Specificaties 22,6dB bij maximaal 2.000rpm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
acv159357n 29 oktober 2018 Product gekocht

Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm

Een woord: Wauw. Hij jaagt lucht door mijn radiator alsof er niks tussen zit. En dit terwijl hij op 100% (wat nooit nodig zal zijn) stiller is dan mijn corsair sp120 op stock settings, onder load. Een echte aanrader! Uiteraard zit er een prijskaartje aan.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Zeer robuust
  • Erg stil
  • Extreme airflow
  • Ja, ik vind de kleur wat hebben..
  • Assesoires

Minpunten

• Duur? Ja. Maar het is het geld naar mijn mening waard met deze prestaties
  • De Noctua kleur is niet voor iedereen
  • Geen 140mm versie, maar die komt er wel aan volgens noctua

Shakesbeer_NL 2 september 2018 Product gekocht

Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm

Gekocht ter vervanging van pure wings 2 120mm. Ik was skeptisch gezien de prijs, maar na installatie is mijn systeem onhoorbaar (het stads-'ruis' wat via ventilatie binnekomt is luider) bij 500 rpm. Je kunt de fan natuurlijk ook op 2000rpm laten draaien als je uit bent op prestaties.

Pluspunten

• Onhoorboor stil
  • Overvloed aan aansluitaccesoires
  • Zeer nette verpakking - ik wist niet dat je blij kon worden van een fanverpakking

Minpunten

• ... begin van een dure hobby?
  • Het blijft een aardige smak geld voor een ventilator.

Youri135 17 juli 2018 Product gekocht

Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm

Vrijwel onhoorbare fan, in een doodstille ruimte op ruim 50% speed. Doet fantastisch werk op een 360 mm radiator om de CPU ook onder load koel te houden.

Pluspunten

• Stil
  • Accessorises
  • Airflow
  • Static Pressure
  • 4 Pin PWM Contol

• Kleur niet voor iedereen

thisisnotmyname 30 juni 2018 Product gekocht

Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm

Fijne fan, heb het idee dat deze ook nog lucht verplaatsen als er wat tegendruk is, veel ventilatoren staat de hoek anders voor hoge flow voor de specs maar is er minder flow bij tegendruk.

Pluspunten

• Stil
  • Flow
  • Ietsje duurder maar wel waard
  • Zou ze weer kopen

Minpunten

• Kleuren moet je van houden

ElMaestro 19 mei 2018 Product gekocht

Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm

4 fans gekocht voor case cooling. Ik heb ze op 1300RPM draaien in mijn case en ze zijn zeer stil, en ze verplaatsen veel lucht. Nagenoeg onhoorbaar onder de 1100RPM. Tevens voelt het frame zeer stevig aan. Het kost wat, maar dan heb je ook wat !

Pluspunten

• Zeer stil
  • Extra nuttige accessoires
  • Airflow
  • Stijlvol
  • NA-AV2 rubber mounts zorgen voor een extreem makkelijke installatie
  • Goede kwaliteit, frame voelt stevig aan
  • Hoog bereik (450RPM tot 2000RPM)

Minpunten

• Niet de goedkoopste fan

Stamper 15 mei 2018 Product gekocht

Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm

Een prijzige fan die zijn prijs waard is. Een fan (bijna) zonder bijgeluiden. Ook heeft het een erg nette fancurve. Van de be Quiet Silent Wings 3 en Corsair ML120 is de Noctua NF-A12 sterk mijn favoriet. Naar mijn ervaring is de Noctua de stilste van de 3.

Pluspunten

• Erg robuust
  • Geleverd met veel nuttige accessoires
  • Stil
  • Verplaatst veel lucht
  • Bijna linieare PWM curve

Minpunten

• Prijzig (maar zeker wel waard)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5