Call of Duty: Warzone heeft weer een duomodus

Call of Duty: Warzone, de losstaande Battle Royale-modus van Call of Duty: Modern Warfare, krijgt een duomodus. Daar werd al langer om gevraagd door de spelers van de populaire game. De game kan nu gespeeld worden in teams van een tot vier spelers.

Schijnbaar liet de release van duo's nog even op zich wachten wegens wat bugs. Het is niet de eerste keer dat deze modus in de game zit. De game krijgt nog wel eens spelmodi die slechts tijdelijk beschikbaar zijn, dus het is nog even afwachten of de duomodus daadwerkelijk voorgoed present is in het multiplayerspel.

Wanneer een teamlid in Warzone gedood wordt, krijgt hij nog een kans om terug te keren. Hij wordt vervoerd naar de Gulag, waar hij tegen een ander lotgenoot een 1v1-gevecht moet winnen. Slaagt hij daarin, dan wordt hij teruggebracht naar het slagveld.

Call of Duty: Warzone bleek tijdens de presentatie van de kwartaalcijfers van Activision meer dan 60 miljoen spelers te hebben. De spelmodus van Infinity Ward en Raven Software concurreert met spellen als Apex Legends, Fortnite en PUBG. Ter gelegenheid van de release zet Activision wat tips voor duospelers op een rijtje.

Door Mark Hendrikman

Redacteur

30-05-2020 • 10:45

97 Linkedin

Lees meer

Reacties (107)

107
101
36
2
0
42
Wijzig sortering
Laat ze eerst maar eens het spel grootte optimaliseren.
Warzone gebruikt nu 93GB op mijn HDD, gaat nergens over.

En Modern Warfare 2019 blijkt zelfs het dubbele te zijn.
Minimale opslagvereiste is 175GB volgens de productpagina.

[Reactie gewijzigd door ChopperGunnerNL op 30 mei 2020 11:33]

1) De kaart is enorm groot en gedetailleerd
2) Er zit een scheepslading aan high res textures in de game

Hoe wil je het formaat dan gaan beperken? De enige mogelijkheid die ik zie is zaken procedureel gaan genereren, maar dat geeft een enorme aanslag op de performance. Andere mogelijkheid is rendering in de cloud, maar daar geldt hetzelfde nadeel voor.

[Reactie gewijzigd door pagani op 30 mei 2020 11:36]

Doom 2016: 90 gb aan opslag
Doom eternal: 40gb aan opslag.

Het lijkt alsof IW hun nieuwste engine nog niet efficiënt kunnen gebruiken.
Dit is waarschijnlijk ook om de het spel speelbaar te houden op consoles. Recentelijk was er een artikel over Spider-Man (de PS4 game) waar ze het hadden over de beperkingen van de HDDs die nog gebruikt worden in de consoles. Hierdoor moeten enorm veel assets in veelvoud in het spel aanwezig zijn om de seektimes laag te houden

Dit neemt natuurlijk niet weg dat ze dit voor de pc versie niet hoeven te doen, maar ontwikkeltijd kost geld en daarom zal het spel wel even groot zijn op pc als op de consoles

[Reactie gewijzigd door mikesmit op 30 mei 2020 16:20]

Het lijkt alsof Id Software z’n tech beter heeft leren begrijpen in Eternal. Beide Dooms werken met megatextures maar in eternal veel beter geoptimaliseerd.

Klopt het dat dit de eerste keer is dat IW een nieuwe engine gebruikt?
Eternal gebruikt geen megatextures meer.

[Reactie gewijzigd door Wolfos op 31 mei 2020 11:49]

Ik denk dan dat ID een groot probleem heeft. Als je bekijkt hoe groot CoD is in vergelijking met Doom. En dan nog eens battle royale erbij. Dan kan ID niet goed werken.
Hoewel de map inderdaad groot en gedetailleerd is, en er een hoop high res textures in de game zitten is dit niet de reden dat de game zo groot is.

Voor welke reden dan ook, vond IW het een goed idee, als je alleen Warzone wilt spelen je ook de rest van de game moet downloaden. Dus het gehele Modern Warfare gebeuren, met bijhorende single player en multiplayer en dan daar weer bij horende maps, wapens, etc.

Het was beter geweest als ze de 2 hadden gesplitst. Had ook veel veel kleinere patches gezorgd i.p.v. 20 tot 30 GB downloaden bij elke patch.
Dit is simpelweg niet waar. Ik heb later pas de multiplayer gekocht en moest toen nog is 100GB erbij downloaden.
lijkt mij sterk, want als je de full game download is de download 180+ GB
Dat klopt idd, een clean install op de pc was afgelopen week 209Gb.
1) De kaart is enorm groot en gedetailleerd
2) Er zit een scheepslading aan high res textures in de game
De maps zijn inderdaad groot en gedetailleerd, maar is nog geen reden dat het spel zoveel opslag moet gebruiken. Genoeg andere games die groter zijn en minder opslag nemen.
High res textures vindt ik meevallen, op Ultra is nog steeds de compressie zichtbaar in de textures. Ook vanaf een afstand.

Zoals mijn comment hierboven al zei, er zijn genoeg andere games die groter en indrukwekkender zijn dan MW2019 en Warzone en veel minder opslag nemen. Lijkt mij dat ze met de introductie van deze 'nieuwe' engine de opslag optimalisatie achterwege hebben gelaten.
Welke anders game is zo groot als spelwereld die in 1x geladen moet worden dan? Vergeet niet dat in de meeste games er veel trucjes worden uitgehaald om "de volgende map" te laden.
Star Citizen.
Hoewel de game verre van af is, bevat het wel vele malen meer content en ziet het er ook een stuk beter uit.
Dat terwijl het maar 60GB gebruikt en het op een engine draait die ook veel geavanceerder is dan die van MW2019/Warzone.
Het bevat meer content, maar wordt dit content in 1x geladen voordat je de wereld in gaat of zit je soms nog in een ruimteschip te wachten tijdens een ruimtereis?
Of het in één keer geladen wordt of niet is toch geen bepalende factor van hoe groot het op schijf is? Die 75GB wordt nooit in één keer in memory gezet, dat heeft volgens mij niemand in zijn pc zitten. Dus als star citizens meer content heeft (geen idee want ik speel het zelf niet) en toch kleiner is dan is COD gewoon slecht geoptimaliseerd lijkt mij.

Ik had begrepen dat het zo groot is omdat er veel verschillende assets gebruikt worden en minder copy paste dan bij andere games. Maar ik vind het er persoonlijk echt niet zo mooi uitzien voor een game die nog geen jaar oud is, beetje cartoony maar zeker niet baanbrekend. Er zijn games die per pakken beter en moderner uitzien en veel kleiner zijn. BFV bijvoorbeeld vind ik echt veel mooier, maar daar zou had ik begrepen de assets meer hetzelfde zijn (dus veel keer repeated op een map en dus minder ruimte nodig).
Hoe is dat relevant voor de grote van het spel, ja leuk dat het in 1 keer in laadt.
Het spel wordt in 2x geladen.
1x voor hoofdmenu en 1x voor het spel zelf. Deze 2 loading times zijn enorm lang en wordt daarom aangeraden om het spel op een SSD te installeren of HDD in RAID configuratie.

De quantum travels kunnen soms wel minuten duren, maar tijdens deze travels ben je wel vrij om je schip te verkennen of zelfs eruit te springen.
Helemaal mee eens.
Zodra dit spel af is zal het immens groot zijn en wellicht de grootste open world game die er is.
Dan zal het inderdaad ook rond de 500GB zijn, als er ooit fysieke exemplaren komen zullen deze waarschijnlijk geleverd worden op (NVME) SSD's.

60GB voor Star Citizen in zijn huidige staat is minder dan ik had verwacht, dus ik vind dit al vrij knap geoptimaliseerd, nu de rest van het spel nog.
Op PC is Modern Warfare 2019 om te precies te zijn: 186 GB (200.728.215.242 bytes)

Komende week begint Season 4 en het zal me niets verbazen als de download daarvoor weer richting de 30GB+ gaat. Als dat net als vorig seizoen gaat, betekent dat dat de Battle.net servers op hun knieën, kruipend en wel de update doorsturen.
Nog nooit problemen mee gehad, de update van 30+GB was binnen een half uurtje binnen. Wel in de ochtend gedownloaded.
1e seizoen van warzone was echt drama hoor, de servers lagen zowat plat enkel overschakelen naar amerikaanse servers werkte tot dat iedereen ging doen :P

Ook die hele dag als er een patch uitkwam lagde de game zelf. ik heb een klein vermoeden als er enorme drukte is dat ze dan zelfs de gameservers inzetten als downloadservers want het was echt belabberd :p

maarja even over duos, helaas is duos net als solo's camp city :( trios en quads zijn stukken leuker omdat mensen dan durven te pushen omdat ze met meerdere zijn. jammer van het gedrag van de mensen in duos had gehoopt dat het hetzelfde was als trios.
Ze kunnen een lesje uit het boek nemen van Rockstar Games. Kijk naar GTA 5. Ik maak me nu trouwens wel zorgen om hoe groot GTA 6 zal worden.
Ik denk dat GTA VI wel flink gaat worden.
Ervan uitgaande dat de open world groter is dan GTA V.
Maar ook de graphics zullen veeleisender en meer opslag gebruiken.
Zal ongetwijfeld boven de 100GB uitkomen.
Dit is dus ook echt een punt van aandacht inderdaad. Op mijn PS4 neemt 'ie zo'n 200GB in beslag volgens mij. Hoe bizar slecht is de code dan? Of de game? Zijn die graphics zo slecht geoptimaliseerd om een betere ervaring te geven? Al moet ik zeggen dat qua graphics het allemaal zelfs nog wel meevalt.
Inderdaad, er zijn genoeg games op de markt die veel indrukwekkender en beter uitzien, en liggen vaak maar rond de 75GB<.
Ik weet alleen dat met MW2019 en Warzone een 'nieuwe' engine gebruikt wordt, kan zijn dat deze nog niet goed genoeg geoptimaliseerd is om opslagbesparend te zijn.
De gecompileerde code van een game is bijna nooit meer dan een paar honderd MB. De rest zijn allemaal assets assets en assets.
Uitnоdiging vоor de Sех Сlub -> http://kisstok.com
Toр гоndbоrstige meisjеs allеen op dezе site!
Volg de linк еn jе zult eг gееn sрijt vаn kгijgеn!
-----
http://kisstok.com
190GB als ik naar mijn PS4 installatie kijk. Je vraagt je af wat er allemaal in zit :-)
Tор rondborstige mеisjes аllеen ор dеzе sitе!
Volg dе link еn jе zult ег gеen sрijt vаn krijgеn!
---
http://kisstok.com
Тoр rоndbогstigе meisjes аllееn оp dezе site!
Vоlg dе linк еn je zult eг geen sрijt van kгijgеn!
-----
http://kisstok.com
Hеt is tijd om een vаstе vriеndin te vindеn.
Veеl allееnstaande dаmes wachtеn hier - http://kisstok.com
Wil jе hеtе lоvende gеsргeкkеn voегen?
Jе bеnt ор de gоеde mаnieг!
-
http://kisstok.com
Wil jе hetе lovеnde gеsргеkкеn voeгen?
Je bеnt оp dе gоede maniеr!
----
http://kisstok.com
Неt is tijd оm ееn vаstе vriendin tе vindеn.
Veel alleеnstааnde damеs wасhten hiег -> http://kisstok.com
Неt is tijd оm een vaste vriеndin tе vinden.
Veel alleenstaandе dаmеs wаchten hiеr --> http://kisstok.com
De gehele game gebruikt 181gb momenteel, dit is incl warzone en modern warfare.
Vind je dat veel? haha GTA V5 zit ook al op 89GB en gezien de map van single player en multiplayer 90% gelijk is, kan je niet zeggen dat slechts 50% multiplayer is. En dat is een game van al jaren oud. Je kan een map heel klein maken als je veel recycled, iets wat in Warzone niet zo erg schijnt te gebeuren als elke andere BR game die ik tot nu heb gespeeld.

[Reactie gewijzigd door LNDN op 1 juni 2020 19:01]

De grap is dat deze modus er al in heeft gezeten in het begon, het komt nu over alsof het brand new is. :)
Is dat zo? Bedoel je niet plunder duo’s? Zo ver ik weet heeft BR nog geen duo’s gehad.
Je hebt volgens mij gelijk, ik dacht aan Plunder/Blood Money. My bad.
Deze modus is al beschikbaar. Gisteravond al gespeeld.
Тоp rоndbоrstigе mеisjes аllееn oр deze site!
Volg de linк еn je zult ег gееn sрijt van кrijgеn!
---
http://kisstok.com
leuk - helaas is modus-x volgende week weer weg :X :+
Toch opmerkelijk dat wanneer ze een nieuwe modus introduceren er vaak een andere uithalen, en dit dan een paar dagen later weer terugdraaien omdat de community het hier niet mee eens is. Zou een normale playlist lastig te implementeren zijn?
Denk vooral omdat je de playerbase fragmenteerd over verschillende spel modi waardoor het zoeken naar een potje langer duurt.
Is dat daadwerkelijk een probleem met 60 miljoen spelers? Die spelen natuurlijk niet allemaal tegelijk, maar toch.
Volgens mij is het een combinatie van skill based matchmaking en fragmentatie an de userbase. Je hebt best wel veel spelers nodig als je mensen op basis van skill met elkaar wilt matchen.

Het komt nog wel eens voor dat je in een game zit die niet helemaal vol zit. Heb zelfs 1x een game gehad met 47 (!!) spelers in plaats van 150.
Zij hebben de data, wij niet.
Dan nog. Met zoveel spelers is dat echt geen probleem. Verder kan je gewoon in een spel aangeven wat de wachttijden zijn, zodat spelers hun verwachtingen/keuzes hierop kunnen aanpassen.
Anoniem: 1350842
@Benjamin-30 mei 2020 11:52
Dan nog is niet echt een reden, want wij hebben de data niet. De getallen die ze publiceren zijn natuurlijk altijd gunstig voor de uitgever.
En ja er wordt aangegeven wat de wachttijden zijn, maar als die te lang zijn speelt niemand het of het nu aangegeven staat of niet. Ze zullen niet een super populaire modus verwijderen omdat ze spelers boos willen maken of weg willen werken van hun spel, de reden daar achter heeft veel meer data nodig dan 'Ze zeggen dat er 60 miljoen spelers zijn'. Op basis van één getal kun je onmogelijk een uitspraak doen over een spel waarvan we gewoon niet weten hoe alles is opgezet.
Want data is heilig? En aan de hand van data wordt altijd goede keuzes gemaakt?

Vaak is er gewoon de gedachte: Wij brengen een nieuwe modus uit, en willen we iedereen forceren om die modus te spelen, dus halen we andere er uit. En nee ik heb daar geen data voor, maar ik heb een werkend brein en dit zie je heel vaak op heel veel verschillende plekken gebeuren. Fast food restaurants gebruiken deze strategie bijvoorbeeld al jaar en dag.


Maargoed, ik zou zeggen ga de laatste Modern Warfare spelen, heeft veel minder spelers, maar kan je toch helemaal zelf je modus kiezen, zonder lange wachttijden. Dus ja... die data boeit niet in deze situatie.
> Want data is heilig? En aan de hand van data wordt altijd goede keuzes gemaakt?

Geloof me nou dat er de nodige AI / Deeplearning algorithms doorheen getrapt zijn op Petabytes aan telemetry data waar precies komt uitrollen .... wat de hun de meeste `petjes` doen verkopen. (Cod Bucks)

Daar zit echt geen UX stagiere die besluit dat de term `DUO` niet Feng Shui is in 2020.
Dit is iets waar ze bij Rockstar natuurlijk geschiedenis mee geschreven hebben, er is geen enkel product (GEEN!) uit hollywood gekomen dat zoveel binnen geharkt heeft als dit video spel GTAV...

Community managers bestonden wel, maar die werden vooral in brand gestoken in het begin door alle cheating dat daar plaats vond, en ja... was natuurlijk ook wat greedy om een paar tientjes kwijt te zijn aan een auto waar je anders weekenden voor moest knallen.

Ik had cheaters, maar ik heb mijzelf kapot gelachen toen ik werd beschoten met zakken geld. Kon alles kopen, ALLES. Which I did. No regrets,
Oke jij kan duidelijk niet lezen. De discussie gaat over dat dit resulteert in langere tijden om een potje te vinden. Jij bent hier het argument aan het aandragen wat het meeste geld oplevert. Tja op die manier komt er geen zinnige discussie uit. Dus altijd eerst even goed lezen, dan reageren.
Slecht geslapen knul ?
Sommige multiplayer playlists zijn ook echt binnen no-time verdwenen. Zonder enige countdown of aankondiging. Je krijgt gewoon uit het niets "Playlist update beschikbaar" en poef, nieuwe playlist, of een playlist verwijderd. Super irritant.
Dat ze dit met een F2P spel(modus) doen snap ik nog wel. Het is een effectieve manier om waardevolle data te verzamelen. Het frustrerende is dat ze dit ook bij Modern Warfare doen. Tot drie keer toe werd de spelmodus die ik nagenoeg alleen maar speelde eruit gehaald. Uiteindelijk zit je gewoon noodgedwongen een mod te spelen waar je veel minder plezier uit haalt. Ach ik zal wel oud worden, al die veranderingen.. :+
Maar Tweakers is ook niet alleen nieuwssite?

"Tweakers (voorheen Tweakers.net) is een Nederlandstalige website van De Persgroep met nieuws en INFORMATIE over hardware, software, games en internet."

Dit valt onder informatie.
Ik vind het anders wel degelijk relevant. Ik speel momenteel Warzone niet meer omdat ik quads te 'druk' vind en solo's weer te campy. Ik was dan ook alleen van plan weer te gaan spelen als duos uitgebracht zouden worden. Er zullen genoeg anderen zijn die misschien nu ook weer gaan overwegen toch nog eens een keer een potje te proberen.
Je hebt nu quads, trios, duo's en solo's, en quad plunder imho perfect nu mooi zo laten.
Ja klop ik ook
duos is alleen helaas net als solos campcity :(
Valt wel mee, alleen de tactiek is anders dan met bijvoorbeeld quads. Campen kan ook niet echt later in het spel omdat de cirkel nu ook verplaatst!
ik rush alleen maar en dat werkt in quads en trios perfect omdat mensen daar niet lang in een huisje blijven (op een paar na)

in duos blijven ze echt wel in huisjes zitten met ghost omdat ze bang zijn dat ze dood gaan...

enja rushen is gwn leuk dan heb je altijd actie en is het ook niet erg om dood te gaan (als de persoon niet campt) maarja helaaa duos ook campcity hopelijk veranderd het nog omdat de mode nieuw is.
Maak een RAGE build,

Double/Ghost/Shrapnel
Shield/Knifes/Gun Ammo/Silenced

The panic is real :D
Volgens mij kun je bij Plunder (dat ik persoonlijk stukken leuker vind dan BR) tot maximaal 4 spelers spelen met de optie aan te vullen tot 4 of niet. Waarom doen ze dat niet bij BR? Kans bestaat natuurlijk dat je met een minderheid een viertal tegen het lijf loopt.

Off-topic: zijn er meer mensen die Plunder echt stukken leuker vinden?
Ik kan het opvullen van een team in normaal BR gewoon uitzetten? Of ben ik nou gek?

Edit: Niet dat mij het verder uitmaakt, speel het zelf niet namelijk. Geen fan van BR gamemodes. Van geen enkele fabrikant trouwens.

[Reactie gewijzigd door Tweakez op 30 mei 2020 11:38]

Ah, ik was in de veronderstelling dat het bij BR niet kon.

Dus ook een liefhebber van Plunder dus? :Y)
Nee, helaas niet. Ben meer een liefhebber van gewoon R&G in de normale Multiplayer modi. :D Daar kan ik me uren kostelijk mee vermaken, als ik tenminste lag vrije matches heb. . 8)7
Heb de mooiste momenten in plunder beleeft. It's Savage
Dat kun je al. Maar niemand wil vanaf de start al in de minderheid zijn.
Zit wat in. In je eentje tegen een viertal is vaak wat lastig |:(
Plunder is echt een leuke mode, vooral als er cash drops komen en eer meerdere teams van alle kanten neerdroppen om het geld in te pikken, hectische gameplay :)
Ja ik speel alleen Plunder en geen BR. En de mini Maps en Gun game
Ik vind plunder enkel leuk om wapens te testen en beetje aan te kloten. Mis volledig de spanning en tactiek van BR.
Plunder speel ik altijd alleen. BR speel ik met een vast team, we passen tactics toe en het komt echt aan op een goede samenwerking. Winnen doen we niet vaak, maar als we de winst een keer pakken, geeft dat een enorme voldoening. M'n hart gaat altijd aardig tekeer wanneer we bijv nog over zijn met 1 ander team. Daar kan wat mij betreft geen spelmodus tegenop.
alstublieft laat pc players crossplay uit kunnen schakelen! ik word gek van die controller spelers, dat verneukt echt de game...
Waarom precies dan? Ik ben zelf puur console gamer maar was altijd in de veronderstelling dat keyboard-muis spelers in het voordeel waren.
de aim assist in call of duty is te erg. je wordt met een p90 of grau keihard gelaserd op een behoorlijke afstand wat een pc speler bijna niet voor elkaar kan krijgen.

+ console spelers reageren anders dan pc spelers als je tegen over elkaar staat. dus ik kan onmogelijk raden wat de volgende stappen zijn van die speler.

speel met anderen die controller aansluiten op de pc omdat ze gek worden dat ze keihard worden gelazerd en ze dat zonder controller niet voor elkaar krijgen ;p

en ik vertik het om een schietspel op een controller te spelen :D

dus ik hoop dat het ooit mogelijk is om crossplay uit te zetten. zullen er wel meer snipers in de game zitten maarja liever dat dan laserbeam...
> En ik vertik het om een schietspel op een controller te spelen :D

Dit, toch blijft het wonderbaarlijk hoe na zoveel jaren consoleretis trauma de geest het blijkbaar toch voor elkaar om met zoiets onnatuurlijks een knappe game kan spelen. Typical... That said, als je mijn muis pakt, dan mag je mijn parachute ook pakken. Ik splat wel waardig.
Kom nou. Ik speel op de PC en de GRAU is echt een laser met de juiste attachments. als ik je spot met je parachute op 100 meter afstand haal jij de grond niet....
Grau krijg ik niet voor elkaar die wijkt af naar links.
Dat kan ook gewoon, uit mijn hoofd; onder Account.
However, if you only want to play with other players on your current platform, you can choose to disable crossplay.
1. Go to the Options menu.
2. Navigate to the Account tab.
3. Toggle the Crossplay option to Disabled.
https://www.callofduty.co...to-the-warzone/WarzoneFAQ

[Reactie gewijzigd door jeryz op 31 mei 2020 07:15]

en als je dan een spel in gaat zegt het dat je crossplay aan moet zetten. dese optie zit er alleen in voor ps4.
Ja, voor Warzone en Ground War wel, gewone MP niet.
Met typen was ik even vergeten dat het een GW artikel is, excusé.
Leuk, die focus op Warzone. Ik speel het zelf niet en heb liever dat ze de bugs oplossen in de normale Multiplayer. Sinds de 1.17 update volgens mij of 1.18 is het hele matchmaking bugged, in het begin altijd < 15 ms potjes maar sindsdien continue < 42 of < 52 ms potjes waar je echt verschil merkt in gameplay. Neergeschoten worden terwijl je net de hoek om komt en nog niet eens zelf de speler ziet. Erg frustrerende situaties die me steeds meer weerhouden van het spel nog op te starten, maargoed zo af en toe blijft het leuk.

Benieuwd wanneer dat in ieder geval definitief wordt opgelost. Veel speelplezier in Warzone gewenst aan alle anderen uiteraard :+
Zou het kunnen komen door minder spelers? Of misschien wordt het beïnvloed door crossplay?
Wellicht een mix van beide. Persoonlijk speel ik enkel Hardcore playlists, die hebben vaak een schare playerbase, maar wel trouw. Geregeld dat ik 3 avonden in de week tegen dezelfde teams kom.

Wat ik erg jammer vind is dat ze niet de goede maps uit MW2 re-releasen zoals Terminal wat echt hoog op mijn verlanglijst staat. Battle Royale kan mij persoonlijk niet echt meer boeien na 3 jaar PUBG gespeeld te hebben, al is de nieuwe variant zonder loadouts echt stukken beter.
Zelf speel ik alleen Core. Merk wel verschil tussen de algemene playlist waar je volledig je eigen selectie kan doen en de Mosh Pit playlists van dit moment (Shoot House en Shipment) daar heb ik vaak een <25 ms potje maar ook niet altijd. Onder <15 is echt een zeldzaamheid tegenwoordig. :'(
Ik heb crossplay aan en uit gehad, beiden geen verandering in te krijgen. Misschien, zoals je zegt minder spelers.. Is Modern Warfare dan zo slecht vergeleken met de voorganger waar ik het probleem nooit had (WW2) zelfs 3/4(kwart) jaar na release probleemloos :O ?
Op de PC was dit voor mij snel opgelost de gewenste poorten te natten in de firewall.
A price I'm willing to pay vanaf m'n game PC.
Sterker nog, ik heb mijn PS4 in de DMZ gegooid om te kijken of dat het probleem op zou lossen. Helaas..
Hoop wel dat het er in blijft, dit hoort gewoon de basis te zijn, met additionele modes die wat variantie geven.
De game kan nu gespeeld worden in teams van een tot vier spelers.
Moet dat niet tot en met 4 spelers zijn?
De zin is raar, eigenlijk zou het, de game kun je alleen spelen of in teams t/m 4 personen maargoed. :+

Dit is alleen niet de plek om zoiets te melden daarvoor kun je terecht in de "spelvoutjes" sectie

[Reactie gewijzigd door Tweakez op 30 mei 2020 11:35]

Een team van een persoon?
Ja, ik bedoel solo natuurlijk :)
In Plunder kun je solo spelen met aanvullen uitzetten. Gezien m'n eerdere vergissing tav BR durf ik dus niet te zeggen of dat bij BR ook kan.

[Reactie gewijzigd door Sebas1974 op 30 mei 2020 12:04]

BR kan ook, maar plunder solos ga je denk ik niet winnen :p

anderen kunnen 4x zo snel looten als jij :O
Nee, jij kan 4x sneller geld vergaren in je eentje.

Carmageddon Buggy / Cluster Strike. Zijn niet heel veel teams die gedekt worden door een waardige sniper.

Also, shield is OP. De mooiste momenten heb ik gehad toen ik alles aan hun helikopter aan het knopen was met m'n shield, je kan dan nog steeds je duim omhoog gooien als ze met z'n alles naast elkaar op je aan het schieten zijn vanaf dat huisje aan de overkant.

RAGE haha
Ik zit eigenlijk nog steeds op een nacht modus te wachten. Dus Verdansk in het donker... of volledig in de sneeuw (en dan voetstappen volgen etc.).

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee