€ 23,50

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Anoniem: 637550Newbie 1 december 2014

HP 364XL Black Ink Cartridge

Bij MyCom besteld. Prima prijs aangezien verzending gratis wordt verzorgd bij MyCom. Product in juiste staat en betreft originele HP cartridge.

Pluspunten

• goede ervaringen met MyCom

Minpunten

• HP blijft prijzig in accecoires

Anoniem: 637436 30 november 2014

HP 364XL Black Ink Cartridge

Ik heb 4 weken geleden besteld bij http://www.hp364xl.nl/ Dit was de laagste prijs die ik online kon vinden. Ze verkopen ook klooncartridges. Deze bevatten meer inkt en zijn veel goedkoper. Ik zal deze de volgende keer ook eens proberen. Wanneer ik hier ervaring mee heb, zal ik een review schrijven.

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Snelle levering
  • Prima Service

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP 364XL Black Ink Cartridge?