TP-Link TL-WR902AC

Specificaties WiFi-ac • 4G • 1-poorts switch (max 100Mbps) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
GewoonJarmo 18 maart 2019 Product gekocht

TP-Link TL-WR902AC

Heb hem gekocht als een extender. Het apparaat ingeplugd via de ethernet kabel en een wifi punt aangemaakt via de tplink app

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Kan een dongel in
  • Broekzakformaat

Minpunten

• Range is niet heel erg groot

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
Ronald1975 10 februari 2019 Product gekocht

TP-Link TL-WR902AC

Gekocht zodat we op we 1) op vakanties / hotel overnachtingen niet weer alle wifi apparaten opnieuw hoeven in te stellen 2) we allemaal achter onze "persoonlijke firewall" zitten en dus geen "last" hebben van het open wifi gedoe. Ik heb hem met hetzelfde WIFI naam/ww ingesteld als thuis.

Pluspunten

• klein
  • degelijk
  • duidelijke software

Minpunten

• ingang micro usb

powadha 11 juli 2018 Product gekocht

TP-Link TL-WR902AC

Gekocht voor gebruik in hotels met WISP (Captive portals) om toch via Chromecast Netflix te kunnen kijken op de tv. Setup is eenvoudig waarbij de quick setups prima voldoen om snel een hotsport op te zetten. Software is helder, stabiel en uitgebreide configuratie mogelijkheden zijn aanwezig mochten die nodig zijn.

Pluspunten

• Compact
  • WISP support
  • IEEE 802.11ac
  • MAC binding / cloning
  • USB poort

Minpunten

• Lompe voeding met erg korte USB kabel
  • 2.4GHz of 5GHz actief

R0GGER 8 november 2017 Product gekocht

TP-Link TL-WR902AC

Droevig slecht en instabiel apparaat...

Pluspunten

• Klein

Minpunten

• Instabiel
  • Slechte software
  • Beperkte 5Ghz ondersteuning (AC)
  • Geen kanaal bandbreedte 40/80Ghz

Harmen 12 juli 2017 Product gekocht

TP-Link TL-WR902AC

23-02-2018 Tijdens vakantie gebruikt als sharehotspot, moet zeggen dat het prima werkte! Onderweg in de auto keken (2x iPad) mijn kinderen filmpjes vanaf de sd kaart, tijdens vakantie had ik de AP aangesloten op het stroomnet voor af en toe een film kijken. Aanrader! Gezien er geen betaalbaar alternatief was/is.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Meerdere functies, backup router

Minpunten

• Glossy plastic
  • Geen ingebouwde accu
  • Opstarttijd na het na starten auto

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link TL-WR902AC?