Digitotaal

347 producten en 373 uitvoeringen
Wij zijn Digitotaal
Digitotaal is een betrouwbare leverancier met ruim 50 lokale en betrouwbare ICT partners in Nederland. Als Nederlandse ICT leverancier leveren wij IT- producten en IT-diensten voor zowel klein zakelijk, MKB als consumenten. Alles rondom jouw ICT is eenvoudig en snel online te bestellen. Daarnaast heb jij de mogelijkheid om dit thuis te laten bezorgen, of zonder extra kosten af te halen bij uw Digitotaal partner.

Zakelijk
Jouw uitdaging is onze drijfveer. Als zakelijke klant ben jij bij ons aan het juiste adres. Wij begrijpen dat je als ondernemer niet altijd weet waar jouw behoeften liggen of dat je jezelf of je onderneming wilt ontzorgen. Of het nou gaat om hardware, diensten of een totaal oplossing, onze ICT specialisten staan klaar om jou van persoonlijk en op maat advies te voorzien om uiteindelijk met een oplossing te komen.

Kies Digitotaal!
  • Onze klanten waarderen ons met een 8.8! Bezoek Trustpilot!
  • Eigen serviceafdeling voor o.a. configuratie, installatie, diagnose en reparatie
  • Een lokaal aanspreekpunt voor advies tot en met implementatie
  • Ruim 50 Digitotaal filialen met deskundig advies voor ZZP, MKB en consumenten
  • Veilig en eenvoudig betalen via iDeal of pinnen in onze winkels
  • Breed assortiment (voor de zakelijke markt)
  • Super snelle levering. Op werkdagen voor 21:00 besteld, dezelfde dag verzonden

Service
Je hebt een product aangeschaft maar functioneert niet naar behoren? Elke Digitotaal partner beschikt over een eigen serviceafdeling. Dit wil zeggen dat dit ons in staat stelt om reparaties, retouren en defecte producten snel en efficiŽnt af te handelen.

Onze technische dienst staat altijd voor u klaar. Al onze vestigingen beschikken over een eigen technische dienst waardoor we diensten als assemblage, diagnose en reparaties kunnen uitvoeren.

Persoonlijk advies? Neem contact op met jouw dichtstbijzijnde Digitotaal filiaal of e-mail info@digitotaal.nl

Scorekaart voor Digitotaal

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 373 producten
Prijsindex Nederland 100,5 (0,5% boven gemiddeld)