Highflow

1.033 producten en 1.253 uitvoeringen

Review door KuroHana

Newbie - zondag 16 juli 2017 22:33

Algemeen

Site is goed en heel makelijk te bedienen, email support is gewoon goed , snelle reactie trug op je vraag, snelle levering, en makelijk berijkbaar als je in rottedam woont

Verzending

Ik heb het de volgende dag af kunnen halen dus een snele levering

Klantenservice

Toen ik wat vragen stelde kreeg ik niet iemand die niks wist, deze mensen weten waarover ze praten, een goede support dus,

altijd snel een reactie trug van deze mensen, ze laten hun klanten niet wachten

Review door Zwooosh

- zondag 9 juli 2017 16:29
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

De perfecte shop voor custom waterkoeling! Groot aanbod, mooie prijzen en uitstekende klantenservice! Mailtjes worden altijd snel beantwoord (zelfs in het weekend) en Highflow denkt graag met de klant mee.

Verzending

Leveringen liepen erg uit door producten die nabesteld moesten worden. Hier kan Highflow zelf niet veel aan doen, maar omdat er geen aantallen worden aangegeven op de site is dit niet altijd van te voren zichtbaar.

Klantenservice

De klantenservice is uitstekend. Zoals beschreven waren er problemen met naleveringen. 2 losse bestellingen werden beiden enorm vertraagd omdat 1 product niet op voorraad was.
Na een mailtje om te informeren over de levertijd (die binnen 15 min. op een zondag beantwoord werd!) bleek dat dit nog 3 weken ging duren.
Gelukkig denken ze met de klant mee en boden ze aan om alles wat al op voorraad was direct te verzenden en de nabestelde producten later te leveren.

Review door Nycrea

- maandag 3 juli 2017 15:05
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Website kan beter, producten staan zijn meestal duidelijk maar beschrijvingen soms wat matig. Het login systeem is ook niet zo mooi als elders.
Breed aanbod een grote plus.

Verzending

Verzending erg duur, ophalen kost ook al 2,50 en de goedkoopste verzending is 6,50. GLS is redelijk qua aflevering, tracking niet geweldig, wel fijne "Flex delivery service".

Klantenservice

Telefoon wordt nooit opgenomen, ik wilde snel iets regelen (verkeerd product geleverd, 30mm ipv 20mm) en koos daarom voor telefoon (c.a. 10 keer gebeld over verschillende dagen). Mail wordt wel snel op geantwoord, dus bellen is vrijwel nutteloos en mail werkt goed. Echter moet je dit wel weten.

Review door keur0000

- donderdag 29 juni 2017 09:52
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Heb op donderdag 5x G1/4 fittingen en 5x G1/4 schroeffittingen besteld bij Highflow, niet de goedkoopste maar wel snelle levering. Betaald via iDeal dus ook prima geregeld.

Verzending

Verstuurd via GLS, maar de track & trace code werkte niet zodat ik het pakketje niet kon volgen. Ligt niet aan Highflow maar aan brakke ondersteuning vanuit GLS.

Review door nickerkhoff

- dinsdag 27 juni 2017 19:39

Algemeen

Highflow is een prima bedrijf. Ik persoonlijk ben zeer tevreden met mijn aankopen bij dit bedrijf. Alles is zeer goed geregeld.

Verzending

Alle geleverde producten zijn prima op tijd afgeleverd.

Klantenservice

Bij twijfel stuur je een mailtje en deze word goed uitgelegt.
Ook de procedure bij nabestellingen zijn goed verzorgt.

Review door rob1998

- vrijdag 23 juni 2017 16:47
Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ze hebben een groot assortiment, vooral als het aankomt op waterkoeling. Ze hebben verschillende merken en op hun site staat dat je altijd kan mailen als je een product hebt gezien dat niet op hun site staat.

Verzending

Mijn verzending zou vrijdag aankomen kwam uiteindelijk pas maandag, volgens Highflow door een storing van GLS. Bij mijn vorige bestelling was de verzendtijd wel in orde.

Hier maar 1 ster om 2 redenen:
- minder is niet mogelijk
- er wordt snel gereageerd
Helaas betekent snel niet altijd goed, ik heb mijn bestelling (Eisbaer 360) namelijk teruggestuurd binnen de bedenktijd omdat deze niet volledig naar wens was. Mijn herroepingsrecht werd echter afgekeurd omdat er krassen op de radiator zouden zitten naast de schroefgaten. Volgens de voorwaarden mag je het product testen in de bedenktijd en om hem te testen moet je hem vastschroeven wat kan zorgen voor wat krassen op de radiator.
Ik vind dat ze dit te makkelijk afkeuren om zo zelf hun geld te behouden (hoewel ik van plan was om een duurdere kit te kopen).
Overigens klopt hun waardepunten systeem ook niet, zij vergoeden normaal gesproken het aankoopbedrag in waardepunten (daar kun je niet de btw mee betalen) ipv het bedrag gewoon terug te betalen via de betaalmogelijkheid die de consument gebruikte toen hij het product kocht. Terwijl in de wet koop op afstand het volgende staat: "Bij terugbetaling moet de verkoper hetzelfde betaalmiddel gebruiken als waarmee u hebt betaald."

Het is een fantastische webshop totdat je problemen hebt, mijn vorige bestelling was een regelrechte ramp. Ik had een Swiftech h320x2 besteld, deze had de nodige gebreken waardoor ik hem tot 5 keer terug heb moeten sturen, hier heb ik overigens 3x verzendkosten voor moeten betalen. Vervolgens hebben ze dit opgelost door mij uit te betalen in waardepunten. Op zich heel netjes maar toen ik erachter kwam dat deze niet het aankoopbedrag van een nieuw product, dat goedkoper was, dekten vond ik het al wat minder.
Ik hoopte dat het deze keer beter zou gaan, maar helaas niet. Nu heb ik een hoop waardepunten bij een webshop waar ik eigenlijk niks meer mee te maken wil hebben.

Edit (Als reactie op de reactie):
4 keer heb ik het product bij postNL aangemeld via de PostNL app, volgens mij heb ik er nog 1 gehad die ik niet via de app had ingevoerd, maar anders zouden het 4 zendingen zijn ipv 5. Nog steeds 1 meer dan de 3 die u in de reactie hieronder vermeldt. Ik was inderdaad blij dat u de retourlabels stuurde voor de laatste 2 zendingen, maar die heeft u niet aangeboden en hier moest ik dus zelf om vragen.
Kiezen voor geld bij een retour is misschien geen probleem, maar het hoort zo te zijn dat dit automatisch gebeurt en niet dat er automatisch voor waardepunten wordt gekozen.
Overigens viel mij op dat u het volgende schreef: "Wij hebben alle keren u direct een nieuw exemplaar verzonden, welke u binnen een dag hebt ontvangen." wat niet correct kan zijn, want het waren gerepareerde exemplaren. Als het nieuw exemplaren waren had ik al eerder waardepunten moeten krijgen volgens onze afspraak. U vertelt overigens ook dat u het tegoed, dat ik voor de Swiftech koeler heb ontvangen, hebt aangeboden, maar ook hier heb ik zelf om moeten vragen.

Tenslotte wil ik even vermelden dat het niet mijn bedoeling is om als een zeurkous een negatieve review te schrijven, maar mijn ervaring met u is gewoon niet goed en daar gaat het in een review om.

Ik hoop dan ook dat de ervaringen van andere mensen beter zijn.

Gepost door highflow, vrijdag 23 juni 2017 21:44

Beste rob1998,

Dank u voor uw review.

We vinden het jammer dat u ons na alle inspanningen om u te helpen toch een lage score geeft.

Zoals met u gecommuniceerd, een product uitproberen en terugsturen binnen de bedenkingstermijn is geen enkel probleem, zolang het product in nieuwstaat is. Wij moeten het immers weer als een nieuw product kunnen aanbieden.

Bij een retour is kiezen voor geld terug ook geen probleem, in dat geval storten we na goedkeuring het aankoopbedrag binnen 1 werkdag terug naar de rekening van de klant.

In uw geval was het product dusdanig gebruikt, dat het gebruikerssporen en gebreken had en daardoor wij het product niet meer als een nieuw product kunnen aanbieden. Hoewel het voor u slechts enkele krasjes zijn, is het voor een nieuwe klant een gebruikt product met gebreken.
Uw retour aanvraag is daarom afgekeurd en het product wordt naar u teruggezonden.

Ons waardepunten systeem werkt correct, de BTW berekening is afhankelijk van het type product en land, met cadeaubonnen en tegoeden moet hier rekening mee gehouden worden. U hebt de volle waarde in uw tegoed, als u iets goedkoper bestelt, dan blijft het resterende tegoed op uw account staan voor een volgende bestelling.

U had helaas heel veel pech met het Swiftech product, waarvan het eerste exemplaar een half jaar goed heeft gewerkt. Wij hebben niet eerder meegemaakt dat een klant tot 3 keer toe een defect exemplaar heeft ontvangen (u schrijft 5, maar het waren er 3). De eerste retourzending hebt u de verzendkosten zelf betaald, de twee keren erna hebben wij u een retour label gestuurd, zodat u er geen kosten aan had.
Na de derde keer konden we begrijpen dat u geen vertrouwen meer in het product hebt en hebben we een u tegoed aangeboden i.p.v. weer een nieuw exemplaar, zodat u een alternatief product kon nemen.

We hopen in ieder geval alsnog op uw begrip.
Mocht u weer een bestelling willen plaatsen en gebruik willen maken van uw tegoed, we zijn graag tot uw dienst.

Met vriendelijke groet,

HighFlow.nl

Review door Da Queen

- woensdag 14 juni 2017 19:05

Algemeen

Mijn broer en ik zochten speciale stoffilters voor onze game pc met een Corsair Carbide 540 behuizing. We hadden alleen een filter nodig voor de zijkant en een filter voor de bovenkant. We zochten online waar je deze kon kopen in NL, maar nergens te vinden ... of toch wel?

Er was alleen 1 zaak, Highflow, die wel een filter had voor de zijkant. Bij navraag of ze ook aan een filter konden komen voor de bovenkant, hadden ze deze direct toegevoegd aan hun assortiment. Ze hadden deze voor ons speciaal besteld ... heel fijn want deze was dus nergens te krijgen in ons land.

In het begin waren we wel een beetje huiverig, want eerlijk gezegd hadden we nog nooit van het bedrijf gehoord en ook kregen we eens rond 00.00 uur antwoord ... Een bedrijf dat zo laat nog e-mails beantwoord deed onze wenkbrauwen toch wel even fronsen.

Maar vandaag netjes de filters binnengekregen en daarom deze review, want als je zo laat nog je klanten te woord staat en ook pc spullen kan leveren die geen één andere pc zaak kan leveren verdien je wel een review!

Verzending

Speciale bestelling uit het buitenland die nergens anders te krijgen was. Fijn!

Erg snel!

Review door VAV

Newbie - vrijdag 9 juni 2017 15:23
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

This webshop has basically everything you need for a good modding. Whether air, water, case mod, parts or tools, you will surely find your stuff.

Verzending

If you only order items that they have on stock, you will more than likely get your package the next day. If something is to be backordered it can take longer.

Klantenservice

Outstanding customer service! I'm more than satisfied! They've replied to my e-mails in literally minutes even on a Sunday evening, always giving me proper answers, sorting out everything immediately, changing items and sending it out asap. Awesome service, thanks!

Review door d4rkr4v3r

- donderdag 8 juni 2017 19:47
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Goeie webshop / website, Overzichtelijk, en goeie verzending (netjes ingepakt).
Met vaak nog is een extra(tje)

Verzendkosten zijn wel iets hoger dan normaal, maar dat onderdrukt de pret niet.

Review door Chiyeko

- woensdag 7 juni 2017 17:05

Algemeen

Bezig met mijn eerste echte custom loop voor mijn nieuwe build en dus gaan we stampje voor stapje. Op Vrijdag (paar min voordat het zaterdag werd) Bestelling geplaatst voor 2 rads, 1 pump+res combo en 5l koel vloeistof en nettjes op woensdag binnen.

Zo verre zeer tevreden en de bestelling voor de blokken, slangen en fittingen zal snel volgen

Verzending

Alles goed verpakt (al vraag ik mij af waar ze all die tape voor gebruiken zaten 3 lege rollen in bij als verpakkings materiaal, goed hergebruik in mijn boek, maar men gaat toch denken )

Levering op Woensdag was netjes in de aangeven periode (1-2 werkdagen, besteld diep op vrijdag nacht, dus dinsdag verstuurd en vandaag binnen). Bijkomend voordeel is dat de DPD bezorg dienst op een wat normale tijd aankomt (1700) waar PostNL vaak pas tegen 2200 binnenkomt.

Snap alleen niet waarom er een lollie in de verpakking zit? Iemand die kwijt geraakt?

Review door Err0rC0deX

- dinsdag 6 juni 2017 14:12
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Go to store voor watercooling en vele computer onderdelen die de andere webshops niet hebben.
Shop is uitgebreid met groot assortiment met handige filters zodat je alles snel kan vinden en vergelijken.

Verzending

Opties voor GLS, DPD en postnl maar zijn vrij duur 7 ~ 9 euro terwijl ik zelf een pakje gemak van postnl voor 6,50 kan aanmelden wat mijn gewenste optie is maar dat kun dus niet waardoor ik hier niet hoger dan voldoende kom.

Review door zodexo

- woensdag 24 mei 2017 10:55

Algemeen

Super makkelijke en snelle betaling, meteen een order bevestigings mailtje met een volgcode. Zoals aangegeven volgende dag meteen in huis. Ook altijd leuk als je een lekkere lolly als extra'tje krijgt!

Verzending

Super snelle verzending binnen 1 dag. Niet beschadigd en netjes verpakt!

Review door oehoe

- zaterdag 20 mei 2017 20:31

Algemeen

Idioot snel. Ik snap niet hoe het kan maar minder dan 10 minuten na de bevestiging van de betaling (iDeal) had ik al een mail van PostNL dat ze het pakket hadden ontvangen (misschien bedoelden ze de aanmelding van mijn pakket). Maar binnen het uur kreeg ik de mail dat de bestelling afgerond was, en vanmorgen stond PostNL al aan de deur. Het grote voordeel van een website die betrouwbare voorraad indicatie heeft denk ik.

Deze winkel lijkt zélf overgeklokt; niets dan lof!

Verzending

Gewoon behoorlijk verpakt, en ja, binnen 24 uur na betalen geleverd. Echt heel snel dus. Mét verrassing in de doos: de losse onderdelen netjes verpakt in een zakje met twee flyers van de shop, en, een lolly!

Review door MrMaddTraxx

- woensdag 17 mei 2017 19:45
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

De HighFlow webshop is zeer simpel te bedienen waardoor je alles snel terug vindt. De hoeveelheid aan merken die ze beschikbaar hebben is verbazingwekkend groot.
Enkel zouden er meer productreviews mogen zijn, maar dit kan enkel als de klanten dit willen doen natuurlijk.

Ik kijk vaak met plezier gewoon eens op de webshop rond om te neuzen tussen de reviews en alle verschillende nieuwigheden die er op komen.
Voor de PC-modder is deze webshop een echt paradijs.

De betalingsmogelijkheden zijn goed, waarmee ik bedoel dat de meest voorkomende manieren er zijn zoals Paypal, Bank overschrijving, bancontact, iDeal, Kredietkaart.

Speciale methoden: V-Pay & Bitcoin!

Verzendingsmogelijkheden zijn er ook met de vleet: GLS, DPD / PostNL, DPD / PostNL (zatedaglevering) afhalen in Rotterdam.
Voor kleinere onderdelen kan je het zelfs met een envelop laten verzenden, weliswaar op eigen risco.

Mijn items zijn nog maar net besteld en dus kan ik nog niets zeggen over de verzending, ze geven wel aan dat het normaal maar 1 werkdag zou duren.

Samenvatting
Pro's :
-Eenvoudige webshop
-Hele waaier aan producten (meer dan andere shops die ik tot nu toe gezien heb)
-Genoeg verzend- & betaalmogelijkheden
-Zeer schappelijke prijzen!

Con's
-Te weinig Productreviews

Klantenservice

Ik heb nog niet met de support moeten communiceren, maar wat ik uit de site kan halen is dat ik wel een vermoeden heb dat ze jou met hand en tand zouden helpen indien nodig.

De hoeveelheid informatie die ze geven bij elk product is bijna altijd completer dan je ergens anders kan vinden. Wat duid op kennis van zaken en doorzettingsvermogen, wat op service vlak wel zal blijken.

Review door voz

- vrijdag 12 mei 2017 13:46

Algemeen

Ik geef uitstekend omdat het hele proces uitermate prettig verlopen is. Enige aandachtspuntje is de website, deze is op zich voldoende overzichtelijk maar navigatie kan op puntjes nog wel wat beter.

Verzending

De levering was snel. Verpakking uitstekend met veel luchtkussens.

Klantenservice

Prima, ik heb wel eens een onderdeel verkeerd besteld. Retour zenden ging eenvoudig en de betaling was snel terug overgemaakt.

Review door Boosmeneer

Newbie - maandag 1 mei 2017 10:29

Algemeen

Prima webshop, doet exact wat je verwacht plus wat extra's. Had een aantal kabels en cable combs besteld, kreeg het keurig optijd binnen, niet zomaar in het pakketje gegooid maar netjes neergelegd etc.

Het enige jammere is dat de verzendkosten zo duur zijn. Maarja, als ze zo snel leveren is dat niet erg naar mijn mening.

Verzending

Had niet verwacht dat ik op zaterdag kon bestellen en het er maandag al was. Dus dat was ook positief

Review door Antweak

- zondag 23 april 2017 00:43

Algemeen

Cablemod producten besteld. Via de site van cablemod zelf kwam ik erachter dat highflow officieel distributeur was van hun en aangezien ik in het verleden goede ervaringen had met hun nu weer besteld.

Verzending

Producten net voor Pasen besteld, beide waren niet voorradig, maar dat was ook duidelijk op de site. Op 2e paasdag een mail dat de bestelling in behandeling was genomen en de producten besteld waren bij de leverancier. De donderdag na Pasen kreeg ik een verzend bevestiging en de volgende dag waren de spullen binnen. Inclusief de welbekende lolly!

Review door dytimmy

Newbie - zondag 23 april 2017 00:12
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Highly Recommended modding shop. They have high quality products. My delivery went smooth and Im satisfied

Review door Syntraxx

- zondag 9 april 2017 10:36

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen de site is goed overzichtelijk.
Betaling kan op vele verschillende manieren

Verzending

De levering was uitstekend had het pakketje pas op dinsdag verwacht maar vrijdag avond kreeg ik al een track n trace

Leuke toe voeging is de lolly bij het pakketje

Klantenservice

Klanten service is tot nu toe de rapste die ik heb meegemaak. Stuurde een berichtje over mn pakketje en kreeg vrij vlot een antwoord terug

Review door iwan oost

Newbie - vrijdag 7 april 2017 16:15
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Highflow is de webwinkel Waar ik al mijn spullen voor mijn Watergekoelde computer heb besteld een ik waar ik ook zal blijven bestellen Voor de volgende upgrade want dat hard tube
ziet er toch wel Veel strakker uit Dan een gewoon Slangetje in je pc kast maar ik dwaal nu teveel af Voor waar ik eigenlijk hier ben Ik ben hier om een review te schrijven over highflow de webwinkel waar ik een tijdje geleden spullen besteld maar er was een product niet op tijd leverbaar het zou ongeveer 3 a 5 dagen duren Maar dat zijn een paar weken geworden Maar in de tussentijd heb ik wel in constant Geweest met Natalie Van highflow Die me de afgelopen weken Goed Op de hoogte gehouden Over de stand van zaken en dat Straalt toch wel vertrouwen uit Die wij in deze tijd toch mogen verwachten Van een webwinkel Want ik sturen de een mailtje naar ze toe en kreeg binnen een uur al antwoord Over de stand van zaken Dus van mijn kant alleen maar Vol waardering naar Natalie van Highflow Die mij deze week een goed Op de hoogte gehouden Maar kan ook door blijven gaan met Lovende woorden maar nogmaals natalie Dankjewel dat je me goed op de hoogte hebt gehouden en jullie zullen mij zeker terugzien en jullie ze webwinkel voor toekomstige upgrades

met vriendelijke groeten iwan oost

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Highflow

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie