€ 77,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
bob harley 8 augustus 2020 Product gekocht

G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS

Ik wou graag upgraden voor mij eigen game pc. Maar de tweedehands prijzen waren niet aantrekkelijk en de prijzen van nieuwe setjes zijn erg scherp geprijsd. Zodoende van corsair 1x16 en 1x8gb 3000mhz naar g-skill 2x16gb 3200mhz gegaan. Eerste ervaring met g-skill en tot nu toe alles goed.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede compatibiliteit

Minpunten

• Geen heatspreader

Stabiliteit Score: 4

JoostTweakers1 7 januari 2023 Product gekocht

G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS

Goedkope ram slechte kwaliteit ram, eerste setje ging binnen 3 maanden kapot. Daarna wel een replacement ontvangen.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Instabiel bij 3200mhz

copycat71 3 augustus 2022 Product gekocht

G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS

Prima setje voor zijn geld. Doet wat het moet doen. Kan er niet meer van maken (en gelukkig ook niet minder).

Pluspunten

• prijs
  • capaciteit
  • gemak

Minpunten

• geen

Heuj 29 oktober 2021 Product gekocht

G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS

Goede RAM, werkt al een aantal maanden uitstekend.

Pluspunten

• Goedkoopste (nu)
  • Snel

Minpunten

• Geen RGB (maar hoeft ook niet voor deze prijs)

tsjeck 28 juli 2020 Product gekocht

G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS

Dit setje in mijn systeem geprikt nadat 1 spel (transport fever 2) geheugen bleek te vreten. 16 GB bleek niet voldoende. In plaats van de hoofdprijs te betalen, gekozen voor dit setje. Prijs/kwaliteit voldoende, installatie spreekt voor zich.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Stabiel
  • Vlot genoeg

Minpunten

• Kan ik zo niet bedenken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS?