×

Help Tweakers weer winnen!

PrintAbout.nl

1.483 producten en 1.501 uitvoeringen
PrintAbout voordelen

PrintAbout.nl printerspecialist

In 2004 hebben wij ons ten doel gesteld om dé printerspecialist van de Benelux te worden. Onze visie was simpel: onze klanten zo specialistisch en professioneel mogelijk advies geven op het gebied van cartridges en printers. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar. Daarnaast zijn wij continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de markt om zo onze professionaliteit te waarborgen.

Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Op zowel Tweakers.net als TrustPilot.nl zien wij dit ook terug in onze klantbeoordelingen. Wij krijgen een beoordelingsscore van 9.2 op basis van meer dan 30.000+ beoordelingen. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. Deze (her-)certificering vindt jaarlijks plaats. Wij doen dus wat wij willen doen en waar wij heel goed in zijn: onze klanten zo specialistisch en professioneel mogelijk advies geven op het gebied van cartridge en printer. En met succes.

Inktcartridges

Scorekaart voor PrintAbout.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1501 producten, 3881 unsorted producten
Prijsindex Nederland 87,8 (12,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 88,4 (11,6% onder gemiddeld)