Highflow

1.107 producten en 1.335 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Highflow

Review toevoegen

Algemeen

De site is zeer overzichtelijk en onderverdeeld in rubrieken.
De rubrieken zijn erg volledig.
Ook het zoeken naar een product werkt subliem.

Verzending

Zeer snelle en accurate levering.

Klantenservice

Communicatie via web formulier.
In alle gevallen bijna per omgaande reactie.
Zeer goede inleving in de vraag.
subliem.

Algemeen

Betaling via bitcoin gedaan, helaas liep ik tegen een issue aan.

Toen ik 2x de Cherry MX Rubber O-Ring Switch Dampeners 125pcs - Black wilden bestellen was de betaling goed gegaan maar als ik dan terug naar highflow klikte nadat de betaling was geslaagd dan kwam de melding: orde was geannuleerd door de gebruiker....

Klantenservice

Even een e-mail gestuurd naar info@highflow.nl, om 14:45 verstuurd en om 14:58 al reactie!
---

Beste Dylan,
Dank u voor uw bestelling en e-mail.

U hoeft zich geen zorgen te maken.

Soms loopt de verwerking van BitPay achter en omdat onze webshop niet op tijd een update doorkrijgt van BitPay, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Maar zodra de betaling door BitPay is verwerkt, dan wordt uw bestelling automatisch weer in behandeling genomen en verzonden, hiervan zult u een bevestiging per e-mail ontvangen.

-----

Ongeveer een half uur later kreeg ik de bevestiging dat de order in behandeling is
+-2:30 uur later ( 17:13) een e-mail dat het pakketje bij DPD is dus erg snel en netjes!

De klanten service staat je dus netjes te woord en gebruikt duidelijke communicatie zonder poes pas

Algemeen

Goed uitgebreid en veelzijdig assortiment voor al het denkbare rond waterkoelig en pc moddig. Voor vragen kun je altijd even mailen en krijg je snel antwoord terug.

Klantenservice

Ik had eerder al een bestelling gedaan bij highflow.nl en heb zojuist mijn 2e geplaatst. Ik had eerst een paar vragen met over meerdere producten en het assortiment. Deze werd goed snel en klantvriendelijk beantwoord. Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje van een medewerker dat mijn adresgegevens niet compleet waren. Ik heb daarop een mailtje teruggestuurd. Daarna hebben ze voor einde werktijd snel nog even het pakketje voor mij opgestuurd en kan het de volgende (werk) dag verwachten. Van zo'n top service en klantvriendelijkheid word je gewoon blij! Highflow.nl ga zo door;)

Algemeen

Afgelopen week voor het eerst een bestelling geplaatst bij highflow, een zeer makkelijke overzichtelijke website en alles was naar wens.

Verzending

Verzending zoals aangegeven, gewoon de volgende dag in huis. De bestelling was ook netjes verpakt.

Klantenservice

Na een fout gemaakt te hebben in een bestelling heb ik gelijk een bericht gestuurd via het contact formulier op de website (rond half 10 's avonds). Tot mijn verbazing had ik na ongeveer een kwartier al een bericht terug gehad dat het aangepast is.
Zeer goede service dus.

Winactie

Algemeen

ik heb Razer Mouse Bungee – Gaming Mouse Cord Controller besteld op deze site, was top !

Algemeen

Een enorm aanbod maar gelukkig alles prima te vinden. Alles wat ik nodig had op voorraad. Snelle levering en een keurige Track/Trace.

De enigste die ook de Watercool Heatkiller reservoirs uit voorraad kon leveren

Enorm tevreden met mijn aankoop en levering.

Verzending

Bij Highflow heb je alleen gratis verzending al je gebruik maakt van GLS of DPD als postverzorging. Helaas staan deze 2 bedrijven niet bekend om hun goede afwikkeling van verzendingen.
Dan is er nog de keuze om via PostNL te versturen. Helaas moet je hiervoor wel extra betalen, best jammer als je voor veel geld besteld, en dan alsnog extra moet betalen voor een "betrouwbare" verzendpartner.

Maar goed, dat is een keuze natuurlijk.
Verdere verzending was keurig, snel, goed verpakt en T&T, niets mis mee.

FvGa Karma 1,65K

Algemeen

Instant fan geworden van Highflow, hele fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken.

Verzending

Mijn gekozen product had 3 dagen levertijd. Netjes op tijd bezorgd, dus je kan de levertijden bij producten op Highflow serieus nemen, is bij veel webshops niet zo.

Algemeen

Hele fijne webshop, heel snel reactie (zelfs op zondag . Mij hebben ze als vaste klant haha.

Algemeen

Site is goed en heel makelijk te bedienen, email support is gewoon goed , snelle reactie trug op je vraag, snelle levering, en makelijk berijkbaar als je in rottedam woont

Verzending

Ik heb het de volgende dag af kunnen halen dus een snele levering

Klantenservice

Toen ik wat vragen stelde kreeg ik niet iemand die niks wist, deze mensen weten waarover ze praten, een goede support dus,

altijd snel een reactie trug van deze mensen, ze laten hun klanten niet wachten

Algemeen

De perfecte shop voor custom waterkoeling! Groot aanbod, mooie prijzen en uitstekende klantenservice! Mailtjes worden altijd snel beantwoord (zelfs in het weekend) en Highflow denkt graag met de klant mee.

Verzending

Leveringen liepen erg uit door producten die nabesteld moesten worden. Hier kan Highflow zelf niet veel aan doen, maar omdat er geen aantallen worden aangegeven op de site is dit niet altijd van te voren zichtbaar.

Klantenservice

De klantenservice is uitstekend. Zoals beschreven waren er problemen met naleveringen. 2 losse bestellingen werden beiden enorm vertraagd omdat 1 product niet op voorraad was.
Na een mailtje om te informeren over de levertijd (die binnen 15 min. op een zondag beantwoord werd!) bleek dat dit nog 3 weken ging duren.
Gelukkig denken ze met de klant mee en boden ze aan om alles wat al op voorraad was direct te verzenden en de nabestelde producten later te leveren.

Algemeen

Website kan beter, producten staan zijn meestal duidelijk maar beschrijvingen soms wat matig. Het login systeem is ook niet zo mooi als elders.
Breed aanbod een grote plus.

Verzending

Verzending erg duur, ophalen kost ook al 2,50 en de goedkoopste verzending is 6,50. GLS is redelijk qua aflevering, tracking niet geweldig, wel fijne "Flex delivery service".

Klantenservice

Telefoon wordt nooit opgenomen, ik wilde snel iets regelen (verkeerd product geleverd, 30mm ipv 20mm) en koos daarom voor telefoon (c.a. 10 keer gebeld over verschillende dagen). Mail wordt wel snel op geantwoord, dus bellen is vrijwel nutteloos en mail werkt goed. Echter moet je dit wel weten.

Algemeen

Heb op donderdag 5x G1/4 fittingen en 5x G1/4 schroeffittingen besteld bij Highflow, niet de goedkoopste maar wel snelle levering. Betaald via iDeal dus ook prima geregeld.

Verzending

Verstuurd via GLS, maar de track & trace code werkte niet zodat ik het pakketje niet kon volgen. Ligt niet aan Highflow maar aan brakke ondersteuning vanuit GLS.

Algemeen

Highflow is een prima bedrijf. Ik persoonlijk ben zeer tevreden met mijn aankopen bij dit bedrijf. Alles is zeer goed geregeld.

Verzending

Alle geleverde producten zijn prima op tijd afgeleverd.

Klantenservice

Bij twijfel stuur je een mailtje en deze word goed uitgelegt.
Ook de procedure bij nabestellingen zijn goed verzorgt.

Algemeen

Ze hebben een groot assortiment, vooral als het aankomt op waterkoeling. Ze hebben verschillende merken en op hun site staat dat je altijd kan mailen als je een product hebt gezien dat niet op hun site staat.

Verzending

Mijn verzending zou vrijdag aankomen kwam uiteindelijk pas maandag, volgens Highflow door een storing van GLS. Bij mijn vorige bestelling was de verzendtijd wel in orde.

Hier maar 1 ster om 2 redenen:
- minder is niet mogelijk
- er wordt snel gereageerd
Helaas betekent snel niet altijd goed, ik heb mijn bestelling (Eisbaer 360) namelijk teruggestuurd binnen de bedenktijd omdat deze niet volledig naar wens was. Mijn herroepingsrecht werd echter afgekeurd omdat er krassen op de radiator zouden zitten naast de schroefgaten. Volgens de voorwaarden mag je het product testen in de bedenktijd en om hem te testen moet je hem vastschroeven wat kan zorgen voor wat krassen op de radiator.
Ik vind dat ze dit te makkelijk afkeuren om zo zelf hun geld te behouden (hoewel ik van plan was om een duurdere kit te kopen).
Overigens klopt hun waardepunten systeem ook niet, zij vergoeden normaal gesproken het aankoopbedrag in waardepunten (daar kun je niet de btw mee betalen) ipv het bedrag gewoon terug te betalen via de betaalmogelijkheid die de consument gebruikte toen hij het product kocht. Terwijl in de wet koop op afstand het volgende staat: "Bij terugbetaling moet de verkoper hetzelfde betaalmiddel gebruiken als waarmee u hebt betaald."

Het is een fantastische webshop totdat je problemen hebt, mijn vorige bestelling was een regelrechte ramp. Ik had een Swiftech h320x2 besteld, deze had de nodige gebreken waardoor ik hem tot 5 keer terug heb moeten sturen, hier heb ik overigens 3x verzendkosten voor moeten betalen. Vervolgens hebben ze dit opgelost door mij uit te betalen in waardepunten. Op zich heel netjes maar toen ik erachter kwam dat deze niet het aankoopbedrag van een nieuw product, dat goedkoper was, dekten vond ik het al wat minder.
Ik hoopte dat het deze keer beter zou gaan, maar helaas niet. Nu heb ik een hoop waardepunten bij een webshop waar ik eigenlijk niks meer mee te maken wil hebben.

Edit (Als reactie op de reactie):
4 keer heb ik het product bij postNL aangemeld via de PostNL app, volgens mij heb ik er nog 1 gehad die ik niet via de app had ingevoerd, maar anders zouden het 4 zendingen zijn ipv 5. Nog steeds 1 meer dan de 3 die u in de reactie hieronder vermeldt. Ik was inderdaad blij dat u de retourlabels stuurde voor de laatste 2 zendingen, maar die heeft u niet aangeboden en hier moest ik dus zelf om vragen.
Kiezen voor geld bij een retour is misschien geen probleem, maar het hoort zo te zijn dat dit automatisch gebeurt en niet dat er automatisch voor waardepunten wordt gekozen.
Overigens viel mij op dat u het volgende schreef: "Wij hebben alle keren u direct een nieuw exemplaar verzonden, welke u binnen een dag hebt ontvangen." wat niet correct kan zijn, want het waren gerepareerde exemplaren. Als het nieuw exemplaren waren had ik al eerder waardepunten moeten krijgen volgens onze afspraak. U vertelt overigens ook dat u het tegoed, dat ik voor de Swiftech koeler heb ontvangen, hebt aangeboden, maar ook hier heb ik zelf om moeten vragen.

Tenslotte wil ik even vermelden dat het niet mijn bedoeling is om als een zeurkous een negatieve review te schrijven, maar mijn ervaring met u is gewoon niet goed en daar gaat het in een review om.

Ik hoop dan ook dat de ervaringen van andere mensen beter zijn.

Beste rob1998,

Dank u voor uw review.

We vinden het jammer dat u ons na alle inspanningen om u te helpen toch een lage score geeft.

Zoals met u gecommuniceerd, een product uitproberen en terugsturen binnen de bedenkingstermijn is geen enkel probleem, zolang het product in nieuwstaat is. Wij moeten het immers weer als een nieuw product kunnen aanbieden.

Bij een retour is kiezen voor geld terug ook geen probleem, in dat geval storten we na goedkeuring het aankoopbedrag binnen 1 werkdag terug naar de rekening van de klant.

In uw geval was het product dusdanig gebruikt, dat het gebruikerssporen en gebreken had en daardoor wij het product niet meer als een nieuw product kunnen aanbieden. Hoewel het voor u slechts enkele krasjes zijn, is het voor een nieuwe klant een gebruikt product met gebreken.
Uw retour aanvraag is daarom afgekeurd en het product wordt naar u teruggezonden.

Ons waardepunten systeem werkt correct, de BTW berekening is afhankelijk van het type product en land, met cadeaubonnen en tegoeden moet hier rekening mee gehouden worden. U hebt de volle waarde in uw tegoed, als u iets goedkoper bestelt, dan blijft het resterende tegoed op uw account staan voor een volgende bestelling.

U had helaas heel veel pech met het Swiftech product, waarvan het eerste exemplaar een half jaar goed heeft gewerkt. Wij hebben niet eerder meegemaakt dat een klant tot 3 keer toe een defect exemplaar heeft ontvangen (u schrijft 5, maar het waren er 3). De eerste retourzending hebt u de verzendkosten zelf betaald, de twee keren erna hebben wij u een retour label gestuurd, zodat u er geen kosten aan had.
Na de derde keer konden we begrijpen dat u geen vertrouwen meer in het product hebt en hebben we een u tegoed aangeboden i.p.v. weer een nieuw exemplaar, zodat u een alternatief product kon nemen.

We hopen in ieder geval alsnog op uw begrip.
Mocht u weer een bestelling willen plaatsen en gebruik willen maken van uw tegoed, we zijn graag tot uw dienst.

Met vriendelijke groet,

HighFlow.nl

Algemeen

Mijn broer en ik zochten speciale stoffilters voor onze game pc met een Corsair Carbide 540 behuizing. We hadden alleen een filter nodig voor de zijkant en een filter voor de bovenkant. We zochten online waar je deze kon kopen in NL, maar nergens te vinden ... of toch wel?

Er was alleen 1 zaak, Highflow, die wel een filter had voor de zijkant. Bij navraag of ze ook aan een filter konden komen voor de bovenkant, hadden ze deze direct toegevoegd aan hun assortiment. Ze hadden deze voor ons speciaal besteld ... heel fijn want deze was dus nergens te krijgen in ons land.

In het begin waren we wel een beetje huiverig, want eerlijk gezegd hadden we nog nooit van het bedrijf gehoord en ook kregen we eens rond 00.00 uur antwoord ... Een bedrijf dat zo laat nog e-mails beantwoord deed onze wenkbrauwen toch wel even fronsen.

Maar vandaag netjes de filters binnengekregen en daarom deze review, want als je zo laat nog je klanten te woord staat en ook pc spullen kan leveren die geen één andere pc zaak kan leveren verdien je wel een review!

Verzending

Speciale bestelling uit het buitenland die nergens anders te krijgen was. Fijn!

Erg snel!

Algemeen

This webshop has basically everything you need for a good modding. Whether air, water, case mod, parts or tools, you will surely find your stuff.

Verzending

If you only order items that they have on stock, you will more than likely get your package the next day. If something is to be backordered it can take longer.

Klantenservice

Outstanding customer service! I'm more than satisfied! They've replied to my e-mails in literally minutes even on a Sunday evening, always giving me proper answers, sorting out everything immediately, changing items and sending it out asap. Awesome service, thanks!

Klantenservice:

Goeie webshop / website, Overzichtelijk, en goeie verzending (netjes ingepakt).
Met vaak nog is een extra(tje)

Verzendkosten zijn wel iets hoger dan normaal, maar dat onderdrukt de pret niet.

Algemeen

Bezig met mijn eerste echte custom loop voor mijn nieuwe build en dus gaan we stampje voor stapje. Op Vrijdag (paar min voordat het zaterdag werd) Bestelling geplaatst voor 2 rads, 1 pump+res combo en 5l koel vloeistof en nettjes op woensdag binnen.

Zo verre zeer tevreden en de bestelling voor de blokken, slangen en fittingen zal snel volgen

Verzending

Alles goed verpakt (al vraag ik mij af waar ze all die tape voor gebruiken zaten 3 lege rollen in bij als verpakkings materiaal, goed hergebruik in mijn boek, maar men gaat toch denken )

Levering op Woensdag was netjes in de aangeven periode (1-2 werkdagen, besteld diep op vrijdag nacht, dus dinsdag verstuurd en vandaag binnen). Bijkomend voordeel is dat de DPD bezorg dienst op een wat normale tijd aankomt (1700) waar PostNL vaak pas tegen 2200 binnenkomt.

Snap alleen niet waarom er een lollie in de verpakking zit? Iemand die kwijt geraakt?

Algemeen

Go to store voor watercooling en vele computer onderdelen die de andere webshops niet hebben.
Shop is uitgebreid met groot assortiment met handige filters zodat je alles snel kan vinden en vergelijken.

Verzending

Opties voor GLS, DPD en postnl maar zijn vrij duur 7 ~ 9 euro terwijl ik zelf een pakje gemak van postnl voor 6,50 kan aanmelden wat mijn gewenste optie is maar dat kun dus niet waardoor ik hier niet hoger dan voldoende kom.

Algemeen

Super makkelijke en snelle betaling, meteen een order bevestigings mailtje met een volgcode. Zoals aangegeven volgende dag meteen in huis. Ook altijd leuk als je een lekkere lolly als extra'tje krijgt!

Verzending

Super snelle verzending binnen 1 dag. Niet beschadigd en netjes verpakt!

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Highflow

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie