Highflow

1.196 producten en 1.449 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Highflow

Review toevoegen

Algemeen

Een los tempered glass side panel voor mijn Phantek Eclipse P400 besteld, en de volgende dag netjes geleverd, verpakt in veel extra kartoon en plastic, met een duidelijke fragiel sticker erop. Bonus credits omdat er een complimentair zakje met Haribo bij zat, altijd leuk dat soort dingen te zien

Verzending

Goed stevig verpakt, en waar het om glas ging, alle mogelijkheden genomen om het zo voorzichtig mogelijk te laten bezorgen.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen, echter opslaan van de bestellijst en ophalen was lastig, dit werkt nog niet helemaal juist. Uitleg bij produkten was goed, maar kwam bij het bouwen erachter dat ik nog dingen te kort kwam. Dit had ik graag gecorrigeerd gezien van het forum uit, zodat ik in één keer de build kon doen, heb er hierdoor wat langer over gedaan.

Daarnaast is het assortiment van highflow echt uitmuntend te noemen. Voor waterkoeling moet je 100% bij hun zijn. Hebben veel meer produkten op dat gebied, dan de gemiddelde hardware leverancier!

Iets toevoegen aan de geplaatste bestelling was ook geen probleem en daarnaast was er zelfs emailverkeer met snelle respons tot laat in de avond.

Verzending

De bestelling was goed verpakt en de bestelling werd volgens de email binnen iets meer dan een week geleverd, omdat ze sommige produkten niet op voorraad hadden.

Klantenservice

Altijd een vriendelijke email terug en de vragen die ik in overvloed stelde waren niet te veel.

Algemeen

Zeer fijne webshop om zaken mee te doen, zelfs laat in de avond kreeg ik binnen een aantal minuten reactie op mijn vragen.
De klantenservice is vakkundig en weet waar ze het over hebben.

Verzending

Snelle verzending, ik was iets vergeten te bestellen en dit kon zelfs nog toegevoegd worden (dezelfde dag)

Klantenservice

Zeer netjes te woord gestaan per e-mail, vragen werden snel beantwoord zelfs buiten kantooruren.

Algemeen

HighFlow prijst slechte producten aan met een restocking fee van 15% en verzendkosten voor annuleren.

Verzending

Levering was 100% in orde, verzendkosten waren niet laag.

Klantenservice

Mijn product en shop review wordt niet op gereageerd of geplaatst.

Algemeen

Ik heb al vaker dingen bij highflow besteld. Highflow is misschien niet de goedkoopste, maar je betaald voor service. Had een bestelling geplaatst maar was een product vergeten. Na mail had ik binnen 30 min het product bij de bestelling staan met betaal verzoek. Top bedrijf voor de pc enthusiast.

Klantenservice

Contact met de klanten service is direct mail i.p.v. een stoor ticket systeem dat somige bedrijven hebben. Ook op bestellingen kun je beantwoorden (niet no-reply@)

Algemeen

De beste webshop voor pc modding en waterkkoeling.
Groot assortiment en snelle levering.
I.c.m. het highflow forum de plek om vragen te stellen en ideeën op te doen.
Ik bestel hier eigenlijk al mijn spullen voor pc modding en waterkoeling in ed afgelopen 4 jaar.

Verzending

De kosten van de verzending zijn wat aan de hoge kant, maar je kan wel kiezen voor verschillende verzendmethoden. Verpakking van de bestelling is prima in orde, nog nooit beschadigingen gehad.

Klantenservice

In 1 woord uitmuntend. ze reageren binnen een uur en denken prima mee over het verkorten van levertijden of het aanbieden van alternatieven als een product niet voorradig is. Hier kan menig webshop nog een voorbeeld aan nemen.

Algemeen

Ik ben al jaren klant bij deze webshop. Ze zijn de enige in Nederland waar je een keuze kunt maken uit een uitgebreid assortiment aan waterkoeling en casemodding. De klantenservice is ook uitgebreid en reageert heel snel. Ik zal hier nog jaren klant blijven.

Verzending

Goed, er konden meerdere bestellingen gecombineerd worden en ik kreeg er nog een lolly bij ook.

Klantenservice

Binnen een halve dag reactie via de mail.

Algemeen

Een overzichtelijke webshop waar het gemakkelijk is producten te vinden. De prijzen zijn correct weergegeven en een bestelling plaatsen ging gemakkelijk. Heb hiervoor ook al een paar keer specifieke onderdelen besteld bij high flow. Ze hebben echt bijna alles omtrent pc modden en cooling.

Verzending

De levering was direct de volgende dag klaar om op te halen. Alle producten waren netjes en compleet verpakt en in goede staat.

Klantenservice

Ontzettend snelle reacties via de mail over het moment van ophalen. High-flow was zeer flexibel, aangezien ik door omstandigheden een paar keer het ophaalmoment heb moeten veranderen.

Algemeen

Waterkoeling in je PC? Deze shop denkt met u mee.
Ik heb bijna alles voor mijn waterkoeling setup hier vandaan.
Denk aan reservoirs, slangen, fittingen, pomptop voor DDC pomp, ventilatoren enz.
Ik wilde mijn vloeistof verversen omdat ik een nieuwe kast heb en alles binnen in heb zitten kwa radiatoren ipv achter op de buitenkant.
Ik had nog een fles staan in de kast maar die bleek al te oud want er zaten een soort vlokken in als in appelsap wat bedorven is maar dan kleiner.
Dus dan maar op zoek naar verse "appelsap" 😁
Natuurlijk weer bij Highflow want als ze het daar niet hebben bestaat het niet zo'n beetje.
Veel keuze in verschillende soorten vloeistof met of zonder kleur of uv actief.
Voorraad indicatie is duidelijk en betaling gaat makkelijk via IDEAL of PayPal en zelfs Bitcoin is mogelijk.
Vlotte levering en keuze uit verschillende verzend bedrijven.
Alleen Pak je gemak van PostNL zou een goede toevoeging op de site zijn.

Algemeen

Ik had een fanhub nodig, dus keek op de site en merkte dat er een oplossing was die beter bij mijn situatie paste. Ik besloot om 2 PWM-splitters te kopen, zodat ik 1 set van 2 ventilatoren op de ene kabel en de andere set van 2 ventilatoren op de andere kabel kon koppelen. Het idee hierachter was dat ze zouden werken met dezelfde snelheid als waarmee ze zijn gekoppeld. Ik kan zeggen dat de kabel van uitstekende kwaliteit is en dat ze werken zoals geadverteerd; vlekkeloos! Ik zou deze 4-pins PWM-splitter aanbevelen als je de hoeveelheid fans wilt uitbreiden of ze wilt groeperen, zodat ze in tandem met elkaar werken. Dit was absoluut een betere oplossing dan een fanhub voor mij en misschien ook voor jouw situatie.

Ik wilde daarnaast enkele ledstrips toevoegen in mijn Phanteks Enthoo Pro M SE-behuizing. Deze case heeft een speciale knop om de LED's te besturen, dus deze kit was de perfecte combinatie om de RGB-effecten in mijn case te verbeteren. Wat dit bijzonder maakt, is dat je geen RGB-header op je moederbord hoeft te hebben als je RGB-effecten wilt ervaren. Dit komt omdat het wordt geregeld door de hardwareknop op mijn case. Als je toevallig een RGB-header op je moederbord hebt, werkt deze kit ook goed, omdat ze een RGB-adapter voor het moederbord hebben toegevoegd om ervoor te zorgen dat je de effecten via het moederbord kunt beheren. Wat ik echt op prijs stelde, is dat deze LED-strips magneten bevatten. Hoewel je de plakstrip in de verpakking kunt gebruiken, werkt het in mijn geval prima met alleen de magneten. Dit is natuurlijk een plus, omdat het betekent dat je de strips eenvoudig in de case kunt verplaatsen, of zelfs naar een andere case als u van plan bent een upgrade uit te voeren. De helderheid van de LED's is ook zeer fel en gaat van heel dim naar heel fel. Ik was zeer tevreden over de kwaliteit van dit product.

Ik aarzelde tevens om mijn SATA SSD te upgraden naar een M.2 960 SSD van Samsung. De reden hiervoor was dat er oververhittingsrapporten waren die resulteerden in beperkingen van een dergelijke SSD. Na het lezen van enkele recensies waarin stond dat de M.2 heatsink-set van EK een van de beste was op het gebied van koelprestaties, kan ik met u delen dat dit zo is. Dit product werkt niet alleen zoals geadverteerd, maar het is ook eenvoudig te installeren. Als u zich zorgen maakt dat uw SSD mogelijk oververhit raakt door oververhitting, helpt dit product u om dat obstakel te overwinnen!

Verzending

Met Highflow weet u wat u kunt verwachten; hoge kwaliteit en hoge service. Hun voorraadindicatie is erg up-to-date en in mijn geval was het zelfs beter dan verwacht. Er was een product met een ETA van drie dagen, maar mijn bestelling was de volgende dag al klaar voor afhalen. Dat is wat ik een goede voorraadindicatie noem!

Klantenservice

De klantenservice is uitmuntend. Als u ze wilt bereiken, neem dan per e-mail contact met hen op voor een snelle antwoord. Hun site staat vol met veel gespecialiseerde producten en als je op zoek bent naar accessoires om je computer mee te upgraden, is het bijna een gegeven dat zij het kunnen krijgen. Ik raad deze winkel ten zeerste aan niet alleen vanwege hun uitstekende voorraadaanduiding, maar ook vanwege hun ongelooflijk effectieve en aardige klantenondersteuning. Klantenservice en betrouwbaarheid zijn erg belangrijk voor mij. Combineer dit met een geweldige winkelervaring en je hebt een winkel die echt hier is om te om een statement te makken, en dan niet alleen voor de liefhebbers, maar ook voor een persoon die net begint in deze sector. Kortom een aanrader!

Algemeen

Goeie website, duidelijk en handige filters.
Ik bestel er gewoon altijd zonder prijzen te vergelijken, want die zijn altijd super.

Altijd razendsnelle verzending.

Klantenservice

Wie doet Highflow na? Altijd een snel antwoord en to the point. I love it.
Ook als beginner kreeg ik op het forum uitgebreid antwoord op mijn vragen. Dat was lange tijd terug en uiteindelijk een jaar later overwogen!

Algemeen

een duidelijke kostprijs/factuur incl. levering enz. tijdens het bestellen en
betaling onmiddellijk via overschrijving met een vlotte opvolging van hun dienst

Verzending

Alles dat men ging leveren aan mijn deur ontvangen binnen de beloofde dagen, en dit goed stevig ingepakt.
En van bestelling tot levering allemaal zeer goed kunnen opvolgen.

Klantenservice

1 onderdeel dat ik bestelde werd al aangeduid als "niet in stock".
onmiddellijk na mijn bestelling omtrent mail mogen ontvangen ivm levertermijn (spijtig genoeg backorder bij leverancier).
Zij hebben omwille van dit backorder-probleem direct mee gezocht naar alternatief onderdeel of andere oplossing.

Algemeen

Heb hier nu ongeveer 5 keer iets besteld.
De verzendkosten zijn aan de hoge kant, wel goed verpakt.
Webwinkel is overzichtelijk en werkt prettig.
Service (Mail) is super, heb 2-3 keer om informatie gevraagd per mail altijd binnen 30min andwoord.
al met al super bedrijf.

Verzending

Verzending 4 ster omdat de verzendkosten hoog zijn.

Klantenservice

Zoals eerder beschreven, top service word snel en goed gehandeld.

Algemeen

Super goede winkel overzichtelijk en betrouwbaar, heel veel producten tegen een goede prijs. Top winkel dus!

Verzending

Ik had kabels van cablemod gekocht in het zwart / rood maar jammer genoeg is dat dus niet helemaal goed gegaan en heb dus rood gekregen. Jammer maar deze zien er ook gewoon goed uit. Voor de rest super snel geleverd daar ben ik erg blij mee. verzendkosten een beetje aan de dure kant 6.50 is wel veel.

Algemeen

Ik was opzoek naar de aluminium Halos frames van Phanteks. Al gauw kwam ik terecht bij Higflow aangezien zij de goedkoopste prijs hadden. Ik was echter niet bekend met de winkel en besloot enkele shopreviews te lezen. Ik kan kort vermelden dat dit alles mij goed beviel.

Na een kort bezoek aan hun website zag ik dat ze een tal van producten aanboden die een standaard winkel niet gauw kan leveren. Na een korte correspondentie per mail of ze het product ook daadwerkelijk op voorraad hadden zoals op de website aangegeven was werd dit bevestigd. Heb dit meteen besteld en de hele ervaring is me goed bevallen.

Wat mij positief is bijgebleven is dat de voorraadindicatie heel up-to-date is en dat er gauw op de mails gereageerd wordt. Dit is bij menigeen andere wat minder bekende webshops wel anders en dit verdiend dan ook een dikke pluim. Ik heb er dan ook dikke vertrouwen in dat deze webshop het hart van veel hobbyisten zal veroveren. Één ding is zeker, de betrouwbaarheid van deze winkel is voor mij hoog en heeft er een nieuwe vaste klant bijgewonnen!

Verzending

Kwa verzendopties had ik gekozen om het product af te halen op afhaallocatie in Rotterdam. Dit doe ik meestal bij webshops die ik niet ken. Ik vond het echter wel jammer dat er kosten voor afhalen op locatie werd gerekend. Als verbeterpunt zou ik willen geven dat de kosten voor afhalen op locatie naar nihil getrokken wordt.

Aan de andere kant, je krijgt er wel heel wat voor terug. Een heel vriendelijk gezicht die je verwelkomt bij afhalen waar je met gemak een babbel mee kunt maken. Een extra bonus die ik in enkele reviews tegen kwam was dat er een chupa-chup bij geleverd werd. Ik kan dit bevestigen en dit draagt zeker bij aan een positieve ervaring. Dit gebaar alleen al laat mij zien dat dit echt een zaak is met hart voor de hobbyisten. Maar niet alleen voor de hobbyisten uiteraard!

Klantenservice

De klantenservice kan ik kort over zijn: Uitstekend! Je kan heel gauw een respons terug verwachten en daar kunnen vele andere webshops voorbeeld aan nemen. Zowel per mail als in persoon ben ik lovend over de klantenservice. Mijn advies als je contact wilt opnemen met de klantenservice, stuur ze een mailtje. De response-rate is heel hoog en snel en een mailtje kan natuurlijk nooit kwaad. De telefoon heb ik niet geprobeerd, aangezien ze keurig op de website aangeven dat de respons-rate hier lager is dan een mailtje en er niet altijd iemand bij de telefoon zit.

Kortom, wil je de klantenservice bereiken: stuur ze een mailtje!

Highflow is zeer zeker een aanrader!

Algemeen

Veel keuze op hun site, man vind alles gemakkelijk , betaal mogelijkheden genoeg .Alles is snel verzonden en ontvangen .

Verzending

Geen enkele item dat ik heb besteld zit in de originele verpakking .Bijvoorbeeld , ik heb crimp terminal atx van MDPC-X besteld maar er is geen enkele bewijs dat het zo is !

Beste Semaca,

Dank u voor uw review.
Fijn om te lezen dat het bestellen naar wens is geweest.
MDPC-X producten worden door MDPC-X bulk aan ons geleverd, dat betekent dat sleeve, heatshrink, pinnen etc. op een grote rollen geleverd worden en we knippen de producten op maat voor de klant. Deze rollen we netjes op en kleine producten doen we in een plastic zakje.
HighFlow.nl is de aangewezen MDPC-X verkooppunt in Nederland en u kunt uiteraard vanuit gaan dat het origineel is (bij twijfel kunt u het navragen bij MDPC-X).
We zouden het daarom op prijs stellen als u de beoordeling van 2 sterren bij verzending wilt updaten

Bij voorbaat dank.

HighFlow.nl

Algemeen

Ik had een aantal fouten gemaakt in mijn bestelling:
Ik had namelijk te snel mijn bestelling geplaatst en kwam er toen nog achter dat ik meerdere spulletjes nodig had voor mijn custom loop.
Vervolgens had ik ook nog extra coolant nodig... Kortom ik wou graag mijn bestelling aanpassen.

Ik had mijn bestelling in de avond geplaatst, diezelfde avond een mailtje gestuurd om er 1 order van te maken en of ik dan extra coolant kon bestellen met de 2e onnodige verzendkosten verrekend. Diezelfde nog kreeg ik een mailtje met een oplossing en een stappenplan.

Erg goede service laat dit zien! Ik ben ook erg tevreden met mijn bestelde producten, allemaal prima verpakt!

Klantenservice

Zie mijn "Korte toelichting" Ik had waarschijnlijk prima in het Nederlands kunnen communiceren, maar had een mailtje in het Engels gestuurd, ik kreeg ook netjes weer in Engels antwoord terug.

Algemeen

veel componenten (vooral koeling) veel betaalmogelijkheden en leveringsopties, voor waterkoeling zeker een plek om te kijken

Verzending

Er was een fout met de leveringsoptie, ik koos de verkeerde, nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik een melding dat het mis was gegaan, gelukking kreeg ik snel mijn geld weer terug.

Klantenservice

zelfs om half 12 's avonds nog binnen 30 minuten reactie gekregen, top!

Algemeen

This is my second time ordering from HighFlow - both times I have had a incredibly smooth process with them. I'll always buy the parts I need at them in the future!

Verzending

Shipping was done within 1 hour of purchasing items on 2 separate orders, so quick and very amazing service!

Algemeen

prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima

prima

Dank u wel

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Highflow

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie