Blizzard stelt release Overwatch 2 en Diablo IV opnieuw uit

Blizzard heeft bij de publicatie van de kwartaalcijfers laten weten dat Overwatch 2 en Diablo IV verder worden uitgesteld. Het bedrijf zei eerder duidelijk dat deze twee games nog in 2022 moesten uitkomen. Of dat nog gehaald wordt, is onduidelijk; Blizzard noemt geen releasedata.

In een presentatie gewijd aan de berichtgeving over de kwartaalcijfers schrijft Blizzard dat het nog steeds van plan is om volgend jaar een substantiële hoeveelheid content uit te brengen, maar dat er nu wordt gepland voor een latere release van Overwatch 2 en Diablo IV dan oorspronkelijk was voorzien. Deze wijziging betekent dat de verwachte 'financiële verbetering wordt opgeschoven', schrijft het bedrijf. Of dat betekent dat de games niet meer voor 2023 uit zullen komen, is onduidelijk.

Volgens Blizzard hebben de ontwikkelaars in de afgelopen kwartalen flinke vorderingen gemaakt om de games te voltooien, maar de gedachte is dat extra ontwikkeltijd bijdraagt aan onder meer een betere ondersteuning na de release en dat de games dan beter hun volledige potentie kunnen bereiken.

Het werd in februari al duidelijk dat de twee games, die beiden in 2019 werden aangekondigd, niet meer dit jaar zouden uitkomen. Activision Blizzard gaf toen aan in het huidige jaar goede resultaten te verwachten van onder meer Call of Duty en World of Warcraft, maar zei toen ook het volgende: "Tegelijkertijd maken we flinke voortgang bij onze ontwikkelpijplijn voor ander belangrijk intellectueel eigendom, waarvan we verdere groei in 2022 verwachten."

Blizzard wijst ook op de nieuwe leiding bij zowel Diablo IV als Overwatch. Blizzard-directeur Mike Ybarra stipt dat ook specifiek aan in een mondelinge toelichting op de kwartaalcijfers. Bijvoorbeeld in het geval van Overwatch 2 vertrok executive producer Chacko Sonny in september. In april vertrok Jeff Kaplan al; hij was de eerdere hoofdontwikkelaar van Overwatch 2. Diablo IV-regisseur Luis Barriga vertrok in augustus. Er werd geen duidelijke, officiële reden gegeven voor bijvoorbeeld het vertrek van Barriga, al werd veelal aangenomen dat dit te maken had met de rechtszaak in Californië, waarin het draait om onder meer seksuele intimidatie op de werkvloer.

Activision Blizzard behaalde in het afgelopen derde kwartaal een omzet van 2,1 miljard dollar, wat een jaar geleden in dezelfde periode op 1,95 miljard dollar uitkwam.

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Door Joris Jansen

Redacteur

03-11-2021 • 07:59

112 Linkedin

Reacties (112)

Wijzig sortering
Maar goed ook. Ik wil ook niet eens dat de spellen uit komen, zolang het niet het blizzard predicaat heeft, waar ze zo om bekend staan (stonden).

Tegenwoordig is het allemaal easy money 💵.

Kwaliteit boven kwantiteit! Dat moet de maatstaaf zijn.
Helaas hebben steeds meer merken kwantiteit bovenaan het menu staan. Noem maar bijvoorbeeld Ubisoft, brengen al jaren dezelfde games uit. Far Cry 6 is hier een mooi voorbeeld van.
Dat geldt natuurlijk voor meerdere spelreeksen; Fifa, Call of Duty etc. Zo lang het (veel) geld oplevert zal men dit blijven doen. Hoewel games voor de spelers leuk moeten zijn en in veel gevallen een passie draait het voor de meeste uitgevers natuurlijk om inkomen en een zo hoog mogelijk rendement.
Helemaal mee eens, tegenwoordig kijk ik ook meer naar de early access games. Daar zit soms wat tussen wat erg goed is. Veel AAA games zijn tegenwoordig gewoon niks meer aan. Same old same old.
1 woord: investeerders.
Risicobeperking. Verander geen winnende strategie.
Far Cry 6 is hier een mooi voorbeeld van.
Far Cry 3 t/m 6. Best wel jammer, want er zat best wel veel ontwikkeling in Far Cry 2 die men niet heeft meegenomen. Wat voorbeeldjes.

[Reactie gewijzigd door The Zep Man op 3 november 2021 10:09]

Wow thanks voor de link.

Wat ik vooral bizar vind is hoe enemies na het neerschieten echt als een mens reageren. Zelfs eentje die wegloopt en tegen een steen gaat aanliggen. (FC2)

Voor mij valt juist de winst niet bij graphics te behalen, maar juist in hoe de wereld reageert. Dat maakt juist een game voor mij next level. Bij een nieuw spel met alleen mooiere graphics zit je vaak alleen de eerste 10-20 minuten van.....wow dit is mooi. Maar juist met die details in reacties, daar blijft juist de immersie in zitten.

[Reactie gewijzigd door marco-ruijter op 3 november 2021 08:47]

Ik was laatst nog benieuwd naar een comparison tussen Far Cry 2 en bijv. Far Cry 5/6.
Echt een mooi voorbeeld wat detail kan doen en hoe dit een toevoeging is op de gameplay. Natuurlijk ziet Far Cry 6 grafisch mooier uit maar al de kleine dingen....echt jammer.

Ik vraag mij echt af hoe het komt dat deze details niet erin verwerkt hebben. Komt het door druk van investeerders? Of management die gefocust is op andere zaken? Of geen gepassioneerde werknemers die bepaalde zaken willen pushen?
Blijf mij er over verbazen dat veel spellen minder luguber zijn als vroeger, bijvoorbeeld bij Soldier of Fortune 2 kon je ledematen eraf schieten, maar dat zie je eigenlijk niet meer terug in spellen als Call of Duty of Battlefield.

Je moet al echt uitwijken naar een spel als DOOM om iets vergelijkbaars te treffen.

Voorbeeld (Niet kijken als je squeemish bent):
https://www.youtube.com/watch?v=x37F_-pg2P4

Als ze dit nou eens toevoegen aan die spellen, de optie met enkele disclaimers aangeeft of je zeker weet dat je dit wilt activeren of een "hidden" config file aanpassing om die effecten te activeren zou deze spellen wat realistischer en mooier maken in mijn beleving.
Gek genoeg is FC 6 grafisch niet veel mooier. Het voelt mij allemaal wat té synthetisch aan.
Zit zowat kwijlend te kijken naar Far Cry 2..
Ubisoft heeft het uitgevonden, werkelijk elke game die ze uitbrengen deelt zoveel dingen met andere games van ze dat het allemaal aanvoelt als de zelfde game maar met nieuwe skins en verhaallijn
Het Blizzard predicaat is niet, je hint er zelf ook naar, meer. Volgens mij is iedereen die vroeger pré Activision tijd het bedrijf zo bijzonder en betrouwbaar maakte vertrokken. Maar we zien wel of Diablo IV wat wordt.
De Blizzard van vroeger bestaat al lang niet meer (helaas).
kwaliteit EN kwantiteit moet de maatstaf zijn...
kwaliteit EN kwantiteit moet de maatstaf zijn...
Dan ga je inboeten op prijs, kwaliteit en kwantiteit moeten betaald worden, het team alleen al zal moeten groter gemaakt worden, ik heb liever dat ze op kwaliteit focussen. Ook al lijkt dat bij Blizz al een tijdje niet meer het focuspunt (W3R, D2R en de verdere decline van WoW maken het duidelijk dat kwantiteit iets belangrijker aan het worden is.)
Ben ik niet met je eens. Als de kwaliteit goed is, dan zou je heel lang met een game kunnen doen voordat je wat nieuws wilt spelen. Dus wat heb je er dan aan dat ze veel uitbrengen als al je tijd naar 1 game gaat?
Je kunt het snel (kwantiteit), goed (kwaliteit) of goedkoop krijgen; kies 2. En dat is natuurlijk lastiger in het echt, want zelfs als je veel geld naar iets gooit betekent niet dat het snel en goed is (Cyberpunk), of dat het überhaupt iets wordt (Star Citizen)
Behalve dat je als consument niet kan kiezen wat een bedrijf doet. Dat gaat doen wat op de korte termijn het meeste winst oplevert. Vaak is dat op de korte termijn snel en goedkoop.

Ik kan wel zeggen doe Diablo iv goed en snel en dan wil ik er best 300 euro voor betalen maar daar heeft blizzard verder geen boodschap aan.
Totaal niet. Liever twee goede games gemaakt door tevreden ontwikkelaars, dan 5 goede games waarbij ontwikkelaars kapot gaan aan stress.
Stonden idd, de afgelopen jaren is het echt bergafwaarts met pogingen tot cash grabs (Warcraft 3 remaster, mobile Diablo, etc)
Dat niet alleen. Er heeft zich ook qua bedrijfscultuur een hoop afgespeeld waardoor er belangrijke mensen de biezen hebben gepakt.
Zolang ze de Mac weer negeren mogen ze van mij alles in hun hol steken.
Ik blijf bij de letters B-l-i-z-z-a-r-d maar een sneller kloppend hart krijgen, en deze is al meermaals gebroken door hetzelfde bedrijf.
Vroeger was misschien niet alles beter, maar Blizzard iig wel.
Het valt me toch op dat meer games worden uitgesteld of van slechtere kwaliteit sinds de corona-pandemie. Als gevolg zijn bedrijven meer gaan thuiswerken (of zelfs verplicht) en kun je minder goed samenwerken, reviewen en afstemmen. In je eentje characters tekenen, maps bouwen etc gaat misschien wel sneller maar betekent niet dat het totaal tot meer succes leidt.

Ook al zijn er enorm veel enquetes en onderzoeken die claimen dat thuiswerken de productiviteit verhoogt ben ik zelf scentisch of dit ook zo is bij creative beroepen en bv bij innovatie. Ik denk namelijk dat mensen vooral aangeven dat alles beter/prima is omdat ze niet (te)veel naar kantoor willen komen en het wel lekker vinden om vanuit thuis te werken (op uiteraard sommige na zoals vaak jongeren).

Zelf hou ik ook van thuiswerken, maar denk dat het effectiever is om 2 a 3 dagen samen te komen dan 1 dag (uiteraard afhankelijk van je reistijd exacte baan).
Ook al zijn er enorm veel enquetes en onderzoeken die claimen dat thuiswerken de productiviteit verhoogt ben ik zelf scentisch of dit ook zo is bij creative beroepen en bv bij innovatie.
Je haalt hier twee dingen door elkaar.
Productiviteit != Creativiteit

En laat dat laatste nou van belang zijn bij alles wat nog niet eerder gedaan is.....

Software schrijven is 30% productiviteit en 70% creativiteit. Voor dat eerste is menselijk contact een probleem. Voor dat tweede is het onontbeerlijk. Voor een stukje kan het vervangen worden door gewoon een eind te gaan wandelen maar voor het overgrote deel is met meerdere mensen er over praten de enige manier om writers block te voorkomen en tot de beste oplossing te komen.

Maar thuis werken betekend niet het verbannen van alle menselijk contact. Nog sterker; begin dit millenium bouwde ik al software met behulp van remote pair programming. Het kan helemaal geen kwaad om gewoon via teams/skype/MSN met iemand samen te werken hoor.
Waar je werkt maar denk ik weinig uit, maar een goed management wordt wel meer essentieel de minder je bij elkaar zit. Er zijn voldoende super games uitgebracht in deze tijd, iets als Hades is bijna volledig uitontwikkeld gedurende de lockdown. Het kan wel, maar men moet wel echt de juiste tools en mogelijkheden krijgen.
Ik ben opzich wel bang dat Overwatch 2 misschien hetzelfde lot zal lijden als Cyberpunk 2077. Allemaal ontwikkeltijd kwijt aan verschillende onhaalbare concepten. En dan in een kortere tijd proberen nog iets winstgevens achter te laten voor de stakeholders.
Welke 'onhaalbare' concepten ? OW2 is in alles een paar kleine evolutionaire stapjes van OW1 af waar het PvP betreft.

PvE gaat een soort Vermintide / Back 4 Blood coop model worden. Herhalende levels met oplopende moeilijkheidsgraad en upgrades zodat je die kan halen. Ook niet echt wereldschokkend.
Het is in die zin zeker meer afgebakend dan bijvoorbeeld Cyberpunk 2077, dat ben ik met je eens. Echter ligt het wat meer genuanceerd. Ze willen/wilden veel meer replayability dan een grote set levels met moeilijkheidsgraad. Dat is sowieso al gedaan met een grote hoeveelheid verschillende vijanden. Maar misschien is dat gepaard gegaan met onrealistische concepten. Het zij procedurele levels, te complexe AI, te veel cinematics in een te korte tijd. Ik hoop niet dat zo'n concept waar jaren aan gewerkt is gewoon weggegooid wordt zoals Blizzard vaker doet.
Verbaast mij ook niet. Blizzard heeft zoveel problemen op het moment dat het niet gek is dat er vertragingen zijn.
Ja Blizzard is echt aan het afglijden. Erg jammer.
Blizzard Entertainment is al lang vervangen door Activision Blizzard terug in 2010, dus als je t klassieke gevoel van Diablo terug wilt hebben moet je niet naar dit bedrijf kijken, het is niet hezelfde bedrijf dat Diablo 2 heeft gemaakt of Warcraft 3

[Reactie gewijzigd door Metallize op 3 november 2021 08:33]

Hmmm de devs hadden toen gezegd “not even Blizzard soon” dus eind 2022 of later was eigenlijk al lang bekend.
Holiday 2023 of spring 2024 gok ik.
Sowieso is de vraag hoe leuk deze spellen zullen zijn met alle politiek correcte fixes die ze nu aan het doorvoeren zijn in bestaande spellen...
Welke politiek correcte fixes verwacht je in een game als Overwatch en Diablo? Ik kan mij er weinig bij voorstellen als ik eerlijk ben.
Ze hebben in World of Warcraft vrouwen vervangen door fruitschalen in schilderijen.

Onderschat Blizzard niet.
Jeetje, waar je je druk om maakt zeg.
Blijkbaar heeft iemand zich druk genoeg gemaakt dat een art-team aan het werk moest.

Maar als een ander zich net zo druk maakt juist om het tegengestelde, is dat niet goed?
Waarom denk je dat ik de opdrachtgever van het art-team vrijpleit?
Nou, je pleit ze vrij? Gelukkig maar, we zouden niet willen dat ze de afkeuring van armageddon_2k1 krijgen :p
Haha, dat zal ze, terecht, aan hun reet roesten.
Ze hebben in overwatch McCree van naam veranderd. Hij heet nu Cassidy, minder mannelijk en masochistisch…
En minder dezelfde naam als 1 van de hoofdrolspelers in het hele sexual harassments gebeuren.
Volgens mij had dat meer te maken met dat hij was vernoemd naar een van de hoofdrolspelers in het hele overschrijdend gedrag verhaal.
Zal nu wel erg lastig zijn om de game te spelen of niet? Of verandert de gameplay er dusdanig door dat het nu een hele andere ervaring is? Persoonlijk vind ik dat je je niet zo druk moet maken om zulke minieme veranderingen, nergens voor nodig.
Man, geen idee hoe ik met die aanpassing moet omgaan! Oh nee! Ze hebben een naam aangepast!!!!
Lees volgende keer het hele draadje, zou je zien dat ik antwoord op @slavy die zich niet kon inbeelden wat er te veranderen viel.
Diablo 3 had al vrouwelijke versies van elk personage die precies even sterk is. In de management van het bedrijf moet de helft een kleurtje hebben, enz.
Bijv. de verwijdering van McCree's noose spray (belachelijk m.i.).
Onzin. Als jij écht niet snapt dat "politieke correctheid" hetzelfde is als "normaal gedrag tegenover je medemensen" ben jij onderdeel van het probléém.
Ik vind schilderijen van vrouwen vervangen voor schilderijen met een fruitschaal wel een politiek correcte Fix om er alles aan te doen om in een beter daglicht te staan.

En dat heeft niets met normaal gedrag tegen over je medemensen te maken. Want wat er bij blizzard aan de gang was/is klopt inderdaad niet en heb ik ook geen respect voor. Maar doorslaan en schilderen van een spelletje veranderen omdat er een blote vrouw op staat gaat ook te ver. Want laten we wel wezen er zijn vrouwen die er voor kiezen om met "bijna" niets op de foto te gaan. Alleen ondanks de hoeveel vrouwelijk schaars geklede Instagram vrouwen. Zijn de meeste vrouwen in het normale bedrijfsleven gewoon professioneel.
Die 'fix' was dan ook wel hard nodig als ik de verhalen rond Blizzard mag geloven..
Ik denk niet dat de meeste mensen ineens denken damn wat is blizzard een vrouw onvriendelijk bedrijf want er hangen schilderijen van half blote vrouwen in WoW.

Als ze het intern oplossen en dat vrouwen daar weer met plezier en veilig naar hun werk kunnen gaan dat er ook maar iemand roept die blote vrouwen op schilderijen kan echt niet.
Ik denk niet dat MANNEN ineens denken damn wat is blizzard een vrouw onvriendelijk bedrijf want er hangen schilderijen van half blote vrouwen in WoW.

FTFY.
En wie bepaald dan wat normaal gedrag is? En wat als gedrag als "normaal" word bestempeld toch ongewenst is, wie stelt dat dan aan de kaak zonder meteen verkettert te worden? Bedenk dat er in het verleden heel veel dingen normaal waren die wij nu acheraf als niet normaal beschouwen en ongetwijfeld zijn er nu dingen die wij op dit moment normaal vinden maar waar in de toekomst met een hele andere blik naar wordt gekeken. Overigens betwijfel ik of je de betekenis van de term politieke correctheid begrijpt.
Wat je wel of niet betwijfelt zal me een zorg zijn.. de maatschappij bepaalt wat gewenst gedrag is.
En wie of wat is de maatschappij? Want we zien nu overal ineens genderneutrale wc. Voor een hoop vrouwen is dat niet wenselijk. Maar die schreeuwen niet zo hard als de genderneutrale mensen doen. Dus vertolken de schreeuwers de maatschappij?
Pro-tip: je hoeft niet genderneutraal te zijn om op die WC je behoefte te doen! Shocking, ik weet het.

Als er maar genoeg WC's zijn. En als ze maar schoon zijn. En als je naderhand je handen maar wast. Waarom zou een mannen-WC anders moeten zijn dan een vrouwen-WC.

[Reactie gewijzigd door DigitalExorcist op 3 november 2021 11:54]

Omdat een mannen over het algemeen niet echt kunnen mikken. En genoeg niet de moeite nemen om de bril om hoog te doen.

Maar aan die groep wordt niets gevraagd. En dat is het probleem vandaag de dag. Alles doen voor een kleine groep. En wat de grote groep er van vind is niet echt belangrijk. Zolang de kleine groep maar hun zin krijgt.

[Reactie gewijzigd door loki504 op 3 november 2021 12:28]

Als je zit moet je mikken? Huh?
Nee de meeste mannen staan. En als een vrouw wil plassen zal ze moeten zitten.
Mannen kunnen het prima zittend (en soms moet het ook wel afhankelijk van de .. eh .. nou ja, boodschap zeg maar). Dus onzin om verschillende toiletten aan te houden.
Ik zeg ook nergens dat niet kunnen zitten. Alleen dat de meeste het niet. En ook niet kunnen mikken. Dan kan ik best begrijpen dat een vrouw niet vrolijk wordt als ze op een wc moet zitten. Wanneer een man voor haar flink mis heeft Geplast.
Dus omdat mannen te lui zijn moet de wc daarop worden aangepast. Bij wie zit het probleem?
Nee omdat mannen te lui zijn willen vrouwen graag een aparte wc. Ook voelen vrouwen zich daar fijner in.
Dat klopt, maar als argument waarom een genderneutrale wc minder wenselijk zou zijn, noem je dat vrouwen dat graag willen. Maar zoals je zelf beaamd ligt de oorzaak daarvan bij de luie man. Je zegt niks onwaars, maar het is belangrijk om te voorkomen dat je verantwoordelijkheid onterecht afwentelt: genderneutrale wc is niet wenselijk want vrouwen willen hun eigen wc.
Ik zeg nergens dat genderneutrale wc minder wenselijk is. Alleen dat er aanpassingen worden gedaan voor een kleine groep. En daardoor een grote groep links wordt gelegd. En blijkbaar beslist de maatschappij. Wat in werkelijkheid betekent dat de mensen die het hardst schreeuwen bepalen.
Ik ben wel benieuwd of jij echt klachten hebt gehoord over genderneutrale wc's. Zelf heb ik die namelijk niet gehoord. Misschien zit ik in een bubbel, maar niemand die ik ken heeft er een probleem mee.

En ik blijf erbij, ligt de oplossing voor bezwaren bij het in stand houden van vrouwentoiletten of bij mannen die òf gewoon gaan zitten òf de beschikbare urinoirs gebruiken als ze willens staan?
Je bedoelt bij dat bedrijf dat enorm grensoverschrijdend gedrag vertoonde?
Is een schilderij van een blote vrouw grensoverschrijdend gedrag? Want dat is wat is er gebeurt. En dat is niets meer als een poging om politiek correct te zijn en mooi weer te spelen.
Ik denk dat je dit nieuws hebt gemist:
https://kotaku.com/inside...ll-cosby-suite-1847378762

Het gaat niet om die schilderijen, het gaat om het feit dat bepaalde mensen in het management van Blizzard zich enorm misdragen hebben richting vrouwelijk collega's en fans.
Ik weet prima wat daar gaande is. En dat is ook zeker Grensoverschrijdend gedrag Dat ontken ik niet. Maar schilderijen vervangen is in mijn ogen doorslaan. En een poging om politiek correct te zijn. Want daar doelde slavy op.

En heel crue gezegd een game wordt niet beter of slechter als er vrouwen mishandeld en misbruikt worden. Proberen mooi weer te spelen is games wel. Er moet een duidelijke lijn zijn in wat er in een spelletje gebeurt en hangt niet de realiteit hoeft te zijn.
En heel crue gezegd een game wordt niet beter of slechter als er vrouwen mishandeld en misbruikt worden.
Kun je dat uitleggen? Want die kan ik echt totaal niet volgen. Bedoel je soms dat, als iets in de realiteit ook gebeurt, dat ook in een spel mag zitten? Dan is het einde compleet zoek hoor.
Nee wat ik daarmee probeer te zeggen is dat een game er niet beter of slechter van wordt om te spelen als er wel of geen vrouwen worden misbruikt(globaal gezien). Terwijl als we alleen. Politiek correcte games krijgen het een saaie boel wordt in gameland.

Meer als in de realiteit moet je het verbieden. Wordt een niet beter of slechter van.
Terwijl in game het een saaie boel wordt als er geen vrouwen meer aan de muur mogen hangen. En we ineens geen vrouwen meer mogen omleggen. Etc.
Maar het aangenomen verband is andersom: misbruik wordt genormaliseerd door afbeelding in media, zoals games. Dus misschien is er wel minder misbruik als de weergave van 'de vrouw' in games minder gericht is op mannelijk plezier, of zoals jij het noemt "aan de muur" en "omleggen."
Weegt dat niet zwaarder dan het veronderstelde 'saaier' worden van een spel? Zeker als je in acht neemt dat er ook heel veel andere manieren zijn om spellen minder saai te maken?
Ik weet wel duidelijk het verschil tussen realiteit en fictie. En zou niet afbeeldingen in de media zien als genormaliseerd worden. Dat is nog altijd hoe wij als mensen er op reageren als iets in het echt gebeurd. Maar ik en de mensen om mij heen(waarvan ook een deel vrouw) zien schilderijen aan de muur in films en series en games nu niet als het normaliseren van zulk soort dingen.

Ik zie bar weinig mensen protesteren als er iets vrouw onvriendelijk nog man onvriendelijk in een game gebeurt. Terwijl we dat wel doen als het in het echt gebeurd.

[Reactie gewijzigd door loki504 op 4 november 2021 14:32]

Er zijn volgens mij heel veel situaties waarin ook weinig mensen protesteren als er iets vrouwonvriendelijks gebeurt. Daar gaat de hele situatie bij Blizzard, maar ook MeToo en vrouwen die zich uitspreken over onveilige gevoelens en lastig worden gevallen, juist over.
Een causaal verband tussen weergave in games en de realiteit is heel moeilijk hard te maken, dat geef ik toe. Maar je kan er niet aan voorbij gaan dat er vrouwonvriendelijke dingen gebeuren die door veel mensen ook over het hoofd worden gezien of normaal worden gevonden; met andere woorden, die zijn genormaliseerd.
Ze hebben er zelfs een heel dev artikel over geschreven om zichzelf uit te leggen: https://news.blizzard.com...s-and-development-updates

Zie het stuk onder de kop "The Evolution of Creative Content in World of Warcraft".

[Reactie gewijzigd door Dennism op 3 november 2021 11:49]

Wel weer zin in WoW classic Mastery. Easy money voor hun maar vele relaxe game uurtjes voor mij 😅👍
Ik hoop wel dat Blizzard dan iets doet om Overwatch spelers aan te houden. Op dit moment is de frisse content wel heeeeeeel ver weg geschoven.
Natuurlijk, alle content developers zitten op het ow2 team. Maintenance crew en miss hier en daar wat modellers voor skins is alles wat ow1 nog heeft.
Momenteel krijgt team fortress 2 vaker updates dan overwatch. Dat had niemand durven voorspellen denk ik.
Nou, een nieuwe running gag is begonnen, Overwatch 2 komt uit in 2025 gok ik zo. :Y)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee