Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 205 reacties

De pc-versie van Call of Duty: Modern Warfare 2 kampt met technische problemen. Meerdere gebruikers van het spel zijn uren bezig met de installatieprocedure en de multiplayer-modus wordt geplaagd door netwerkproblemen.

Voor Steam-gebruikers begonnen de problemen al toen bleek dat de distributiedienst het spel pas donderdag zou activeren voor mensen die het spel via de downloadservice hebben gekocht. Gebruikers die het spel wel op schijfje hebben aangeschaft, werden vaak geplaagd door een zeer trage installatieprocedure, die bij diverse GoT'ers bijvoorbeeld boven de drie uur uitkwam. Daarnaast werkte ook voor deze versies de activatie via Steam gebrekkig; de servers van de online dienst hadden zoveel moeite om de drukte te verwerken, dat het activatiesysteem niet meer correct werkte, zo blijkt uit diverse reacties in het GoT-topic waarin Tweakers.net GoT'ers opriep hun problemen met de pc-versie uit de doeken te doen.

Buiten de installatie- en activatieproblemen krijgt de pc-versie van Modern Warfare 2 ook veel kritiek op de online multiplayer-modus. GoT'ers maken melding van vastlopende en crashende spellen en laken bovendien het ontbreken van dedicated servers. In tegenstelling tot Call of Duty 4: Modern Warfare, dat wel dedicated servers ondersteunde, werkt Modern Warfare 2 met een peer-to-peer netwerk, wat in de regel zorgt voor een hogere ping dan bij client/server-connecties het geval zou zijn. De problemen worden op het officiële Infinity Ward-forum onderschreven in een petitie van gebruikers, die graag zouden zien dat de ontwikkelaar de ondersteuning voor dedicated servers alsnog in het spel verwerkt.

Behalve de technische problemen spelen ook gameplay-beperkingen een rol in de kritiek van GoT'ers, die ook via de reacties onder de singleplayer-review kenbaar werd gemaakt. Dat leverde onder meer een overzicht op van onderdelen die in Call of Duty 4 volgens gebruikers beter uitgewerkt waren dan in Modern Warfare 2. De reacties leverden echter ook oplossingen op; Mapmodnews.com heeft een pagina geplaatst waarin voor een aantal technische problemen oplossingen worden geboden. Activision en Infinity Ward hebben nog niet gereageerd op de kritiek.

Gerelateerde content

Alle gerelateerde content (22)
Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (205)

1 2 3 ... 10
Ik heb al diverse potjes gespeeld online en ik heb slechts één keer een kort moment van lag ervaren. Ik was elke keer binnen 5 seconden aan het spelen. Ik heb zelf ook wat problemen gehad met het starten van de singleplayer maar na het verifiëren van de bestanden én een herstart van de pc heeft alle problemen doen oplossen. Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop!
Ik wacht nog op mijn cdtje, maar als die veel problemen biedt zal ik niet chromen om een no-cd crack te installeren voor de singleplayer. Of heb jij daar dus een oplossing voor? Misschien handig voor anderen: hoe bedoel je het verifieren van bestanden?
Als je het spel geïnstalleerd hebt, ga je, in steam:

Rechtermuisknop op CoD:WaW2
Properties
Tabblad 'Local Files'
Druk dan op 'Verify integrity of cache'

Steam zal dan alle spelbestanden nalopen op beschadigingen en alle bestanden die eventueel beschadigd zijn, worden opnieuw gedownload.

Hierna kun je dit nog doen voor CoD:WaW2 - Multiplayer

[Reactie gewijzigd door The_Worst op 11 november 2009 11:36]

Ahh das een handige tip. Ga meteen kijken of het werkt. Bedankt alvast.
zie niet wat je bedoeld ( krijg deze niet gevonden)
als ik op eigenschappen klik dan krijg ik alleen de knoppen pictogram kiezen en wijzigigen onderaan zichtbaar.
geen tab-bladen zichtbaar.

zou jij/iemand me hiermee willen/kunnen helpen ?

(mijn game crashed tijdens level loading screen)
je bedoelt waarschijnlijk wel CoD:MW2 :+
Optie in steam waarmee je corruptie in game-files can opsporen en oplossen.
Mijn ervaringen met p2p multiplayer games zijn sowieso slecht, vaak lag bij bad connections, en vaak crashes. Nog een reden om even te wachten met de aanschaf van dit spel.
jij deelt deze mening met de meerderheid.
op petitiononline zijn inmiddels al meer dan 200.000 stemmen verzameld met het verzoek om de dedicated serveroptie alsnog toe te voegen..

Echter na het lezen van een review met een van de developers denk ik zelf dat dedicated servers er niet gaan komen. Beoordeel zelf maar:
review met COD MW2 developer

[Reactie gewijzigd door densoN op 11 november 2009 16:46]

Helaas in de ogen van de "baas" bij Infinity is die 200000 en nog veel meer maar een minderheid (de pc gamers groep) :( Daar wringt hem de schoen. Maar goed op het beste blijven hopen met zijn allen, baal er zelf ook goed van!
ik snap het niet - dr zijn in de serverbrowser van cod4 15000+ server online. Dat moet toch iets zeggen....

[Reactie gewijzigd door shades op 12 november 2009 13:06]

nou hier niet hoor draait lekker geen crashes [tot nu toe] op mijn pc tje en connecten gaat ook goed vreemd toch dat dit bij andere gamers wel voorkomt.......

en dit allemaal op windows 7 ultimate [64] goed binnen kort een update in de vorm van
een Patch...wordt vervolgd
ik draai zelf ook windows 7 ultimate, en ik ben in 1 potje (die duren maar iets van 5 minuten ofzo :S) 3 keer verbroken met de server. dan moest er weer een nieuwe server opgezet worden (duurt weer een halve minuut), naast de twee minuten die je ongeveer moet wachten voordat het potje begint. op een potje van vijf minuten heb ik dus 3 en een halve minuut moeten wachten.

daarnaast kan ik geen eigen profiel aanmaken met mijn wapens en mijn perks. ook speel ik in cod4 meestal 2vs2 of 3vs3 en dat kan nu helemaal niet meer. en dan heb ik het nog niet eens over de 100+ pings.

singleplayer is leuk, multiplayer is een drama.
ik kon na 3 potjes zelf al een class maken - je doet iets verkeerd of je hebt niet goed gekeken. Daarnaast werd ik keer op keer in een lobby gegooid met 10 tot 12 spelers... (vista64)
Ik volg nu al een tijdje het draadje op GoT en ken de installatie problemen maar over lag heb ik eerlijk gezegd nog weinig mensen horen praten. Ik dacht juist dat de algemene ervaring was dat het wel goed liep.

Overigens was de installatie idd een ramp. Je krijgt 2 dvd's maar als je het spel installeert moet hij eerst nog even 11 Gb downloaden. Door de drukte komt dat tergend traag binnen. Zo heb ik gisteravond om 23:00 de installatie gestart maar vanochtend was deze nog steeds niet afgerond (lees de download was nog niet klaar)

Het was trouwens voor het eerst dat ik problemen had met Steam. Voorheen nooit problemen mee gehad. Kheb ook nog nooit downtime gekend. Tot gister...
Excuse me? 11 GB? Dat zal toch niet kloppen lijkt mij.
Dat klopt ook niet. Maar het gebeurt wel. En niet alleen bij mij. In het got draadje zat mensen die tegen hetzelfde aanlopen.. :/
Vriend van mij had dit probleem ook. Probeer een reinstall van de game zelf. Bij hem ging hij van 4GB (dvd 2 wou hij dus downloaden) bij de eerste poging naar 4MB bij de 2e poging en daarna was het 0MB en kon hij installen van de dvds af.

Klopt iig niet dat hij de game wilt downloaden terwijl je de dvdtjes hebt.
OMG, erg leuk als je in Belgie woont en geteisterd wordt door datalimieten (of loop ik achter met mn info?)
Er zijn trucjes voor sommige Belgen om toch te kunnen gamen met Steam zonder last te hebben van datalimieten. 'S nachts telt de gebruikte bandbreedte ook maar voor de helft.
enkel als je Telenet hebt natuurlijk. Er zijn intussen wel enkele providers zoals Scarlet die een FUP aanbieden,waar ik bv gretig gebruik van maak :)
Als je 11GB downloaden (hele game) had gestopt in steam en een Reinstall vanaf CD had gedaan had ie wel vanaf CD geinstalleerd. Bij mij ging de eerste install vanaf CD ook mis, maar de tweede keer prima. 11GB vanaf de twee DVD's. Daarna 3 minuten online bijwerken en hij deed het.

De singleplayer is heel erg imho. Nog geen problemen gahd.
edit: leesfoutje...

[Reactie gewijzigd door Aragnut op 11 november 2009 11:39]

Als je installeert vanaf beide cd's hoeft er geen 11GB gedownload te worden. Toen mijn installatie voltooid was kon ik de singleplayer meteen starten. Multiplayer stond op 75% en daar moest nog een update voor gedownload worden. Dit was binnen 10 minuten voltooid.

Als je 11GB moet downloaden dan is er iets misgegaan tijdens de installatie.
In het artikel is een link naar een pagina met oplossingen, als je installatie problemen hebt, check het GoT daar zijn mensen (net als ik) die gisteravond na lang ploeteren de installatie wel hebben kunnen afronden. Succes!
Ik kwam de volgende afbeelding tegen: klik. Ziet er naar uit dat de servers met een 56k modem aan het hosten zijn, want dit soort pings zijn anno 2009 toch echt niet meer normaal tijdens het gamen. Misschien dat de pings afnemen als de populariteit van het spel afneemt (dat gaat op deze manier natuurlijk snel), maar is het dan niet al te laat?

EDIT: Oops, dat is zelfde afbeelding als in artikel. Nou ja, het verhaal blijft hetzelfde ;).

[Reactie gewijzigd door Xirt op 11 november 2009 11:27]

Ik vraag me af hoe ze zo iets degelijk hebben kunnen meten.. Het spel draait nu dus p2p waarbij de pingtijden afhankelijk zijn van de hosts. Het matchmaking systeem zal automatisch de laagste pingtijden als host kiezen. Heeft dus niets met de drukte te maken.

Ik denk dat de waarde op dat plaatje geen goede waarde weergeeft..
Heel veel mensen zijn aan het klagen over de ping maar in-game merk je er helemaal niks van! Alleen als de ping flink verspringt dan gaat je game stotteren maar iedereen heeft in het spel dezelfde lag en de hoster heeft geen voordeel met een ping van 0.
wat latency van 100+ms ?
Ach ik heb regelmatig pings 200ms op me wifi-adsl2 verbinding als ik bijv WoW speel (wat wel dedicated servers heeft draaien, en nogal wat ook )....
Tja, wat de resultaten zijn in een ander spel (en over draadloos) is natuurlijk niet te vergellijken met deze situatie.
Ik ben gewend om te spelen met 20-40ms ping bij COD4, ik ging soms met grote tegenzin op servers met 80+ en er wordt op sommige servers zelfs gebanned bij een ping boven de 150 ms.
Tja, WoW...

Dat kan je natuurlijk niet vergelijken met dit spel. Hier wordt snelle reactie gevraagd omdat het een verschil maakt tussen een kogel door jouw hoofd of het zijne. Bij een spel als WoW komt het allemaal net wat minder precies aan.
Ik host mijn eigen COD4 server thuis op een Atompje, en alle Nederlanders/Belgen en Duitsers hebben een ping van 20 ~ 50 ms, hoe verder weg je van de server zit, hoe hoger je ping wordt, bijv. russen hebben een ping van 150+.

100+ ping vind ik echt schandalig voor zulke multiplayer games waar je met een laag ping een redelijk voordeel hebt tegen iemand met een hoog ping.

[Reactie gewijzigd door donny007 op 11 november 2009 11:34]

Hey killer x Sokko hier haha ^^ leuk om jou hier ook te zien =P jammer dat er idd geen dedicated MD2 servers uitkomen. Anders had jij er eentje gemaakt he :P Ik snap ook niet waarom. Bespaart ze tog ook een hoop bijkomende kosten voor server parkjes? Oke nu kan je zonder legale kopie MD2 gewoon egt niet spelen dat is dan wel weer een voordeel maar een internet verbindig hebben om single player te kunnen spelen kom op zeg! mensen zonder internet kunnen dit spel dus niet eens installeren
Ik denk dat de cominatie steam + COD fataal is geworden.

[Reactie gewijzigd door Geert de Graaf op 11 november 2009 11:20]

Waarom, steam is niet de boosdoener, Counter strike 1.6 werkt helemaal top met steam (ja in het begin niet maarja toen was steam nog niet zo af als het nu is).
Steam heeft altijd problemen gehad met launches van populaire games en zelfs met populaire updates. (denk TF2, daar hebben we het "Game not available, please try again" probleem ook gehad)

Gewoon een kwestie van de servers die het niet aankunnen waardoor een grote groep mensen vrij gefrustreerd kan raken. (Helemaal als dit hun 1ste contact met steam is en dus niet echt snappen wat er aan de hand is)

Dus het is zoals Geert al aangaf, de combinatie van. Maarja, dit is een mening, en ik ben het er zelf niet mee eens. ;)
Onzin, dit is gewoon een dermatig gehypt populair spel dat er even een stormloop is op de servers.
KPN en cohorten verdubbelen hun capaciteit ook niet alleen voor 31 december.
Elk jaar is nederland qua sms even een van de kaart.
Zelfde gebeurt nu met COD. Vlakt wel weer uit.
De game heb ik dinsdag om 00.01 uur geinstalleerd en het verbaasde dat de verwachtte installatieduur 40 minuten bedroeg. Ben vervolgens lekker gaan slapen en bij het wakker worden heb ik dvd 2 er ingestopt, zodat de installatie kon worden afgerond.

Gisteravond heb ik me rijkelijk vermaakt met de MP en het verbaasde mij zelfs dat alles relatief vlot verliep met de party's. Later op de avond wel last gehad van lag, maar over het algemeen geen last van gehad.

Het is zeer jammer dat de dedicated servers ontbreken en had het liever anders gezien, maar COD 6 hater die nog steeds loopt te miepen dat er geen dedicated servers zijn: get al life. We zullen het ermee moeten doen en over 2 maanden weten we niet anders.
Denk je nou dat het alleen om dedicated servers gaat of zo... kijk iets langer dan neus lang is.

Ter informatie denk je dat mensen het spel haten ze willen gewoon een goeie game.
Eeen betere game dan de vorige game. Of wel vooruit gang ipv achteruit gang.

[Reactie gewijzigd door Ace Lightning op 11 november 2009 12:06]

En jij hebt dat al kunnen bepalen zonder het geprobeerd te hebben?
Ik vind zelf de single player qua ervaring zeker niet minder dan het eerste deel.

en zoals al is aangegeven het is anders dat we gewend zijn in een game, maar dat betekend niet meteen dat het daardoor ook niet werkt.
3G werkt ook maar UMTS is sneller...
snap je me punt..
Ben zo blij met mn PS3 als ik dit lees. Voorheen fervent pc gamer geweest (ook veel online, CS, CSS, BF2, etc), en pas geleden overgestapt op de PS3. Alles op 1 Blueray schijfje, hoefde maar 15MB te downloaden en "installatie" was binnen paar mins geregeld.

Heb nog geen multiplayer gedaan, eerst de single player op Veteran uitspelen.
Heb toch het idee dat op dit gebied( multi) men toch wat steken heeft laten vallen in de pc versie,ik wil niet direct zeggen dat men pc gamers helemaal niet meer serieus neemt maar ik heb toch het idee dat de pc gamer de dupe is van de consoles en dus van de piraterij wat ze vaak aandragen als reden om meer voor consoles te ontwikkelen
Kan er naast zitten maar het komt op mij gewoon zo over dat de pc ook voor deze makers absoluut de 2e keuze is achter de consoles.


We zullen zien wat Activision/Infinity Ward te melden hebben over de kritiek en alle buggs etc..
Hun antwoord daaruit zal blijken hoe serieus ze de pc nog zien als platform

[Reactie gewijzigd door pino85 op 11 november 2009 11:49]

piraterij wordt ook vaak gebruikt als excuus om iets naar consoles over te kunnen zetten, ik zou het meer waarderen als men gewoon zou zeggen dat men voor het geld gaat en dat piraterij gewoon een smoesje is. (en iw is niet de enige, ook epic mag wel eens eerlijk zeggen dat ze vanwege het geld de mensen die hun games groot hebben gemaakt aan de kant willen zetten: maakt het makkelijk voor mensen om een keuze te maken welke games ze kopen)

Ondertussen wacht ik nog op een console die een alternatief voor pc-gaming moet bieden, dat zou al heel wat zoden aan de dijk zetten

[Reactie gewijzigd door blouweKip op 11 november 2009 11:43]

Helemaal mee eens. Vooral omdat dit soort dingen (installaties die verkeerd gaan) toch het eerste zijn wat je merkt. Dat betekent dat de pc-versie helemaal niet getest is (wat me sterk lijkt) of dat ze er gewoon lak aan hebben en verder geen zin hebben om er nog moeite aan te besteden. En waar sommige spellen nog (maanden na het uitkomen van een spel) aan bugfixes werken is dat bij een mislukte installatieprocedure niet mogelijk.

Als je geen zin hebt om een game naar de pc te porten, ga dan ook niet doen alsof je een grote markt wil bedienen en maak het console-only. Dan weten gamers waar ze aan toe zijn.
Tjah, zonder dedicated servers moeten een paar bakkies bij IW het allemaal maar aan kunnen, ipv 15000 servers op verschillende locaties.

Ik hoop dat IW snel het nut van dedicated server in gaat zien!
Nou, van dat soort structuren heb je duidelijk geen kaas gegeten.. IW heeft verspreid over de wereld op verschillende locaties servers hangen die het matchmaking gedeelte af moeten handelen.

Het inrichten van je gehele omgeving op 1 piekmoment in de eerste week is zonde van het geld.. De huidige drukte is voor niemand leuk, maar 100% afvangen is niet erg realistisch.. Waarschijnlijk werkt alles na het komende weekend weer gewoon als een zonnetje..
Dat mag dan wel allemaal zo zijn, maar als iemand in een sudentenhokkie waar iedereen porno aan het downloaden is een private match start, dan gaat het wel enorm laggen, daarvoor zijn de dedicated servers, daar heeft vrijwel niemand een latency voordeel, er zijn admins aanwezig om de irritante mensen te bannen, je kunt custom maps laden, mods gebruiken en de server draait door als de hoster ervan stopt met spelen.

Op de IW servers zijn 0,0 admins en moet Valve Anti Cheat het maar helemaal uitzoeken, kun je iedereen verrot schelden, discrimineren etc, zonder dat er iemand iets aan doet.

[Reactie gewijzigd door donny007 op 11 november 2009 11:49]

Als jou verbinding wordt 'geknepen' door medestudenten heb je evenveel lagg als wanneer je een dedicated server joined. Ik heb dus ook geen idee waar je het over hebt. Over de admin's heb je helemaal gelijk maar er zal vast een vote systeem komen (of misschien al zijn) waar de democratie zal heersen (zoals nu ook op veel dedicated servers). De Custom maps en Mods zullen zonder de komst van dedicated servers inderdaad niet komen daar ben ik ook niet heel erg blij mee maar kan er zeker wel mee leven. En als de hoster stopt met spelen duurt het vaak niet meer dan 5 seconden voordat een nieuwe 'host' wordt geselecteerd en speelt iedereen automatisch verder..
Als je vanuit je studenten kamer een match host, dan heb jij 0 ping, en je tegenspeler een hoog ping, oftewel een oneerlijk voordeel, als je op een dedicated server gaat spelen heb je allemaal een redelijk gelijk ping, en je kunt zonder dedicated servers icm mods als promod nooit een goede clan match houden.

En een 5 seconden delay vind ik toch best veel, en als alle spelers stoppen dan is de server weg en kun je niet makkelijk weer met dezelfde spelers spelen, op dedicated servers heb je mensen die naar een specifieke server gaan omdat het daar zo gezellig is, of omdat de pings goed zijn, of de admins etc.

En een vote systeem is sterk af te raden, als je iemand niet aardig vind kickvote je hem gewoon en 70% van de spelers drukken gewoon op Yes, ook al is er niks aan de hand.

[Reactie gewijzigd door donny007 op 11 november 2009 12:09]

Ik heb hem gister zelf ook geinstalleerd, ik had geen enkel probleem ermee, ook online niet.

Maar 2 klasgenoten van mij hebben wel problemen gehad, zo heeft er 1 het via steam gekocht en is hij volgens zijn zeggen 4 uur bezig geweest met updaten.

Een andere klasgenoot van mij had hem net zoals ik op CD gekocht, maar toen hij met CD2 aan het installeren was vroeg hij om de NIET bestaande CD3... (wtf)

Ik heb zelf in 5 uur speeltijd 2 vastlopers gehad, 1 singleplayer, en 1 in de multiplayer, hij bleef hangen op het zoeken van een server
Klopt ik ben dus 1 van die klasgenoten van silasje die daar dus nu al veel problemen mee heeft gehad...

gister avond om half 9 begonnen met installeren vanaf disc toen kwam hij al meteen met steam voor serial en daar na heeft het tot half 5 vanochtend geduurt dat hij klaar was met singleplayer en multiplayer updaten, in iedergeval kijken of hij het vanavond doet ik ga er wel van uit als ik mijn klasgenoten moet geloven
Natuurlijk worden op internet alleen de negatieve kanten van het spel gepost. Iemand die geen problemen heeft met installeren en/of multiplayer gaat dat natuurlijk niet rond bazuinen op het internet. Maar voor de verandering zal ik dat dan wel doen. Ik heb totaal geen problemen gehad met installeren. Duurde 15min voor beide DVD's. Alles ging vanzelf, gewoon instructies volgen. Wel had ik een probleem met opstarten van het spel, na de files gecheckt te hebben met Steam bleek er 1 bestand corrupt of beschadigt. Ik heb naar mijn weten ook geen patch of update gedownload. Alles was voor de volle 100% geinstalleerd vanaf de DVD's. Dus buiten 1 beschadigd bestand geen installatie problemen. Multiplayer is uitstekend. Ik game op een draadloze wireless N verbinding met open NAT en totaal geen problemen en volgens het icoontje in game een goede verbinding (4 groene streepjes) Wat wel helpt is anti vista lag tool gebruiken bij WiFi omdat Vista en wellicht ook Windows 7 anders om de minuut naar een nieuwe netwerken zoeken met lagspikes als gevolg.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb gisteren avond alleen even gehad dat ik niet met iemand kon conecten. Een vriend van me had het zelfde probleem en wij konden wel naar elkaar conecten :? . Verder ziet het spel er wel bruud uit :Y)
Leuke opmerking als je casual eens een potje speelt, maar ik ben meer iemand die het een en ander weet van CS:S termen als choke en commands als rate, updaterate en cmdrate (ben vergeten wat het allemaal bij COD is) en wat voor gevolgen heeft voor de vertraging tussen je input op de pc, wat er op de server gebeurt en wat je thuis ziet. Iemand die constant speelt met net_graph 1 aan en niks meer haat dan framedrops en pings hoger dan 60 (behalve cheaters en kiddies die schelden). Daarnaast zijn LCD monitor eigenlijk k&* vindt omdat deze veel trager reageert dan zijn ouwe Sony Trinitron. Een mierenneuker, maar dit is waarom ik altijd bovenaan sta en mensen zoals jou keihard pwn. En als het moet ook met DM in COD. En zo zijn er velen met mij. Dat jij geen lag ziet of hebt, daar nemen veel spelers geen genoegen mee. En met een Wireless verbinding ale helemaal niet. Er is een harde kern van COD en CSS spelers die verder weinig anders doen, hun kostbare geld in dure configuraties steken en hun kostbare tijd in het verbeteren van skill zodat ze aan nog betere gamers een nog grotere uitdaging hebben. En dat is wat hen drijft. Net zoals schakers die het liefst een zo moeilijk mogelijke tegenstander hebben. Pas dan wordt de game echt leuk.

Wat-Mackey-IW ':" I've been playing mainly with around 100ms ping and it was great.
Jaja. " -zegt is daarom onzin. Het is een rotstreek, en ik skip de aankoop van een nieuwe videokaart en MW2
1 2 3 ... 10

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True