Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 47 reacties

Blizzard heeft domeinnamen en de merknaam Heroes of the Storm in een aantal landen aangevraagd. Onduidelijk is nog wat Heroes of the Storm voor game zal zijn. Zo gaan er geruchten over downloadable content voor Starcraft 2 of een nieuwe uitbreiding voor World of Warcraft.

Logo BlizzardDe registratie van de domeinnaam en de merknaam Heroes of the Storm in een aantal landen door spelontwikkelaar Blizzard werd opgemerkt door een fan, aldus Eurogamer. In de VS werd de merknaam op 24 september aangevraagd, zo meldt Joystiq. De merknaam zou ook in Canada en Nieuw-Zeeland zijn aangevraagd door Blizzard.

In de Amerikaanse aanvraag voor de merknaam wordt bij een omschrijving door Blizzard aangegeven dat de computergame via een openbaar netwerk toegankelijk is. Hierdoor doen er inmiddels geruchten de ronde dat Blizzard mogelijk een nieuwe uitbreiding voor World of Warcraft wil gaan uitbrengen. Anderen stellen dat het kan gaan om een dlc-pakket voor Starcraft 2. Blizzard wil zelf geen commentaar geven.

Lees meer over

Gerelateerde content

Alle gerelateerde content (30)
Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (47)

Wat er vergeet te worden gemeld is dat: Blizzard al 2x (Cata en Mist) ongv 7 weken voor de Blizzcon waarop de Expansion wordt aangekondigd de merknaam registreerd. Wat dus nu ook het geval is.

Ook is nog zeer onduidelijk als dit DE wow exp is of het dan om de southseas met de naga gaat, of een storm in de lucht. De burning legion expansion. Dit zijn beide zeer aanemelijke uitbreidingen waar al meerdere malen door blizzard positief is bevesitgd dat ze ooit eens gaan komen.

De kans is zeer aanemelijk dat dat nu ook zo is (al is het natuurlijk speculeren).

We zullen het op 8-9 november weten tijdens Blizzon.

edit:
Iets meer info en wat typos

[Reactie gewijzigd door stealthgun op 3 oktober 2013 20:00]

Ik denk dat Burning Legion expansion het laatste expansion zal zijn, met Kil'jaeden/Sargeras als final boss.
BL zou een leuke expansion zijn, maar je vergeet dat Kil'jaeden een (end) raid boss was in TBC. Hoewel hij daar niet dood gaat maar 'kwijt' raakt. Is er niemand meer om de legion over te nemen. Zowel sargeras als kil'jaeden zijn dood of kwijt. Dus als dit al de expansion wordt, dan zal het waarschijnlijk een nieuwe eind baas zijn. Persoonlijk verwacht ik Talgath die de rechterhand was van Kil'jaeden.
Zover ik het weet is Sargeras nog niet dood, hij heeft alleen geen "waardige" lichaam meer. Maar dat bedoel je waarschijnlijk als 'kwijt'.

En over Kil'jaeden, ik zou niet weten waarom Kil'jaeden kwijt of dood zou moeten zijn, aangezien zijn lichaam niet vernietigd is wat eigenlijk vaak gebeurt in Warcraft bij een machtige demon als Archimonde/Mannoroth/Tichondrius. Als ik zijn laatste animatie zie, dan denk ik eerder dat Kil'jaeden terug is gepushed naar waar hij vandaan kwam.

Ook heeft Kil'jaeden een te grote rol gespeeld in het Warcraft Universum in mijn mening, hoewel hij zelden zichzelf laat zien, had hij wel machtige leiders als Ner'zhul, Guldan, Illidan en zelfs Lich King onder zijn voet, Kil'jaeden is niet alleen gigantisch krachtig en machtig, hij is ook erg slim, sluw en kwaadaardig, en als bonus beheerst hij een leger en planeten van een praktisch oneindig aantal. Al deze eigenschappen maakt Kil'jaeden de perfecte final boss (ja ik zou hem zelfs gevaarlijker dan Sargeras zelf positioneren).

In mijn mening zou ik het erg zonde vinden als Kil'jaeden (of Sargeras) dood zijn.

[Reactie gewijzigd door Qws op 4 oktober 2013 01:26]

Nou, prima,

Net mijn abo opgezegd. Wow begon veel te veel op werk te lijken ipv op een game met al die dailies en rep grind..
Dat is het altijd al geweest, met uitzondering misschien van WotLK... Wat betreft grinden was vanilla een ramp (Timbermaw, Brood of Nozdormu en boven alles Ravenholdt...), in TBC was dat al beter, maar moest je nog steeds verplicht revered met alle factions behalen om überhaupt bepaalde instances binnen te komen. Dus het onzin dat het daardoor nu ineens een reden is dat je niet meer speelt...

@ Stealthgun
Blizzard heeft sowieso ook aangegeven nog maar één expansion te willen doen voor WoW.. Daarbij vergeet je mogelijke uitbreidingen als The Emerald Dream... Waarom ik ze allemaal onwaarschijnlijk acht is omdat ze sinds MoP niet meer naar het verleden kijken om uitbreidingen te verzinnen, maar juist de toekomst. Het verhaal voor TBC, WotLK en Cata was allemaal gebaseerd op de originele Warcraft (rts) verhalen. Bij MoP is het nog steeds gebaseerd op de WoW lore, maar is er iets totaal nieuws gedaan waar verder nog nooit iets over is gezegd, behalve leuke referenties naar panda's...

Gezien de naam zal het denk ik geen Starcraft dlc worden. Deze titel past gevoelsmatig veel beter bij WoW! Daarbij, Dit schedule laat hun plannen zien, en hoewel het nooit bevestigd is dat dit klopt, zijn alle verschenen spellen/uitbreidingen rond de periode die deze slate aangeeft uitgekomen. Als je deze planning in gedachten houdt, kan het dus net zo goed de naam zijn voor hun lang verwachte Project Titan... Kanttekening hierbij is wel dat er inmiddels ontwikkelingen zijn binnen dat project waardoor er pas een mogelijke release in 2016 komt.

Maar zoals je zegt; we shall see in November!

[Reactie gewijzigd door Galeton op 3 oktober 2013 22:46]

In vanilla was het juist een pluspunt aangezien je vrij exclusieve dingen kon krijgen waar er rep grinds waren (uitzonderingen daargelaten). Maar sinds WoW meer mainstream is geworden is de exclusieviteit van vele dingen weg, ik kan me namelijk nog herinneren dat als je een full tier set had, 8/8 of 9/9 bij Naxxramas 40, had je al iets super exclusiefs, aangezien er niet super veel 40 man raiding guilds waren. Je kon toen ook zeggen dat het hebben van een epic ook vrij epic was, na TBC was dit allemaal vrij makkelijk te verkrijgen.
Epic was gewoon niet verkrijgbaar buiten de originele Raids (uitzonderingen daar gelaten. Headmasters Charge was weliswaar epic uit Scholomance, maar de stats waren meer die van een hoge blue)! En dat was awesome. Kanttekening is wel dat het niet alleen speciaal was als je T3 had uit naxx en AQ40. In principe was een full T0,5 al exclusief. Ik heb zelfs toen ik T2 had, nog doorgegaan om het laatste item van de dungeon set te krijgen. En na 300+ keer scholo te hebben gelopen had ik nog steeds de headpiece niet van die set... Epic was epic, en dus speciaal. Epic was destijds meer epic dan legendary in WotLK was. (Damn, ik haat het nog steeds dat ik nooit Atiesh heb weten te bemachtigen).

De kinderziektes van vanilla hebben ze er in TBC uitgesloopt, maar ten koste van de epicness van bepaalde items. Vanaf WotLK vind ik dat ze achteruit gingen in termen van spelplezier. MoP heb ik (buiten de 24 uur's speelsessie die ik altijd aan het begin van een expension erin gooi) niet gespeeld, dus daar kan ik weinig over zeggen.

Maar goed, je hebt gelijk als je zegt dat het grinden in vanilla een +punt was. Vond ik ook. Enige wat ik wilde zeggen was dat het dus een drogreden van shades was dat hij nu stopt met spelen door het grinden, want dat is er altijd al geweest en nog veel meer dan nu.

[Reactie gewijzigd door Galeton op 4 oktober 2013 13:27]

Eens met deze post, moet wel zeggen dat ik MoP echt een step up vind in kwaliteit t.o.v. Cataclysm.

Als ik een ranking zou moeten geven zou het voor mij zijn op dit moment:

TBC > Vanilla > MoP/Wrath > Cata.
Blizzard heeft sowieso ook aangegeven nog maar één expansion te willen doen voor WoW..
Bron? Want hier klopt volgens mij niks van.
De slate geeft aan dat alleen X5 er nog komt en dat die tegelijkertijd met Titan zal komen. Over Titan is allang gespeculeerd dat het een 'WoW' 2.0 zal zijn maar dan met andere lore. Overigens zijn er hardnekkige geruchten op tal van sites.

Blizzard heeft overigens nooit gezegd dat ze nog maar één expension doen, maar dat ze nooit hoger dan lvl 100 willen gaan en dat dat een harde eis was. En het is wel al uitgelekt dat we deze keer tot lvl 100 mogen door grinden. Alles daarboven zou belachelijk worden in termen van xp gain, items en noem maar op. Door het character van een MMORPG gaat dat exponentieel. In vanilla wow had je als tank met volledige epic gear met ieder mogelijke buff uit 40man raids hooguit 6 a 7k health. In TBC zat je op 20k max, in WOTLK op 60k, in Cata op 120k. Inmiddels zitten we op 600 a 700k health.
Dus tenzij dat ze dadelijk het hele systeem om gaan gooien, kunnen ze niet nog verder en het speelbaar houden. Dat zou betekenen dat we op den duur met miljoenen hp zitten...

Als je daarnaast simpelweg wowhead en mmo-champion in de gate houdt zul je dit allang gemerkt moeten hebben. Daarbij; alle topics op de battle.net fora die over dit onderwerp gaan worden vrijwel direct gesloten/afgeschermd zodra ze verder gaan dan alleen speculatie over wat een volgende expansion zou kunnen gaan brengen.
Hier kun je bijvoorbeeld ook vinden dat er op het moment nog maar ~ 7.7 actieve subscribers zijn. In 2012 was dat nog 10+ miljoen... In andere woorden, in een jaar tijd zijn ze 1/3e van hun subscribers verloren. Dat gaat niet in de koude kleren zitten van Blizzard.

Als laatste punt; het spel is 10 jaar oud. Door expensions hebben ze de graphics en mechanics redelijk geupdate, maar dan nog is het een 10 jaar oud spel. Er zit weinig vernieuwing meer in, en ze moeten steeds meer uit de kast halen om het interessant te houden. Op den duur gaat dat zoveel kosten dat het niet meer werkt...

ps wat ik wel nog wil geloven is dat je dadelijk 12 patches hebt in de nieuwe expension, zoals in vanilla het geval was. Dus dan kun je alsnog gewoon via patches nieuwe content uit blijven brengen...
De slate geeft aan dat alleen X5 er nog komt en dat die tegelijkertijd met Titan zal komen. Over Titan is allang gespeculeerd dat het een 'WoW' 2.0 zal zijn maar dan met andere lore. Overigens zijn er hardnekkige geruchten op tal van sites.
Houdt er ook rekening mee dat die slate al minstens 3 jaar oud is, inmiddels is Tital terug naar de tekentafel en ligt dus allang niet meer op schema. zie ook nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan
Blizzard heeft overigens nooit gezegd dat ze nog maar één expension doen, maar dat ze nooit hoger dan lvl 100 willen gaan en dat dat een harde eis was. En het is wel al uitgelekt dat we deze keer tot lvl 100 mogen door grinden. Alles daarboven zou belachelijk worden in termen van xp gain, items en noem maar op. Door het character van een MMORPG gaat dat exponentieel. In vanilla wow had je als tank met volledige epic gear met ieder mogelijke buff uit 40man raids hooguit 6 a 7k health. In TBC zat je op 20k max, in WOTLK op 60k, in Cata op 120k. Inmiddels zitten we op 600 a 700k health.
Dus tenzij dat ze dadelijk het hele systeem om gaan gooien, kunnen ze niet nog verder en het speelbaar houden. Dat zou betekenen dat we op den duur met miljoenen hp zitten...
Om deze reden gaat blizzard komen met een "Item Squish" of met aanpassingen in de engine (waarvan momenteel de "item Squish" de voor de hand liggende optie is volgens blue posts uit september en gamescom interviews). De enige uitdagiing in de item squish is momenteel nog het feit dat ze oude content niet weer moeilijker willen maken, daarvan zal dus de scaling aangepast moeten worden icm de squish. Zie ook dit artikel uit een gamescom interview http://wow.joystiq.com/20...-for-wows-next-expansion/
Als je daarnaast simpelweg wowhead en mmo-champion in de gate houdt zul je dit allang gemerkt moeten hebben. Daarbij; alle topics op de battle.net fora die over dit onderwerp gaan worden vrijwel direct gesloten/afgeschermd zodra ze verder gaan dan alleen speculatie over wat een volgende expansion zou kunnen gaan brengen.
Hier kun je bijvoorbeeld ook vinden dat er op het moment nog maar ~ 7.7 actieve subscribers zijn. In 2012 was dat nog 10+ miljoen... In andere woorden, in een jaar tijd zijn ze 1/3e van hun subscribers verloren. Dat gaat niet in de koude kleren zitten van Blizzard.
WoW verliest zeker subs, houd er alleen wel rekening mee dat die 10+ miljoen spelers niet allemaal subs zijn. Ook spelers in Asia zitten daarbij, en in china krijgt blizzard bijvoorbeeld een Flatfee van de uitgever aldaar, waardoor het niet uitmaakt of er 1 chinees speelt, of 100 miljoen qua inkomsten voor blizzard. In korea e.d. betalen spelers met een soort van uren kaart ipv een maandelijkse sub en it de shareholders calls blijkt daat blizzard meer spelers verliest in Azie dan in de west region (EU,US, AUS). Al is ook duidelijk dat blizzard in het westen ook zeker spelers verliest momenteel. Echter zijn een deel daarvan ook de standaard subs die ze verliezen aan het einde van een expansion en de vakantie seizoenen, terwijl juist een nieuwe expansion vaak zorgt voor een flinke toename in subs.
Als laatste punt; het spel is 10 jaar oud. Door expensions hebben ze de graphics en mechanics redelijk geupdate, maar dan nog is het een 10 jaar oud spel. Er zit weinig vernieuwing meer in, en ze moeten steeds meer uit de kast halen om het interessant te houden. Op den duur gaat dat zoveel kosten dat het niet meer werkt...
Dit is zeker waar echter is dit ook persoonlijk denk ik. Ik vind persoonlijk dat ze ruim voldoende vernieuwen in WoW per expansion qua features. Uiteraard zal de rek er ooit uitraken maar naar mijn meniing heeft deze game echt geen total makeover nodig. Ik heb nog steeds geen MMO kunnen vinden die net zoveel biedt als WoW qua content, end game, quality of life features, smoothness, tel daar bij op de jaren lange relaties die ik heb opgebouwd in de jaren dat ik WoW speel en altijd weet WoW het te winnen van de rest en ik heb toch bijna alle AAA mmo's van de laatste jaren geprobeerd, maar het WoW gevoel heeft er tot op heden nog geen een kunnen brengen.
terwijl juist een nieuwe expansion vaak zorgt voor een flinke toename in subs.
Vlak voor MoP hadden ze 9 miljoen spelers. Dat werd na MoP weer 10. Dus dat wil zeggen dat ze 1 miljoen spelers aantrokken voor de expension.

Ze zijn er sindsdien 2,5 miljoen kwijt. Dus als er weer 1 miljoen bijkomen dan is het dus nog steeds 'maar' 8,5 miljoen. Ze raken spelers kwijt en daardoor inkomsten, terwijl de kosten voor het ontwikkelen van content hetzelfde blijft. Dus op den duur is het gewoon niet meer rendabel om nieuwe expensions uit te brengen.

@deathmaster
Ik denk niet dat ze hun team gaan uitbreiden als ze er toch mee willen stoppen.
De increase in hun development team is in mijn ogen niets anders dan een poging om betere content te verzorgen om zo weer spelers terug te halen. Maar in principe is het niet meer dan een wanhoopsdaad om het spel niet dood te laten bloeden. In dit geval is meer development niet persé gelijk aan het succes van de game.
Vlak voor MoP hadden ze 9 miljoen spelers. Dat werd na MoP weer 10. Dus dat wil zeggen dat ze 1 miljoen spelers aantrokken voor de expension.

Ze zijn er sindsdien 2,5 miljoen kwijt. Dus als er weer 1 miljoen bijkomen dan is het dus nog steeds 'maar' 8,5 miljoen. Ze raken spelers kwijt en daardoor inkomsten, terwijl de kosten voor het ontwikkelen van content hetzelfde blijft. Dus op den duur is het gewoon niet meer rendabel om nieuwe expensions uit te brengen.
Dat klopt zeker, echter voordat Expansions niet meer rendabel zijn ben je nog wel een stuk verder. Anders MMO's brengen expansion packs uit met tussen de 500.000 en 1 miljoen users. Voordat WoW op dat punt komt zijn we wel enkele jaren verder denk ik. Tenzij WoW expansion ontwikkelen meer dan een 3de kost van het ontwikkel/marketing budget van GTA V ;)

Daarnaast zijn expansions denk ik juist meer rendabel dan een content patch omdat er ook nog een aanschaf van ¤30 tot ¤35 gemiddeld aan zit in de EU/US/AUS regio, iets wat bij een content patch niet zo is, en 3-4 miljoen man die dat bedrag uitgeven is nog steeds een erg leuke inkomsten bron naast de subs.

Daarnaast denk ik dat de virtual realms mogelijk ook nog een boost kunnen betekeken voor de game, ik ken redelijk wat mensen die gequit zijn omdat ze op een dode realm zaten en geen 150 tot 200 euro aan guild en char tranfers willen uitgeven. Als deze realms via connected realms weer tot "leven" komen dan zie ik een aantal van deze personen direct terugkomen.

Wat ik verder al jaren zie in WoW is een golf beweging qua bekenden die gesubbed zijn, bij de release van een Expansion komen een boel oud bekenden terug, tijdens het kerst en/of zomer seizoen haken er weer een aantal af, een aantal maanden voor een expansion stoppen er nog een aantal, en dan met een nieuwe release begint het weer van voren.

Maar in de basis heb je natuurlijk gelijk, ooit zal dit spel doodbloeden, maar ik denk dat de komende 2 jaar daar nog zeker te snel voor is.
Klopt ook niks van, ten minste twee alvorens ze gaan evalueren of er markt is voor nog meer expansions. Ik heb de bron niet, dit werd gezegd op de Gamescom van dit jaar. Ik kan het opzoeken als er vraag naar is.

In ieder geval iets dat het tegenspreekt: http://2p.com/1608231_1/W...al-Expansion-Expected.htm

Ik denk niet dat ze hun team gaan uitbreiden als ze er toch mee willen stoppen.

[Reactie gewijzigd door DeathMaster op 3 oktober 2013 23:07]

Pff, als je jezelf verplichtingen oplegt in een game dan is elke game werk.

Ik speel lekker casual wanneer ik zin heb, en met het huidige systeem hoef je niet eens daily's te doen om mee te komen in de game.

Als je een MMO speelt weet je dat meer tijd meer resultaat oplevert.

In World of Warcraft heb je nu gewoon de middelen om de MMO op jouw speelstijl te benaderen.
de kans dat het ook voor WoW is is vrij groot, blizzard heeft niet al te lang geleden Reaper of Souls voor D3 bevestigd, er is na dat Mist of pandaria uitkwam een uitbreiding HotS uitgebracht voor SC II dus de kans zit er vrij groot in dat deze dan wel voor WoW is.
"Afgelopen Blizzcon bleef het stil rondom het massive online batlle arena project van Blizzard, maar nu is er nieuw licht aan de horizon. Kort geleden heeft Blizzard de titel Heroes of the Storm vastgelegd en deze lijkt te hinten naar de voorheen genoemde Blizzard All-Stars."

bron: XGN
Ugh, precies wat we nodig hebben. Nog een MOBA. Die dingen zijn echt allemaal hetzelfde met een paar kleine veranderingen...
Blizzard heeft eens gezegd All-Stars op een paar kritieke punten te veranderen, daar ben ik wel benieuwd naar want verder ben ik het helemaal met je eens.
Dit zou echt zeer stom zijn. Als ze gewoon "Dota2" Maken (in de zin van de WC3 mod zijn opvolger) Met dezelfde gameplay,Heroes en map Dan denk ik het wel eens wat kan worden, al gaat de huidige competetive dota scene nergens heen op het moment, die zijn veel te blij met valve.

[Reactie gewijzigd door jessy100 op 4 oktober 2013 12:58]

Ik denk ook dat het om een MOBA gaat, de titel past er perfect bij.
Past ook perfect in hun cashcow model. Met een goede MOBA kan je ook makkelijk je spelers uitmelken zonder dat je gigantisch serverparken nodig hebt om alles draaiende te houden.
Mensen die niet overtuigd zijn dat de merknaam 'Heroes of the Storm' past bij World of Warcraft zouden het volgende artikel op JoyStiq eens moeten lezen. MUST READ!!!

link: http://wow.joystiq.com/20...tion-heroes-of-the-storm/

Hierin worden verschillende verhaallijnen uitgelegd welke allemaal bij de merknaam zouden passen.
Als we toch gaan speculeren, hier nog een zogenaamde 'expansion leak'. Hier zijn er een stuk of 20 van, maar deze klinkt vrij aannemelijk: http://www.mmo-champion.c...53353-Next-expansion-leak
Je had beter deze kunnen pakken. Die is veel beter als speculatie:
- http://www.mmo-champion.c...-expansion-quot-Leak-quot

;)
Maar die viel al door de mand doordat 'The Dark Below' door een troll was geregistreerd.
De naam is wel achterhaald, ja. Maar de inhoud is iets wat nog steeds zou kunnen komen.
hoe heet die game van blizzard, het DOTA/Heroes of Newerth/LoL achtigegame???

ik dacht Blizzard maakt ook zo een game.
Blizzard All-Stars.
zo te zien had ik al goeie voor gevoel lol....
Is dat niet meer bedoeld als het gezegde 'kalmte voor de storm'? Heroes of the Storm lijkt me niets voor SC2, omdat je dan Heart of the Swarm en Heroes of the Storm hebt (in beide gevallen SC2-HotS).

Op een of andere manier lijkt het me ook geen goede naam voor een wow uitbreiding. De All-stars variant lijkt me waarschijnlijker.

Binnenkort wordt dan alsnog de naam voor de volgende wow-expansion ge-tm'd. Die moeten ze snel uitbrengen anders blijven er geen spelers meer over. Vast in Q3-2014 en ik call vast een nieuwe annual pass met gratis D3-Expansion (release in Q2 ) ;)
De naam van de 2e SC2 expansion is al bekend: Legacy of the void. Dus het wordt sowieso geen SC2 iets.
Is dat niet meer bedoeld als het gezegde 'kalmte voor de storm'?
het gezegde is 'stilte voor de storm'
Ben wel benieuwd inderdaad. Het kan slaan op de storm die in het cnetrum van de WoW wereld altijd woed maar het kan ook de Protoss Expension zijn die wat doet denken aan sommige 'storm onderdelen' zoals de 'storm van de high templars.

Maar ik vermoed toch wel een WoW expension. Het is voorlopig iig nog even afwachten.
Protoss Expension heet The legacy of the void. Verhaal technisch past dat stukken beter dan Heroes of the storm.
Nieuwe xpac voor wow? Of toch wat anders.. Vind het iig een beetje aparte naam voor een expansion. (The Burning Crusade, Wrath of the LIch king, Cataclysm en Mists of Pandaria tot nu toe)
Of het gaat om een toekomstige uitbreidingsset voor Hearthstone ... kan ook nog :)

Ben nu aan het beta testen, leuke game!
Battle pack voor Heartstone. Allitereert wel lekker :)

Persoonlijk vermoed ik niet dat het een WoW pack zou zijn. Al'Akir - toch god van de wind - is al eens aan de beurt geweest. In welke zin ik dit zou moeten zien in het Starcraft universum ontgaat mij een beetje.

Dan gaat mijn gok toch eerder richting een van de kleinere games; Heartstone of Blizz Allstars.

Of - en waarom ook niet - Project Titan?
op 14 augustus was er het nieuws dat blizzard merknaam "the dark below" registreerde. toen werd er ook gespeculeerd tussen diablo3 en WoW. Maar Diablo3 krijgt "reaper of souls". Dus nu hebben we alsnog 2 namen waarvan we allebei niet weten waar ze bij horen

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True