HP Store

951 producten en 992 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HP Store

Review toevoegen

Algemeen

Telefonisch contact, bevestiging dat product er was.
Betaald en een dag later is de leverdatum 3 weken naar achter geschoven.
Ondertussen heeft men wel de betaling ontvangen en trekt men rente.
Boevenbende.

Verzending

Ondanks telefonische bevestiging is direct na de betaling de levertijd van 1 dag naar 21 dagen gegaan. Boevenbende.

Klantenservice

De mensen aan de telefoon zijn best vriendelijk. Alleen worden de afspraken niet waargemaakt. Drie keer gebeld. Iedere keer 30-45 minuten wachten.

Algemeen

de levering was er snel, het product was goed robuust verpakt. de kanten service was vriendelijk, had snel iemand aan de lijn en antwoorden waren duidelijk.

Verzending

snelle bezorging en goed verpakt.

Klantenservice

ik had een vraag over wat producten, goed geholpen en ik kreeg zeer snel iemand aan de lijn.

Algemeen

Tot op heden goede ervaringen in en met de HP-Store. De website is overzichtelijk en snel genoeg, praktisch alle producten zijn op voorraad, de betaling ging gemakkelijk en de verzending ging snel (van meerdere bestellingen). Zeker een aanrader.

Verzending

De status van de bestelling is goed en makkelijk te controleren via de website. Tevens wordt je regelmatig, maar niet te veel, ge-update. DHL bezorgde de pakketjes binnen de aangegeven tijd. Top.

Algemeen

De website waarop je kunt zien welke PC's er zijn en wat de specs zijn, is ongelofelijk slecht.
Reageert heel traag. Als je een filter instelt (bijvoorbeeld SSD, 17 inch, enz.) moet je heel lang wachten voordat resultaten komen.

Ik zie dat die site nog steeds zo traag is.

Het product wat ik in eerste instantie wilde hebben was ineens weg. Als goedmaker kreeg ik wel 100 euro op een alternatief, waar ik dankbaar gebruik van gemaakt heb.

Later heb ik hier weer een laptop besteld. Helaas waren de prijzen iets hoger. Website was nog net zo traag.

Klantenservice

Wegens de 100 euro korting ben ik toch redelijk tevreden.

Bij mijn tweede laptop had ik problemen met zowel de WIFI als de Ethernet. Via de chat-helpdesk geprobeerd ze op te lossen. Het leek te helpen, maar de problemen kwamen terug. Later via Google de echte problemen gevonden. Een verstopte energie management optie gooide af en toe de verbinding eruit.

Algemeen

Mei 2016 een vervangende adapter besteld, nadat de originele het na 3 jaar begeven had. Nieuwe adapter was op voorraad en dus besteld. Binnen een paar dagen netjes geleverd. Het betalingtsproces is ook prima. Totdat je de klantenservice nodig hebt want dat is gewoon een grote bak ellende.

Verzending

Adapter bested. De levering was snel en voldoende beschermd verpakt niks op aan te merken en gewoon zoals het hoort.

Klantenservice

na nog geen 7 maanden ontsnapte de magische rook uit de adapter. Hij was stuk. Met een adapter van een kennis de laptop getest en gelukkig werkte deze nog zoals het hoorde. Uiteindelijk in april maar een garantie aanvraag proberen te doen.

13 feb 2017: Als particulier het nummer voor consumenten gebeld. Omdat de adapter bij een elitebook behoord moest ik de zakelijke lijn bellen, want het is een laptop bedoeld voor de zakelijke markt. Ik werd door verbonden met de zakelijke tak, maar omdat ik een particulier was, terug verwezen naar de consumentenlijn. Hier werd ik alsnog terug naar de zakelijke lijn gestuurd. Uiteindelijk is hier een casenummer aangemaakt (Dat meer als een half uur in beslag nam). Hierna werd mij verteld dat de zaak in behandeling werd genomen zodra ze de factuur van de adapter zouden hebben ontvangen en dat het dan een paar dagen zou duren voordat ik de adapter in huis zou hebben. Direct na het ophangen van de telefoon mijn factuur ingestuurd en nu maar afwachten. Deze dag ontving ik nog een case bevestiging dat het om een 150W slim adapter ging. Dit is correct.

2 weken verder: Na 2 weken was ik het wachten wel beu. Immers kon ik mijn laptop niet gebruiken dus wederom gebeld. Blijkbaar was er geen adapter verstuurd en hij zou dit nog dezelfde dag gaan regelen.

3 dagen verder: Ja hoor een pakketje met een adapter. Tot mijn verbazing een 65W adapter. Ja daar heb ik niks aan, alleen de CPU en GPU gebruiken gezamenlijk al meer als dat. Wederom gebeld. Ze gaan onderzoeken waar het fout is gegaan en ze gaan de goeie opsturen, maar dit kan even duren want hij moest van een pickuppoint ergens in de EU komen.

1 week verder: Nog geen adapter ontvangen wederom gebeld. Meneer wist mij te melden dat ze niet wisten om wat voor laptop het ging en ze daarom niet de juiste adapter konden leveren. (dit is raar, want in de bevestigingsmail melden ze notabene precies het goede type adapter wat vervangen moest worden. In mijn beleving weet men dan genoeg). De adapter zou een aantal dagen later geleverd worden.

4 dagen verder: Nog geen levering gehad. Wederom gebeld, deze man wist mij te melden dat deze adapters slecht te leveren zijn en dat ik hem binnen een week echt zou ontvangen..

1 week verder: Onderhand begin ik het spuugzat te worden en laat de man aan de lijn dit weten. Hij besluit een klacht aan te maken en hoopt dat het met behulp van deze klacht, vaart achter de zaak zet en dat ik nog even geduld moest opbrengen.

1 week verder: Dit gaat het 7 telefoontje worden, anderhalve maand verder. Ik ben het inmiddels meer dan spuugzat. Hoe moeilijk kan het zijn een simpele 150W adapter te leveren voor een bedrijf als HP.... Het grootste probleem ik kan nog altijd niet mijn laptop niet gebruiken.....

Algemeen

Ik heb er een laptop besteld en volgende dag binnen. Verder niks over te zeggen.

Verzending

Hij zou 3 dagen later bezorgd worden maar ik kreeg het pakket al de volgende dag. Was er niet op voorbereid. Ze bezorgen met DHL maar geven helaas geen duidelijke leverdatum.

Algemeen

De website is ontzettend langzaam, maar levering is goed. De prijs lag een stuk lager dan bij 4Launch en hoe kun je je in hemelsnaam miskopen bij HP zelf?

Verzending

Product gisterenavond besteld, vandaag al binnen!

Algemeen

HP heeft een significante studentenkorting op alle producten en ook nog eens gratis verzending. Dit maakt hen altijd zeer aantrekkelijk.

De website zelf had sneller gekund en vergeet je filters als je de terugknop gebruikt, maar als de items eenmaal in de winkelwagen zitten is het bestellen zo gepiept.

Verzending

Levering binnen 48 uur wordt beloofd en waargemaakt.

Er wordt soms echter veel te veel verpakkingsmateriaal gebruikt. Zo had ik een klein adaptertje besteld (30cm), en deze kwam in een grote doos. Niet bepaald milieubewust.

Algemeen

Tot het bestellen en betalen gaat alles wel goed. De website werkt ok en je kan makkelijk betalen op verschillende manieren.

Klantenservice

Tot en met betalen (x360 13" laptop) gaat prima. Vervolgens gaat het mis, bij de order staat 'levering over 2,5 maanden' (al je inlogt op de hp-site). Na enkele malen bellen blijkt de order 'zoek', ik besluit de order te annuleren en het geld zou teruggestort worden. Intussen besluit ik een andere laptop te kopen. Enkele dagen later krijg ik opeens een mail dat de laptop bezorgd gaat worden over 2 dagen. Intussen is uiteraard het geld nog niet teruggestort. Ik weer bellen: "oh sorry nou u kunt het pakket weigeren aan de deur". Zo gedaan. Geld is nog niet teruggestort. Inmiddels wel een mail gehad dat ze de laptop terug hebben en dat het geld teruggestort gaat worden. Maar goed, door hun fout houden ze mijn geld langer vast. Dat vind ik vrij associaal vandaar deze score.
EDIT 21-maart-2017: Inmiddels heb ik nog geen cent teruggekregen en kreeg ik vandaag een officiŽle mail dat het geld binnen 8 dagen zal worden teruggestort, terwijl op 13 maart al beloofd was dit te doen (en 16 maart nog eens per mail). Ik raad iedereen ten sterkste af om iets via de HP-store te bestellen. Dit neigt naar oplichting.

Algemeen

Hp online store: een middenmoter zonder al te veel poes pas die doet wat hij moet doen.

Verzending

Het duurde zo veel langer dan wat er op de webstie wordt aangegeven bij de status voorraad. Daarnaast word je niet actueel op de hoogte gehouden van de levering. Ik moest er zelf achteraan gaan voordat ik wist hoe of wat. Alhoewel ze uiteindelijk wel leveren, vond ik het een beetje jammer dat zo'n geronnomeerde bedrijf steken laat vallen in de klant ervaring voor consumenten.

Klantenservice

Ze geven antwoord op je vragen en dat gaat redelijk vlot, maar als je vraagt of ze je met je mee willen denken en tegemoet willen komen omdat het anders loopt dan verwacht, dan blijken ze opeens niel heel meewerkend en dat vind ik jammer. Het had gewoon anders gekund.

Algemeen

De op de website beloofde levertijd werd totaal niet gehaald. 3 x met HP gemaild waarop ik geen enkele reactie krijg. Vervolgens een half uur aan de telefoon gehangen waarbij geen enkel contact met HP mogelijk is. Beloofde factuur per E-mail wordt niet verstuurd. Kortom: prut.
Tot 30 november gold een belastingvoordeel via de werkgever. Omdat ik geen nota ontvang, kan ik hier nu geen gebruik van maken.

Klantenservice

Een week later krijg ik een tegoedbon van § 10,- met excuses. Op mijn mails echter geen antwoord. Mijn belastingnadeel is echter veel meer dan de flut § 10,- die HP mij biedt.

Algemeen

Klantgerichtheid is ver te zoeken bij HP Online Store. Toezeggingen worden niet nagekomen. Gebrekkige communicatie tussen verschillende afdelingen, waarvan de klant de dupe is. En slecht bereikbaarheid callcenter.

Op 24 oktober 2016 volgende klacht ingediend bij HP Online Store:

Op 21 oktober 2016 heb ik het bestelde ontvangen. Betreft een HP Pavilion 15 AU10nd laptop. Direct na gebruik bleek dat het beeldscherm flikkert. Er verschijnen voortdurend strepen en blokken op het scherm.

Ik heb rond 18:00 uur contact opgenomen met HP Online Store. Na keuze optie technische dienst consumentenproducten kreeg ik het telefoonnummer van de technische dienst door. Ik heb de klacht uitgebreid besproken met de technische dienstmedewerker. Deze gaf al vrij snel aan dat het een hardware probleem betreft en dat de laptop moest worden omgeruild. Er is vervolgens hiervan een dossier aangemaakt. Wel moest ik weer in contact treden met HP online store om door te geven dat de PC moest worden omgeruild. Ik hoefde alleen het dossiernummer door te geven en dan zou de omruilactie worden gestart. Helaas kon het omruilen pas na het weekend omdat de HP online store inmiddels gesloten was. Intern kon verder niets worden doorgegeven, want de technische dienst staat los van HP online store.

Op maandag 24 oktober 2016 rond 09:00 uur heb ik na veel proberen iemand van HP online store aan de lijn gekregen. Uiteindelijk via optie bestellen kreeg ik iemand aan de lijn, die mij zo snel als mogelijk weer wist door te verbinden. Tot mijn grote verbazing bleek het verhaal van de technische dienst niet te kloppen. Aan het dossiernummer had HP online store niets. Daar werkt de HP online store niet mee! Ik moest mijn verhaal gewoon opnieuw doen. En wat bleek al snel, omruilen betekent inname van de laptop en vooralsnog geen nieuwe laptop. Eerst gaat HP kijken wat er met het apparaat mis is. En dan moet ik afwachten wat er gaat gebeuren. Dit vind ik onacceptabel, zeker na de toezegging door een medewerker van de technische dienst.

Dit was mijn eerste aankoop bij HP online store , die tot nu toe zeer teleurstellend is verlopen. Ik voel me niet serieus genomen als consument. Verschillende personen, verschillende verhalen. Ik ben dan ook boos geworden op de medewerkster van HP online store. Zij dreigde al vrij snel met het ophangen van de telefoon. Door dit alles heb ik er vooralsnog voor gekozen om mijn geld terug te vragen. Ik kreeg ook vrij snel na het gesprek een mail waarin dit wordt bevestigd.

Het vertrouwen in HP online store is door dit alles behoorlijk afgenomen. Bereikbaarheid en onderlinge communicatie tussen de verschillende afdelingen van HP is slecht. Ik als consument ben hier de dupe van. Om het vertrouwen te herstellen verzoek ik u op zeer korte termijn de laptop, zoals belooft door de technische dienst, te komen ophalen en een nieuwe laptop op hetzelfde moment direct uit te leveren. Alleen als er op adequate wordt gereageerd kan het vertrouwen worden hersteld en blijft HP online store voor mij een winkel waar ik in de toekomst ook nog zaken mee wil doen.

Helaas is door de HP Online Store hier (tot nu toe) niet op gereageerd. Het geld is wel inmiddels teruggestort.

Algemeen

Na de aankoop van een Carepack op mijn laptop wacht ik inmiddels ruim 2,5 maand op de levering.

Verzending

Na de aankoop van een nieuwe Zbook15 G3 direct een carepack gekocht, aangezien het ding voor mijn werk (eigenaar klein bedrijf in de financiŽle dienstverlening) onmisbaar is. Verrassing 1: Laptop DOA; dus retour. Nieuwe besteld, HP gebeld en na 3(!) weken en 6x telefonisch aandringen ineens verrassing 2: een email dat Carepack en nieuwe laptop niet compatible zijn. Doorverbonden met de verkoopafdeling, nieuw 'correct' Carepack besteld. 6(!) weken en 14(!) telefoontjes later verrassing 3: Wederom een email dat mijn DOA laptop en Carepack niet compatible zijn (oftewel : tweede bestelling nooit geregistreerd), en dat de bestelling geen doorgang kan vinden. OfficiŽle klacht gestuurd, inmiddels na ruim 2 weken nog steeds geen reactie, oplossing of zelfs maar geld terug.

Klantenservice

In een periode van 2,5 maand ruim 20x zťlf moeten bellen, een officiŽle klacht ingediend maar geen reactie of oplossing. Nog niet een ster waardig. Voor zakelijke klanten een absolute no-go.

Algemeen

Goed, oude notebook begon langzaam te worden, was inmiddels 5 jaar oud en binnenkort afstuderen dus ik wilde een nieuwe notebook hebben die lekker snel was voor mijn (technische) studie en waar ik privť ook nog redelijk op zou kunnen gamen. Na voor de zomer al al een beetje aanbiedingen in de gaten te hebben gehouden werd het in de zomer toch tijd om een keuze te gaan maken. Na enige tijd 2 opties over, het high-end model via de universiteit of de HP Pavilion 15-bc035nd (ENERGY STAR). De HP was lange tijd niet leverbaar maar eind juli kwam er toch weer een verwachte leverdatum op de site te staan.
De notebook van de universiteit had flinke specs maar had naast de SSD geen extra harde schijf wat ik eigenlijk toch wel graag wilde, bovendien leek upgraden ook lastig te worden, dus zelf een hdd bijplaatsen ging hem ook niet worden. De HP heeft die extra schijfruimte wel maar was (na beide studentenkortingen) nog zo'n 100 euro duurder. Notebook vd uni had overigens op veel vlakken vergelijkbare of betere specs maar de punten waarop die beter was, had ik eigenlijk niet zo veel aan: betere accu terwijl ik toch bijna altijd op netstroom zit, aantal poorten die ik toch niet nodig heb etc. Uiteindelijk was de keuze voor wat ik wilde of weinig schijfruimte of 100 euro extra betalen. Bonus bij de HP was dat er een leuke Intelactie bij zat met 4 games. Mede daarom uiteindelijk voor de HP gekozen. Bestelproces ging wel aardig. Enige is dat ik wel mails bleef krijgen met dat de notebook nog in mijn winkelwagentje zat terwijl ik al had besteld met de vraag of ik de bestelling wilde afronden...

Verzending

Levertijd zou iets van 14 dagen zijn, 31 juli besteld, 5 augustus al in huis dus dat viel reuze mee. Verpakking was redelijk, in originele doos en maar beperkte bescherming. Doos was overigens zonder beschadigingen aangekomen dus ok. Wel bijzonder was dat er verder geen identificatie nodig was, ik vroeg er nog expliciet naar maar de bezorger zei dat het niet zo'n duur product was en zodoende niet nodig was, toch enigszins verbazingwekkend voor een notebook van rond de 1000 euro. Vervolgens ik alles uitpakken, installeren e.d. (voor zover nog nodig, stond al e.e.a. voorgeÔnstalleerd). Maargoed ik zag verder geen flyer/briefje/... met de genoemde games van de Intelactie (zie verder klantenservice).

5 augustus
Aangezien ik vakantie had wilde ik die games toch wel graag snel gaan spelen dus zelf meteen 's middags contactopgenomen (notebook was 's ochtends bezorgd). Aangezien mijn voorkeur ligt bij webchat (i.p.v. bellen) dat eerst geprobeerd. Bleek alleen een Engeltalige chat te zijn, maar op zich geen probleem. Medewerker wist niet goed van de actie af, maar stond me verder netjes te woord. Hij raadde mij aan de Nederlandse klantenservice te bellen ( HP Nederland 020 - 721 9041), dus dat heb ik vervolgens gedaan.
Via het keuzemenu maar de optie gekozen die mij het best passende leek al waren ze allemaal niet ideaal. Diegene wist niet echt wat van de actie af maar nadat degene ondertussen wat op internet naar de actie had gezocht en kwam tot de conclusie dat de afdeling logistiek dat zou moeten regelen dus daarnaar werd ik doorverwezen (020 - 655 1458). Goed ik dus weer bellen, kreeg naar mijn idee een standaard callcentermedewerkster aan de lijn met 0 kennis van zaken, maar ze ging het even navragen en of ik een momentje had. Ik netjes gewacht en na niet al te lange tijd had ik dezelfde medewerkster weer aan de lijn: diegene die ze moest hebben was niet bereikbaar maar ze zou het doorspelen en HP zou contact met mij opnemen, misschien die dag nog (vrijdag 05 aug), maar waarschijnlijk de maandag erna. Goed ik dat maar afwachten, tot zover netjes te woord gestaan, maar nog niet echt geholpen.

8 augustus
Inderdaad een mailtje ontvangen met:
---
Hartelijk dank voor uw telefoontje.

De gratis games zullen u twee weken na de leverdatum worden toegezonden per mail.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mochten er nog vragen zijn dan vernemen we die graag.
---
Oftewel, ik zou zo rond 19 augustus een mail moeten ontvangen. Ik had ze liever meteen gehad, maargoed, het leek in ieder geval goed te komen.

3 september
De 2 weken waren inmiddels ruim verstreken, dus ik maar gemaild (als reactie op het mailtje van 8 augustus), geen reactie ontvangen

12 september
Nogmaals gemaild, leek geen reactie op te komen

22 september
Zowaar een reactie op het mailtje van 12 september:

Goedemiddag,

onze afdeling promoties zou dit oppakken. Ik vind het spijtig om te lezen dat u de link nog steeds niet heeft ontvangen.

ik ga ze vragen om een update en kom zo snel mogelijk bij u terug voor meer informatie.
---
Weinig hoopvol, erg beperkte reactie en bovendien erg laat.., maargoed er leek zowaar weer beweging in te komen.

27 september
Er maar weer achteraan gemaild want ik had nog steeds niets gehoord, geen reactie

4 oktober
Nogmaals gemaild, deze keer vermeld dat ik een week later een review zou gaan schrijven om ze de kans te geven dit nog netjes af te handelen

5 oktober
Wederom een erg beknopte en weinig klantvriendelijke reactie
Goedemiddag,

u kunt uw code claimen via deze link:

---

Oftewel een linkje waar ik helemaal niets aan heb aangezien ik de benodigde code nooit voor heb ontvangen... Meteen die dag weer terugmaild dat ik daarvoor graag de benodigde masterkey (zoals die op de intelsite heet) zou ontvangen, tot op heden geen antwoord ontvangen.

11 oktober
Tijd voor een shopreview, de HP Store en bijbehorende klantenservice(s) hebben nu meer dan genoeg tijd gehad, meer dan 2 maanden na levering van de notebook en ik krijg weinig tot geen reactie en wanneer er reactie komt is deze erg kortaf en weinig behulpzaam.

Algemeen

Ik dacht dat ik HP met mijn geld kon vertrouwen niet dus!

Na besteld te hebben merk in ten eerste dat mijn naam verkeerd in het systeem staat en dit na bijna een week nog steeds niet verholpen is, daarnaast hebben ze altijd wel weer een rede waarom het product dit keer nog niet is thuis bezorgd. De eerste keer lag het aan hun systeem, daarna lag het aan mijn naam. enz enz.. Ze doen vervolgens ook niet even die extra moeite om dit product gewoon de volgende dag bij u thuis te krijgen dat is namelijk MIJN??? taak om nog een keer te betalen? Na meerdere keren voor meer dan een half uur aan de telefoon na wacht muziekjes en ergernis te luisteren krijg je dan eindelijk iemand aan de telefoon die je dan weer wat leuks beloofd wat uiteindelijk toch niet gaat gebeuren

Je zou toch verwachten dat als je zo groot bedrag toevertrouwd aan een bedrijf dat ze een beetje moeite voor je doen zelfs nadat je de telefoon ophangt? niet dus!

Simpel weg diep teleurgesteld, heb mijn order gecanceld en nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.....

Wil ik hier ooit nog eens bestellen wat ik in deze stand zeer betwijfel moet er echt wat gedaan worden aan de VANZELFSPREKENDE service die je niet krijgt.

Klantenservice

Ik dacht dat ik HP met mijn geld kon vertrouwen niet dus!

Goed.
Laptop maandagavond besteld, zou woensdag geleverd worden volgens website. Op woensdag bericht ontvangen dat deze op donderdag bezorgd zal worden, en inderdaad heb ik deze vandaag netjes met DHL ontvangen.
N.a.v. onderstaande reviews eerst huiverig om te bestellen, toch gedaan gezien de goede prijs die wordt aangeboden in de HP Student Store. Goede service. Klantenservice niet nodig gehad.

Zie bovenstaand.

Algemeen

Laptop besteld zou 5-10 dagen duren. 1 dag later komt er plots een tweede (identieke) bestelling bij. Gebeld met HP ze reageren namelijk niet op email. Betaling met ideal was aangekomen maar niet goed gekoppeld aan de bestelling. Prima lossen ze het blijkbaar zo op, mevrouw zegt dat hij over 2 dagen binnen is terwijl er 5-10 dagen stuurt maarja ik dacht prima hoe sneller ho beter.
Natuurlijk kwam dat niet uit.
5e dag tweede bestelling die zij geplaatst hadden plots geannuleerd, paar uur later tweede bestelling ook geannuleerd. Bellen met hp half uur in de wacht gestaan. Ja meneer, er is iets misgegaan met van alles en nog wat, we kunnen hem voorlopig niet leveren maandag bel ik u opnieuw op en dan kom ik met een coulance regeling. Dat zal dan inmiddels als 2 dagen na die 10 dagen zijn. Maar eens zien wat ze als regeling zullen hebben.

Update: Uit eindelijk goed opgelost 50 euro extra korting gekregen voor het ongemakt. Geld zou na 2-3 dagen terug gestort worden omdat ik hem opnieuw moest kopen. Uiteindelijk 1 week geduurd. Hierom heb ik nog eens een cadeaubon gekregen.

Verzending

Uit eindelijk toen die eenmaal verzonden was snel ontvangen. Ik kreeg als compensatie een 20 euro cadeaubon bovenop de korting die ik al ontvangen had. Na een sleeve gekocht te hebben met die 20 euro was die dit maal wel snel ontvangen en lijkt het er op dat ik ''pech'' had.

Antwoord niet op email.
Telefoon antwoorden ze wel je staat echter gemakkelijk een half uur in de wacht rij.
Na veel telefoontjes uit eindelijk tot de conclusie gekomen dat HP-store fout zat en dat hebben ze ook toegegeven. Na overleg met de meerdere van de mevrouw achter de telefoon een passende "vergoeding" gekregen.

Algemeen

makkelijk laptop gevonden met studentenkorting levering staat voor 2 dagen later dag na leverdatum pakketje ontvangen helaas alleen de hoes die ik er bij heb besteld na geken te hebben in hp shop staat er als status in afwachting van levering terwijl het eerst stond op aflevering naar leverancier

Klantenservice

na gebeld te hebben met klantenservice zo ongeveer 45 min in de wacht bestelling laten anuleren zou mailtje met bevestiging worden gestuurd mar nog niet ontvangen

Algemeen

Bestelling ging ok, zonder problemen, levering ook redelijk vlot, 4 dagen (stond ook bij dat het wat langer kon duren)

Verzending

De laptop was bezorgd bij de buren, zonder handtekening voor ontvangst en zonder doos eromheen! Zeer vreemd voor zo'n duur product! Iedereen kon aan de buitenkant zien dat het een laptop betreft. Waardeloos!

Algemeen

De bestelling van de laptop ging makkelijk en vlot, maar door een fout van HP zit ik nog steeds te wachten op de §50 van de trade-in actie.

Verzending was prima

Klantenservice

Ben nu al meer dan ťťn maand bezig om mijn geld te krijgen voor de trade-in actie. Wordt veel beloofd maar weinig waar gemaakt.

De eerste drie keer zijn er de verkeerde gegevens gestuurd voor de trade-in actie. Uiteindelijk wel de code ontvangen om het in te voeren, maar geen link om de code te verwerken. Uiteindelijk te laat de link ontvangen en nu is de actie dus afgelopen. Veel gebeld heen en weer, maar het is nog steeds niet opgelost. Terug mailen doet HP Łberhaupt niet, dus succes als de laptop ooit kapot gaat.

Uiteindelijk na veel bellen en mailen staat erna 3,5 maand het cashback bedrag op mijn rekening (13-10-2016).

Scorekaart voor HP Store

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie