betaald. Ik zou niet weten waarom IW nog gratis mappacken zou uit gaan delen. Misschien om nog kopers te trekken die er nog niet waren vanwege geen Dedi servers en geen lean ofzo.

Dit gaat hem worden.. Full blown action!

Is die Spec-Ops (als co-op) met splitscreen te spelen op de ps3?

Goede vraag. Je zou na deze opmerking bijna denken van wel:

"Tel hierbij nog Special Ops, dat je zowel offline als online in co-op kunt spelen,..."

Zo ja, ziet het er dan weer zo vreemd uit als in CoD 5 of is het nu wel een classic split screen?

Moet iemand ff op de achterkant van het hoesje checken of local players 1 of 1-2 is.
«  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011