×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Digitotaal

559 producten en 630 uitvoeringen

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:

Ik ben prima, snel en goed geholpen. Ook snelle levering, volgende dag al. Het notebook werkt prima na het uitpakken.

Scorekaart voor Digitotaal

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie