Assassin's Creed Valhalla-uitbreiding Dawn of Ragnarök komt 10 maart uit

Ubisoft heeft een nieuwe verhaaluitbreiding aangekondigd voor Assassin's Creed Valhalla. In Dawn of Ragnarök spelen gamers als de Noorse god Odin. De uitbreiding verschijnt op 10 maart 2022.

Ubisoft meldt in een persbericht dat de Dawn of Ragnarök-dlc 'meer dan 35 uur' aan gameplay bevat. In de uitbreiding drinkt Assassin's Creed Valhalla-hoofdpersoon Eivor een drankje, waarna hij of zij een visioen krijgt. In dat visioen wordt Eivor de Noorse god Odin. Spelers gaan vervolgens op zoek naar Baldr, de zoon van Odin. De dlc speelt zich deels af in het Svartalfheim, een dwergenrijk dat onder invasie ligt. Dat gebeurt tijdens Ragnarök, een mythologische gebeurtenis die de ondergang van de goden omvat. Er worden verder verschillende nieuwe vijanden geïntroduceerd. Het dlc-pakket verschijnt op 10 maart voor alle platforms.

Verder introduceert Ubisoft Assassin's Creed Crossover Stories. Dat is een serie met twee verhalen, die uitleggen hoe de hoofdpersonages van Assassin's Creed Valhalla en Assassin's Creed Odyssey met elkaar zijn verbonden. Daarin worden twee nieuwe eilanden geïntroduceerd. Een van de verhalen wordt gratis speelbaar in Assassin's Creed Odyssey, en de andere wordt gratis toegevoegd aan Assassin's Creed Valhalla. Beide verhalen verschijnen op dinsdag 14 december.

Door Daan van Monsjou

Redacteur

13-12-2021 • 18:21

54 Linkedin

Lees meer

Reacties (54)

54
54
33
4
0
16
Wijzig sortering
Ik vind het een geweldig spel maar verveelt snel.
Alles is gewoon te makkelijk. Zelfs met enorm veel vijanden is alles makkelijk.

Ze moeten volgende keer een echte RPG ervan maken met een echte moeilijkheidsgraad.
Maar het is juist makkelijker doordat ze meer de RPG-kant op zijn gegaan. Combat is nog enigszins interessant als je gewoon in je juten zak rondloopt, zodat je wel een beetje moet ontwijken en parryen, maar als je een end-game gear set hebt dan is er totaal niks meer aan.

Hoe dan ook zijn de AC spellen gewoon steeds meer mainstream aan het worden, en hoewel ze bij Unity een beetje een poging hebben gedaan om combat weer wat lastiger te maken gaat dat zeker weten nooit meer terugkomen, het is geen Souls game.
Ik denk niet dat het veel met RPG te maken heeft, maar met de vernadering in de principes van het spel, nu is het helemaal de opdeling in gebieden en het aantal sidemissies, zoals far cry. In AC was je vroeger ook snel veel te sterk. AC2 en de opvolgers gingen vooral over het verhaal, sluipen en routes vinden door een stad, maar de gevechten waren niet erg moeilijk, tenzij je in je eentje een grote groep soldaten tegelijk probeert te verslaan. De moeilijke levels zaten gewoon slim in elkaar, je moest even nadenken hoe je iedereen kon omleggen zonder gespot te worden. Langzamerhand is dat stealth element helemaal verdwenen en nu is het alleen maar vechten, maar als je in een regio alles doet ben je al meer dan sterk genoeg voor de volgende regio die je vrijspeelt. Dat systeem is niet heel goed uitgebalanceerd vind ik. Ik heb de laatste zo gespeeld dat ik steeds een klooster in mijn eentje deed door iedereen te snipen, en pas op het laatst de raid beginnen.
AC1 was je niet snel veel te sterk, dat is wat mij betreft nog altijd het meest uitdagende spel qua combat omdat je écht zelf in de hand hebt hoe snel je klaar bent en ze niet steeds hogere bergen enemies op je afsturen omdat het allemaal niet meer uitmaakt.

Ik zou zelf ook liever terug naar die playstyle willen, meer focus op stealth en echt het gevoel dat je 'hidden in plain sight' bent, in plaats van gewoon standaard hack n slash.

Mooiste missie van de gehele AC serie wat dat betreft vind ik de dokter in AC 1, waar je echt in de balken die het dak van z'n hutje omhoog houden kan klimmen om zo ongezien bij 'm te komen, en daarna weer ongezien weg te komen. Sommige missies in Cappadocio in Revelations, de Notre Dame missie in Unity en die missie met die bankier in Syndicate hadden een beetje datzelfde gevoel, en dat is gewoon helemaal super en echt in dezelfde sfeer/geest als de Creed.

Ik vind het helemaal jammer dat ze steeds verder van de Creed af dwalen. Logisch dat Kassandra geen assassin was, want die waren er nog helemaal niet en heel Odyssey is juist een voorloper ervan. Daarna Bayek ook niet echt, maar die was wel al 'in de business' en Aya was eigenlijk de eerste echte assassin, maar de spellen spelen gewoon heel anders dan ik gehoopt had.
Ik had bij Eivor meer het gevoel van het eerste stukje van AC3 (wanneer je Haytham speelt) of heel AC4 verwacht, waar je wel echt gebruik maakt van de samenwerking met de assassins die je tegenkomt/je eigen skills, maar dan een beetje een spinoff. AC Valhalla is wat mij betreft een supervet spel, maar het heeft gewoon geen reet met de Assassin's Creed te maken, behalve dat je Hytham en Loki ik bedoel Basim tegenkomt en een hidden blade krijgt.
Voor mij was AC2 het absolute hoogtepunt, ik kwam niet door AC1 heen, je hebt gelijk dat dit moeilijk was! Ezio is een van de boeienste characters van de serie denk ik wat ontwikkeling betreft, van puber naar oudere en wijzere man, beetje beschadigd. Dat mis ik ook in de latere AC's, Bayek, Kassandra, Eivor etc hebben gewoon niet die development, zijn hetzelfde aan het begin en aan het eind (Valhalla is een beetje beter). Een goed verhaal maakt heel veel goed, kijk maar naar de Mass Effect trilogy. Dat gezegd heb ik alle verhalen met veel plezier gespeeld (behalve AC3, daar vond ik geen zak aan).
Bijna helemaal met je eens -- het enige minimale puntje is dat ik Bayek een ei vond, maar hem (uiteindelijk) wel een goeie character development vond hebben. 't Zelfde geldt voor Connor (AC3) -- een arrogante snotaap die uiteindelijk wel redelijk tot goed opdroogt. Dat is uiteindelijk natuurlijk ook AC2-light (want ook Ezio begint als een beetje een bralkwal, maar heeft inderdaad een hele --voor mij, vanwege zijn avonturen èn zijn overlijden in-game, best wel emotionele-- karakterboog.

Eigenlijk zijn alle voor mij goede AC games gebouwd op verlies. Altaïr, Ezio, Connor, Edward, Arno, Bayek...Ugh, the feels... ; )

Open-world vind ik heel gaaf, begrijp me niet verkeerd, maar de echte stealth zoals in AC1 en de AC2's was voor mij toch beter, anders, 'meer uniek' (taalkundig totaal gestoord, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel).
lol, helemaal met je eens. off topic: vroeger veel Thief 1 en 2 gespeeld, briljante games. Daar verloor je altijd als je echt ging knokken en was stealth de enige manier om het doel te halen. Als er ooit een remake komt koop ik die meteen (thief 3 was een lachertje)

[Reactie gewijzigd door tw_gotcha op 15 december 2021 15:49]

Ik heb Thief 1 en 2 wel in mijn Steam library staan, maar nooit echt gespeeld (er zijn nog 300+ nog niet gespeelde games). Misschien toch maar eens oppakken dan... Thanks!
wel echt een dos game. ook met sniper elite heb ik dezelfde vibes maar dan natuurlijk snipen van een afstand als je dat leuk vindt.
Mensen die dit zeggen op een game met verschillende moeilijksheidgraden snap ik nooit
Dit dus. Zet dan gewoon maximaal alles omhoog. Misschien ben je dan nog steeds goed in het spel maar lijkt me niet dat het heel gemakkelijk is.
Zelf geen AC gespeeld, maar ik ga er een beetje van uit dat dit het type spel is waar het enige wat wordt veranderd met difficulty settings de hp/damage van de vijanden is.

Wat voor mij persoonlijk het spel niet echt moeilijker maakt, betekend alleen dat je iets voorzichtiger moet spelen als je nog niet goed dingen kan ontwijken. (En het spel dus net zo makkelijk blijft als je dat al onder de knie hebt, hooguit dat de battles langer duren)
Snap dus prima waarom difficulty settings op max zetten niet veel helpt voor mensen met dit probleem
ik speel het spel ook, maar het is per gebied herhaling op herhaling en dat is ook typisch een ubisoft game. Far cry, The Division , Ghost recon zijn allemaal op de zelfde lees gebaseerd
Dit, alles is superb in de game maar ik speel difficulty op hard en vanaf je wat goede skills begint te unlocken met legendary upgraded weapons en extra runes op je gear ben je basically onsterfelijk..

Sterkere npc's lijken ook niet mee te scalen met je lvl.

[Reactie gewijzigd door Ghost Ops op 14 december 2021 10:50]

Ik vind het een geweldig spel maar verveelt snel.
Alles is gewoon te makkelijk. Zelfs met enorm veel vijanden is alles makkelijk.
Inderdaad… maar de bedoeling van de makers is waarschijnlijk dat ze jou tot moordenaar wil opleiden of maken…. Vandaar "Assassins"… (donder geluid) :')
Kijk niet zo geschokt :P

[Reactie gewijzigd door Dark Angel 58 op 13 december 2021 23:02]

is bekend of je deze DLC gratis kunt downloaden als je de season pass hebt?
Volgens mij moet er een 2de season pass voor worden aangeschaft.

edit: of de DLC los kopen

[Reactie gewijzigd door PK-1990 op 13 december 2021 22:52]

Ben bang van niet, kost 40 euro.
Ik heb de seasonpass en krijg gewoon "pre-order now" in mijn menuscherm te zien.
p.s.
Gelukkig had ik AC Valhalla gratis bij mijn AMD 3950X uit Duitsland.

[Reactie gewijzigd door MadButcher op 13 december 2021 21:32]

Anoniem: 1648530
13 december 2021 19:25
Wordt weer 40€ tikken naar n dlc die dus niet naar de seasonpass included wordt?
Wat is zo'n season pass dan nog waard? Dan duwen ze een grote DLC gewoon naar een volgende season, mag je opnieuw lappen. Je weet niet of er een DLC gaat komen, je weet niet hoe veel, hoe groot en er zit een tijdslimiet aan... maar men verwacht wel dat er vooraf season passes worden afgenomen.
Daarom heet het ook season pass 🤣
Ja okee fair enough, het zit in de naam ;)

Maar in de basis staat er dus niets concreets tegenover het aanschaffen ervan. Als er binnen die season een DLC uit komt, krijg je die. Dat is volledig in handen van de uitgever. Beetje vertraging bij de ontwikkeling, beetje uitstellen en *hop* nieuwe season.
Maar Ubisoft is juist duidelijk erin. Vergeet niet dat ze altijd een roadmap maken. Kunnen juist vele uitgevers van leren. Je weet dus tenminste bij Ubisoft wat je krijgt in de season pass. Tenminste dat deden ze wel goed bij valhalla. Andere games weet ik zo even niet.

[Reactie gewijzigd door MissMe NL op 14 december 2021 16:16]

Anoniem: 421923
13 december 2021 18:30
ik denk dat er 'Baldr' bedoeld wordt, niet 'Badr'.

https://en.wikipedia.org/wiki/Baldr

Maar uiteraard weer Odin. Met een drankje. Logisch maar na een paar keer wordt het wel saai ja.

Als ze het inhoudelijke verhaal verder maar goed voor elkaar hadden.
In Jotunheim was het aan het eind een verrassing toen ik me verdiepte in wat ik nu eigenlijk gespeeld had. Mindfuck ten top!

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 421923 op 13 december 2021 18:31]

Ik denk dat er 'Baldr' bedoeld wordt, niet 'Badr'.
Dit klopt, typfoutje van mijn kant. Ik heb het direct aangepast, thanks :)
Ik pas er voor, ben er een beetje klaar mee. Heb alles al gedaan, uitgespeeld en verzameld. Als ik dan toch moet lappen, dan voor iets anders
Noem het gewoon Vikings of Ragnarok.. Dit heeft niets meer met Assassin's te maken.. Mja verkoopt beter he met zo'n naam.
Anoniem: 421923
@miknic13 december 2021 19:02
het onderliggende verhaal borduurt nog steeds voort op de early games.
Dat de hoofdpersonen een andere dimensie hebben gekregen wil niet zeggen dat het geen assassin's creed meer is.
De assassins komen er nog steeds in voor. Dat Eivor zich niet volledig richt op de creed wil niet zeggen dat die andere twee niet tot de orde behoren en dat Eivor niet het verhaal tegenkomt.

Ik begrijp de klacht, maar het verhaal is de assassin-core ontgroeid maar wijkt verder niet veel af van AC2 of 3 qua raakvlakken van het diepere verhaal.

[Reactie gewijzigd door Anoniem: 421923 op 13 december 2021 19:03]

In Assassins Creed verwacht je toch dat je met een Assassin mag spelen.. Dit was de laatste 2 games niet het geval... Het verhaal snap ik, maar de magie is weg..
Dan heb jij duidelijk Odyssey niet gespeeld. Ik zou zeggen, probeer het eens eerst. Ik kan je zelfs mijn Assassin build geven, inclusief de set die ik draag wat er voor zorgt dat ik zelfs mercenaries kan assassinaten, laat staan normale personen.
De core gameplay bij assassin's creed was sluipen en sluipmoorden uitvoeren. Niet eerst een bepaald level met je character zijn voordat je een kill kan uitvoeren. Dit heeft echt niks meer met assassin's creed te maken. Voor mij was unity de laatste echte assassin's creed.
Ben het met je eens, ben een paar weken geleden begonnen met Vikings, en hoewel het geen slecht spel is, mis ik het hele AC gevoel en heeft dit voor mij niets meer nodig met de AC serie.
Het verhaal gaat er inderdaad steeds verder van af. Ik ben wat laat in de AC reeks gestapt, meteen lekker door kon spelen, maar toch ook snel de link met de eerste games kwijt raakte.

De verhaallijn wordt wel steeds vager, die link steeds dunner. Het gaat met de laatste twee games meer richting spullen verzamelen, levelen en alles in elkaar hakken wat je tegen komt. Niks sluipen, moorden, verstoppen en hopen dat niemand je vindt, wat het geheel nou juist een stuk spannender maakte.

Ah well... het geld zit in het grote publiek, dus hoe meer games er in een serie voorbij komen, hoe meer die op zal gaan in de massa.
Wat jij zegt is gewoon letterlijk niet waar. Als je een fort doet, en je laat een lichaam liggen, wordt die ontdekt, en roepen ze versterking op. Meestal komt er dan zelfs een sterke mercenary, waardoor het heel moeilijk wordt om alles nog te doen. Ik snap echt niet welk spel jij het over hebt.
En maakt dat dan uit? In Vikings loop ik gewoon elk fort binnen en mep ik alles en iedereen in elkaar alsof het niks is. Feit dat dat gaat, is waar het hier over gaat volgens mij.
Stealth is een optie geworden, iets dat je eventueel kan doen als je het leuk vindt, maar het is al lang de "core" niet meer.
Wat ik zeg is gewoon hoe ik de spellen heb ervaren. Wellicht speel jij 'm op een hogere moeilijkheidsgraad, of hebben we een andere speelstijl. Ik ben een completionist, dus heb elk hoekje gezien (en dus elk wapen, stuk armor en puntje xp verzameld) voor ik verder ga.

In de eerdere spellen in de reeks moest ik echt geregeld missies helemaal opnieuw starten omdat ik een verkeerde keuze had gemaakt, echt niet weg kon komen etc. Daar word je voorzichtiger van.

Dat is het stukje wat ik mis in de latere spellen. Natuurlijk heeft het achterlaten van een lichaam gevolgen, maar de impact daarvan vond ik niet zo heel schokkend. Iets lastiger, soit.
Klopt niet helemaal. In deel 2 kon je ook niet meteen in het begin naar Venetië gaan om iemand te vermoorden. Je moet ook eerst progressen door het eerste gebied. Wat is dan het verschil met de huidige delen? Je bent in een gebied, en je kan daar gewoon alles doen. Het is duidelijk dat de mensen die het meeste kritiek hebben op de game het niet langer dan een uurtje gespeeld hebben waarschijnlijk. Beetje vreemd, want de dingen die jullie zeggen zijn gewoon niet waar.

[Reactie gewijzigd door Borgia op 14 december 2021 05:25]

Het lijkt eerder dat je zelf assassin's creed odyssey niet hebt gespeeld. Ik heb ze overigens wel allemaal gespeeld, maar mijn opmerking klopt voor 100%. Als je niet weet dat er rpg elementen in zitten en dat je hogere level enemies niet kan doden, dan heb je naar mijn mening de games niet gespeeld:

Odyssey:
Remember that assassinations and unarmed strikes can end with success only when your enemy isn't much stronger than your character. You can check that by observing an enemy's health bar. Your attack won't kill or knock down an enemy instantly when only part of their health bar has a different color

[Reactie gewijzigd door Ghost babel op 14 december 2021 08:48]

Dat hangt er dan ook maar juist vanaf of je de optie one-hit kill assassination op zet of niet. Als je het spel wil spelen als echte assassin en dan deze optie aanvinkt kan je een heel fort uitmoorden zonder dat je in een melee gevecht terecht komt. Ik heb elke AC gespeeld die er is, en ik vind ook dat het spelen als sluipmoordenaar steeds meer en meer een optie is ipv de core van het spel, maar als je wil (en dit is voor mij het geval) kan je door heel Valhalla uit als assassin. Dit was bij Origins en Odyssey niet het geval omdat je daar wel vaak een kapitein van een fort oid niet in 1x kon doden en dan nog een stukje melee combat moest doen. Naar mijn mening is het in Valhalla beter gedaan, zodat mensen die dat willen wel volledig als sluipmoordenaar door het leven kunnen gaan.
Het gaat er om dat hetgene wat jij nu aangeeft over origins en odyssey wordt ontkent door @Borgia hierboven. Dat is een beetje vreemd, wat het is een feit dat er een level progression systeem in die games zit en dat je een bepaald level moet zijn voordat je een silent kill kan doen.

In Valhalla is dat veranderd, maar het feit blijft dat die game niet zo bedoeld is, dat geven ze ook zelf aan als je de optie aanvinkt:
Please note that by choosing this option, you are not playing the game as it was intented to be experienced

[Reactie gewijzigd door Ghost babel op 14 december 2021 09:22]

Nee, jij negeert mijn bericht gewoon en zegt vervolgens dat wat ik zeg niet waar is. Laat mij zien dan, welk gebied in Odyssey kom je missies tegen die ver boven je level zijn? Bijv in welk level 20 gebied kom je level 30 vijanden tegen dan? Laat maar een screenshot zien, ik ben zeer benieuwd. Dit is exact zoals het in AC 2 was, je maakt eerst een gebied af voordat je naar een ander gebied kan gaan. Tenminste, als je die optie aan hebt staan.

[Reactie gewijzigd door Borgia op 14 december 2021 11:03]

In assassin's creed 2 waren er gebieden waar je niet kon komen. Dat was het einde van de herinnering waar je in zat. Dus je zat in een deel van de game, maar in dat deel van de game kon je gewoon iedereen stealth killen. Bij Assassin's creed odyssey moet je dus eerst een bepaald level zijn voordat je bepaalde vijanden kan doden. Dat is gewoon een grind die ze hebben toegevoegd, dit staat ook in alle reviews van de game, dus het is een beetje vreemd dat je beweert dat dit niet in deze games zit....

is toch heel duidelijk dat dit in Assassin's creed odyssey zit:

https://www.youtube.com/watch?v=AuJ3bgooWps

In assassin's creed 2 zit dit niet:

https://www.youtube.com/watch?v=3ffZ09DD38U

Ben heel benieuwd waar dit dan volgens jou in assassin's creed 2 zit.

Maar goed, ik hoef jou ook niet te overtuigen. Als jij het leuke games vindt prima. Maar voor mij is assassin's creed geëindigd bij unity.

[Reactie gewijzigd door Ghost babel op 14 december 2021 12:21]

Helemaal correct, maar van die notification heb ik mij dan ook geen hol aangetrokken. Ik wil een AC spelen zoals origineel bedoeld, als assassin dus :)
Ik heb duidelijk wel Odyssey gespeeld. In nota bene de DLC kwam een daadwerkelijke Assassin voor genaamd Darius. Maar zelf speelde je er niet mee. En ja ik weet Kassandra/Alexios is de voorouder van Aya. Waar Ubisoft het zelfs nog bij het eindfilmpje van die DLC weet te verkloten door te laten zien dat in de tussentijd de Piramides en de Sfinx gebouwd werden, terwijl die er al 2,500 jaar stonden. En ook de gameplay was bar slecht. Eigenlijk iedere missie die je speelde, ga naar dat kamp, zoek dit item of vermoord die en die en reis weer 3000m terug om je nietszeggende beloning op te halen. Maar meestal dood je toch iedereen in dat kamp om die 100% te halen. Ook vond ik Alexios/Kassandra een lege huls, zat totaal geen karakter in en toonde geen emoties. En die twee hadden zoveel kracht dat het net aanvoelde of je met 1 of andere halfgod aan het spelen was.
Ik ben het toch wel met je eens, het waren geen bijzondere karakters, en de krachten van je speer waren enorm inderdaad. Ik doelde meer op de gameplay, en heb denk ik jou verward met de mensen die beweren dat je geen assassin kan zijn in de nieuwere delen. Mijn fout!
Leuke game maar mijn pc versie is sinds update 1.4.0 is het een flink stuk achteruit gegaan wat betreft stabiliteit en laadtijden. Het lijkt er op dat ze voor 1.4.1 die ergens deze week beschikbaar zou moeten zijn een complete herstructurering gaan doen. Daarvoor moet je de game compleet opnieuw downloaden... Hopen dat dat de boel weer een beetje speelbaar maakt.
Zitten mensen er echt op te wachten? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Bij deze koop ik niets meer van Ubisoft wat jonger dan 3 jaar is en wat meer dan 30€ kost want vorige week de zogenaamde Ultimate edition van 120€ voor iets van 70€ in de aanbieding gekocht en nu weer een DLC erbij voor 40€ zou normaal gesproken op 160€ totaal uitkomen 8)7 heb het opgezocht en Dawn of ragnarok valt buiten de Ultimate edition..

Stelletje mafketels en niet alleen met A.C maar hetzelfde met Ultimate editions van Mortal Kombat en Tekken etc. ik koop deze editions met de reden dat je dan alles compleet hebt en niet keer op keer weer een losse dlc erbij koopt..

Prima dan maar langer wachten of een hele generatie overslaan en dan de Complete Edition Remaster kopen of weer terug naar fysieke games en alleen het spel kopen en de dlc overslaan en het spel weer verkopen want deze melkerij wordt een trend die alleen maar erger wordt.
Ik heb al moeite om door de normale content heen te komen, erg veel van hetzelfde en de combat voelt gewoon niet lekker aan, alsof je met vertraging vecht.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee