Highflow

1.156 producten en 1.399 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Highflow

Review toevoegen

Algemeen

Veel keuze op hun site, man vind alles gemakkelijk , betaal mogelijkheden genoeg .Alles is snel verzonden en ontvangen .

Verzending

Geen enkele item dat ik heb besteld zit in de originele verpakking .Bijvoorbeeld , ik heb crimp terminal atx van MDPC-X besteld maar er is geen enkele bewijs dat het zo is !

Beste Semaca,

Dank u voor uw review.
Fijn om te lezen dat het bestellen naar wens is geweest.
MDPC-X producten worden door MDPC-X bulk aan ons geleverd, dat betekent dat sleeve, heatshrink, pinnen etc. op een grote rollen geleverd worden en we knippen de producten op maat voor de klant. Deze rollen we netjes op en kleine producten doen we in een plastic zakje.
HighFlow.nl is de aangewezen MDPC-X verkooppunt in Nederland en u kunt uiteraard vanuit gaan dat het origineel is (bij twijfel kunt u het navragen bij MDPC-X).
We zouden het daarom op prijs stellen als u de beoordeling van 2 sterren bij verzending wilt updaten

Bij voorbaat dank.

HighFlow.nl

Algemeen

Ik had een aantal fouten gemaakt in mijn bestelling:
Ik had namelijk te snel mijn bestelling geplaatst en kwam er toen nog achter dat ik meerdere spulletjes nodig had voor mijn custom loop.
Vervolgens had ik ook nog extra coolant nodig... Kortom ik wou graag mijn bestelling aanpassen.

Ik had mijn bestelling in de avond geplaatst, diezelfde avond een mailtje gestuurd om er 1 order van te maken en of ik dan extra coolant kon bestellen met de 2e onnodige verzendkosten verrekend. Diezelfde nog kreeg ik een mailtje met een oplossing en een stappenplan.

Erg goede service laat dit zien! Ik ben ook erg tevreden met mijn bestelde producten, allemaal prima verpakt!

Klantenservice

Zie mijn "Korte toelichting" Ik had waarschijnlijk prima in het Nederlands kunnen communiceren, maar had een mailtje in het Engels gestuurd, ik kreeg ook netjes weer in Engels antwoord terug.

Algemeen

veel componenten (vooral koeling) veel betaalmogelijkheden en leveringsopties, voor waterkoeling zeker een plek om te kijken

Verzending

Er was een fout met de leveringsoptie, ik koos de verkeerde, nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik een melding dat het mis was gegaan, gelukking kreeg ik snel mijn geld weer terug.

Klantenservice

zelfs om half 12 's avonds nog binnen 30 minuten reactie gekregen, top!

Algemeen

This is my second time ordering from HighFlow - both times I have had a incredibly smooth process with them. I'll always buy the parts I need at them in the future!

Verzending

Shipping was done within 1 hour of purchasing items on 2 separate orders, so quick and very amazing service!

Algemeen

prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima prima

prima

Dank u wel

Algemeen

Heel veel keuze en bijna alles is er te vinden. Jammergenoeg is niet altijd alles op vooraad. Verder zeeeer te vreden.

Klantenservice

Zeer direct. Geven snel antwoord en duidelijk antwoord.

Algemeen

Duidelijke site. Was iets mis gegaan bij de betaling (zie kopje "Klantenservice), wat ze in een record tempo hebben opgelost voor me. 1č ervaring met Highflow is subliem en mocht ik nog meer waterkoeling onderdelen gaan zoeken, ga ik zeker eerst naar Highflow! Super ervaring

Klantenservice

Door een foutje had ik 2x betaald, 1x paypal en 1x iDeal. Daarop een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Kreeg in maximaal 10min een reactie met dat het inderdaad fout was gegaan en tegelijkertijd met dat mailtje kreeg ik ook een mailtje van paypal dat het geld was terug gestort. Super service! Was al bang dat ik weer weken zou moeten wachten totdat er iets zou gebeuren. Maar hier gebeurde het direct! Heel erg blij met de ervaring met de klantenservice!

Algemeen

Eindelijk een webshop met écht enthousiast producten. Spul wat je nergens anders kan krijgen, voor een schappelijke prijs. De site is overzichtelijk en het bestellen ging eenvoudig. Wel jammer dat zulke specialistische items niet in de Pricewatch van Tweakers staan, wel begrijpelijk als dit de enige aanbieder is

Verzending

Netjes verpakt en snel verstuurd. Zelfs nog wat snoep erbij gekregen!

Klantenservice

Uitstekende klantenservice. Een aantal vragen gesteld en direct kundig antwoord gekregen. Had ook iets verkeerd besteld, kon ik zo terugsturen en had de volgende dag het geld terug. Helemaal perfect, ik kon meteen een nieuwe bestelling aanmaken.

Algemeen

De site is zeer overzichtelijk en onderverdeeld in rubrieken.
De rubrieken zijn erg volledig.
Ook het zoeken naar een product werkt subliem.

Verzending

Zeer snelle en accurate levering.

Klantenservice

Communicatie via web formulier.
In alle gevallen bijna per omgaande reactie.
Zeer goede inleving in de vraag.
subliem.

Algemeen

Betaling via bitcoin gedaan, helaas liep ik tegen een issue aan.

Toen ik 2x de Cherry MX Rubber O-Ring Switch Dampeners 125pcs - Black wilden bestellen was de betaling goed gegaan maar als ik dan terug naar highflow klikte nadat de betaling was geslaagd dan kwam de melding: orde was geannuleerd door de gebruiker....

Klantenservice

Even een e-mail gestuurd naar info@highflow.nl, om 14:45 verstuurd en om 14:58 al reactie!
---

Beste Dylan,
Dank u voor uw bestelling en e-mail.

U hoeft zich geen zorgen te maken.

Soms loopt de verwerking van BitPay achter en omdat onze webshop niet op tijd een update doorkrijgt van BitPay, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Maar zodra de betaling door BitPay is verwerkt, dan wordt uw bestelling automatisch weer in behandeling genomen en verzonden, hiervan zult u een bevestiging per e-mail ontvangen.

-----

Ongeveer een half uur later kreeg ik de bevestiging dat de order in behandeling is
+-2:30 uur later ( 17:13) een e-mail dat het pakketje bij DPD is dus erg snel en netjes!

De klanten service staat je dus netjes te woord en gebruikt duidelijke communicatie zonder poes pas

Algemeen

Goed uitgebreid en veelzijdig assortiment voor al het denkbare rond waterkoelig en pc moddig. Voor vragen kun je altijd even mailen en krijg je snel antwoord terug.

Klantenservice

Ik had eerder al een bestelling gedaan bij highflow.nl en heb zojuist mijn 2e geplaatst. Ik had eerst een paar vragen met over meerdere producten en het assortiment. Deze werd goed snel en klantvriendelijk beantwoord. Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje van een medewerker dat mijn adresgegevens niet compleet waren. Ik heb daarop een mailtje teruggestuurd. Daarna hebben ze voor einde werktijd snel nog even het pakketje voor mij opgestuurd en kan het de volgende (werk) dag verwachten. Van zo'n top service en klantvriendelijkheid word je gewoon blij! Highflow.nl ga zo door;)

Algemeen

Afgelopen week voor het eerst een bestelling geplaatst bij highflow, een zeer makkelijke overzichtelijke website en alles was naar wens.

Verzending

Verzending zoals aangegeven, gewoon de volgende dag in huis. De bestelling was ook netjes verpakt.

Klantenservice

Na een fout gemaakt te hebben in een bestelling heb ik gelijk een bericht gestuurd via het contact formulier op de website (rond half 10 's avonds). Tot mijn verbazing had ik na ongeveer een kwartier al een bericht terug gehad dat het aangepast is.
Zeer goede service dus.

Algemeen

ik heb Razer Mouse Bungee – Gaming Mouse Cord Controller besteld op deze site, was top !

Algemeen

Een enorm aanbod maar gelukkig alles prima te vinden. Alles wat ik nodig had op voorraad. Snelle levering en een keurige Track/Trace.

De enigste die ook de Watercool Heatkiller reservoirs uit voorraad kon leveren

Enorm tevreden met mijn aankoop en levering.

Verzending

Bij Highflow heb je alleen gratis verzending al je gebruik maakt van GLS of DPD als postverzorging. Helaas staan deze 2 bedrijven niet bekend om hun goede afwikkeling van verzendingen.
Dan is er nog de keuze om via PostNL te versturen. Helaas moet je hiervoor wel extra betalen, best jammer als je voor veel geld besteld, en dan alsnog extra moet betalen voor een "betrouwbare" verzendpartner.

Maar goed, dat is een keuze natuurlijk.
Verdere verzending was keurig, snel, goed verpakt en T&T, niets mis mee.

FvGa Karma 2,02K

Algemeen

Instant fan geworden van Highflow, hele fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken.

Verzending

Mijn gekozen product had 3 dagen levertijd. Netjes op tijd bezorgd, dus je kan de levertijden bij producten op Highflow serieus nemen, is bij veel webshops niet zo.

Algemeen

Hele fijne webshop, heel snel reactie (zelfs op zondag . Mij hebben ze als vaste klant haha.

Algemeen

Site is goed en heel makelijk te bedienen, email support is gewoon goed , snelle reactie trug op je vraag, snelle levering, en makelijk berijkbaar als je in rottedam woont

Verzending

Ik heb het de volgende dag af kunnen halen dus een snele levering

Klantenservice

Toen ik wat vragen stelde kreeg ik niet iemand die niks wist, deze mensen weten waarover ze praten, een goede support dus,

altijd snel een reactie trug van deze mensen, ze laten hun klanten niet wachten

Algemeen

De perfecte shop voor custom waterkoeling! Groot aanbod, mooie prijzen en uitstekende klantenservice! Mailtjes worden altijd snel beantwoord (zelfs in het weekend) en Highflow denkt graag met de klant mee.

Verzending

Leveringen liepen erg uit door producten die nabesteld moesten worden. Hier kan Highflow zelf niet veel aan doen, maar omdat er geen aantallen worden aangegeven op de site is dit niet altijd van te voren zichtbaar.

Klantenservice

De klantenservice is uitstekend. Zoals beschreven waren er problemen met naleveringen. 2 losse bestellingen werden beiden enorm vertraagd omdat 1 product niet op voorraad was.
Na een mailtje om te informeren over de levertijd (die binnen 15 min. op een zondag beantwoord werd!) bleek dat dit nog 3 weken ging duren.
Gelukkig denken ze met de klant mee en boden ze aan om alles wat al op voorraad was direct te verzenden en de nabestelde producten later te leveren.

Algemeen

Website kan beter, producten staan zijn meestal duidelijk maar beschrijvingen soms wat matig. Het login systeem is ook niet zo mooi als elders.
Breed aanbod een grote plus.

Verzending

Verzending erg duur, ophalen kost ook al 2,50 en de goedkoopste verzending is 6,50. GLS is redelijk qua aflevering, tracking niet geweldig, wel fijne "Flex delivery service".

Klantenservice

Telefoon wordt nooit opgenomen, ik wilde snel iets regelen (verkeerd product geleverd, 30mm ipv 20mm) en koos daarom voor telefoon (c.a. 10 keer gebeld over verschillende dagen). Mail wordt wel snel op geantwoord, dus bellen is vrijwel nutteloos en mail werkt goed. Echter moet je dit wel weten.

Algemeen

Heb op donderdag 5x G1/4 fittingen en 5x G1/4 schroeffittingen besteld bij Highflow, niet de goedkoopste maar wel snelle levering. Betaald via iDeal dus ook prima geregeld.

Verzending

Verstuurd via GLS, maar de track & trace code werkte niet zodat ik het pakketje niet kon volgen. Ligt niet aan Highflow maar aan brakke ondersteuning vanuit GLS.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Highflow

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie