Sneltoner.nl

2.135 producten en 2.149 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Sneltoner.nl

Review toevoegen

Algemeen

al jaren bestel ik via hun website mijn cartridges en hierbij nog nimmer problemen ervaren. Vooral de kwaliteit van hun huismerk vind ik uitstekend.

Verzending

de verzending d.m.v een klein doosje is super. komt gewoon via de brievenbus en bespaart thuis blijven en wachten op de pakketpost

Klantenservice

in de afgelopen jaren slechts één maal een probleempje gehad en dit werd snel en correct opgelost

Klantenservice:

Ze schermen met lage prijzen maar kunnen de producten vaak niet leveren. Ze hebben me een paar keer gelokt met lage prijzen, vervolgens lieten ze mij dan lang wachten op de levering van een product wat aangeeft dat ze het eigenlijk niet voor die prijs konden verkopen maar er wel graag mee adverteren als lokkertje.

Uiteindelijk gaf men op vrij brutale wijze te kennen mij niet langer te willen leveren omdat ik een wederverkoper zou zijn (terwijl ik als particulier bestelde).

Toen ik mijn geld terugwilde (ik had immers vooruit betaald) werd mij beloofd dat ik dit binnen 2 weken terug zou ontvangen. Ik moest er echter na 3 weken achteraan bellen omdat ik het nog niet ontvangen had. Uiteindelijk wel gewoon gekregen met een excuses erbij. Dat was dan wel weer netjes.

Verder een slecht adres in mijn ogen als je zo met klanten omgaat. Ik ben inderdaad een wederverkoper maar heb ook wel eens iets privé nodig. Als je dan privé besteld en je zo'n antwoord krijgt...

Algemeen

Epson cartridges drogen in na een jaar op voorraad,
Sneltoner wil daar niet aan!!!!!!!!!
!!!!

Levering snelheid is OK.

Klantenservice

Klantenservice is niet capabel op een probleem te begrijpen en niet is staat om dit op te lossen.
De mail correspondentie is een drama!

Algemeen

Na een bestelling van HP-cartridges werd ik benaderd door een medewerker met een zeer aantrekkelijk aanbod voor het huismerk cartridges. Ik besloot deze te proberen. Echter: ik had 2x zwarte inkt besteld en zag bij de (overigens supersnelle) levering dat er een kleur en een zwarte was geleverd. Bij telefonisch contact reageerde met uitermate vriendelijk en verontschuldigend en bood men aan kosteloos een extra zwarte cartridge op te sturen. Dat noem ik GOEDE SERVICE!

Verzending

Supersnelle levering: de naam Sneltoner is terecht!

Klantenservice

Meteen opgelost op een uitermate vriendelijk manier! Chapeau!

Algemeen

Ontzettend slechte ervaring gehad. Op de site stond dat de cartridge - die we met spoed nodig hadden - ruim voorradig was.
Meteen met iDeal betaald om plots vlak voor de verwachte bezorgtijd te horen dat de cartridge niet op voorraad is en dat de cartridge 'binnenkort' verwacht wordt. Mail geschreven, maar geen enkel persoonlijk mailtje terug, alleen een automatische gegenereerde 'excuusmail', terwijl ik duidelijk had gemaakt dat we een productie moesten afmaken voor een klant. Zeer slordig!

Algemeen

Over het betaal- en bestelproces zijn geen bijzonderheden te melden, niet uitzonderlijk snel of langzaam.

Klantenservice

Ik heb in juli een drum gekocht bij Sneltoner. Deze moest goed zijn voor 25000 afdrukken. Na ruim 1800 afdrukken (wij houden dit bij) komen er witte strepen op de afdrukken. Wij hebben dit gemeld en dan begint het touwtrekken. Ik moet een statusrapport opsturen, maar die bestaat niet in de printer. Ik geef aan dat we nú een nieuwe drum nodig hebben omdat we anders niet verder kunnen. Dat belang zien ze niet zo bij Sneltoner. Als blijkt dat de printer geen statusrapport kent moet ik een foto maken van de display waarop staat hoe lang de drum nog meekan. Nu is het zo dat al sinds jaar en dag op de display staat dat de drum bijna op is. Waarschijnlijk is dat zo sinds er geen originele merktoner meer in zit. Dat is voor het afdrukken nooit een probleem geweest. Volgens Sneltoner betekent dit dat de drum leeg is en dat ze geen garantie kunnen verlenen. Dit klopt natuurlijk niet, maar zelfs als dat wel zo zijn geweest, dan was de drum inferieur geweest omdat hij al na 1800 afdrukken leeg is i.p.v. 25000. In beide gevallen is dit garantie.
Sneltoner weigert alle medewerking.

Algemeen

Heb regelmatig een bestelling gedaan bij sneltoner, maar kreeg gisteren dit bericht van hun:

Wij zien dat u een wederverkoper bent van de producten die wij aanbieden.
In verband met de lage prijzen die Sneltoner biedt op originele producten zijn wij geen webshop meer die levert aan wederverkopers.
Wij leveren uitsluitend aan eindgebruikers.
Wij verzoeken u dan ook om vanaf heden een andere leverancier te zoeken voor uw cartridges en toners.

Ik heb altijd netjes van tevoren betaald, maar lees nu hier dat het hun gaat om de namaak inkt en cartridges die ze willen verkopen. Nou niet aan mij. Hele slechte ervaringen met de zogenaamde "huis merken". En ik heb al meer dan 18 jaar ervaring.

Zal er geen bestelling meer plaatsen. Iemand anders is wel blij met mijn bestellingen.

Verzending

Er werd niet altijd binnen 24 uur geleverd, vond ik op zich niet zo'n groot probleem omdat het soms ook voorraad was. Maar als je pretendeert dat je binnen 24 levert, doe dat dan ook!

Klantenservice

Op vragen over geen verkoop aan wederverkopers geven ze geen antwoord. Op dan maar de annulering van de order eerder vandaag om 10:52 werd ook niet op gereageerd. Om 16:10 sturen ze een mail met de melding dat ze vandaag gewoon alles op gaan sturen. Als het goed is ontvang ik het nu morgen. Dat is dus ook een 72 uurs levering.

Kortom klant is geen koning daar en wederverkopers hebben ze een hekel aan gekregen. Rare bedrijfsvoering. Als ik zo mijn klanten zou behandelen, dan was ik er zo klaar mee.

Algemeen

Goede communicatie en duidelijke website. Geven per email ook de status door als deze verandert.

Klantenservice

Hier ook de ervaring dat originele producten verkoop niet de voorkeur heeft. Wordt ook gelijk bestempeld als `wederverkoper` Mag schijnbaar niet meer bestellen als je werkzaam bent in de branche en zelf dit voor prive gebruikt.

Algemeen

Beslissen plots niet meer te leveren omdat ze op originele producten geen winst maken. Beetje jammer, adverteer dan niet met deze lage prijzen.
Zijn erg agressief in het aanbieden van huismerk inkt/toner supplies,

Verzending

Laatste bestelling stond op voorraad maar duurt nu al een week. Nog niet ontvangen maar de tracktrace geeft aan onderweg.

Klantenservice

Snel geholpen maar voel me er compleet niet prettig bij. Vreemde manieren van zaken doen!

Algemeen

De website is duidelijk en bestellen/betalen ging gemakkelijk. De prijzen voor de Brother merktoners zijn lager dan de meeste andere websites.

Verzending

Het product was er volgens de voorraad-indicator op de website wel (alhoewel beperkt), en bleek er toch niet te zijn in het magazijn. Werd netjes op de hoogte gehouden en gaf maar 2 dagen vertraging.

Klantenservice

Men hield me goed op de hoogte. Ik had hier gelezen dat de klantenservice de levering kan vertragen en je eerst kan bellen als je een merktoner besteld om toch het huismerk te suggereren. Ik heb zelf dat voorkomen door direct een email te sturen dat ik dat niet wilde. Ik zou liever zien dat Sneltoner dit niet meer doet.

Klantenservice:

Ik heb bestelling geplaatst en ik heb bewust gekozen voor originele merk ondanks alle agressieve 'adviezen' om het huismerk te kiezen.

Voordat ze de bestelling definitief doorzetten word je toch nog gebeld of je het wel zeker weet en toch niet alsnog het huismerk wilt. Ze zullen ongetwijfeld meer verdienen aan het huismerk maar ik vind niet dat je het recht hebt om mij er dan nog over te bellen met dit 'advies'. Irritante praktijken, nog nooit meegemaakt.

Klantenservice:

Al jaren klant en nog steeds tevreden.
Vanmiddag besteld en een uur later waren de spullen al onderweg. Prima service tegen zeer concurrerende prijzen.

Algemeen

Afgelopen woensdag 2 cartridges bestelt van het huismerk q-nomic. erg tevreden. zie nog geen verschil met een origineel. goede service door klantenservice. zien mij zeker terug op sneltoner.nl

Verzending

zoals op site vermeld staat

Klantenservice

kon via track + trace mijn bestelling volgn

Algemeen

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Verpakt in een doosje met factuur en sticker met kortingscode.

Snel in huis.

Klantenservice

Een vriendelijke medewerkster nam contact op en vroeg of wij het goedkopere huismerk wilde proberen, maar wij bleven bij onze eerste keus om voor het orginele product te gaan.

Algemeen

Ze schermen met een 9,0 score op de website, ik bestelde er regelmatig maar plots beslisten ze, wel geholpen door hun algemene voorwaarden om niet meer te leveren.

De reden, ik bestelde originele producten, deels voor wederverkoop, ze zitten met hun prijzen een stuk lager dan gelijk welke distributeur hier dus het is logisch dat men daar gaat aankopen gezien ze een marktverstorend effect hebben.

Ik vind het best absurd dat je als bedrijf niet meer wil leveren aan klanten die vooraf betalen dus geen risico op niet betaling, het toont aan dat je bedrijfsmodel niet eerlijk is, ze willen enkel hun namaakproducten verkopen. Op zich heb ik daar geen probleem mee maar dan moeten ze daar correct over communiceren en ook geen absurde prijzen adverteren voor originele producten die ze dan toch niet willen leveren na een tijd.

Verzending

De verzending, volgende dag wordt niet altijd gehaald omwille van geen perfecte voorraad notatie op de website, maar hierover volgt dan wel correcte communicatie.

Klantenservice

Tijdens mijn vorige bestellingen was de communicatie met de klantendienst snel en correct.

Algemeen

helaas had ik geen originele cartridges besteld, maar dat was mijn eigen fout.
de cartridges die ik kreeg waren van een verschrikkelijk slechte kwaliteit, met de eerste zijn er nog geen 10 pagina's geprint en met de 2e even meer dan 20

Verzending

binnen de kortste keren zat alles onder de inkt. Maar printen ho maar. hele slechte kwaliteit

Klantenservice

uklacht niet opgelost; slechts voor 1 cartridge een nieuwe gekregen, waarvoor ik nog een rekening kreeg ook.

Klantenservice:

Toner besteld op vrijdagavond om 22:00 uur. Bestellen voor 23:00 is volgende dag bezorgd. Niet dus. Werd op dinsdag om 17:00 uur gebeld dat de leverancier leveringsproblemen had.
Ik vraag: hoe kan dat nou bij jullie staat het product op voorraad. Antwoord: nee hoor. Ik: ja hoor. Antwoord: oh ja, nu zie ik het ook, maar er staat "beperkte" voorraad. Ik: dat is toch ook voorraad??!?!?
Ik snap heel goed dat iets soms niet op voorraad is. Maar meld dat dan eerlijk. En bel niet op dinsdag over een bestelling die op vrijdag geplaatst is en zaterdag bezorgd zou worden.

Klantenservice:

Al meermaals toners besteld. Steeds netjes verpakt en al regelmatig extra producten/kortingsbonnen gekregen (gratis pak papier, fluostiften.. ). Prijs was ook heel scherp voor de producten die ik er bestelde.

Nog geen problemen gehad dus nog geen contact gehad met klantenservice.

Algemeen

Twee cartridges besteld. De zwarte cartridge zat in een transparant zakje, had geen beschermingsfolie of originele verpakkingen meer en lekte een beetje in het zakje. Cartridge daarom meteen getest, maar deze werd niet herkend en produceerde geen inkt. Na terugsturen kreeg ik de schuld en dus geen vervangend product. Misschien ben ik de enige die dit ooit gehad heeft gezien alle positieve reviews, maar ik bestel er uit principe nooit meer iets, want als ik nieuw bestel, verwacht ik geen tweedehands rommel.

Klantenservice

Na veel mailwisselingen en een aantal pogingen om de cartridge uberhaupt aan de praat te krijgen moest ik van de klantenservice HP maar bellen. Dit geweigerd omdat het product niet origineel verpakt was en ik ook niet van plan ben om uren en belkosten te besteden aan een leverfout van Sneltoner.

Na veel aandringen mocht het product retour, maar daar aangekomen kreeg ik te horen dat de cartridge leeg was. Daar kreeg ik de schuld van en daarmee werd het afgedaan. Erg teleurstellend.

Algemeen

Prima service, meteen een nieuwe cardridge verzonden, morgen kan ik weer printen. helemaal tevreden! Ik kan Sneltoner bij iedereen aanraden

Klantenservice

Ik kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben.

Scorekaart voor Sneltoner.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg