Highflow

1.364 producten en 1.653 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Highflow

Review toevoegen

Algemeen

Highflow is momenteel een van de weinige plaatsen waar je Phanteks Revolt X voedign kan krijgen. Zodoende hier terecht gekomen. Tot nu toe goede service (automatische notificaties bij beschikbaarheid bijvoorbeeld).

De website is wel onoverzichtelijk als je het mij vraagt.

Verzending

Snelle verzending in de beste bubble-wrap ever als je het mijn dochter vraagt. Daaromheen nog een stevige doos. Goede notifcaties van verzending en betaling.

Algemeen

gemakkelijk besteld, vlot kunnen betalen en snel ontvangen terwijl de kerstdagen er nog tussen zaten en dit alles voor een goede prijs.

Verzending

Ik zocht naar een 3pin fan splitter, kwam eerst uit bij alie... maar ik vond de levertijd veel te lang en opeens kwam highflow voorbij met helzelfde wat ik zocht maar ze beloofde een veel snellere levertijd. Ook met de kerst ertussen.
inmiddels ontvangen en voldoet precies aan mijn verwachting. Kan nu snel aan de gang met mijn zelf in elkaar gezette radiatorventilators.

Algemeen

In 2011 had ik mijn complete PC bij Highflow besteld en daar had ik erg goeie ervaringen mee. Toen heb ik ook een review achter gelaten. Op het forum word je goed geholpen (door Freddy ). Het plaatsen van een bestelling levert nooit issues. Ik had dit keer een bestelling geplaatst met Phanteks HALOS digital fan frames, met 3x 120mm NF-F12 industrial fans, 2x 140mm NF-A14 industrial fans en 2x 80mm NF-R8 Redux fans, maar ik was een 4-pwm splitter kabeltje vergeten. Gemailed en ik kon een nieuwe bestelling plaatsen en in de comments erbij zetten dat ie meegestuurd moest worden met de reeds geplaatste bestelling. Zo gepiept!

Verzending

Goed verpakte doos, geen onnodige verpakking en gratis verzending omdat het ook over de 200 euro was. Verder is de verzending wel wat duur; als je met postNL kiest om te verzenden (bestelling van bijvoorbeeld 70 euro) zie je bij veel andere webshop dat verzending gratis is. Maar then again kun je wel kiezen voor GLS wat goedkoper is. Geen goeie ervaringen mee, dus dan maar postNL en een paar euro extra betalen. Is verder ook geen big deal. Als ik kijk wat voor service daarvoor terugkrijg, dan vind ik het allemaal prima.

Klantenservice

Die ervaar ik eigenlijk altijd als zeer goed. Je krijgt altijd snel een goed antwoord, en de mensen bij Highflow zijn altijd vriendelijk. 7 jaar geleden zaten dezelfde mensen achter alles (Michelle Fu, Freddy e.d.) en dat laat toch een indruk achter dat Highflow gewoon een goed bedrijf is om voor te werken.
Bij de bestelde Phanteks HALOS Digital fan frames zou, volgens de website van Highflow, een 3-pins RGB adapter kabel erbij zitten om op de a-RGB header van je moederbord aan te sluiten, maar dit was niet zo. Highflow kon zo 1,2,3 niet aan dit kabeltje komen en adviseerde me om met Phanteks rechtstreeks contact op te nemen. Dat gedaan en binnen 1 dag kreeg ik zo'n kabeltje toegestuurd! TOP!! Highflow had de info op de website inmiddels aangepast. Dat kabeltje is overigens NIET los te koop, omdat zo'n kabeltje bij het moederbord zit (dit klopt inderdaad, maar ik heb het moederbord pas 2 weken later besteld, dus ik wist dat niet van te voren). De LUX-versie van deze HALOS-frames bevatten dit kabeltje wél, maar zijn dan ook 6 euro per stuk duurder in het geval van de 140mm-variant.
Maar eind goed al goed!

Ik had heel toevallig zojuist ook nog een bestelling geplaatst en had een mailtje gekregen dat ze de bestelling nog vandaag hadden kunnen verzenden. Wat leuk!

Bij highflow zit je qua klantenservice gewoon goed, ze laten je nooit met iets zitten en er is altijd een goeie oplossing, en ook per email en op het forum wordt ruim met je meegedacht.

Algemeen

Prima webshop. Zoeken op de site gaat makkelijk, enorm aanbod tweak-onderdelen, en vaak uitgebreide tekst bij producten. Bestellen gaat ook makkelijk, en in je account is alles terug te vinden en te wijzigen.

Verzending

Ik had meerdere items in mijn winkelwagentje. Na besteld te hebben bleek er toch 1 niet op voorraad. Levertijd zou paar dagen zijn maar 1 dag na de rest van de bestelling kwam die ook netjes met de post. Verpakking was uitstekend.

Algemeen

Top bedrijf, klantenservice is goed en snel. Bestelling altijd optijd geleverd, en een hoop aan onderdelen te bestellen, wat voor mij voornamelijk waterkoeling spullen waren

Verzending

Goed verpakt, netjes optijd verzonden elke keer, en bij elke bestelling een kaartje met"bedankt voor je bestelling" en daarbij een heerlijke lolly.

Klantenservice

Klantenservice is super snel, snelste reactie was 3 minuten. Nou zelfs een "chat" is slomer. Reageren altijd netjes, en zeer professioneel.

Algemeen

Overzichtelijke website waar ik snel vervanging kon vinden voor 4 verloren geraakte thumbscrews, van het tempered glass paneel, van mijn NZTX behuizing. Gelukkig is er een optie om een dergelijk klein pakketje via briefpost te laten versturen, scheelt behoorlijk in de verzendkosten.

Verzending

Screws waren op voorraad en zijn snel en goed verpakt verzonden. Mooi om te zien dat er veel aandacht aan het verpakken besteed is ( inclusief kleine traktatie ) ondanks de kleine bestelling.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Deze site is perfect voor de modders en standaard builders. Afgezien van dat zij al uniek zijn in de type producten is er bijna overal nog keuze uit merken in verschilende prijsklassen. Ook wordt alles gewoon de volgende dag al geleverd voor de ongeduldige bouwers (zoals ik). Uniek & gratis lollies (bestel je hier, dan weet je wat ik met deze opmerking bedoel).

Verzending

Verzending kent keuze uit diverse bezorgdiensten. Enige punt is dat het ook bij grotere afname niet gratis is en de basisverzendkosten aan de hoge kant zijn. Wel erg snel en discreet verpakt.

Klantenservice

Geen direct contact gehad maar wel duidelijke mails en vele updates bij bestellingen.

Algemeen

Om makkelijk met PC onderdelen te kunnen spelen wilde ik een Streacom BC1 hebben. Geprobeerd om via vraag & aanbod te krijgen, maar dat leverde alleen een vermoedelijke oplichter op. Dus via pricewatch opgezocht. Highflow had de beste prijs, dus snel geselecteerd. Bestelling ging eenvoudig. Eerste keer, daarom betaald via PayPal. Alles snel en soepel.

Verzending

Het pakketje kwam goed verpakt de volgende dag al aan via GLS, de goedkoopste optie.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Uitstekend bedrijf, toont veel producten die je nergens anders kan vinden. Zelfs niet hier op tweakers.

Klantenservice

Highflow heeft misschien wel de beste klantenservice die ik ooit ben tegengekomen.

Ik had een Vertical GPU Bracket bij ze besteld, maar zonder te kijken had ik de versie met twee display ports besteld, terwijl ik er maar één nodig had. Later zag ik dat de versie met één display port en één HDMI kabel nog op voorraad was.

Daarom heb ik ze een mail gestuurd om te vragen of mijn bestelling kon worden aangepast.

Binnen 6 minuten kreeg ik al een antwoord! Mijn bestelling was aangepast! Dit is echt de snelste klantenservice die ik ooit heb gezien, echt uitstekend!

Algemeen

Sinds ik mijn eerste bitspower reservoir heb besteld ben ik uitstekend geholpen, echter was de zending ook binnen 2 dagen binnen gekomen. Ook heb ik zelf de onderkant van de reservoir laten vallen en hierbij zaten rare deuken in, ik mailde highflow en hun hebben zonder probleem een tevreden klant geholpen. Een top service hebben ze ook zeker, echter reageren ze ook binnen 15 min.

Verzending

Geen opmerking voor verzending, tot nu toe de 2de bestellingen binnen 2 dagen geleverd.

Klantenservice

Bij problemen of je wilt iets weten word er maximaal binnen 15 min geantwoord.

Algemeen

Had een nieuwe koeler en fans nodig. Snel gevonden en nette prijs. Alle onderdelen stonden netjes bij elkaar. Zoekfunctie werkt goed en voorraad klopt.

Verzending

Prima verpakt in een stevige doos met luchtkussens

Algemeen

Bij Highflow vind je spullen die je niet bij de reguliere webwinkels vindt. Ik heb hier een cablemod extension set gekocht.

Verzending

Verzending is prima. Verzendkosten zijn wat aan de hoge kant vind ik.

Algemeen

XSPC Radiator besteld voor mijn custom watercooling build. Binnen een uur verzonden incl. track en trace code vermeld. Heldere transactie en zeker kwalitatief netjes afgehandeld. Binnen een dag ontvangen, hoefde niet maar was zeker mooi meegenomen. Erg tevreden met mijn aankoop tot zover.

Algemeen

ze waren de eerste die het product dat ik wou, aanboden voor pre-order

Verzending

vrijdag in stock, zaterdag in huis.. sneller kan niet lijkt me!

snel antw op emails

Algemeen

Simpele maar zeer doeltreffende en overzichtelijke website. Product (Phanteks Evolv X) was goed geprijsd, en er was gewoon via Ideal te betalen.

Verzending

Ik had een pre-order gedaan voor de Phanteks Evolv X, deze was eerder beschikbaar dan verwacht. Na de eerste afleverpoging is deze meteen naar de dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Hierdoor kon ik het dezelfde avond nog ophalen!

Klantenservice

I.v.m. Pre-order even contact opgenomen per e-mail. binnen 5 min reactie! Vaak zeggen ze: Bellen is sneller, maar in dit geval zeker niet.
Klantenservice is transparant en geven direct informatie waarover gevraagd werd. Dikke duim!

Algemeen

Goede prijs en goede aanbod. Reageren snel op email en altijd vriendelijk. The place to be voor watercooling

Verzending

Er zaten grote gaten in de doos. Gelukkig was de kast niet beschadigd.

Reageren snel op emails

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ze hebben een groot assortiment - ook onderdelen die nergens anders bij een Nederlandse webshop te vinden zijn. Precies dat vinden is wel een puntje. De zoekfunctionaliteit van de site is slecht voor zo'n groot aanbod. Ze zouden meer filters en tags op de producten kunnen toevoegen, zodat het niet nodig is om 20 of 30 pagina's door te zoeken.

Ze geven snel en duidelijk antwoord op vragen, maar vergis je niet. Dat betekent niet dat je ook goed geholpen wordt. Hier later meer over, maar in deze algemene beoordeling kan ik kort zijn:

Prima webshop zo lang alles goed werkt. Wees heel voorzichtig voordat je zaken besteld, want er wordt een ontmoedigingsbeleid gevoerd als het aankomt op terugsturen. Mijn advies: vermijd deze winkel tenzij het echt niet anders kan!

Verzending

Ze laten de klant voor alles, maar dan ook alles betalen omtrent versturingen. De volle 6,50 of meer voor elke bestelling en terugzending. Ik snap dat dat de prijs is die PostNL hanteert, maar het zou overwogen kunnen worden de kosten te delen. Het wordt er voor klanten namelijk niet aantrekkelijker op om bij jullie bestellen als het bij de concurrent (bv. Megekko - 3,95 of SiComputers - 4,95) goedkoper is.

De bestellingen worden degelijk verpakt. Wat ik wel mis is een retourlabel, RMA formulier of beschrijving van het retour proces. In plaats daarvan krijg je er wel elke keer een reclamewerkje en een lolly bij. Heel erg schattig, maar na de eerste bestelling hoeft dat echt niet meer.

Klantenservice

In meerdere gevallen heb ik helaas de klantenservice van Highflow nodig gehad. In 1 woord - dramatisch.

In 't eerste geval had ik vragen over het volgende product:

De vraag ging erom dat er bij dit product conflicterende foto's staan en dat ik op basis daarvan niet wist wat ik zou krijgen. Ik kreeg daar snel antwoord op, maar er werd dus geen actie op ondernomen - want de conflicterende foto's staan na 2 maanden nog steeds op de site. Dat vond ik opmerkelijk, maar zou later symptomatisch blijken voor de manier van handelen bij deze toko - de klant staat bij hun zeker niet voorop.

In de volgende gevallen moest ik zaken terugsturen. Bij zo'n beetje 99% van de webshops tegenwoordig is het retourproces eenvoudig en nagenoeg pijnloos. Er wordt dan een retourlabel en RMA form bijgevoegd, of in ieder geval een beschrijving van het proces. Bij Highflow moet je zelf gaan zoeken op de niet al te overzichtelijke en van conflicterende informatie doordrenkte website hoe je je bestelde producten kunt terug sturen. Uiteindelijk heb ik na een email naar sales te horen gekregen dat ik naar een ander email adres moest mailen. Zet dat email adres gewoon op de website of voeg dit toe op de factuur. Dit scheelt klanten een hoop tijd!

Highflow vereist dan het meesturen van een kopie van de factuur (waarom? is 't order systeem stuk?) en een begeleidende brief waarin nogmaals alle informatie staat bv. reden, product nummers, artikelnaam, adres, rekeningnummer (stond allemaal al in eerdere email).

Ook al deed ik m'n best om een serieus probleem met de producten aan te kaarten, is daar uiteindelijk niks mee gedaan. Er wordt gewoon niet inhoudelijk op gereageerd. Men rolt gewoon liever door het draaiboek van standaard antwoordjes heen. Voelde me ongehoord en werd behandeld als 'weer zo'n zeurende klant', terwijl ik juist probeer te helpen door ze een probleem te met een van de producten die ze verkopen bewust te maken. Dat alles werd compleet genegeerd. Het zou me niet verbazen als ze deze foutieve producten gewoon blijven verkopen - ook al heb ik zelfs van de fabrikant te horen gekregen dat dat review exemplaren zijn. Ook van dat laatste feit heb ik Highflow op de hoogte gebracht. Kan ze niks schelen.

Al met al heb ik sterk het idee dat moedwillig wordt getracht de boel te frustreren door het vooral niet makkelijk te maken voor klanten, of men is echt nog nat achter de oren. Ik kan door de tenenkrommende en frustrerende ervaring deze winkel echt aan niemand aanbevelen.

Beste Bonomel,

Dank u voor uw review.
We hebben geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen, we hebben ook aangeboden om de producten om te ruilen of RMA te sturen (ook fabrikanten vereisen van ons een compleet product), maar u gaf aan al teveel energie in te hebben gestoken en koos liever voor geld terug.

Terugsturen binnen het bedenkingstermijn voor geld terug is geen enkel probleem, zolang de producten in nieuw staat en compleet zijn.
We zijn hier heel duidelijk in om eventuele misverstanden te voorkomen.

Van de 5 producten die u hebt teruggestuurd, waren er 3 niet compleet door missende schroeven en verpakking.
Voor de 2 complete producten hebt u uw geld van terug gekregen.
Voor de 3 producten die niet compleet zijn, hebben we u opties aangeboden welke u niet accepteerde.

We proberen altijd met de klant mee te denken en te komen tot een oplossing, maar wanneer er scheldwoorden worden gebruikt, dan zijn wij genoodzaakt de communicatie te stoppen.

Met vriendelijke groet,

HighFlow

Verzending: Score: 3

Algemeen

Dit is de beste winkel voor waterkoeling. Ze hebben een enorme hoeveelheid producten van verschillende merken, waarbij het merendeel op voorraad is. De catalogus is altijd actueel met nieuwe producten en pre-order mogelijkheden. Er zijn voldoende betaalopties, van ideal tot paypal en zelfs bitcoins en verzenden kan via een aantal aanbieders (DPD, GLS en PostNL) of je haalt het zelf op.

Verzending

Vanaf 150 euro is het via DPD gratis, PostNL kost altijd 9,95 maar dat kan dan weer niet naar een PostNL locatie, iets wat voor dat bedrag best een optie mag zijn.

Klantenservice

Zoals altijd wordt er vlot gereageerd op vragen met duidelijke antwoorden.

Algemeen

Ik had een vraag over de bestelling welke binnen 5 min al per mail beantwoord werd! ik bestel hier al jaren en gaat altijd super.

Algemeen

Twee Noctua NF-A12x25 fans besteld. Producten waren goed te vinden op de webshop en betalen ging ook lekker vlot via iDeal. Zondag de bestelling geplaatst en daarna snel verwerkt! En vandaag mogen ontvangen. Als laatst een lekkere lolly erbij gekregen waar je altijd vrolijk van wordt!

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Highflow

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie