Sneltoner.nl

Gebruikers over webshop Sneltoner.nl

Review toevoegen

Verzending: Score: 1

Algemeen

Ik heb een laserprinter besteld en betaald die op tweakers en op hun website stond vermeld. Na een dag bellen ze me: sorry we hebben het niet en we weten niet wanneer we het kunnen hebben. Ok, annuleer mijn bestelling, ok we sturen je het geld binnen 7 weken terug! Vervolgens verdween de printer uit tweakers en hun website. Serieus? wat een belachelijk bedrijf!

Verzending

het item is nooit verzonden omdat ze het niet hebben

Klantenservice

7 weken om mij mijn geld terug te sturen voor een item dat u beweerde te hebben, maar u niet? het duurt misschien 1 minuut om een bankoverschrijving te doen!

Algemeen

Mijn 4 jaar oude Canon Pixma IP7250 gaf de geest en ik was blij dat dit zelfde type nog steeds in de handel was. Via Tweakers op Sneltoner uitgekomen en ik neem mijn petje voor ze af. Gisteravond om 19.23 besteld en om 19.47 word ik door hun gebeld of ik op de hoogte ben dat de meegeleverde cartridges weinig inkt bevatten. Is natuurlijk eigenbelang maar toch!. Om 20.04 al de melding dat de printer verzonden is na de ontvangst vandaag nog eens een mailtje dat het product afgeleverd is. Prima service

Verzending

Gewoon in originele doos en was goed beschermd.

Zie korte toelichting

Verzending: Score: 1

Algemeen

Sneltoner.nl is een oplichters bedrijf. Als je een defect product terugstuurt, dan zeggen ze gewoon dat ze een ander product retour hebben ontvangen dan wat ze hadden toegezonden en kun je verder fluiten naar je geld. Je kunt namelijk nooit bewijzen of ze datgene hebben ontvangen wat je hen toegestuurd hebt. Doe geen zaken met ze!

Verzending

Ze sturen je gerust een defect artikel toe en als je het terugstuurt zeggen ze gewoon dat ze een verkeerd artikel retour hebben ontvangen.

Klantenservice

Ze maken misbruik van het feit dat je nooit kunt bewijzen wat je hun terugstuurt. Dus zeggen ze dat ze een verkeerd artikel retour hebben ontvangen en vergoeden de kosten dan ook niet.

Algemeen

Prima site, meermaals besteld. Heel snelle levering, goede site met goed aanbod. Service lijkt ook degelijk.
Ik bestel altijd huismerk inkt en dit is (bijna) altijd probleemloos verlopen; slecht een keer was de printkwaliteit ondermatig maar dit kwam mogelijk door m'n printer die al oud was. Ik heb voor deze situatie ook een compensatie gekregen (nieuwe inkt).
Ook de goedkoopste die ik vond (goedkoper dan 123inkt bijv.) dus dat maakt het af.

Verzending

s Avonds laat bestellen krijg je dikwijls toch volgende dag thuis. Alles uitstekend verlopen tot nu toe!

Klantenservice

Gewoon prima, want ik kreeg nieuwe inktpatronen toen ik aantoonde dat de nieuw bestelde niet goed printten (kwam mogelijk zelfs door m'n printer en niet de inkt).

Algemeen

Een nette site waar alles duidelijke staat aangegeven. Kortom, niks aan op te merken. Dit is vooral handig als je een cartridge zoekt voor oudere printers. Tevens bieden ze alternatieven aan die aanzienlijk goedkoper zijn dan de producten van de fabrikant.

Verzending

Duidelijke meldingen en naar mijn ervaring altijd snel verzonden.

Klantenservice

Ik heb al een aantal keren gebruikgemaakt van hun klantenservice en deze is absoluut één van de beste. Naar aanmelding van mijn problemen met cartridges worden de volgende dag nog een nieuwe naar mij verzonden, terwijl ik de defecte producten nog moet terugsturen. Ze vertrouwen hun klanten en je wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Het is altijd kort en krachtig en je weet altijd waar je aan toe bent.

Ik raad ze absoluut aan!

Algemeen

Ik had problemen met een inktcartridge. Sneltoner reageerde snel op mijn klacht, bood eerst een aantal oplossingen aan die helaas niet werkten en daarna boden zij aan de cartridge terug te sturen. Al heel snel ontving ik een vervangende cartridge. Ik vind dit netjes en professioneel en zal zeker in de toekomst bij Sneltoner blijven bestellen.

Algemeen

Na problemen met een printer melde de reparatieservice dat ik originele Canon cartridges moest gebruiken die ik vervolgens bij Sneltoner heb besteld. Daarop werd ik gebeld, bood men mij de beduidend goedkopere eigen merk cartridges aan die ook nog veel meer inkt bevatten, zeer vriendelijk niet?

Verzending

Na bevestigen meteen de verzendbevestiging ofwel, supersnel!

Klantenservice

Geven een eerlijk advies en bieden een goedkopere variant aan, wie doet dat?

Algemeen

Fijne site, kreeg goedkopere versie te zien ook gelijk netjes een email met de bevestiging van mijn bestelling

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Bij de cardridge kreeg ik een goedkoper alternatief aangeboden. Goede service! Daarbij snelle levering met een notitieblokje en pen cadeau! Wow.

Algemeen

Zeer snelle en goede service.Toner reeds 2 maanden in gebruik, daarna toner defect.
Melding gemaakt en na 2 dagen nieuwe toner in de bus.
Op vraag defecte toner teruggestuurd.Ook de retourkosten worden terugbetaald.
Super!
Aanrader!

Supersnellle levering!

Algemeen

Fantastisch, Op tijd geleverd, Op en Top. Snel besteld, snel geleverd. Fantastische site en hoop in de toekomst hiervan ook gebruik te maken.

Klantenservice

In de winkel niet meer verkrijgbaar voor de selphy cp900 hier meteen 2 besteld. Fantastische levering en fatsoenlijke website. Hoop in de toekomst hiervan nog lang gebruik te maken.

Algemeen

Bestel hier altijd mijn cartridges voor mijn HP printer. De website is overzichtelijk, maar er zijn verbeterpunten, die ik al heb doorgegeven.

Verzending

Had de laatste bestelling om half 11 's avonds gedaan, en de volgende ochtend de bestelling in huis! Tot nog toe altijd de bestelling de volgende (werkdag) geleverd.

Klantenservice

Heb onlangs originele HP cartridges besteld, waarna ik vervolgens gebeld werd om het huismerk "Q Nomic" te proberen. Ze gaven mij 100% garantie aan, en ben op het bod ingegaan. Prima service, en het verschil stond snel weer op mijn rekening!

Algemeen

Vriendelijke klantenservice! Kon mijn oude - niet werkende - cartridges eenvoudig terug sturen. Bedrag teruggestort gekregen.

Algemeen

Via mail werd mij gevraagd om een beoordeling te geven. 5 sterre van mij! product was volgende in huis. prima service en leuke attentie.

Algemeen

Staat op de website dat ze het snelste zijn van Nederland. Na 2 dagen geen enkel bericht / order blijft staan in het account op status "nieuw"

Klantenservice

Compleet geen communicatie waarom er niet geleverd wordt, wacht nog steeds op bericht.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3

Algemeen

Toner snel ontvangen. Nog niet getest omdat de huidige toner nog niet volledig op is.

De toner blijkt afkomstig uit een duo-pak - wat kan worden opgemaakt uit de typenummers - en is door Sneltoner.nl los verkocht en verzonden in een zogenaamde "milieuverpakking". Op de productpagina wordt de toner echter met originele doos getoond. Er wordt bij de aankoop ook niet gesproken over een milieuverpakking; misleidend dus.

De toner is (voor zover ik kan zien) wel origineel. Door de onduidelijke communicatie over de staat/verpakking van het product - en de lakse reactie van de klantenservice - is Sneltoner.nl voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.

Klantenservice

De antwoorden die de klantenservice per e-mail geeft zijn helaas nietszeggend. Er wordt niet goed op de klacht ingegaan en er wordt alleen aangegeven dat het besproken wordt, waarna er "wellicht" iets mee gedaan wordt.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

al jaren bestel ik via hun website mijn cartridges en hierbij nog nimmer problemen ervaren. Vooral de kwaliteit van hun huismerk vind ik uitstekend.

Verzending

de verzending d.m.v een klein doosje is super. komt gewoon via de brievenbus en bespaart thuis blijven en wachten op de pakketpost

Klantenservice

in de afgelopen jaren slechts één maal een probleempje gehad en dit werd snel en correct opgelost

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 0

Ze schermen met lage prijzen maar kunnen de producten vaak niet leveren. Ze hebben me een paar keer gelokt met lage prijzen, vervolgens lieten ze mij dan lang wachten op de levering van een product wat aangeeft dat ze het eigenlijk niet voor die prijs konden verkopen maar er wel graag mee adverteren als lokkertje.

Uiteindelijk gaf men op vrij brutale wijze te kennen mij niet langer te willen leveren omdat ik een wederverkoper zou zijn (terwijl ik als particulier bestelde).

Toen ik mijn geld terugwilde (ik had immers vooruit betaald) werd mij beloofd dat ik dit binnen 2 weken terug zou ontvangen. Ik moest er echter na 3 weken achteraan bellen omdat ik het nog niet ontvangen had. Uiteindelijk wel gewoon gekregen met een excuses erbij. Dat was dan wel weer netjes.

Verder een slecht adres in mijn ogen als je zo met klanten omgaat. Ik ben inderdaad een wederverkoper maar heb ook wel eens iets privé nodig. Als je dan privé besteld en je zo'n antwoord krijgt...

Verzending: Score: 3
Algemeen

Epson cartridges drogen in na een jaar op voorraad,
Sneltoner wil daar niet aan!!!!!!!!!
!!!!

Levering snelheid is OK.

Klantenservice

Klantenservice is niet capabel op een probleem te begrijpen en niet is staat om dit op te lossen.
De mail correspondentie is een drama!

Algemeen

Na een bestelling van HP-cartridges werd ik benaderd door een medewerker met een zeer aantrekkelijk aanbod voor het huismerk cartridges. Ik besloot deze te proberen. Echter: ik had 2x zwarte inkt besteld en zag bij de (overigens supersnelle) levering dat er een kleur en een zwarte was geleverd. Bij telefonisch contact reageerde met uitermate vriendelijk en verontschuldigend en bood men aan kosteloos een extra zwarte cartridge op te sturen. Dat noem ik GOEDE SERVICE!

Verzending

Supersnelle levering: de naam Sneltoner is terecht!

Klantenservice

Meteen opgelost op een uitermate vriendelijk manier! Chapeau!

Scorekaart voor Sneltoner.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg