Highflow

1.268 producten en 1.543 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Highflow

Review toevoegen

Algemeen

Prima bedrijf met alles in huis wat je van performance computing mag verwachten. Erg fijn dat je ook redelijk obscure parts zoals reserveroir mounts and riser cables hier gewoon met iDeal kan betalen. Bestellingen altijd snel verstuurd.

Verzending

Verzending met PostNL kost 8,95.. Als ik als consument iets verstuurd kost dat mij maar 6,50. Ik vind dat je als webshop wel wat beter je best mag doen om de verzendkosten te verlagen en beter mag gaan onderhandelen met verzendspecialisten.

Laat je het dan versturen via brievenpost kost je dat ook nog eens 4,95 en je krijgt een niet rechtsgeldige "eigen risico" clausule om je oren geslingerd.

Edit: Na uitleg van Highflow logisch waarom de verzendkosten hoger zijn. Verpakkingsmateriaal en verzekerde verzending, daar heb ik niet over nagedacht.

Klantenservice

Een shop review geplaatst, en binnen een paar uur een reactie.

Beste Michael van S,

Dank u voor uw review.

De verzendkosten blijft altijd een discussie, maar we lichten het graag toe.

Wij versturen pakketten altijd verzekerd en met Track&Trace, dat heeft een meerprijs en met PostNL kost dat 8,95 euro.
We bieden de verzending inclusief verzekering en Track&Trace, voordeliger aan met bijvoorbeeld GLS, daarvoor wordt 6,50 euro gerekend. U kunt de verzendopties zelf kiezen bij het bestellen via onze webshop.

De keuze voor verzending per envelop hebben we op aanvraag van klanten erbij gedaan als extra service, voor de klanten die enkele euro’s willen besparen en het risico willen dragen voor beschadiging of verlies (meestal kleine/voordelige artikelen die niet snel te beschadigen zijn, zoals kabels, fittingen etc.).

De verzendingen zijn voor ons helaas niet gratis en we proberen deze kosten zo min mogelijk door te rekenen aan onze klanten, voor ons liggen de kosten zelfs hoger dan dat de klant aan ons betaald (denk aan bezorgdienst, verpakkingsmaterialen, arbeidsuren etc.).

De producten die wij verkopen importeren we veelal uit verre landen, daar zitten ook weer hoge verzend- en importkosten bij.
We houden de prijzen zo laag mogelijk, zodat de klant hier in Europa voordeliger uit is om bij ons te bestellen dan bij een aanbieder in een verre buitenland.
Het is een hele kleine markt die wij bedienen, vandaar dat de meeste winkels er niet aan wagen om deze producten op voorraad te nemen, dat zal té lang op de schappen blijven liggen.
Waarschijnlijk de reden waarom u ons hebt gevonden en toch bij ons hebt besteld, ondanks de 'hoge' verzendkosten.

PayPal en iDEAL betalingen doen wij ook gratis (PayPal en de bank rekent wel kosten aan ons door) en wij hebben een waardepunten systeem, waarbij de klant een korting opbouwt bij elke bestelling

Al deze kosten voegen wij NIET toe aan de prijzen van de producten. Hoewel we vele dure producten verkopen, zijn de winstmarges beperkt, we zijn daarom genoodzaakt om bij kleinere bestellingen verzendkosten te rekenen om nog iets over te houden aan een verkoop.

Wij hebben bewust gekozen voor het apart berekenen van verzendkosten (voor bestellingen onder ¤150,-, daarboven doen wij de verzending gratis), zodat deze dus niet worden berekend in de prijzen van producten.
Anders zouden prijzen van alle producten stijgen en dat zou heel nadelig zijn voor klanten die een groot aantal producten bestellen.

Als het goed is, hebt u al meerdere bestellingen bij ons geplaatst en zijn al deze bestellingen vrijwel dezelfde dag verzonden en hebt u het de volgende dag correct ontvangen. We vinden het een beetje zuur dat u ons de laagste score geeft voor de verzending, als het alleen vanwege de verzendkosten is.
We hopen dat u uw ervaringen met het ontvangen van al uw bestellingen meeneemt in uw score en dat we met deze toelichting u een beter inzicht hebben gegeven waarom er verzendkosten worden gerekend.

Bij voorbaat dank.

HighFlow

RGAT Karma 72,7K

Algemeen

Al jaren klant bij Highflow, bestelling is altijd prima in orde, levering is snel en met het forum erbij maakt het een leuke winkel.

Algemeen

Eerste keer hier besteld, overzichtelijke webshop en alles makkelijk te vinden kwa arcade sticks onderdelelen. 2x Sanwa OBSF-30 geel besteld, order gewijzigd gezien er maar 1 op voorraad was.Als nog de dag erna geleverd! super service.

Verzending

Ondanks dat ik de order zelf heb gewijzigd is het de dag erna nog binnen gekomen! Top!

Klantenservice

2x Sanwa OBSF-30 geel besteld gezien mijn madcatz TE2+ knop het had begeven. Echter was er maar 1 gele opvoorraad. Ik had zelf geen zin om nog een week of iets te wachten op een knop. 1 veranderd in een zwarte knop en vandaag alles in huis! ( Gisteren besteld en binnen 10min had ik contact met de klantenservice ) Super!

Algemeen

Ik had wat vragen over de bestelling dus heb even een mailtje gedaan.
Binnen 10 minuten had ik antwoord terug.
Ook met de resterende vragen kwam dat goed en er was goed en snel antwoord.
Spullen bestellen was een fluitje.
Ook was het spul mooi optijd.(de dag erna)
dik 5 sterren

Verzending

Gewoon lekker vlug zonder gezeik.

Klantenservice

Zoals hierboven genoemd was alles op en top!

Algemeen

Goede klantenservice en snel reactie/oplossing via e-mail. Groot aanbod aan producten voor waterkoelingen. Prima webshop!

Algemeen

In a 260 euro order, I missed two parts out of the order. It would have been nice if after spending that much money, I could pick up two more fittings for 10 euros at their location when I drove there, but they reclined. Now, over the 260 euros, I had to pay 2.5 euros for picking up two 5 euro parts, which is 25% of the price of these. This is really bad business, and I will make sure never to order from here after this.

Verzending

There is no option to take orders for free. Even pick up costs 2.5 euros.

Klantenservice

They do not try to help customers at all, no flexibility what so ever.

Thank you for your review.

We asked you to place your order first, before picking it up.
As we have explained to you before, we are a webshop and we don’t have a walk-in-store, that way we can keep the pricing as low as possible for all of our customers. We have no hidden costs in the prices of our products.

For your information, we did had a walk-in-store a few years ago, but that was not profitable anymore (high housing costs, employees for the store etc.), as our market (cooling and casemodding) is a very small market, therefore we decided to close the store and focus on our webshop, online sales and online support.

So now we are a webshop only, we focus entirely on online service and we try give our customers the best possible online shopping experience. Fast shipping and fast reply on your e-mails are one of the things we do.
We have mentioned this on our contact page too, customers can still meet us in person, but an appointment has to be made first so we can schedule it.

Orders can be picked up at our warehouse, after the order is placed and paid through our webshop.
Being a webshop, we didn’t offer pickup at first, but a few customers requested it, so with urgent matters they wished to pick up their order the same day without waiting for the next day delivery.
For us as a true webshop this is very time consuming, but we wanted to help these customers and so we offered pickup as an extra service, we just have to calculate a small fee to cover the costs. This way the customer can have their urgent items quickly and we can still make an earning.
Just like your case right now, you forgot to order 2 extra fittings with your initial order, so you can order 2 extra fittings from us or any other webshop and have it shipped and most likely get it the next day.
Or if you are in a hurry, you can choose pickup and we will do our best to have your order ready to be picked up the same day for a small fee. Again, we are offering pickup only because of customers requested it, not to create more sales. Please understand that you also have the choices to have it shipped or order from a different store, so we think it is unfair you are burning us now for our service to help you the same day.

By the way, if you order over 150 euro, we are giving the shipping or pickup for free. For your last order, you didn't pay shipping costs. Thereby you also build up an extra discount with every order with our reward points system. In your example, you have build up a discount much more than the pickup fees you are now complaining about.

It's a bummer you are writing a (negative) review now after 7 fulfilled orders, most orders were shipped the same day you ordered. One order you have canceled and received a refund immediately. We have replied to your e-mails within minutes. And we have helped you today with your needed fittings. For none of these orders or experiences have you written a review. We would appreciate if you could include all of your online shopping experiences with us in your review.
We still hope for your understanding and would appreciate if you can update your review and score.

Thank you in advance.

HighFlow

Algemeen

Goede prijzen en goede service, heb afgelopen maand mijn complete watercooling loop bestelt bj hun en blij dat ik voor highflow heb gekozen! Goede prijzen, snel geleverd, zelfs als backorder is.

Verzending

Elke keer snel verzonden en goed verpakt

Klantenservice

Diverse keren contact gehad met klanteservice, meerdere orders en echt goede service!

-Iets wisselen in je order? doen ze niet moeilijk over
-Order toevoegen aan bestaande? ook geen probleem
-Retourneren? Prima, wel conform voorwaarden zoals andere shops maar ik had heel snel mn geld weer terug.

Je moet natuurlijk wel rekening houden dat als iets is verzonden of in behandeling is het een stuk lastiger wordt maar ze zullen zeker proberen je naar 100% tevreden te helpen!

Boxman Karma 24,3K

Algemeen

Site is prima te navigeren, ruim assortiment en ik kon vinden wat ik zocht. De reviews hielpen mij de juiste keuze te maken - zo dacht ik. Niets is minder waar, helaas. Hierover verderop meer.

Verzending

De verzending heeft maanden op zich laten wachten, uiteindelijk is iets van 1 of 2 maanden na de beloofde leverdatum verzonden. Het was een pre-order met levering in Februari als ik het goed herinner. Hier moest ik vooral zelf achteraan.

Klantenservice

De slangen bleken erg slecht, pasten nauwelijks en na opmeten bleek het dat ze afweken van de specificaties: een paar mm te dik waardoor ze niet in de fittingen pasten. Met kokend water en 3 uur klooien heb ik het met blaren op de vingers alsnog voor elkaar gekregen. Hiervoor heb ik een negatieve - maar met meetwaarden onderbouwde - review geschreven bij de betreffende slang, welke vervolgens niet werd geplaatst. Ook hier moest ik zelf achteraan, en de review was geweigerd omdat 'het probleem ook door andere dingen kon komen' ofzo.

Na enig heen en weer mailen, waarbij de helft van de tijd gewoon geen reactie meer kwam, is de review om vage redenen alsnog niet geplaatst, waar 'onderbouwing' vaak genoemd werd, terwijl ik uitgebreide meetwaarden heb gepost en heb vergeleken met de specificaties, en de type fittingen ook heb genoemd. Positieve reviews zonder enige vorm van onderbouwing ("fijne slang") worden echter wel gewoon geplaatst.

Hun reviewsysteem zet je dus op het verkeerde been, gezien negatieve reviews extreem streng behandeld worden. Op een verzoek dan de review nog even naar mij te sturen met hun criteria zodat ik hem kan aanpassen, is gewoonweg niet meer gereageerd.

Nu desintegreert de Primochill Vue vloeistof ook nog, na extreem nauwgezet de primochill instructies te hebben gevolgd, maar ik heb zo het idee dat een review daarover schrijven voor hun site ook 0.0 zin heeft.

Ze hebben een paar weken de tijd gehad, en nu blijft het stil, dus dan maar zo.

asaki Karma 7,06K

Algemeen

De specialist voor watercooling benodigheden. Letterlijk alles wat je nodig hebt om je eigen custom loop te bouwen is hier te vinden. De website is duidelijk met goede voorraad status, email communicatie is snel en accuraat en veel betaal/bezorg mogelijkheden.

Verzending

Ik heb gekozen om alles op te halen. Omdat ik 1 component had wat uit het buitenland moest komen duurde het vrij lang. Bij navraag kreeg ik zeer snel antwoord met actuele levertijd.

Klantenservice

Na mijn bestelling bleek dat ik iets van de verkeerde kleur had besteld. Na een email werd de bestelling zonder probleem aangepast. Ook vragen over comptabiliteit van componenten werden snel en accuraat beantwoord.

Algemeen

Producten waren makkelijk te vinden en bestellen ging snel. Zaterdags besteld, zondags al beischt gekregen dat het pakket klaar was voor verzending. Dinsdag was het binnen.

Verzending

Verpakking zat goed dicht en was compleet gevuld met bubbels om er maar voor te zorgen dat de producten niet beschadigd raakten!

Algemeen

Duidelijk website waarop ik de door mij gezochte producten makkelijk kon vinden. Ik had een lijstje van producten nodig, bij de meesten was alle informatie over het product aanwezig op de website van Highflow. Bij één product moest ik ook buiten de website zoeken naar informatie over dat product.

Dit was de eerste keer dat ik bij Highflow bestelde en een account aanmaken was makkelijk. De stappen voor de betaling waren vervolgens ook duidelijk en dat was dus ook zo gebeurt.

Verzending

Levering was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending. Product zat in een goed verpakte doos.
Het enige wat mij enorm verbaasde is dat ik bij de bestelling een Lollie meegeleverd kreeg. Ik dacht eerst dat dit per ongeluk was maar andere reviews op Tweakers hadden het ook over snoep. Een aangename verassing dus.

Algemeen

Een los tempered glass side panel voor mijn Phantek Eclipse P400 besteld, en de volgende dag netjes geleverd, verpakt in veel extra kartoon en plastic, met een duidelijke fragiel sticker erop. Bonus credits omdat er een complimentair zakje met Haribo bij zat, altijd leuk dat soort dingen te zien

Verzending

Goed stevig verpakt, en waar het om glas ging, alle mogelijkheden genomen om het zo voorzichtig mogelijk te laten bezorgen.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen, echter opslaan van de bestellijst en ophalen was lastig, dit werkt nog niet helemaal juist. Uitleg bij produkten was goed, maar kwam bij het bouwen erachter dat ik nog dingen te kort kwam. Dit had ik graag gecorrigeerd gezien van het forum uit, zodat ik in één keer de build kon doen, heb er hierdoor wat langer over gedaan.

Daarnaast is het assortiment van highflow echt uitmuntend te noemen. Voor waterkoeling moet je 100% bij hun zijn. Hebben veel meer produkten op dat gebied, dan de gemiddelde hardware leverancier!

Iets toevoegen aan de geplaatste bestelling was ook geen probleem en daarnaast was er zelfs emailverkeer met snelle respons tot laat in de avond.

Verzending

De bestelling was goed verpakt en de bestelling werd volgens de email binnen iets meer dan een week geleverd, omdat ze sommige produkten niet op voorraad hadden.

Klantenservice

Altijd een vriendelijke email terug en de vragen die ik in overvloed stelde waren niet te veel.

Algemeen

Zeer fijne webshop om zaken mee te doen, zelfs laat in de avond kreeg ik binnen een aantal minuten reactie op mijn vragen.
De klantenservice is vakkundig en weet waar ze het over hebben.

Verzending

Snelle verzending, ik was iets vergeten te bestellen en dit kon zelfs nog toegevoegd worden (dezelfde dag)

Klantenservice

Zeer netjes te woord gestaan per e-mail, vragen werden snel beantwoord zelfs buiten kantooruren.

Algemeen

HighFlow prijst slechte producten aan met een restocking fee van 15% en verzendkosten voor annuleren.

Verzending

Levering was 100% in orde, verzendkosten waren niet laag.

Klantenservice

Mijn product en shop review wordt niet op gereageerd of geplaatst.

Algemeen

Ik heb al vaker dingen bij highflow besteld. Highflow is misschien niet de goedkoopste, maar je betaald voor service. Had een bestelling geplaatst maar was een product vergeten. Na mail had ik binnen 30 min het product bij de bestelling staan met betaal verzoek. Top bedrijf voor de pc enthusiast.

Klantenservice

Contact met de klanten service is direct mail i.p.v. een stoor ticket systeem dat somige bedrijven hebben. Ook op bestellingen kun je beantwoorden (niet no-reply@)

Algemeen

De beste webshop voor pc modding en waterkkoeling.
Groot assortiment en snelle levering.
I.c.m. het highflow forum de plek om vragen te stellen en ideeën op te doen.
Ik bestel hier eigenlijk al mijn spullen voor pc modding en waterkoeling in ed afgelopen 4 jaar.

Verzending

De kosten van de verzending zijn wat aan de hoge kant, maar je kan wel kiezen voor verschillende verzendmethoden. Verpakking van de bestelling is prima in orde, nog nooit beschadigingen gehad.

Klantenservice

In 1 woord uitmuntend. ze reageren binnen een uur en denken prima mee over het verkorten van levertijden of het aanbieden van alternatieven als een product niet voorradig is. Hier kan menig webshop nog een voorbeeld aan nemen.

Algemeen

Ik ben al jaren klant bij deze webshop. Ze zijn de enige in Nederland waar je een keuze kunt maken uit een uitgebreid assortiment aan waterkoeling en casemodding. De klantenservice is ook uitgebreid en reageert heel snel. Ik zal hier nog jaren klant blijven.

Verzending

Goed, er konden meerdere bestellingen gecombineerd worden en ik kreeg er nog een lolly bij ook.

Klantenservice

Binnen een halve dag reactie via de mail.

Algemeen

Een overzichtelijke webshop waar het gemakkelijk is producten te vinden. De prijzen zijn correct weergegeven en een bestelling plaatsen ging gemakkelijk. Heb hiervoor ook al een paar keer specifieke onderdelen besteld bij high flow. Ze hebben echt bijna alles omtrent pc modden en cooling.

Verzending

De levering was direct de volgende dag klaar om op te halen. Alle producten waren netjes en compleet verpakt en in goede staat.

Klantenservice

Ontzettend snelle reacties via de mail over het moment van ophalen. High-flow was zeer flexibel, aangezien ik door omstandigheden een paar keer het ophaalmoment heb moeten veranderen.

Winactie

Algemeen

Waterkoeling in je PC? Deze shop denkt met u mee.
Ik heb bijna alles voor mijn waterkoeling setup hier vandaan.
Denk aan reservoirs, slangen, fittingen, pomptop voor DDC pomp, ventilatoren enz.
Ik wilde mijn vloeistof verversen omdat ik een nieuwe kast heb en alles binnen in heb zitten kwa radiatoren ipv achter op de buitenkant.
Ik had nog een fles staan in de kast maar die bleek al te oud want er zaten een soort vlokken in als in appelsap wat bedorven is maar dan kleiner.
Dus dan maar op zoek naar verse "appelsap" 😁
Natuurlijk weer bij Highflow want als ze het daar niet hebben bestaat het niet zo'n beetje.
Veel keuze in verschillende soorten vloeistof met of zonder kleur of uv actief.
Voorraad indicatie is duidelijk en betaling gaat makkelijk via IDEAL of PayPal en zelfs Bitcoin is mogelijk.
Vlotte levering en keuze uit verschillende verzend bedrijven.
Alleen Pak je gemak van PostNL zou een goede toevoeging op de site zijn.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor Highflow

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie