HighFlow

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HighFlow

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

Biedt zeer slechte service. Set hardtube fittingen besteld van AlphaCool (en heel veel andere waterkoeling componenten), en gaande het project toch besloten voor EK hardtube fittingen te gaan, maar wel eerst mijn project afgemaakt. Nu willen ze ongebruikte (!) fittingen in de originele verpakkingen niet terugnemen omdat ze zich heel laf verschuilen achter een twee weken retour periode, waar dit net buiten valt.

Toevoeging: Als ze bij Highflow is net zoveel aandacht besteedden aan het bieden van service en het nemen van verantwoordelijkheid, als het dwangmatig moeten reageren op iedere review, was er weinig op ze aan te merken als bedrijf. Met de tijd en energie van hun reactie hadden ze ook mijn RMA in behandeling kunnen nemen.

Verzending

Zeer slecht omdat ze GEEN zaken doen met PostNL, maar met DPD en GLS (zendingen te laat, of dure onderdelen achtergelaten bij de voordeur).

Dank u voor uw review.

De bedenkingstermijn staat aangegeven in onze voorwaarden, het is een standaard periode van 14 dagen.
Uw bestelling heeft de bedenkingstermijn al ruimschoots overschreden.

We snappen dat u graag wilt dat wij er een uitzondering voor maken, maar we kunnen dat niet doen, dit om het eerlijk te houden voor elke klant en ook voor ons om het overzicht te houden.
We hopen op uw begrip hiervoor.

Mocht u in de toekomst toch nog bij ons bestellen en niet zeker zijn over uw aankoop, houdt a.u.b. rekening mee dat u 14 dagen de tijd hebt om producten retour te sturen.
Binnen de bedenkingstermijn van 14 dagen kunt u gewoon producten bij ons retour sturen (mits in nieuw staat natuurlijk).

Wat betreft de verzendmethodes, momenteel bieden we inderdaad geen PostNL aan als keuze, maar wel 3 alternatieven, namelijk GLS, DPD en UPS.

Algemeen

Een heel breed en vaak exclusief Cooling assortiment. Snelle verzendingen en goede verpakking. Zeker voor herhaling vatbaar. De service desk heb ik niet nodig gehad.

Verzending

Goed verpakt en snel in huis.

Algemeen

Mijn go-to shop voor alles betreft waterkoeling en wederom een goede ervaring! Veel wordt op backorder gedaan maar communicatie verloopt snel en duidelijk. Na bestelling een aantal keer de order gewijzigd maar ook dit was steeds snel behandeld. Helemaal top!

Klantenservice

Communicatie verloopt altijd erg snel en vriendelijk. Zoals aangegeven de order nog 2x gewijzigd vanwege onderdelen die niet op korte termijn leverbaar waren en een fout van mijn kant betreft compatibiliteit op een GPU waterblock. Dit was steeds geen probleem en de order werd er snel op aangepast.

Algemeen

High Flow is een van de weinige zaken die gespecialiseerd is in Waterkoeling en zijn daarom ook een van de beste om heen te gaan voor producten die hier aan gerelateerd zijn
en tot nog toe doen ze altijd een kleine verassing bij je levering

Verzending

Ik heb in het verleden vaker bij hun bestellingen gedaan en deze werden altijd netjes geleverd
ze gebruiken standaard GLS voor de verzending maar er word ook de keuzen gegeven om via PostNL of DPD je pakketje bezorgt te krijgen
en dit is toch iets wat niet iedere winkel als optie geeft

Klantenservice

Ik heb in het verleden ook wel eens producten ontvangen waarbij iets mis was
bijvoorbeeld dat een product niet werkte (DOA) of dat een product een beschadiging had opgelopen tijdens de verzending
In alle gevallen heeft de klanten service dit soort zaken altijd netjes weten op te lossen

Algemeen

Great catalog, with all my favorite brands. This is probably the best watercooling website in BeNeLux and the best stocked watercooling and modding shop in europe.

i find it hard to buy elsewhere (also prices are very reasonable)

+++

Verzending

They have at least 4 different shipping methods, all fast, even the most economic.

Klantenservice

I had an issue with an order and they resolved it promptly.

Algemeen

Site is overzichtelijk en ze hebben veel verschillende merken en onderdelen. Kon hier vrij gemakkelijk een groot gedeelte van mijn zaken bij elkaar klikken voor mij nieuwe custom loop setup.
Beschikbare informatie over levertijden was accurraat

Verzending

Conform afspraken op de site geleverd. Binnen afgesproken termijn en netjes via de bezorger op tijd geleverd. Pakket zelf zat erg safe en veilig ingepakt en alle onderdelen waren netjes separaat ingepakt. Koppelingen en extenders netjes in eigen zakjes en duidelijk gelabeld.

Algemeen

Overzichtelijk, betaalbaar, uitstekende service en voldoende informatie bij de producten. Heb ondertussen al meerdere keren bij Highflow besteld en moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben. Tot nu toe een paar kleine vragen gehad die duidelijk beantwoord werden.

Nu plan ik de loops min of meer volledig in m'n hoofd om het vervolgens uit te voeren wat tot nu toe erg goed gaat maar... Soms vergeet je wat. Dus toen ik wat vergeten was gelijk een mailtje gestuurd voordat het verstuurd was. Daar deden ze helemaal niet moeilijk over en stuurden per direct een mailtje met wat ik moest doen en het was zo geregeld, wat wil je nog meer?! Snoep bij je order! Ja ook daar voorzien ze in, leuke kleine aanvulling

Met dat ik dit typ ben ik wederom een T fitting en end cap vergeten voor m'n extra MO-RA3 loop.

Verzending

Spullen worden netjes ingepakt zoals je mag verwachten van dure waterblokken en accessoires. Overige loze ruimte is netjes opgevuld zodat onze vrij lompe GLS bezorger geen schade kan veroorzaken.

Klantenservice

Ze reageren snel op vragen met goed advies. Zit je met een lastig probleem of weet je niet wat je nodig hebt? Stuur een e-mail en je bent geholpen.

Algemeen

Ondanks het kleine kritiek op de klantenservice qua telefonisch contact, reageren ze toch snel op

Verzending

Op tijd besteld en de volgende dag netjes geleverd door GLS.

Klantenservice

Mailcontact gaat super, snel antwoord. Zelfs binnen 10 minuten. Enige minpunt is dat ze telefonisch heel slecht bereikbaar zijn maar dit staat wel netjes aangegeven op de website.

Algemeen

De site is overzichtelijk en qua producten op gebied van modding vrij uitgebreid. Kwaliteit van ontvangen computer onderdelen is hoog. Prijs kan altijd iets strakker, maar over het geheel ben ik best wel tevreden.

Verzending

Alles wat ik tot nu toe besteld heb (en beschikbaar was) is snel en goed beschermd verpakt geleverd.

Klantenservice

Bij vragen en wijzigingen snelle, vriendelijke en behulpzame reacties en advies. Zelfs opmerkzaam over eventuele fouten door mij gemaakt.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Klantenservice was top, kreeg meestal binnen 30 minuten een antwoord en was klantvriendelijk en behulpzaam.
Helaas moest ik mijn order annuleren maar dat werd ook snel geregeld. Binnen een uur kreeg ik het bedrag op mijn rekening.

Top service!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

arcade stick artwork laten printen en lastercutten.
eerste ervaring was slecht. kleuren klopte niet. lag aan mijn monitor zeiden ze. daarna naar de winkel gegaan goedkope printer gehaald en zelf maar uitgeprint. toen klopte het wel. vervolgens foto van gemaakt en opgestuurd. paar uur later zeiden ze dat het inkt op was van hun printer en dat ze het opnieuw hebben uitgeprint. toen was het wel goed.
vervolgens vele maanden later weer een artwork gestuurd want was me oude zat. 10 euro duurder geworden. oke. kan. 50 euro bij elkaar. makkelijk verdiend. vervolgens krijg ik het opgestuurd. kloppen de kleuren weer niet. dit keer lag het aan de rgb/cmyk instellingen in photoshop.
ik weer boos natuurlijk. ik thuis uitprinten op mijn goedkope printertje.
komt die er weer perfect uit kwa kleuren.
maar zelf snappen ze het ook niet waarom mij geprinte versie kleur heeft en die van hun niet.
als ik iets print en het komt niet overeen met wat op me beeldscherm staat dan weet je toch dat er ergens iets niet klopt ?
geld terug geven doen ze niet
opnieuw printen doen ze niet.
enigste optie die ik kreeg was dat ik het ergens anders laat printen op mijn kosten en dat ze het gratis snijden voor me. waardoor ik waarschijnlijk weer 7 euro aan verzendkosten moet gaan betalen plus nog eens de kosten van de print zelf.
ik vind dit belachelijk.
ze zullen vast goed zijn in waterkoeling en weet ik veel wat allemaal.
maar de rest kwa service is echt bagger.

voor fotos ken je berichten.

Klantenservice

voor vragen reageren ze super snel.

voor klachten beland je mail toevallig in hun spamfolder.

telefoon reageren ze totaal niet op

Algemeen

Uitstekende webshop - uitgebreid aanbod met eerlijke prijzen. Snelle levering en heldere communicatie/informatie, zowel op de website als via de e-mail.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3

Algemeen

Divers aanbod, wat veel webshops niet hebben. Goede levertijd en prima prijzen.
Website kan wel iets beter ingedeeld worden, zoeken levert zo veel resultaten dat je door de bomen het bos niet meer ziet soms.

Verzending

Goed verzend, ondanks corona netjes op tijd.
Ik heb nu een pakket besteld wat vertraagd is wegens nabestelling. Nog geen informatie gehad wanneer het verwacht wordt. Zou nog net iets beter kunnen.
Maar ook wel begrijpelijk gezien de huidige omstandigheden.

Klantenservice

Nog niet echt nodig gehad.

Algemeen

Bestel al jaren bij ze. Altijd super om te bestellen bij ze, mochten ze een product niet hebben kan je altijd de vraag stellen in het forum. Mocht je enige vragen hebben worden deze altijd super snel en compleet beantwoorden. Concreet: super open eerlijk en benaderbaar shop!

Verzending

Word altijd super netjes verpakt geleverd, je hebt opties uit verschillende postbezorgers om de beste ervaring te krijgen.

En de snack bij de levering is altijd een mooie bonus (ook al heeft dat geen impact op de score).

Klantenservice

Word altijd super geholpen, ze zijn goed te benaderen, ze reageren snel en doen hun uiterste best om binnen het redelijke je issue te verhelpen.

Algemeen

Cablemod producten via Highflow gekocht alles keurig verpakt en in orde, kom hier zeker terug!

Verzending

veel keuze, Snel verzonden en snel binnen ( GLS in mijn geval )

Algemeen

Duidelijke site die overzichtelijk is en makkelijk een bestelling kan doen. Ook is het mogelijk om de bestelling al te plaatsing en later deze via de mail te betalen. Goede producten en snelle levering.

Verzending

Snelle levering, voor 15.30 bestel wordt dezelfde dag nog verstuurd en is binnen een paar werkdagen geleverd.

Klantenservice

Super goede klantenservice. Ik stuurde een mail en kreeg binnen een paar minuten al antwoord. Ook denken ze mee met mogelijkheden en zijn ze heel vriendelijk.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik koop al een jaar of 3 mijn waterkoeling onderdelen bij Highflow. Ze zijn altijd duidelijk in wat wel en niet leverbaar is en je kan goed met ze schakelen om te overleggen. Als je ziet wat ze aan voorraad hebben breed over alle merken heen dan ben ik onder de indruk.

Klantenservice

Na het plaatsen van een order kwam ik er achter dat ik door mijn fout verkeerde fittingen had besteld. Nog dezelfde avond werd het na het sturen van een mail hierover kosteloos aangepast! Dat is de service die je niet tot amper meer krijgt van bedrijven!

Algemeen

Makkelijke site, duidelijk en goeie klantenservice. Zocht een product dat bij veel webshops niet voorradig was, en waar ze je aan het lijntje houden met 'het komt binnenkort binnen'. Highflow was duidelijk hierin en gaf aan wat nog voorradig was.

Verzending

De levering was volgens afspraak op tijd, ondanks de drukte.

Algemeen

Recent een grote bestelling voor een nieuw te bouwen watergekoelde PC gedaan, er wordt zeer vlot greageerd op vragen zelfs 's avonds en in het weekend (dank je Natalie) en ze waren flexibel toen ik 1 onderdeel van de bestelling voor een andere wou swappen.

Tot slot, toen er een probleem met de pakket-bezorging was (lag aan DPD , niet aan Highflow) wederom zeer snelle hulp met als gevolg dat het dezelfde dag nog opgelost was.

Algemeen

Ze hebben alles op het gebied van waterkoeling. Ze doen nooit moeilijk als je nog iets wil nabestellen. Verzending is altijd goed. Voelt als een persoonlijke transactie en niet een of ander conglomeraat.

Verzending

Meerdere verzendopties en ik krijg er meestal een lolly bij

Klantenservice

Ik was vergeten iets toe te voegen aan bestelling en dat kon hersteld worden. Supersnelle reactie.

1 2 3 ... 14

Scorekaart voor HighFlow

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie