DICE geeft uitleg over Battlefield 2042-skins na controverse rondom kerstmanskin

DICE onthult dat speciale skins voor Battlefield 2042 niet altijd in de hoofdgame beschikbaar hoeven zijn. Ook zijn sommige skins slechts één keer te gebruiken. Het bedrijf geeft de uitleg nadat er ophef ontstond over een gelekte kerstmanskin voor het personage Boris.

In eerste instantie werden de screenshots van de door de feestdagen geïnspireerde skins voor personages en voertuigen door het officieuze Battlefield Bulletin gepubliceerd. Het officiële Twitter-kanaal van Battlefield 2042 volgde snel met een teaser, onder meer van de omstreden kerstmanskin. Spelers uitten al snel hun ongenoegen op platformen als Reddit; critici vinden dat de luchthartige toon van de skins niet bij de duistere, serieuzere toon past die Battlefield 2042 zou uitdragen.

In reactie hierop legt ontwikkelaar DICE uit dat de skins niet per se in de game zullen verschijnen. "De ontwikkeling van een live service-game vereist maanden van vooruitplannen. (...) Op dit moment hebben we andere prioriteiten, dus hoewel de skins klaarliggen, zijn we niet van plan om ze allemaal te gebruiken tijdens de aankomende feestdagen."

Daarnaast onthult DICE dat er speciale skins voor individuele modi binnen Battlefield 2042 uit zullen worden gebracht. Het Zweedse bedrijf noemt als voorbeeld skins voor de Portal-modus die maar één keer te gebruiken kunnen zijn. Het is niet duidelijk of de controversiële kerstmanskin inderdaad binnen deze categorie valt, voor de hoofdgame uit moet komen of na de opheft überhaupt niet gebruikt gaat worden.

Vanaf volgende week krijgen Battlefield 2042-spelers wekelijkse missies. Dit zijn in-game uitdagingen die, na voltooiing, een skin opleveren. DICE belooft wekelijks nieuwe skins beschikbaar te maken die gepaard gaan met de nieuwe uitdagingen.

De Battlefield 2042-skins uit de teaser komen naar alle waarschijnlijkheid naar de game, maar het is niet duidelijk of het om eenmalig te gebruiken of permanente skins gaat

Door Yannick Spinner

Redacteur

03-12-2021 • 18:14

111 Linkedin

Lees meer

Reacties (111)

Wijzig sortering
Deze franchise is nu toch wel echt zichzelf de afgrond in aan het storten?

Een grotere identiteitscrisis kan je bijna niet hebben.

Volgens mij is het nu toch gewoon een spel waar eigenlijk niemand (een paar uitzonderingen daar gelaten) op zit te wachten?

[Reactie gewijzigd door Mooraalkikker op 3 december 2021 18:23]

Het is een spel waar hordes Battlefield-veteranen juist op zaten te wachten. Nu heeft de gameplay an sich wel een lekkere basis, voelt wel een beetje zoals BF4, het Battlefield gevoel is in ieder geval sterk aanwezig.

BF1 en 5 waren goede shooters, maar het was geen Battlefield. De chaos ontbrak, elk potje was zo hezelfde. Dezelfde chokepoints, weer een leger snipers, voertuigen waren voornamelijk mapdecoratie, als ze al aanwezig waren. Elke map voelde aan alsof ik Metro/Lockers aan het spelen was. Altijd zat je te eikelen op dezelfde punten.

2042 is veel te vroeg gereleased en ze hebben nogal wat hele vreemde/foute besluiten genomen die de plank heel hard misslaan.

Zelf heb ik, en mijn halve friendlist (al heb ik ze niet allemaal persoonlijk gechecked) hebben al meer uren in 2042 zitten dan dat we in BF1 hadden zitten en BF1 is de best verkochte Battlefield ooit. Het is in mijn kring, n=1 natuurlijk. De meest populaire Battlefield sinds 4. Bij 1 had ik maar 2 of 3 friends die het regelmatig speelde, 5 wat meer, maar toch sporadisch, echt zelden dat er meerdere friends tegelijk ingame waren. Bij 2042 zijn er elke avond wel 5+ friends ingame en in het weekend tikt het de 10+ aan.

Mijn friendlist is niet zo levendig geweest sinds Battlefield 4 en de meeste daarvan stammen uit de BC2, BF3 en BF4 dagen.

Mijn gevoel is dat het een boel gebandwagon is. 2042 speelt heerlijk weg, er ontbreekt wat content, sommige balance is nogal ruk (paar breakthrough punten bv). Maar wat een fun.

We kunnen weer kloten en hebben weer dikke plezier :D tanks op daken, met die hover vertikaal omhoog, kloten met die drones en C4, geen sniper vs sniper teams meer, elk wapen heeft een eigen gevoel. Heerlijk!

Er zit zo ontzettend veel potentie in, vooral dankzij Portal. Als DICE het weet door te zetten zoals ze met BF4 gedaan worden, kan dit de beste Battlefield ooit worden.

Elke Battlefield release is er gezeik, hoort er een beetje bij, het zou geen Battlefield zijn zonder gare launch.
BF1 en 5 waren goede shooters, maar het was geen Battlefield
Denk dat velen het hier niet met jou eens zijn. BF1 was de meest succesvolle BF titel ooit zoals je zelf ook zegt, en de community op Reddit begon uiteindelijk BFV ook te waarderen. Ik kan mij in deze uitspraak helemaal niet vinden en ik speel BF sinds eerste deel en heb honderden uren in elke BF titel zitten incl Hardline.

Ondanks dat ik veel plezier heb met BF2042 is de mapcount erg laag, het is nu maar hopen dat zij dit snel kunnen aanvullen. Zelfde qua de hoeveelheid wapens welke echt karig zijn.

Overigens zijn binnen mijn kringen maar weinig begonnen aan BF2042 na de beta.
Reddit begon uiteindelijk BFV ook te waarderen.
De community die er over was nadat veel spelers zijn afgehaakt ja. Vandaag de dag krijgt Battlefield V voor de rest nog steeds veel kritiek op Reddit in huidige argumenten over de Battlefield geschiedenis. Vooral in de recente populaire BF 2042 threads.

Battlefield 1 was daadwerkelijk een succes, ik was geen fan van Battlefield 3 maar dat was ook een succes. Maar dat zijn dan ook de enige twee Battlefield games die het prima hebben gedaan in de laatste 10 jaar.
Battlefield 4 is veel spelers verloren door de instabiele release en slechte netcode. Dit werd wel een goede game met leuke DLC, maar dat was after the fact.

[Reactie gewijzigd door RCFProd op 4 december 2021 03:15]

Ik ben ook een battlefield veteraan van het eerste uur, maar 2042 is toch wel echt de meest hopeloze launch in de geschiedenis van battlefield. Ja de basis is goed en de game heeft potentie. Ik weet zeker dat er een topgame uit zal komen na een sloot updates. maar breakthrough is zo slecht gebalanceerd dat de mode vrijwel onspeelbaar is op verschillende maps waar vlaggen op wolkenkrabbers zitten, er missen tal van features die zelfs in battlefield 4 zaten, de maps zijn kaal en dood, vergelijk het met de oude maps in portal, deze zijn veel completer en gedetailleerder dan de base maps van 2042 en belachelijke keuzes als hoovercrafts die zo sterk zijn als een tank en een minigun hebben met een time to kill van 0,2 seconden, als dat nog niet genoeg is zitten er nog 2 extra machinegeweren op en domineren ze iedere game. Ja ze zijn nu beperkt, maar nu zijn er steeds meer mensen die de bolt unlocken, dit is misschien nog wel een irritanter ding. Een tank kan je een paar raketten op schieten, maar de hovercraft en de bolt zijn veel te snel om meerdere keren te kunnen raken. En dan verzinnen ze ook nog dat een sniper net zo veel schade aan voertuigen kan doen als een raketwerper. Welke idioot verzint dat? Ik vind de kritiek volkomen terecht, de game is werkelijk hopeloos en er is totaal niet over de belangrijkste dingen nagedacht. De grootste grap is nog dat deze domme skins unaniem zijn afgewezen tijdens een stemronde voor insiders eerder dit jaar, maar dat soort stemrondes worden kennelijk compleet genegeerd.... En dan brengen ze een patch uit waarbij iedere pc speler zijn muis niet meer kan gebruiken en eerst al zijn settings weg moet gooien en opnieuw in moet stellen om het weer werkend te krijgen. Wat voor volkomen waardeloze kwaliteitscontrole heb je dan? Ik kan er gewoon echt niet bij. Het wordt vast een goede game na een half jaar of een jaar aan updates, maar momenteel is het de battlefield naam niet waardig. /rant
Je hebt een goed punt, alleen spijtig dat je bij sommige dingen wel zwaar overdrijft!
Iedereen die Battlefield 2042 verdedigt zegt vrijwel hetzelfde: De kritiek is overdreven en de community vraagt om te veel perfectie. Echter, de zware kritiek is juist niet overdreven. Dit is bewezen door de hoeveelheid slechte gebruikers reviews op Steam (Score: 30%) en de sterk afnemende speelactiviteit binnen een maand van release. Alles bewijst dat de zware kritiek de realiteit is van deze game.
Niet vergeten dat we in een tijdperk leven waar mensen blijkbaar niet meer in staat zijn zelf te kunnen nadenken maar enkel nog herkauwen wat influencers vinden.
Als er morgen enkele populaire streamers dit de beste game ooit vinden dan zal je direct x-aantal user reviews in dezelfde richting hebben. En dit gebeurt nu ook, men overbelicht enkele tekortkomingen en de kudde volgt daar gewoon blindelings in mee en het is blijkbaar ook 'in' om dan direct de allerlaagste score te geven. Natuurlijk zijn er werkpunten aan de game maar niet in die mate om er slechts een score van 30% op te plakken. Kijk maar naar de scores die bf2042 krijgt van echte professionele reviewers daar ligt de gemiddelde score rond de 70% omdat deze de game zo objectief mogelijk beoordelen en het potentieel ervan inzien.
Zijn professionele reviews objectief, of juist soms afbetaald? Er zijn grote review websites die deze game een 100% of een 5/5 hebben gegeven. Hoe dat op een objectieve manier mogelijk is voor een game met zoveel missende core functies en gameplay problemen is met dat echt een raadsel.

Ik vertrouw in dit geval de mening van gebruikers en de review van Angry Reviews die duidelijk met beeld bewijs laat zien dat de game netcode problemen en veel bugs vertoont.

De game activiteit is met 50% afgenomen in een mum van tijd. Al die dik positieve professionele reviews hebben geen waarde als gebruikers het niet willen spelen!

[Reactie gewijzigd door RCFProd op 4 december 2021 20:07]

Ze hadden dit geen Battlefield meer moeten noemen! De core is eruit, geen classes meer.....

Balans is er ook mede uit door geen classes meer te hebben en iedereen maar AA kan gebruiken etc.

Speel al vanaf Battlefield 2 en na BF5 een weekje te hebben gespeeld totaal afgehaakt en nu weer plezier met BF3

Dit is een COD met voertuigen en luchtmacht.
een sniper die evenveel damage doet als een raketwerper!? ik weet niet maar mij is dat nog niet gelukt dus waar hij dat haalt. En dan zeggen dat de patch bij iedere pc speler problemen geeft is ook al zwaar overdreven nog niet de helft ervan had er last van dus daar ook zwaar overdreven. Daarom dat ik ook zeg dat hij een punt heeft, maar om dan zo zwaar te overdrijven dat bedoelde ik.
Die lvl60 sniper is anti vehicle
ja da weet ik, maar zoveel damage doet die niet als hij zegt. ik heb level 85 en die doet niet wat hij zegt
Sinds update #3 hebben ze ‘n een flinke nerf gegeven ook al stond dat niet in de change log.

Voor de update deed 1 schot per saldo meer damage dan 1 M5 rocket.
Niet mee eens. Ik had al tijdje voor update en dat deed die helemaal niet
Je kan het er niet mee eens zijn, maar je kan ook naar de feiten kijken.

Hier een vergelijking van de NTW-50 pre- en na patch #3 vs een tank.

https://youtu.be/RCMc5AlI85o
Raar had ook gehoord an filmpjes die rond gingen dat je met die sniper dat kon doen. Wat ik ook ondernam dit heeft mij niet gelukt.. bug ofzo?
Had ook ook nog unlocked voor de nerf en moet zeggen was niet overtuigd van de power dat die had,
in filmpje zie je ook dat die de standaard rounds test...high power heeft meer capaciteit,
en na 1 shot kreeg ik gevoel dat iedereen op me jaagde, eender waar ik op de map stond, telkens 5 man rond mij of de tank had instant door waar ik stond, en gebruikte nooit de 8X scope, dus door de scope glint kon het al niet zijn.
De trage reload + de kogel die soms random ergens anders komt vind ik hem niet zo leuk spelen....
idd, Je zou er ook tot 1500m zware schade mee kunnen doen. Maar de bullet drop is wel enorm.

Idd dit had ik ook, ze jagen je meteen op.
Het grappige is dat jouw stelling dat BF 1 en 5 geen battlefields waren wat mij betreft weer overdreven en onjuist is. Speel deze reeks ook al sinds de eerste en vind BFV de beste tot nog toe. Zo zie je maar weer dat veel op subjectiviteit gebaseerd is. Denk echter wel dat het merendeel van de BF veteranen dit spel een schande vindt. Niet alleen vanwege alle bugs, maar ook vanwege de alsmaar toenemende toondove houding van EA/DICE ten opzichte van hun klanten; de mensen die het spelen.
denk da je niet om mijn reactie doelde?
klopt, sorry. Was voor @batjes bedoelt. Jullie hebben bijna zelfde avatar :) .
.50 geweren worden in de realiteit inderdaad gebruikt tegen voertuigen, omdat je met zulke kalibers bvb de motor van een jeep kunt uitschakelen.

Maar dat dit damage doet op een tank is belachelijk 8)7

Linkje:
https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-materiel_rifle

[Reactie gewijzigd door spoonman op 7 december 2021 07:43]

Daar ben ik mij absoluut bewust van, maar het slaat nergens op dat je een tank op een willekeurige plek kan raken en net zo veel schade kan doen als een anti tank wapen dat in werkelijkheid een tank volledig de lucht in zou blazen. Als een tank of ander voertuig cruciale hitpoints zou hebben zoals een munitievoorraad die je van achteren zou kunnen raken met een anti materiel rifle wanneer je de tank op een specifieke plek tussen de turret en de onderkant oid zou raken dan snap ik het nog wel, maar dit slaat nergens op.
dat zeg ik toch ook? :)
Battlefield 2 was de laatste goede Battlefield enkel om de mods. Project reality... Forgotten hope 2... EA heeft het na BF3 verziekt. Kan better Squad speelen
100% Mee eens.
En je vergeet Forgotten Hope voor 1942.
Fucking beste mod EVER.
FH2 duurde veeeel te lang voordat die uit kwam.
De BF2 community was toen al lang doodgebloed.
Man wat heb ik een uren / clanmatches in de eerste FH mod zitten.

Good old days...
BF 3 vond ik wel ok_ish spelen, 4 ook wel maar die 1 en 5..wat een happy kiddy onzin man
Realisme was met 1 en 5 ver te zoeken en met 2042 gaan ze in dezelfde lijn verder.
Ik denk dat ik gewoon te oud voor die shit ben.

Jammer, want ik verlang écht terug naar de FH tijd...ik mis dat.en met mij vele anderen.
vroeger was alles beter ;)
onderaan de streep is Battlefield altijd het eikelen bij dezelfde punten. De vlaggen en de chokepoints er naar toe.
Ja, daar houden wij van. Geef meer!
Dit is net even 'te anders' voor de veteranen misschien? Vanmiddag daagde mij de gedachte; 'Misschien snappen wij, de spelers, het nog niet, is het nog te groots en te anders, ons brein moet wennen. Wat nou als dit over 3 jaar DE battlefield is die we altijd al wilde'.

Dan is het alsnog veel te vroeg uitgebracht natuurlijk, en is het spelen met vuur als je het mij vraagt.
Ik laat het voorlopig links liggen en ga de Beta van Halo spelen.

Maar ergens heb ik nog steeds (ijdele) hoop.

[Reactie gewijzigd door Derper op 3 december 2021 22:36]

Kijk een gelijk gestemde. Met de nieuwe update is er een nieuwe rush gekomen die ik echt super vind… heerlijk spel. Idd voelt als bf4 en de meeste van m’n vrienden die al vanaf bf2 spelen vinden het weer fun.
Na update #3 was ik wel effe pist omdat eerste uren het totaal niet werkte.
Maar het zoals je zegt, elke keer het zelfde gezeik! En ja alles komt wel in orde hoor, ik moet af en toe ook nog eens roepen door de bugs, maar we hebben ons al heel goed geamuseerd!

Ik verwacht er misschien teveel van? en ik keek enorm uit naar dit spel. De fun is er in, maar ik verwacht er nog wel heel veel van. Alles is er om er een top spel van te maken, maar idd veel te vroeg de release!

ik hoop idd mee dat ze nu goed doorzetten! Na 125u heb ik me eigenlijk nog niet verveeld! ik kijk uit naar wat komt!
Battlefield 1 is 1 van de beste battlefields ooit. Ga weg man.
Wij weten nog hoe games waren zonder dat ze ontworpen werden door de monetization department.

BF1942 en BF2 hadden grandioze mods die het spel weer nieuw leven in bliezen. Inmiddels zijn dat eigen games geworden zoals Squad. Allemaal weg sinds BF3 omdat men begon te denken dat dat voor minder DLC-sales zou zorgen.
Mods voor een game en mensen die weg gaan om een andere game te maken is wel wat anders dan een tijdelijke kerst skin.

Dit soort "speelse" dingen is wel ook echt iets voor Battlefield. Kijk maar naar de vele easter eggs in de BF games.

Maar helaas zijn mods in de nieuwste games niet meer veel voorkomend. Was er ook niet gedoe tussen modders en Rockstar om een gta Online mod? Meen ik me ook iets van te herinneren.
En tegenwoordig gaat die monetization steeds meer in de skins zitten, idiote meuk die niet bij een game passen maar omdat er altijd mensen zijn die het toch wel kopen word het gemaakt en steeds zotter.

RDO is eigenlijk een GTA on horses, ook daar kwamen en komen steeds gekkere dingen bij terwijl Rockstar uitsprak alles in die wereld zo authentiek mogelijk wilde houden.
Rare maskers en niet alleen met het jaarlijkse halloween event, maskers voor paarden, barbie kleuren op zadels en andere items zoals kleding.

Wanneer een bepaald procentueel aantal mensen/players dit vraagt word het gemaakt.
Saints Row en Fortnite achtige meuk noem ik het dan maar.
En wanneer gamers/players dan veel kritiek leveren gaan ze net als nu bij BF 2042 "uitleggen" of excuses maken, soms dingen toch maar niet in de game stoppen en weer aftasten tot hoever ze dan wel kunnen gaan, alles draait echt alleen nog om geld en winstmaximalisatie.

Meer, meer, meer en dan nog is het niet genoeg...
Zolang mensen blijven kopen

En dat doen ze

Blijven dit soort praktijken doorgaan en zo ook dus BF.

in feite zorgen meer games zoals deze ervoor dat de game markt op bepaalde fronten van de afgrond afglijdt
De beta vertoonde alle symptomen dat dit geen goede Battlefield game zou worden. En toch maakt het niets uit en verkoopt het toch aardig. Apart is dat.
Nogmaals, MENING geen feiten. Niets aparts aan, dat jij het kut vindt prima maar jouw smaak is die van een ander niet.
Narcisme is mainstream vandaag de dag, nondeju
Als gebruikers op een plek een recensie achter laten en het is over het algemeen heel erg negatief, kijk maar naar de Steam user scores, dan is het toch niet alleen ik en een mening van alleen mij waar niets aparts aan is?
Ja oke maar dit is een service dat veel geld kost en een titel is waarvan spelers verwachtingen hebben. Kritiek is welkom. Niet elke game krijgt dat, dus er is toch ruimte om het blijkbaar wel goed te doen. Dus ik ben het niet eens met je invalshoek dat kritiek nu willekeurig en onbetekend is man.
*mening niet kritiek
Maar verder kan ik me er in vinden dat je jezelf er niet helemaal ik kan vinden 8-)
Persoonlijk vind ik het juist wel grappig, net zoals in Bad Company 2 Vietnam DLC waarbij er een radio in de tank/helicopter zat. Totaal onnodig maar het was zeker wel leuk.

Daarnaast had ik juist de meeste lol in dit soort spellen met het gebruiken van voertuigen of objecten waar het niet voor bedoelt was (buggy flying anyone?).

Maar sinds de release van BF3 is het standaard dat de Battlefield games een jaar nodig hebben om goed te zijn. BF3 had tijdens de launch ook server crashes en allerlei andere bugs waardoor het half onspeelbaar was. BF4 heb ik daardoor pas veel later aangeschaft toen de meeste bugs daaruit waren, BF1 had weer hetzelfde probleem etc.

Battlefield lijkt echt een spel te zijn waarbij door monetization het wiel iedere keer opnieuw uitgevonden moet worden en daarnaast slopen ze iedere keer meer community tools eruit (zelf servers hosten met admin tools) wat ook niet echt helpt tegen cheaters bijvoorbeeld.

Dus ja, dat het steeds minder wordt daar ben ik het compleet mee eens. De echte Bad Company 2 vibes heb ik niet meer meegemaakt (hoewel BF3 en BF4 er af en toe wel dichtbij kwamen).
Ik blijf het een heel leuk spel vinden! Kan me niet druk maken om een skin.
Ik heb al meer als 30 uur in deze game zitten. Speel samen met 3 vrienden. heerlijke game!
Ze nemen het steeds minder serieus bij DICE. Deze BF liet ik al links liggen en mijn zoon vind het ook niks die het overigens bij een maat van hem heeft gespeeld die deze game al online heeft gezet om het weer te verkopen . We blijven gewoon BF 5 spelen

Een kerstman in een realistische oorlog game. Game opbouw punten en menu richting COD en nu gaan we richting Fortnite :)

Ik baal hier wel van en wacht wel tot de game op Ultimate komt en dan eens kijken net zoals fifa 22 waar ik persoonlijk geen verschil merk in fifa 21 . Fifa 22 wel op de ps5 gespeeld bij de buurman , dat blijft altijd leuk .
Een grotere identiteitscrisis kan je bijna niet hebben.
Komt dit niet omdat alle grote oude FPS game designers bang zijn dat de nieuwe generatie, die niet is opgegroeid met UT, Quake, Doom en CS, in de toekomst alleen maar Fortnite achtige games wil hebben? En dus nu hun game verkwanselen om in de toekomst maar aan de vraag te voldoen?
Idd ik denk dat Battlefield nu een beetje teveel op de Fortnite hype wil meeliften waardoor het z'n eigen identiteit verlies.
Vind eigenlijk dat veel developers hiermee hun eigen graf graven voor hun IP's.
Ah, gelukkig. Wekelijks nieuwe skins.
Dat had Battlefield nodig.

Vooral niet de focus leggen op verdere uitwerking van Levolution of marine voertuigen.
Of een game die überhaupt meer dan 40fps haalt of <insert bug here> fixen.

[Reactie gewijzigd door raiders op 3 december 2021 18:24]

Erhm, dat eerste punt herken ik niet, ik heb met alles op ultra en 1440p toch 100+ fps.
Welke hardware dan?

@MGutker
I7 8700k en een RTX 2070 super van Asus. Speel wel op 1080p ipv 1440p maar nogsteeds trek ik gewoon 100+ (meestal 120ish) in de gemiddelde match.
Hazard zone liep vanaf het begin al constant 60 fps bij mij (vsync on). Games met veel spelers liepen echter dramatisch en leken vooral CPU gelimiteerd te zijn (i7-10875HQ, 8-core)

Sinds de patch op donderdag lijkt de game minder CPU bound te zijn en loopt ook 64v64 aardig.
Ik trek toch echt 100+ fps in elke ronde die ik speel.
Misschien toch ff je hardware checken.
Makkelijker gezegd dan gedaan, waar tover jij nog een betaalbare GPU vandaan dezer dagen?
ff je hardware checken :+ :+
En ik maar wachten op native joystick support :'(
Dus ze hebben die skin gemaakt en gepromoot om nooit te gebruiken.

EA volledig in damage control modus.
Wat een gezeur over skins. Vind ik totaal onbelangrijk.
Ik vind het een waardeloze release, ontzaglijk grote mappen waarin ik mij voornamelijk enorm verveel. De eerste release sinds Bfbc2 waarin team deathmatch en squad deathmatch of dominition op kleinere mappen ontbreken. Laten dat nou juist de game modi zijn die ik altijd doe. Gekocht, gaat de kast in de hoop dat deze gamemodi ooit worden toegevoegd.
Besides dat, geluid is slecht. Maar dat zal de franchise denk ik met de komende updates nog wel verhelpen.
Als ze die kinderachtige troep nou gewoon in portal houden is er niks aan de hand, maar het heeft absoluut geen plek in normale gamemodes. Niet dat die wel op niveau zitten, helaas.
Zo wordt het een Fortnite-kloon voor jonge pubers.
De ontwikkelaars hebben enorm goed geluisterd naar de community......(ohh wacht.....)

[Reactie gewijzigd door jcvdyk op 3 december 2021 21:43]

Ze zouden haast een 'realism' en een 'party' toggle moeten hebben. Als je gewoon een luchtig potje wilt knallen, met maffe skins, zet je de de toggle op party, en wanneer je realistischer wilt spelen, zonder buitensporige skins, zet je de toggle op 'realism'.

Als, zoals eerder gezegd, de game in de basis stuk is, zou ik daar eerst op focussen, aan de andere kant, het zijn vaak weer andere developers die de skins ontwerpen en maken, dan welke aan de game mechanics werken. Zie zelf het probleem van ludieke skins niet; speelde een paar decennia geleden ook Quake met een teletubbie skin (of was dat al Quake II?)
Ben gestopt met het kopen van EA games sinds Battlefield 4 en had daar 120 euro voor neergelegd..nooit meer en tot die dag houd ik me daaraan. Zoveel buggy en gebroken games brengen ze uit zonder maar ook wat extra tijd en polish te doen.

Ik ben sowieso voorzichtig met nieuwe games kopen tegenwoordig eerst de kat uit de boom kijken voordat je er geld voor neerlegt.
dit antwoord van Dice is net als het lekken van besluiten rondom maatregelen COVID, als de bagger en kritiek te groot wordt wat ontstaat, kunnen ze het alsnog terugdraaien :) Dice zal nu wel doorhebben dat ze bijna geen planken meer overhouden om mis te slaan op deze manier... als het hun doel was om een hopeloos slechte game op de markt te brengen, scoren ze een 10!

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Kies score Let op: Beoordeel reacties objectief. De kwaliteit van de argumentatie is leidend voor de beoordeling van een reactie, niet of een mening overeenkomt met die van jou.

Een uitgebreider overzicht van de werking van het moderatiesysteem vind je in de Moderatie FAQ.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.




Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee