€ 71,95

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Grijns 23 augustus 2021 Product gekocht

TP-Link AC2600 Wi-Fi Range Extender RE650

Ik heb de RE650 ingesteld als access point met een 1Gbit bedraade backhaul. De RE650 werkt prima en is goed in te stellen.

Pluspunten

• Goede stignaal sterkte
  • Geen app nodig om in te stellen
  • Zelf in te stellen nacht modus

Minpunten

• Kan ander stopcontact deels blokkeren

Beheerbaarheid Score: 5

SwanSong 29 januari 2018 Product gekocht

Aardig AP met middelmatig bereik

Pluspunten

• Snel geconfigureerd als Access Point
  • Redelijk mooi en solide design
  • Duidelijke web-interface

Minpunten

• Bereik valt tegen
  • Overlapt tweede stopcontact
  • Snelheid niet constant

Beheerbaarheid Score: 4

bluf98 14 december 2017 Product gekocht

TP-Link AC2600 Wi-Fi Range Extender RE650

Goede eenvoudig in te stellen Access Point/ range extender met basale routing ambitie.

Pluspunten

• compact, makkelijk onzichtbaar weg te werken
  • opvallend snel
  • overzichtelijke UI en robuust ontwerp
  • goed bereik ook door gewapend beton
  • AP en range extender modi
  • 1x RJ45 aansluiting
  • regelmatig firmware updates
  • DFS (Dynamic Frequency Selection)

Minpunten

• parental control beperkt

Beheerbaarheid Score: 4

typewriterNewbie 6 juli 2020 Product gekocht

TP-Link AC2600 Wi-Fi Range Extender RE650

Goed apparaat, doet wat het belooft: het wifi bereik uitbreiden. WPS werkte bij mij niet, maar door gewoon de handleiding te volgen was de configuratie zo gepiept. Nadeel vind ik wel de ingebouwde 220V stekker, maar het werkt prima dat is het belangrijkste.

Pluspunten

• Goede performance
  • LEDs kunnen uitgeschakeld worden
  • Ziet er robuust uit

Minpunten

• WPS werkt niet met Ziggo router

PMast 2 juni 2020 Product gekocht

TP-Link AC2600 Wi-Fi Range Extender RE650

Dit product gekocht om WiFi bereik in mijn achtertuin te verbeteren en daar is dit apparaat erg goed in. Het instellen is makkelijk en het bereik en snelheid zijn beter dan ik had verwacht.

Pluspunten

• Snel geconfigureerd
  • Goed bereik
  • Duidelijke interface

Minpunten

• Hoge prijs
  • Aan de grote kant

GFoAP 3 oktober 2017 Product gekocht

TP-Link AC2600 Wi-Fi Range Extender RE650

Super apparaat, had niet gedacht dat ik met één access point het hele huis zou bereiken, boven verwachting.

Pluspunten

• Super apparaat
  • makkelijke installatie
  • Werkt ook als access point
  • Past prima in mijn inbouw stopcontacten, met oplader er naast
  • groot bereik
  • hoge snelheid
  • App voor iOS werkt prettig
  • lampjes uit te schakelen

Minpunten

• nvt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link AC2600 Wi-Fi Range Extender RE650?