HighFlow

1.229 producten en 1.519 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HighFlow

Review toevoegen

Algemeen

Grote bestelling gedaan. Een aantal onderdelen waren niet leverbaar en daar werk ik dan ook netjes van op de hoogte gebracht. Na wat geduld gevraagd om een status update van mijn bestelling; alles was binnengekomen behalve de fans, en ik kreeg dan ook netjes de keus of ik alvast de binnengekomen items wou krijgen. Dat is prima geregeld.
Voor de fans kreeg ik daarnaast nog de gelegenheid om ze om te ruilen voor een ander merk of type, maar dat heb ik niet gedaan.

De fans zijn dus een paar weken later alsnog netjes geleverd.
Prima service, snelle antwoorden op vragen!

Verzending

De levertijd was wat langer vanwege backordered producten, daar kan ik ze niet de schuld van geven. Verder werden producten zodra ze wel binnen waren netjes verstuurd is alles in goede staat binnengekomen

Klantenservice

Klantenservice is snel, kundig en luistert. Zeer tevreden over de afhandeling van mijn order!

Algemeen

Ik ben sinds 2011 klant bij HighFlow.nl en van 2011 tot 2020 heb ik een klein aantal bestellingen geplaatst. In december 2020 heb ik besloten om een custom loop waterkoeling computer te bouwen. Sinds dat moment heb ik regelmatig bestellingen bij ze geplaatst. Totaal heb ik tot op heden iets meer dan € 3.000 uitgegeven bij HighFlow.nl.

Klantenservice

Recentelijk heb ik ook ervaring gehad met hun RMA afhandeling. Hoewel de communicatie per email van mijn RMA niet helemaal naar wens was (er werd niet echt inhoudelijk gereageerd op mijn vragen). Is de RMA uiteindelijk keurig afgehandeld. Ik had in 2019 een DataVac duster bij ze gekocht van ongeveer € 100. Deze was defect geraakt en ik heb een nieuwe ontvangen binnen redelijke termijn.

Sales en support vragen worden snel beantwoord, ook in het weekend en avond. Het assortiment is uitgebreid voor mensen die aan modding en waterkoeling doen. Prijzen zijn over het algemeen goed maar ze zitten wel in een niche natuurlijk. Bepaalde producten, zoals schoonmaakproducten, zijn soms wat prijzig en als je dat in bulk moet hebben is het wellicht verstandig om dat te halen bij Amazon (foam tip cleaners bijvoorbeeld).

Als het huidige serviceniveau en assortiment goed blijft zal ik hier waarschijnlijk nog vele jaren klant blijven. Ik kan deze winkel aanraden.

Algemeen

Goede communicatie over de levering.
Alternatieve betalingsmethode was ook geen probleem. Verzending zoals beloofd. Zeer tevreden over de webshop.

Klantenservice

Snel antwoord op de email.

HdV Karma 308
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Besteld op vrijdagochtend, zou redelijkerwijs dan maandag bezorgd worden.
Trak & trace van transporteur geen wijziging alleen data ontvangen. ( vandaag maandag status ongewijzigd ) proberen te bellen met highflut geen reactie, mailtjes geen reactie. dus in toekomst zal ik mijn bestellingen bij aquatuning doen

Highflow is voor mij geen aanrader

Geen reactie op mail en telefoon, inmiddels is dit de 2e keer dat dit gebeurt

Leuke reactie, echter jullie werken samen met GLS dus ligt buiten onze macht is niet correct. Immers jullie beloven zaken op jullie site volgende dag in huis.

Dank u voor uw review.
Uw bestelling is afgelopen vrijdag afgegeven aan GLS, maar door drukte zijn niet alle pakketten verwerkt. Dit ligt helaas buiten onze macht.
U bent sneller met het schrijven van uw reviews dan het wachten op onze reactie...
Uw emails waren binnen enkele uren beantwoord en inmiddels is de Track&Trace actief en kunt u uw bestelling snel verwachten.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Voor het eerst besteld bij deze shop gezien ik een nieuwe PC met waterkoeling ging bouwen. Veel specifieke onderdelen eenvoudig bij elkaar te klikken in deze webshop en verrassend veel op voorraad. Helaas waren de artikelen die ik nodig had niet direct beschikbaar maar zijn dezelfde dag nog nabesteld bij de leverancier. Erg fijne shop om mee te werken en te communiceren.

Verzending

Eigenlijk het enige verbeterpunt dat ik tegen ben gekomen is een stukje initiatief. De nabestelde artikelen stonden op 3-5 werkdagen maar dit duurde langer, waardoor ik mij afvroeg waar ze bleven. Ik zou hier graag over op de hoogte gehouden willen worden als de verwachting niet gehaald gaat worden.
Na zelf een e-mail verstuurd te hebben wel onmiddellijk correct en inhoudelijk antwoord.
Ondanks de latere levering werd mij wel netjes voorgesteld om de producten die wel op voorraad waren alvast op te sturen als tegemoetkoming. Gezien ik alles nodig had en geen haast met de bestelling had heb ik hier geen gebruik van gemaakt.
Verpakking van de zending is erg netjes, doos was stevig en de inhoud kon niet bewegen door de correcte vulling. Gezien er veel acryl en andere breekbare én kostbare dingen inzitten ben ik hier erg tevreden over.

Klantenservice

Gedurende de hele order erg snel reacties op mijn vragen. Uiteindelijk bleek dat ik zelf nog een fout met de bestelling had gemaakt (kwam ik na levering pas achter) en werd hiermee netjes te woord gestaan. Het correcte product was onmiddellijk verzonden en de dag erna meteen bij mij thuis, ondanks dat het al na de officiële eindtijd voor volgende dag levering was.

Algemeen

Makkelijke website, super communicatie betreft levering door track and trace en zelfs wijziging adres (indien nodig). Nette doos, goed verpakt, alles aanwezig. 10/10 zou hier als het nodig is zo weer bestellen!

Verzending

Doos goed opgevuld zodat de producten niet kunnen schuiven/ kapot kunnen gaan. super ingepakt tegen eventuele vervoersschade.

Algemeen

Ik bestel al jaren bij HighFlow. En nog nooit een probleem gehad.
En nu ook weer geen problemen. Op zaterdagavond besteld en ik kreeg gelijk een bevestiging en zondag was het al ingepakt klaar voor verzending.

Verzending

Op zondag al de mail ontvangen dat de bestelling was aangemeld en dat die maandag mee ging met de bezorgerd. Dinsdagmiddag was alles binnen.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Wanneer je zoekt naar onderdelen voor een watergekoelde computer dan kun je hier bijna alles vinden dat je nodig hebt. De communicatie met de klant is vlot (er werd zelfs 's avonds laat op mailtjes gereageerden uitstekend: er wordt met je meegedacht wanneer er fabrieksvertraging is en ze doen niet moeilijk om tussendoor een bestelling aan te passen wanneer Highflow nog op onderdelen wacht van de fabrikant. Een onderdeel paste niet in mijn build en die heb ik geopend (doch netjes) terug kunnen sturen, hier werd totaal niet moeilijk over gedaan en de terugbetaling verliep zeer snel. Ik trek wel een punt af omdat ik vind dat de producten beter gecategoriseerd kunnen worden. Filteren op product type is in mijn ogen iets te beperkt.

Verzending

Alle producten waren goed verpakt. Er wordt gebruikgemaakt van een combinatie van plastic en papieren padding (dat laatste is met oog op het milieu mijns inziens een goede keuze). Er is geen grotere doos gebruikt dan nodig en alle bestelde producten waren aanwezig. De levering was vlot!

Klantenservice

Gewoon een uitstekende klantenservice. Er wordt van alle kanten met je meegedacht. Ik kon na mijn bestelling nog producten toevoegen (hiervoor werd mijn bestelling van accountloos omgezet naar account) wat heel vlot ging. Er werd vaak binnen enkele minuten al gereageerd op mijn mailtjes.

Algemeen

Prima winkel met goede prijzen. 's avonds bestellen is helaas wel twee dagen later pas in huis. De emails zijn erg irritant opgemaakt met veel stijlen door elkaar heen.

Verzending

Gratis verzonden, maar via gls. Je moet vóór half 4 bestellen om het de volgende dag nog binnen te hebben. Erg goed verpakt.

Er zat een lolly bij dus 5 sterren.

Algemeen

Highflow heeft mij uitstekend geholpen met het samenstellen van mijn waterkoeling aankopen. Snelle, heldere en professionele communicatie. Ik heb her en der gelezen dat Highflow "moeilijk doet" over geretourneerde producten, daar heb ik helemaal geen last van gehad. Ik had een aantal producten dubbel besteld (fittings, en een verkeerde grootte van het reservoir) deze zijn binnen 2 weken terug gegaan en kreeg vrij snel een mailtje dat het geld (een aanzienlijk bedrag) wordt teruggestort.

Verzending

Producten voor 15:00 gekocht werden vaak de volgende dag al geleverd. Ze hebben zelfs (in hoge uitzondering) iets per post gestuurd zonder kosten. Dit ging om de dop van een spuitfles (het uiteinde dus).

Klantenservice

Duidelijke en professionele communicatie gecombineerd met snelheid.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Jammer een slecht ervaring met deze shop door hun bezorgdienst die zich niet kan houden aan hun aangegeven bezorgtijd op de winkel webpagina zelf aangegeven dag

Verzending

Extra vroeg besteld om de levering zoals aangegeven volgende dag te ontvangen. Maar niet het geval is

Klantenservice

Ik wou het weigeren vanwegen het niet op tijd bezorgd
want wat zij aangeven bij dpd is ma tot zaterdag volgens hun moet ik dan daarvoor ook nog betalen blij ben ik dan zeker niet

Algemeen

Inmiddels al enkele bestellingen gedaan tot grote tevredenheid. Bezorging via GLS is altijd keurig op tijd en producten worden zo verpakt dat de kans op schade geminimaliseerd wordt. Daarnaast natuurlijk een erg uitgebreid aanbod op het gebied van waterkoeling en hiermee uniek in NL. Dit zorgt er echter wel voor dat het op de website soms goed zoeken is; filteropties zouden beter kunnen. Verder ben ik erg tevreden over Highflow!

Algemeen

Bestelling plaatsen ging makkelijk genoeg, alles overzichtelijk. De layout van de website is anders dan je gewend bent, maar zeer makkelijk te vinden. Eindelijk weer eens een lekkere modding winkel! Zelfs met een forum. Waarschijnlijk wordt deze winkel door enthousiaste mensen gedraaid. Echt top!

Verzending

Verzending was netjes en stevig verpakt en gelukkig veel oude materialen hergebruikt en gerecycled! Thuis gooi je het toch allemaal weg.
Geen T&T code ontvangen via DPD, maar kwam op de verwachte dag wel binnnen.

Algemeen

2 keer een bestelling gedaan, 2 keer zonder problemen de juiste spullen gekregen. Ze waren of de goedkoopste, of de enige met voorraad. Alles goed verpakt. Ik zou hier zo weer bestellen.

Algemeen

Super webshop, zeer teverden! Was al enige tijd opzoek naar: "Phanteks 3.5" Stackable HDD Brackets - Duo Pack", helaas was deze nergens te krijgen. Na lang zoeken bij highflow terechtgekomen en deze heeft ze nog kunnen bestellen bij de leverancier, binnen 5 werkdagen in huis! Top!

Algemeen

Fijne webshop, ideal dat zo veel producten bij elkaar te bestellen zijn voor watercooling. Bieden een goede prijs voor de producten. Uitstekende klanten service, zijn snel met beantwoorden van mijn vragen, zelfs in de avond/weekend. Ik ga hier zeker vaker bestelen.

Verzending

Producten waren goed verpakt en op tijd geleverd zoals afgesproken.

Klantenservice

Bij mijn bestelling waren helaas 3 items niet op voorraad, wat ook duidelijk was aangegeven tijdens het plaatsen van de bestelling. Echter vanwege uitzonderlijk lange verwachte levertijd heb ik deze producten na een aantal dagen helaas eruit laten halen en een extra onderdeel laten toevoegen aan de bestelling. Dit alles was binnen een uur geregeld na het opvragen van de status van de levering. Zelfde dag nog verzonden. Kreeg daarnaast het verschil in kosten binnen 5 minuten terug gestort op mijn rekening. Zonder extra kosten.

Had ook nog 1 onderdeel per ongeluk dubbel besteld, ook dit is netjes en snel gecrediteerd via het terug sturen volgens RMA procedure.

Kortom top!

Algemeen

Je kan hier vaak als eerst producten vinden, die nieuw zijn voor de markt. Ook hebben ze vaak spullen die je nergens anders kan halen voor een redelijk prijs

Verzending

Ze versturen hun product zeer goed verpakt.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Biedt zeer slechte service. Set hardtube fittingen besteld van AlphaCool (en heel veel andere waterkoeling componenten), en gaande het project toch besloten voor EK hardtube fittingen te gaan, maar wel eerst mijn project afgemaakt. Nu willen ze ongebruikte (!) fittingen in de originele verpakkingen niet terugnemen omdat ze zich heel laf verschuilen achter een twee weken retour periode, waar dit net buiten valt.

Toevoeging: Als ze bij Highflow is net zoveel aandacht besteedden aan het bieden van service en het nemen van verantwoordelijkheid, als het dwangmatig moeten reageren op iedere review, was er weinig op ze aan te merken als bedrijf. Met de tijd en energie van hun reactie hadden ze ook mijn RMA in behandeling kunnen nemen.

Verzending

Zeer slecht omdat ze GEEN zaken doen met PostNL, maar met DPD en GLS (zendingen te laat, of dure onderdelen achtergelaten bij de voordeur).

Dank u voor uw review.

De bedenkingstermijn staat aangegeven in onze voorwaarden, het is een standaard periode van 14 dagen.
Uw bestelling heeft de bedenkingstermijn al ruimschoots overschreden.

We snappen dat u graag wilt dat wij er een uitzondering voor maken, maar we kunnen dat niet doen, dit om het eerlijk te houden voor elke klant en ook voor ons om het overzicht te houden.
We hopen op uw begrip hiervoor.

Mocht u in de toekomst toch nog bij ons bestellen en niet zeker zijn over uw aankoop, houdt a.u.b. rekening mee dat u 14 dagen de tijd hebt om producten retour te sturen.
Binnen de bedenkingstermijn van 14 dagen kunt u gewoon producten bij ons retour sturen (mits in nieuw staat natuurlijk).

Wat betreft de verzendmethodes, momenteel bieden we inderdaad geen PostNL aan als keuze, maar wel 3 alternatieven, namelijk GLS, DPD en UPS.

Algemeen

Een heel breed en vaak exclusief Cooling assortiment. Snelle verzendingen en goede verpakking. Zeker voor herhaling vatbaar. De service desk heb ik niet nodig gehad.

Verzending

Goed verpakt en snel in huis.

Algemeen

Mijn go-to shop voor alles betreft waterkoeling en wederom een goede ervaring! Veel wordt op backorder gedaan maar communicatie verloopt snel en duidelijk. Na bestelling een aantal keer de order gewijzigd maar ook dit was steeds snel behandeld. Helemaal top!

Klantenservice

Communicatie verloopt altijd erg snel en vriendelijk. Zoals aangegeven de order nog 2x gewijzigd vanwege onderdelen die niet op korte termijn leverbaar waren en een fout van mijn kant betreft compatibiliteit op een GPU waterblock. Dit was steeds geen probleem en de order werd er snel op aangepast.

1 2 3 ... 15

Scorekaart voor HighFlow

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie