€ 44,69

TechWouter 21 mei 2020 Product gekocht

Zie uitgebreide toelichting.

• Hij werkt
  • Windows start snel op

Minpunten

• Goedkoop gebouwd en verpakt
  • Traag als die bijna vol zit (bij mij)

linksquest 12 januari 2019 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Mijn Dell All in One was zo traag als maar kon, opstarten en gebruiksklaar duurde bijna 15 minuten op Windows 10. (5400rpm) Met deze Kingston ben ik binnen 30 seconde opgestart en gebruiksklaar, wat een genot. Ook deze in de laptop van mijn schoonmoeder gedaan, gewoon perfect.

Pluspunten

• Mooie prijs.
  • voelt stevig aan.
  • Lekker snel.
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

• Update nodig op Windows 10

PcSave 16 november 2020 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Leuke SSD voor een nette prijs (aankoop 52 euro voor de 480Gb) Echter: voor €12 meer koop je een Samsung Evo 860 500Gb, en die is vèèl sneller en heeft betere chips. Dus kijk niet naar je portemonnee en geef iets meer uit voor een veel betere schijf.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• traag
  • verouderde chips
  • beroerde verpakking

bavoknol 11 oktober 2020 Product gekocht

Prima ssd, zou als het kan een Nvme m.2 kopen

Pluspunten

• Redelijk snel
  • Goedkoop

Minpunten

• 480gb is net niet genoeg voor mij

DGKristen 10 mei 2020 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Goede SSD qua prijs/kwaliteitsverhouding, en nee, het is geen Samsung 860 PRO, maar voor administratiewerk is deze prima. Start op tot bureaublad binnen 20 seconden (Win10 1909), en leest lekker snel.

Pluspunten

• Win10 start snel op

Minpunten

• Niet echt robuust

robinfct2000 24 maart 2020 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Doet wat het moet doen voor een redelijke prijs, voelt alleen wel goedkoop aan.

Pluspunten

• Snelheden

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Fertech 10 december 2019 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

De Kingston A400 480gb doet wat hij moet doen. Hij is snel en heel betaalbaar. Af en toe heb je een freeze maar dit is te helpen met de Kingston manager.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • snelheid

Minpunten

• Geen

gvandijk14 7 juni 2019 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Deze Kingston SSD is een prima koop. Werkt snel en doet wat ie moet doen geen problemen mee

Pluspunten

• Snel

KBuster15 21 mei 2019 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

!!DOWNLOAD KINGSTON SSD MANAGER!! Het is een goeie ssd die alles snel opstart etc voor een goedkoop prijsje.

Pluspunten

• snel
  • goedkoop
  • klein
  • goed voorbbudget gaming

Minpunten

• firmware update
  • zonder manager heb je feeezes

osmosis 9 mei 2019 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Meerdere A400's gebruikt (+20 stuks) 240/480GB voornamelijk Over het algemeen prima voor de prijs! Prestaties zijn acceptabel. Echter helaas al meerdere gehad die zeer langzame acces time en inconsistente read/write snelheden vertoonde. Gelukkig verholpen met een RMA

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Toch een paar slechte exemplaren binnen gekregen

Jordywil 2 december 2018 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Heb hem aan mijn pa gegeven, omdat zijn desktop zo super sloom was. Met deze SSD was de pc weer helemaal de oude.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • licht gewicht
  • betrouwbaar

Minpunten

• Voor mij geen

Artcore 20 juni 2018 Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Heb mijn Mac Mini uit 2014 een flinke snelheidsboost gegeven met deze SSD. Ik ben geen power user, doe wat eenvoudige fotobewerking en kijk er wat video's mee, maar het systeem is een stuk sneller in gebruik en qua opstarten.

• Snelheid

Minpunten

• Voelt een tikje goedkoop aan

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Kingston A400 2,5" 480GB?