Sneltoner.nl

Gebruikers over webshop Sneltoner.nl

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Overzichtelijke site, to the point, veel informatie en belangrijk: ze melden wanneer er standaard iets niet bijzit wat je wel nodig hebt voor bepaalde doeleinden (denk aan een USB-kabel etc.).

Qua prijs erg concurrerend, maar ik twijfelde om te bestellen. Dat laatste komt door de overwegend negatieve reviews op Tweakers. Die reviews zullen vast gegrond zijn, maar ik deel die ervaring dus niet.

Verzending

De printer was snel verzonden en geleverd.

Algemeen

Met dank aan Tweakers price alert kwam een Brother printer bij Sneltoner.nl als wel heel erg voordelig naar voren. Voor de zekerheid met de klantenservice gebeld, maar die dachten dat het toch wel zou kloppen. Besteld en binnen een uur een telefoontje dat de prijs foutief op de site stond, maar omdat ik met de klantenservice had afgestemd, het product toch voor de lagere prijs gekregen.
Een dag later geleverd, helemaal tevreden!

Verzending

binnen een dag, netjes verpakt

Klantenservice

staan je netjes te woord, en komen afspraken na

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Zoals in voorgaande reviews te lezen houd deze winkel zijn site erg slecht bij, op tweakers staan bepaalde items als op voorraad en tevens ook op hun site staan deze items als bestelbaar...
Echter met voorgaande ervaringen van andere gebruikers toch de klantenservice als eerst gebeld om te controleren of het item daadwerkelijk op voorraad is..... dat bleek dus niet zo te zijn....
Vervolgens passen ze ook de website niet aan dus is het nog steeds mogelijk als tweaker in goed vertrouwen een bestelling te doen en dat je vervolgens een lange tijd kan gaan zitten wachten op je product... erg slecht!

Klantenservice

Dame was vriendelijke en controleerde direct de voorraad, echter is er van terugkoppeling en actie ondernemen mbt de voorraad status op de website totaal geen sprake...

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestelling Geplaatst, niet geleverd, geven aan dat het 7 werkdagen duurt, terwijl op de website op dat moment nog staat binnen 24 uur geleverd

Verzending

houden zich niet aan de levertijd die ze zelf opgeven op de website

Klantenservice

Snel opgenomen , maar wordt niet meegedacht, komen met smoesjes en rare redenen voor het niet leveren.

Verzending: Score: 4

Algemeen

2e keer dat ik iets besteld heb en 2x spijt, gaat mij geen 3e keer gebeuren.

Verzending

verzending is snel en goed van A naar B.

Klantenservice

1e keer een inkt cartridge van hun huismerk, zeer slecht, werkte niet.
2e keer een verkeerde cartridge gekregen, blijkt het een hele andere dan ik besteld had, helaas geen retour mogelijkheid omdat ik hem uitgepakt en geprobeerd te installeren totdat ik zag dat het een hele andere type was.
Gelukkig zijn er nog goede web winkels die coulanter zijn en WETEN wat service is maar niet bij deze toko.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling eenvoudig en bezorgen snel, al jaren klant. Dus dat is het probleem niet. Wel kwaliteit van het product wat slecht is.
Voor het eerst dure toners van hun eigen merk besteld. Wat een drama! Deze zijn zeer slecht voor je printer. we kregen continue foutmeldingen na plaatsing en konden niet meer printen op kantoor. De bijna lege originele toners weer teruggeplaatst en probleem over. Deze huismerk toners tot 3 keer toe omgeruild in diverse kleuren voor weer een andere van hun huismerk en weer retour want kapot.. En maar heen en weer naar de post. Balen. Ze bieden geen andere oplossing dan geld terug of nr 5 slechte toner opsturen om weer te proberen of dure originele bestellen met uiteraard bijbetaling. Zal de uren van oponthoud en werkonderbreking maar niet meetellen.

snel

Klantenservice

niet echt een oplossing als ze elke keer weer een kapotte nwe toner opsturen die vervolgens weer retour moet.

Algemeen

Pak papier waren ze vergeten bij de bestelling. Hierover gebeld en alsnog is het direct opgestuurd. Foutje kan gebeuren. Echt super snel opgelost!

Super snel verstuurd

Klantenservice

Foutje direct opgepakt en opgelost! Echt een aardigr dame aan de lijn gehad die gelijk actie heeft ondernomen!

Algemeen

Bestelling bij sneltoner geplaatst de volgende dag in huis, het was erg netjes verpakt en er zat ook nog een mooie pen bij😊. Ben erg tevreden!

Algemeen

Originele cartridges besteld. Werd gebeld of ik hun huismerk cartridges wilde proberen. Bespaar geld en zit meer inhoud in. Volgende dag in huis en werken prima op mijn printer. Uitstekende service noem ik dat.

Verzending

Vandaag besteld is morgen in huis

Denken mee met de klant

Algemeen

Ik heb voor het eerst huismerk besteld en dit is super goed bevallen! Ik kreeg op de site het advies om het huismerk te proberen en ik zag dat dit veel goedkoper was dus besloot om het te proberen. En het werkt helemaal goed in mijn printer dus ik ben tevreden.

Algemeen

Ik bestelde op maandagavond mijn cartordges en ze werden de volgende ochtend al thuis bezorgd. Wat een super snelle service. Als leuk extratje een gratis pak papier en een pen. Mijn volgende bestelling ga ik hier weer plaatsen.

Verzending

Super snel de volgende ochtend al in huis!

Klantenservice

Ik werd goed per e-mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling en levering.

Algemeen

Slechte ervaring met huismerk. Printer naar de knoppen en kreeg een refund ter waarde van de goedkope inkt van één cartridge toen ik daarvoor een originele kocht. Toen die ook niet werkte kon ik de printer en de cartridges weggooien geen terugname garantie. Om te testen of het aan de inkt lag waren de volle cartridges maar voor een paar testpagina's gebruikt.

Klantenservice

Toen ik originele inkt bestelde werd ik overtuigd dat het huismerk veel goedkoper was en ook gegarandeerd goed zou zijn. Nou niet dus. Maar dat kon eenmalig zijn. Ook na terugschakelen naar originele geen verbetering. Er zat niets anders op dan de printer te vervangen. Garantie hoezo?

Algemeen

Ik heb een laserprinter besteld en betaald die op tweakers en op hun website stond vermeld. Na een dag bellen ze me: sorry we hebben het niet en we weten niet wanneer we het kunnen hebben. Ok, annuleer mijn bestelling, ok we sturen je het geld binnen 7 weken terug! Vervolgens verdween de printer uit tweakers en hun website. Serieus? wat een belachelijk bedrijf!

Verzending

het item is nooit verzonden omdat ze het niet hebben

Klantenservice

7 weken om mij mijn geld terug te sturen voor een item dat u beweerde te hebben, maar u niet? het duurt misschien 1 minuut om een bankoverschrijving te doen!

Romac Karma 2,19K

Algemeen

Mijn 4 jaar oude Canon Pixma IP7250 gaf de geest en ik was blij dat dit zelfde type nog steeds in de handel was. Via Tweakers op Sneltoner uitgekomen en ik neem mijn petje voor ze af. Gisteravond om 19.23 besteld en om 19.47 word ik door hun gebeld of ik op de hoogte ben dat de meegeleverde cartridges weinig inkt bevatten. Is natuurlijk eigenbelang maar toch!. Om 20.04 al de melding dat de printer verzonden is na de ontvangst vandaag nog eens een mailtje dat het product afgeleverd is. Prima service

Verzending

Gewoon in originele doos en was goed beschermd.

Zie korte toelichting

Algemeen

Sneltoner.nl is een oplichters bedrijf. Als je een defect product terugstuurt, dan zeggen ze gewoon dat ze een ander product retour hebben ontvangen dan wat ze hadden toegezonden en kun je verder fluiten naar je geld. Je kunt namelijk nooit bewijzen of ze datgene hebben ontvangen wat je hen toegestuurd hebt. Doe geen zaken met ze!

Verzending

Ze sturen je gerust een defect artikel toe en als je het terugstuurt zeggen ze gewoon dat ze een verkeerd artikel retour hebben ontvangen.

Klantenservice

Ze maken misbruik van het feit dat je nooit kunt bewijzen wat je hun terugstuurt. Dus zeggen ze dat ze een verkeerd artikel retour hebben ontvangen en vergoeden de kosten dan ook niet.

Algemeen

Prima site, meermaals besteld. Heel snelle levering, goede site met goed aanbod. Service lijkt ook degelijk.
Ik bestel altijd huismerk inkt en dit is (bijna) altijd probleemloos verlopen; slecht een keer was de printkwaliteit ondermatig maar dit kwam mogelijk door m'n printer die al oud was. Ik heb voor deze situatie ook een compensatie gekregen (nieuwe inkt).
Ook de goedkoopste die ik vond (goedkoper dan 123inkt bijv.) dus dat maakt het af.

Verzending

s Avonds laat bestellen krijg je dikwijls toch volgende dag thuis. Alles uitstekend verlopen tot nu toe!

Klantenservice

Gewoon prima, want ik kreeg nieuwe inktpatronen toen ik aantoonde dat de nieuw bestelde niet goed printten (kwam mogelijk zelfs door m'n printer en niet de inkt).

Algemeen

Een nette site waar alles duidelijke staat aangegeven. Kortom, niks aan op te merken. Dit is vooral handig als je een cartridge zoekt voor oudere printers. Tevens bieden ze alternatieven aan die aanzienlijk goedkoper zijn dan de producten van de fabrikant.

Verzending

Duidelijke meldingen en naar mijn ervaring altijd snel verzonden.

Klantenservice

Ik heb al een aantal keren gebruikgemaakt van hun klantenservice en deze is absoluut één van de beste. Naar aanmelding van mijn problemen met cartridges worden de volgende dag nog een nieuwe naar mij verzonden, terwijl ik de defecte producten nog moet terugsturen. Ze vertrouwen hun klanten en je wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Het is altijd kort en krachtig en je weet altijd waar je aan toe bent.

Ik raad ze absoluut aan!

Algemeen

Ik had problemen met een inktcartridge. Sneltoner reageerde snel op mijn klacht, bood eerst een aantal oplossingen aan die helaas niet werkten en daarna boden zij aan de cartridge terug te sturen. Al heel snel ontving ik een vervangende cartridge. Ik vind dit netjes en professioneel en zal zeker in de toekomst bij Sneltoner blijven bestellen.

Algemeen

Na problemen met een printer melde de reparatieservice dat ik originele Canon cartridges moest gebruiken die ik vervolgens bij Sneltoner heb besteld. Daarop werd ik gebeld, bood men mij de beduidend goedkopere eigen merk cartridges aan die ook nog veel meer inkt bevatten, zeer vriendelijk niet?

Verzending

Na bevestigen meteen de verzendbevestiging ofwel, supersnel!

Klantenservice

Geven een eerlijk advies en bieden een goedkopere variant aan, wie doet dat?

Algemeen

Fijne site, kreeg goedkopere versie te zien ook gelijk netjes een email met de bevestiging van mijn bestelling

Scorekaart voor Sneltoner.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg