PrintAbout.nl

Gebruikers over webshop PrintAbout.nl

Review toevoegen
Verzending: Score: 2

Algemeen

Folder van Printabout per papieren post ontvangen met 10 euro kortingscode. Met de folder voor me liggend bestel ik enkele producten. Helaas door mijn beperking vergeet ik veel. Kortom, ik vergeet dus de kortingscode in te typen terwijl de folder voor me open ligt! Ik kom er pas achter bij het ontvangen van de factuur.

Producten dag later binnen, in veel te grote doos, berg onnodig plastic zakjes erin. Vraag per mail of ze vanwege mijn omissie alsnog de kortingscode willen toepassen en de toegezegde 10 euro korting willen crediteren. Dat “kan” niet.

Wel kan ik op eigen kosten de boel weer terugsturen en hetzelfde opnieuw bestellen met korting. Wat een gedoe en wat een milieubelasting om dan uiteindelijk 5 euro netto korting alsnog te krijgen. Een non-oplossing. Een klacht daarover levert de reactie op “U vergeet de kortingscode, eigen schuld”. Hoezo “uitstekende klantenservice”?

Ik vermoed opportunistische insteek, want men meldt per nieuwsbrief dat de prijzen omhoog gaan. Liever verkoopt men hetzelfde product dan maar elders tegen een hogere prijs.

Wat klantenservice betreft dikke afrader!

Verzending

Veel papier en plastic verspilling van inpakmateriaal. Onnodige retour en verzendbewegingen lijken standaardbeleid te zijn.

Zie boven.

Geen klant- en milieuvriendelijke oplossingen geboden, non-oplossingen en onnodige kosten veroorzaken. Hoog gehalte jij-bak: eigen schuld dikke bult. Inflexibele procedures.

Algemeen

Fijne website om te bestellen. Ik kon heel gemakkelijk de producten vinden die bij mijn printer paste. Toen ik zag dat hun huismerk producten het dubbele aan capaciteit hebben en goedkoper zijn, heb ik de gok gewaagd. De volgende dag kwam het al binnen en alles werkt top.

Verzending

Was netjes verpakt in een passende doos met een klein beetje opvulling.

Algemeen

Goed bedrijf, ik bestel hier al jaren mijn printer benodigdheden.
Altijd de volgende dag netjes in huis.

Ik betaal altijd alles ideal, geen op of aanmerkingen over.
Betaal proces werkt probleemloos de.

Altijd netjes geleverd met een leuke pen of kladblok. Op zondag besteld, maandag ochtend al in huis.
Super! Top webshop!

Verzending

De levering is altijd netjes op tijd, volgende dag in huis. En heel goed te volgen via een track en tracé code.

Klantenservice

Ik ben Netjes en vriendelijk te woord gestaan en er meegedacht aan een oplossing. Heel klantvriendelijk

Algemeen

Goede webshop, snelle levering. Volgende dag alles netjes optijd geleverd inclusief leuke pen en kladblok.

Verzending

Producten in de middag besteld volgende ochtend stond de bezorger al voor de deur.

Klantenservice

Prima klantenservice, niets op aan te merken.
Werd overal netjes van op de hoogte gehouden.

Algemeen

Goeie service, snelle levering en goede en duidelijke website. veel websites kunnen hier van leren👍🏼

Verzending

veel leuke spulletjes bij de geleverde producten gekregen, erg goed

Klantenservice

behulpzaam en vriendelijk. namen ook snel op ! ! !

Algemeen

Als je originele toners besteld kun je 1 originele krijgen en de rest in een witte omdoos van Printabout. Daar staat dan op met een sticker dat het originele toners zijn, maar dat is dus niet het geval. Ik wil dit delen met jullie zodat jullie daarmee rekening kunnen houden.
Is altijd goed gegaan, ze zijn daarmee een aantal maanden geleden begonnen.

Verzending

Verzending is uitstekend. Vandaag bestellen en morgen binnen. Zonder uitzondering. Nooit geen klachten daarover gehad.

Klantenservice

Klantenservice zegt dat ze niet kunnen zien dat er geen originele worden verzonden. Ze zegt dat de witte om dozen originele zijn met doos schade, maar hebben ze dan zoveel schade aan de dozen? Zijn gewoon weer gevulde toners of namaak. Nou daar betaal ik geen originele prijzen voor. Ik weet dat iedereen iets moet verdienen, maar doe het dan wel op een eerlijke manier. Toch maar eens op zoek gaan naar een goede nieuwe leverancier. Dat moest ik maar gaan doen zei de klantenservice. En dat na meer dan 10 jaar klant te zijn daar. Volgens klantenservice zijn ze wederverkopers aan het ontmoedigen. Zo lukt dat wel ja.

Algemeen

Heb een brother laserprinter besteld omdat ze de goedkoopste waren die het product op voorraad hadden en omdat ze de volgende dag al konden leveren ook al was de bestelling rond 20:00 geplaatst. Ondanks dat de status op de website bleef aangeven dat het nog niet verzonden was kwam het toch netjes de volgende dag binnen.

Verzending

Snel geleverd. Alleen geen status update.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Deze week snelle levering van HP cartridges, maar op de verpakking was de garantiedatum doorgekrast. Nou weet ik wel dat cartridges lang goed blijven maar hoe oud deze zijn kan ik niet zien. Zo jaag je je klanten weg!

Algemeen

Perfect, kan niet beter. Beter dan 123. Ga zo door en op naar de Miljoenste klant

Perfect, kan niet beter. Beter dan 123

Perfect, kan niet beter. Beter dan 123

Algemeen

Snelle zoekfunctie met behulp van je printermodel. Ik heb ook meteen mijn printer opgeslagen in mijn account, voor de volgende keer. Erg handig.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1

Algemeen

Prima website met concurrerende prijzen, voor mij de reden om daar voor de eerste (en laatste) keer te bestellen. Het is namelijk te hopen dat alles in orde is met de bestelling, anders sta je in de kou...

Verzending

Levering een dag te laat, kan gebeuren.
Vervelend; de halve zending was beschadigd.
Nog vervelender; PrintAbout weigert dit op te lossen!

Onwaarschijnlijk onbeschofte klantenservice!

3 verpakkingen met cartridges arriveerden volledig verbrijzeld bij mij thuis.
Een aantal malen (vriendelijk) gevraagd deze om te ruilen, maar dat weigerde PrintAbout. Want; hun eindcontrole was feilloos, aan de verzending kon het niet gelegen hebben en (de toon werd steeds onbeschofter); "De verpakkingen zien eruit alsof deze doelbewust geopend zijn."

Terug sturen mocht, maar verzendkosten en risico voor rekening van de koper. En als de terug gestuurde verpakkingen niet onbeschadigd en ongeopend zouden zijn: geen geld terug!

Algemeen

Snelle levering en goede kwaliteit, product vrijdag besteld en zaterdag al in huis.
Alles werkt ook perfect van het huismerk, nooit problemen.

Algemeen

Voor dat ik de bestelling plaatste om advies gevraagd, wat het beste zou zijn. Werd heel fijn geholpen, had de volgende dag vroeg al de bestelling binnen Wat een top service!!!

Algemeen

Zeer tevreden over de producten die ik besteld heb.
En de levering was sneller dan verwacht! Mij gaan ze vaker zien

PWM Karma 198K
Verzending: Score: 3

Algemeen

Een printer besteld bij PrintAbout.nl. Volgende keer maar weer eens eerst de reviews van te voren lezen. De aftersales is van het absoluut meest bedroevende niveau wat ik ooit heb mee gemaakt.

Verzending

Een dag of 2 te laat geleverd, maar verder geen problemen.

Klantenservice

De printer heeft een defect. Na contact met de fabrikant, besloten deze terug te sturen. Ondanks dat de fabrikant zelf ook aangeeft dat het product een defect heeft, wil PrintAbout daar niet aan. Na lang heen en weer mailen, met zeer vervelende toon, bieden ze nu 20,- aan, voor een printer die 200,- heeft gekost.

Gelukkig besteld met creditcard. Na overleg met de creditcard maatschappij, storten zij het bedrag terug.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Ik was opzoek naar inktpatronen voor een Canon AiO. Normaal bestel ik via 123inkt maar die hadden geen voorraad, dus kwam ik bij deze geduchte concurrent uit. Zeker geen tegenvaller, bestelling kwam een dag eerder dan was toegelicht. Verwachtingen overtreffen, daar scoor je mee

Algemeen

Na 17.00h besteld. Volgende dag (conform bevestiging en track & trace) ontvangen in goede orde.

Algemeen

Originele Brother toner gezocht in de pricewatch. PrintAbout.nl was de goedkoopste inclusief gratis verzending en toner was op voorraad. Na bestellen viel me pas op dat er nogal wat matige reviews waren. Wat mijn bestelling betreft geheel ten onrechte: Netjes op de hoogte gehouden van de bestelling, binnen een dag geleverd en product keurig in een aparte doos verpakt. Volgende toner komt hier weer vandaan.

Klantenservice geen mening over, niet mee te maken gehad.

Algemeen

Laserprinter hier besteld aangezien deze winkel als goedkoopste naar voren kwam in de Tweakers Pricewatch. Om 13:36 besteld en de volgende dag om 12:56 werd er aangebeld door PostNL. Nog geen 24h dus, erg snel! Duidelijke website, betalen kon via iDEAL. Account aanmaken niet verplicht. Fijn ook dat ze huismerk toners verkopen. Gelijk maar een extra toner meebesteld, dit gaf nog wat stapelkorting. Plus men is aangesloten bij CashbackXL, dus al met al een voordelige bestelling!

Verzending

Snel geleverd door PostNL. De bestelling kwam als twee pakketten (stond ook met twee trackingcodes in m'n PostNL-app), beetje gek maar het kwam wel tegelijk dus je hoort mij verder niet klagen. Het doosje met de huismerktoner had een omdoos met PrintAbout opdruk, de printer niet, deze kwam gewoon in z'n eigen doos (onbeschadigd gelukkig). Scheelt weer karton, al kan ik mij ook voorstellen dat je voor duurdere producten het liever in een neutrale omdoos geleverd krijgt aangezien het nu overduidelijk was wat erin zat.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bij printabout heb ik een toner besteld via Bol.com welke in mijn printer zou moeten passen.
Deze netjes binnen gekregen maar bleek helaas niet te passen!
Nu dacht ik gebruikt te kunnen maken van mijn herroepingsrecht maar helaas stak printabout hier een stokje voor.
In de voorwaarden van bol.com wordt gewoon netjes gemeld dat ik het product mag uitpakken en proberen maar helaas.

Ik denk dat een slechte review voor €35.- het bedrijf beter uit komt.
Dit gaat tegen de wet in!

Klantenservice

Zie bovenstaande reeds ingevulde tekst balk.
Dit moet in mijn ogen voldoende zijn.

1 2 3 ... 14

Scorekaart voor PrintAbout.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg