Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

HP Store

946 producten en 963 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HP Store

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De USB->Ethernet-adapter voor een HP-laptop was hier aanzienlijk goedkoper dan bij andere leveranciers. Bestellen was eenvoudig (accountloos) en tijdens het proces werden de relevante mails verstuurd (factuur, verzendtijstip etc.

Verzending

De belofte 'voor 19.30 besteld, volgende dag in huis' werd waargemaakt. Product was degelijk verpakt (waar andere shops soms voor een envelop kiezen, hier een doosje met padding) en de levering (door DHL) verliep zoals het hoort: binnen het door de t&t-pagina aangeven tijdsvenster.

Beste Vanderberg,
Wat fijn om te horen! Bedankt voor je review.
Met vriendelijke groet,
HP Online Store

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Was op zoek naar een muis. Hp had een mooie actie met 50% korting op de 2e accesoire. Dus maar twee muizen besteld, ook één voor mijn vrouw.

Verzending

Verzending was snel, volgende dag in huis met DHL. Per mail goed op de hoogte gehouden.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goed, waar zal ik beginnen.... Het is me een avontuur geweest met HP.

Op 10 juni 2020 heb ik een laptop besteld bij HP, waarbij het me na bestelling al opviel dat de toevoeging "W" bij mijn huisnummer 164 was weggevallen. Direct hierop naar het HP emailadres gemaild, om dit aan te passen. Helaas nooit reactie gehad...

Op 11 juni werd de laptop netjes met DHL verzonden en aangeboden, waarna de DHL-bezorger tot de conclusie kwam dat er meer huisnummers 164 zijn. Daarop heeft DHL de laptop geretourneerd, wat ook vijf dagen duurde. Daar dit op vrijdagavond pas in de DHL tracker werd getoond, heb ik op 13 juni (zaterdag) HP gebeld. Daarbij kreeg ik als bericht "wegens onvoorziene omstandigheden zijn wij gesloten", waarbij je je toch afvraagt hoe onvoorzien een weekend kan zijn... Vervolgens maar het webformulier ingevuld, met nogmaals het verzoek tot wijziging adres.

Ook op het webformulier vervolgens geen reactie gehad. Zo moeilijk kan het niet zijn zou je denken. Vervolgens niks gehoord, waarna ik op 15 juni maar ben gaan bellen. Na een paar minuten in de wacht, te woord gestaan door een klantenservicemedewerker die het adres zou aanpassen. Gezien ik die hele week niet thuis zou zijn, gezamenlijk besloten het adres aan te passen naar het adres van mijn vriendin.

Kort daarna, nieuwe Track and Trace gekregen, met tot mijn stomme verbazing mijn eigen adres als bezorgadres. Wel met de W dit keer. Desondanks, niet volgens afspraak. Op 16 en 17 juni heeft DHL natuurlijk een gesloten deur aangetroffen, waarna deze briljante bezorger bedacht heeft dat "het adres dan wel niet zal bestaan". En je raadt het al, pakketje wederom retour naar HP.

Op 18 juni maar weer met de klantenservice gebeld, waar ik vrijwel direct te woord werd gestaan. Na 13 minuten zou het probleem opgelost moeten worden, een simpel retourverzoek en verzending van een nieuwe laptop zou voldoende moeten zijn.

Vervolgens, op 19 juni, nog geen update ontvangen aan het einde van de dag. Maar weer gebeld naar de klantenservice. Na een goede 12 minuten in de wacht, uiteindelijk te woord gestaan. De retour zou niet doorgevoerd zijn, maar nu wel. Levering zou dan eindelijk gaan geschieden. Na negen dagen.

Tot mijn grote vreugde, geen levering. Op maandag 22 juni maar weer gebeld met de klantenservice. Na maar liefst 16 minuten in de wacht, eindelijk een medewerker te spreken. Het meisje kon niks voor me betekenen, behalve dat de zaak "voorgelegd zou worden aan het MT". Op welke termijn wist ze niet. Ze kon haar meerderen kennelijk ook niet telefonisch bereiken, want "het MT is slecht bereikbaar". Altijd goed, als je MT niet bereikbaar is.

Vervolgens niks gehoord de volgende dag, toen ik dus op dinsdag 23 juni maar weer ging bellen. Na een weerzinwekkend 53 (jazeker, DRIEËNVIJFTIG) minuten in de wacht, heb ik het maar opgegeven en opgehangen. HP leek haar klanten niet te willen helpen die dag. Wel bleek er, terwijl ik in de wacht hing, een mail verzonden te zijn vanuit HP. De medewerker gaf aan dat er een nieuwe laptop verstuurd was naar... mijn huisnummer 164 ZONDER TOEVOEGING W. Terug bij af dus.

Vervolgens mailen, met de vraag hoe dit zit en of ze EINDELIJK een laptop fatsoenlijk kunnen versturen. Ze zouden het gaan regelen, de laptop zou naar mijn vriendin gaan, en het was allemaal een foutje.

Vandaag, 25 juni, werk ik toevallig thuis als er wordt aangebeld. Een bezorger van DHL. Met een pakketje van HP. Het blijkt de laptop te zijn. Ik weet niet of ik nu in tranen uitbarstte van het geluk eindelijk na twee weken ellende een laptop in handen te hebben, of moest janken van ellende dat iets ogenschijnlijks zo simpels zo lastig is geworden.

Enfin, bottomline: in totaal 119 (HONDERDNEGENTIEN) minuten met HP gebeld, drie gesprekken met DHL (à een euro per stuk, hoera), twee weken aan frustratie verder en zes emails.

Geen excuses gehad van HP. Geen tegemoetkoming voor de verloren uren, gemaakte kosten en het gezeik. Enkel een laptop op het verkeerde adres. HP heeft wat goed te maken.

Verzending

Meest waardeloze verzendproces ooit. Zie het lange verhaal hierboven. HP weet duidelijk niet wat ze aan het doen zijn, alles werkt er langs elkaar heen. Magazijn en klantenservice durven niet met elkaar te praten, MT is onbereikbaar. Eén grote puinhoop.

Klantenservice

Ze doen hun best je te helpen, maar hebben duidelijk geen bevoegdheid noch besluitvormingsvermogen. Ze mogen niks, kunnen niks en het magazijn leest / luistert klaarblijkelijk niet. HP heeft mooie eilandjes gebouwd, die vooral lekker webshopje aan het spelen zijn. Maar de klant serieus helpen, vergeet het maar.

kcjs Karma 2,91K
Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb een laptop besteld, met haast, die de dag erna geleverd zou worden. Niet dus. Toen heb ik de bestelling geannuleerd en ergens anders opnieuw besteld. Een dag later krijg ik een mail van de HP store - uw bestelling is verzonden! Nu zit ik met twee laptops, waarvan ik er weer een terug kan gaan sturen natuurlijk, omdat HP een annulering niet geautomatiseerd kan verwerken blijkbaar. En onzin verkoopt over de levertermijn.

Verzending

"Vandaag besteld morgen in huis" betekent hier helemaal niets. Als je spullen van HP wilt hebben kun je ze beter ergens anders bestellen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Na een "valse start" laten we maar zeggen vind ik dat ik nu ook moet aangeven, dat achteraf gezien, de zending in goede staat en op tijd is geleverd!

Verzending

Gistermiddag 03/06 om 13:30 door DHL afgeleverd en de zending was zaterdagavond 30/05 door mij besteld (Pinksterweekend zo/ma lag er tussenin).

Geen schades e.d. waargenomen en desktop + monitor functioneren naar behoren.

Klantenservice

Na zaterdagavond laat. 3 uur na de IDEAL betaling met storing alsnog ordernummer ontvangen.
De reactie van HP store op mijn review hier op Tweakers gaf toch zeker vertrouwen!
Enigszins vreemd was de mail met de waarschuwing betreft vertraging die ik reeds vermeld heb in de update. Waarschijnlijk een algemene email die naar alle aankopers toe gaat. Deze gaf alleen maar onrust en op mijn bestelling en bleek gelukkig niet van toepassing.
Al met al dus toch een goede ervaring met HP store!
Na alle negatieve reviews die ik las was ik me rotgeschrokken maar moet eerlijk nageven dat met mijn bestelling alles keurig en correct is verlopen..

He Ferdinand,

Heel fijn om te horen. Bedankt voor je feedback over het e-mailbericht. Jij hebt het email bericht over leverdatum helaas onterecht ontvangen. We zijn aan het onderzoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen en de tekst duidelijker kunnen formuleren.

Veel plezier met je aankoop!
Met vriendelijke groet,
HP Online store

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Update:
Na een ordernummer verkregen te hebben krijg ik op de eerste werkdag na Pinksteren een mail van HP store:

Vanwege de aanhoudende impact van het Coronavirus (Covid-19) op onze toeleveringsketen, kunnen we wat vertraging oplopen bij de levering van je bestelling SCEO36334920.

Helaas kunnen we op dit moment geen leverdatum bevestigen. HP volgt de situatie nauwlettend en werkt actief samen met onze toelevering specialisten om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.

Mijn 2 artikelen (de bundel) staan beide op de site als leverbaar en voor 19:30 besteld is morgen in huis...!

Wanneer ik op mijn account inlog wordt er aangegeven dat de bestelling morgen 03juni verwacht bezorgd te worden en is overgedragen aan DHL.

Zeer verwarrend verloop naar mijn mening.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Heb een bundel HP Pavilion Desktop TP01-0550nd - HP 27f Monitor
een desktop + monitor, besteld en betaald maar krijg geen bevestiging of ordernummer.. opeens na de iDEAL betaling zgn storing!! hetzelfde verhaal als bij degene hieronder met de inktcartridges.

Aankoopbedrag van €726,26 is natuurlijk wel afgeschreven!
Had van HP , of i.i.g. wat de HP naam draagt niet verwacht dat dit mogelijk is. Ben me rot geschrokken van alle negatieve reviews!!

Zijn er mensen met dezelfde klachten d ie hun geld hebben teruggekregen? Of wel correct hun aankopen hebben gehad?

Beste Ferdinand,

Vervelend om te horen dat er een storing is geweest na de IDEAL betaling. We lossen dit uiteraard graag voor je op. Je hoeft je geen zorgen te maken.
Je kan contact opnemen met onze klantenservice via 020 - 654 5214 of je kan de datum van de bestelling en het e-mailadres dat je daarvoor hebt gebruikt doorgeven aan mij in een privébericht.

Met vriendelijke groet,
HP Online Store

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Laptop gekocht bij HP store. De microfoon werkte niet, vele keren bellen met hp-helpdesk en op advies updates uitvoeren hielp niet maar veroorzaakte voortdurend crashen. Nu weer 2 maanden later is het nog in reparatie en heb ik nog steeds geen werkend product. Zeer teleurstellende en frusterende service.

Klantenservice

De service naderhand is volstrekt onvoldoende en zwaar teleurstellend. Product had geruild kunnen worden voor een werkend product. Na twee maanden contacten met helpdesk/wachten op reparatie nog geen werkende helpdesk. een dure laptop van 2300 euro mag niet binnen 3 mnd ernstige problemen geven, vervolgens is dat na 2 mnd nog niet opgelost.

Beste Amulet,

Hele vervelend om te horen dat de reparatie van jouw laptop zo lang duurt. Zou je mij het casenummer van onze technische dienst kunnen toesturen? Dan kan ik nagaan bij mijn collega's wat er mis gaat.
Mijn excuses voor het ongemak.

Met virendelijke groet,
HP Online store

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Nieuwe laptop HP envy x360 13 inch ryzen 7 gekocht. DOA(defect on arrival). Processor maakt veel lawaai en dit wordt niet minder naarmate de computer opgestart is. Ook schade aan de laptop. Klantenservice reageert niet op mails met vragen hoe dit kan voor een nieuwe laptop van rond de 1000 euro. Ze sturen alleen een retourlabel terug. Eerst met hp support contact opgenomen die zeggen het gaat om DOA en je moet hp store contacten. Ik heb hp support om een telefoon nummer gevraagd, ze zeggen dat ze alleen een email adres hebben bij hp store. Later blijkt dat dit niet klopt, telefoonnummer is gewoon te vinden. HP store gemaild met vragen en foto's van de schade. Ik krijg geen reactie op mn mail alleen een retourlabel doorgestuurd. Uiteindelijk na een herinerring krijg ik toch een mail met een kort antwoord over dat een laptop niet zoveel lawaai zou moeten maken. Andere opmerkinge/vragen wordt niet op gereageerd door HP store. Laptop teruggestuurd op vrijdag. Op woensdag daarna nog niets vernomen van HP store. Track and trace code gecheckt en de laptop is op maandag al ontvangen. HP store gebeld. Alles voor laptop is ook al verwerkt. Verwacht wordt vandaag of morgen te versturen. Medewerker stelt voor mij in de middag nog een mail te sturen over hoe en wat. Mail niet ontvangen. Donderdag (vandaag) weer gebeld. Krijg het zelfde verhaal. Ongeinteresseerde medewerker. HP support nog een keer benaderd, die hebben weer met hp store contact opgenomen en kunnen ook niets meer voor me doen. Nog steeds heb ik niets per email ontvangen en heb ik er weinig vertrouwen in. Ik zou HP niet aanraden aan mensen, alleen al om de klantenservice. Heel teleurstellend. Je zou verwachten dat ze er alles aan willen doen om een nieuwe laptop zo snel mogelijk te regelen.

Verzending

De volgende dag in huis. Doos van een hdmi kabel wel ingedeukt.

Klantenservice

Heel slecht, je moet veel zelf regelen en overal achteraan gaan. Ze doen niet wat ze zeggen en geven je verkeerde informatie. HP support lijkt ook apart te werken van hp store, dus daar heb je ook niets aan.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 06-04-2020 heb ik online een bestelling gedaan voor de volgende bestelling: HP Pavilion x360 Convertible Laptop PC 14-dh0001nd. De site is overzichtelijk waardoor de bestelling vlot verliep. Dankzij inlevering van mijn rentepunten kon ik ook nog eens de laptop aanschaffen met €50 korting.

Verzending

De bestelling werd ondanks deze rumoerige tijd snel geleverd. Na 2 dagen ontving ik de bestelling op 08-04-2020.
Helaas ontdekte ik al snel dat het product niet overeen kwam met hetgeen ik besteld had. Ik heb bewust gekozen voor Windows 10 home maar er bleek Windows 10 S te zijn geïnstalleerd op mijn laptop.
Tevens bleek het niet mogelijk 1 USB poort te gebruiken.
Hierover heb ik op 09-04-2020 meteen telefonisch contact opgenomen.
Op 10-04-2020 ontving ik via de mail de retour formulieren. Deze moesten helaas geprint worden. Aangezien ik geen printer bezit was ik genoodzaakt mijn huis te verlaten ondanks ik dit liever niet doe vanwege het corona virus. Eenmaal de benodigde papieren geprint te hebben is de laptop op 10-04-2020 meteen terug gestuurd. En toen bleef het lange tijd stil.

Klantenservice

Op 24-04-2020 heb ik zelf telefonisch contact met de klantenserice van HP opgenomen en contact gehad met medewerker C. Tijdens het gesprek gaf ik aan dat er niet naar mij toe gecommuniceerd is of het geretourneerde artikel in juiste orde ontvangen was en over de levering van het nieuwe artikel.
Volgens de medewerker gebeurde dit normaal wel en zou ik toevallig die week bericht van HP hierover ontvangen.
Uiteindelijk na opnieuw geen bericht o.i.d van HP te hebben ontvangen op 30-04-2020 opnieuw contact met de klantenservice opgenomen. Ook nu had ik opnieuw telefonisch contact met dezelfde medewerker. Ditmaal belde ik om de gehele bestelling te annuleren. Er werd mij totaal niet naar de reden gevraagd. En er was geen verklaring voor het gebrek aan communicatie en trage verzending ondanks ik bij de eerste levering mijn bestelling binnen 2 dagen binnen had.
Ik heb het verloop van dit proces als zeer teleurstellend ervaren aangezien ik in de eerste instantie zeer tevreden was met mijn aankoop en deze laptop graag wilde. Helaas verliep het door gebrek aan communicatie en de trage verzending anders dan gewenst waardoor ik nu ook mijn ING rente punten kwijt ben.

Beste Dani,

Erg vervelend om te horen dat het retourneren van de laptop niet is gegaan zoals gewenst en de klantenservice niet was wat je van HP kan verwachten.
Zou je mij het ordernummer van je bestelling kunnen doorgeven zodat we kunnen nagaan wat er mis is gegaan?
We zullen een nieuwe voucher van €50 euro toesturen ter vervanging van de ING rentepunten voucher.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
HP Online Store

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Slechte service. Printer besteld. DOA (Dead on arrival) Printer geleverd met een niet werkende setup cardrige. Slechte handeling.

Verzending

Printer besteld. DOA (Dead on arrival) Printer geleverd met een niet werkende setup cardrige.

Klantenservice

2 dagen heeft de helpdesk geprobeerd het op te lossen. De service desk medewerker geeft aan dat men niet de juist documentatie heeft om een OOBE reset uit te voeren. Vervolgens moet de hele printer terug omdat de setup cardrige het niet doet. Een andere nieuwe cardrige werkt niet, de printer moet de eerste keer opstarten met de setup cardrige die is gekoppeld aan de printer. Vervolgens krijg je naar 3 dagen een cash nummer voor het omruilen van de printer. Na 5 dagen wordt de printer opgehaald en niet omgeruild zoals afgesproken. De dag na het ophalen van de printer door DHL krijg ik instructies voor het omruilen van de printer met een retour label. Nu twee weken verder en nog steeds geen nieuwe printer. HP reageert ook niet op mijn mailtjes. Mailtje verzonden met ontvangst en lees bevestiging. Bevestig gekregen van de mailserver dat de mail is ontvangen en gelezen. Maar gewoon niet reageren. Helpdesk gebeld mailtjes zijn aangekomen maar Chico de HP-medewerker kon mij niet de status geven. Service desk kan ook niet vertellen of de retour verzonden printer was aangekomen bij HP. Zag wel dat printer op voorraad was. Volgens zou hij contact opnemen met de verantwoordelijke afdeling. En mij hier een bevestig van sturen via de mail dezelfde dag nog. Dit is weer niet gebeurt. Inmiddels 3 dagen verder nog steeds niks gehoord. Mijns inziens is dat HPl onbetrouwbaar over komt. Voor de vervanging van de rest van onze hardware toch maar op zoek naar een andere betrouwbare leverancier.

Beste Ray,

Vervelend op om te horen dat de behandeling van jouw DOA niet gegaan is zoals je van HP kan verwachten. Heb je voor mijn een SCEO ordernummer? Dan kan ik onze klantenservice vragen contact met je op te nemen.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
HP Online store

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Printer cartridge besteld. Na de betaling van iDEAL krijg ik een error pagina. Refreshen helpt niet. Geen order nummer, geen bevestigingmail, maar het geld is wel afgeschreven.

Als je probeert te bellen met de klantenservice service wordt er gemeld dat er door omstandigheden de telefoon niet beantwoord kan worden. Via de site kan je alleen met een account of order nummer klantenservice krijgen.

Dus geld weg?

Verzending

Niet geleverd, geen vestiging, geld wel afgeschreven van mijn bankrekening

Klantenservice

Telefoon wordt niet beantwoord, via de site onmogelijk om het juiste formulier of e-mailadres te vinden.

Best Phex,

Vervelend om te horen en dat is uiteraard niet wat je van ons kan verwachten. Zou je in een privebericht jou emailadres en/of telefoonnummer kunnen delen? Dan zal ik onze klantenservice vragen contact met je op te nemen.
Onze klantenservice is door de huidige omstandigheden erg druk. Ik verwacht wel dat ze vandaag weer gewoon bereikbaar zijn.

Met vriendelijke groet,
HP Online store

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Beoordeling gezien, maar toch Envy USB-c hub besteld tbv thuiswerken na eerdere prima ervaring met toetsenbord. Hub bleek zowel HP Elite x1012 als Elitebook 850 niet te herkennen en daarmee onbruikbaar voor gestelde doel te zijn.

Nu kan dat gebeuren, maar het gedoe om 't terug te sturen was episch. Drie keer moeten voordat retour kon worden geregistreerd. Meermaals per email moeten herinneren, twee verschillende retourprocedures, vage instrucities, na moeten bellen of retour daadwerkelijk ontvangen was.

Wellicht eenmalig, maar mocht je toch iets bestellen: hoop dat 't niet retour hoeft. Wel netjes dat het te retourneren artikel aan huis werd afgehaald!

Verzending

Snel geleverd, 's avonds besteld, de volgende ochtend in huis. Retour aan huis opgehaald.

Klantenservice

Onderlinge communicatie is beroerd, lijkt deels via VS/Mexico te lopen, werd verzocht om telefonisch afgesproken procedure meermaals nog per email te bevestigen (zou diegene ook doen, in de hoop dat verzoek eerder zou worden opgepakt).

Beste Optyl,

Bedankt voor de feedback.
Vervelend om te horen dat de retour procedure niet soepel is verlopen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
HP Online Store

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Product besteld, nooit geleverd. Indicatie was bezorging 1 werkdag en op voorraad. Helaas pas 5 dagen later een mail met warrige tekst dat de betaling niet gekoppeld kon worden en het geld dus terug gestort zou worden. Product was ook niet meer leverbaar. Geen mail na bestelling, geen bestelling ontvangen, geen account gegevens en activatie en geen factuur.

Verzending

Verzend informatie incorrect, laat melding gedaan van annuleren bestelling en niet direct geld terug overgemaakt.

Klantenservice

Enkel een late, vreemde en onsamenhangende mail. Geld was overigens gewoon afgeschreven dus betaling was voltrokken.

"Je bestelling is geannuleerd. Vaak is het zo dat het bij iDeal niet helemaal soepel verliep op het moment van bestellen, er wordt geen betalingskenmerk meegegeven aan het geld wat bij ons binnenkomt.

Daarom is het niet geluk om het geld te koppelen aan de bestelling. Omdat het product niet leverbaar is kunnen we het ook niet aan een nieuwe bestelling koppelen.

Er wordt een terugbetaling verwerkt.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,"

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Product besteld die de volgende werkdag geleverd zou worden. Ivm de corona crisis werd wel gemeld dat levering iets langer kon duren. Na 7 werkdagen is de bestelling nog niet geleverd en heb ik geen enkel bericht ontvangen. Klantenservice gebeld waar ik te horen kreeg dat de bestelling door HP is geannuleerd. Medewerker kon hiervan geen reden aangeven, laat staan een indicatie te geven wanneer het geld terug wordt gestort.

Klantenservice

Klantenservice kon geen informatie geven over een bestelling die door HP is geannuleerd. Kreeg het verzoek de bestelling opnieuw te plaatsen. Dit heb ik dus NIET gedaan.

Beste,

Heel erg vervelend om te horen dat we uw product niet hebben kunnen leveren. Mag ik vragen wat uw ordernummer is geweest? Dan kan ik nagaan wat er is misgegaan. Dit is niet hoe u het van HP kan verwachten.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
HP Online store

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Laptop en printer besteld bij de HP store aangezien ik hier studentenkorting krijg. De levertijd zou 5 tot 10 werkdagen zijn maar na 1 dag kreeg ik een mail dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Veel sneller dan verwacht, dat was alleen maar mooi.

Geen contact gehad met de klantenservice, dus daar heb ik niks over te zeggen.

Verzending

Bij de levering 2 aparte blauwe dozen gekregen, waarvan de doos van de printer echt enorm was, er konden met gemak nog 2 printers bij in. De lege ruimte was gevuld met zo'n 6 meter aan luchtzakjes. Beetje zonde.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Na mijn bestelling te hebben voltooid beloofde HP mijn product binnen 5-10 werkdagen te leveren. Na die 10 werkdagen stond op de website vermeld dat het nog 3 weken zou duren. Waardeloos dus.

Ik heb toen mijn bestelling geannuleerd, het kostte ze overigens 3 dagen om te antwoorden en stond er in de bevestiging dat de reden voor annulering was: het niet kunnen verifiëren van mijn gegevens.

Dramatische ervaring

Klantenservice

Reageerde pas na 3 dagen. En in de bevestiging stond foutieve informatie

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Na alle slechte reviews heb ik besloten mijn goede ervaring hier te delen. De website is duidelijk en fijn om onderling producten te vergelijken, dit vond ik erg fijn tijdens het vergelijken van de spectre x360. Wel geef ik de voorkeur aan NVME SSD ipv Optane SSD. Die laatste voelt toch wat stroperiger. Had graag gezien dat HP NVME op ook de top modellen toepaste.

Verzending

Verzending was naar verwachting, werd netjes per mail op de hoogte gesteld van de vorderingen. Geen bijzonderheden, dus uitstekend.

Klantenservice

Eerder voor een andere laptop (via bol gekocht) contact gehad met de klantenservice, een fan maakte geluid. In mijn ervaring was de klantenservice vriendelijk en attent. Dacht goed mee aan oplossing. Uiteindelijk via bol opgelost, maar vind het vermelden van mijn ervaring met de klantenservice hier wel waard.

Best FloiAM,

Wat leuk om te horen dat je een goede ervaring hebt met HP! Nog veel plezier van je nieuwe Spectre x360.

Met vriendelijke groet,
HP Online store

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Dure HP Spectre Folio 13‑ak0950nd besteld in December, 3 maanden terug., Normaal bijna 2500 euro nu met blackfrijday korting.. het duurde even voordat ik het in gebruik nam ivm bestellen van benodigde software en omzetten dossiers. Mooie laptop, was er blij mee.
Ontdekte tijdens een zoom-vergadering (ivmcorona) dat de microfoon het niet deed, verschillende dagen uren lang mbv hp helpdesk software geupdate en gecontroleerd zonder effect. Iemand zou langs komen om te repareren. Nu blijkt dat de laptop opgehaald moet worden en dat dat weken kan duren. Dat kan ik mij nu (met nu veel thuiswerken en telefonische vergaderingen) niet permitteren. Gisteren gevraagd of er een andere oplossing was. Moet nog teruggebeld worden, is niet gebeurd. Krijg ook geen mailtjes met bevestiging van wat er besproken is. Sinds vandaag is de laptop ook al >10x steeds na het opstarten gecrashed. Inmiddels al eerder >10 mensen aan de lijn gehad en daarbij vele uren in de wacht gestaan. Ben nu radeloos, wat te doen. schrijf deze beoordeling op een oude laptop.

Klantenservice

Sommige mensen waren behulp zaam en namen uren de tijd om alle software door te nemen (waar weinig mee aan de hand bleek) anderen waren ongeduldig en verboden verkeerd door. Zeer lange wachttijden. Probleem is nog niet opgelost alleen erger geworden. Ik wil graag geld terug.

Best Amulet,
Vervelend om te horen dat juist in deze situatie uw laptop gebreken vertoont. Heeft u voor mij een ordernummer en een case nummer van onze technische support? Dan kan ik de status van uw reparatie inzien.
Met vriendelijke groet,
HP Store

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling en aflevering ging goed. Product werkt na een maand niet meer volledig, maar HP vindt dat ik zelf maar een oplossing moet zoeken!

Verzending

De belofte dat het de volgende dag geleverd zal worden ging niet op, maar de dag daarna werd het wel geleverd.

Klantenservice

Een maand na aanschaf werkt het touchscreen niet meer van mijn chromebook. Via whatsapp contact met HP en die vinden dat het niet aan HP ligt, maar aan Chrome OS. Als er problemen zouden zijn met de hardware, dan zou het helemaal niet meer werken, dus het moet aan Chrome OS liggen.
De andere, identieke, chromebook had ook dit probleem, maar dit kon worden opgelost met een powerwash. Bij mijn chromebook werkt dit niet, dus lijkt me dat er toch iets mis is met de hardware.
Aangezien het hier om een product van €650,- gaat, laat ik het er natuurlijk niet bij zitten! Ik heb nota bene 1 jaar haal- en brengservice, dus hoe moeilijk kan het zijn?

Beste Rokil,

Vervelend om te horen dat je Chromebook niet naar verwachting is. Zou je jou ordernummer en eventueel case nummer kunnen doorgeven? Dan kan ik nakijken wat er is gebeurd.

Met vriendelijke groet,
HP Online store team

1 2 3 4 5

Scorekaart voor HP Store

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True