PrintAbout.nl

Gebruikers over webshop PrintAbout.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 3

Algemeen

Via Tweakers besteld, want dan heb je normaal gesproken geen verzendkosten. Er werden toch verzendkosten berekend, ook al staat er nog steeds (ook na melden bij Tweakers): Morgen GRATIS bezorgd

Goed verpakt ontvangen

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Mijn vriendin en ik hadden een Brother laserprinter besteld, deze was de dag ervoor besteld en kwam netjes op tijd aan. De beoordeling ligt toch onder voldoende omdat de algehele service en toon van het bedrijf mij tegen valt. Het bedrijf lijkt hun klanten te wantrouwen, en dat geeft niet een prettige koopervaring.

Verzending

De printen werd in de eigen doos vervoerd. Deze doos was hierdoor beschadigd tijdens transport, en de hele wereld kon zien dat ik een prijzige printer had besteld. Dat vond ik niet prettig.

De verzending was wel conform afspraak bezorgd.

Klantenservice

Het eerste wat je ziet nadat jij je printer ontvangt, is een flyer die dreigt dat als jij je printer te ver uitpakt, je deze niet meer terug kan sturen, OF dat er heftige waardevermindering kan plaatsvinden. Dit haalde voor mij persoonlijk al het plezier uit het kopen van een printer. Dit was met name kwalijk omdat ik toch niet de juiste printer had aangeschaft, en hierdoor in onzekerheid was of ik mijn geld wel terug kon krijgen. Kortom, het voelde alsof PrintAbout mij als een oplichter behandelde. Dat heb ik in tien jaar bestellen via het internet nog nooit meegemaakt.

Bovendien lijkt het alsof PrintAbout eisen stelt die niet overeenkomstig zijn met wat er in de Wet Kopen op Afstand staat.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Product was makkelijk te bestellen, ik zag op de review sectie van Tweakers dat deze winkel een goede beoordeling had.

Verzending

Verzending ging dus zoals ik had verwacht.

Klantenservice

Het viel mij reuze tegen dat ik de printer in de HP doos kreeg aangeboden, ik ben gewend een doos in een doos, op deze manier was die niet genoeg beschermt tegen beschadigingen. Ook kan iedereen zien wat ik heb gekocht terwijl ik privacy hoog in het vaandel heb.

Daarbij was er een flyer bijgevoegd of ik wel de goede printer heb besteld, op zich een goede zet alleen las ik ook dat er anders niet geruild kan worden, ik kon bellen en deed dit meteen, maar dan: 160 cent per minuut!! Dus op goed geluk de doos opengemaakt en aangesloten, werkt perfect, maar dat heeft natuurlijk niets te maken met deze winkel maar alles met HP.

Uiteindelijk heb ik er een dubbel gevoel aan over gehouden want deze winkel is goed beoordeeld hier alleen ik zelf vind de waarschuwing op de flyer best dwingend en niet prettig

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Makkelijk betalen via de beschikbare betaalmethoden. De betaling met bankcontact liep vlot via de website.

Verzending

Zelfs dagje sneller geleverd, top! Dat is pas service.

Klantenservice

Regelmatig op de hoogte via mail i.v.m. bestelling. Beleefd opgestelde mails.
Ik was in het begin wat wantrouwig o.w.v. de goedkope prijzen maar bij levering en service bleek dat dit niet nodig was. Origineel artikel 1/4e goedkoper en bezorgd.
Dikke pluim! Klant erbij in de toekomst.

Algemeen

Normaal bestel ik inkt bij 123inkt, maar na raadpleging van Tweakers kwam ik bij Printabout uit. Laagste prijs en geen verzendkosten !

Verzending

Volgens de site zou het de volgende werkdag bezorgd worden. Dat werd 2 dagen, maar dat kan ook aan de december drukte bij PostNL hebben gelegen.

Algemeen

Mooie overzichtelijke site, goede prijs en lekker snelle levering. Prima adres om inkt te kopen.

Algemeen

De bestelling van de HP LaserJet bij PrintAbout.nl kwam netjes op de afgesproken datum binnen en was goed verpakt.

Algemeen

Prijs zoals geadverteerd. Kon product op rekening bestellen. Geen verzend- of administratiekosten wat je wel vaak ziet met bestellingen op rekening.

Verzending

Snel bezorgd en goed verpakt.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik heb een Brother toner (origineel) besteld. Prima website, nette prijzen en snelle levering (de andere dag).

Verzending

Netjes en stevig verpakt.

Klantenservice

Helaas bleef na vervangen de printer aangeven dat de toner vervangen diende te worden. Na contract met Brother contact opgenomen met Printabout voor omruilen. Ik kreeg een vriendelijke medewerkster aan de lijn die na uitleg van de situatie meteen een nieuwe toner stuurde en een retourformulier. Volgende dag was de nieuwe toner binnen en kon ik de defecte netjes gratis retour sturen. Prima service!

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Ordered one original TN1050 toner, received two non-originals instead. I needed one ASAP and I was relying on next day delivery, so I had to use one immediately which prevented me from returning. I'm not ordering from them again.

Algemeen

Het bestelproces ging soepel, de bezorging was ook prima. Ik kon meteen de juiste B-merk cartridges kiezen als extra bij de printer, zonder moeite te hoeven doen. (logisch natuurlijk, upselling )

Verzending

Fijn dat ik het bij een postnl punt kon laten afleveren. Postnl werkt erg fijn met de app, zodat je meteen een berichtje krijgt als het klaar ligt.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Levering vertraagd (zaterdag besteld, pas dinsdag geleverd), reactie klantenservice weinig zeggend en trager dan op website beloofd

Algemeen

Zaterdagavond besteld, zondag/maandagnacht verstuurd, maandagmiddag lag het klaar bij gekozen postnl pickup punt. Soepel en fijn!

Algemeen

Bestelproces verliep simpel en eenvoudig zoals men tegenwoordig mag verwachten. Geen bijzondere problemen tegen het lijf aangelopen.

Algemeen

Naast een ruim assortiment van op voorraad zijnde producten biedt de website een goede hulp bij het bepalen van het benodigde product. Levering- en betalingsmogelijkheden zijn prima, en de levering is snel en correct.

Algemeen

ZEER GOEDE SERVICE, PAKKET OP ZATERDAG BESTELD EN IS OP ZONDAG VERSTUURD, GOED ADVIES OP SITE.

Algemeen

altijd de beste prijzen !
de goederen zijn de volgende dag geleverd ...
geen problemen met retour !

Algemeen

De bestelling plaatsen en betalen gaat via duidelijke stappen en zoals ik het zou verwachten.

Verzending

Netjes in de mail de bestelbevestigingen en "pakketje verstuurt" en de volgende dag in huis. Keurig.

Algemeen

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij PrintAbout.
Keurig uitgevoerd. Vandaag besteld de andere dag in huis. Prima

Algemeen

Bestelling werd snel geleverd op je juiste dag tijd en plaats.
Bravo voor de snelle service.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor PrintAbout.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg