HP Store

1.358 producten en 1.387 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HP Store

Review toevoegen

Algemeen

HP Store, adverteert met zeer snelle levertijden. In ons geval, bij een bestelling van 2x HP Pavilion 15 laptops: "Op werkdagen voor 19:30 uur besteld, de volgende dag in huis".
Dit wordt niet waargemaakt. We wachten nu al een week. De status is al 5 dagen, dat de bestelling is overgedragen aan DHL en dat het pakket onderweg is. Verder geen info van HP en ook geen bericht van DHL; een track&trace code die niet herkend wordt bij DHL, geen leverdatum. HP Store is niet te bereiken om het probleem op te lossen.

***Review aangepast d.d. 27-9-2018: Ik heb de klantenservice toch kunnen bereiken. HP Store bleek een storing gehad te hebben, waardoor de verzendlabels niet het volledige adres bevatten. Inmiddels hebben we de laptops ontvangen.

Verzending

*** Product is inmiddels geleverd; later dan gehoopt en beloofd, maar dat kwam door een technische storing bij HP Store. Nadat ik klantenservice wel had bereikt en de storing was opgelost, zijn de laptops alsnog snel geleverd.

Klantenservice

Telefonisch is HP Store niet te bereiken en de mails worden wel door een callcenter in Spanje (@sellbytel.es) gelezen, maar niet beantwoord. Het is in 5 dagen nog niet gelukt om contact te krijgen met de klantenservice.

*** Aangepast d.d .27-9-2018: Na meerdere keren proberen toch contact gekregen met klantenservice via nummer 020-6551458. Tibor heeft mij goed te woord gestaan en het probleem uiteindelijk opgelost.
Wel jammer dat de algemene storing, waarbij verzendlabels fout waren geprint, op geen enkele manier is gecommuniceerd: niet per mail, niet als antwoord op mijn vragen, niet in het klantportaal en niet op de website.
Dat had een hoop onduidelijkheid voorkomen en klanttevredenheid en -vertrouwen flink kunnen verbeteren.

Hopelijk doet HP Store iets met deze opmerkingen.

Beste vd Poll.

Vervelend dat u hinder heeft gehad van de technische storing in onze logistieke afhandeling. We doen ons best om klanten zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen en proberen dit proces constant te verbeteren. Bedankt voor je feedback.

Met vriendelijke groet, HP Store team

Algemeen

Goede site maar beloftes op de site als nu besteld morgen geleverd kloppen niet met de algemene voorwaarde.

Nadat ik de order geplaatst had ontving ik een email met de orderbevestiging en Algemene voorwaarden, in deze voorwaarden staat dat de leverings termijn op de site indicatief is, wat is het dan nog waard??

Verzending

Donderdag 30 aug twee cartridges besteld, zou niet al te ingewikkeld moeten zijn als je HP store bent. Vele emails van de HP store later heb ik de bestelling vrijdag 7 september ontvangen.

Klantenservice

Vragen over waar mijn order was en wanneer hij geleverd werd konden niet beantwoordt worden.

Beste Antidesign,

Vervelend dat je lang hebt moeten wachten op je cartridges, onze excuses voor het ongemak. Dit is niet onze normale gang van zaken en hoop dat de volgende order bij onze shop beter verloopt.
Met vriendelijke groet, HP Store

Algemeen

Defect product toegestuurd gekregen, namelijk een kapot scharnier bij een laptop van zo'n 2000 euro. De afschuwelijke klantenservice wilt op geen enkele manier meewerken aan een goede oplossing.

Verzending

Product kon niet toegestuurd worden op een datum waarop ik hem in ontvangst kon nemen.

Klantenservice

Het allerslechtste aan HP moet wel de trage, ongeÔnteresseerde, botte klantenservice zijn. Ze denken niet in oplossingen.

Beste Mark, Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Is de laptop inmiddels vervangen? Als je mij je ordernummer kan doorgeven dan ga ik onderzoeken hoe het komt dat je niet goed bent geholpen.
Met vriendelijke groet, HP Store

Algemeen

Correctie op deze review, Ze hebben het verschil terug overgemaakt. Het ging niet makkelijk. Maar ze hebben het wel gedaan. Met dank aan Julie van klantenservice! Eind goed, al goed.

Laptop besteld van 1350,- net voor het weekend. Echter maandag een mail met 10% korting! Is 135,- !! Uiteraard gemaild en gereclameerd. 3 x mail gestuurd, retour opdracht ingevuld en gebeld. Mails worden niet beantwoord, de telefoniste kan het alleen maar vervelend vinden. Maar er gebeurd helemaal niets!! Voor mij geen HP meer, zeker niet via hun shop. Gewoon te gek voor woorden. Laptop is overigens prima. Maar ze moeten ze niet zelf gaan verkopen.

Verzending

Dit was het enige wat goed verliep......

Klantenservice

Correctie op vorige review, Uiteindelijk door Julie van klantenservice goed opgelost. Vond het wel zo netjes naar HP om deze review dan aan te passen.

Die is er niet, want de mails worden niet beantwoord, telefonisch zeggen ze alleen maar sorry. Maar kunnen en mogen niets?

30-08, Julie van HP heeft het waarschijnlijk toch geregeld en wordt het verschil gecrediteerd. Als dat goed gaat pas ik de review aan. Zou top zijn!

Beste Olaf, Vervelend dat je geen reactie hebt gekregen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wat is jouw ordernummer? Dan kan ik onze klantenservice contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, HP Store

Algemeen

gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen, levering was een dag later dan getoond, maar dit werd mij netjes gemeld via de klantenservice.

Verzending

de levering was een dag later dan getoond werd in het overzicht, maar dat kwam omdat ik net iets na 1930 mijn bestelling had afgerond.

Klantenservice

Ik had een vraag over de vertraagde levering, na telefonisch contact kreeg ik een mail met daarin informatie over de levering.

Hoi arius1928, Goed om te horen dat alles goed is bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, HP Store

Algemeen

Eenvoudig kunnen bestellen en snel geleverd. Niets op aan te merken, prima verlopen en goed op de hoogte gehouden.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt.

Hoi Detmer, Goed om te horen dat alles goed is bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, HP Store

Algemeen

Een van de slechtste online shops die ik in de afgelopen 10-15 jaar ben tegengekomen.

Het plaatsen van een bestelling is relatief eenvoudig, maar ze hadden onterecht "voor 19:30 besteld, morgen geleverd" aangegeven. Na de bestelling eenmaal geplaatst te hebben, bleek het om een levertijd van 4 dagen te gaan.

Aldus heb ik uit protest, direct na bestellen (minder dan 5 minuten), de bestelling geannuleerd. Dit ging omslachtig via email naar de klantenservice.

De klantenservice was echter alsnog te laat met het annuleren, en de bestelling is uiteindelijk doorgegaan naar DPD en vandaag afgeleverd. Nu probeer ik het te retourneren.

Klantenservice

Klantenservice was zeer traag, en heeft slechts een deel van de bestelling geannuleerd, terwijl ik om de gehele bestelling had gevraagd.

Algemeen

Order plaatsen geen probleem.Levering en afwerking hopeloos.Niet behandelen van klacht, geen reactie op mails en telefoon.

Verzending

Niets wordt op tijd geleverd en contact HP store onmogelijk

Klantenservice

Op 19 december 2017 bestelling geplaatst. Voor betaling is levertijd 21 december. Als je betaald het wordt daarna levertijd weken verplaatst, dus geen kerstkado.
Klantenservice wekenlang onbereikbaar, bandje wegen onvoorziene omstandigheden niet bereikbaar. Mail wordt ook niet beantwoord. Het is een grote chaos niets klopt ( oa. Ordebevestigingen, verwachte levertijden etc.) Nu ander rechtstreeks telefoonnummer
034-7799230 gevonden van HP store waar wel werd opgenomen,maar wederom wordt nu na weken nog niets gedaan.! Ik kreeg het advies om een mail te sturen ,wat ik inmiddels als weken dagelijks doe en die onbeantwoord blijven.
HP store heeft zijn zaken totaal niet op orde ! en kan de klachten niet aan. Toen ik uiteindelijk vroeg een leidinggevende te spreken om mijn klachten te melden over de onacceptabele gang van zaken werd de gewoonweg het gesprek beŽindigd door de HP store medewerker.Over klantvirendelijkheid gsproken ! Voor mij geen HP store meer

Algemeen

Vanwege de studentenkorting hier een laptop besteld. Levering ging prima, maar het retourproces was werkelijk een drama. De klantenservice was letterlijk onbereikbaar gedurende meer dan een week en ook daarna kostte het nog veel tijd om alles recht te trekken.

Klantenservice

Ik wilde de laptop en sleeve retourneren: deze waren als twee zendingen verstuurd, maar stuurde beide in ťťn doos terug. Vervolgens werd de sleeve keurig gecrediteerd, maar werd er geen woord gerept over de laptop.

De klantenserivce was gedurende de jaarwisseling middels 'onvoorziene omstandigheden' onbereikbaar. Op een mail kreeg ik een late en in gebrekkig Nederlands een reactie die geen antwoord gaf op mijn mail. Op mijn vervolgmail bleef een reactie weer uit. Toen maar geprobeerd te bellen: 2 keer werd de telefoon na een uur (!) wachten automatisch verbroken. Een keer had ik wel 'raak' na een half uur wachten: ik kreeg toen te horen dat ik nog dezelfde dag een reactie zou krijgen; die bleef uit, en ook de volgende dag; toen heb ik eind van de dag dus maar weer een mail verstuurd.
Een paar dagen later was plots het geld gecrediteerd; pas daarna volgde eindelijk een fatsoenljke email dat 'men ermee bezig was'.

Ik snap dat er "trainingen en een reorganisatie" gaande was, maar ik vond het onvoorstelbaar dat een bedrijf als HP meer dan een week onbereikbaar was. Bij het telefonische contact werd ik goed te woord gestaan, maar via de mail was dat (misschien vanwege de achterstanden) niet het geval.

Algemeen

zeer goede aftersales en goede kwaliteit producten met mooi ontwerp gebruikers vriendelijk waar door het een aan te bevelen merk is.

Klantenservice

een ongekende goede klanten service .

Algemeen

Ik zocht een nieuwe muis voor de computer, ik kwam toen bij HP Store uit. De bestelling plaatsen ging makkelijk, ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Verzending

Het product werd op de verwachte dag geleverd. Dus dat was top! product was goed verpakt.

Algemeen

Mensen bezint eer ge begint!!

Deze webshop is zeer onbetrouwbaar, naast de slechte service zijn het simpelweg leugens die men aan de telefoon verkoopt...Koop bij een winkel waar het product gewoon in de schappen ligt dan ooit in zee te gaan met deze boevenbende.

Verzending

In 21 dagen heb ik zonder te liegen wel 7 verschillende data van levering doorgekregen. Daarnaast is het product ook 1x geannuleerd door HP zonder melding of opgaaf van redenen. Na bellen niet 1x maar wel 4-5x achter elkaar verschillende wachttijden variŽrend van 5 min tot 35 min wachten en telkens eruit gegooid worden. Is het me tocht gelukt om de laptop nogmaals te bestellen. Maar moest hem wel 2x betalen want de 1x was hij geannuleerd en dat geld is dan in de FLOW (na 14 dagen heb ik het ook ontvangen)

De data variŽren van binnen 3 dagen levering tot 6 weken en alles wat er maar tussen kan....wat een waardeloze maar dan ook echt trieste service.

Klantenservice

Met alle respect voor de mensen die er werken, maar ik kreeg iedere keer het gevoel van "je kunt je baan ook gewoon doen zonder te liegen toch? Of krijgen ze daar een extra bonus voor?" Het is maar een gevoel, maar het aanbieden van compensatie en later weer niet omdat het product al geleverd is (na 3 weken wachten) tja niet zo zeuren dan moet je hem maar bij een ander halen...

Van het kastje naar de muur en het ligt uiteraard aan de andere afdeling want die doen maar wat!

Algemeen

Op black Friday een HP Envy 13 AD112ND besteld. Deze is geleverd op maandag. Direct bij het aanzetten: Cooling fan error (90B). Dit kan je toch niet geloven? Contact gehad met HP store, geen voorraad meer, pas weer leverbaar 5 weken later. HP store wilde geen extra korting geven op een duurder model ter compensatie. Ik heb mijn geld terug gevraagd, wacht nu al dagen op een retourlabel, daarna mag ik nog 8 dagen wachten op mijn geld.

Niet meer van deze tijd. Er kan altijd iets fout gaan maar los het deftig op. Nu in mijn bedrijven geen HP meer.

Algemeen

Telefonisch contact, bevestiging dat product er was.
Betaald en een dag later is de leverdatum 3 weken naar achter geschoven.
Ondertussen heeft men wel de betaling ontvangen en trekt men rente.
Boevenbende.

Verzending

Ondanks telefonische bevestiging is direct na de betaling de levertijd van 1 dag naar 21 dagen gegaan. Boevenbende.

Klantenservice

De mensen aan de telefoon zijn best vriendelijk. Alleen worden de afspraken niet waargemaakt. Drie keer gebeld. Iedere keer 30-45 minuten wachten.

Algemeen

de levering was er snel, het product was goed robuust verpakt. de kanten service was vriendelijk, had snel iemand aan de lijn en antwoorden waren duidelijk.

Verzending

snelle bezorging en goed verpakt.

Klantenservice

ik had een vraag over wat producten, goed geholpen en ik kreeg zeer snel iemand aan de lijn.

Algemeen

Tot op heden goede ervaringen in en met de HP-Store. De website is overzichtelijk en snel genoeg, praktisch alle producten zijn op voorraad, de betaling ging gemakkelijk en de verzending ging snel (van meerdere bestellingen). Zeker een aanrader.

Verzending

De status van de bestelling is goed en makkelijk te controleren via de website. Tevens wordt je regelmatig, maar niet te veel, ge-update. DHL bezorgde de pakketjes binnen de aangegeven tijd. Top.

Algemeen

De website waarop je kunt zien welke PC's er zijn en wat de specs zijn, is ongelofelijk slecht.
Reageert heel traag. Als je een filter instelt (bijvoorbeeld SSD, 17 inch, enz.) moet je heel lang wachten voordat resultaten komen.

Ik zie dat die site nog steeds zo traag is.

Het product wat ik in eerste instantie wilde hebben was ineens weg. Als goedmaker kreeg ik wel 100 euro op een alternatief, waar ik dankbaar gebruik van gemaakt heb.

Later heb ik hier weer een laptop besteld. Helaas waren de prijzen iets hoger. Website was nog net zo traag.

Klantenservice

Wegens de 100 euro korting ben ik toch redelijk tevreden.

Bij mijn tweede laptop had ik problemen met zowel de WIFI als de Ethernet. Via de chat-helpdesk geprobeerd ze op te lossen. Het leek te helpen, maar de problemen kwamen terug. Later via Google de echte problemen gevonden. Een verstopte energie management optie gooide af en toe de verbinding eruit.

Algemeen

Mei 2016 een vervangende adapter besteld, nadat de originele het na 3 jaar begeven had. Nieuwe adapter was op voorraad en dus besteld. Binnen een paar dagen netjes geleverd. Het betalingtsproces is ook prima. Totdat je de klantenservice nodig hebt want dat is gewoon een grote bak ellende.

Verzending

Adapter bested. De levering was snel en voldoende beschermd verpakt niks op aan te merken en gewoon zoals het hoort.

Klantenservice

na nog geen 7 maanden ontsnapte de magische rook uit de adapter. Hij was stuk. Met een adapter van een kennis de laptop getest en gelukkig werkte deze nog zoals het hoorde. Uiteindelijk in april maar een garantie aanvraag proberen te doen.

13 feb 2017: Als particulier het nummer voor consumenten gebeld. Omdat de adapter bij een elitebook behoord moest ik de zakelijke lijn bellen, want het is een laptop bedoeld voor de zakelijke markt. Ik werd door verbonden met de zakelijke tak, maar omdat ik een particulier was, terug verwezen naar de consumentenlijn. Hier werd ik alsnog terug naar de zakelijke lijn gestuurd. Uiteindelijk is hier een casenummer aangemaakt (Dat meer als een half uur in beslag nam). Hierna werd mij verteld dat de zaak in behandeling werd genomen zodra ze de factuur van de adapter zouden hebben ontvangen en dat het dan een paar dagen zou duren voordat ik de adapter in huis zou hebben. Direct na het ophangen van de telefoon mijn factuur ingestuurd en nu maar afwachten. Deze dag ontving ik nog een case bevestiging dat het om een 150W slim adapter ging. Dit is correct.

2 weken verder: Na 2 weken was ik het wachten wel beu. Immers kon ik mijn laptop niet gebruiken dus wederom gebeld. Blijkbaar was er geen adapter verstuurd en hij zou dit nog dezelfde dag gaan regelen.

3 dagen verder: Ja hoor een pakketje met een adapter. Tot mijn verbazing een 65W adapter. Ja daar heb ik niks aan, alleen de CPU en GPU gebruiken gezamenlijk al meer als dat. Wederom gebeld. Ze gaan onderzoeken waar het fout is gegaan en ze gaan de goeie opsturen, maar dit kan even duren want hij moest van een pickuppoint ergens in de EU komen.

1 week verder: Nog geen adapter ontvangen wederom gebeld. Meneer wist mij te melden dat ze niet wisten om wat voor laptop het ging en ze daarom niet de juiste adapter konden leveren. (dit is raar, want in de bevestigingsmail melden ze notabene precies het goede type adapter wat vervangen moest worden. In mijn beleving weet men dan genoeg). De adapter zou een aantal dagen later geleverd worden.

4 dagen verder: Nog geen levering gehad. Wederom gebeld, deze man wist mij te melden dat deze adapters slecht te leveren zijn en dat ik hem binnen een week echt zou ontvangen..

1 week verder: Onderhand begin ik het spuugzat te worden en laat de man aan de lijn dit weten. Hij besluit een klacht aan te maken en hoopt dat het met behulp van deze klacht, vaart achter de zaak zet en dat ik nog even geduld moest opbrengen.

1 week verder: Dit gaat het 7 telefoontje worden, anderhalve maand verder. Ik ben het inmiddels meer dan spuugzat. Hoe moeilijk kan het zijn een simpele 150W adapter te leveren voor een bedrijf als HP.... Het grootste probleem ik kan nog altijd niet mijn laptop niet gebruiken.....

Algemeen

Ik heb er een laptop besteld en volgende dag binnen. Verder niks over te zeggen.

Verzending

Hij zou 3 dagen later bezorgd worden maar ik kreeg het pakket al de volgende dag. Was er niet op voorbereid. Ze bezorgen met DHL maar geven helaas geen duidelijke leverdatum.

Algemeen

De website is ontzettend langzaam, maar levering is goed. De prijs lag een stuk lager dan bij 4Launch en hoe kun je je in hemelsnaam miskopen bij HP zelf?

Verzending

Product gisterenavond besteld, vandaag al binnen!

Scorekaart voor HP Store

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie