Sneltoner.nl

2.194 producten en 2.209 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Sneltoner.nl

Review toevoegen

Algemeen

Na problemen met een printer melde de reparatieservice dat ik originele Canon cartridges moest gebruiken die ik vervolgens bij Sneltoner heb besteld. Daarop werd ik gebeld, bood men mij de beduidend goedkopere eigen merk cartridges aan die ook nog veel meer inkt bevatten, zeer vriendelijk niet?

Verzending

Na bevestigen meteen de verzendbevestiging ofwel, supersnel!

Klantenservice

Geven een eerlijk advies en bieden een goedkopere variant aan, wie doet dat?

Algemeen

Fijne site, kreeg goedkopere versie te zien ook gelijk netjes een email met de bevestiging van mijn bestelling

Algemeen

Bij de cardridge kreeg ik een goedkoper alternatief aangeboden. Goede service! Daarbij snelle levering met een notitieblokje en pen cadeau! Wow.

Algemeen

Zeer snelle en goede service.Toner reeds 2 maanden in gebruik, daarna toner defect.
Melding gemaakt en na 2 dagen nieuwe toner in de bus.
Op vraag defecte toner teruggestuurd.Ook de retourkosten worden terugbetaald.
Super!
Aanrader!

Supersnellle levering!

Algemeen

Fantastisch, Op tijd geleverd, Op en Top. Snel besteld, snel geleverd. Fantastische site en hoop in de toekomst hiervan ook gebruik te maken.

Klantenservice

In de winkel niet meer verkrijgbaar voor de selphy cp900 hier meteen 2 besteld. Fantastische levering en fatsoenlijke website. Hoop in de toekomst hiervan nog lang gebruik te maken.

Algemeen

Bestel hier altijd mijn cartridges voor mijn HP printer. De website is overzichtelijk, maar er zijn verbeterpunten, die ik al heb doorgegeven.

Verzending

Had de laatste bestelling om half 11 's avonds gedaan, en de volgende ochtend de bestelling in huis! Tot nog toe altijd de bestelling de volgende (werkdag) geleverd.

Klantenservice

Heb onlangs originele HP cartridges besteld, waarna ik vervolgens gebeld werd om het huismerk "Q Nomic" te proberen. Ze gaven mij 100% garantie aan, en ben op het bod ingegaan. Prima service, en het verschil stond snel weer op mijn rekening!

Algemeen

Vriendelijke klantenservice! Kon mijn oude - niet werkende - cartridges eenvoudig terug sturen. Bedrag teruggestort gekregen.

Algemeen

Via mail werd mij gevraagd om een beoordeling te geven. 5 sterre van mij! product was volgende in huis. prima service en leuke attentie.

Algemeen

Staat op de website dat ze het snelste zijn van Nederland. Na 2 dagen geen enkel bericht / order blijft staan in het account op status "nieuw"

Klantenservice

Compleet geen communicatie waarom er niet geleverd wordt, wacht nog steeds op bericht.

Algemeen

Toner snel ontvangen. Nog niet getest omdat de huidige toner nog niet volledig op is.

De toner blijkt afkomstig uit een duo-pak - wat kan worden opgemaakt uit de typenummers - en is door Sneltoner.nl los verkocht en verzonden in een zogenaamde "milieuverpakking". Op de productpagina wordt de toner echter met originele doos getoond. Er wordt bij de aankoop ook niet gesproken over een milieuverpakking; misleidend dus.

De toner is (voor zover ik kan zien) wel origineel. Door de onduidelijke communicatie over de staat/verpakking van het product - en de lakse reactie van de klantenservice - is Sneltoner.nl voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.

Klantenservice

De antwoorden die de klantenservice per e-mail geeft zijn helaas nietszeggend. Er wordt niet goed op de klacht ingegaan en er wordt alleen aangegeven dat het besproken wordt, waarna er "wellicht" iets mee gedaan wordt.

Algemeen

al jaren bestel ik via hun website mijn cartridges en hierbij nog nimmer problemen ervaren. Vooral de kwaliteit van hun huismerk vind ik uitstekend.

Verzending

de verzending d.m.v een klein doosje is super. komt gewoon via de brievenbus en bespaart thuis blijven en wachten op de pakketpost

Klantenservice

in de afgelopen jaren slechts één maal een probleempje gehad en dit werd snel en correct opgelost

Klantenservice:

Ze schermen met lage prijzen maar kunnen de producten vaak niet leveren. Ze hebben me een paar keer gelokt met lage prijzen, vervolgens lieten ze mij dan lang wachten op de levering van een product wat aangeeft dat ze het eigenlijk niet voor die prijs konden verkopen maar er wel graag mee adverteren als lokkertje.

Uiteindelijk gaf men op vrij brutale wijze te kennen mij niet langer te willen leveren omdat ik een wederverkoper zou zijn (terwijl ik als particulier bestelde).

Toen ik mijn geld terugwilde (ik had immers vooruit betaald) werd mij beloofd dat ik dit binnen 2 weken terug zou ontvangen. Ik moest er echter na 3 weken achteraan bellen omdat ik het nog niet ontvangen had. Uiteindelijk wel gewoon gekregen met een excuses erbij. Dat was dan wel weer netjes.

Verder een slecht adres in mijn ogen als je zo met klanten omgaat. Ik ben inderdaad een wederverkoper maar heb ook wel eens iets privé nodig. Als je dan privé besteld en je zo'n antwoord krijgt...

Algemeen

Epson cartridges drogen in na een jaar op voorraad,
Sneltoner wil daar niet aan!!!!!!!!!
!!!!

Levering snelheid is OK.

Klantenservice

Klantenservice is niet capabel op een probleem te begrijpen en niet is staat om dit op te lossen.
De mail correspondentie is een drama!

Algemeen

Na een bestelling van HP-cartridges werd ik benaderd door een medewerker met een zeer aantrekkelijk aanbod voor het huismerk cartridges. Ik besloot deze te proberen. Echter: ik had 2x zwarte inkt besteld en zag bij de (overigens supersnelle) levering dat er een kleur en een zwarte was geleverd. Bij telefonisch contact reageerde met uitermate vriendelijk en verontschuldigend en bood men aan kosteloos een extra zwarte cartridge op te sturen. Dat noem ik GOEDE SERVICE!

Verzending

Supersnelle levering: de naam Sneltoner is terecht!

Klantenservice

Meteen opgelost op een uitermate vriendelijk manier! Chapeau!

Algemeen

Ontzettend slechte ervaring gehad. Op de site stond dat de cartridge - die we met spoed nodig hadden - ruim voorradig was.
Meteen met iDeal betaald om plots vlak voor de verwachte bezorgtijd te horen dat de cartridge niet op voorraad is en dat de cartridge 'binnenkort' verwacht wordt. Mail geschreven, maar geen enkel persoonlijk mailtje terug, alleen een automatische gegenereerde 'excuusmail', terwijl ik duidelijk had gemaakt dat we een productie moesten afmaken voor een klant. Zeer slordig!

Algemeen

Over het betaal- en bestelproces zijn geen bijzonderheden te melden, niet uitzonderlijk snel of langzaam.

Klantenservice

Ik heb in juli een drum gekocht bij Sneltoner. Deze moest goed zijn voor 25000 afdrukken. Na ruim 1800 afdrukken (wij houden dit bij) komen er witte strepen op de afdrukken. Wij hebben dit gemeld en dan begint het touwtrekken. Ik moet een statusrapport opsturen, maar die bestaat niet in de printer. Ik geef aan dat we nú een nieuwe drum nodig hebben omdat we anders niet verder kunnen. Dat belang zien ze niet zo bij Sneltoner. Als blijkt dat de printer geen statusrapport kent moet ik een foto maken van de display waarop staat hoe lang de drum nog meekan. Nu is het zo dat al sinds jaar en dag op de display staat dat de drum bijna op is. Waarschijnlijk is dat zo sinds er geen originele merktoner meer in zit. Dat is voor het afdrukken nooit een probleem geweest. Volgens Sneltoner betekent dit dat de drum leeg is en dat ze geen garantie kunnen verlenen. Dit klopt natuurlijk niet, maar zelfs als dat wel zo zijn geweest, dan was de drum inferieur geweest omdat hij al na 1800 afdrukken leeg is i.p.v. 25000. In beide gevallen is dit garantie.
Sneltoner weigert alle medewerking.

Algemeen

Heb regelmatig een bestelling gedaan bij sneltoner, maar kreeg gisteren dit bericht van hun:

Wij zien dat u een wederverkoper bent van de producten die wij aanbieden.
In verband met de lage prijzen die Sneltoner biedt op originele producten zijn wij geen webshop meer die levert aan wederverkopers.
Wij leveren uitsluitend aan eindgebruikers.
Wij verzoeken u dan ook om vanaf heden een andere leverancier te zoeken voor uw cartridges en toners.

Ik heb altijd netjes van tevoren betaald, maar lees nu hier dat het hun gaat om de namaak inkt en cartridges die ze willen verkopen. Nou niet aan mij. Hele slechte ervaringen met de zogenaamde "huis merken". En ik heb al meer dan 18 jaar ervaring.

Zal er geen bestelling meer plaatsen. Iemand anders is wel blij met mijn bestellingen.

Verzending

Er werd niet altijd binnen 24 uur geleverd, vond ik op zich niet zo'n groot probleem omdat het soms ook voorraad was. Maar als je pretendeert dat je binnen 24 levert, doe dat dan ook!

Klantenservice

Op vragen over geen verkoop aan wederverkopers geven ze geen antwoord. Op dan maar de annulering van de order eerder vandaag om 10:52 werd ook niet op gereageerd. Om 16:10 sturen ze een mail met de melding dat ze vandaag gewoon alles op gaan sturen. Als het goed is ontvang ik het nu morgen. Dat is dus ook een 72 uurs levering.

Kortom klant is geen koning daar en wederverkopers hebben ze een hekel aan gekregen. Rare bedrijfsvoering. Als ik zo mijn klanten zou behandelen, dan was ik er zo klaar mee.

Algemeen

Goede communicatie en duidelijke website. Geven per email ook de status door als deze verandert.

Klantenservice

Hier ook de ervaring dat originele producten verkoop niet de voorkeur heeft. Wordt ook gelijk bestempeld als `wederverkoper` Mag schijnbaar niet meer bestellen als je werkzaam bent in de branche en zelf dit voor prive gebruikt.

Algemeen

Beslissen plots niet meer te leveren omdat ze op originele producten geen winst maken. Beetje jammer, adverteer dan niet met deze lage prijzen.
Zijn erg agressief in het aanbieden van huismerk inkt/toner supplies,

Verzending

Laatste bestelling stond op voorraad maar duurt nu al een week. Nog niet ontvangen maar de tracktrace geeft aan onderweg.

Klantenservice

Snel geholpen maar voel me er compleet niet prettig bij. Vreemde manieren van zaken doen!

Algemeen

De website is duidelijk en bestellen/betalen ging gemakkelijk. De prijzen voor de Brother merktoners zijn lager dan de meeste andere websites.

Verzending

Het product was er volgens de voorraad-indicator op de website wel (alhoewel beperkt), en bleek er toch niet te zijn in het magazijn. Werd netjes op de hoogte gehouden en gaf maar 2 dagen vertraging.

Klantenservice

Men hield me goed op de hoogte. Ik had hier gelezen dat de klantenservice de levering kan vertragen en je eerst kan bellen als je een merktoner besteld om toch het huismerk te suggereren. Ik heb zelf dat voorkomen door direct een email te sturen dat ik dat niet wilde. Ik zou liever zien dat Sneltoner dit niet meer doet.

Scorekaart voor Sneltoner.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8