Digitotaal

477 producten en 504 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Digitotaal

Review toevoegen

Klantenservice:

Ik ben prima, snel en goed geholpen. Ook snelle levering, volgende dag al. Het notebook werkt prima na het uitpakken.

Algemeen

Prima webshop. Bestelling gemakkelijk geplaatst en levering keurig verpakt de volgende dag ontvangen. Voordeel vind ik ook dat je bij een van de winkels bij je in de buurt terecht kunt voor vragen e.d.

Verzending

`s Avonds mijn bestelling geplaatst. Het pakket werd de volgende dag keurig volgens afspraak geleverd. Via mail werd ik op de hoogte gehouden van het verzendproces.

Algemeen

Goede prijs. Mailtje gestuurd met een korte vraag en deze werd duidelijk en snel beantwoord.

Verzending

Verzending was keurig op tijd, ik heb alleen geen T&T ontvangen.

Algemeen

Aangezien zij de goedkoopste waren die de Raspberry pi 3 aanbieden deze keer Digitotaal gebruikt. Beetje simpel oogende website echter wel effectief. Men krijgt geen mail met een bestel nummer in je mailbox n.a.v. de aankoop. dit is de pakbon die tevens de kassabon is. Wat wel weer vreemd is is dat de pakbon een andere naam is dan Digitotaal.

Verzending

Verzonden in een veels te grote doos met te weinig beschermende folie waardoor de Raspberry pi3 rond slingert in de doos. Ook de Raspberry pi 3 is doa ivm een niet werkende ethernet poort. echter retourneren is momenteel niet mogelijk via de site om dat deze simpelweg aangeeft pagina niet gevonden.

Klantenservice

Retourneren op de site is onmogelijk, De pagina waarnaar je gelinkt wordt bestaat niet. Ik wacht na een week nog steeds op een antwoord via twee keer het contact formulier ingevuld te hebben en ook een keer apart een email te hebben gestuurd. Je zou haast denken dat het een SCAM is?

Algemeen

Vriendelijke verkopers, assortiment is klein in de winkel maar kunnen wel veel bestellen bij hun leverancier.

Verzending

Kon de bestelling volgende dag ophalen in Ter Aar.

Klantenservice

Mycom had wat financiŽle problemen, en ik had een defecte headset, ze konden echter niets voor mij doen omdat de leveranciers niets leverden. Hierna naar digitotaal gegaan en boden mij aan om deze headset aan te melden bij RMA, daarnaast bestelden zij mijn gewenste headset, welke de volgende dag beschikbaar was! TOP!

Scorekaart voor Digitotaal

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie