Highflow

990 producten en 1.207 uitvoeringen

Review door Antweak , zondag 23 april 2017 00:43

Algemeen

Cablemod producten besteld. Via de site van cablemod zelf kwam ik erachter dat highflow officieel distributeur was van hun en aangezien ik in het verleden goede ervaringen had met hun nu weer besteld.

Verzending

Producten net voor Pasen besteld, beide waren niet voorradig, maar dat was ook duidelijk op de site. Op 2e paasdag een mail dat de bestelling in behandeling was genomen en de producten besteld waren bij de leverancier. De donderdag na Pasen kreeg ik een verzend bevestiging en de volgende dag waren de spullen binnen. Inclusief de welbekende lolly!

Review door dytimmy , zondag 23 april 2017 00:12

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Highly Recommended modding shop. They have high quality products. My delivery went smooth and Im satisfied

Review door Syntraxx , zondag 9 april 2017 10:36

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen de site is goed overzichtelijk.
Betaling kan op vele verschillende manieren

Verzending

De levering was uitstekend had het pakketje pas op dinsdag verwacht maar vrijdag avond kreeg ik al een track n trace

Leuke toe voeging is de lolly bij het pakketje

Klantenservice

Klanten service is tot nu toe de rapste die ik heb meegemaak. Stuurde een berichtje over mn pakketje en kreeg vrij vlot een antwoord terug

Review door iwan oost , vrijdag 7 april 2017 16:15

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Highflow is de webwinkel Waar ik al mijn spullen voor mijn Watergekoelde computer heb besteld een ik waar ik ook zal blijven bestellen Voor de volgende upgrade want dat hard tube
ziet er toch wel Veel strakker uit Dan een gewoon Slangetje in je pc kast maar ik dwaal nu teveel af Voor waar ik eigenlijk hier ben Ik ben hier om een review te schrijven over highflow de webwinkel waar ik een tijdje geleden spullen besteld maar er was een product niet op tijd leverbaar het zou ongeveer 3 a 5 dagen duren Maar dat zijn een paar weken geworden Maar in de tussentijd heb ik wel in constant Geweest met Natalie Van highflow Die me de afgelopen weken Goed Op de hoogte gehouden Over de stand van zaken en dat Straalt toch wel vertrouwen uit Die wij in deze tijd toch mogen verwachten Van een webwinkel Want ik sturen de een mailtje naar ze toe en kreeg binnen een uur al antwoord Over de stand van zaken Dus van mijn kant alleen maar Vol waardering naar Natalie van Highflow Die mij deze week een goed Op de hoogte gehouden Maar kan ook door blijven gaan met Lovende woorden maar nogmaals natalie Dankjewel dat je me goed op de hoogte hebt gehouden en jullie zullen mij zeker terugzien en jullie ze webwinkel voor toekomstige upgrades

met vriendelijke groeten iwan oost

Review door VictordeHolland , vrijdag 31 maart 2017 21:09

Algemeen

Spulletjes voor de echte tweaker! Watercooling, extreme cooling, koelpasta, kabel sleves, noem het maar op. Zelf wat vellen fijn grain schuurpapier en koelpasta besteld om een bolle koeler recht te schuren.

Verzending

Donderdag besteld, vrijdag in huis.

Review door Runawayfive , vrijdag 31 maart 2017 13:35

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst die een uitverkocht product bevatte (verwachte levering 3-5 dagen) Na een week nog niks gehoord te hebben heb ik een mail gestuurd. ik kreeg als reactie dat het product was nabesteld uit China en dat de verwachte leverdatum binnen twee weken was.
Na twee weken nog niks ontvangen te hebben weer een mail gestuurd.
Als blijk van excuses werd de rest van de bestelling gratis verzonden met dpd zodat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Highflow heeft dit zeer goed afgehandeld .
De volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Klantenservice

Ik werd slecht geïnformeerd over de status van mijn bestelling , na het sturen van een korte mail om de status op te vragen werd ik supervriendelijk en ontzettend snel beantwoord.
Het contact over bepaalde problemen verliep uitstekend en alles werd heel netjes verholpen.

Natalie van Highflow, dikke vijf sterren voor jou.

Review door AlainSki , dinsdag 28 maart 2017 10:19

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Vandaag om 09:40 een bestelling gedaan. Om 09:55 besefte ik mij dat ik het verkeerde paneel had besteld, direct mail verstuurd. Om 10:09 bevesting van annuleren ontvangen en het bedrag was al op Paypal teruggestort. Bizar goed, bizar snel! Mag ook wel eens gezegd worden...

Review door westergas , donderdag 9 maart 2017 20:17

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik wil voorop stellen dat het al een hele prestatie is om zo veel op voorraad te hebben. Dit is toch een product voor een relatief beperkte doelgroep maar eigenlijk had men alles liggen (dus direct leverbaar) wat ik zoek.

Punt van verbetering: zet er aantallen bij. 1 product had men wel op voorraad maar niet in de aantallen die ik nodig had.
Daar kwam ik pas na afrekenen achter dmv een mailtje.

Verder is alles makkelijk te vinden op de site en zijn de prijzen markt conform.

Verzending

Producten zijn onbeschadigd geleverd via DPD (ook al had ik GLS geselecteerd als vervoerder). Ik had zelf iets meer opvul materiaal gebruikt maar dit is eigenlijk muggenziften.

Levertijd word aangegeven als 1-2 werkdagen, ik had alles de volgende werkdag in huis. Verzendbericht en track/trace codes worden allemaal netjes verzonden.

Klantenservice

1 backorder is door mij geannuleerd via email. Er word binnen een paar minuten gereageerd en annulering bevestigd. Dit geeft een degelijke indruk en wekt vertrouwen.

Review door Stabtastic , maandag 27 februari 2017 16:48

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

De Watercooling webshop van Nederland, tot nu toe nog nooit gehad dat ze iets niet op voorraad hadden wat ik nodig had. Verzending zou wel goedkoper mogen.

1 keer een verkeerde fitting ontvangen. Geen actie ondernomen had ik geen zin in voor 1 fitting, wel een beetje jammer.

Verzending

Verzending zou bijvoorbeeld vanaf 100 euro gratis moeten zijn. i.p.v. vanaf 150,- Bij kleinere onderdelen. Als je 10 fittingen koopt, betaal je er nog een extra aan verzendkosten.

Via PostNL is nog duurder, dit is wel jammer aangezien PostNL mijn voorkeur heeft. Met name omdat je gebruik kan maken van hun service het pakket te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie.

Review door eric036 , zondag 26 februari 2017 20:23

Algemeen

over het algemeen een hele goede winkel ervaring met goede navigatie, duidelijke product pagina's en duidelijke prijzen

Verzending

ik heb bij deze winkel een aantal bestellingen gedaan en allemaal zijn deze in goede orde en op tijd ontvangen.

Klantenservice

bij 1 van de laatste bestellingen had ik een incompleet product gekregen en heb ik een email gestuurd. deze werd buiten verwachting, in de avond beantwoord.
op zondag (26-2-2017) een vraag gesteld over een bepaald product en nog geen uur later had ik al antwoord.
na dit antwoord gelijk weer een bestelling geplaatst
dus al met al heb ik tot op heden alleen maar goede ervaringen ondervonden met deze winkel.

Review door scymmy19 , dinsdag 21 februari 2017 11:41

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Heb bij highflow een waterkoeksysteem van raijintek besteld, volgende dag al in huis en in een goede verpakking, duidelijke website en voldoende informatie over het product. Highflow is een topbedrijf als het gaat om waterkoeling producten en onderdelen groot ass. en veelal op voorraad.

supersnelle levering

Klantenservice

goede klantenservice echter 1 nadeel moeilijk telefonisch te bereiken maar via mail snell reactie

Review door sunnysun , zaterdag 4 februari 2017 14:40

Algemeen

De website ziet er goed uit en de producten zijn makkelijk te vinden. De afhandeling van me bestelling was uitstekend. Ik kreeg zelfs een lolly bij me bestelling

Verzending

Het product was snel verzonden en goed ingepakt.

Review door Magic , donderdag 2 februari 2017 13:33

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ruim assortiment van producten die wellicht niet zo heel gangbaar of een nichemarkt zijn. Veel in eigen voorraad. Veel betaalmogelijkheden. Prijzen zijn redelijk, maar verzendkosten zijn wel erg hoog. Als webshop meer dan 6,50 voor een PostNL verzending vragen kan in mijn ogen eigenlijk niet meer. Ook de 1-2 dagen levertijd mag wat duidelijker. Een "voor x uur besteld, zelfde dag verzonden" uitspraak is prettiger.

Verzending

Netjes verpakt, met PostNL laten bezorgen, wat doorgaans (in mijn geval/regio) gewoon goed betekend.

Review door Mandem808 , dinsdag 31 januari 2017 23:29

Algemeen

Vanaf het mijn eerste bestelling, tot inmiddels mijn +/- 20e een webwinkel naar mijn hart.
10/10 eigenaar en personeel.
10/10 assortiment.
10/10 nerdklier-verzadigend.

Verzending

Altijd alles netjes op tijd geleverd gehad. Één enkele keer ontbrak er één van de 3 bestelde EKWB Vardar fans, maar deze werdt na een vlugge mailwisseling de volgende dag alweer nageleverd.

Review door Allubz , vrijdag 27 januari 2017 16:59

Algemeen

Highflow is een bijzondere shop omdat ze voorzien in alle benodigdheden voor waterkoeling, met een goede voorraad en snelle nalevering. De prijzen zijn, in zoverre te vergelijken in Nederland, goed. Ook zijn er aardige sales als een product zoals een GPU waterblok uit de running raakt.

Verzending

De buitenkant van de verzending ziet er niet altijd even slick uit, maar de binnenkant blijkt altijd goed verpakt.

Klantenservice

Het klantencontact is erg snel en zo heb ik ook in het weekend reactie(s) gekregen. Er wordt altijd naar een passende oplossing gezocht en advies(punten) gegeven. Op het forum kan men terecht voor technische vragen en bouwondersteuning.

Bij een RMA wordt redelijk streng gekeken naar de verpakking en de nieuwstaat van onderdelen is een belangrijk punt. Hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht, een percentage van de nieuwprijs.

PS: De website is wel ietwat traag / overloaded bij het weergeven van veel artikelen

Review door Frenzyy , dinsdag 24 januari 2017 21:55

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik ben tevreden over het aanbod op de website. De meeste dingen kun je wel vinden, en mocht er iets niet op de website staan dan valt daar meestal wel iets voor te regelen. De prijzen vind ik daarentegen wel aan de hoge kant.

Verzending

Spullen zijn altijd goed verpakt; ik heb nog nooit iets van Highflow ontvangen dat beschadigd was.

Klantenservice

De klantenservice bij Highflow is uitmuntend. Mocht je een mailtje sturen, dan krijg je meestal binnen enkele minuten al een reactie terug. Ik heb ooit eens een probleem gehad met een pomp die steeds niet geleverd werd, waarop ik netjes een ander product heb kunnen kiezen en de meerprijs werd gesplit.

Review door RoastyMcToasty , vrijdag 13 januari 2017 16:48

Algemeen

Bestelling was goed te plaatsen, de prijzen waren zonder en met BTW aangetoond. Betaling ging vlot, ik deed het met iDeal en het was geen probleem.

De webshop is overzichtelijk en je kan snel vinden wat je wilt.

Verzending

Over de verzending kan ik veel goeds zeggen, je wordt met e-mails op de hoogte gehouden en je kan zelf ook kijken wat de status ervan is. Mijn bestelling was op een donderdag geplaatst, de e-mail zei dat de bestelling aan de leverancier was gegeven en maandag aan zou komen, het kwam zelfs eerder, de volgende dag om precies te zijn. Dit was in mijn geval geen probleem want ik had al andere bezorgingen verwacht maar kan een probleem zijn als je de tijd er niet voor indeelt, dit kwam wel voorkomen worden door de leveranciers website te bezoeken waarvan ze een link sturen in een mail. Hierop kan je je bestelling volgen.

De bestelling was goed verpakt, de doos was met bruin inpakpapier gevuld en een sticker erop die aangeeft dat het met zorg behandelt moet worden.

Review door AngarAndSons , woensdag 11 januari 2017 19:16

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Mooie site. Heel duidelijk. Jammer at er te weinig sub-categoriën zijn. Groot assortiment om uit de kiezen met goede merken.

Review door ronald92 , woensdag 11 januari 2017 09:41

Algemeen

de shop heeft veel betaal optien, zelf heb ik gekozen voor ideal. gaat goed zoals je van een goede webshop verwacht

meerdere keren besteld .
als de webshop aangeeft dat volgende dag geleverd kan worden is dit ook zo.
pakketten zijn ook goed verpakt.

Klantenservice

met 1 van mijn bestellingen viel de kleur tegen van de acryl tubing. (bitspower ice red) mail gestuurd met retour verzoek. binnen 1 uur behandeld en kon retour sturen.

Na het pakket retour hebben gestuurd direct ontvangstbevestiging ontvangen en geld zelfde dag terug gestort gekregen.

ook heb ik vragen gesteld via de mail en die zijn altijd nog binnen 2 uur beantwoord

Review door ArieHoogeveen , donderdag 5 januari 2017 17:04

Algemeen

ik heb bij highflow de id-cooling frostflow 240l besteld. op de site stond dat er zwarte fans bij zaten en het hele installatie pakket incl. de thermische pasta. pakket gelukkig wel optijd binnen gekomen. helaas zat de thermische pasta niet bij het pakket. ik heb geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen. dus heb ik maar een mail gestuurd hoe we dit zouden kunnen oplossen maar ik heb hierop nooit een antwoord meer gekregen. Ik heb maar op een andere site de thermische pasta gekocht. Ontzettend jammer van een goede webwinkel. Eerste en laatste keer dat ik er wat heb besteld ook de fans die erbij zaten zijn rode LED in plaats van mooi zwart, gelukkig is dit geen probleem.
nadat highflow mij een mail heeft gestuurd na aanleiding van de review die hierop is geplaatst is de zaak heel netjes afgehandeld! heel blij mij. zou de site aanraden!

Verzending

verzending was goed optijd zoals aangegeven.

Klantenservice

ik heb zoals in het verhaal dus een email gestuurd hier heb ik nooit antwoord op gekregen.
hierna is er toch contact gezocht en is de zaak heel netjes afgehandeld!

Gepost door highflow, donderdag 5 januari 2017 17:59

Beste ArieHoogeveen,

Dank u voor uw review.

Bij de Frostflow 240L-R worden rode fans meegeleverd, de "R" in de product code staat dan ook voor "Red". Dat is dus correct geleverd.
Koelpasta hoort er bij te zitten, het is een hele kleine tube die gauw over het hoofd gezien kan worden.
Mocht het er echt niet bij zitten, dan lossen we het uiteraard graag met u op.

Wij leggen onze prioriteit op online support en het beantwoorden van e-mails, telefonisch zijn wij daarom minder goed bereikbaar, maar op e-mails reageren wij doorgaans snel.

Het is vreemd dat u geen antwoord op uw e-mail van ons hebt ontvangen!
Om uit te sluiten dat u naar een verkeerde e-mail adres hebt gestuurd of dat uw e-mail gefilterd wordt door onze spamfilter, raden we u aan om gebruik te maken van het contactformulier op onze webshop:

Als u ons dan alsnog een bericht stuurt, willen we het graag met u oplossen.

Met vriendelijke groet,

HighFlow.nl
1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Highflow

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8