Storage Island

1.700 producten en 2.554 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Storage Island

Review toevoegen

Algemeen

Rond Black Friday een gewone bestelling gedaan. Een item was niet voorradig daarom wel wat vertraging. Uiteindelijk goed opgelost.

Verzending

Rond Black Friday een gewone bestelling gedaan. Een item was niet voorradig daarom wel wat vertraging. Deels was dit voorzien, deels niet. Uiteindelijk goed opgelost.

Algemeen

De website werkt zoals verwacht en ik kan bestellen zonder aanmelden. De levering was tijdig en degelijk verpakt.

Verzending

Vier USB-sticks in dichte verpakking op tijd geleverd in een luchtkussenenvelop.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

geen paypal, geen service, klantonvriendelijk, plaats zich helaas alleen in zichzelf, geeft je een rot gevoel

Verzending

altijd mijn producten ontvangen, soms wat later

Klantenservice

doen graag moeilijk, als je service wil ga dan naar een winkel in de buurt

Algemeen

Dit was zoals je mag verwachten van een webshop, bestelproces is eenvoudig en spreekt voor zich.

Verzending

Ik heb hier wat HDD’s besteld, deze stonden op voorraad. De volgende dag stond DHL aan de deur en werd de bestelling bezorgd.

Klantenservice

Vooraf heb ik contact gehad met StorageIsland om te checken of de schijven ook daadwerkelijk op voorraad lagen. Ik kreeg binnen het uur reactie.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

In de corona/chia tijd 8 x 16 TB nodig en Storage Island bood goede deal.

Klantenservice

Na 16 dagen bad sector op 1 HDD en na RMA dag erna een nieuwe gekregen. Chapeau.

Algemeen

In april een bestelling geplaatst. Hoewel de levertijd onbekend was, na 2 weken geinformeerd naar de status. Deze was onveranderd. Er werd toen een melding gemaaktvan een mogelijk hogere prijs. Andere bedrijven hadden op dat moment een levertijd van 2-3 dagen en tegen een vergelijkbare prijs als in april (volgens pricewatch).
Uiteindelijk op 1 juni de order geannuleerd omdat zij niet meer voor die prijs wilden leveren. Ondertussen waren de prijzen van andere bedrijven ook gestegen.
Als zij in april de juiste prijs hadden vermeld of de nieuwe prijs meteen hadden gecommuniceerd, dan had ik bij andere bedrijven nog voor de oude prijs kunnen bestellen.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Payment gedeelte van de site is nogal ouderwets, nieuwere verificatie middelen voor o.a. creditcards worden niet ondersteund, daardoor was bij mij geen aankoop met CC mogelijk.

Verzending

Tja, verzending via DHL, ik kreeg een tnt code, totaal niet duidelijk wat er geleverd zou worden. Pakje was afgeleverd maar werd als adres onbekend afgemeld, alsof het retour leverancier ging?!

Klantenservice

Bij een bestelling van geheugen en harde schijven, ben ik zeer amateuristisch. De verzending is totaal ad-hoc, ik wist dus niet of de zending gecombineerd was en wat er verstuurd was.
Status updates van je verzending kent men niet. Na telefonisch contact, wat niet mogelijk bleek vanwege het "thuiswerken" etc. maar een contact formulier ingevuld.
Nadat DHL de verzending verprutste alsnog contact opgenomen, kreeg ik een reactie. Het werd opnieuw verstuurd en 4 dagen later werd er een pakket aangeboden.

Terloop van het dhl-probleem, werd ik nog even zeer flauw en amateuristisch medegedeeld dat er op de levering van harde schijven even teruggekomen moest worden.
Lang verhaal kort door de crypto gekte zijn harde schijven ook moeilijk leverbaar en dat resulteert in hogere prijzen en leveringsproblemen.
Maar dat had ik graag binnen 24u van de bestelling vernomen en niet na 14 dagen, bij aflevering van een andere bestelling willen horen.

Kortom deze shop is zeer amateuristisch, komt de levering niet na, schermt met de voorwaarden over prijsverhogingen. ( zou het ook andersom kunnen bij verlagingen? )
Andere ergernis is, wanneer je verschillende producten gevonden hebt maar deze worden via zuster-sites verkocht dat je de spullen niet in 1 verzending dus met éénmaal verzendkosten te moeten betalen kunt bestellen.

Verder is het maar de vraag of je IBAN en andere gegevens bij deze shops goed beveiligd zijn, de site geeft de indruk dat de gegevens wel eens slecht beheerd / geconfigureerd kunnen zijn.

Algemeen

Deze onderneming vertoond malafide trekjes. Gisteren een schijf besteld. Vandaag werd ik bericht met het volgende.

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor een niet voorradig artikel. Helaas kunnen wij deze order niet in behandeling nemen omdat wij bij geen van onze leveranciers momenteel deze items kunnen inkopen. Spijtig genoeg is er een enorme schaarste op de markt. Dit wil zeggen dat wij dus met geen mogelijkheid aan deze items kunnen komen momenteel.

Dit zou ik normaal prima vinden, maar laat dezelfde schijf er nu nog steeds op staan met dezelfde voorraad notabene, maar met een aangepaste prijs voor 334,- inpv. 256,-.

Ik heb wel een idee waar dit mee te maken heeft, Chia crypto mining. Ik vind het prima dat de prijzen aangepast worden, maar dat er dan over gelogen moet worden en mensen die gewoon één schijf nodig hebben keihard in de maling worden genomen omdat het bedrijf vind dat ze er meer aan moeten verdienen, daarom ben Ik gelijk klaar met deze shop.

Algemeen

Veel aanbiedingen voor kleine 1 euro prijzen. Snelle verzendingen en goed verpakt, Nooit klachten over gehad. Voorheen was dit Camera Island.

Snel en goed verpakt.

Algemeen

Bestelling van 6 SD-kaarten werd een van de navolgende dagen verwacht. De status bleef echter dat de betaling geaccepteerd was. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat het brievenbuspakketje verzonden was, maar daarna heb ik niets ontvangen. Het leek erop dat het ergens verloren is gegaan en het antwoord was dat ik zelf voor dit debacle zou opdraaien, omdat ik daarvoor getekend had. Daarna werd mij een aanbod gedaan waarbij ik weliswaar korting zou krijgen, maar dan natuurlijk in totaal duurder uit was voor hetzelfde pakketje. Na uitleg over mijn situatie werd het het pakketje nogmaals verstuurd. Het komt gelukkig niet vaak voor dat een zending verloren gaat en de leverancier kan de kosten daarvoor beter dragen dan ik. Dank daarvoor.

Algemeen

Sd kaart stuk gegaan dus snel nieuwe nodig.3 besteld en meteen de volgende dag netjes binnen gekregen.Netjes via de mail op de hoogte gebracht over de status van mijn bestelling.

Verzending

keurig in envelop met noppenfolie verpakt.
zelf de 3 kaartjes nog even met elastiek verbonden .

Algemeen

2x Toshiba 12 TB Enterprise HDD gekocht eind november/begin december 2020, met ca. 1 week ertussen. Ter vervanging van defecte/verouderde schijven. Prijs was dik in orde, lager dan bij andere webwinkels, en het bestelproces verliep soepel.

Ook kreeg ik direct een track & trace code na de bestelling.

De eerste bestelling verliep vlekkeloos. HDD kwam 2 dagen na bestelling binnen via DHL met track & trace. Niet slecht gezien mijn ervaringen met DHL.

Verzending

De tweede bestelling ging verkeerd - DHL beloofde deze op zaterdag af te leveren, maar vlak vóór het geplande aflevermoment werd de status in de track & trace ineens: "Klaar voor versturen naar het sorteercentrum". Dat is dus de status vóórdat de zending wordt ingepland voor uitlevering.

De eerstvolgende werkdag heb ik contact opgenomen via het contactformulier op de website van CameraIsland. Binnen enkele uren had ik een reactie van Marc dat er dezelfde dag nog een nieuwe HDD zou worden verstuurd. Men zou via DHL nagaan wat er met de vorige zending is gebeurd, maar daar hoefde ik niet op te wachten. Uitstekende service!

Vervolgens kreeg ik de HDD 2 dagen later geleverd.

Alle pakketdiensten maken fouten, al steekt DHL er bij mij wel met kop en schouders bovenuit. Verloren pakketjes, late leveringen, een track & trace waar je niet op kunt bouwen.

Ik kan niet verwachten van een winkel dat ze niet meer met DHL samenwerken vanwege een verloren pakketje. Wel mag ik verwachten dat ze er alles aan doen op het pakket alsnog zo snel mogelijk bij mij te krijgen, en dat heeft men gedaan.

Doos voor verzending was prima, geen speling, genoeg dempend materiaal voor een HDD.

Klantenservice

Snelle reactie op ingestuurd bericht via het contactformulier. Direct een duidelijke oplossing, en de afspraak is nagekomen. Zeer tevreden over de service.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Dinsdag 8 dec heb ik een SD kaartje besteld. Het is nu zaterdag 12 dec en ik heb nog niks ontvangen.

Verzending

Bij het product staat 'Voor 16:00 besteld, morgen in huis'. Maar dat maken ze dus absoluut niet waar. Ik ben hier erg ontevreden over. Track en trace is niet standaard en dat vind ik ook niet netjes.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

QNAP NAS hier besteld op 30-05 en hierna niets anders dan problemen.
Door Corona werd de levertijd langer, iets wat wellicht niet te overzien was dus hier hiervoor enig begrip. De NAS werd geleverd op 16-06 zonder track en trace. Er staat gewoon ineens iemand op de stoep.

Hierna besloten cameraisland een 2e kans te geven en hier ook 4 HDD's te bestellen.
De 4 HDD's zijn besteld op 16-06 en geleverd op 23-06. Helaas waren alle 4 de schijven niet in orde (SMART failures binnen een dag) en dus heb ik ze terug gestuurd. Op 15-07 heb ik 4 nieuwe HDD's ontvangen waarvan er weer 1 defect was, de andere 3 werkten naar behoren dus hier een RAID array voor aangemaakt, maar hier mag dus geen disk uitvallen anders ben ik nog mijn data kwijt. Ik heb laatste defecte disk terug gestuurd waarna ik op 10-08 ineens een Ultrastar DC SS530 SAS SSD ontvang. Ik heb netjes aangegeven die niet te hebben besteld en deze pas terug te sturen wanneer mijn probleem is opgelost. Uit eindelijk is mijn probleem op 25-08 verholpen en heb ik nu 4 werkende HDD's en een NAS. Hierna heb ik de SSD keurig terug gestuurd maar hier niets meer van vernomen.

Ik snap niet dat de levering en RMA procedure van een NAS en 4 HDD's zo slecht kan verlopen.

Verzending

Verzending is acceptabel en kan beter maar volstaat, product deugd echter niet, het duurde totaal 3 maanden voordat ik mijn NAS kon gebruiken. Track & trace code wordt niet verschaft dus onduidelijk wanneer het product wordt geleverd.

Klantenservice

Een oplossing duurt veel te lang. Ik geloof dat Marc me zo goed mogelijk heeft gelopen als mogelijk en dat er andere factoren zijn waardoor dit te lang duurt. Ik vind het niet acceptabel dat de klant hierdoor de gedupeerde is.

Algemeen

Webcam besteld in coronatijd zonder dat ze woekerprijzen berekende, heel netjes! Snel besteld en dag later via dhl binnen.

Verzending

Goed stevig verpakt, geen gigantische doos met rommel die de hele kamer invliegt... :-)

Algemeen

Harddisks strak verpakt in compacte doos met foam, dus niet in een luchtige rammelende veel te grote kartonnen doos. Laag geprijsd en snel bezorgd via DPD.

Goed verpakt.

Algemeen

Mijn bestelling gedaan en in keurige hoedanigheid ontvangen. Prijs was zeker schappelijk dus ik zie me in het vervolg opnieuw bestellen.

Verzending

De lage verzendkosten zijn fijn maar hadden ook een keerzijde: geen track & trace tenzij je 7,95 betaalt. Jammer dat PostNL traceerbare brievenbuspost voor vier euro aanbiedt maar Camera Island daar geen gebruik van maakt.

Algemeen

Netjes geregeld hoe dat hoort . Plus de bijhorende bericht van de status en de zending.

Algemeen

Hier voordelig sd-kaartjes besteld. Cameraisland heeft deze echter bij vergissing naar een verkeerd adres gestuurd. Na een mailtje mijnerzijds hadden ze dit snel door en kreeg ik een dag later een nieuwe zending alsnog. Kortom, foutje was slordig, maar het is adequaat opgelost. Dus ik durf hier zeker vaker te bestellen.

Verzending

Door foutje met adres duurde het in totaal 4 dagen, maar toen fout werd ontdekt was mijn zending er binnen 1 dag.

Klantenservice

Snelle response op mijn vraag en toen duidelijk was dat de zending verkeerd was verzonden direct adequaat opgelost.

Algemeen

Ik had twee paar D Cellen batterijen van het merk GP besteld bij Camera Island en kreeg uiteindelijk 3 paar batterijen voor de prijs van twee paar. Dus dat is meer dan netjes en ik ben er heel blij mee.
Bedankt Camera Island.

Klantenservice

Ik had twee paar D Cellen batterijen besteld van het merk GP bij Camera Island en kreeg uiteindelijk 3 paar thuisgestuurd voor de prijs van twee paar. Dus dat is meer dan netjes en ik ben er heel blij mee.
Bedankt Camera Island.

Scorekaart voor Storage Island

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie