PrintAbout.nl

3.523 producten en 3.541 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PrintAbout.nl

Review toevoegen

Algemeen

Snelle zoekfunctie met behulp van je printermodel. Ik heb ook meteen mijn printer opgeslagen in mijn account, voor de volgende keer. Erg handig.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1

Algemeen

Prima website met concurrerende prijzen, voor mij de reden om daar voor de eerste (en laatste) keer te bestellen. Het is namelijk te hopen dat alles in orde is met de bestelling, anders sta je in de kou...

Verzending

Levering een dag te laat, kan gebeuren.
Vervelend; de halve zending was beschadigd.
Nog vervelender; PrintAbout weigert dit op te lossen!

Onwaarschijnlijk onbeschofte klantenservice!

3 verpakkingen met cartridges arriveerden volledig verbrijzeld bij mij thuis.
Een aantal malen (vriendelijk) gevraagd deze om te ruilen, maar dat weigerde PrintAbout. Want; hun eindcontrole was feilloos, aan de verzending kon het niet gelegen hebben en (de toon werd steeds onbeschofter); "De verpakkingen zien eruit alsof deze doelbewust geopend zijn."

Terug sturen mocht, maar verzendkosten en risico voor rekening van de koper. En als de terug gestuurde verpakkingen niet onbeschadigd en ongeopend zouden zijn: geen geld terug!

Algemeen

Snelle levering en goede kwaliteit, product vrijdag besteld en zaterdag al in huis.
Alles werkt ook perfect van het huismerk, nooit problemen.

Algemeen

Voor dat ik de bestelling plaatste om advies gevraagd, wat het beste zou zijn. Werd heel fijn geholpen, had de volgende dag vroeg al de bestelling binnen Wat een top service!!!

Algemeen

Zeer tevreden over de producten die ik besteld heb.
En de levering was sneller dan verwacht! Mij gaan ze vaker zien

PWM Karma 194K
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3

Algemeen

Een printer besteld bij PrintAbout.nl. Volgende keer maar weer eens eerst de reviews van te voren lezen. De aftersales is van het absoluut meest bedroevende niveau wat ik ooit heb mee gemaakt.

Verzending

Een dag of 2 te laat geleverd, maar verder geen problemen.

Klantenservice

De printer heeft een defect. Na contact met de fabrikant, besloten deze terug te sturen. Ondanks dat de fabrikant zelf ook aangeeft dat het product een defect heeft, wil PrintAbout daar niet aan. Na lang heen en weer mailen, met zeer vervelende toon, bieden ze nu 20,- aan, voor een printer die 200,- heeft gekost.

Gelukkig besteld met creditcard. Na overleg met de creditcard maatschappij, storten zij het bedrag terug.

Algemeen

Ik was opzoek naar inktpatronen voor een Canon AiO. Normaal bestel ik via 123inkt maar die hadden geen voorraad, dus kwam ik bij deze geduchte concurrent uit. Zeker geen tegenvaller, bestelling kwam een dag eerder dan was toegelicht. Verwachtingen overtreffen, daar scoor je mee

Algemeen

Na 17.00h besteld. Volgende dag (conform bevestiging en track & trace) ontvangen in goede orde.

Algemeen

Originele Brother toner gezocht in de pricewatch. PrintAbout.nl was de goedkoopste inclusief gratis verzending en toner was op voorraad. Na bestellen viel me pas op dat er nogal wat matige reviews waren. Wat mijn bestelling betreft geheel ten onrechte: Netjes op de hoogte gehouden van de bestelling, binnen een dag geleverd en product keurig in een aparte doos verpakt. Volgende toner komt hier weer vandaan.

Klantenservice geen mening over, niet mee te maken gehad.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Laserprinter hier besteld aangezien deze winkel als goedkoopste naar voren kwam in de Tweakers Pricewatch. Om 13:36 besteld en de volgende dag om 12:56 werd er aangebeld door PostNL. Nog geen 24h dus, erg snel! Duidelijke website, betalen kon via iDEAL. Account aanmaken niet verplicht. Fijn ook dat ze huismerk toners verkopen. Gelijk maar een extra toner meebesteld, dit gaf nog wat stapelkorting. Plus men is aangesloten bij CashbackXL, dus al met al een voordelige bestelling!

Verzending

Snel geleverd door PostNL. De bestelling kwam als twee pakketten (stond ook met twee trackingcodes in m'n PostNL-app), beetje gek maar het kwam wel tegelijk dus je hoort mij verder niet klagen. Het doosje met de huismerktoner had een omdoos met PrintAbout opdruk, de printer niet, deze kwam gewoon in z'n eigen doos (onbeschadigd gelukkig). Scheelt weer karton, al kan ik mij ook voorstellen dat je voor duurdere producten het liever in een neutrale omdoos geleverd krijgt aangezien het nu overduidelijk was wat erin zat.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3

Algemeen

Bij printabout heb ik een toner besteld via Bol.com welke in mijn printer zou moeten passen.
Deze netjes binnen gekregen maar bleek helaas niet te passen!
Nu dacht ik gebruikt te kunnen maken van mijn herroepingsrecht maar helaas stak printabout hier een stokje voor.
In de voorwaarden van bol.com wordt gewoon netjes gemeld dat ik het product mag uitpakken en proberen maar helaas.

Ik denk dat een slechte review voor €35.- het bedrijf beter uit komt.
Dit gaat tegen de wet in!

Klantenservice

Zie bovenstaande reeds ingevulde tekst balk.
Dit moet in mijn ogen voldoende zijn.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Lage prijs, maar geen inzicht in status bestelling, slechte verpakking en langere levertijd dan aangegeven. Hierdoor dacht ik even opgelicht te zijn. De bestelde printer was goed. Maar ik ga hier toch niet nog een keer bestellen en zou dit ook niet aanraden bij anderen.

Via Tweakers hoefde ik geen verzendkosten te betalen :-)

Verzending

Printer werd in eigen doos zonder extra verpakking verzonden, daardoor door iedereen te zien en makkelijk te beschadigen. Je kan de printer gewoon zien door de openingen voor de handvaten in de doos. Doos printer was beschadigd, maar printer was goed. Verzending duurde langer dan aangegeven.

Klantenservice

Ik kreeg na de bestelling geen updates per e-mail over de status. Ik kreeg alleen een bevestiging van de bestelling en de factuur, maar geen verzend bevestiging of tracking code.

Algemeen

In een review van 13 oktober beklaagde iemand zich dat er tóch verzendkosten berekend worden. Op 14 oktober deed ik een bestelling, via de site van Tweakers, en er werden keurig géén verzendkosten berekend. Ik bestelde vanaf mijn iPhone overigens.

EDIT: Aangepast nadat ik de update in een andere review over die verzendkosten las.

Wat ik heel irritant vind, is dat er geen ruimte voor productreviews is op de site. Zou graag zo’n huismerkcartridge gebruiken, maar ik durf het nu niet aan. Als er een rits goede reviews had gestaan, had ik het wel geprobeerd. Nu was ik bang mijn printer te slopen en heb maar op veilig gespeeld en stevig extra betaald voor een originele.

Verzending

Ik had gerekend op de volgende dag in huis, dat staat immers op de site, maar dat gebeurde helaas niet. Aangezien ik erop zat te wachten en nogal baalde heb ik de klantenservice gebeld en die vertelden dat er 1-3 dagen levertijd bij mijn cartridge stond.

Ik neem maar aan dat ik dat inderdaad over het hoofd had gezien op de site. Dat heb ik achteraf niet meer gecontroleerd.

Cartridge arriveerde een werkdag later, prima verpakt. Geen klachten verder.

Klantenservice

Het is verder geen spectaculaire service, maar ik had snel iemand aan de lijn en werd vriendelijk en adequaat geholpen. Kan moeilijk anders dan de maximale score geven.

Algemeen

Jammer dat, ook na herhaaldelijk beklag, iedere keer verzendkosten in rekening wordt gebracht door deze firma, men blijft glashard verzendkosten berekenen ondanks bestelling via Tweakers. En NEE, het ligt niet aan de instellingen van mijn Pc of browser en helemaal niet aan de cookies.

Verzending

Verzending op tijd, maar met verzendkosten, ondanks belofte via Tweakers gratis te verzenden. En NEE, het ligt niet aan de instellingen van mijn Pc of browser en helemaal niet aan de cookies.

Klantenservice

Men is totaal doof voor deze klacht, ook niet na klagen bij Tweakers of Printabout zelf. Dus de prijsindicatie is te laag, logisch dat je dan bovenaan staat met een zogenaamde lage prijs. (Edit 16-10-2020) Volgens printabout kan men maar een keer (zelf noemen ze dit X keer) zonder verzendkosten bestellen, daarna blijft het gissen en kan per user worden ingesteld of er gratis verzonden wordt of niet) Schandalige en volstrekt illegale willekeur wat mij betreft.

Algemeen

De bestelde printer werkte vanaf het begin slecht, Printabout weigerde deze om te ruilen. Moest naar de leverancier voor garantie.
Daarne pasten de geleverde cartridges niet meer en Printabout weigerde alweer deze om te ruilen. Frustrerend zo'n halsstarrige klantenservice.
Dit bedrijf laat ik links liggen.

Verzending

Printabout levert slechte hardware en als je dan aanklopt wordt je naar de fabriek gestuurd.

Klantenservice

Schuift verantwoordelijkheid af en weigert iedere medewerking zelfs bij een vaste (inkt)klant. Heel dom want zelfs redelijke argumenten wijzen zij af.

Algemeen

Zeer slechte huismerk canon inktcartridge! In tegenstelling van een vorige goede huismerk van een andere webshop is die van hun zeer slecht. Het kan niet meer foto's afdrukken omdat het bijna niet te zien is. Het kan nu alleen gebruikt worden voor alleen tekst afdrukken die niet scherp is. En daarom krijgen jullie van mij 2 sterren en geen 1 omdat het tenminste tekst van lage kwaliteit kan afdrukken.
factuurnummer is 4397338

Ze mogen met mij contact opnemen dan stuur ik een gescande factuur van hun terug

Verzending

Heel snel, volgende dag al thuis

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Via Tweakers besteld, want dan heb je normaal gesproken geen verzendkosten. Er werden toch verzendkosten berekend, ook al staat er nog steeds (ook na melden bij Tweakers): Morgen GRATIS bezorgd

Goed verpakt ontvangen

Algemeen

Mijn vriendin en ik hadden een Brother laserprinter besteld, deze was de dag ervoor besteld en kwam netjes op tijd aan. De beoordeling ligt toch onder voldoende omdat de algehele service en toon van het bedrijf mij tegen valt. Het bedrijf lijkt hun klanten te wantrouwen, en dat geeft niet een prettige koopervaring.

Verzending

De printen werd in de eigen doos vervoerd. Deze doos was hierdoor beschadigd tijdens transport, en de hele wereld kon zien dat ik een prijzige printer had besteld. Dat vond ik niet prettig.

De verzending was wel conform afspraak bezorgd.

Klantenservice

Het eerste wat je ziet nadat jij je printer ontvangt, is een flyer die dreigt dat als jij je printer te ver uitpakt, je deze niet meer terug kan sturen, OF dat er heftige waardevermindering kan plaatsvinden. Dit haalde voor mij persoonlijk al het plezier uit het kopen van een printer. Dit was met name kwalijk omdat ik toch niet de juiste printer had aangeschaft, en hierdoor in onzekerheid was of ik mijn geld wel terug kon krijgen. Kortom, het voelde alsof PrintAbout mij als een oplichter behandelde. Dat heb ik in tien jaar bestellen via het internet nog nooit meegemaakt.

Bovendien lijkt het alsof PrintAbout eisen stelt die niet overeenkomstig zijn met wat er in de Wet Kopen op Afstand staat.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Product was makkelijk te bestellen, ik zag op de review sectie van Tweakers dat deze winkel een goede beoordeling had.

Verzending

Verzending ging dus zoals ik had verwacht.

Klantenservice

Het viel mij reuze tegen dat ik de printer in de HP doos kreeg aangeboden, ik ben gewend een doos in een doos, op deze manier was die niet genoeg beschermt tegen beschadigingen. Ook kan iedereen zien wat ik heb gekocht terwijl ik privacy hoog in het vaandel heb.

Daarbij was er een flyer bijgevoegd of ik wel de goede printer heb besteld, op zich een goede zet alleen las ik ook dat er anders niet geruild kan worden, ik kon bellen en deed dit meteen, maar dan: 160 cent per minuut!! Dus op goed geluk de doos opengemaakt en aangesloten, werkt perfect, maar dat heeft natuurlijk niets te maken met deze winkel maar alles met HP.

Uiteindelijk heb ik er een dubbel gevoel aan over gehouden want deze winkel is goed beoordeeld hier alleen ik zelf vind de waarschuwing op de flyer best dwingend en niet prettig

Algemeen

Makkelijk betalen via de beschikbare betaalmethoden. De betaling met bankcontact liep vlot via de website.

Verzending

Zelfs dagje sneller geleverd, top! Dat is pas service.

Klantenservice

Regelmatig op de hoogte via mail i.v.m. bestelling. Beleefd opgestelde mails.
Ik was in het begin wat wantrouwig o.w.v. de goedkope prijzen maar bij levering en service bleek dat dit niet nodig was. Origineel artikel 1/4e goedkoper en bezorgd.
Dikke pluim! Klant erbij in de toekomst.

1 2 3 ... 13

Scorekaart voor PrintAbout.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg