Office Deals.nl

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op vrijdagmiddag heb ik een monitararm besteld na prima contact met de afdeling Klantenservice. Ik heb deze via de website besteld welke zeer overzichtelijk is. Toen ik maandagochtend op kantoor kwam, lag de monitorarm al op mijn bureau. Vriendelijk en kundig personeel, zeer snelle levering en prima producten tegen de juiste prijs!

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Mijn ervaringen zijn heel positief, helemaal naar wens, prima kwaliteit en snel in huis. Gewoon top!

Verzending

Prima levering en bezorging!

Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Ik kwam op deze site omdat ik linten zocht voor mijn zeer oude Brother labelwriter en zij deze nog verkochten. Er was geen voorraad indicatie maar aangezien er zeer goede reviews op andere site over deze shop geplaatst zijn heb ik het gokje genomen en twee linten besteld.

Verzending

Het was niet op voorraad (begrijpelijk) maar hadden het een dag later binnen waarna het via DPD naar mij verstuurd is.

Ik heb alleen een email van ze gehad dat het verstuurd was, maar het hele traject was prima te volgen via de status op hun website. Kortom, ik ben eer zeer tevreden over.

Scorekaart voor Office Deals.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops