HighFlow

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HighFlow

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke website. Duidelijke communicatie mbt hoe hun werken. Goede service en snelle levering. Contact via hun forum verloopt uitstekend. Zij reageren snel.

Verzending

De bestelling is zoals zij op hun website vermelden correct binnen de tijd verzonden. En door een vervoerder na mijn keuze de volgende dag geleverd. Wat wil men nog meer?

Klantenservice

Super service en dienstbaar. Zeker voor noobs als mij, aan te bevelen. Zij helpen je echt verder, zelfs als je achteraf tegen een probleem aanloopt.

Tegen beloning

Algemeen

Duidelijke webshop, veel verzendmogelijkheden en zelfs na de order nog een product toevoegen via de klantenservice is hier geen probleem.

Verzending

Highflow biedt ruime keuze uit vervoerders, waar je bij andere partijen altijd vast zit aan PostNL. Ik ben best bereid een kleine meerprijs te betalen voor een vervoerder die (naar mijn mening) betere tracking biedt evenals levert op een zaterdag. Dit alleen al is al 5 sterren waard.

Klantenservice

Kwam na ongeveer een uur (23:00) tot de conclusie dat ik nog een product miste. Snel de klantenservice gemaild of er nog een mogelijkheid was een product toe te voegen zonder dubbele verzendkosten te hoeven betalen.
Om 10:00 de volgende dag een mailtje in mijn mailbox met instructies hoe dit product toe te voegen was. Direct betaald en kreeg als antwoord dat alles vandaag verwerkt zou worden. PERFECT!

Algemeen

Ik had twee flipperspoelen besteld. Ondanks dat het serienummer exact hetzelfde was, hadden de nieuwe spoelen een andere afmeting en waren daardoor niet te gebruiken. Nadat ik daarvan melding had gedaan kreeg ik instructies om ze terug te sturen wat snel is afgehandeld.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik had 2 flipperspoelen besteld en ondanks hetzelfde typenummer als de vervanger pasten deze niet. High flow heeft een service om spullen terug te sturen, wel betaald. Maar dat is prima.

Algemeen

Duidelijke webshop met bijna alle koeling producten die je wenst. waarom maar 4 sterren? PostNL wordt op de website meerdere malen genoemd maar heb de optie nog niet voorbij zien komen tijdens bestelling. bestel systeem is ook niet slim genoeg om twee bestellingen met 3 min eisen te zien als 1. dubbel verzendkosten dus..

Verzending

pakketten zijn goed ingepakt en er zit altijd een lolly bij

Klantenservice

geprobeerd iets te leveren voor Hemelvaartsdag en ze hebben daarbij iig proberen te helpen.

dvz89 Karma 3,14K

Algemeen

Goed up-to-date aanbod van alle prularia die je bij watercooling wil/moet hebben. Ik heb voor twee builds over 8 jaar meerdere bestellingen kort op elkaar geplaatst, beschrijvingen op de site hielpen hierbij enorm. Prijs is over het algemeen gunstig, bij out-of-stock items moet je meestal nadenken of er niet een nieuwer item wél beschikbaar is. Samen met Aqua momenteel mijn voorkeurswinkel voor watercooling gear!

Klantenservice

Ondanks grondig research zat ik er bij mijn eerste build toch een aantal keer naast, ben toen erg goed geholpen

Tegen beloning

Algemeen

27 april mijn EKWB monoblock voor de Msi z390 gekocht bij highflow. Zoals altijd gaat het bestellen lekker snel en duidelijk. Website is lekker duidelijk wat het zoeken voor het desbetreffende product lekker makkelijk maakt.

Betaling wordt ook snel gedaan. Kortom zeker een aanrader tot zo ver geen problemen tegen gekomen.

Helaas ging het bij het verzenden van het product wel mis. (Dit lag niet aan highflow maar aan DPD) Pakket is netjes op vrijdag verzonden alleen is het pakketje bij DPD kwijt geraakt. Highflow is direct een onderzoek gestart. Paar dagen later had ik alsnog netjes mijn pakketje. Dit mede door het meedenken en oplossingen vanaf highflow zijn kant. Conclusie highflow is zeker een aanrader. Ook als er iets mis gaat denken ze met je mee. Dit is toch wat we willen

Verzending

Zie toelichting hierboven. Pakketje heeft langer op zich laten wachten dan de geplande leverdatum. Dit lag niet aan highflow. Wel werd er door highflow direct actie ondernomen waardoor me pakketje alsnog binnen 5 dagen geleverd is.

Kortom ook al duurde de zending langer dan gepland, Dit lag niet aan highflow vandaar wel de volledige 5 sterren. Puur omdat ze de klanten niet laten barsten

Klantenservice

klantenservice is top hier kan ik niks negatiefs over zeggen. Als er iets is staan ze gelijk voor je klaar. Er wordt goed naar je geluisterd en meegedacht aan een oplossing. Ze zijn via mail enkel te bereiken. Dit is zeker geen probleem aangezien ze erg snel reageren. Ook nu in deze nare Corona tijd

Algemeen

Site met groot assortiment, goede prijzen. 2 Sleeved cable sets gekocht. Eenvoudig besteld en met Paypal betaald

Verzending

Binnen 1 dag geleverd zoals beloofd. Top !

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een prima website om componenten van te halen. Klantenservice ook prima en reageren wel heel erg snel. Lijken wel bots

Algemeen

Makkelijk bestellen, snelle communicatie en bezorging. Werd gecommuniceerd dat er iets niet op voorraad was en dat dit nabesteld moest worden. Dit zou tot 5 werkdagen duren maar uiteindelijk kreeg ik alles na 2 dagen al binnen!

Algemeen

Na wat zoeken op internet achter een Laser snij service, voor een custom projectje waar ik momenteel bezig ben ,ben ik bij High Flow terecht gekomen.
Communicatie liep vlot,
En met veel geduld.
Na uiteindelijk het ontwerp correct verzonden te hebben en hebben betaald kreeg ik mijn bestelling na 4 dagen toe ( inclusief weekend)
dit onderdeel was voldoende ingepakt om eventuele schade te voorkomen
afwerking is gewoon subliem.
zeer tevreden van het resultaat en service dat ik hen nog om een opdrachtje heb gevraagd .
kortom een echte aanrader
en prijs / kwaliteit is uitstekend

Verzending

voldoende verpakt om eventuele beschadiging aan het product te voorkomen.
geleverd ruim mooi binnen de beloofde tijd

perfecte communicatie vooraf.
zeer behulpzaam met veel geduld

Algemeen

Niet goedkoop maar de service is prima. hebben ze niet wat je zoekt? Dan voegen ze het toch gewoon even toe aan het assortiment?

Verzending

Produkten waren niet op voorraad. Zit bijna een anderhalve week te wachten op de spullen. Maar hey, als je haast heb dan moet je het ergens halen waar het wel ligt te wachten op je

Klantenservice

Binnen een uur antwoord op je mail en geduldig

Algemeen

Zeer prettig ervaringen met highflow! Niks op aan te merken. Service niveau van de hoogste kwaliteit

Verzending

Perfect, niks op aan te merken

Klantenservice

Service niveau van de hoogste kwaliteit. Producten worden zeer netjes verpakt en beschermd. Snelle levering. Communicatie waar veel bedrijven wat van kunnen leren! Vragen worden snel en netjes beantwoord. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Bedankt highflow voor de perfecte service!!!

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Aanbod is in orde, website ook. Over de shop zelf niets aan te merken, op de details zijn er betere maar HF is hier zeker wel goed.

Verzending

Mooie set voedings- kabels besteld maar niet bij mij aangekomen.
Contact met de verzender, GLS liegt de boel bij elkaar en beweerd te hebben geleverd en ik zou hebben getekend, niet dus. Even later melden ze het op een ander nummer te hebben geleverd (ik was thuis, de mensen op dat nummer niet). De bezorger heeft schijnbaar zelf een krabbel gezet en ik heb niets. Dit is natuurlijk allemaal niet de schuld van HF ... maar alles hierna wel.

Klantenservice

Contact met Highflow, zij hebben na verschillende mailwissels met mij en formuliertjes invullen een onderzoek aangevraagd bij GLS.
Hierna ging het allemaal echt niet goed, HF zegt dat ik het onderzoek moet afwachten alvorens zij mij verder kunnen helpen.
Meermalen contact gezocht om een status maar ik werd steeds weer in de 'wacht' gezet. 2 weken terug gaven ze nog aan dat het 5 werkdagen zou duren. Overigens, telefonisch zijn ze nooit te bereiken.
Vandaag (bestelling was op 02-02-2020) zelf contact gezocht met GLS, zij geven aan dat ze HF op de hoogte hebben gebracht, op 12-02, dat het pakket zoek is en HF een claim kan indienen.
Hierna contact gezocht met HF, zij geven aan dat ik wederom tot 30 dagen moet wachten, eerst willen zij betaald worden door GLS alvorens ze mij opnieuw de kabels zullen zenden.
Bestelling dan maar gecanceld, dit is echt geen service en verre van klantvriendelijk.
HF kan best goede producten hebben en snel leveren maar wanneer het misgaat met de levering houdt het helaas op. Communicatief moet het echt vooruit wat mij betreft en wanneer, in dit geval, GLS aangeeft dat ze kunnen claimen vind ik niet dat ik als klant nog langer zou moeten wachten.

Algemeen

Het meest prettige van de interactie met de winkel was de snelle reacties wat ook een plus wat dat toen ik een bestel fout maakte dit heel soepel werd aangepast.

Verzending

Wel veel verpakkingsmateriaal maar daar heeft elke winkel het moeilijk mee.

Klantenservice

Sympathieke reacties, vriendelijk service gericht.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Voor überhaupt services hoef je hier niet te bestellen. Zijn totaal niet mee denkend en schuiven graag het probleem in de schoenen van een ander. Heb bij deze firma vloeistof gekocht wat na 2 maanden compleet was gaan klonteren. Dit probleem is bekend bij meerdere bedrijven alleen highflow wilt hier niks mee doen

Zoals al met u gecommuniceerd, kan vloeistof, ongeacht het merk en waar u het hebt gekocht, afbreken wanneer er tweedehandse/gebruikte componenten in uw systeem hebt en deze niet goed zijn schoongemaakt.
Restanten van de vorige koelvloeistof of andere bacteriën kan gaan reageren met de nieuwe vloeistof met alle gevolgen van dien.
Het systeem heeft de juiste voorbereidingen nodig, voordat het gevuld gaat worden met een nieuwe (merk) vloeistof.
We hebben u advies en informatie gegeven om dit te voorkomen, we hopen dat het de volgende keer bij uw systeem goed gaat.

Algemeen

Inmiddels een aantal keer besteld en eigenlijk altijd tevreden. Vaak zijn ze de enigste Nederlandse leverancier voor bijvoorbeeld specifieke watercooling onderdelen. Je krijgt altijd iets van een snoepje bij je bestelling wat ik wel een leuke extra vind. Enigste irritatie is dat de Tweakers en Highflow voorraad niet altijd goed synchroniseert.

Klantenservice

Een enkele keer mail contact gehad, en dat verliep ook naar wensen (snelle vriendelijke reacties).

Algemeen

Ben op de site terechtgekomen omdat de CableMod kabels die ik wilde op voorraad waren.
Heb een aantal waterkoeling producten (in promotie ) uit het ruime assortiment meebesteld (voornamelijk koelvloeistof / kleurmiddel) om de bestelling boven de €150 te krijgen zodat de verzendkosten wegvielen. Bestellen en betaling ging zeer vlot.
Zaterdag besteld. Zondagmiddag mail ontvangen dat de bestelling afgerond was en klaar voor verzending (met tracking code).

Verzending

Zaterdagavond om 21:30 besteld, zondagmiddag om 14:30 trackingcode ontvangen.

Koeriersbedrijf (DPD) de bestelling maandagavond om 17:30 opgehaald waardoor ze woensdag geleverd werd.

Algemeen

Fantastische winkel. Had fittingen besteld voor de waterkoeling. Was binnen een uur op de post gedaan, en volgende dag netjes in huis. Top! Kreeg ook een gratis lolly! zeer gewaardeerd!

Verzending

Verzending zeer adequaat ingepakt. Fittingen in een envelop met noppen folie.

Klantenservice

Binnen no-time mijn bestelling op de post. volgende dag inhuis.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Doorgaans mijn webshop voor het bestellen van alles wat met waterkoeling te maken heeft! Relatief veel op voorraad en anders vlot nabesteld voor een gewoon goede prijs voor de producten.

Wel betaal je veel extra kosten voor verzenden en het betalen wat regelmatig behoorlijk afschrikt.

Verzending

Verzending gaat altijd goed en je wordt netjes op de hoogte gehouden, wat dat betreft uitstekend!.

De prijzen van verzenden zijn echter wel aan de serieus hoge kant. Namelijk tot wel het dubbele van de prijs die je zelf betaald als je een pakketje verstuurd bij dezelfde partij.

Klantenservice

Klantenservice is echt niks op aan te merken. Je krijgt vlot reactie en er wordt altijd met je mee gedacht.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor HighFlow

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie