Specificaties 32GB • DDR4 • 3.200MT/s • kit van 2 - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
bob harley 8 augustus 2020 Product gekocht

G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS

Ik wou graag upgraden voor mij eigen game pc. Maar de tweedehands prijzen waren niet aantrekkelijk en de prijzen van nieuwe setjes zijn erg scherp geprijsd. Zodoende van corsair 1x16 en 1x8gb 3000mhz naar g-skill 2x16gb 3200mhz gegaan. Eerste ervaring met g-skill en tot nu toe alles goed.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede compatibiliteit

Minpunten

• Geen heatspreader

Stabiliteit Score: 4

tsjeck 28 juli 2020 Product gekocht

G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS

Dit setje in mijn systeem geprikt nadat 1 spel (transport fever 2) geheugen bleek te vreten. 16 GB bleek niet voldoende. In plaats van de hoofdprijs te betalen, gekozen voor dit setje. Prijs/kwaliteit voldoende, installatie spreekt voor zich.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Stabiel
  • Vlot genoeg

Minpunten

• Kan ik zo niet bedenken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS?