Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US) - Reviews

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Jochemd13 10 mei 2018

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

De Logitech G213 heeft een fijne toetsaanslag en voelt daarbij ook zeer stevig aan, hij maakt wellicht wat meer geluid dan een rubber dome toetsenbord maar dat went. Naast de full-size layout zijn er nog eens mediatoetsen aan de rechterkant van het toetsenbord, en RGB maakt het verhaal compleet.

Pluspunten

• Het toetsenbord heeft een fijne en stevige toetsaanslag
  • RGB geeft dit toetsenbord echt een goede toevoeging in het 'RGB tijdperk'
  • De polssteun en de toetsen zijn allemaal van goed materiaal gemaakt
  • Spatwaterdicht, wie wit dat nou niet?
  • Naast de full-sized layout zijn er ook nog mediatoetsen aanwezig

Minpunten

• Maakt veel geluid bij toetsaanslagen
  • Het materiaal van de G213 is erg vlek- en stofgevoelig
  • RGB 'maar' in 5 groepen instelbaar

maurice3752 21 december 2017 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Prima toetsen bord voor gamers en dagelijkse PC gebruikers.Mijn vorige toetsenbord was een simpele Logitech Media keyboard deze voldeed prima maar als je dan deze vervangt voor de G213 merk toch duidelijk verschil, man wat is dit een fijn bord ik hoef er niet aan te wennen.

Pluspunten

• 16.8 Miljoen kleuren RGB
  • 2ms Reactietijd
  • Anti-ghosting
  • Pols steun niet verwijderbaar
  • Water dicht
  • Media knoppen

Minpunten

• LED kleur niet per knop instelbaar
  • Maakt meer lawaai dan standaard media toetsenbord
  • Geluid toetsaanslagen verschillend
  • Vlek gevoelig
  • Mediaknoppen zijn rond...

Paulus. 17 oktober 2018 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Een top toetsenbord voor de beginnende gamer met niet al teveel eisen. Dit toetsenbord heeft 5 RGB zones, waarmee er een aantal effecten intestellen zijn. Na twee jaar, verdwijnt de zwarte coating van sommige toetsen. Ook zijn sommige toetsen stroef geworden. Voor 50 heb je een heel leuk toetsenbord!

Pluspunten

• Robuust
  • RGB
  • Fijne toetsaanslagen
  • Polssteun
  • Logitech G software
  • Mediatoetsen

Minpunten

• Keycaps slijten na verloop van tijd
  • Stroeve toetsen na verloop van tijd.
  • Vlek gevoelig

Hampieee 26 september 2018 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Ben er zo tevreden mee dat ik de zelfde heb gekocht voor de andere pc. Ik raad de G213 zeker aan.

Pluspunten

• Typt lekker
  • Kwaliteit
  • Game mode
  • RGB

Minpunten

• Ik zou me kunnen voorstellen dat je last hebt van het geluid.

RichardPureveen 8 juni 2018 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Mooi toetsenbord met een mooi prijsje. Jammer dat in Nederland geen internationale layout van dit toetsenbord is. Nu, na 1.5 jaar tijd gebruik zijn toetsen die je vaak gebruikt (W,A,S,D enz.) moeilijker in te drukken. Voor de prijs vind ik het niet heel erg.

Pluspunten

• RGB
  • Goede software

Minpunten

• Geen individueel aanpasbare RGB

Serrced 17 mei 2018 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Ik heb de keyboard nu voor een jaar en hij doet het prima, de keyboard maakt wel veel lawaai en de RGB is niet per key maar in zones/ in paar modes.

Pluspunten

• RGB
  • Media Keys
  • Goed voor de prijs

Minpunten

• Veel geluid

Joramk 15 april 2018 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Prima toetsenbord. Ik had ''m online besteld en bij de eerste die ik opgestuurd kreeg werkten 2 toetsen niet altijd. Maar het vervangend product werkt uitstekend! Voor nog geen 60,- heb je een top toetsenbord, die veel sneller tikt dan een standaard mediatoetsenbord en stevig aanvoelt!

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • RGB verlichting
  • polssteun
  • knoppen voor geluid rechtsboven
  • Ligt stevig op tafel

Minpunten

• Je ziet de ledjes bij sommige toetsen zitten

Sennaklinker 3 april 2018 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

mooi toetsenbord voelt stevig aan leuke kleurtjes maakt wel wat geluid maar merk je niet echt tijdens game en met vrienden op discord

Pluspunten

• mooie kleurtjes
  • stevig gebouwd
  • pols steun
  • prijs

Minpunten

• niet per toets rgb instelbaar
  • maakt veel geluid

M3nnOWski 7 januari 2018 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Heb dit bordje gekocht voor 40 euro dus een prima prijs , hij is helaas niet zo “stil” als ik had gehoopt maar het is wel een gaaf en goed bordje. Met RGB verlichting en goede bouwkwaliteit.

Pluspunten

• RGB
  • Degelijk

Minpunten

• Niet stil.

Ieny 5 december 2017 Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Eh dit is mijn eerste review ooit. Gekozen om polssteun, dun is en geluidstoetsen heeft. Verlichting had ik mijn twijfels over. Ingesteld op blauw, rustig en duidelijk. Gaming interesseert mij niet, zoon is jaloers. Heeft alle kleuren van de regenboog en je ze kunt verdelen in blokken en meer.

Pluspunten

• Dun/Polssteun
  • Instellinggen
  • Geluidstoetsen
  • Heel prettig in gebruik
  • Prijs/Kwaliteit
  • Voelt zwaar/Degelijk

Minpunten

• Geen

d.balje 23 november 2016

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Prima Keyboard voor de beginnende en misschien ook wel voor de gevorderde gamer. Mors bestendig al heb ik dat nog niet uitgetest. De RGB verlichting is leuk al had ik graag iets meer instel mogelijkheden gezien. Toetsen doen niet onder voor echte CherryMX toetsen en zijn ook een stuk stiller.

Pluspunten

• mooi strak ontwerp
  • toetsen stiller dan CherryMX
  • Programmeerbare Game instellingen

Minpunten

• instel mogelijkheden RGB

raiders 17 oktober 2016

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Heel fijn toetsenbord! Hij typt fijn en maakt weinig geluid. De extra knoppen om je geluid mee te bedienen zijn fijn en de extra led verlichting is leuk.

Pluspunten

• Led verlichting is leuk
  • Typt fijn
  • Maakt niet veel geluid
  • Extra knoppen voor geluid zijn fijn!

Minpunten

• Kost wel 80

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)?