Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Owen1307 9 maart 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Prima moederbord voor de prijs, mooi zwart en een klassieke layout. Genoeg aansluitingen en na mijn mening het beste moederbord van zijn prijsklasse.

Pluspunten

• mooi zwart
  • goede layout
  • veel aansluitingen
  • toekomstbestendig

Minpunten

• geen verlichting
  • iets te weinig 4pin connectors

Layout Score: 4

didiervandorenNewbie 30 april 2021 Product gekocht

Top product!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit

Minpunten

• Geen extra verlichting

Andylejizm 30 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Zeer goed b550 moederbord met alle features die je nodig hebt op een modern moederbord! Prijs is ook zeer gunstig. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Features
  • Poorten op Mobo

Minpunten

• Geen RGB op moederbord

AquaFX 29 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Het heeft een zeer strak design (geen RGB). Het was echt gewoon even de componenten overzetten van het X370 moederbord naar het B550 moederbord, windows installeren en klaar. Het enige minpuntje waar ik kan aan denken is dat het iets minder USB-poorten heeft dan het X370 moederbord dat ik had.

Pluspunten

• Design

Minpunten

• Weinig USB poorten i/o shield

KyxkoNewbie 29 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Het is een goed product, aanrader voor de mensen die nog een moederbord zoeken.

Pluspunten

• Goede kwaliteit

Minpunten

• De prijs

wimm5Newbie 28 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Prima moederbord voor deze prijs. Ik was op zoek naar een B550 moederbord, en via tweakers deze gevonden. Gigabyte levert steeds degelijke hardware af. Wel opletten dat je CPU ondersteund wordt. Mijn BIOS versie ondersteunt de oudste Ryzen 5 niet, hoewel die de correcte AM4 socket hebben.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • B550 chipset
  • Ontwerp

Minpunten

• CPU support

statsiestaNewbie 26 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Prima en degelijk moederbord voor een redelijke prijs. Voldoende aansluitmogelijkheden, ikzelf heb er een AMD Ryzen 5 3600 bijgekocht: gewoon opschroeven en alles werkt perfect, voelde robuust aan. Ziet er ook goed uit, wat altijd mooi is meegenomen natuurlijk.

Pluspunten

• Robuust
  • Look

Minpunten

• geen

Br00dj3BapaoNewbie 26 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Ik heb dit moederbord gekocht om mijn eerste gaming pc te bouwen en ben hier zeer tevreden van. Het coole design en strakke zwarte kleur zorgen voor een mooi plaatje in de case. De kwaliteit is ook zeer goed waardoor het product niet snel lijkt kapot te gaan.

Pluspunten

• design
  • kwaliteit
  • aansluitingen

Minpunten

• niets

TheOnlyTruth 25 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Prima moederbord voor zijn prijsklasse, overclock mogelijkheden prima voor dagelijks intensief gebruik en incidenteel wat zwaardere games. Door de dubbele slots kan je eenvoudig een m2 plaatsen in het goedkope segment zonder dat dit ten koste gaat van het OS

Pluspunten

• strakke layout
  • Pci4
  • Q-flash
  • 2x m.2 (1x gen3 en 1x gen4)

Minpunten

• geen verlichting
  • weinig 4pin fan connectors

kris08Newbie 24 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Dit moederbord is heel fijn het werkt goed en is heel mooi. Een goed gaming moederbord, die van mij kwam wel met de F2 bios maar met de q-flash optie kon ik het in een keer naar de nieuwste bios updaten: F13G.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • q-flash
  • mooi
  • b550 chipset
  • ingebouwde IO shield
  • support voor M.2 gen4 SSD

Minpunten

• geen lichtjes
  • geen heatsink voor een m.2 ssd
  • geen wifi (niet perse nodig met netwerkkabel)

zubejrNewbie 7 april 2021 Product gekocht

Gigabyte B550 Gaming X V2

Goeie moederbord heeft snel bios update gedaan binnen 5 minuten en snel in kast geplaatst zonder enige problemen

Pluspunten

• goeie kwaliteit
  • clean look
  • waard voor je geld

Minpunten

• geen minpunt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte B550 Gaming X V2?