Digitotaal

Gebruikers over webshop Digitotaal

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

In de avond bestelling geplaatst bij betaling ging er wat fout, de volgende dag wilde ik betalen maar was de prijs verhoogd. Toch voor de lagere prijs ontvangen.
Snelle en vriendelijke service.

Snelle levering

Vriendelijk en behulpzaam

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bij het bestellen moet je jezelf koppelen aan een vestiging dat jouw aanspreekpunt wordt voor jouw bestelling. Hier kon ik alleen een vestiging selecteren dat ver weg was en niet de dichtstbijzijnde vestiging.
Het bestellen verliep verder prima en ontving een bevestigingsmail (komt standaard in ongewenste e-mail in Hotmail) zonder bijlage met factuur/bestelgegevens, alleen een ordernummer. In de mail staat dat je een mail ontvangt zodra de bestelling is verzonden. Deze mail nooit ontvangen (ook niet in de ongewenste e-mail) en de orderstatus op de website bleef onveranderd. Telefonisch contact is onmogelijk en op mail wordt niet gereageerd. Gelukkig is het pakketje wel gearriveerd, maar voor mij geen bestelling meer bij Digitotaal als contact bij problemen onmogelijk is.

Verzending

Het pakketje is verzonden, maar communicatie over de status van de verzending blijft uit. Ook de orderstatus op de website geeft niets aan over de verzending.

Klantenservice

Bedrijf is telefonisch een hele ochtend niet bereikbaar, de telefoon wordt simpelweg niet opgenomen. Ook op de verzonden e-mail is nooit een reactie gekomen (zowel naar het hoofdadres als naar het vestigingsadres).

Verzending: Score: 4

Algemeen

De bestelling ging vlot en het bestelproces ging vlekkeloos. De prijzen zijn eerlijk en de bestelling is op de beloofde bezorgdatum aangekomen. Ook is het product in goede staat aangekomen.

Verzending

De bestelling ging soepel, alleen verzend Digitotaal d.m.v. DPD, dus verwacht niet dat de bezorger bij je buren aanklopt om het pakketje daar af te leveren (dit kan een voor- of nadeel zijn). Wel leveren ze het bij een dichtsbijzijnde pick-up point af, dus de kans dat je hem alsnog ergens kan ophalen is aanwezig.

Klantenservice: Score: 4

Ik ben prima, snel en goed geholpen. Ook snelle levering, volgende dag al. Het notebook werkt prima na het uitpakken.

Algemeen

Prima webshop. Bestelling gemakkelijk geplaatst en levering keurig verpakt de volgende dag ontvangen. Voordeel vind ik ook dat je bij een van de winkels bij je in de buurt terecht kunt voor vragen e.d.

Verzending

`s Avonds mijn bestelling geplaatst. Het pakket werd de volgende dag keurig volgens afspraak geleverd. Via mail werd ik op de hoogte gehouden van het verzendproces.

Algemeen

Goede prijs. Mailtje gestuurd met een korte vraag en deze werd duidelijk en snel beantwoord.

Verzending

Verzending was keurig op tijd, ik heb alleen geen T&T ontvangen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Aangezien zij de goedkoopste waren die de Raspberry pi 3 aanbieden deze keer Digitotaal gebruikt. Beetje simpel oogende website echter wel effectief. Men krijgt geen mail met een bestel nummer in je mailbox n.a.v. de aankoop. dit is de pakbon die tevens de kassabon is. Wat wel weer vreemd is is dat de pakbon een andere naam is dan Digitotaal.

Verzending

Verzonden in een veels te grote doos met te weinig beschermende folie waardoor de Raspberry pi3 rond slingert in de doos. Ook de Raspberry pi 3 is doa ivm een niet werkende ethernet poort. echter retourneren is momenteel niet mogelijk via de site om dat deze simpelweg aangeeft pagina niet gevonden.

Klantenservice

Retourneren op de site is onmogelijk, De pagina waarnaar je gelinkt wordt bestaat niet. Ik wacht na een week nog steeds op een antwoord via twee keer het contact formulier ingevuld te hebben en ook een keer apart een email te hebben gestuurd. Je zou haast denken dat het een SCAM is?

Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Vriendelijke verkopers, assortiment is klein in de winkel maar kunnen wel veel bestellen bij hun leverancier.

Verzending

Kon de bestelling volgende dag ophalen in Ter Aar.

Klantenservice

Mycom had wat financiŽle problemen, en ik had een defecte headset, ze konden echter niets voor mij doen omdat de leveranciers niets leverden. Hierna naar digitotaal gegaan en boden mij aan om deze headset aan te melden bij RMA, daarnaast bestelden zij mijn gewenste headset, welke de volgende dag beschikbaar was! TOP!

Scorekaart voor Digitotaal

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie