PrintAbout.nl

1.456 producten en 1.474 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PrintAbout.nl

Review toevoegen

Algemeen

Zeer scherpe prijzen voor echte Brother-inkt, en gratis verzending *mits* je via Tweakers doorlinkt. Goede betaalmogelijkheden, betalen met creditkaart gratis. Goede communicatie, Snelle levering.

Algemeen

Prima webshop, gekozen vanwege de beste prijs voor mijn originele Canon inktcartridge, mede vanwege het gratis verzenden indien je via Tweakers komt.

Verzending

Je kunt tot 23:00 bestellen om het de volgende dag in huis te hebben, het verzenden was gratis voor mijn cartridge en kreeg zelfs track&trace voor het pakketje. Super dus dat je niet pas vanaf een hoger bedrag gratis verzending krijgt wat nogal kan meespelen in de kosten bij het bestellen van 1 inktcartridge.

Algemeen

Inkt cartridge besteld snel en accuraat geleverd en niet duur qua verzendkosten. Maakt de belofte waar van volgende dag leveren.

Verzending

Ik vond de verpakking wel véél te omvangrijk: voor 1 (één) inkt cartridge kreeg ik een doos afgeleverd van ca 20x20x15 cm, helemaal vol met van die luchtdingen, en helemaal onderin in een klein hoekje de cartridge.terwijl het zaakje gewoon met brievenbus post verstuurd had kunnen worden...

Algemeen

Vreemd dat dit bedrijf 10 jaar bestaat en ik heb het pas ontdekt. Goede prijs moet ik zeggen en ook snelle levering.

Verzending

De levering is correct en veilig gebeurd.

Algemeen

Niets op aan te merken. Gemakkelijk vergelijken en bestellen op de website. Zeker een aanrader.

Algemeen

De bestelling verliep vlekkeloos en zeer eenvoudig, de prijzen zijn uitstekend en vaker goedkoper als bij de concurrent.

Verzending

Verzending ging zoals afgesproken, de volgende dag geleverd

printabout.nl was de goedkoopste
de bestelling ging vlot in combinatie met wijziging login gegevens
de bestelling was deftig ingepakt en geleverd op de gewenste datum.

Verzending

de levering was op de gewenste datum
spijtig dat de levering niet kan gevolgd worden per uur

wijziging login ging vlot
spijtig dat ik dit zelf niet kon doen

Algemeen

Duidelijke site met goede filtermogelijkheden. De prijzen zijn scherp te noemen, de afhandeling is zeer correct en er wordt echt razendsnel geleverd. Wat mij betreft niets dan lof!

Verzending

Mijn printer werd ruim binnen 24 uur geleverd, daar kuin je niet anders dan tevreden over zijn! Verzending gebeurt met GLS, waarbij je met de FlexDelivery-Service kosteloos een alternatieve afleveroptie kunt selecteren (bijv. ander tijdstip).

Klantenservice

Ook qua klantenservice een zeer correcte afhandeling. Na de bestelling heb ik meteen een orderbevestiging ontvangen. Dezelfde dag nog ontving ik de gedetailleerde verzendbevestiging incl. track&trace code. Eveneens op de dag van bestelling ontving ik de factuur. Absoluut professioneel en uit ervaring weet ik dat dat niet vanzelfsprekend is!

Duidelijk en vlotjes.
Aankoop van cartridge is een basisgegeven, maar dit ging zoals gewenst.
Heel tevreden.

Verzending

Goed verpakt, intact bezorgd op locatie van wens. OK. Top!

Algemeen

Betaling ging makelijk en goed via IDEAl. Daarna keurig een mail over bevestiging gehad en over lelevering.

Verzending

Goed en keurig op tijd geleverd.

Algemeen

Klantenservice kan beter, ik heb 3-4 verschillende medewerkers gesproken nadat ik bij eerste contact heel mijn verhaal heb uitgelegt van wat er is gebeurd. Mijn printer (ook bij Printabout besteld) was kapot gegaan na gebruik van het huismerkt inkt dat ik heb gebruikt van Printabout. Deze heb ik retour gestuurd en geld terug gekregen en ergens anders originele inkt gekocht. De originele inkt werkte niet meer in de printer die ik gekocht heb bij Printabout en na het gebruik van het huismerk van Printabout heb ik ergens anders de originele inkt gekocht die nog duurder is dan de printer zelf. Ze konden de printer niet meer maken, maar wat blijkt ik heb vandaag zelf de leverancier gebeld en ze konden het wel maken onder de garantie zeiden ze vanwege coulance.

Ik kreeg niet de optie om de originele inkt te kopen van Printabout maar kreeg gelijk mijn geld terug, daarom dat ik mijn inkt ook ergens anders heb gekocht en ook vanwege slechte ervaring met het huismerk inkt dat ik gebruikt heb van Printabout.

Ze konden mij niet meer mijn printer leveren omdat ze deze niet meer verkopen. Ik heb inderdaad mijn geld terug gekregen maar kan de originele inkt niet meer gebruiken die duurder is dan de printer zelf! Ze hebben wel duurdere printers maar die kon ik niet met korting kopen en kreeg deze ook niet als optie aangeboden gekregen van de klantenservice. Er werdt mij verteld dat ze helemaal geen printers meer verkochten van de inkt die ik heb. Maar achteraf was dit niet waar!

Ik hoop dat jullie mijn klacht serieus nemen en hopelijk dat de klantenservice betere service kan bieden in de toekomst.

Verzending

De bestelling en verzending waren snel.

Klantenservice

Slecht omdat alles wat ik afgesproken heb via de telefoon niet geldig is, eerst werd mij beloofd dat ik ook het geld van de originele inkt zou krijgen omdat mijn printer defect was gegaan na het gebruikt van het huismerk inkt die ik besteld heb bij Printabout. Maar daar kwamen ze later op terug omdat de klantenservice medewerker dacht dat het over het huismerkt inkt ging. Maar hoe kan dit nou ik had dit duidelijk aangegeven dat ik nu originele inkt heb en mijn printer werkt nog steeds niet na het gebruikt van het Printabout huismerkt inkt. Vervolgens wilde ik mijn originele inkt terug hebben en werdt het op het verkeerde adres geleverd!

Klantenservice zei ook dat de leverancier het niet kon maken, ik heb ze vandaag gebeld en ze konden de printer nog wel maken.

Ik vind het ook jammer dat jullie zeiden dat jullie alleen het vervelend voor mij vonden. Er was wel een printer beschikbaar die jullie hebben maar mij verteld was dat er helemaal geen printer beschikbaar was met de inkt die ik heb. Vervolgens mijn originele inkt naar een ander adres verstuurd!

De medewerker met wie ik die afspraken heb gemaakt heette Charlotte.
- verkeerde adres inkt terug gestuurd terwijl ik een dag van de tevoren het adres heb doorgegeven om er zeker van te zijn dat het naar de juiste adres wordt gestuurd
- ze zei dat er geen printer verkocht werden met mijn inkt. Nadat ik de website heb gegekeken heb en er 2 gevonden, zei ze later als reactie dat het een andere prijs klasse was.
- Het ergste vind ik nog dat mijn Printer het wel via Epson gemaakt kon worden maar niet deze optie aangeboden heb gekregen van jullie.

Geachte heer Li,

Bedankt voor deze review.

Zoals meerdere keren besproken berust het een en ander op een misverstand. Het is dan ook jammer te zien dat u deze review plaatst.

Met vriendelijke groet,

Het PrintAbout team.

Algemeen

Bestelproces was gemakkelijk en snel. Geen verzendkosten en afgeleverd bij een PostNL ophaalpunt. Het pakket was er zelfs een dag eerder dan verwacht. Dus zeer snelle levering.

Verzending

Ik had een A3 printer besteld. Deze was een dag aangekomen bij eennophaalpunt dan verwacht.
Negatief puntje was dat de printer niet in een omdoos zat dus iedereen kon de inhoud zien wat misschien de kans op het stelen verhoogd.

Algemeen

Duidelijke en uitgebreide informatie, bestelproces heel erg duidelijk en vlot. Betaling via Bancontact voor België is realtime en verloopt zonder problemen.

Verzending

Voor 21 u besteld = levering dag nadien : belofte feilloos ingelost, ook voor België van toepassing dus. Top !

Klantenservice

Vlug en zeer correct contact, met zeer goede info en tips van de medewerker ( via chat )

Algemeen

Makkelijk en snel bestellen via een duidelijke website. Snelle levering, goede prijs en betaling achteraf op factuur! Klasse!

Verzending

'S avonds besteld, de volgende dag al geleverd!

Algemeen

geleverd wat was besteld, goed verpakt en onbeschadigd. Op tijd, rekening houdend met feestdag. Betaling zonder problemen

Algemeen

gewoon prima. concurrerende prijs, eenvoudige site, makkelijk bestellen (ook zonder account) en de volgende dag in huis. product afgeleverd in degelijke verpakking.

Verzending

product volgende dag in huis en afgeleverd in degelijke verpakking.

Algemeen

Snelle levering, goed prijs en ook goede service bv: soepel met inruilen van ongebruikte cartidges als je nieuwe printer koopt

Altijd snelle levering

Algemeen

Simpel iets te bestellen, afrekenen met iDeal en je hoeft niet per se een account aan te maken.

Verzending

Netjes verpakt met stootkussentjes. De volgende dag al geleverd.

Algemeen

Prima geregeld, doet wat ze zeggen. Alles zoals het hoort. track en trace en de hele rambam

Algemeen

Verzending precies zoals beloofd, goed op de hoogte gehouden, netjes afgerekend. Kortom precies wat je wilt

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor PrintAbout.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg